Zpět na článek

Diskuze: Nové Radeony R-200 představeny - tak napůl

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tdlmarek]...[/quote]
Desky mají celkem běžně jak digital tak optiku a vedle toho 7.1 analog (teda aspoň ty moje, které jsou leckdy přes 5 let staré).

Vůbec se tu nepřu o kvalitu 1 a 0 - o tom žádná, ale nějak mě uniká smysl hnát ven ze "zvukovky"
audio přes HDMI. Do receiveru budiž, ale když to budu chtít hnát přes nějaké sofistikovanější řešení tak budu muset sáhnout po redukci. Kdyby tam daly rovnou optiku/cinch/XLR tak neřeknu ani Ň, ale takhle se mi to jako "zvukovka" fakt nejeví.

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Jenomže S/PDIF (optika, coax) přenese jen 2 nekomprimované kanály, HDMI 8. To je celkem podstatný rozdíl, jak už jsem říkal.

Nicméně náš rozdílný pohled na věc se asi bude skrývat v té větě "do receiveru budiž". No ano, do receiveru, kam jinam? Vždyť AVR je u HTPC skoro stejně důležitý prvek jako samotná TV.

Moc nevím, jaká "sofistikovanější" řešení máte na mysli. Je to celkem jednoduché - multichannel na filmy/hry v obýváku se tahá ven digitálně přes HDMI, stereo na poslech hudby analogově pomocí externího DACu. A tam, kde nejde moc ani o kvalitu ani není potřeba 7.1, tam postačí integrovaná zvukovka.

Využití analogového 7.1 na desce se omezuje na relativně malý segment PC repro pro pařany. Tady není moc prostoru jít někam výš za kvalitnějším zvukem - ty lepší reproduktory se totiž vždy kupují jako pasivní a připojují se k AVR. Pěkně to demonstrují nejdražší sety od Logitechu, které už disponují digitálním vstupem, takže se jedná o takové hybridní řešení a první krůček správným směrem.

HonzaN90
HonzaN90
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento publicistický útvar mě opravdu dostal... Pane Obermaiere, je to teda novinka, nebo je to stařinka? :D

Když jste se nedozvěděl nic nového, proč o tom píšete? A když už tom musíte napsat, neměly by ty první tři odstavce být až na konci článku? Je velice nevkusné začínat "novinku" takovým pohaněním.

Pochybuji, jestli vám něco říkají pojmy jako nezaujatost, odstup, nadhled a profesionalita. Jestli jsou vaší cílovou skupinou děti, které vám to nekriticky spolknou i s navijákem a přeberou bez rozmyslu vaše zaujaté názory...

V tom případě s Pánem bohem!

A co třeba nějaká citační norma? Slovo internet není zdroj! Uvádějte, prosím, celé odkazy. Jednak budíte dojem, že si vymýšlíte a především opisování a neuvádění zdrojů je plagiátorství.

Udělejte s tím něco, je to ve vašem zájmu :wink:

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HonzaN90 Článek Z.O. jednou větou: Cokoliv spojené s AMD je na CENZURA.

Já jedním souvětím: Sloh na úrovni páťáka, myšlenky (pakliže se najdou) také na úrovni páťáka a pravopis taky na úrovni páťáka.

Ziktofel
Ziktofel
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim jak vy, ale mne se i ten clanek libi:

dobre se to cte, vytezilo se z niceho, co predvedli relativne neco

jako co, AMD predvedlo jeden jedinej model, nic o nem poradne nereklo a podle toho, co ctu, tak zrejme AMD prezentovalo presne zpusobem, jakym se prezentovat nema. proste mi tu chybi neco, tady je novej R9 290X a takhle vypada, umi to a to

osobne jsem cekal, ze se predvede cela rada neco jako Radeon HD 9xxx

jinak co se tyce tech technologii - nove GPU API muze pomoct pouze konzolim, kde se AMD HW vyuziva a kde by tento narust vykonu smysl mel, PC segment se vyviji na nVidiich a rada hracu ma karty prave od ni, s tim zvukem je to pro hrace absolutne nezajimavy

