Zpět na článek

Diskuze: Nehody, náhody, katastrofy: Jak popravit telefon?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kubik1
Kubik1
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt nevim... zatim se mi jeste nepodarilo za tech vic nez dvacet let zadny mobil ani utopit, ani rozbit, ani ztratit. Nejbliz mel k tomu muj predchozi Samsung S2, ktereho manzelka vyklepala z ruksaku na dlazbu, takze mu prasklo sklo, ale to bylo zcela bez meho zavineni. Vsechny ostatni mobily jeste porad nekde mam (krome C10, ten jsem dal manzelce), vsechny se daji zapnout a maji displej v poradku.
Ale uznavam, ze jsou lidi, kterym elektronika do rukou nepatri. Moje neter rozbila displej na dva dny starem Lenovu, podruhe asi po mesici a pak jsem to prestal sledovat. Notebook rozflakala ted nekdy nedavno, tusim se menil disk. Svagr pustil notebook tak sikovne, ze vylomil napajeci konektor a znicil senzor zavreni vika... a nikdy jsem ho nevidel s mobilem s nenaprasknutym displejem.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
17. 2. 2019 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubik1 Já jsem mel Galaxy SII asi 7 let a nevím ani už kolikrát mi spadl na zem, na rohy, na záda, dokonce se projel asi 3x po displayi a mockrát po zádech po zemi a kromě trochu okousaných rohů a pár skoro nepostřehnutelných škrábanců na displayi, mu nic nebylo.

Hlavně jsem koukal na ten sundávací kryt baterky na zádech. Nevím, co to bylo za plast, ale mohli jste to přeložit a vrátilo se to bez jakékoli deformace zpět, po tolika pádech a slidech po zemi, betonu, dlažbě, na něm nebyl ani škrábaneček. Kdyby z tohoto materiálu dělali tělo mobilů, tak jsou nezničitelný...

Ale ne, oni tam musí dát sklo, protože to se lehko zničí=drahá oprava...takže k čemu pak super skleněnej design, kterej ještě k tomu klouže v ruce, když to stejně dáte do hnusnýho odolnýho pouzdra a mrsknete na to Panzer glass...takže ten úžasnej moderní telefon vypadá nakonec, jako 10 let stará cihla...je to postavený na hlavu tohle...

reg_istry
reg_istry
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubik1 Taky se mi ještě nepovedlo žádný mobil rozbít nebo ztratit. Z pěti mobilů, co jsem do teď měl fungují všechny. Jeden co používám, jeden záložní v šuplíku a zbytek u příbuzných. Jak říkáš jsou lidi, co si na svoje věci dávají pozor a pak ti, kterým všechno padá z ruky :D

radik79
radik79
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reg_istry Já měl cca dvě desítky přístrojů. Začalo to nějakým Boschem, pak dlouho Nokie, potom Siemensy, pak zpátky Nokie, prvního iPhouna, pak nějaký Soňáky a teď už třetí Xiaomi (Mi Mix 2 aktuálně). Je fakt, že jsem vždy kupoval spíše vyšší střední třídu a ty stroje všechny měly až překvapivou mechanickou výdrž. Nechovám se k nim nějak v rukavičkách a přesto žádný prasklý displej, žádná věší újma, možná je to karma :D :D :D

radik79
radik79
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubik1 Souhlas, nějaký mobil používám denně od roku 1997, vždy prostý jakýchkoliv obalů, krytů atd. Pádů na zem u jednoho každého kusu bylo jeden až několik a krom pár odřenin vždy každý dožil až "morální" smrti. Je fakt, že kousky po mně jsou opravdu použité. Akorát vzpomínám, že u Nokia 3110 (té nejpůvodnější) jsem za její život spotřeboval cca 6 šroubovacích antének.

karle
karle
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Když se mi na 5110 vylomila anténka, sehnal jsem záda s vnitřní anténou a byl klid. Fungovala úplně notrmálně.

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubik1 mě jediné co se rozmlátilo iPhone 6s a to jen kvůli tomu že jsem si pořídil dřevěný kryt na kterém bylo vyfrézováno (SLÁVIE spolu jsme silnější se znakem) měl jsem ho na stole když jsem byl s kamarády v hospodě zády nahoru a prošel cizí chlap vzal a hodil mě s ním o podlahu... už se ani nezapnul... do dnes mě nezaplatil opravu byla u toho i policie... nechápu co ti mají cizí lidi vůbec co šahat na věci...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K A udělal to opravdu kvůli tomu, že šlo o Slavii, nebo proto, že šlo o iPhone - tedy ne, že by na tom záleželo ;)

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K @Y2K: to: Y2K

Ja byl naposled v hospode a tam dva bratri cca (140kg) rozbili chlapovi hubu za jeho nazory, i kdyz kolem me byli 2m vysoci chlapi, nikdo se ze stolu nezvedlu aby mu pomohl, sraky rkve a masa byly v kryglech piva, chodima tam je pro cigara, od ted, chapes

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kubik1 Mobily se rozbijou, to je zaklad, pokud ho nemas v ve 4mm olacce, decka jinac velice rady hazou mobily do vody!

