Zpět na článek

Diskuze: MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak máme nástupce 1070 kterého vlastně ani nepotřebujeme ( na to je zde 2060) a cenově zastupuje co? 1060 je zcela jiná kategorie.Paradoxně nekonkuruje ani RX590 které asi bude konkurovat 1660...

WKM
WKM
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 Cílem bylo zašlapat do země RX580/590 a dotáhnout VEGA 56, což se myslím si povedlo.

Ono i 1070Ti na tom začíná být bídně, a to byla (je) prémiová karta, přičemž 1070Ti je 180W TDP, zatím co 1660 Ti pouze 120W TDP a vpodstatě za polovinu toho co stála (stojí 1070Ti). To, že má karta pouze 6GB VRAM hráče v 1080p v 99% her nijak neomezuje a dlouho neomezí (o využití VRAM už tady byla debata), kdy na 1440p se to zmůže někde a 4K je v podstatě vyloučeno pro drtivou většinu her.

Nvidie zase dokázala, že když chce, tak umí udělat dostupnou střední třídu.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM "Cílem bylo zašlapat do země RX580/590 a dotáhnout VEGA 56,"
.. to jsou zase kecy jak nejake babky nekde na trznici
RX 580 je cenove uplne nekde jinde. Ta karta 1660Ti vubec nekonkuruje. 590 v principu uz taky ne, protoze jeji cena zacina 240 Euro a podle mne padne i pod 230 a nebude to dlouho trvat. Cili zase to budou produkty, ktere spolu cenove nesouperi. Co zbyva je Veka56..ktera urcite pujde taky s cenou neco dolu. Uz se da sehnat dobry model od 330E, coz momentalni levnou nabidku 1660Ti za 300 zase tak moc atraktivni nedela, pokud opomenu spotrebu, kde je turing bez konkurence.

stefan
stefan
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: Ja si myslím, že týmto sa nvidia iba jednoducho pripravuje na navi. Nič nenechajú na náhodu a ak by sa navi náhodou podarila, tak len sa primerane upravia ceny týchto nových modelov. Efektivita tejto karty bude podľa mňa aj pre navi veľkou výzvou.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: Souhlas tohle nemířilo jako konkurence žádné RX karty ale jako náhrada GTX1070.

Konkurence pro RX590 bude GTX1660, dle výsledků 1660Ti a porovnání papírových parametrů, bude 1660 asi 10% nad RX590 a to s o 30 USD nižší MSRP, vzhledem k reálným cenám na trhu to tedy bude +- za stejnou cenu.

1650 pak dle mě bude konkurencí pro nižší RX - 570/580 s cenou pod 5 tisíc a dost pravděpodobně bez potřeby externího napájení, tedy se spotřebou do 75W, což bude přidaná hodnota GTX

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: Ve zkratce jsi chtěl vlastně říci, že marže v drtivé většině nabídky AMD gpu právě začíná nabývat záporných hodnot a přecházejí na model neziskové a charitativní organizace, viď XD

komplik
komplik
Level 21 Level 21
24. 2. 2019 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @stefan: Ale prdlačky, NVIDIA potřebude prodávat nové karty, pokud je bazar plný levných karet z těžby, bourá to prodejnost současných modelů, když přinesu nové modely, které mají vyšší výkon za stejnou cenu, levné bazarové karty nejsou takový problém protože jsou slabé.

1070 nová za 9-10 bude těžko konkurovat bazarové 1070 za 6 tisíc, kdežto 1660Ti za 7.5 je vůči bazaru za 6 tisíc aktraktivní nabídka

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @Xcute: Marze vyrobcu mne uprimne vubec nezajimaji. Ja se divat na vyhodnost koupe z pohledu potreby, vykon/cena a pak prihlizim ke sympatiim dane znacky.
Marze vyrobcu do toho nespada :)

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
23. 2. 2019 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: V princípe súhlasím zabudol si spotrebu !!lebo ak ti niečo pri rovnakom výkone a cene žerie o 100W viac je to na h...o

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @xfce4: jako jo..spotreba ma samozrejme taky vahu..ale uprimne, jestli nekdo nehraje porad, tak i tech 100W rozdil neni velke drama. SPis je to dulezitejsi pro dimenzovani zdroje a vetrani..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
24. 2. 2019 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: je rozdíl kupovat třeba 350W zdroj a 500W zdroj, o vyprodukovaném teple ani nemluvě, většina 1660Ti půjde nacpat i do maličkých skříní kde každý W tepla k dobru bude znát.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: ne, je to na CENZURA
a vážně nejde o účet za elektřinu

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @komplik: ..a ze to v tom mem komentari neni co? :D

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @shipo: a o cem to je, pouc mne?
Ja mam v kompu RX580, ktera si papne 200+W v max. Srovnatelna 1060 si rekne reknema do 130W.. rozdil 70+W.. a jako co, v cem je ten problem, kdyz ne ve spotrebe?
Pro mne je daleko dulezitejsi, jestli ta karta treba piska nebo je hlucna v zatezi.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @shipo: +50W už může imo na vyladěném chlazení udělat i 6db. Karty Nvidie posledních řad kategorií 50,60 můžeš pohodlně uchladit s 3db nad pozadí, to je totální luxus.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
24. 2. 2019 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @tombomino: ona ta spotreba môže tie cievky rozhýbať po čase a začnú pískať .Značku mam na háku úplne paradoxne AMD sa tvári ako open source a ovládače na Linux bieda !!!!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM @Xcute: Samozřejmě ušetříš za útlum v case a zdroj ani nemusí sáhnout k aktivnímu chlazení.

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 Tak to víš po té co jim NV servírovala po 2 letech(kromě 2080ti)o pár % vyšší výkon za stejnou nebo vyšší cenu si jdou málem cvrknout do gatí a ze sedmikrásky, kterou drželi v ruce konečně přišel na řadu poslední utržený lísteček se slovy mě ráda konečně s úlevou stiskli na klávesnici ten entr a na obrazovce se objevilo to vytoužené koupeno pochopitelně v zeleném podbarvení címž se vzápětí dostavila úleva a celé jejich tělo se doslova rozteklo blahem :D A teď vážně výkon je konečně na představenou cenu zajímavý,ale nebudete tomu věřit nebylo to z čiré lásky, protože to nebylo kam namířit, když níže je RX580/1060 a výše se tlačí 1070/1070ti/vega56 a nemohlo to být za cenu 1070 s podobným výkonem, protože to by jim nesežrali ani ti nejskalnější fans.Takže ano museli přijít s něčím takovým. Slevu na Vegu nekomentuji,ale jak zde bylo uvedeno tak trochu labutí píseň,protože prodávat za 7500 Kč v podstatě výrobně highendový čip je samo utopie.

NiX
NiX
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v obchodech ceny zacinaji na 7500kc, takze zrovna podle tohoto modelu bych vyhodnost koupe neposuzoval...karta je cenove vyhodnejsi nez rtx2060. a pokud bude model 1660 bez Ti levnejsi o 1500,- bude dokonce vyhodnejsi nez stara gtx1060

komplik
komplik
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NiX čekal bych spíše o 12-13 stovek tedy cca 6300-6400... ale dle parametrů - papírových bude o 10% nad RX590, ale neškálujeme lineárně a asi vytlačíme nějaké procentíčko navíc, takže počítám až 15% nad RX590.

