Zpět na článek

Diskuze: MSI GeForce GTX 970 Gaming a nový Twin Frozr 5 v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož tentokrát se mi aj ta odhadovaná cena celkem začiná zamlouvat.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... ještě jsem zapoměl dodat, že mě celkem překvapila ta zatrpklost v podtextu závěru. Jako by autor podlehl dětinskému handrkování diskutníků. :(

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Máš naprostou pravdu. :lol:

Pane Vágner, snad jsem nebyl tak zlý...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Skôr ide o zvysovanie citanosti lebo sucha recenzia grafickej karty citanost nezvysuje ale flame v diskusii ano.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Ále né, nebojte. Autor je už zvyklý :)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
1. 10. 2014 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Myslím , že vzhledem k tomu, že článek není napsaný útočným OBR stylem tak tohle nehrozí... Kartička se povedla cena taky :-) Nezbývá než gratulovat :-) Aspoň to sejme ceny i od RADEONŮ a zas si každý vybere co bude chtít a my zákazníci na tom ušetříme :-) no a závěrem dodám, že mě už dlouho žádná hra nedonutila k výrauznému upgrade na tož abych si musel kupovat Hiend kartu... z toho sem uz vyrost. Bohatě díky konzolím stačí na vše střední třída...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Na ty nechutne blaboly si nejde zvyknout. Ale ten zaver se skutecne velice povedl. Treba prijde blahoprejny snailmail i z plzenske garaze.

Bartemius
Bartemius
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner konečně recenze jak má být :D :D je vidět, že autor konečně pochopil, že nvidia se má pořád co učit od amd a tato karta je toho přímým důkazem. Z siřoké nabídky karet amd vybrali ty nejlepší vlastnosti a šoupli to jedné karty za dobrou cenu :D :D palec nahoru za závěr, díky kterému si dokonale dokážu představit všechny kvality tohoto produktu. :)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 9. 2014 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Mne se ta parodie na fanAticke blaboleni libila :)

Jencik3
Jencik3
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Jsem už starý ogara, diskuze moc nečtu. Ale pod GTX 980 jsem četl a musím autora pochválit za závěr. Nemá chybu :-) příjemně pobavil a ukazuje, že autor má kus potřebného nadhledu.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Dobra recenze, ale mam dve vytky. Za prve [quote]highendový Maxwell s cenovkou hluboko pod deset tisíc[/quote] mi prijde dost bulvarni. Snad autor uzna ze 9500 coz je 5% pod 10 tisic neni [b]bluboko[/b]. Kdyby stala 8 tisic a min, tak by se to hodilo, takhle ne. A pak ten ironizujici konec. To je hodne neprofesionalni. Snad jste tady nejake profi medium a s kritikou (at uz konstruktivni nebo uplne zcestnou)se musite umet vyporadat s nadhledem. Takovy ten klasicky nadseny zaver, jak je to vsechno v nvdii bozi neni dobry a tohle taky ne. Najdete neco mezi temito extremy. Kazdopadne paradni karticka a ikdyz normalne kupuju karty stredni tridy, tak me opravdu laka....

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mysel_1: Vam, kteri nesouhlasite, se opravdu ty nesmysly v diskusi pod minulym testem libily?! No proti gustu..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @kingbean: To platí obecně pro 970, když jsem to psal, tak tam byly dostupné nějaké gainwardy za asi 8600.

Balrog
Balrog
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co to udělá, když na takovou kartu přidáte novou generaci chlazení Twin Frozr od MSI?

Po mé zkušenosti se dvěma chladiči Frozr bych řekl, že nejpozději do roka buď jeden ventilátor kompletně odejde nebo začne minimálně dělat kravál. Ale možná jsem měl jen extrémní smůlu na vadné kusy... :( Nicméně díky této zkušenosti si už MSI nekoupím a preferuji Gigabyte.

