Zpět na článek

Diskuze: Nový Maxwell v testu: Asus GTX 960 OC a MSI GTX 960 Gaming

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

morke
morke
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výkonem podobná R9 285 ale levnější, to je pro hraní na FHD dobrá volba. Snad vydají i zajímavější verze, třeba jednoslotové nebo pasivní.

BL!zZard
BL!zZard
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke jen škoda, že Radeony mají staré loňské ovladače a jsou bez OC.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard Ne, prakticky všechno snad až na nějakou 280 (teda tady jich moc nezbylo :)) jsou nereferenční OC modely.
Ty 280 jsou tyhle:
[url]https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/30641-sapphire-r9-280x-a-r9-280-se-super-pomerem-cena-vykon[/url]

Aros
Aros
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard Mě spíš nepřijde vhodné mít cenu karet uvedenou zde na poslední stránce 6600 a 6400, ale ve výpočtu používat 6200. Požadí karet v testu by to sice nezměnilo, ale ten rozdíl by už nevypadal tak propastně...

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard @Adam Vágner: pokud tu R9 280 jeste mate v redakci chtelo ji to nataktovat aspon na uroven dnesnich modelu co se prodavaji tj 1000Mhz+ na jadre.. Srovnavat s timto modelem co se uz ani neda koupit je celkem mimo, protoze neznaly clovek se proste podiva na graf pak se podiva jaky modely R9 280 se prodavaj ale na takty uz moc koukat nebude, zvlast pokud v grafu neni v zavorce u te R9 280 takt jadra uveden :(.. Celkem to zkresluje cely test ve prospech GTX960 coz je velka skoda....

To by byl takovy problem nekde dostat na zapujcku MSI R9 280 3GB OC edici nebo to same od Gigabyte v 1072Mhz edici a doplnit do grafů? Nebo to jak jsem uvedl v prvnich vetach proste vykon techto edic nasimulovat pomoci pretaktovani?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard @Aros: už se na tom pracuje, v grafech mi zůstala cena před vydáním, v boxu už je to ofiko z obchodů.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard @StratosCZ: Byl, od zastoupení se to dá půjčit prakticky jen v době, kdy jde o novinku, a někdy ani to ne.
Nasimulovat se to nedá, pokud člověk tu kartu už nemá jednou změřenou. Papírové takty nejsou reálné takty.
A taky je nemožné doměrovat do každého testu ty karty, které jsou momentálně nejvýhodnější.
Ta R9 280 od Sapphire je naprosto dnešní levnější model – [url]http://www.alza.cz/sapphire-r9-280-dual-x-boost-d603516.htm[/url], rozhodně není pravda, že by byl standard 1000+ a vše pod bylo zastaralé. Taky se může nakrásně stát, že než se to povede sehnat, změřit a vydat, tak už ty karty ani nepůjde koupit.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard @Adam Vágner: tak v tom pripade ztraci test celkem smysl pokud nemate kartu porovnanou s primou konkurenci a to R9 280 3GB OC edice proste je..

mysleno hlavne tyto dve:
http://www.czc.cz/search?q-ancestor-category-id=7edu87d26kgr5blkf3ig7o1p93&q-fulltext=MSI+R9+280

obe jsou levnejsi a obe minimalne v pripade GB i vykonejsi.. A pokud ma GTX960 na trhu levnejsi a vykonejsi konkurenci jak muze karta dostat zlate oceneni? :)

humik
humik
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BL!zZard @StratosCZ: jooo ta zlata hvězda mi přijde jako vtip :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Minimálně oproti tomu twin frozru by byla čistě pasivní varianta spíš horší řešení. Už u 100W grafik je potřeba, aby pasivu pomáhalo systémové chlazení a ve výsledku to může být hlučnější než aktivně chlazená karta v tiché sestavě.
Ten chladič je pod 1000 rpm fakt prakticky neslyšný, znát by to mohlo být snad jen v otevřené sestavě, kde jinak není žádný další ventilátor (ani ve zdroji).

Gromiiit
Gromiiit
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli by jste testovat na novejsich hrach (watch dogs, AC: Unity, popr. jine) ?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gromiiit AC unity už je v použitelném stavu? Obecně není bohužel změna metodiky ani její doplnění sranda, co se dá dělat dvakrát do roka, v podstatě to znamená zahodit všechny výsledky a začít měřit znova.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
23. 1. 2015 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Mame novy rok a tymto clankom mame pretestovane vsetky segmenty aktualnych kariet. Tak preco nabuduce nezacat s cistym papierom?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do 1080p ako alternatíva k R9 285 môže byť. A to tiché prevedenie od MSI sa mi obzvlášť páči. I keď, do GTX970 je ešte ďaleko takže ja osobne čakám v 960Ti...

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ked pominie cenove sialenstvo, to bude dobra kupa na stredne dobre PC postacujuce na dalsich 5-8 rokov.
Spolu s novou generaciou SSD diskov do slotu M.2 s rychlostami ~1500MB/s a IO niekde okolo 100 000 a k tomu Broadwell.