Tady sice vyšla 1660 jen 25% nad 1060, u jiných recenzí, které považuji za věrohodnější vycházela typicky 35-40% lépe. Což odpovídá i výkonostnímu turingu jako takového. Výkonnější shadery pak v nových hrách budou přinášet vyšší posun proti předchozí generaci.

1650 by pak mohla dorovnávat GTX1060. Byť o ní ještě neznáme konkrétní konfiguraci

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NiX Tak za 7600 jsou s nic moc.S jedním fukarem :wink:
Slušná 1660ti pod 8 tisíc asi hned nebude.Top od Asusu 8.700 a 9700..
1660 bude +- výkonem atakovat RX590,nebo 580.Otázka je za jakou cenu.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 MSI Ventus pod 8 je na CZC a TS Bohemia i Alze.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 Tak třeba EVGA má triple slot single fan a proti jiným single fanům výrazně nižší teploty, paradoxně obyč single fan ji překonal protože prostě lepší čip a i když o 15 stupňů teplejší,boostil výš.

Automatické OC na Turingu stejně u těch karet udělá to že běží všechny cca stejně nehledě na factory preset, to už potvrdila třeba 2060.

U levné karty je nesmysl připlácet za premium edice. Příklad Strix 1660Ti za 330 dolarů... to jako člověk nedá radši 20 navíc na 2060?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 Stachanovci jsou zvyklí na pořádné topení a extra ofuk, to je jasné. :lol: :lol:
GTX1660Ti si jistě s jednou vrtulkou vystačí. Stejně jako si vystačila 1060.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @komplik: Seznam všech variant: http://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-vega-56.c2993

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @oldass: Ta jedna vrtulka která řve jak vrtulník ?
Ono by bylo sakra špatné kdyby takový 1660 ořezaná o všechny ,,revoluční,, vlastnosti RTX topila když je to takový mrzáček :D
Vtipné je že karta bude největší konkurence pro 2060.Ještě že nemá 8GB VRAM... :lol:

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @Tom1122: Naopak, ty troubo, přečti si recenze různě po webech, je jich spousta, všude chválí, že o té kartě vůbec nevíš, ale tebe to ve tvé zaslepenosti vlastně ani vůbec nezajímá.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @Tom1122: Někdo rád lže za každou cenu, že? :lol:

Ať koukám jak koukám, i jeden hlučný ventilátor od EVGA je tišší než konkurenční Radeony
https://tpucdn.com/reviews/EVGA/GTX_1660_Ti_XC_Black/images/fannoise_load.png

A dva ventilátory jsou již velmi tiché:
https://www.guru3d.com/index.php?ct=articles&action=file&id=48647
https://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1660_ti_ventus_xs_review,10.html

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @Magion: Ja bych si jednovrtulku taky nekoupil, pokud bych nemusel (napriklad protoze maly build) i presto, ze treba Palit GeForce GTX 1660 Ti StormX dopadl v testu na Guru3D dobre.

Moje zkusenost s jednovetrakama obecne neni moc dobra.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @oldass: Je to prostě mrzáček, protože AMD nemá jedinou kartu tohoto provedení pro ITX formát XD

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: No a moje zase výborná, pc s itx kartama od NV jsem postavil poměrně hodně a nikdy žádný problém. Nvidia tohle prostě umí. Navíc ke každé kartě máš 3 roky záruku, takže nevidím důvod, proč si ji nekoupit.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @Magion: Abych taky neco napsal, proc se vyhybam 1-vetrakum...:))
Je to zalezeno na celkem jednoduche mechanice..kdyz mam jeden vetrak, vetsinou bude bezet na vyssi frekvenci, nez 2-3 vetrakova reseni. I presto, ze bude mit dobrou akustiku, tak se ti lozisko musi zakonite rychleji vybehat. Casem dojde k degradaci a klasicky treba zacne "klapat". To je mechanika, nic vic nic min. Jestli se to projevi v dobe zaruky..asi ne, ale zivotnost karet obecne je samozrejme delsi nez toto.
Abych to podporil prikladem, tak ve starym kompu mam obstarozni 1-vetrakovou 460ku jako zobrazovadlo..a ta klape a klape :))

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @Magion: Ja ti to neberu..do hodne malych buildu je to samozrejme super.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Ono je problém i jinde.Po pár měsících se karta spolehlivě zapráší v každé skříni a najednou se chlazení chová zcela jinak než když je karta nová.Jeden fukar je za trest bez ohledu na výrobce.Jediné plus je cena.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Ty musíš být v reálném životě hrozně nedoceněný člověk, když musíš neustále vymýšlet taková "moudra". :lol: Ale pokud si díky tomu připadáš chytřejší, tak budiž.

Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. :lol: Každopádně debata o ničem. Koupit lze jak 1, 2 tak 3 ventilátorovou verzi GTX1660Ti. Vybere si každý.
A vzhledem k efektivitě čipu TU116 bych se o ventilátory nebál.

Já osobně nikdy žádný problém neměl, ani u AMD ani u NVIDIA, jedno jaký montér tu kartu smontoval (Asus, Gigabyte, EVGA ...). Ono je také dobré mít čistou skříň a nebýt čuně. :lol:

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Jo to je dobrá myšlenka... jenže ty NV itx karty už po celé generace jedou při tak nízké spotřebě, že ten větrák zdaleka nejede na max., tudíž nejsou vůbec slyšet. Spotřeba u 1660Ti je při výkonu GTX1070 prostě fantastická, tohle AMDčko zkrátka neumí.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @oldass: Vis co je nejhorsi v zivote..srazka s blbcem..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @Magion: Tohle ja nerozporuji. Ale ty otacky vetraku nejspis neoblafnes..jestli a kdy se to projevi je druha vec, ale uricte je toto reseni nachylnejsi, nez stejne kvalitne provedeny 2vetrak.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Tak v tom s tebou souhlasím :lol: :lol: . Ale jak říkám, pokud ti nadávky druhých zvedají sebevědomí či jinak dělají dobře, klidně budu obětní beránek.

Tady si vyber: http://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-vega-56.c2993

Maj 1, 2 ,3 ventilátory, myslím, že budeš spokojený i ty.
Ta karta je pro FullHD hraní super kauf. :idea:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @oldass: Kdyz se ti zda komplikovane, ze se ti vycvaka lozisko a mas potrebu takovy prispevek komentovat..tak co jsi? Normalni blbec, ktery chodi do diskusi akorat prudit.
Hloupa bukvice, ktera nema co delat a ma zeleno pred ocima.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Tady má někdo pořád potřebu nazývat jiné jako plody z buku. Něco mně říká, že to není samo sebou.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Děláš z toho dogma.

1) Za celý svůj život jsem nikdy neřešil jakýkoliv problém s ložiskem ventilátoru grafické karty. Ale ani CPU. Vždy vše vydrželo.

2) Zákazník má na výběr z chlazení o jednom až třech ventilátorech.

3) Z pohledu pravděpodobnosti lze říci: více ventilátorů = větší šance poruchy.
Pokud je jeden ventilátor spolehlivý z 90%, pak dva stejné ventilátory budou spolehlivé jen na 81%.