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro Mimochodem, ja mam svagra, a ten chytne nerva a mrskne mobilem, nedavno mrskl i NB za 35k, jen proto, ze se na nej nemel cas.

Nehody se proste stavaji D

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Communists are all around us.

You'r the bes of.

Thanks for your time and review!

Dojigiri
Dojigiri
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@V_pro LOL tady si někdo myslí (a očividně mylně), že umí anglicky :lol:

MartinFALCON
MartinFALCON
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, proč se pořád všude mozne objevují návody s tou rýží. Je to absolutní nesmysl. Rýže nemá velkou absorpcni schopnost jak si často mnozí myslí...
Jen tak mimochodem, když jsme u té pračky, podařilo se mě vyprat handsfree sluchátko jabra. Prací program na dvě a půl hodiny. Pak si dala ještě přes dvě hodiny v susicce. A hádejte co?
Byla jen vybitá baterie. Po nabití zcela normálně funguje(stalo se me to skoro před rokem).

ajne
ajne
Level 1 Level 1
20. 2. 2019 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinFALCON Jo, přesně u té rýže mne to hned trklo. Doufal jsem, že to Rybka myslí ze srandy a hned v dalším odstavci to osvětlí...marně... :roll:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
15. 2. 2019 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nokia 3410 mi vydržela tak dlouho, že sem ho zadarmo dal bývalce.

Pak sem dostal 3510i a tu mam dodneška.

Co říct, Nokie docela vydrží. :D

Další bude asi Blackberry. Až teda 3510i umře samo. Takže někdy okolo 2050.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Né že bych měl dotykáč, ale tohle je fakt historie až prehistorie. To seš fakt takovej chudák že si nemůžeš koupit nějakou novější ? :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 2. 2019 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ty nove dump phony maji vetsinou otresnou vydrz, build kvalitu i nekvalitni reprodukci pri telefonovani ... radeji kvalitni starsi nez hledat jehlu na smetaku plneho suntu

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
16. 2. 2019 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Jenze 3510i zrovna nemá nějakou extra výdrž. Když se s ní nevolá tak jo, ale jakmile začneš voalat, tak jde baterka dolů až podezřele rychle.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Jako souhlas, ale jak to vypadá. Je někde příjdu se svojí Nokií C2 a lidi se na mě čučí jak na pytel blech. Takže až nokia doslouží, budu si muset koupit nejspíš dotykáč, a našel jsem catepilar s41 nebo tak nějak a výdrž celkem dobrá, hmotnost neurazí a má jít o odolnej telefon. No ještě počkám nějaká firma má uvést na trh čip, který bude schopen vyhodnocovat všechny tři lokátory, jak GPS, galileo i glonas a prej má být přenost až 8cm, což by se mi hodilo v práci i ve volném čase.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
16. 2. 2019 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Nedos: Souhlas. Sice tam mam lepší baterii, ale je vidět, že mobil má dost.

I proto ta Blackberry výhledově.

Nicméně mobil de facto "nemám" prostě proto, že ho potřebuju leda na 2FA a jinak na nic.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 2. 2019 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím závěrem jsem i vzhledem k vlastnímu přesvědčení v hlubokém rozporu, směřuji k vnitřnímu rozkolu - videa s rozbijením iPhonů mě skutečně zvráceně a nebývale uspokojují.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute jdi se léčit, víš kolik chemie a svinstva stojí výroba jednoho mobilu? A kolik v něm je těžkýho kovu, kterej se pak hodí na smetiště a jakmiel zaprší tak se tyto těžké kovy uvolňují do životního prostředí do vody a za takových 60 let bude otrávená i spodní voda. :idea:

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
18. 2. 2019 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Tak pořád je lepší, když to udělá jeden youtuber a podívá se na to pět milionů lidí, než když ten mobil rozfláká pět milionů lidí.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Přemýšlel jsem nad tím... Že bych si nabrnknul zástupce rádoby něžného pohlaví, koupil mu při vhodné příležitosti iPhone a tuto skutečnost náležitě připomínal, až by situace eskalovala k rozchodu a telefon se stal prostředkem k vyjádření emocí. Kdyby na mě po všem ještě kousek zbylo a mohl bych dát průchod všem těmto svým pocitům, jaké úlevy, přitom bez pocitu viny, bych mohl dosáhnout.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: Kolik ti je? Myslel jsem že budeš mít už rozum, telefon lze vrátit do továrního nastavení a darovat ho další. Kdejaká patnácka ti za ifon vykouří... co vykouří... :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Tak nepochybuji, že od stvoření duchovní úrovně madam Kristelové, bych se jistě dočkal i doplňkových projevů důvěry.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 01:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja jsem zadny mobil nikdy neztratil ani nerozbil, nechapu jak se to muze nekomu povest. jde o cca 10 kousku od doby co zacal paegas :)

shadowmage
shadowmage
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou, ty návody se mi líbí a to vrtání, to je pecka. Chytrý telefon by si neměl kupovat blbec, podobné postupy je hezky roztřídí. Škoda že neumím programovat, udělal bych aplikaci Terč pro tablety. Prostě si zobrazíte terč dle Vaší zbraně-vzduchovka, malorážka, pistole, 7,62x54 Dragunov… A můžete střílet, dotyková obrazovka spolehlivě vyhodnotí zásahy :D

ajne
ajne
Level 1 Level 1
20. 2. 2019 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shadowmage Jo jo, hned se pozná, když je telefon chytřejší než majitel...

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano ano, moderní telefony jsou krásné, designové, ultratenké a zaoblené, všude sklo a kov. Proto sem si ihned po koupi ke stávajici S8 koupil obrněné pouzdro, které z elegantniho, ale kluzkého přístroje udělá pancéřovanou cihličku. Sichr je sichr, mobil má IP68 a víc už tedy udělat nemohu. Sice pouzdro stálo další tisícikorunu- avšak při ceně mobilu jest to pakatel.

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nokia 3510i (neuvěřitelný držák)

Nokia N900 (luxusní mobil na svou dobu)

Samsung Xcover 3 VE (dobrý držák)

Zatím nemám potřebu měnit. Ač bych rád odolný mobil, dobrý foťáček, a vyměnitelnou baterií.

Rozhodně největší prasárna byla, když Apple představil poprvé iPhone s tím jejích slavným temperovaným sklem. Ihned se všichni výrobci začali opičit, a GorillaGlass šel stranou... to bylo hned rozmlácených mobilů. Dneska je to už malinko lepší, (GG je na většině mobilů z5) no teď by naopak nejraději polili celý mobil do "skla".

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
16. 2. 2019 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hammy 3510i není držák. Měl jsem v ní novou baterkua ten telefon nevydržel telefonovat dýl než moje LG V10, an který jsem ještě mimo telefonování dělal hromadu jiných věcí.

DejvAlfa
DejvAlfa
Level 1 Level 1
16. 2. 2019 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem za 15 let rozflákal jeden mobil. Spadl mi z mostového jeřábu, fungoval ale tak nějak všelijak, display monochrom neprasknul. Celkově jsem display ani jednou nerozflákal. Za to synovec praštil mobilem vzteky o zem. Další ani ne po roce utopil v záchodu, mobil co koupil ode mne tak mu odešel elektronicky po 2 měsících, u dalšího do měsíce rozbil sklíčko foťáku. Mezi tím byl ještě jeden rozflákaný display. Kamrad z práce má věčně rozflákaný display. Takhle měl rozflákané dva telefony po sobě, vždy do tří měsíců rozbije display a pak s tím 2 roky žije. Poté si koupil mobil se skleněnými zády (nechápal jsem). Rozbil ho taky.

svopex
svopex
Level 2 Level 2
16. 2. 2019 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V životě jsem nerozbil mobil. Asi je to tím, že jsem nikdy neměl šmejdský iPhone.

Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
18. 2. 2019 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problem je velikost displeju. Proc proboha nedela nekdo rozumnej max. 4" telefon. Mel jsem Nokii 3310, Siemens M55, Motorolu moto Z8, N Lumii 640, ted mam cinskej smejd Xiaomi Redmi Note 4. U vsech, krome posledniho, displeje vydrzely. Na tom velkym padlu nebyt nalepene ochranne sklo, je po nem. A to jsem s nim ani jednou nesvihnul o zem. Nejvic mi vydrzela Motorola. Mockrat letela na zem, pripadne pres mistnost o zed. Funguje do dneska, jen baterka je KO. Nebyt zabrzdeneho Symbiana, funguju s ni dodneska.