Dan8
Dan8
Level 7 Level 7
25. 9. 2014 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balrog souhlas, něco by s tou (ne)kvalitou ventilátorů už měli udělat

3482
3482
Level 20 Level 20
24. 9. 2014 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je možný hrát na verzi hry 9.1 co je už asi 2 měsíce stará teď jede 9.2 a 9.1 logicky nejde hrát.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@3482 Replay přehrát jde, jen to člověk nesmí pouštět přes launcher, aby se to neupdatovalo (a testuje se to na replayi, jinak to ani není možné)
Bohužel je prakticky nemožné držet v metodice krok s updaty, jen nachystat ten replay je při četnosti, s jakou to teď hází Murovanku (a ještě tu správnou stranu) práce tak na dva dny.
War Thunder je prakticky netestovatelný, tam nejde bez updatu pustit ani ten replay.

3482
3482
Level 20 Level 20
24. 9. 2014 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@3482 už to vidím 7.8. pořízení videa.

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
24. 9. 2014 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mozno hnidopisska poznamka:
cit:
"highendový Maxwell s cenovkou hluboko pod deset tisíc"

9,5K je hlboko? este aj pri matematickom zaokruhlovani by to bolo 10K :)
keby ta karta stala 7k - 7,5k tak ano, kupil by som si ju ale takto...
pekne grafy :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven321 Viz výše, obecně o GTX 970. Pak už je to spíš na filozofickou debatu, kde už je hluboko a kde je ještě mělko. 8600 není imho "lehce pod deset tisíc".

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
24. 9. 2014 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner nj, reagoval som na cenu v grafe, nie na internete ...a ta testovana MSI este aj tak nieje zlacnena, stale je za 9,5K
tj stale plati, ze nadpis je zavadzajuci
testujte gainward za 8,6K a bude to ok ;)

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na internetu jsou informace že tato karta má pouze HDMI 1.4a , máte něaké informace jakou verzi HDMI má tato karta ?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 9. 2014 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Tak mám odpověď z podpory, GeForce 900 od MSI podporují HDMI 2.0 a na něm maximální rozlišení 3840×2160@60 Hz, u HDMI 2.0 jsou ještě na certifikaci, proto mají vyvěšenou oficiální podporu pouze pro HDMI 1.4a.
Podporu pro 2.0 prý do specifikací doplní.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Děkuji.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Zjišťujeme, uvidíme, taky mě to u těch výstupů zarazilo.

dajan
dajan
Level 3 Level 3
24. 9. 2014 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimave by bolo najma porovnanie s GTX 770, kedze je to jej duchovny pedchodca. Skoda ze tam nie zmerana je namiesto napr. GTX 760ky.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dajan Ano, chybí tam i R9 290, bohužel nestíhačka. Časem to doměřím, ale až potom, co se přežene tato maxwellová vlna.

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 9. 2014 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak se zdá, že po dlouhé době (od 8800GTX/ultra) se zase nV povedla pořádná generace karet, která nechává poměrem výkon/spotřeba konkurenci za sebou. Samotný výkon zase až tak extra není, nic co by tu nebylo už cca rok. Uvidíme, s čím přijde zítra AMD...

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Přesně má slova 10 000 za kartu je moc. Hraji rád, ale už nemám tolik času a s tím mi přijde 10 000 jako špatná investice. Můj strop je 7000 a i tak bych dokázal uznat, že na FHD je to až zbytečně drahé. Příklad za vše je můj 3 roky stararej HD 7950 Vapor X na 1 Ghz, čili výkonově nad R9 280 (o chloupek). BF4 na Ultra bez problému, ale včera jsem to dal na medium a hle - skill jak kráva. Je jasné, že ti největší skilleři hrají hru na malé efekty a je to sakra znát, tak mi po tomto osobním testu nakonec přijde i má 3 roky stará karta jako zbytečně výkonná, protože už ani nic jiného než BF3 + nehraji. Každopádně recenze pěkná a karta určitě dobrá, jako člověka nakloněnému cenově k AMD musím nové GTX pochválit, i když bych na tuto kartu třeba z HD 79xx nebo NV GTX 760 + XX při FHD rozlišení nepřecházel (při ceně 7000 možná ano, ale z nudy ; D).