4) Mnohem větší vliv na poruchu/nečinnost ventilátoru má (ne)filtrace skříně. Když je někdo čuně, může mít ventilátorů kolik chce.

5) Karty mají (jedno na počtu ventilátorů ;) ) záruku 3 roky. Málokdo si nechá PC déle jak 3 roky.

Ale jestli máš statistiku poruchovosti grafických karet a jejich ventilátorů s chlazením jedním a více ventilátory, tak jí sem hoď. :idea:

Blbec Bukvice v.r. :lol: (jen aby si se cítil zase líp)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @HWSpeedy: ty uz misto v moji zahradce mas davno :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @oldass: kdes viděl že když vemeš dva ventilátory tak poruchovost vzroste? Poruchovost ventilátorů zůstane stejná, a chlazené je dvakrát větší, protože jeden ventilátor kterej přežije je schopen chladit i když druhej ventilátor selhá. Zde se tombimina musím zastat, píšeš kraviny.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @oldass: Sorry, ale s blbcem opravdu travit cas nebudu. Kdyz by jsi si precetl aspon diskusi, na kterou reagujes, tak by jsi zjistil, ze mi presne jeden takovy "vykotlany" vetrak beha na starem kompu na grafice.
Jenomze s blbcem, ktery akorat chodi spamovat diskuse a jeste k tomu si mysi, ze kdyz on to nevidel, tak to ani neeistuje a umi psat ody jen na jednu znacku, je ztrata casu.

"Málokdo si nechá PC déle jak 3 roky."
..ty nejsi jen blbec..ty jsi korunovany blbec...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @tombomino: Koukám, že když ti člověk ukáže, jak marginální argumenty tu za každou cenu uvádíš, začneš štěkat ještě víc. :D
Korunovaný blbec v.r. :lol: (určitě se zase budeš cítit líp, že jo?) :lol:

Jen by mě zajímalo, proč tu energii nevěnuješ něčemu smysluplnějšímu.

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi do 1660Ti pujdu, moje GTX660 už skuhrá z posledních..

jsem moc zvědavý na ty nižší modely od MSI, Ventus (snad stejně dobrá jako rtx2060) a Armor, případně základ od GB.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi Osobně čekám na 1660.V okolí mám dost požadavků na grafiku kolem 6 tisíc.RX590 a 580 půjde asi trochu dolů.
Asi dotyčné neukecám ať počkají na Navi...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 RX580 jde nová sehnat už cca za 5500 u renovovanějších krámů. Ale 1660 by měla překonat RX590 za menší cenu. Hlavně s nižší spotřebou.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom1122 @komplik: to asi těžko když u Dx 12 aktuálních her má problémy překonat ji i Ti :wink:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až bude stát 7800Kč, bude to skvělá koupě. A já myslím, že pod osm bude. 8)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel 7899 je aktuálně k sehnání MSI Ventus, CZC a alza má nalistované modely za 7500-7600 v alze tvrdí že budou v pondělí/úterý

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik GAINWARD GeForce GTX 1660 Ti Pegasus dokonce 7600Kč.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @oldass: já bral skladové kusy, jinak ano :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že se drželi TDP 120W. Konečně slušná karta na FullHD hraní s rozumnou spotřebou! Oproti 1060 má cca 30% navrch, není to úplně špatné. Hlavně vzhledem k tomu, jak nám vývoj hardware (CPU, GPU) obecně stagnuje.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak ako Vám to vlastne vyšlo aj vo svete, karta je +/- pár percent na úrovni GTX1070ky a vďaka vylepšenému DX12 je veľmi blízko Vegy 56.

GTX 1060ku zanecháva za sebou o 30-35-38%.

Spotreba oproti Vege 56 nezrovnateľná, od 100 do 170W rozdielu v závislosti na meraní PC/len karty ale tak efektivita nVidie je zdrvujúca ak použijem až také slovo... pozerám video Hardware Unboxed, Total System Power Consumption a PC s 1660Ti má 271W, s Vegou 56 439W - tu sú slová zbytočné :shock:

Cena ako odporúčaná tak reálna je slušná, ono keď SR mimozemšťan má GeForce GTX 1660 Ti VENTUS XS 6G OC za 307€ tak je zrejmé že ostatné obchody pojdu hravo pod 300€...

Jediné " - " čo ma napadá je 6GB pamäte ale ako už preukázal nejeden test, ono to až tak horúce nebude ale pochopiteľne treba sa pozrieť na skladbu hier čo záujemca hrá aby náhodou neľutoval...
+ podľa mňa za ani nie 1-2 roky už budeme slintať nad 250-300€ 7nm grafikami oproti ktorým bude toto "totálny šmejd" 8)
a nie len táto, ale vlastne akákoľvek 250-350€ GPU z dneška bude nevýhodná či už bude mať 6GB alebo 8GB pamäte.

...len sa čudujem že recenziu ešte nemá jeDDen objektívny užívateľský web, človek by čakal že ak testujú Vegu VII za 20litrov tak mainstream za 8-9000 bude otestovaný expresne :lol:

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 No on DDement neváhal a místo recenze okamžitě vychválil fantastickou slevu na Vega 56. Těžce nemocný člověk.

mittar
mittar
Level 6 Level 6
24. 2. 2019 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 mno pokud kartu nema, tak ji asi recenzovat nemuze sputniku, jinak toto je povedena karta, sice je skoda, ze se mainstream u nvidia drzi porad jen na 6GB, buh vi co to udela v pripade HDR her co vychazeji, ale tady bych to narozdil od 2060 i toleroval, neni to karta na hrani 2560x1440 HDR 120fps, ale na fullHD 60fps to bude na 2-3 roky ok, faktem je, ze pokud by nvidia neskocila na RT a udelala tydle karty s 12-22GB pameti bez RT funkci, tak AMD rok neproda ani reklamni banner, takto pokud udela i velkou Navi ma jeste jakous takous sanci se v branzi udrzet, coz me tesi, me se obraz nvidii totiz nelibi, 9xx a 1xxx a plynulost je totiz hodne pofiderni, at si rikas co chces jak chces tak hrani na Vega oproti 10x00 je proste plynulejsi, bohuzel jsem jeste nevidel jak je na tom 12nm rada nvidia v barvach a plynulosti, doufam, ze si ji nekdo znamej koupi a budu to moct ocucnout, protoze tim ze zapracovali na DX12 a Vulcanu konecne ty karty uz jsou na budoucnost pripraveny, skoda jen ze se nezdvojnasobila ta pamet, az prijdou nove konzole tak proste 6GB je malo, ale jak jsem psal, narozdil od 2060 me to v pripade teto karty nevadi, zatim to vypada, ze je opravdu povedena

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 To je hlína XD

komplik
komplik
Level 21 Level 21
24. 2. 2019 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @mittar: kdyby recenzent chtěl, kartu už má dávno doma a otestovanou, v prodeji jsou už 48 hodin...