PS: je fakt, ze AMD moc nefandim, ale je to z toho duvodu, ze s grafikama od zelenejch mam lepsi zkusenosti hlavne co se tyce provozu, proste podpora v systemech a podobny vlastnosti jsou na tom nesrovnatelne lip

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
27. 9. 2013 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hrozný to nebylo. To tady na PCT to bylo oznámeno jako stream, představení novejch radeonů. I když to nebyla pravda.
No a k tomu obsahu. Tak DICE/EA má asi dobrej vývojařskej tým, co hodně šlape do vývoje technologie a asi jsou tak daleko, že si myslej, že by Mantle mohl být obecným přínosem. Tak je to částečně PR, ale jelikož maj v DICE asi dost kooperativní spolupráci s AMD, který vlastně pokrylo kompletně NEXTGEN na mainstreamu konzolí, chtěj to hodit do placu. Nejde asi jen o to porovnávat tohle jak tvrdí DICE nízkoúrovňový API s DX, ale i o vývoj pro konzole.
To,že je to nějaká aktivita AMD je pravda, nevím jak se k tomu našteluje NVIDIA. Ale prostě je to logický když teď AMD po HW stránce zasahuje velkou trojku konzole a PC.
To, že DX není tak živej jak si výrobci představují. Je asi pravda.
Karty jsou čím dál více komplexnější kousky HW a windows k HW přistupují jak přistupují. Může se najít prostor u vývojářu i pro Mantle, pokud budou se zaměřovat i na konzole.
A ktomu zvuku. To je podobný. Resources rostou a komplexnost scén taky. Zvuk i obraz jsou součástí 3D prostoru, tak plno dat lze použít i pro renderování zvuku.
Já osobně nic nemám proti NVIDII. Jen nevím jestli si vlastní technologií sama nezadělala na problémy.
Na PC pod woknama si člověk může vybrat DX nebo openGL, CS nebo OpenCL. A podle spec by to mělo jet na AMD i NVIDIA.
Teď , když jsou konzole, tak XBOXOne a PC AMD i NVIDIA pokreje DX a CS .
Jaká je dnes budoucnost pro CUDA nedokážu posoudit.
Jako vývojář co se specifikací týče jsem měl vždycky větší problém s NVIDIA než s AMD. Zrovna teď řeším. Intel OK, AMD OK a NVIDIA reset driveru po pár frames a nemůžu se dopátrat co jako. Tzn mne čeká pravděpodobně support NVIDIA. ALe to je můj subjektivní názor.

SiNTEx
SiNTEx
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačil první řádek a hned mi bylo jasný, kdo to psal. :roll:

KiLLa_cz
KiLLa_cz
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SiNTEx taky mě to překvapilo, myslel sem, že s ním vyrazili dveře~~!! zbavte se ho~~~~! když to neudělali tak je čas teď, tehle člověk NEMÁ na to aby psal žádnou formu novinařiny(IT už vůbec ne~~!), protože do toho tahá svoje zcestný mentálně zaostalý názory. něco takovýho nepatří na it web :x

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zasa pluje ohen a siru na AMD ten Obrmaier. No, moc zazivne ani profesionalne to nebolo, ale azda to nie je taka blamaz, ako ked JenSen ukazoval fake GTX 480... Inak Mantle je celkom zaujimava technologia, kto vie anglicky, nech precita aktualny clanok na Anandtechu (to su ludia, ktori sa na rozdiel od Obrmaiera vyznaju v tom, co robia). Este ste mu hodili aj 290X na testovanie, ako sa dnes vhalil (kde je clanok?). Snad sa nedockame povinnych 10% dole a testovanie na hrach a nastaveniach z nVidia manualu... zdravim nVidia fanboia #1!

palo1129
palo1129
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tento pan pisatel sa u mna uz na dobro odpisal a iba ukazuje ,aky chaby "odbornik" moze pisat clanky na IT web. Ked spochybnuje a bagatelizuje svojimi vyrokmi nove informacie, ktore "zhodou oklolností" odzneli na AMD konf. zrejme ani netusi o com cela konferecia bola a aky velky vyznam mozu priniest nove techniky zobrazovania 3d grafiky a digitalneho audia napr. do hier, ktore uz nebudu zavisle na stale upadajucom rozhrani directx od mrvosoftu, ktory iba przdi cely herny vyvoj.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To X ve značení na konci na tom slidu vysvětlené nevidím... Nebylo by lepší tam dát rovnou XXX? Znělo by to úderněji.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
27. 9. 2013 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem jediny kdo si stihnul precist dalsi newsku pana Obermaiera, ze radeon bude mit jen 384b sbernici? newska se rychle objevila a jeste rychleji zmizela...

modo
modo
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss obermacher obermacher...

