Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce GTX 480M - nejrychlejší mobilní grafika na světě!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

zkill
zkill
Level 10 Level 10
25. 5. 2010 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ke každé GeForce GTX 480M benzínový generátor zdarma! Ale teď vážně, kolik asi 480M bude baštit?

orgasmic
orgasmic
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zkill Zase bych si nebyl tak jisty, ze bude GTX480M vykonejsi nez mobilni HD5870.
Podobne marketingove reci tu jsou s zeleznou pravidelnosti a pritom je realita jina :twisted:

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zkill Podle mne to bude mit blaznivy vykon, ktery urcite prekona Mobility Radeon HD 5870 (ten ma jen 800 unifikovanych shaderu). Co se tyce TDP, to je vyssi nez u HD 5870, cetl jsem na webu okolo 80 W (mobilni HD 5870 ma 60 W). S vydrzi na baterku podle mne taky nebude problem, protoze NVIDIA ma technologii Optimus, ktera GPU v klidu uplne hardwarove vypne. Ale kvuli narokum na chlazeni v zatezi necekam, ze by tu GK nekdo nacpal do notebooku mensiho nez 17". A trochu se taky desim hlucnosti chlazeni ve 3D. Nicmene jak se objevi nejaky notebook, hned se jej pokusim ziskat na test.

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Mno tak "len 800 unifikovaných shaderov"? :D Mne to zas tak málo na mobilnú grafiku nepripadá. Každopádne po prepočte tejto fermi oproti desktopovej GTX480 to vychádza na 44% jej výkonu. Mobilný HD5870 je možno tiež tak nejako v porovnaní so svojím desktopovým bratom (41%). Ale ten radeon má TDP 50Watt. :wink: Každopádne uvidíme testy... len v notebookoch to je málokedy porovnanie na rovnakej úrovni... kto urobí jeden a ten istý NB v dvoch variantách grafických riešení?

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Ehm Core i7 mobilní ani desktopové žádnou integrovanou grafiku nemají - Optimus tedy nefunguje a je divné ne li přímo lživé jej v této souvislosti vůbec zmiňovat ...

GTX 480M je mobilní grafika s velkým sebezapřením. Je určena do DTR typu Eurocom, což jsou NB postavené na Core i7 9xx a X58 - takže Optimus je opět pasé.

Porovnávat HD 5870M s GTX 480M? nesmysl - HD 5870M se dává i do 15" pod 30tis, GTX 480M (465) se neobjeví v žádném NB pod 17"+ s cenovkou nezačínající alespoň 60 000, ale spíše 80-90 000. Navíc 100W je další NVlež. Ta karta má ve skutečnosti 130W (udaj od výrobce šasi, který dimenzoval chlazení). Stejně jako GTX 480 nemá TDP 250W, NVIDIA si prostě hodnoty TDP u těchto modelů vymýšlí, protože kdyby to řekla na rovinu, všichni by se těm kartám vyhnuli obloukem. GTX 480M nemá s mobilní grafikou nic moc společného.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @ifkopifko: Tak podle oficíální specifikací AMD má mobilní 5870 TDP 50W. Jedná se prakticky o HD5770 s takty poníženými na 700MHz. Čili je to ekvivalent 80% výkonu 5770ky.
Mobilní GTX480M má oficiálně TDP 100W, tedy dvojnásobek. Čip odpovídá plánované GTX465, ale je také výrazně podtaktován. Podle frekvencí by mohl mít 70% výkonu plánované GTX465, čili někde kolem výkonu klasického radeonu 5770. Tedy nečekal bych, že bude GTX480M proti mobilnímu radeonu rychlejší o víc jak 10-20%. To vše při dvojnásobné spotřebě prostě není zrovna zázrak.

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @ifkopifko: Ach ale nedokončil som to... Vzhľadom na vyššie uvedené bude GTX480M určite výkonnejšia ako Mobile HD5870, ale tak o cca 20 max 30% (nepočítam špecifické benchmarky ako heaven s extreme tesseláciou). Ale to dvojnásobné TDP oproti radeonu za ten nárast výkonu podľa mňa nestojí.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @Digitaldoom: k tomu TDP: nebude to treba tim ze se vzdycky chlazeni dimenzuje o neco vic nez je nejvyssi hodnota?