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Xcute: Spíš ubohost. Využivá každé chvilky k očernění NV a k uctívání AMD. Kdo to nevidí, je pomatenec.

mittar
mittar
Level 6 Level 6
24. 2. 2019 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @komplik: s recenzema ma obecne zpozdeni, i Vegu VII mel recenzi pozdeji, takze jsem klidny, cekam ze recenze bude

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Magion: Mne spis prijde zajimave, jak urcita skupina uzivatelu neustale sleduje, co kde nejaky web na urovni lepsiho blogu napsal..
Na to, jak ten web nenavidite, mu delate vybornou reklamu :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Magion: Nepochopils, nevadí - naprosto zbytečně se nad tím pozastavuješ, je totiž po všem.

stefan
stefan
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: No ja sa o tieto veci zaujímam ako BFU a preto sledujem viac webov. UveDDený web tiež sledujem, lebo je to niečo ako paralelná realita, kde všetko vychádza akosi presne opačne ako v zbytku sveta. A aby človek ostal v strehu alebo si overil správnosť svojich názorov, tak potrebuje práve takúto skúšku správnosti :-)

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Reklamu si dělá sám. Sleduju X webů co se týče recenzí, takže si o objektivitě jednotlivých webů myslím své. Ten o kterém píši je naprostý extrém a myslím si, že by se o tom nemělo mlčet.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Tak pokud mě do té skupiny řadíš, navíc na základě slov, kterými jsem reagoval v tomto vlákně, tak hodně štěstí XD

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Magion: ..akorat, ze ty mu delas negativni reklamu..a to je stale reklama, i kdyz to nechces :)
Garantuji ti, ze se najdou lidi, kteri z toho duvodu, na ten web pujdou i presto, ze ho treba doposud vubec neznali.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Xcute: Psal jsem to Magionu...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Tome, tak toho by som sa vážne nebál 8)

bezosporu je to aj ako píšeš a nájdu sa ľudia ktorí sa o ňom dozvedia len z takých diskusií ale koľko to je ľudí, koľko následne začne sledovať jeho web, tvoriť "kliknutia" ?

To bude mizivé %, áno, aj "negatívna reklama je reklama" ale tak odtiaľ - potiaľ .

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 2. 2019 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Hele, v zásadě je lepší, když lidi ten web budou znát a budou vědět, co dělá, než když tam zabloudí omylem a budou si myslet, že je to pravda. :D

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Maťko911: Hele, vsichni co mu tam chodi tak mu zvysuji ctenost web sity. To je samozrejme cislo, ktere bude mit vliv na reklamy, ktere mu tam chodi. Tudiz kazdy, kdo tady a jinde po webech na neho neustale nadava a chodi si tam pro senzace, co zase napsal a bla bla..tak mu pomaha ten web udrzovat v chodu. V principu dela pravy opak toho..kdyz hlasa, jaky je to...
Webovka nezlisuje mezi positivnm a negativnim nakliknutim.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Adam Vágner: no..to zalezi, co chces tou negativni reklamou docilit..
Pokud je tvoji snahou dany web udrzet pri zivote diky clickbaitu a tim sponzoringu, tak se ti to urcite povede.
Osobne si ale myslim, ze podobne ladene prispevky tohle za cil nemaji..

Co se tyce obsahu samotneho..to je na delsi diskusi, protoze i tam se daji najit veci, ktere jsou zajimave, i pres celkem zbytecne emocne kriticky nadech nekterych recenzi..

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
23. 2. 2019 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Jedine, co je tam zaujimave, je samotna osoba "DD" - z pohladu patopsychologie.

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Mně je celkem jedno, jakou mu dělám reklamu. Jde o to, že je do očí bijící, jak mu POKAŽDÉ vyjde AMD skvěle a Nvidia na houby. Intel vs AMD je úplně to samé. Vždy otočí úhel pohledu tak, aby AMD vyhrálo nad konkurencí. A lidi by o tom měli vědět, že je to zlo mezi IT magazíny.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Magion: Zvysujes mu cetnost stranky, tudis mu prispivas aktivne na jeji provoz. Je uplne jedno, z jakeho duvodu to delas a proc tam lezes :)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Magion: +1

Už neraz sa mi stalo že niekto ozaj v dobrej viere postoval jeho vyjadrenia a pod. lebo dotyčný ozaj po 5min na webe či občasným klikom na jeho test vážne nepríde na to aká je "DD"... ...svojská osobnosť :lol:

...obzvlášť ked sa tam na webe dočíta spustu súvislosti a DDho vyjadrení jak s ním každý spolupracuje a neskutočne si ho cenia :P

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: :lol: :lol: :lol: Na to jak je ti ten blog šumafuk, tak teda vydáváš velmi hodně energie proti těm co o něm něco napíší :lol: :lol: :lol:
Běž raději hledat s Cipískem do lesa Řáholce nějaké ty místní plody lesa.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @HWSpeedy: na druhou stranu, kdyz by jsi mel na premysleni, tak by jsi nepsal otravny komentare jako komar..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @HWSpeedy: hmm..no to byl opravdu povedeny kometar..co kdyby jsi si treba vytahl hlavu ze zadku a zacal s ni premyslet?

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Jj, inteligent se pozná na první pohled. Otevřel jsi nám oči, ty vlastně bojuješ proti Stachovi, aby neměl takový prachy z reklamy a umřel hlady. Tak tedy díky za ten boj.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @HWSpeedy: "Otevřel jsi nám oči, ty vlastně bojuješ proti Stachovi"
.. ja nebojuji proti nicemu. Jen poukazuji na parado, ze lidi, kteri proti nemu nejvic bojuji, mu ve skutecnosti pomahaji. Neco tak elementarniho co ty ani nejsi schopny pojmout :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 2. 2019 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Možná je i těm PR zástupcům, kteří si cení jeho objektivních recenzí, jasné, že je blbost dávat mu na recenzi GeForce na launch.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
22. 2. 2019 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner teď jsem koukal na jedno video a v posledním Tomb Raidrovi stovnala krok s GTX 1080, ale celkově měla hrozně nevyvážený výkon někdo super někdo propady (ta jednovětráková od Gainwardu) v 2,4 to byl ještě větší extrém a 4k nebudu ani zmiňovat >> by mne zajímalo čím je ta architektura nebo pojetí od GW natolik odlišné že se tak prapodivně chová

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner No, tak ale zase je myslím všetkým jasné že ak 1660Ti v teste jedného dňa bude tak to bude... hmm... skúsim tipnúť verzia od ASUSU :P

btw. čo keby ste zaradili do testov nejakú poslednú Rallyeovku alebo P.Cars 2 ?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
22. 2. 2019 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia by měla dostat metál za projev milosrdenství a solidarity, cenovou politiku, prostor a čas věnované AMD RTX řadou.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
23. 2. 2019 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..vcelku zoufalej kus. Tohle zachraňuje jen cena a spotřeba.

Ovšem to druhé spíš díky uškrcenému power limitu.

6GB je naprd, ve 4K je to hodně vidět. Což lidi co tohle kupujou asi trápit nebude, tedy teď. Jenže kdy začně být 6GB omezující i při nižším rozlišení?

Nejspíš dost brzy.

Kdysi dávno sem si říkal, že 2GB paměti u grafiky stačí. No dneska ani na moje historické rozlišení. :D

Tohle bude to samé, pár let a 6GB bude nedostačující. I kdyby ten grafický chip obstál zkoušku času.