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten test je dost o nicem, bez pomalejsich karet, ze kterych lidi budou upgradovat.
Porovnavat vysledky s drahymi G980,G970 je sice pekne, ale ty mam par lidi, podstatnejsi by bylo videt G660 a G750 a k tomu nejakyho Radka.

Jinak kapitola o hlucnosti je opet zoufala, neni tam ani slovo o karte od MSI. Co se tyce mereni, tak by me fakt zajimalo, kde byl umisten merici pristroj. Podle me byjste meli idealne merit hluk na vodou (externi radiator daleko od kompu) ci uplne pasivne chlazenym kompu, aby fakt to byl jen hluk GPU a zaroven se chidlo dalo dat velmi blizko a nastavit na vysokou citlivost..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN Měřím provozní vlastnosti grafiky osazené v testovací sestavě. Na měření hlučnosti mám pak prakticky pasivně chlazené PC ([url]http://www.cnews.cz/clanky/ze-zakulisi-nove-sestavy-pro-mereni-grafik-hlucnosti/strana/0/1[/url]), na kterém pak u grafiky nastavím stejné otáčky větráků a měří se jen v podstatě jen karta z krátké vzdálenosti (ještě je tam zdroj se 600otáčkovým větrákem, ale ten je za deskou a ventilátorem směrem od hlukoměru, nechytá ho to. A už mám místo něj nachystaný pasivní seasonic.). Musím to dělat ve tři v noci, kdy je všude absolutní klid a všechno ostatní je vypnuté.

U hlučnosti MSI není prakticky co komentovat, ta karta je tichá, minimální aerodynamický hluk, naprosto tiché ventilátory i motorky, jediné, co je slyšet, jsou cívky.

edit: k té hlučnosti jsem ještě v příslušné kapitole doplnil text.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1) karta je drazsi nez R9 280 3GB OC edice (MSI/Gigabyte)
2) Karta je pomalejsi nez tyto dve edice
3) Karta ma mene pameti a mnohem uzsi sbernici nez 2 jmenovane karty

Jedine co hraje pro je spotreba ale ta cloveka co chce paraneksej komp moc nezajima.. Kdo ma na grafiku za 6tis ma na zdroj za 1500,- kterej vsechny karty zvladne levou zadni.

Ta karta by si zaslouzila maximalne stribrne a spise treti nejlepsi hodnoceni protoze vykon je nic moc, OC je bidne, karta ztraci ve vyzsim rozliseni + MSAA dost dech a nejde skoro vubec taktovat 100Mhz je prd..

Kdyby ta karta stala 5000,- tak by si zlate oceneni zaslouzila, pokud ale mame na trhu GIgabyte R9 280 3GB s 1072Mhz na jadre ktera vsechny pretaktovane edice GTX960 totalne vymete a neni problem ji hodit na 1150-1200Mhz a 7000Mhz na ramkach kde se dostavame jenom kousek pod referencni GTX780 tak neni co o nicem..

humik
humik
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ přesně tak... ale cos tu čekal?

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Neviem, neviem Belka, ta spominana 280 teda preznacena 7950 nie je ziadna vyhra :lol: Na tych spominanych 1150/7000 to musi byt turbina turbo-jetu s vyhrevnostou primitopu, okrem toho 7950 boli dost reklamovane.

Pre segment kam 960 mieri je urcite vhodnejsou kartou 960. Zakaznik kupi, nainstaluje a uziva, prevadzkove vlastnosti excelentne.

Aj 960 sa bude predavat ako teple rozky :lol:

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Pane Vagner

R9 285 ma bohuzel opravdu velmi spatny pomer cena/vykon skoro nikdo ji nekupuje. Ta karta je proste predrazena takze srovnavat ji s GTX960 je nesmysl.

Proc se nepodivame na grafiku od AMD ktera je momentalne vykonejsi a levnejsi v pripade R9 280 3GB OC edice od MSI a Gigabyte? Neb na to aspon upozornit v clanku ze nejaka takova grafika na trhu je :)

Take mi pride "zaujate" davat GTX960 zlate oceneni pokud na trhu existuje levnejsi a vykonejsi produkt.. to prece nedava zadnou logiku.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed ano je to HD7950 ale pretaktovana vice mene na uroven HD7970GHz (v pripade 1072Mhz edice od GB)

Chlazeni ma GB identicke s R9 280X takze vice mene naddimenzovane a tiche, zvlast pokud se zreguluje v TRIXX a jine utilite.

Ja sam jsem kdysi jel na HD7950 od Sapphiru (900Mhz edice) na 1150/7400 a karta byla stale krasne ticha pote co jsem ji prepastoval kvalitni pastou + zreguloval pomoci TRIXX.