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @potooczech: hehe... a prečo je tvoj post ako odpoveď na ten môj? :D Každopádne si na to už zložitejšie ísť ani nemohol... vzťahovať "výpočty" na GTX465, ktorá ešte nie je ani poriadne otestovaná. :wink:

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc @ifkopifko: A proč ne ? Tahle mobilní grafika taky ještě neprošla testama a už se o ní píše jako o nejvýkonější mobilní grafice. GTX465 už aspoň pár neoficiálníma testama prošla, takže nástin výkonu je jasný.

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zkill Trochu mi tady chybi parametry, ktere jsou podle mne docela dulezite: 352 unifikovanych shaderu, takt jadra 425 MHz, takt shaderu 850 MHz. Podle mne to bude mit blaznivy vykon, ktery urcite prekona Mobility Radeon HD 5870 (ten ma jen 800 unifikovanych shaderu). Co se tyce TDP, to je vyssi nez u HD 5870, cetl jsem na webu okolo 80 W (mobilni HD 5870 ma 60 W). S vydrzi na baterku podle mne taky nebude problem, protoze NVIDIA ma technologii Optimus, ktera GPU v klidu uplne hardwarove vypne. Ale kvuli narokum na chlazeni v zatezi necekam, ze by tu GK nekdo nacpal do notebooku mensiho nez 17". A trochu se taky desim hlucnosti chlazeni ve 3D. Nicmene jak se objevi nejaky notebook, hned se jej pokusim ziskat na test.

štanda
štanda
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je sice hezký že to bude nejvýkonnější mobilní grafika na trhu ale jestli se to bude zahřívat a žrat jako dedikované tak to ty notebooky nepřežijí! Ale je zase pravda že to bude stát takový prachy, že to budoucím majitelům bude jedno a notebook bude stále připojen do zásuvky.

fonda_cz
fonda_cz
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda 5x vyšší výkon na 5 min bez nabijecky. Jo jo, takovej notas jsem vzdycky chtel:D

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fonda_cz To prave neni uplne pravda, viz muj prispevek vys. Osobne mam s highendovymi notebooky dlouhe zkusenosti a vydrz dnes neni nepritel cislo jedna. Quadcore procesory Core i7 umi pri necinnosti vypnout klidne az tri jadra a vsechny 40nm dedikovane karty GeForce podporuji technologii Optimus, ktera v necinnosti GK uplne fyzicky odstavi bez zasahu uzivatele. Se slusnou baterkou tak muze byt office vydrz extremniho herniho notebooku klidne treba 6 hodin (ze to v zatezi bude 40 minut, o tom zadna). Spis mne desi spotreba v ohledu na naroky chlazeni, coz je u notebooku vzdy problem.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fonda_cz @Tomáš Šulc: Mas pravdu,sam mam doma HP s quadrem FX3700M 1GB a to je veru grafika s podobnym TDP a muzu vam tu smele rict ze pokud jsem v oknech tak s pridavnou baterku atakuju 6h a s tou puvodni interni asi 2,5h a to se bavim o 17" drobkovi,je fakt ze v zatezi huci a na baterky vas bez drbky do registru nepusti na plny vykon...ja jsem ale optimista s touhle novou generaci,precijen optimus si myslim dost pomuze a i technologie novych core iX procesoru je slibna,takze kdyz budete chtit tak ho vycucnete behem chvilky,ale kdyz chtit nebudete,udelate klidne tech 6h jako ja...

kbq
kbq
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fonda_cz @Tomáš Šulc: Myslím, že tu každý myslel jak dlouho to vydrží v zátěži :roll:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fonda_cz @Tomáš Šulc: Integrovaná chladící podložka to bude jistit:lol:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fonda_cz @VIVI: Ale to mas workstation, az se tohle dostane do multimedialnich hracek, tak s zadnou pridavnou baterkou nepocitej.