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 9. 2014 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Spíš mě ale víc zajímá GTX960 a myslím, že tak 50-70% lidí. Kolik lidí je taky schopno dát za grafiku 10 a více tisíc?

kafi
kafi
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Cožpak o to, to bych i schopen byl, ale manželka by potom možná byla schopna mě zabít...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Schopen je temer kazdy, ale on by musel byt take ochoten.
Ja jsem zase zvedav na silnejsi model.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow @kafi: To jsou ty nevyhody sdilenych zdroju. :o)

lambo_130
lambo_130
Level 4 Level 4
24. 9. 2014 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, :evil: rád bych se na pctuning dozvěděl to nejdůležitější, jako jsou nový možnosti čipu MAXVEL jako je třeba efekt globálního osvětlení atd …, bohužel nikde sem se ve Vašem článku nedočetl ani je neodzkoušel proč?? Děkuji Lambo_130.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lambo_130 Nestíhačka, samotného mě to mrzí, ale teď se nemůžu moc rozepisovat – hromada testování, málo času, a všechny karty musejí jít co nejdřív dál. VXGI tuším vyzkoušet zatím nejde.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lambo_130 Najskôr by tento efekt musel niekto v deme alebo hre baimplementovať (pochybujem, že súčasné implementácie niečoho čo sa podobá na globálne osvetlenie využíva HW podporu na nobých Maxwell grafikách). To je ako aj s podporou VR kde sa zrejme čaká na novú verziu ovládača od Oculusu. Dúfam, že spolupráca týchto 2 firiem prinesie zaujímavý úžitok.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bezte s tema zalostnima kecama v kapitolach o hlucnosti a teplotach nekam, je to amaterismus.

Porad se tam pisou ty same kecy o tom, jak karty nejsou temer slyset, nezavisle na cislech.. a to uz par let, kdy karty rvaly radove vic a meri se hlucnost cely sestavy, kde hluci kdovico dalsiho. Termosminky by se taky hodily.

Melo by se zkusit vic nastaveni systemovych vetraku, vcetne jejich uplnyho vypnuti.Idealne i nejakej pasivne chlazenej zdroj, aby tam proste nebyly jiny hlucici komponenty s mechanickym pohybem. Dale je dulezite, na kolik se rozjede vetrak, uz po bootu a jak rychle ci pomalu zvysuje otacky - protoze pak dochazi k nejvetsimu hluku, kdyz vetrak zbesile meni rychlosti.

V realu je tahle kapitola pro spoustu lidi ta nejdulezitejsi (narozdil od toho, jestli se vykon meri v 10 nebo 11 hrach), protoze tichy chod je dneska dulezitejsi nez par procent vykonu navic.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bezte s tema zalostnima kecama v kapitolach o hlucnosti a teplotach nekam, je to amaterismus.

Porad se tam pisou ty same kecy o tom, jak karty nejsou temer slyset, nezavisle na cislech.. a to uz par let, kdy karty rvaly radove vic a meri se hlucnost cely sestavy, kde hluci kdovico dalsiho. Termosminky by se taky hodily.

Melo by se zkusit vic nastaveni systemovych vetraku, vcetne jejich uplnyho vypnuti.Idealne i nejakej pasivne chlazenej zdroj, aby tam proste nebyly jiny hlucici komponenty s mechanickym pohybem. Dale je dulezite, na kolik se rozjede vetrak, uz po bootu a jak rychle ci pomalu zvysuje otacky - protoze pak dochazi k nejvetsimu hluku, kdyz vetrak zbesile meni rychlosti.