KiLLa_cz
KiLLa_cz
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss no a co teprve ten článek co už asi rok "dluží" -nárůst výkonu procesorů intel blabla měl být druhý díl o AMD(zmiňoval ho v textu) a dodnes nic. VYRAZIT HO, popř. předhodit hladovým čtenářům

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
27. 9. 2013 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss http://img208.imageshack.us/img208/1858/0svl.jpg

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss NO NECHVÁSTAL SE DOTYČNÝ ŠKRABAL, ŽE UŽ MÁ TUTO KARTU V PC??? TOŽ TO BY JAKOŽTO "ODBORNÍK" MĚL SNAD VĚDĚT CO TO TAM MÁ NE? A NEBO ŽE BY JI NEMĚL A JEN KECAL???

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss @KOCHREN: NE TO NENÍ MOŽNÉ TOHLE BY NÁŠ "NEJLEPŠÍ" ŠKRABAL A "VELKÝ FANDA" AMD/ATI NEUDĚLAL TOMU PROSTĚ MEMŮŽU UVĚŘIT~~!! ON? NIKDY~~! ON NIKDY NELŽE A HLÁSÁ JEN PRAVDU A LÁSKU K AMD :-D

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
27. 9. 2013 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z celou recenziou suhlasim.. zase populisticke vyhlasenia AND a vykon lepsi o 10% v priemere od Titanu ktory je na trhu uz skoro rok.
amd malo povedat slavnostne - dorovnavame po roku.. :D :D a t vravim iba fakty..
taky fanklub amd sa len tak vo svete nevidii, zaslepeny narod :D

modo
modo
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po precitani clanku mam silny pocit, ze clovek ako pan Obermaier by mal podobne veci, takymto stylom preberat s kamaratmi v hospode a nie na strankach IT portalu. A nieje to jeho prve "divne" dielko a hlavne na stranu AMD. Ked sa nevie pozerat na veci nestranne, mal by zmenit zamestnanie a skusit to niekde na marketngovom oddeleni nvidie. Tam by ho zboznovali. A na Star Citizen napisat "HRUZA", na hru ktora vyzbierala viac ako 16milionov dolarov a za ktorou stoja legendy WingCommandera, to uz je velka odvaha.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
27. 9. 2013 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modo ja bych se ho zastal....v recenzich je solidni a relativne nestranny. Treba recenze o HD6970 ani o HD7970 nebyla vylozene spatna. Newsky jsou ale strasne.

Bohumil
Bohumil
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoftu jako zběsilí, on is Nokií a Directem míří do propadliště dějin :P :wink: :P

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
26. 9. 2013 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že přeznačovat staré modely za nové je teď nějak IN. HD7970 = R9 280X, GTX770 = GTX680, GTX760 = GTX670...
Jen nějak nevím, proč to autor teď tolik řeší, když u nV karet mu to nevadilo...

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
27. 9. 2013 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow "GTX760 = GTX670" A na to jsi prisel kde? Na webu Hlupeho Honzy? :roll:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow má tohle škrábalství cenu komentovat? :-) nemá na EHW to poprali přesně :-) Měli by to tu přejmenovat na NVIDIA TUZING :-) A stačil by tu jeden škrábal zbytečnš víc :-) Zdendo opět se Ti to povedlo, ale příště více jedu ať je to flame bouřlivější :-D Naštěstí fakt rozumný člověk se tomuto webu vyhne :-) Tedy pokud se nechce pobavit :-D

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN eech neni tu edit :-D menší nefokonalost no snad to někdy zmáknou jak jinde :-) Už se poprali už se poprali? :-D ne poprali ale popsali samo ;-)

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Chladič má radiální větrák, ten moc tichý nebude. Ale mám inside info, že jakkoliv dobré provozní vlastnosti té karty budou, nejmenovaný zeleně pozitivní web ji odsoudí s tím, že Titan takový výkon nabízel už před půl rokem a tudíž je to naprosto o ničem.