Tohle jadro je na dnesni pomery stale nizsi highend a to GTX960 osekana az na krev rozhodne neni na te se setrilo kde se mohlo, vic to snad uz ani neslo a cena tomu vubec neodpovida.

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @StratosCZ: musel jej dat zlate ocenenie,aj ked si ho nezasluzi, inak by nedostal premie od sponzora. to nam vysvetlil uz svojho casu obermaier. web ma slabe prijmi, musia sa drzat nad vodou a prilepsovat si platenou reklamou(a clankami lucie), i ked zavadzaju. ale ty co mame zdravy rozum, si myslime svoje a sa cez to prenesene. ty co veria kazdemu slovu, si tu 960 kupia, a i ked nedostanu najlepsi pomer /vykon, zase to take zle nieje,aby si to vsimli a uvedomeli a budu v podstate spokojny,lebo to bude fungovat.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @martinmiro: Pan Obermaier tehdy jen blbě trolloval. A tenhle post mu zase udělá radost, že to tak dlouho žije. :)

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
27. 1. 2015 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @Adam Vágner: a nebo to spíš ukazuje na ubohost zdejšího plátku... vydávajícího se za profi IT... Krom toho za zlatá je už fakt vtip atakující naprostou hloupost a aroganci... PCTUNING se může jako rovný k rovnýmu postavit vedle DDWORDU... tam to přehánějí s nákloností k AMD zde zas k Nvidii...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ To už bych šel raději do té 285. R9 280 je karta, kterou bych dnes už opravdu nechtěl.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner R9 285 je celkem predrazena karta se spatnym pomerem cena/Vykon. R9 280 OC edice vychazi mnohem lepe.

Hlavni vyhodu v R9 290/HD7950 vidim v tom ze karta je velmi robustni, neztraci vykon pri vyzsim rozliseni a pri Antialisingu ten cip je na to proste pripravenej + dobra sbernice..

GTX960 Je uz dneska silne osekana a uz toho moc nezvladne.. Tu kartu proste brzdi malo pameti a mala sbernice a jeste ke vsemu je proste draha. Za 5tis s DPH bych nemel problem ji doporucit ale pokud mi R9 280 3GB OC edice nabidne lepsi vykon za mene penez nema smysl o GTX960 vubec uvazovat. Ta karta se mela jmenovat spise GTX950Ti to by parametrum a vykonu odpovidalo mnohem vic

petrxp
petrxp
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je GIGABYTE G1 GAMING ?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrxp U Mirka.. nemůžu všechny karty pro region na launch vyžrat já. Ale budu o ni usilovat. :)

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak som z toho trochu sprosty, mam 770ku lightning, ma to zmyslem menit za nejaku 960ku, ci 970ku? diky.

luke777
luke777
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro cau dalsi recenze a tam pisou
http://diit.cz/clanek/geforce-gtx-960-vydana

Možná větší problém je určitá výkonnostní nevyváženost. GeForce GTX 960 totiž v nejedné hře vykazuje propady výkonu pod úroveň svého předchůdce, GeForce GTX 760, někdy i o desítky procent. Těžko říct, zda je důvodem příliš omezená paměťová propustnost, kterou ani delta-komprese nedokáže vždy plně vykompenzovat, nebo fakt, že GeForce GTX 760 disponuje o polovinu vyšším texturovacím výkonem.
Takze jak psalo par lidi vyse:osekali kartu na kost a zabili to 128bitovou sbernici.Pokud by nasadili cenovku od 3500 tak by to byl masakr.

humik
humik
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 tahle karta je prostě fail, takový prachy za 128bit s málo paměti.. a tady to dostane gold jen kvůli poměru výkon/watt? výsměch nejvíc...

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 i keby karte dali 64bit zbernicu a 1gb ram, i tak by dostala zlatu medailu,lebo je to nova nvidia a si na pct. prachy su prachy.

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 @humik: Že je to fail bych netvrdil, ale takové prachy co za to chtějí je opravdu moc. Kdyby dali cenu jak tu někdo psal v rozmezí 3500 - 4500 tak bych neváhal.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 @humik: richtig, s R9 280 člověk prostě těch bitů dostane za stejný prachy hned třikrát tolik, dokonce o polovinu víc než u GeForce GTX 980 za šestnáct tisíc, a to už se vyplatí. :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 @martinmiro: Ano, do jisté míry je to dáno i tím, že hodnotím spíš to, jak se ty karty chovají než to, jak mají papírově širokou paměťovou sběrnici. Nějak jsem tu výhodu třikrát širší 384bitové sběrnice u R9 280 oproti 128bitové sběrnici GTX 960 při testování nepocítil.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 2. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 @Adam Vágner: celý fór je v tom, že takový výkon za takovou cenu tu je už dlouhou dobu. Jediný rozdíl je spotřeba, ale to je celkem logické, když si vezmeme, že AMD prodává už více než dva roky stále tentýž GPU.