Není to asi špatná koupě teď (snažím se být pozitivní!), ale nesázel bych moc na to jak dobrá koupě to bude dlouhodoběji.

A já radši grafiku na pár let.

Sem zvědavý jak GDDR6 přežijou masivní nasazení..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 2. 2019 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Znám spustu lidí, co funguje na 3GB kartě. Ať je to GTX1060 nebo GTX780. Dalších x lidí co znám, tak funguje na 4GB kartě. GTX980, GTX1050, 1050Ti....Prostě na kartách za pár peněz. Všichni samozřejmě mají FHD monitory. Nikdo z nich si nestěžuje. Myslím, že se zbytečně přehání. Každej vidí jen ultra detaily, 4K a podobný věci. Normální člověk, kterej má PC na běžné domácí použití a občas si na tom zahraje nějakou tu hru, tyto věci neřeší...Že to nejede na ultra? No a? Sníží to na medium nebo na low a zahrajou si to stejně. A mají ty karty klidně už 5 let a jsou spokojení. A až jim to za další rok, dva nebude stačit, tak šáhnou po kartě za 5-6k a pojedou dalších 5 let na tom stejným. Tady si spousta lidí myslí, že lidi mají doma běžně Ryzen 2600, i5/i7 8. generace atd...Není to pravda. Běžně lidi mají Phenomy, FXa, i5 3. a 4. generace...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe v podstatě s tebou plně souhlasím ve všech bodech problém je v tom že 1660Ti ani 2060 (a vyšší) nejsou za pár peněz ani za 5-6k :)

btw znám i lidi co mají i C2D a starší FXko či 3/4 generace Intel CPU je pro ně přepich :)

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 2. 2019 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @blackbox: Nejsou. Je to reakce na to, že 6GB je málo. Až si ty lidi půjdou koupit novou kartu za rok, dva, tak si koupí 6GB nebo 8GB, což už je dnes standard a pojedou na tom zase dalších 5 let. A zase jim to bude stačit. Tak jak někteří tvrdí, že dnes je 3 nebo 4GB málo...Pro toho, kdo to říká to málo může být. Ale druhému to stačí. Velká většina lidí tomu vůbec nerozumí. Jdou do krámu a koupí si tam nějaký PC. Většina lidí si kupuje složenej PC za cca 15-20k na doma. No a v těch sestavách bývá i3 8100 a k tomu GTX1050ti nebo RX570 4GB. Toto jsou prosím PC za 20k. Oni už neví, že za ty love můžou mít R5 2600 + RX580 8GB. Proto ty PC mají a jsou s tím spokojení. Protože co hráli na 30fps najednou hrajou na 60. A to co nemohli hrát už vůbec, to si teď zahrajou aspoň na těch 30.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe: Ale my se tu preci nebavime jen jako rajcata.. Samo, ze to bude stacit. Stejne jako staci lidem stale 4jadro..ale neznamena to, ze 6 jadro neni lepsia ma sve vyhody. Pak bchom se nemuseli bavit ani o tom, jestli ma nejaka karta 90 nebo 60fps..protoze to stejne vetsina lidi ani nepozna..on nepoznaji ani 50 vs 70 a nejaky mali tearing je jim taky ukradeny.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 2. 2019 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @tombomino: Jenze vy to tu podavate tak, ze si na tom lidi nezahrajou....A to je nesmysl. Stejně tak nechápu, proč by to nemělo stačit. Vychvaluje se 8GB na RX580 a 570. Ale výkon té karty je trochu jinde. Takže k čemu je mi 8GB, když nemám výkon?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @casperdeluxe: ale mi tu řešíme karty s dostatečným výkonem a cenovou kolem 10k a ne low end či nižší mainstream ...u karty za cca 3,5k s 4GB VRAM nebudu bazírovat na 8GB obzvlášť když o 1k dráž už se dá karta s 8GB VRAM koupit .. ale když mnohem dražší next gen karta má méně VRAM než její výkonnostní předchůdce tak je to minimálně k zamyšlení ...s čistým svědomím mohu říci že AMD se Polaris jednoznačně povedl a teď když padají ceny tak i VEGA 56 nevypadá úplně marně..uvidíme časem jak se ještě vyvine cena ..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperdeluxe @blackbox: Juju, vypada to, ze tohle jaro bude pro grafiky v mainstreamu cenove dost zajimave :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo "morální" životnost ? wtf no nic i tak budu reagovat :)
takže v moment co to bude limitující ač výkon bude dostačující je automaticky "morálně" zastaralá ? takže třeba za rok za dva ji musím měnit, aby mohl obhajovat zjevný nedostatek a nebo se spokojit s tím, že nemohu využít maximální potenciál ?

ohledně komentáře i od mittara, že není na 4k apod. kdo probůh hraje na Ultra však to ještě kvalitu snižuje a ve 4k plno popstprocesingu není potřeba a navíc žere výkon .. btw není jen FHD ale i QHD atd. :)
.. prostě NV už nesegmentuje trh výkonem (ten by byl dostatečný), ale omezením VRAM a co až přijdou hry, kterým ani pod FHD nebude 6GB VRAM stačit(nebo si najivně myslíte že herní grafika zůstane neměnná dalších 5 let? )

komplik
komplik
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: Aktuálně je 6GB víc než dostatek pro FHD hraní. I GTX1060 s 3GB paměti dnes dokáže snad krom forzy rozhýbat vše stejně dobře jako 6GB varianta.

Někteří recenzenti dnes karty jako RX580 nebo GTX1060 stejně netestují na maximální nastavení protože v těch hrách už nepodávají dobrý výkon a musí detaily kleštit, tím kleští i požadavky na paměť.

V současné chvíli jsou karty o výkonu GTX1660Ti a slabší na hraně pro FHD aniž by musely redukovat požadavy (výkon či kvalita) a 6GB stačí. Až přestane stačit 6GB, tak už ty karty nebudou mít dávno výkon.

KOukněme třeba na R7 380 nebo GTX960, ty karty mají typicky 2GB paměti, ale i když má 4GB, k čemu, když dnešní hry už musí volit minimální detaily a redukovat rozlišení, aby se to aspoň rozumně hýbalo...

4 roky staré grafiky nižších řad jsou dnes v nepoužitelné pro nové tituly a už v průběhu těch 4 let musely přijímat větší a větší kompromisy.

Stejně tomu bude i u aktuálně vydávaných grafik. Grafický výkon roste, nároky her se zvyšují, Nároky na výkon se ale zvyšují více než nároky na paměť.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: Tenhle clanek je-bude Hnizdovo "Alfa a Omega". To co uz ale nezminuje je treba fakt, ze i presto ze momentalne nenamerili nic, tak redaktor na konci zminuje, ze v horizontu 3-5 let, bude uzivatel nejspis nucen zacit upravovat nastaveni u her. Napred u par, pozdeji to bude spis pravidlo.
Dalsi vec je RTX, ktere si taky papne dalsi kousek VRAM..nastesti pro NV, zatim RTX moc venku neni ;) ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @komplik: Jestli teda můžu doplnit. +6GB začne hrát roli až nastoupí alespoň částečná obměna za novou generaci konzolí (přinejmenším dva roky čas). 3-4GB je s ohledem na stávající generaci konzol minimum, pro provoz středních, konzolím odpovídajících, detailů. Příjde mi vtipné, že se aktuálně bavíme o adekvátnosti 6GB u 1440p (2060 hardware unboxed), a přitom tady někteří už hrozí, že nás to bude limitovat pro 1080p.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: V horizontu 3-5 let. Přičemž by někteří rádi za jednu bídnou 200USD výplatu chtěli pět let hrát na maximum každou 70USD hru :D :D :D :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: budu tě citovat osobně bych to totiž nikdy nenapsal ;)
"Škoda, že na víc, než dalšího smajlíka nemáš."