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=zkill]Ke každé GeForce GTX 480M benzínový generátor zdarma! Ale teď vážně, kolik asi 480M bude baštit?[/quote]

:roll: ...je to tam napísane v članku lol...

zkill
zkill
Level 10 Level 10
25. 5. 2010 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ranger666 [quote=Ranger666][quote=zkill]Ke každé GeForce GTX 480M benzínový generátor zdarma! Ale teď vážně, kolik asi 480M bude baštit?[/quote]

:roll: ...je to tam napísane v članku lol...[/quote]

Informace o TDP byla dodána až později.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S Optimem a tímhle monstrem a nějakým 3D displejem by se mi hodně líbil.

zkill
zkill
Level 10 Level 10
25. 5. 2010 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Akorát že to tam bylo přidáno až později...

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
25. 5. 2010 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=zkill]..[/quote]Info o TDP jsme doplnil, diskutujte věcně, díky :wink:

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

100W by neměl žrát ani notebook jako komplet natož pak samotná grafika.
Jednoznačně velký průser už jenom z toho důvodu, jak se vnitřek NB bude pěkně péct. Chlazení bude dělat šílenej kravál a provoz bez připojení k síti bude prakticky nemožný. K tomu to bude šíleně těžký, jednak od chladičů a pak od baterky, kdy se tam pokusí narvat co největší, aby to na baterku běhalo aspoň 20 minut. Marketingově možná pěžný, z praktického hlediska nepoužitelný.

jik89
jik89
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech ja ti nevim,ja treba k ntbku mam 120W zdroj,tudiz tech 100W muze v plny zatezi klidne papat :lol: nerikam neni to tak hrozny jako u teto grafiky,ale ntbk vydrzi cca 2,5 hodiny pri zapnuty wifine a praci treba v office,takze bych to s tou vydrzi jako problem moc nevidel.
BTW je to 15 a problem s chlazenim taky nepocituji :wink:

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jik89 No u notebooku s touhle grafikou by ti byl pěkně naprd :).

Jako samozřejmě, že se to dá, ale je to cesta do pekla přesně jako v desktopu. Ati konkuruje grafikou, která má 60W, pokud by dala dohromady grafiku s podobnou spotřebou kolem 100W, tak bude moci konkurovat. Pokud se ale nestanoví strop, tak kdo za chvíli se dočkáme toho, že tam prostě nacpou třeba parametrově HD5850. Ta má v desktopu 150W, čili s výběrovým kouskem křemíku a trochu sníženými takty by se to dostalo z těch 150W na 110-120W a výkonem by to byla opět špička. Mobilní GTX 480M je prakticky podtaktovaná verze desktopové GTX 460, takže by to šlo poměrně dobře překonat použitím čipu z HD5850.
Nevím ale, zda je tohle ideální cesta. Nejlepší by bylo prostě stanovit limity ve spotřebě v notebooku i desktopu. 75W pro grafiku v notebooku a 225W v desktopu. Pořád se všude píše o spotřebě a úspoře každýho wattíku a grafiky přitom neustále lámou rekordy.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jik89 @potooczech: Podívejte, nikdo ti stanovovat limity nebude, to je holý nesmysl. Výrobce vyrábí to, po čem je zájem, samozřejmě v mezích jeho možností. Pokud nidko nebude kupovat NBky s grafikou co žere 100W, tak to výrobce vyrábět nebude. Ale je spousta lidí co si to koupí a naopak na to budou hrdý. Navíc nevím proč Vám to vadí nidko vám to nenutí, vždy budou na trhu převládat NB s co nejmenší spotřebou, tyto monstra jsou na trhu spíše okrajová záležitost.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jik89 @zumik31: jj souhlasim v tomhle jsou limity blbost, vlastnosti takovychhle zarizeni urcuje trh :!: jinak co sem si vsimnul tak diskutujicim vadi ze se zase pise o nvidii jako o nejrychlejsi (poznas podle poctu minusu :lol: ), tak vytahujou spotrebu, stejne jako na desktopu i kdyz tady je to relevantnejsi