A to na zlato prostě IMHO není, tím spíše, když je jindy PCT na ocenění (např. u AMD) tak skoupý.

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 @Adam Vágner: Prebehol som si recenzie tej Vami stale porovnavanej R9 280, a nenasiel som tam ani jednu hviezdu ani len bronzovu, a Vy zlatu hviezdu porovnavate s kartou co nic nedostala, to je ako porovnavat ferrari s CENZURAm, to ferrari bude vzdy lepsia volba, akurat sa bojim co by bola potom teda horsia volba :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luke777 @Sajgon: No, tak prodávat GTX 960 za zaváděcí cenu GeForce GTX 750 nebo Radeonu R7 260X... jo, to už by neváhal asi nikdo :). Poněkud bláhový nápad.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro Pokud hodláte hrát na fullHD, tak nemá smysl měnit vůbec za nic, natož za 960ku. Pokud chcete větší monitor, počkejte si, co a jak mastné nároky vybudí tituly během roku a uvidíte... každopádně s GTX 770 navíc lightning nemáte proč spěchat s výměnou.

petrxp
petrxp
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro Jedině za 970, 960 by byla downgrade :wink: .

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
22. 1. 2015 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrxp GTX970 taky neni zadna vyhra, prece jenom problemy ohledne pristupu na onech 4GB je prece jenom cellkem problem ....

http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=10&t=218755

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
22. 1. 2015 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro Sorry nenapisal som monitor, ide to na rozlisenie 2560x1600

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 1. 2015 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro GTX 770 jsem nezvládl doměřit. Každopádně jestli měnit, tak v tomto případě a při tomto rozlišení za GTX 970 (nebo R9 290X).
GTX 960 je oproti GTX 770 OC o dost pomalejší.

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikde ve světe z této karty nejsou nadšeni, ale zde dostane zlatou hvězdu a to v dobu, kdy je na trhu přibližně stejný produkt. Nejde mi o ty 2-3% rozdílu výkonu nebo ceny, ale pouze o podstatu zlaté hvězdy, kdy ta by se měla udělovat produktu, který je na trhu vyjímečný, který přináší něco úplně nového nebo má fantastickou cenu oproti stávajícím produktům. To ale tato karta nemá a tedy se zde naskýtá otázka. Kolik ta hvězda stála?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen Ty karty ale jsou výjimečné, ať už ve srovnání s R9 285, 280X, 280 nebo GTX 760 – co do provozních vlastností (hlavně hlučnosti) jsou všechny modely kolem nesrovnatelné. Po stránce výkonu a poměru cena/výkon jsou "jen" stejně dobré nebo o trochu lepší než ty ostatní.
Možná je to jen jiným pohledem na věc, mně je už hodně dlouho milejší, když karta při hraní neřve a nestrhá to elektroměr než to, že dává 48 fps místo 44. Nižší hlučnost při hraní poznám, nižší spotřebu poznám při placení účtů za elektriku, rozdíl mezi 48 a 44 fps poznám v podstatě jen když to protáhnu frapsem.

Elwen
Elwen
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Spotřeba a tichost jsou důležité. To musí každý souhlasit. Je ale logické, že pokud vychází nástupce, který je na stejném výrobním procesu jako předchůdce, tak spotřeba půjde o něco dolů. To je nezastavitelný progres díky větší optimalizaci tohoto procesu. Myslím si ale, že se s tímto vývojem jaksi počítalo a probíhá u všech nově vydaných karet na už zaběhlém procesu. To stejné bude u AMD, kdy se určitě malinko zlepší poměr výkon/spotřeba a tím pádem karty budou tišší.
Zlatou medaili si podle mého zasloužily karty jako GTX8800, GTX460 nebo HD 5850, která šla flashnout na 5870, tedy pokud si dobře pamatuji. Karty, které se nějak zapsaly do "dějin" a byly vělice oblíbené.
Myslíte si, že se tato karta díky své spotřebě zapíše do "dějin" a nestane se z ní obyčejná tuctovka, která je ve skoro každé řadě karet?
Samozřejmě je to pouze můj názor a medaile si můžete dávát komu chcete, pouze mě mrzí, že zlatá medaile zde není skutečně něco "EXTRA". Něco, co když uvidím, tak budu vědět, že je to výborný produkt, který se jen tak nevidí.