V realu je tahle kapitola pro spoustu lidi ta nejdulezitejsi (narozdil od toho, jestli se vykon meri v 10 nebo 11 hrach), protoze tichy chod je dneska dulezitejsi nez par procent vykonu navic.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN Stačí říct, že hlučnost měřím na otevřené pasivně* chlazené sestavě s jediným SSD, u které mám myš s optickým snímáním stisku tlačítek (protože běžné mikroswitche rozhodí hlukoměr tak, že se z toho půl minuty vzpamatovává) a u většiny lepších nereferenčních karet bez zátěže je po sluchu poznat, jestli se ventilátor točí, nebo ne, do vzdálenosti asi 30 cm od grafiky za předpokladu, že jsou tři v noci, je bezvětrné počasí bez deště, plastová okna jsou úplně zavřená (nikoliv na mikroventilaci) a z místnosti jsou vystěhovaná (nebo povypínaná) všechna ostatní mechanická zařízení s výjimkou té pasivně chlazené testovací sestavy, člověk se u toho nesmí ani pohnout, aby nevrzal nábytek a musí být tak akorát najedený a napitý, aby mu neškrundalo v břiše?

Máte představu, jak hlučné se za takových podmínek zdá třeba čerpadlo ústředního topení, které spustí o tři patra níž nebo jaký šílený randál dělají obyčejné hodiny na baterku? :D

Odpovídá to tak zhruba představě běžného pracovního prostředí milovníka tichých počítačů, nebo jsou takoví lidé ještě náročnější? :)

Termokameru – jestli máte nějakou zbytečnou, milerád tam ty fotky budu dávat. Já nemám a hned tak mít nebudu (při těch cenách, co ta věc stojí)

Jak rychle se rozjede větrák po bootu a jak zrychluje, je důležité tak v případě, že máte počítač v ložnici s manželkou a máte nutkání nastartovat jej ve tři ráno, nebo když dvacektrát za den restartujete. Já restartuju asi jedenkrát za týden.

Jak rychle nebo pomalu se mění otáčky, je snad dostatečně dobře vidět z grafu s průběhem otáček ventilátoru v kapitolách o boostu, opravdu nevím, jak líp to ještě udělat.

Hammer
Hammer
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ad termokamera, jestli mate iPhone, tak se prodava za 260liber ( coz podle me neni zadna strasna cena ) obal/pouzdro s termokamerou. http://flir.com/flirone/buy-eu.cfm

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 9. 2014 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Hammer: O ní vím už od představení, ale potřebný jablečný telefon nemám a kupovat jej ani nehodlám (brát ho jen kvůli termokameře, to by se zatraceně prodražilo)

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemoci:
Blackscreen - slepota
Špatný bios na desce - mentální vada
Výměna zdroje - operace srdce

Smrt:
Neboli popisek na náhrobku:
Sestaven 12. 12. 1980 (narozen)
System fatal eror 12. 12. 2080 (smrt)

montr
montr
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jaky je presne v techto dvou vyrazech rozdil?
zcela tichá v idle
prakticky neslyšná v zátěži

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montr Zcela tichá = pasivně chlazená
Prakticky neslyšná = Když takhle ve tři v noci sedíte půl metru od odkrytované pasivně chlazné sestavy s touhle grafikou, a prsty zastavíte oba ventilátory, uvědomíte si, že se přestaly točit. Výjimkou je atypicky intenzivní zátěž (jako v zátěžové scéně v Crysis), kde se točí o něco rychleji, jsou slyšet, ale v běžných sestavách (klasická skříň s dodávanými systémovými ventilátory bez zredukovaných otáček –120mm/900 ot./min, o rychlejších nemluvě), mainstreamový chladič CPU, zdroj se 120mm ventilátorem, co v zátěži běží na 800-900 ot./min) bude stejně asi některá komponenta hlučnější.

wolfdesigner
wolfdesigner
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzovanou kartu mám teď na vyzkoušení a je opravdu nezvyklé, že ventilátory běží jen v zátěži a ze začátku jsem se bál, že je vadný kus :). Taky je pravda, že by mohla být karta studenější s agresivnějším nastavením ventilátorů, celkem to topí.

Kdo má prosklený bok skříně, možná mu bude vadit ostře svítící logo MSI, někomu naopak, ale osobně mám skříň vedle sebe a furt mi to stahuje oči.