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jik89 @kalda69: LOL kouknul sem se sem po par minutach a vsechny moje prispevky maj po jednom minusu :lol: koukam ze tady mam fanouska :wink: diky za prizen

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech No tak 352 shader to je 2x mín ja ATI 5870 HD ta má 800... :D Jinak určitě bude o něco lepší ,ale je tady i grafika na tu nezapomínejte a to je ATI 5870 crossfile ta má:

Hersteller ATI
Serie Mobility Radeon HD 5800
Codename Broadway-XT
Pipelines 1600 - unified
Kerntakt * 700 MHz
Shadertakt * 700 MHz
Speichertakt * 1000 MHz
Speicherbandbreite 128 Bit
Speichertyp DDR3, GDDR3, GDDR5
Max. Speichergröße 2x1024 MB
Shared Memory nein
DirectX DirectX 11, Shader 5.0
Stromverbrauch 120 Watt
Herstellungsprozess 40 nm
Features Eyefinity (up to 6 displays), HD Audio (Dolby True HD, DTS HD), HDMI 1.3a, Avivo HD (UVD2.2)
Notebookgröße groß (17" z.B.)
Erscheinungsdatum 07.01.2010
Informationen 2x1.12 TFLOPS
Herstellerseite

což bych řek že je silnější jak NVidia GTX 480M... Já mám ACER 8942G a mám uvahu vyměnit grafiku a koukám že tato GTX 480M je postavena na MXM 3.0b což by do mého 8942g šlo ,ale uchladil bych? Asi nie. Proto uvažuju spíš o ATI 5870 ta bude i levnější. GTX 480M o které už dlouho vím z: http://www.notebookcheck.com/NVIDIA-GeForce-GTX-480M.30195.0.html tak bude stát tak 15tis... :wink:

OmeGa
OmeGa
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to len mnou, alebo mi to pripada ako prepisana tlacova sprava/marketingove zvasty..
je uplne jasne ze to bude o trochu vykonnejsie ako 5870, ale zvasty ako ze uzivatelia sa chcu aj pobavit, tak pride zazrak zo zelenej luky, a pouziju chladenie z jadrovych reaktorov v notebooku. prosim vas, trochu viac vecnosti, dakujem

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OmeGa takze ty vlastne chces vzdycky informace jako: 1.6. ma vyjit blabla a bude mit blablabla frekvence :roll: uz vidim jak by to zvysilo navstevnost stranek, podle me to je dobre napsany, protoze jestli si nepochopil tak ta zelena louka je myslena nova technologie a podle myho nazoru zeleny goblin dokonce i trochu nahlive oznaceni vyrobce (nebo snad nekdo zna hodnyho goblina?)

kking
kking
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Ne jde o to ze nas tu pul roku nekdo krmil blaboly typu nava nVidia ma tak brutalni vykon ze vam spadne celist. Pak nam vsem spadla celist ze spotreby a vykon.. no vlastne spis k smichu...
A ted je to tu zas super ultra bomba cool. A pak spotreba 100W a vykon jen 5x rychlejsi nez nejvykonejsi konkurence kecy bez jedineho srovnani. Dyt uz od prvniho pohledu je to kravina.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kking: jo to souhlasim ze spotreba je velka ale kdyz srovnavam ciste jenom vykon tak ma lepsi nez ATI, to je proste fakt :!:

kking
kking
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: kdyz de jen o vykon tak lepsi ma v desktopu ati 5890 (odpust si kecy o dvoucipu vykon je proste vyssi pri stejne nebo nizsi spotrebe na jedne karte)
O nove karte se o vykonu nic nevi ale jiste je ze 5x* vyssi vykon je blbost... (* pri pouziti bla bla bla) dulezite je prumnerny vykon. a pokud bude 2x vyssi pri dvojnasobne spotrebe proti 5870M OK jinak .. fail..

jfb
jfb
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @kalda69: Pokud ATI nataktuje mobilní 5870 tak, aby měla TDP 100W, tak si dá tuhle šílenost k snídani ...