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner vetsinu hracov spotreba netrapi. ked mam cas hrat 2 hodiny denne a usetrim 2x100w, za rok usetrim max 70kw, to je fakt bezpredmetne pre mna (lebo i tak karta este nebezi cely cas v plnej zatazi, tak je to menej. ale hraci si radi nastavuju co najvyssie rozlisenie a detaily ( coto ide), iny zase max fps. a to na karte s tak uzkou zbernicou robi strasne prepady, co je pre ludi hrozne obmedzujuce a viditelne.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @martinmiro: Spotreba sama o sobe trapi jen par kolenovrtu. Jde o teplo a hluk, ktere s ni souvisi. A je to fakt hodne znat..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Elwen: U R9 285 to bylo logické taky, tam byl odstup dva a půl roku a nějak to nedopadlo.
Karty jako byla flashovací HD 5850 nebo 8800 GTX nebo 8800 GT se neobjevily několik let. A bojím se, že s tím, jak stagnuje vývoj u výrobních procesů i u samotného DirectX, jak se začaly na highend vždy v první generaci používat u dané architektury "mainstreamové" čipy a až ve druhé ty opravdu highendové (HD 7970 vs R9 290X, GTX 680 vs GTX 780, GTX 980 vs. ???) se už podobné revoluční čipy jen tak neobjeví, v tomhle ohledu zlato opravdu devalvuje. Bráno tímto pohledem by se dalo říct, že od uvedení HD 5970 nevyšla grafika, která by stála za zlato a za řeč.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Elwen: U R9 285 to bylo logické taky, tam byl odstup dva a půl roku a nějak to nedopadlo.
Karty, jako byla flashovací Radeony nebo 8800 GTX nebo 8800 GT, se neobjevily několik let. A bojím se, že s tím, jak stagnuje vývoj u výrobních procesů i u samotného DirectX, a jak se začaly na highend vždy v první generaci používat u dané architektury "mainstreamové" čipy a až ve druhé ty opravdu highendové (HD 7970 vs R9 290X, GTX 680 vs GTX 780, GTX 980 vs. ???), se už podobné revoluční čipy jen tak neobjeví, v tomhle ohledu zlato opravdu devalvuje. Bráno tímto pohledem by se dalo říct, že od uvedení HD 5970 nevyšla grafika, která by stála za zlato a za řeč.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @martinmiro: Průběhy fps GTX 960 (128b) vs R9 280 (384b) u her, co měřím frapsem. To je asi tak vše, co bych dodal ke strašlivým propadům daným úzkou sběrnicí. A pokud mělo jít o větší pokles výkonu při nastavení vyšších detailů, tak třeba na tom Battlefieldu 4 je vidět, že u R9 280 padá s vyššími detaily výkon víc než u GTX 960.

[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/bf4-ud-msaa4x.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/bf4-ud-noaa.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/bf4-vd.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/cliffs-of-dover.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/clod.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/cry3-vd.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/cry3-vvd.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/cry3-vvd-noaa.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/grid2.png[/url]
[url]https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/geforce-gtx-960-asus-msi/fps/wot.png[/url]

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Ale třeba Crysis3 ukazuje taky zase něco jiného.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tynyt: Jo. Spíš jsem tím chtěl říct, že se to nedá paušalizovat. Ale konkrétně Crysis na max. s MSAA 4× je pro mě stejně při 30 fps už nehratelný kvůli inputlagu.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elwen protože nedocenili pokrok který reprezentuje. Výkon tu máme stejný už dlouho, ale toto je ukázka výborně zvládnuté 28nm technologie :idea:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
2. 2. 2015 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 A ta "perfektně zvládnutá technologie" mi má kompenzovat brutální výkonové propady, kterými GTX960 trpí a ještě omluvit tu přestřelenou cenu?

Jak tu už někdo psal - kdyby ta karta stála o dost méně, dalo by se jí odpustit i to, že podává nevyrovnaný výkon, právě s poukazem na cenu. Takto je to jen předražený fail. Je příznačné, že "zlato" dostala jen na nepokrytě zelených webech.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 02:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je praktická ukázka agresivního vývoje. Minulá generace velkých Tahiti čipů s 384 je ohrožována úspornou 128bit kartičkou a to prosím na stejném výrobním procesu :idea:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 No, až do doby, než zapneš aliasing nebo vyšší rozlišení než FHD. A najednou bude 960 někde jinde, i o více než 10%. A to se bavíme o vzorku starších her, jak to bude vypadat třeba za rok, když přijdou větší textury?

Je to jako u motorů aut - objem ničím nenahradíš.

Za mně říkám, že 960 obětovala výkon za výrobní cenu a nízkou spotřebu, a že to není dobrá volba.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt ale na to jak je osekaná, parametry lowend si vede skvěle.
Také jsem čekal sběrnici na úrovni 660tky, ale u NV to mají moc dobře spočítané takže pak už by nebyl prostor na 960Ti. Přece si nevypráskají veškerou munici aby se konkurence mohla připravit, že?

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @DDR0: To nijak nepopírám, že z hlediska lowendu je to super karta, ovšem zase až na tu cenu. Dle mého, toto měla být označením 750Ti, protože praktický nulový růst výkonu bude v porovnání s růstem u 970 a 980 kontraproduktivní, ta díra mezi nimi je IMHO moc velká a hlavně 960 nemá (opět IMHO) dost výkonu na budoucí level mainstreamu.