Výkon je velmi slušný a nad úrovní Radeonu 280X do GTX 780 není jiná volba. Je to po delší době Nvidie, kterou bych doporučil bez jiné alternativy,....ZATÍM.
Teď jen proč autor neuvedl do závěru také to, že potencionální zájemci mohou počkat na brzské vydání nových modelů od AMD a případné slevy starších modelů,.... stejně tak, jak jsem to četl u recenzí grafik AMD :D...místo toho napsal jízlivý závěr a pochválil nový model, který je zázračně lepší, než konkurenční karty, které jsou na trhu asi rok, jak překvapivé :). Uvidíme co vyjde za gafiky dál, ale je pravda, že 970/980 jsou jediné rozumné Nvidie, které jsou zatím jasně na doporučení.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 9. 2014 04:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wolfdesigner Myslel jsem si to, ale musel jsem to pro jistotu zkusit – na nereferenční kartě není nikdy jistota, jak je to zadrátované.

Podsvícení loga jde stejně jako na většině GeForce vypnout i softwarově přes GeForce Experience.

viz [url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/msi-geforce-gtx-970-gaming-recenze-review/led-visualizer.png[/url]

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wolfdesigner Pokud srovnáte provozní vlastnosti a výkon téměř tři roky starého GPU Tahiti a tři týdny starého GPU Tonga s nejnovější architekturou AMD a uvědomíte si, k jakému pokroku v tomto ohledu u Tongy došlo (nebo spíš nedošlo) ne za jeden, ale za ty tři roky, je rozdíl mezi GPU s architekturou Kepler a GPU s architekturou Maxwell více než jen překvapivý.
Hawaii je starý sotva rok a je to druhý nejnovější čip AMD. Jinak řečeno nemyslím si, že kdyby teď AMD vypustilo nový GPU s výkonem Hawaii, byl by na tom výrazně lépe. A myslím si, že Nvidia momentálně hodně těží z vývoje pro mobilní segment (Tegra) a hlavně díky tomu vypadají provozní vlastnosti Maxwellu, jak vypadají.

anonymousCZ
anonymousCZ
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"GeForce GTX 970 v podání MSI je sice hezká karta, ale nenabízí prakticky nic, co bychom tu od AMD neměli už dávno. Má stejný výkon jako výrazně přetaktované R9 290X při ceně nejlevnějších modelů R9 290, spotřeba přitom odpovídá Radeonu R9 270X a to vše při poměru cena/výkon srovnatelném s celkem výhodným Radeonem R9 280X z vyšší střední třídy."

Takze 970 je spatna karta, protoze nabizi to, k cemu potrebujeme do pocitace tri graficke karty AMD? Nebo co chtel autor rici? To je jako ohodnotit nove auto: "je to hezke auto, ale nenabizi nic, co bych to uz davo nemeli. Vykon jako BWM5, luxus jako mercedes a spotreba jako usporna fabie".

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
24. 9. 2014 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anonymousCZ Myslím, že jste to pochopil správně, ne že ne. :)

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anonymousCZ ne že by fabie ve skutečnosti byla nějak úsporné auto...

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz moje fabie 1.9tdi 96kw ma spotrebu 4,2litra na 100km, podle mne je dost usporna.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože bohužel všechny dostupné sample GTX 970/980 v ČR získal jeden web, který už dávno vlivem působení jistých lidí ztratil kredit objektivity a bohužel druhý "OBR", který tam v současnosti působí, tomu svým chováním a vyjadřováním v posledních dnech nepřidává, na ostatní weby nic nezbylo, tak nějakou nePR recenzi a vlastní recenzi na DDW najdete až později