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
18. 2. 2019 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zakov Ohledne toho 4' mobilu... iPhone SE se sice zrovna prestal prodavat, ale porad se da s trochou stesti sehnat novy nepouzity... dokonce i ta cena je celkem rozumna, kdyz uz jde o doprodej.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
18. 2. 2019 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj problém byl vždycky v tom, že jsem se o svůj telefon bál - na nový jsem prostě neměl. Výsledkem tedy bylo to, že telefon byl většinou buď zabalený do všelijakých obalů, nebo to byla Nokia. Rozmlátit telefon se mi tedy nikdy nepodařilo. Jediným případem byl Ericson K750i lehce utopený ve Vltavě kvůli tomu, že netěsnil sud a já nebyl tak dobrý vodák. I tak ten telefon po vysušení na sluníčku fungoval. Sice mu odešel joystick, ale šlo s ním volat.
O to víc mě překvapuje právě zkušenost lidí okolo. Lidi si svých telefonů prostě neváží. Přijde mi, jako by si na ně ani nemuseli vydělávat. Prostě dostanou telefon, rozflákají si ho a pak rok skuhrají, že mají na displeji pavučinu. Pak si koupí nový, po půl roce jej zase rozbijí a cyklus se opakuje.

perforex
perforex
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 2. 2019 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdysi jsem měl taky období kdy jsem měl sérii nehod. Začalo to blbym telefonováním na balkoně našeho domu. Měl jsem ve zvyku telefonovat opřený o zábradlí s telefonem nad propastí. A tak se jednou chudák proletěl 10M rovnou na beton. Ten telefon to přežil jen s lehkým škrábnutím. Byla to stařičká tlačítková Motorola. Další tel. jsem utopil v sudu na vodu pro zalévání. Vypadl mi z náprstní kapsy rovnou do sudu. Tenkrát jsem si musel půjčit tel. od kamaráda, který sem za pár dní také zlikvidoval. Měl jsem takovou úchylku když jsem přišel k autu s plnýma rukama dokladů a telefonu tak šli vždy ronvou na střechu při hledání klíčů od auta. Tehdy sem skočil do auta nastartoval a vyrazil na hlavní silnici. Koukám do zpětného zrcátka a vidím jak nějaký předmět za mým autem dopadá na silnici a rzlétl se na několik kusů. Tak sem si řikal kterej blázen zas co odhodil za jízdy z auta. No a ve chvíli kdy ten předmět rozjel za mnou projíždějící kamion mi došlo že to byl telefon co jsem zapoměl na střeše auta. Ten telefon co mi půjčil kamarád když já ten svůj před tím utopil. P.s. po zastavení auta jsem objevil peněženku i doklady klidně trůnit na střeše auta. :lol:

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
21. 2. 2019 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žádný telefon jsem si nerozbil, až ten poslední, nejdražší. Nejblíže k tomu měl svého času W800i, který mi dokázal trefit kamarád přímo doprostřed skla krytu displeje airsoftovkou... přes celou zahradu... když jsem ho měl v kapse :lol: to nevymyslíš.
Až nedávno ten poslední SGS8+ začal páchat sebevraždy za pomocí gravitace. Nejdříve se mi na zahradě vysoukal z kapsy, kde měl asi málo místa a odmítal sdílet prostor s dětskými ponožkami, plyšákem a dalšími věcmi, co už jsem nepobral do rukou při příjezdu z rodinné dovolené a byl nucen je nastrkat alespoň po kapsách. Namířil si to přesně na hranu betonové dlaždice zaoblenou hranou displeje. Sklo přežilo, ale displej pod ním v místě nárazu začal bíle pableskovat a po pár hodinách přestal svítit úplně. Mám tedy 3mm černou skvrnu pod sklem a zcela mimo zorné pole a ovládací prvky... co s tim? Odnést to na reklamaci a dělat blbýho, zaplatit cca 10k za opravu, nebo s tim žít? Zvolil jsem život s cejchem debility na displeji...
Minulý týden jsem ho klasicky omylem smetl ze stolu, jako už mnohokrát předtím. Dopadl na měkké lino rohem displeje a až druhý den jsem si všiml, že roh skla nevydržel.
Což o to, samotné sklo vám v servise opraví za zlomek ceny, ale podmínka je, že musí být displej pod ním v pořádku.
Z druhé strany displeje, než je prasklý roh, se na mně směje rok starý cejch debility...
btw ta rejže se na mobil sype kvůli tomu, že láká asiaty, kteří zadarmo přes noc mobil opraví. Na vysoušení jsou lepší vychytávky.

Reklama
Reklama