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: Moc nerozumim tomu cemu se smejes a spis se smejes dost hloupe.
Mene moviti uzivatele, kterych je urcite dost, nemeni grafiku co 2 roky. Hry se bezne kupuji ve slevach, kde ji koupis za pakatel, oproti cene, kdy byla vydana, atd. Tudiz tvuj vysmech opravdu neni na miste, teda pokud se nesmejes sam sobe.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: Nedalo mi to, ale koukám, že jsi opět přispěchal s věcným argumentem k výdajům za software XD

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Můj výsměch platí i pokud bychom se bavili o typičtějším poměru 250USD za kartu a 30USD za hru - jde o absurdní nepoměr, pokud se má vzít rozpětí 5ti let na maximum detailů.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: :) to víš tato diskuze je plná věcných argumentů, ale aspoň nemusím klesat tak hluboko. Stačí, že tě budu citovat a zůstane mi čistý štít ;)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: Opravdu nevim cemu se vysmivas..nejspis proto, ze nechapes souvislosti. Je jednodussi dat treba 500,- 10x za rok, nez vytahnout 5k najednou. Elementarni lidske chovani, ktere ti unika.
Rikam..smejes se hloupe a leda tak svoji hlouposti.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: O licencích užitného softwaru (vč os) ani nemluvě.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @blackbox: Ze svých povšechných jakešovských argumentů uchráníš maximálně čistý šit.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Myslíš elementární lidská blbost - neboj, díky tobě podobným mi nehrozí ji pomíjet.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: klesáš hlouběji a hlouběji :) jen pokračuj ...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: V pohode, mysli si co potrebujes. On si to kazdy uz prebere po svem.
Ja si to preberu tak, ze jsi dalsi do sbirky fanatickych bukvic ;)

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Tradáááááá, plody buku opět jedóóóóó.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Váš úhel pohledu dává smysl pouze tehdy, nakupujete-li software za pět prstů. Každý další soudný člověk chápe, že karta za 250USD je velmi dočasné kompromisní řešení.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @HWSpeedy: Uz umis cist i neco dalsiho nez jen nadpisy?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @HWSpeedy: hele, kriva huba se hlasi o slovo :D

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: Co je u tebe "soudny clovek"..pohybujes se mezi "normalnima lidma", kteri maji treba rodinu a vydaju nad hlavu a nebo mas pocit, ze kazdy kupuje jak z praku?
Bezny clovek nemeni kartu co 2 roky. Spousta lidi si kupuje pocitac na 5+ let a k nejakemu upgradu, pokud vubec, sahnou po 3-4 letech nejdrive a to kdyz musi. Samozrejme, ze jsou i lidi, co meni grafiku co roky, ale tohle neni diskuse o nich.
Karty o kterych se bavime nestoji 250$, ale zacinaji na 9,5+K pro 2060. 1600Ti je sice levnejsi,ale porad se pohybujes okolo 8K. Krome toho 2060 je RTX karta, kde RTX ukousne dalsi cast pameti.
Jinak co se tyce tech lidi co si kupuji ty hry..tak bych ti doporucil vyjit z tveho hradu a jit se podivat jak nakupuji "poddani".
Dal s Tebou diskutovat nebudu, protoze to nema smysl.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Ty máš problém už i rozlišit diskuzi od článků.
Řeknu ti sladké tajemství, diskuze na EHW opravdu neobsahují žádné nadpisy, opravdu ne. Zkusil bych raději nějakou novou neokoukanou nadávku.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @tombomino: Běžný člověk nemá potíže s úpravou detailů po třech letech, nebo, mám-li sáhnout k blackboxovským přirovnáním, jízdě na protektorech.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @HWSpeedy: Koukam, ze ti ta hlava ne a ne vylezt..:D
Ja myslel, ze ti ta symbolika "nadpisu" dojde..ale koukam, ze jsem te precenil :D
Tak pro Tebe a bez sladkeho tajemstvi, to si nech pro svoji drahou polovicku..
Pokud neumis cist diskusi na cnews a reagujes jak prvok na celkem zrejmy komentar, ktery je mysleny v kontextu predchoziho prispevku stupidni otazkou...koukam, ze na ty zahradce ti bude opravdu dobre :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Xcute: souhlas moc pěkně jsi to vystihl NV karty v téhle třídě můžeme přirovnat k protektorům za cenu nových gum :)

mittar
mittar
Level 6 Level 6
24. 2. 2019 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius toto neni grafika na 4k ... na 4k nema smysl ani 8GB maximalne tak na stary hry ... porad plati, ze na 4k bude potreba highend, narocnost grafiky s novyma hrama poroste, navic pokud nekdo bude kupovat 4k monitor v tomto ci pristim roce nema smysl kupovat neco bez HDR a jen s 8bitovyma barvama ... je jasny, ze pripojit 6GB kartu nema smysl ani pripojovat k 2560x1440 pokud to je HDR s 10bit barvama, to na novy hry stacit nebude, vzhledem k tomu, ze uz ted jsou hry kde je 6GB na hrane, pristi rok to lepsi nebude, je jasny, ze tim ze nvidia tu pamet i po trech letech nezdvojnasobila, tak ty hry oklesti, ale to prestanou delat jak vyjdou novy konzole, ty budou na 4k HDR 10bit pripraveny a i kdyz nebudou mit takovej vykon jako highend grafiky ten rozdil mezi 6-8GB se pro hratelnost stane zasadni, toto je povedena grafarna pro fullHD s 8bitovyma barvama na 2 roky, cena je snesitelna a kdo to kupuje k takovymu monitoru muze byt v klidu, ale az koupi pak monitor novej, bude muset upgradovat i grafiku s tim musi pocitat, na druhou stranu toto si nikdo k 4k monitoru nekupuje, i dnes lidi kupujou obycejny fullHD monitory protoze proste penize a tam bude slouzit dobre a i novy hry na fullHD pobezi s 6GB, je to ale minimum ... fullHD 6-8GB, 2560x1440 8-12GB, 4k 16GB tak to vidim ja

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a výsledky nepřekvapivé - tam kde je ve hře starší engine který moc gpu nevytěžuje tak jasně vítězí gtx 1660Ti, ale s novějším s DX12 je vítězství proti nejnovějšímu výhonku Polaris jen o prsa - BF, TC Division, nové Metro. Tam se ukazuje nadčasovost GCN kdy i při náročnějších titulech drží krok. NV vylepšila návrh, rasterizér je efektivnější a podpora DX12 lepší jak v Pascal, přesto se nedá tvrdit že by letitý Polaris nějak tento gpu vydrtil :idea:

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Jasně, Honzo.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Aha, takže selektivně nenakouknem do kapitol o příkonu a hlučnosti a budeme blábolit tyhlety nesmysli - nenech se rušit XD

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute záleží na provedení, Nitro od sapphiru je na špičkové úrovni. Příkon jde srazit jemným podvoltováním ve wattmanu, pak ani v nejnáročnějších scénách na 1,6Ghz nejde nad 160W. Prostě tahle džíforcka 12nm polaris přesvědčivě nevydrtí...

mittar
mittar
Level 6 Level 6
24. 2. 2019 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: mno tahle geforce udelala z polarisu nizsi mainstream, pokud ji budu povazovat za mainstream, coz v pripade 8k se da, nicmene tu stejne neni co resit, tehle karte bude konkurovat az Navi, Polaris konkuroval 1060 rade, to je ale vyvoj, nikdo snad necekame, ze Polaris bude maintream naporad, ja treba Navi 7nm preskakuju i 2xxx radu preskakuju a pujdu az do karty ktera bude 2-3x rychlejsi nez je ted Vega64, tudiz bud nextgen nebo 3xxx rada podle toho jak to bude vhodny na 4k HDR, osobne to ale spise vidim ze zustanu zase u AMD, leda by nvidia konecne udelala neco s tim svojim rozptylem, radeji max fps o 20 min a min fps o 10 vic, to dela strasne moc pri hrani

joraell
joraell
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: Ty jsi z nějaké jiné planety ne? Vdyť ten polaris absolutně ztratil smysl.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Provést něco stachovi v jeho domovině, ale zjistil že bydlí kdesi v Mostě a tam za ním teda nejedu, to na něho seru, ale kdyby to měl někdo kousek, tak adresa je: Zátiší 1087, 43111 Jirkov
Za fotku z rozbitým čumákem dám 500,-kč 8)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Crha, ty se neradis zrovna k tem nejbystrejsim..ale mozna by jsi si mel uvedomit, ze to co pises, se da povazovat za "nabadani k trestnemu cinu". Na tohle, pokud by k necemu doslo a nekdo chtel, jsou paragrafy..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Křenová 31, brno, 602 00, přijeď mi to říct do očí.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @Crha: Ty jsi fakt naprosty Idiot Crho. Misto, aby jsi podekoval...
Tobe tak akorat nasrat na hlavu a neodpovidat ani v dobrem, ani ve zlem na ty tvoje debiloviny.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @tombomino: :roll: spíš žasnu nad tím, že rok a víc na mě furt reaguješ. :shock:

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
23. 2. 2019 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @tombomino: No, tak pude do tepláků, nebude ani první ani poslední, dobře mu tak. :wink:

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Crrrrrrrrrrrho, bohové se nebijí!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 Ty voe teď mě napadlo něco ještě lepšího než mlácení, nikdo ho nemlaťte, provedu DDOS útok :D :D :D jahahahahahaaaaaaaaaaa :wink: podrobnosti po akci 8) Ale bude to trvat tak 14dní až měsíc. jahahahahahahaaa stachu budeš chodit kanálama :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

mittar
mittar
Level 6 Level 6
24. 2. 2019 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Crha: vypustis babicky do ulic? to bude DDOS utok na traffic jak delo :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @mittar: Nj, stačí pár správně cílených letáků s mimořádnou slevovou akcí na maso, máslo.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
23. 2. 2019 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu "
......... ale GTX 1070 tu byla před 3 lety ... takový drobný skoro nepodstatný detail :roll:

Jen ten, kdo chtěl tento výkon, tak už ho může mít skoro 3 roky za skoro stejnou cenu, takže vlastně karta pro nikoho.

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Ale ona to samozřejmě není karta pro majitele GTX1070. Před třemi roky při vydání stála GTX1070 cca 13000Kč. Teď ten výkon dostaneš za 8000Kč s lepší spotřebou a pořádnou podporou DX12. Jestli tohle není posun, tak já nevím.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 ono je docela úsměvné sledovat ty diskuze
AMD = výkon co už tu byl a nic pozitivního

pak vyjde karta s -2GB VRAM méně a podobným výkonem a snese se na ni plno superlativů a to přitom ta GTX 1070 je taky levná jen má o ty 2GB VRAM více :)

další věci co mne baví
spotřeba karty cca 200W
AMD >> horoucí peklo apod.
NV >> naprosto v pořádku, výborná spotřeba apod.
mám NV kartu ve velké bedně a když jede naplno tak z té bedny fouká horký vzduch a na žebrování se nedá udržet ruka (tak čemu mám potom věřit :D )
ta fyzika má asi jiné pravidla a ty pravidla se mění podle loga na výrobku :D

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: 6GB VRAM bohatě stačí na full hd, nepočítám, že by tu kartu bral někdo na vyšší rozlišení. Já vím, na DDemagog webu sis určitě přečetl o Star Citizenu, to je totiž jediná hra, co se do budoucna bude hrát, byť vyjde bůh ví kdy a všichni už budeme mít jiné GK. K té spotřebě - četl jsi vůbec nějakou recenzi na 1660Ti? A jakou máš prosím tu NV kartu?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: Stačí když budeš věřit měřáku nikoli své dojmologii :lol: http://tpucdn.com/reviews/EVGA/GTX_1660_Ti_XC_Black/images/power_average.png

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Magion: to samé se říkalo o 2/4GB VRAM a teď už to není pravda ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @oldass: psal jsem o konkrétním modelu ? pane dojmologu ? :)

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @oldass: Ono je vtipné jak se někdo upíná ke spotřebě:) Ale chápu,další modla jménem RT karta nepodporuje tak co jiného.
Přitom skoro každé herní PC má 500W zdroj...A spotřebu v reálu řeší málokdo.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: A kdo dnes na 2GB kartě (kdyby nebyla limitována VRAM) bude hrát na FHD v max detailech aktuální herní tituly?

Ty karty to neutáhnou výkonem

komplik
komplik
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Tom1122: Proč by měl mít herní počítač 500W zdroj? Na nějakou i3/i5/R5 v kombinaci s GTX1660Ti bude stačit 350W zdroj, proč připlácet za 500W?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: blackboxi já tě nepoznávám, co to tady meleš za hovna ? :shock:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @komplik: jsou hry které si i po ořezání detailů vezmou 3+ GB VRAM něco dalšího nemáš ?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @komplik: Pro účelem výkonnější herní počítač je 500W optimální základ (pokud použiješ slabší kartu můžeš se možná těšit i z pasivního provozu) - pokud tě netlačí finance, nebo chce zdroj + case jako neměnný základ dlouhodoběji.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Crha: A nerikalo ?
Tyhle spory o VRAM jsou co pamatuji tamhle ta ma 2GB tamhle zase 1 ...ted jsou 4GB malo a 6 GB na hrane kdo tvrdi ze vic jak 6GB je naveky veku pro FHD nepotrebny Overkill je proste mimo :)to by ta karta musela mensi vykon abych s tim mohl souhlasit s primhourenym okem :)