Toto napsal L. Fiala (redaktor EHW) na diskuzi :D Koho tím měl asi na mysli? :lol:

modo
modo
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najprv som rozmyslal co za dementa moze napisat takyto clanocek... a potom pozeram ... aaaaa ... jasne autor: Z. Obermaier. Nvidiofil Űbermaier. :lol: Na jaaaaaaa ...

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam len ja ten pocit ze odzaciatku som cital clanok, tpicky pre Blesk/Nový čas? Gartulujem, uz nizsie sa snad ani padnut neda....

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to jsou zase bláboly. Místo toho okecávání by nebylo od věci alespoň něco o těch představených technologiích napsat. Ale pokud bylo smyslem novinky si do AMD akorát kopnout a poslat čtenáře hledat na google, tak úkol splněn.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
27. 9. 2013 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tdlmarek má tohle škrábalství cenu komentovat? :-) nemá na EHW to popsali přesně :-) Měli by to tu přejmenovat na NVIDIA TUZING :-) A stačil by tu jeden škrábal zbytečně víc :-) Zdendo opět se Ti to povedlo, ale příště více jedu ať je to flame bouřlivější :-D Naštěstí fakt rozumný člověk se tomuto webu vyhne :-) Tedy pokud se nechce pobavit :-D

PS: a kluidně si to mazej dál ty komentáře které o Tobě napíší pravdu ;-) Však už jsi jen pro pobavení dobrý :-D

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 9. 2013 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jerrow]Koukám, že přeznačovat staré modely za nové je teď nějak IN. HD7970 = R9 280X, GTX770 = GTX680, GTX760 = GTX670...
Jen nějak nevím, proč to autor teď tolik řeší, když u nV karet mu to nevadilo...[/quote]

ale no tak, autorovi je uplne fuk kdo co prekmenoval, to je jejich vec, at je to AMD nebo Nvidia. nevkladejte mi do ust, co jsem nerekl. me prejmenovavani nevadi, je mi to putna ...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 9. 2013 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tdlmarek]No to jsou zase bláboly. Místo toho okecávání by nebylo od věci alespoň něco o těch představených technologiích napsat. Ale pokud bylo smyslem novinky si do AMD akorát kopnout a poslat čtenáře hledat na google, tak úkol splněn.[/quote]

O jakých technologiích, o zvukovém čipu? Sorry, ale ten mě v souvislosti s výkonnou grafikou nezajímá. Více bude samozřejmě v recenzi karty.

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Vás možná ne, ale některé čtenáře třeba ano. Jedna věta o tom co to je, namísto dvou o tom jak je to k ničemu, by neuškodila.

Před pár lety se na grafické karty začalo dávat HDMI se zvukovým výstupem, také na první pohled docela nesmyslná věc. K čemu další zvukovka v PC? Dnes je to naprostý základ všech HTPC.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tdlmarek [quote=tdlmarek]
Před pár lety se na grafické karty začalo dávat HDMI se zvukovým výstupem, také na první pohled docela nesmyslná věc. K čemu další zvukovka v PC? Dnes je to naprostý základ všech HTPC.[/quote]
Jenomže ten "zvukový kodek" měl dost problémů a prakticky žádnou výhodu. Namátkou vzpomenu třeba problémy při instalaci driverů pokud byl přítomen stejný čip na desce, dodnes problémy se streamingem (through) nebo dts. Taky mě nejde do hlavy proč mám mít jeden shit Realtek na desce a k tomu ten samej shit ještě na grafice.