Podstatný je hlavně výkon a použitelnost v čase, a tam si myslím, že bude časem velmi ztrácet na soudobou konkurenci.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Ukázka vývoje ano, agresivního stěží.
I 2 roky staré Tahiti by si vystačilo s menší sběrnicí, kdyby měla vysoko taktované paměti a uměla kompresi textur.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Argumentace "kdyby" je totálně mimo. :roll:
Dá se napsat podobná blbost. Kdyby měla GTX960 256bit sběrnici...a vymyslet pohádky.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz to je kdyby, kdyby - a víte co se říká o "kdyby".
Reálně nemá AMD co nabídnout a konkurence si může nadsazovat ceny. A když přičteme slábnoucí korunu tak za chvíli budeme v časech GF3.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 1. 2015 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Igor: Argumentace kdyby je totálně namístě neboť Tonga.

Vymýšlet pohádky o 256bit sběrnici pro GTX 960 by byly zajímavé.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
24. 1. 2015 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @DDR0: Čekal jsem odpověď v tomhle smyslu. To "kdyby" názorně do reality přenáží Tonga, což je vlastně refresh Tahiti, že?
Tedy alespoň co se týče názorné ukázky zmenšení sběrnice díky kompresi, ultra rychle čipy paměti nemá. Princip je ovšem jasný.

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karta GTX 960 podává za svou cenu na 28 nm zajímavý výkon a určitě potěší majitele GTX 560 Ti nebo Radeonů HD 6970, pro ty ostatní nemá cenu. Kdo čekal na tuto kartu jako já, s tím že vymění za HD 7950 (v mém případě továrně 950 mhz) bude muset čekat dál, protože přínos je nula ba spíš mínus. No tak snad AMD brzo vydá něco tak úsporného jako Nv, protože pro mě to důvod ke koupi je a za to musim GTX 960 ohodnotit zlatým vejcem (je to cena z dob GTX 4xx na kterých se dalo pařit i vařit). Kdyby kartu vydali v této ceně s 3 GB paměti, určitě by její postavení k ceně bylo přijatelné. Takhle je tady nepotřebná karta jako R9 285.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím na který blábol reagovat dřív, tak to vezmeme obecně http://i.imgur.com/oY1VrXa.jpg

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pokud to vydají i jako v LP, tak si myslim, že by to byla docela dost dobrá volba (v tom LP).

kolomlyn
kolomlyn
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem zmatenej... :lol: co je teda lepší volba, GTX 960 nebo R9 280 (MSI/gigabyte)? Už chci obnovit grafiku ale za boha se nemužu rozhodnout kterou.

PC - i5 2500k, 8GB RAM, MSI P67A GD65, 550W Fortron BlackPower, hraju pouze 1080p, o většim rozlišení nemám zájem.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolomlyn Sám bych R9 280 v počítači v dnešní době už nechtěl. Na té kartě je zajímavý (ale nijak výjimečný) akorát poměr cena/výkon, jinak není oč stát.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
23. 1. 2015 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Já osobně bych si vybral 285, pokud bych musel dnes kupovat grafiku, a to kvůli aktualizovaným featurám.

Jinak jsem ale spokojený s tichoučkou MSI 280X a měnit nehodlám, možná snad pokud by se objevily nové "drtiče", nebo neodolatelné technologie typu HSA (ovšem reálně využitelné, podobně jako to efektivně funguje u dekódování JPEG na maličkém Kabini).

Kdybych si měl vybrat u nvidie, tak by to byla GTX970, i když by mě mrzela nepodpora x265 - na to je ale IMHO stejně ještě brzo, to bude aktuální tak za rok (a tehdy asi budu měnit grafiku).

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tynyt: Já bych teď s R9 285 především počkal. Nemáte tucha, jak dlouho visí na Newegg R9 285 od XFX zlevněná na 179 dolarů?

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
23. 1. 2015 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: R9 280 3GB OC je dneska TOP KUP. s cenou pod 6000,- s DPH super neorezane PCB, neorezany cip, vybornej vykon ve vyzsim rozliseni, naddimenzovana sbernice, super OC na ramkach kde neni problem popohnat je s 5000Mhz na 7000Mhz a hlavne clovek si muze zapnout MSAA a nemusi se bat ze mu vykon klesne na nehratelnou mez. Ta karta byla nadcasova jak prase ve svy dobe protoze kdo tehda koupil GTX680 tak je dneska vykonem desitky procent pod HD7970 a pritom staly tehda stejne... Proste 3GB/384bit je dneska stale TOP a je to videt ve vykonu i po tech letech.. Ta karta stale zvlada vetsinu her v 1600p o cemz si GTX690 muze jenom nechat zdat...

Igor
Igor
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: GTX680 je výkonem desítky procent (minimálně 20%) pod původní HD7970? To mi připadá jako tvůj další ruddý sen.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
23. 1. 2015 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: v posledni vete ma bejt GTX960..

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
23. 1. 2015 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Igor: v 1600p bez problemu. Jinak HD7970 kdyz vysla byla silene podtaktovana casem vysly edice s +200Mhz. Kdyz vysla GTX680 byla uz skoro na svem maximu.