Jan Stach
Jan Stach
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OmeGa Neboj se není to tebou. To je pan kočí je velký zázrak.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"5x vyssi vykon" - only on gpu physx tam jeste melo byt ne? :D
Celou dobu pomerne slusnejsi novinky a na jednou to tady vybalite jako nejakou revoluci. Jak kdyz vam kaprici bouchaji primo na celo! :lol: Nechtelo by to zapominat taky na to, ze pokud vykon roste rychle s frekvenci jadra (vas test oc fermi) tak bude i rychle padat s nizsimi frekvencemi jadra.
Tato firma (nVidia) mi prijde ze vede uplne totalní *****. Ne aby proste se snazili neco napravit nebo uznali porazku nebo ze proste se to tedkon nepovedlo. Oni za kazdou cenu budou proste chtit mit to NEJvykonejsi. Zapominaji ale na to ze to NEJ... nemusi byt pro lidi to NEJlepsi :) Kdyby byli v AMD taky takle vymydleny tak udelaji na truc vykonejsi (s prehledem) a vklidu obsadi jejich TDP s vyssim vykonem. Nastesti snad maji rozum a jedou svou strategii. Z nVidie se mi chce nekdy zvracet.
- Luke10

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [quote]Ne aby proste se snazili neco napravit nebo uznali porazku nebo ze proste se to tedkon nepovedlo.[/quote]

Sorry ale toto je absolutne smiesne a NV by bola naozaj hlupa keby si "porazku" priznala. To le ty a tebe podobni potom tuzite. Mozno by sa ti lepsie zaspavalo. Ja neviem. Taktiez pokial viem, tak sa na naprave pracuje a mala by prist s GF104. Tak uvidime co to da. :-) S o polovicu mensim jadrom a tym padom vyssimi frekvenciami to moze byt slusna konkurencia k mainstreamovym ATI grafikam. A prosim ziadne reci o HD6xxx na jesen. Tato generacia bude stat stale na 40nm vyrobnom procese takze ziadne zazraky sa cakat nedaju.

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Máš úplnú pravdu, ale aj gf104 bude stáť na tom istom výrobnom procese a architektúre ako gf100, takže ani tam by som nečakal zázraky.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A chcelo sa ti vracat aj z ATI ked tu bola mobilna HD4870 X2 alebo z opat z NV ked tu bola mobilna GTX280 v SLI? Tebe sa dviha proste zaludok uz len pri pomysleni na NV.

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co te zak rozciluje? nV v ramci svych moznosti udelala nejvykonnejsi mobilni grafiku. To ze neni urcena pro masy je jasne, taky je jasne ze herni nb ma uplne jinaci spotrebu nez obycejny.

Nechapu proc vymydleny? Protoze vyrobila vykonnejsi graficke jadro a ATI proto ze je chytrejsi tak ne?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fermi je nepodarek....v mobilním segmentu obzvlášte.dokud nebudou mít vylepšenou architekturu nebo nižší výrobní proces tak to do notebooku nepatři ! nvidia už je tak nadutá a arogantní, že si nevidí na špičku nosu :(
- del42sa

foboss
foboss
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

goblini bujaro oslavujú? A nad čím akože? Veď to jadro a celá Fermi je skôr k smiechu.. stačí čítať diskusie o GF4xx kartách - všetkým sú len na smiech

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=foboss]goblini bujaro oslavujú? A nad čím akože? Veď to jadro a celá Fermi je skôr k smiechu.. stačí čítať diskusie o GF4xx kartách - všetkým sú len na smiech[/quote]