Kdo uhodne zdroj, dostane bludišťáka :-)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 CTK?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 No to hej, na """"recenziu"""" na DDebilnom webe sa dosť teším :D A hej, PR ne PR aspon sa tu na PCTuning na nič nehrajú, nie ako na DDebilnom webe kde ti bude sám najväčší demagóg tvrdiť že nehrá na značky ani nič podobné ale že robí užívateľské recenzie a pritom mu tam pomerovo v testoch grafík na jednu testovanú nVidiu pripadá 10 AMDčiek :lol: A mazanie komentárov, nadávanie užívatľom do idiotov, magorov, duševne narušených jedincov , klamanie, neustále rýpanie do nVidie a super mega herné testy na 2 hrách - čerešnička na torte objektivyty DD webu :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 9. 2014 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Já furt věřím, že to aspoň se mnou tak špatné není. Na PCT dělá problémy hlavně to, co občas vyvede Obr, když se nechá unést. Před ním (než utekla původní redakce, založila HWMag, a následně se rozpustila (Petr Štefek, Lukáš Fiala a spol.), byl PC Tuning naopak rudý až na půdu (dlužno dodat, že v té době se ATI a AMD docela dařilo, tak to není nepochopitelné)).

Neskrývané nadšení z Maxwellu nepramení z toho, že je od Nvidie, ale z toho, co s ním Nvidia dokázala při využití stejného procesu jako u Keplerů a jako AMD u všech Radeonů. Posun v poměru výkon/watt a v efektivitě vůbec je pro mě něco nepředstavitelného, zejména s ohledem na to, že grafiky na tři roky zamrzly na 28nm procesu (a 20nm se pořád měsíc po měsíci odsouvá dál a dál do budoucnosti). Děsil jsem se, že dokud nepoběží 20nm výroba, tak se grafiky nikam nepohnou a budou přešlapovat na místě, podobné skoky nejsou kolikrát vidět ani s přechodem na novější proces. A neplatí to jen ve vztahu Maxwell vs GCN, ale platí to i pro karty samotné Nvidie – Maxwell vs. Kepler.

Tenhle WOW efekt ještě umocnily vlastnosti Tongy – po jarním uvedení Maxwellu (750/750 Ti), kdy bylo zřejmé, že i na těch 28nm jsou ještě obrovské rezervy, jsem doufal, že se něčeho podobného dočkáme i u AMD (a už s uvedením GTX 750 a 750 Ti se dalo vytušit, že by AMD mělo něco s efektivitou Radeonů urychleně dělat). Děsí mě scénář, že leaknuté foto krytu R9 390X doprovázené povídáním o pokrokovém vodním chlazení a jeho úspěších u R9 295 X2 by mohlo znamenat, že se u 390X dočkáme ještě vyšší spotřeby, u které už je zapotřebí vodního chlazení (jen ten AIO set by tu grafiku prodražil možná i o tisícovku)

Jsou asi jen dvě věci, co mě na GTX 980 a 970 opravdu rozčilují a jsou mi proti srsti – představa, že z té karty s jejími papírovými parametry v podstatě mohla být druhá GeForce 8800 GT a 8800 GTS (byť třeba o malinko dražší), a představa, že s ohledem na využití stejného 28nm procesu tu při lepších optimalizacích takové grafiky mohly být už před dvěma lety.

Co se DDho týče – u něj je hlavní problém v tom, že zřejmě sám věří tomu co píše, tomu, že on jediný má pravdu a brání pravdu. Ruku v ruce s otloukaným AMD, které je úžasné a s námi všemi to myslí dobře, v podstatě nás dotuje, a má jen neschopný marketing (není to pravda), bojuje proti zlým megakorporacím – Nvidii a Intelu. Všichni kolem něj se spikli, všechny recenze, co pochválí něco od Intelu a Nvidie, jsou tendenční...