Bylo to dano tim ze HD79 vysla jako prvni a nechavali si vetsi forotu.. Vsak moje tehdejsi HD7950 sla na 1150/7400 a to byla uplne prvni edice tj prvni kusy kremiku casem vyrobu jeste odladily a slo jit i na 1200Mhz coz daval moje pozdejsi HD7970. Vykon pak uz dosahoval na uroven referencni GTX780.. Tohle proste GTX680 nedavala kort pod 1600p kde se dost propadala kvuli propustnosti a mensi pameti

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
30. 1. 2015 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: 1) GTX 680 stojí dneska z druhé ruky 3500kč už ji nekoupíš narozdíl od přejmenové 7970 na 280ku
(já osobně koupil MSI ligtnering za 3500) což neznamená že 280ku za 3500 taky nekoupíš ... ale strovával bych výkon dnes s ceou dnes a né cenu před lety s výkonem dnes
2) muhaha a kde máš těch 20% výkonu navíc, jako po přetaktování jo? Myslíš že z GTX680 navíc 20% nevyrazim, jak prd moc sem si s ní nehrál ale o 20% jsem to přetaktoval bezproblému, tím naznačuji porovnávej OC s OC a né OC s def. resp. porovnávej strop obou karet
3)jaký že máš teploty když netestuješ venku na mrazu aby ses moch chlubit supr teplotama ?? asi tak 90 °C ?? Zvuk raketového motru radši ani nezmiňuju.
Já mam na def. v koblize po hodině 63°C
4) dobře vezmeme v potaz že je opravdu výkonější o 20% a teploty má jak z praku... a co spotřeba nežere krapánek víc .. jako že třeba na složence vidíš o 3000kč ročně víc než bys musel? Za dva roky to máš 6000kč vlastně sis koupil kartu za 6000kč+6000kč za elektriku takže za 12k .) velké CG

howk

Igor
Igor
Level 1 Level 1
24. 1. 2015 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @StratosCZ: Sám jsi psal o původní HD7970. Ukaž mi recenzi, kde byla HD7970 výkonem 20% nad GTX680 v 1600p. Maximálně najdeš jeden výsledek v jednom nastavení, ale ne výsledek recenze. Neporovnávej nepřetaktovanou GTX680 s přetaktovanou HD7970. Jak vůbec někoho může napadnout porovnávat na krev přetaktovanou kartu proti nepřetaktované? To může napadnout jenom člověka, který má Ruby na pozadí :lol: Jsem vážně zvědavý, na jakou recenzi odkážeš.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 1. 2015 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Igor: Tohle je myslim velmi hezky prehled.
[url]http://www.techpowerup.com/reviews/ASUS/GTX_960_STRIX_OC/29.html[/url]

Cili 7970 GHz ed. je ve fullhd o cca 13% na 680kou. Ve vyssich rozlisenich ziskava naskok, ktery je vsak jen na papire, vsichni vime, ze na 4k dneska staci taktak 980ka. V Metru ma R290X 26fps.
Takze 7xxx radeony maji sice dneska meritelny naskok nad svymi tehdejsimi rivaly, ale v praxi nepodstatny.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
24. 1. 2015 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @hnizdo: 1. HD7970 GHz není původní HD7970, kterou stratos zmiňoval
2. podle odkazu techpowerup je HD7970 v rozlišení 2560x1440 nějakých 6-7% nad GTX680 (stratos psal o podobném rozlišení 2560x1600 a desítkách procent náskoku)
3. souhlas, že na 4k dneska stejně HD7970 nestačí

Díky za důkaz, který vyvrací lži stratose. Je to jeho styl. Nejdřív napíše evidentní lži, a potom uteče.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
25. 1. 2015 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Igor: Ano, stratos si dela s realitou co chce, a neni sam, takovy tydiit je jeho zdatnym souperem.

Nicmene dneska ma prekvapive pravdu v tom, ze dobra edice R280X je levnejsi a rychlejsi nez 960ka. Za cenu provoznich vlastnosti a absence mnoha technologii. Souhlasim s tim, ze 960ka si za soucasnych podminek vysoke ohodnoceni nezaslouzi.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 1. 2015 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @hnizdo: [url]http://graficke-karty.heureka.cz/gigabyte-gv-n960ixoc-2gd/[/url]

Minimálně tu 960 od MSI (a spoustu dalších OC modelů) prodražuje chladič, je krapet přestřelený a asi by dal i o 100 W žravější grafiku.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
23. 1. 2015 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych neměl ve SLI 2x GTX 660 ASUS DCU II tak bych ji pravděpodobně koupil.
Karta se jeví alespon dle testů jako kandidát na hraní v 1980x1020 :-) cena je celkem dobrá.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 1. 2015 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karta dobrá tak za 5.000,- vč. DPH víc ani prd