Zduvodni svoji narazku

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to sice jo,je to elitebook,ale nic ti nebrani mit druhou baterku v tasce,jako jsem to mival u stareho VBI s GF6600M...neni to sice tak elegantni reseni ale taky funkcni

flastie
flastie
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V dobe kde sa technologia posuva hlavne k uspornejsiemu (od automobilov k PC) sa Nvidia vydala uplne opacnym smerom :roll: Nevadi ze to bude mat spotrebu a teplotu ako pec, hlavne ze bude najvykonnejsia. pripomina mi to stary vtip ako rusi vyrobili najpresnejsie naramkove hodinky na svete, jedina nevyhoda ze sa dodavali s dvoma kuframi baterii. Nvidia je to iste. A Nvidiots jasaju :confused: . V tomto ma AMD/ATI jasne navrh. A prosim Vas nezacnite opat s tym ze v hi-ende sa taketo veci neriesia, pretoze je to stale ako s tymi ruskymi hodinkami.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flastie ať udělají notebook se dvěma GF480 ve SLI a pak ať oslavjí že mají nejvýkonější notebook, který s původním účelem tohoto zařízení ma společné už jen jméno.

CUDA vám vysaje baterku za 5 minut :D
- del42sa

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flastie Ale ale! V high endu se nikdy na spotrebu moc nehledelo at uz na jedne strane nebo na druhe.
V praxi nemuzes chtit aby ti sportak jezdil za 5l.
Jde o to ze mas proste cerveny brejle tj vse.

ifkopifko
ifkopifko
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MajklGT Myslíš že len s "červenými okuliarmi" sa hľadí na spotrebu? heh... fermi je v tomto proste dosť nepodarená. Také GT200b malo vo svojej dobe veľmi slušný power management, ktorý predčil konkurenciu. Ale to je už prekonané HD58XX na 40nm a fermi je tak "trochu" krokom naspäť podľa mňa. Ostáva len čakať na ďalšiu generáciu nvidia a dúfať...

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MajklGT @ifkopifko: Ale vubec ne. Jen rikam ze kdyz je neco "high end" tak se nemuze cekat spotreba par wattu. To je se fermi moc nepovedla nepopiram. nV je ted ve stejne situaci jak pred casem ATI.

flastie
flastie
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a este zareagujem na to 5x vyssi vykon ako 5870M. :roll: Spomenme si ako fermi mala byt 2x vykonnejsia ako 5970. ja PR nvidii proste neverim. To 5x vykonnejsie bude mozno v specialnych benchoch (napr. heaven s extreme teselaciou) ale v hrach to bude to iste ako 5870 + nejake to % a 50W navrh. Budte realisti preboha :roll: Fermi je nepodarok

silent64
silent64
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

toto má byť reklamný článok? neviem, podľa mňa sa objektívne zhodnotenie produktu blíži k nule, jedná sa výhradne o subjektívny dojem a bezvýhradné nadšenie, aj keď je to podľa mňa (a asi každého rozumne uvažujúceho vlastníka alebo záujemcu o notebook) veľmi nepodarený produkt s horibilným TDP, s cieľom byť najsilnejší za každú cenu...týmto smerom vedie v dnešnej dobe cesta? veď trend je presne opačný. Nechcem nejako urážať redakciu a autora, ale viacej nadhľadu triezvosti by nezaškodilo.

Rascall
Rascall
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=del42sa]ať udělají notebook se dvěma GF480 ve SLI a pak ať oslavjí že mají nejvýkonější notebook, který s původním účelem tohoto zařízení ma společné už jen jméno.

CUDA vám vysaje baterku za 5 minut :D[/quote]

Ale ved Clevo do svojej 18,4 palcoveho notebooku uz ma v ponuke SLI GTX 480. ja sice mma tiez clevo s core i7 ale ako grafiku gtx 280 a uplne mi postaci. som zvedavy na testy tejto mobilnej grafiky

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
26. 5. 2010 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Digitaldoom]Ehm Core i7 mobilní ani desktopové žádnou integrovanou grafiku nemají - Optimus tedy nefunguje a je divné ne li přímo lživé jej v této souvislosti vůbec zmiňovat ...
[/quote]