Na základě diskuzí a názorů kohokoliv, s kým jsem na toto téma při rozhovoru narazil, se domnívám, že ho jen málokdo, kdo se trochu orientuje, bere vážně, lidi se k němu chodí bavit (a vědí to i PR, kteří distribuují vzorky mezi weby). Seriózně jsem teď u Nvidie nakousl, jestli by nestálo za to mu nějakou další kartu půjčit už v první vlně (nemohl by na všechny strany troubit, že hardware dostávají jen ti, u kterých je záruka dobré recenze – chtě nechtě tyhlety kydy poškozují ostatní, co nemají se samply od kohokoliv potíže, minimálně v očích těch, co na ten web vlezou poprvé a nevědí, co je zač). Nicméně dospěli jsme k tomu, že by to v tomto ohledu zřejmě ničemu neprospělo a ještě by to otočil ve svůj prospěch – celkem živě si umím představit úvodní povídání na téma podívejte se, už i v Nvidii seznali, že je DDworld objektivní a začínají s námi (zase) spolupracovat.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
25. 9. 2014 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Adam Vágner: DD: Bojím se tomu ani sám nevěří. Vede mě k tomu to, že si neustále přiohýbá pravdu a diskuzi, aby si udržel svoje ovečky za každou cenu. Není to přece fanouškový web, ale dělá to pro peníze z inzerce!

Proč si u něj PR tedy zadávají reklamu, když ví, že jej nikdo nebere vážně, spousta lidí je na něj naštvaná za jeho chování a tedy reklama u něj by jim mohla spíše uškodit?

Recenze: Není toto pozůstatek z minulé recenze? "Musím zdůraznit, že u řady karet úřadovalo PowerTune nebo limity u GPU Boost (včetně testované GTX 980). Takto to vypadalo u ..."

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Adam Vágner: Nielen s Vami ale aj s PCtuningom je to podľa mňa v pohode, lebo aj keď sa tu občas diskutujúci ozaj poriadne navezú do obra či nejakej recenzie, vytknú strannosť a nadŕžanie jednej strane tak sa hlavne nič nemaže a needituje. Kdešto problém DD webu myslím nieje ani v červených šošovkách a ešte aj okuliaroch ale v tom že DD za 1. svoju pravdu presadzuje bez argumentov len všeobecnými frázami ala "moderné aplikácie", "budúcnosť patrí multivlákonvým aplikáciam" a svojho času veľmi obľúbené "popieraš realitu" :lol: a za 2. najme a hlavne nadáva užívateľom, hodnotí ich psychicko-inteligenčný stava a maže, edituje a upravuje jedna radosť. Keď som sa s ním pred cca pol rokom dal do debaty ohľadom hernej výkonnosti stock i5 vs FX, po pár komentárovej diskusii, po tom čo som mu poslal vyše 10 herných recenzií ktoré dokazovali že ten rozdiel rozhodne nieje 2-3% ako podľa jeho recenzií, nakoniec keď mu bolo už asi trápne ďalej spochybňovať všetky tie recenzie celú našu diskusiu zmazal a ja som skončil s banom. Lebo som sa sa dopustil tej drzosti že som spochybnil jeho super herné testy na 2-3 hrách a ukázal že v praxi je ten rozdiel viac či menej väčší.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 05:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Adam Vágner: pekne napisane. :)

PS: Stachom sa ani netreba zaoberat,skor ho lutovat.

Vcera som mal v kanci trochu casu a presiel som si jeho :[b]TEST: AMD FX-9590/9370 vs Intel Core i5-4690(K)[/b] ,

skutocne mal by vyhladat odbornu pomoc. :evil:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
25. 9. 2014 02:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Adam Vágner: Zaver pobavil, ale imho predsa len by si zasluzil nejako naznacit, ze ide o ironiu. Nie kazdy je vasnivy sledovac "flame ceskej hw PC sceny" a nahodny citatel co o "klasikovi" nikdy nepocul moze byt imho dost zmateny, co je to vlastne za divne zhrnutie.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 9. 2014 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @simiksimik: Je a není, to, že většinu karet, co tam jsou, včetně GTX 980 škrtí regulace, platí pořád, jen to "testované" je tam navíc.
Ad reklama – nějakou návštěvnost má, taky tuším podstatně lepší ceny než běžné weby, v tomhle případě se spíš řeší, kolik lidí tam chodí, než proč tam chodí. A že by někdo byl schopný bojkotovat třeba Asus kvůli tomu, že má reklamu na DDWorldu, to si nemyslím.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @CNN: Zatim se nasel jen jeden skokan na spek, ktery se k nepochopeni priznal. Mezi ctenari by nemelo byt mnoho az tak nechapavych lidi.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
25. 9. 2014 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Adam Vágner: Ono to asi bude také tím, že nikdy nevystupuje přímo proti výrobcům, ale hlavně proti Nvidii a to holt těm výrobcům GK nevadí(mimo jiné vyrábí i GK s AMD). A když už recenzuje jejich výrobek s Nvidií, tak je z nějakého důvodu lepší než jiná (referenční) Nvidie.