Ad HTPC: s HDMI souhlas, ale zvuk se řešil léta letoucí deskou a ne grafikou. AMD karty bohužel nelze propojit interně což znemožňuje profitovat z lepší zvukovky uvnitř (nebo mimo) HTPC. Vlastně je to taková zvukovka, z které nelze vyndat zvuk jinak než přes to HDMI a taková zvukovka je mi víte k čemu :roll:

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tdlmarek @.::Richmond::.: Smyslem toho výstupu je dostat ven digitální zvuk, o analogu se tu nikdo nebaví, na to je úplně jiný hardware. Takže se nemá cenu řešit ani nějakou kvalitu, 1 a 0 jsou stejné bez ohledu na výrobce.

Zvuk se léta řešil deskou možná tak jako SDčkové 5.1 přes optiku. Najednou tu byla možnost dostat ven 7.1 v HD a navíc tím samým kabelem jako obraz -> mnohem flexibilnější zapojení.

Ano, dnes už každý raději využije HDMI přímo na desce a iGPU v procesoru. Ale to je velice čerstvá záležitost, tak posledních 2-3 generací (mám dojem, že problémy s DXVA a 23.976 se zlomily někdy u Sandy Bridge). A pochybuju že bychom to tu dnes měli, kdyby AMD před osmi lety neabsolvovalo ony strastiplné začátky, které popisujete.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja hladam len infa o R9 290X, na tu som fakt zvadavy .

PS: p. Obermaiere, mne to pripada tak, ze si nakoniec fakt kupite tu R9 290X. Tak to potom DD Stach asi fakt skolabuje a kupi Titana :D

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S autorem totiž moc nesouhlasím. Zejména s jeho negativní kritikou všeho (pravděpodobně, protože jde o AMD?).
Stream byl posunutý a dost neprofesionální, o tom žádná. Ale představené technologie a hry byly poměrně zajímavé a něco o nich napsat by nebylo od věci. Zvukovka je fajn, ale je to další karta navíc a počítat audio ve 3D přímo v enginu hry je podle mě velký posun kupředu. Něco jako počítat tam fyziku místo fyzikální karty či zbytečného zatěžování CPU, nepřipomíná vám to něco?
Pokud jde o prezentované hry, tak mě Lichdom celkem zaujal a Star Citizen je zatím v raných stádiích vývoje, nevím, co autor čekal.

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přednáška na téma virtualizace zvuku byla opravdu přesně okopírovaná prezentace EAX 3.0, kterou před xx lety prezentoval Creative.

Navíc nebylo vůbec vysvětleno, jakým způsobem bude zvukový výstup na zmiňovaná sluchátka řešen.
Přes HDMI? ... blbost - nutnost externího převodníku s vlastním zesilovačem.
Přes jacka na grafické kartě ... žádný tam není.
Při propojení grafiky a integrované zvukové karty ... no potěš koště :D
Bezdrátem řešený přenos ... opět bídná kvalita zvuku.

+ to korunovali partnerstvím s Monster, výrobcem Beat by DRE (zvracející smajlík).

Opravdu jsem držel AMD palce, ale ta konference byla opravdu špatná. Hlavně z hlediska mého nejoblíbenějšího zaměření - zvuku - mě naprosto znechutili.

PS: Jsem rád, že jsem na Kickstarteru podpořil Star Citizen, ta hra vypadá čím dál tím líp!

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=JoeBlack]...[/quote]
Podle TechReportu to bude fungovat tak, že se prostorový zvuk přepočítá na model koule kolem posluchače a následně zkonvertuje na pseudo 3D reprodukované přes stereo. Osobně tohle nepokládám za revoluci protože stejných řešení využívají zvukovky již několik let (SB AWE?). Netvrdím že je to špatně, ostatně oni některé processingy fungují docela dobře (třeba Hear http://www.prosofteng.com/products/hear.php) nicméně má to stejnou nevýhodu jako int. zvukovky - žere to cpu. Pro AMD by ten software měla dělat GenAudio

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
26. 9. 2013 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jerrow]Koukám, že přeznačovat staré modely za nové je teď nějak IN. HD7970 = R9 280X, GTX770 = GTX680, GTX760 = GTX670...
Jen nějak nevím, proč to autor teď tolik řeší, když u nV karet mu to nevadilo...[/quote]
Pozor ale nVidie udělala ale spoň BOOST a CENU dala dolu oproti GTX 680 = GTX 770 ale co dokázalo AMD :lol:

Reklama
Reklama