Ehm, mozna by to chtelo si doplnit znalosti, nez nadavat nekomu do lharu - ikdyz v tomto pripade je to spis "zlodej krici chytte zlodeje...", viz. "uzasny" DDweb... :D

http://ark.intel.com/ProductCollection.aspx?familyID=43402

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Leppard Za Core i7 považuji jen QuadCore .... ne dvoujádro na 1,2GHz co se vydává za Core i7 ;) ... navíc notebooky pro které je GTX 480M určena se tak jako tak staví na desktopových Core i7 a X58, takže žádná grafika a žádný optimus

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
26. 5. 2010 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom Kazdej si holt najde to svoje (nebo spis co se mu hodi), ja jsem nasel treba tady:

http://www.mysn.de/detail.asp?bestellnr=adnu0001&userid=a3d10j7mr1t08g76kry667h910kpz199920cgej1dg&KategorienOrder=010;020;010;028;010

Kde lze jasne konfigurovat i7-620M 2,66GHz spolecne s GTX480M......takze grafika v CPU ano, Optimus ano... :!:

BTW zadne desktopove i7 tam nevidim...

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
26. 5. 2010 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @Leppard: ehm ... tak ty "ušetříš" proti skutečnému QuadCore 100 euro získaš dvoujádro a koupíš si místo toho za 800 Euro navíc GTX 480M? prosimtě přemýšlej u toho ...

Jinak tohle není jediný model že ;) jsou tam i s desktop HW. Evidentně nevíš o čem mluvíš a rozhodně nejsi ten, pro koho je GTX 480M určena ...

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
26. 5. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @Digitaldoom: ehm...dochazeji nam argumenty, tak napadame, jak typicke pro DD nick...

Ja reagoval na tento tvuj nesmysl..."Ehm Core i7 mobilní ani desktopové žádnou integrovanou grafiku nemají - Optimus tedy nefunguje a je divné ne li přímo lživé jej v této souvislosti vůbec zmiňovat ..."

Dokazal jsem ti, ze nemas pravdu (to ze napadas autora clanku - evidentne nepravem - ted nechm stranou) a bud lzes nebo jen nevis, co pises - varianta 2 je evidentne ta spravna...

Co ty povazujes nebo nepovazujes za i7 je uplne irelevantni, jen se snazis svymi pseudoargumenty maskovat svoji vlastni nevedomost. Odkaz jsem ti dal - muzes se na vsechny i7 - i ty vcetne integrovanych grafik detailne podivat. Chipset pouzity ke GTX480M ani komentovat nebudu - ale rozhodne v techto strojich X58 neni.

A jestli jsem nebo nejsem kupcem GTX480M vim jen ja sam, ty vis tak max. prd. Rozhodne - narozdil od jinych radoby chytracku - mi na komponenty nedavaji penize ani rodice, ani sprizneni sponzori, ja, narozdil od jinych si na ne dokazu vydelat.

Digitaldoom
Digitaldoom
Level 1 Level 1
27. 5. 2010 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @Leppard: Já na rodzíl od tebe s tím GTX 480M do styku alespoň přijdu a opravdu vím, pro jaké NB je určena s jakými Core i7 bude osazován ... například bude určen semhle: http://www.ddworld.cz/notebook/notebook/test-kdyz-notebook-tak-poradny-goldmax-panther-i7-mobilni-stroj-s-desktopovym-core-i7-9xx.html možná když se podíváš na parametry, tak ti bude jasné, o čem mluvím ;) ... chytráčku....

Leppard
Leppard
Level 23 Level 23
27. 5. 2010 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Digitaldoom @Digitaldoom: Tak jeste jednou...uz jsem na tebe nekolikrat reagoval na jinych forech, ze ja narozdil od tebe, byl jak v tovarne AMD v Drazdanech, tak v hlavnich stanech IT firem v Santa Clare. Ja norozdil od tebe se IT zivim, tzn. ze nemam zapotrebi systematicky nekoho pomlouvat, abych se za odmenu nekam dostal. Ono cile se da dosahnout i jinak, nez lezt nekomu do .... Ty mas mozna v ruce notebook za nekolik desitek tisic, ja delam se servery a pracovnimi stanicemi, mnohdy v hodnote milionu CZK(RISC)...takze asi tak...chytracku. :D

Reklama
Reklama