O Applu, Linuxu, konzolích apod. nemluvím ty tam reklamu ani nemaj :-)

Nicméně i tak mi to přijde krátkozraké podporovat někoho, kdo se chová jako on. O všech ostatních píše, že jsou podplaceni apod. a tím poškozuje nejen např. Váš web, ale i firmy se kterými spolupracujete a tedy i ty kteří Vám zapůjčují výrobky na testování. Tedy ty inzerenty, kteří ho živí.

No nic konec idealismu. Vezmu si prášek a jdu si lehnout :-D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
25. 9. 2014 02:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ROFL

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby někoho zajímalo, 3D Mark Fire stike Extreme pro porovnání.
780Ti OC 1300Mhz, 7800Mhz: 5803 bodů. MSI 970 OC 1500 Mhz, 8000Mhz: 5658 bodů. Kolem 1600Mhz by 970 mohla dorovnat 780Ti OC.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko 3D Mark Fire Strike MSI 970 1550Mhz, 8000Mhz: 5764 bodů, ale další zvýšení už by bylo na limitu spotřeby 110. Je třeba počkat na Skynet Bios. Na 780Ti se limit myslím pohyboval okolo 125(skynet bios).

michalos
michalos
Level 20 Level 20
25. 9. 2014 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč autor po OC znovu nezměřil výkon ve hrách a nedoplnil to do grafu? Myslím, že je to důležité info a hodně lidí by to zajímalo... Díky

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 9. 2014 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos hlavně proto, že tu má další čtyři grafiky, co hoří, z toho jedna zítra ráno odchází do maďarska, na pátou má rozepsanou recenzi a do toho ještě edituje a vydává články od externistů.

Jak se zvedá výkon v Crysis je uvedené v té tabulce (sloupeček fps), v AvP to vypadalo následovně:

std. takty (viz kapitola boost v AvP): 87,8 fps
gpu 1504, mem 3960×2: 100,4 fps
gpu 1527, mem 3960×2: 100,7 fps

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
25. 9. 2014 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby někdo chctěl vědět jestli stačí 3GB ram u 780 (Ti). Rozlišení 2560x1440. Hry nastaveny na max, měnil jsem pouze AA.
COD Ghost MSAA 4x 3439 MB,
Watch Dogs MSAA 2x 3491 MB,
Watch Dogs MSAA 4x 3560 MB
Battlefield MSAA 4x 1749 MB.
Myslím že pouze WD a COD jsou zatím takto nenažrané na RAM.

Whois
Whois
Level 1 Level 1
26. 9. 2014 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viem ze sa pytam mozno na blbost, alebo som zaspal dobu. Ale kde nechali radu GTX8XX Ako citam tu o 7XX rade a naraz je tu 9XX rada a kde je ta 8XX ? nieco som zmeskal?. dakujem za vysvetlenie

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
27. 9. 2014 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Whois jj vsichni jsme zaspaly protoze nv zas skace jak hladova blecha 8xx ma byt zas pouze mobilni rada :(

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
1. 10. 2014 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč krucinál není v žádném testu R9 290tka ? chtěl jsem si koupit ji, ale teď uvažuju o GTX 970tce, ale chci nejdřív vidět ten poměr FPS ve hrách....PROČ NIKDE NENÍ ?????

Reklama
Reklama