FuWU
FuWU
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je spotřeba v grafech resp. označení graf. karet správně? Jde mi konkrétně graf spotřeby v Crysis, kde spotřeba Radeonů mi přijde trochu divná. R9 280ka žere víc než 280X? A obecně rozdíl mezi těmito dvěma kartami se mi zdá malý.
Díky za odpověď.
PS: nebylo by dobré vrátit zpět informaci o spotřeby energie v korunách s fixní cenou elektřiny pro pozdější porovnání dalších graf. karet. Ono je hezké, že karta má spotřebu o 100W méně, než konkurence, ale pokud rozdíl oproti konkurenci za rok činí 300,- - 600,- Kč Tak je na každém zvážit jestli vyšší cena graf. karty ospravedlní nižší spotřebu, dle využití.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
23. 1. 2015 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FuWU U těch karet je problém s limitem u powertune. U některých modelů na něj ta karta v Crysis narazí, pak sníží takty i výkon, a má nižší spotřebu, u některých (hlavně OC modelů) je ale ten limit zase posunutý tak, že PowerTune prakticky nezasahuje. Je tam k tomu i ilustrační graf, jak se to chová. Já beru hodnoty až ke konci po další zátěži, kdy se to prohřeje a ustálí. Zrovna u těch 280 a 280X tomu tak bylo.
O grafech s náklady na elektriku uvažuju, ale mám trochu problém s tím, jak rozumně nastavit proměnné (hlavně s tím, jaká čas průměrný hráč stráví jakou činností).

FuWU
FuWU
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner dobrý námět na anketu, kolik člověk strávý u PC surfováním a hraním denně, týdně... :) na guru3d mají 2 a 4 hodiny s tím, že počítají 5dní x 4 hodiny týdně hraní a z toho vypočítají roční spotřebu, což si myslím, že je málo protože víkendy. Ono je rozdíl být student, potom pracující a pak pracující s dětma :-)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechcete taky u her měřit input lag? Pokud to teda jde měřit. Asi tak od roku 2007, 2008 pozoruju u novejch her výraznej input lag a je to čimdál horší. Nejhorší to bylo právě u Crysis 3.
Vždycky když to někam napíšu tak mě označej za blba a lháře a pomlouvače a že prej to nesmim hrát na Pentium4ce a podobný žvásty. Jenomže i když ty hry nastavim na detajly že tam mam 120 FPS tak ten input lag tam furt je. Čim to proboha je? Neřikejte mi že HW. Ve starších hrách stačilo zakázat vsync a input lag zmizel, v novejch hrách už to nefunguje. DOkáže mi někdo vysvětlit proč v těch novejch hrách cejtim ten input lag? To jsem fakt jedinej kdo to pociťuje? Jsem zvyklej hrát tim stylem že rychle škubu myší, ne žádný pomalý plynulý pohyby a ty hry z posledních let se pro mě stávaj nehratelný. Naposled jsem to začil v Alienovi, ale tam ten input lag byl ještě přijatelnej a neni to střílečka takže jsem to neřešil, ale u FPS rubaček je to pro mě prostě nepřijatelný aby myš reagovala se zpožděnim. :!:

BL!zZard
BL!zZard
Level 1 Level 1
24. 1. 2015 02:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Také to pociťuji. Dokonce i u takových her, jako je CS:GO, nemluvně o BF4 a jiných modernějších FPS.

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
23. 1. 2015 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pár procent navíc oproti GTX760 .. vlastně tedy GTX770 ale krapet uškrcená ...

co se si řek ? seru na vše kupuju GTX680 za 3500 a pac a pusu celý GTX960

proč utrácet proboha za tohle 6500kč ??

petrxp
petrxp
Level 1 Level 1
30. 1. 2015 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@*obelix* Volové podívejte se na kurz dolaru.
Kdyby dolar stál normálně 20kč, tak by ta karta nestálal žádných 6500, ale vašich vytoužených 5k. A nemuselo by se tu kvůli toho hejtovat. A po nějakých žravých vykopávkách z bazaru by už nikdo ani nešách :wink: .

*obelix*
*obelix*
Level 1 Level 1
9. 2. 2015 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrxp kdyby byly v prdeli ryby, tak by nebyly rybníky ...

Centurion
Centurion
Level 1 Level 1
24. 1. 2015 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pre mňa osobne je dosť lákavé kúpiť si túto kartu. Keďže teraz mám AMD 6850 a upgrade pc by sa mi určite už zišiel. A hranie vo vyššej kvalite ako vo FullHD nemám záujem. Ale ak viete o nejak inej karte výkonovo a spotrebou podobne ako 960 som otvorený vaším názorom.

myschovip
myschovip
Level 15 Level 15
25. 1. 2015 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

medzi 960 a 970 je dost velky vykonostny rozdiel takze predpokladam ze bude predstavena aj verzia 960Ti, mala by to byt zaujimavejsia volba :)

Reklama
Reklama