mittar
mittar
Level 6 Level 6
24. 2. 2019 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: na fullHD 8bit to je jeste celkem ok, tahle karta se mi libi, ja az budu kupovat novou grafiku, tak po ni budu chtit 12-16GB ale to proto, ze bude k 4k HDR 10bit+ monitoru ... tam je malo i 8GB co mam ted, takze idealne 16GB v pripade nouze minimalne tech 12GB, ale ja grafiky netocim rok co rok, takze jak byl skok z 7970Ghz na Vega64 tak podobnej skok budu pozadovat po nove grafice, Vega64 na fullHD 120fps 8bit co mam ted je super, Vega VII je pro moji predstavu na 4k HDR 10bit slaba a RTX rada nema zadny smysl, budu chtit hrat ve 4k HDR, pokud do te doby nebude problem sehnat RTX co to utahne i s RT, zvazim, ale zatim to nevypada, ze se to zmeni driv nez prijde neco jako 4xxx i 3xxx jeste nebude stacit na kvalitni 4k RT, to co se implementuje ted neni RT, je potreba vice paprsku a hlavne vice odrazu, takze tak 4-8x vetsi RT vykon, pak se uvidi jestli me to nalomi, ale ani Metro me nepresvedcilo, prochazel jsem si obrazky peclive a proste bez vice odrazu a rozptylu svetla ve vzduchu to nema smysl

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: No..ono to nebyla jen ta pamet. Byvaly i doby, kdy 2Jadra stacili na vse ;)
A dokonce doby nedavne..kdy vic jak 4jadra byli jen na spousteni dema cinebenche ;)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: Rikalo, rikalo..
Vzdyt myslim to byl Jahoda, ktery na extrahrdware delal testy 2GB vs 4GB NV 960.
A neni to tak davno, mozna tak 4 roky

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 2. 2019 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @mittar: ,,proste, no! :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Tvá analogie kulhá na všechny čtyři.

Nikdo v herním průmyslu nebude tlačit na lineární růst produkčních nákladů - opravdu nikdo v krátkodobém výhledu nechce +150GB hry vyžadující +12GB RAM.

Zvlášť od lidí, kteří upozorňují na vzrůst nákladů při vývoji větve s dxr/rtx, jsou podobné argumenty směšné.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @tombomino: Tak ja si pamatuji i spory o 512 KB vs 2MB a kdyz jsem jim na sve 2MB grafice ukazal rozdil toho co je nejen diky pameti schopna zobrazit tak cumeli :) to je vecne tema intel vs AMD ..amd vs nv ..a pamet vs pamet :))))

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 2. 2019 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Xcute: Tobe zas ocividne kulhaji obe hemisfery :) mam pocit ze ti neco uniklo a trochu si domyslis :)))

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Xcute: Velká paměť má opodstatnění pro obecné použití, tvorbu obashu, profesionála. Ve spotřebitelském segmentu je v zájmu spotřebitele tlačit v zájmu koncové ceny na co nejmenší kapacitu VRAM, paměti obecně.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: Myslím, že mícháte rozdílné situace. Rozdíl může být zásadní, dvounásobný, a pak méně podstatný, třetinový.

Je zásadní rozdíl mezi 4 a 8GB, je zásadní rozdíl mezi 3 a 6GB, je zásadní rozdíl mezi 2 a 4GB. Dnes díky vylepšené správě (virtuální) paměti je ale imo nepodstatný rozdíl mezi 2 a 3GB, 3 a 4GB, 6GB a 8GB.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 2. 2019 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: Je to věc názoru, ale obávám se, že to nejsem já, komu něco uniká. Je zřejmé, že platnost Moorova zákona končí, paměti ani výpočetní prostředky už neškálují a nebudou škálovat jako v minulosti - návazně na to se zachová i videoherní průmysl. Ledaže situaci ovládnou lidé jako ty, kteří svými požadavky jen uspíší nástup modelů služeb a chudnutí AMD. Nebavíme se o tom poprvé, že ano - budoucnost ukáže, věřím, že si pak svá slova navzájem rádi připomeneme.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
23. 2. 2019 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Xcute: Zamenil bych "je" za "muze byt"

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
24. 2. 2019 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @Xcute: Blik ten uz neplati davno :) pokud chce firma zustat stejne velka/prezit v danem oboru a zaroven se bude chovat dle tvych pozadavku tak nic jineho nez orientace na sluzby vc. tech cloudovych nezbyva ... jelikoz jsme na hranici moznosti je potreba revolucni zmena nebo preoriontovani na jiny trh.. uz to nejde ve stylu nabalavovani kulicky z "prdu" to je proste neuzivi..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 2. 2019 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kocour33 @blackbox: Já být tebou mlčím, protože tvůj za vlasy přitažený příklad se čtyřnásobkem paměti (ekvivalent rozdílu 4GB a 16GB) dokonale vypovídá o tvém úsudku a snaze.

error2000
error2000
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popravde nerozumiem preco netestujete nove hry Metro Exodus/FC New Dawn. Koho zaujima x rokov stare Metro Last Light ak to uz ma kazdy kto chcel dohrane? To iste Battlefield 1 vs 5 atd.. Zaujima ma ako karta slape na tituloch, ktore budem hrat v najblizsej dobe a nie v tituloh, ktore uz mam davno odohrane.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 2. 2019 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@error2000 Battlefield 5 kvůli soustavným updatům ovlivňujícím výkon, Metro Exodus prostě proto, že je nové, jednak jsem to ještě ani neměl čas pustit, ne tak nachystat na testování, jednak bych pak ve srovnání neměl jiné karty, protože tři čtvrtiny z těch karet, co jsou v grafu, tady už nemám a mít nebudu.

error2000
error2000
Level 1 Level 1
25. 2. 2019 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Uvedene hry su priklad. Pointa je, ze nikoho nezaujimaju uz stare hry, ktore mame dohrane specialne ak uz maju novsie diely. Chcem vediet aky ma vykon karta v aktualnych tituloch a naozaj ma nezaujima ci ma redakcia cas na pretestovanie starych kariet.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @error2000: Nejde o to že je má někdo dohrané nebo ne, jde o to co lze od nových her očekávat, jaký výkon je potřeba. Novější karty budou v novějších hrách silnější a typicky budou rozevírat nůžky.

I když se třeba takové GTA V nebo Witcher 3 hraje pořád a hojně, tak na nových kartách ty hry poběží minimálně stejně jako na starých, ale nové hry mohou dost zásadně měnit požadavky.

A nemít ve srovnání jiné grafiky... no, co se dá dělat, viděl jsem například recenzi GTX1660Ti kde v testu byla jen RX590 protože je to grafika se stejnou cenou.

Chtělo by to začlenit zásadní tituly, ať reprezentanty funglových titulů, tak i reprezentanty oblíbených, lidi zajímá jak jim ten Fortnite nebo nově třeba Apex Legends poběží...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
25. 2. 2019 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @error2000: To je pěkné, ale ty aktuální hry vycházejí (z větších titulů) tři do měsíce. Takže testovat na aktuálních titulech (v našich poměrech) fakt dost dobře nejde, pokud tam mají být v grafu víc jak tři karty.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
25. 2. 2019 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: 3 karty jsou naprosto ok. Trvat na starých titulech jen proto že si chci porovnat pindíky, když to o nové grafice nic neřekne...

Reklama
Reklama