profile-image

i.putivlskyy

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Články

sky-vega-im-a650s-korejsky-android-s-3d-rozhranim

Sky Vega IM-A650S - korejský android s 3D rozhraním

To, že Android je velice populární v Asii dokazují milionové prodeje. Pantech rozhodně nespí a představuje prostřednictvím Sky svůj nový Android komunikátor s 3D rozhraním.

16. 7. 2010 19:00
3
zajem-o-smartphony-blackberry-vyrazne-klesa-naopak-k-iphonum-jen-a-jen-roste

Zájem o smartphony BlackBerry výrazně klesá, naopak k iPhonům jen a jen roste

Nedávno, společnost ChangeWave provedla výzkum na téma: spokojenost a zájem lidí o chytré telefony různých výrobců. A vlastně jak to vše dopadlo? Trochu prozradím, velice překvapivě.

16. 7. 2010 17:00
11
sparkle-chysta-jako-prvni-2gb-verzi-gtx-460

Sparkle chystá jako první 2GB verzi GTX 460

Společnost Sparkle, se chystá uvést do prodeje vylepšenou GTX 460. Půjde o 2GB verzi, která potěší jak hráče, tak i náročnější uživatelé, kteří požadují vysoký výkon i v těch nejvyšších rozlišeních.

15. 7. 2010 14:00
5

Komentáře

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
6. 5. 2010 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milki @Trunda: To Trunda: jo i výkon, on není zas tak hrozný v porovnání s SSD disky, takze tam patri i tento aspoekt, no co si tyce pripojovaní myslim ze je SAS zpetne kompaktibilni se SATA 2 nebo tak nejak, v tom bych problem nevidel :), taky nechci videt zacatecni cenu :) bude to drahy, ale hold za kapacitu a snad i kvalitu se plati :)

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
10. 5. 2010 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna To ptipi: ja jsem pouze hodil link, kde jsou sepsany vsechny char. mobilnich cpu, a jestli tam bude 2jadrovy i7 nebo ne to netusim, jo a mimochodem i7 pro notebooky je 4jadrovy -> modely rady 920XM, 820QM, 720QM. TDP pro 920XM (coz je extremalni edice tohoto mobilniho CPU) je 55W a pro zbytek 4jadrovych i7 cinni 45W. Kdybys neveril dokladam zdroji -> [url]http://www.lenta.ru/news/2009/09/24/clarksfield/[/url], [url]http://www.notebookcheck.net/Intel-Core-i7-820QM-Notebook-Processor.23034.0.html[/url] :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
27. 5. 2010 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaky No když je to herní, tak by byla potřeba otestovat více her, od nejméně náročných až po naročnější. Kdyby se tu jednalo o prostý jednoduchý multimediální notebook, tak tam zas myslim že až tolik herních testu není potřeba :) ale samo sebou věc názor :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
6. 5. 2010 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milki Ano je to teoretická rychlost, v praxi je to znatelne nizsi, Teoreticky vylepseny SAS (ktery by mel mit prenosovou rychlost 6Gbit/s) by mel byt rychlejsi a o dost, sam to tipuju aspon 2nasobne rychlejsi :) Sem zvedav kolikaplotnovy tento disk bude, myslim si ze asi 3 plotnovy (na 1 plotnu 1TB)

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
8. 5. 2010 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@A?a To Aďa: Naprosto souhlasim, jen se obavam jak jsem psal, ze za to "propojení" budou něco chtít. Jako koncept je to zajimavy, jen ze zacatku bude trosku více bugů a lagů ale to jiste napraví :)

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
6. 5. 2010 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trunda To Trunda: Ano rychlejší a o dost, tou kompaktibilitou jsem myslel to -> [url]http://cs.wikipedia.org/wiki/Serial_Attached_SCSI[/url] cituji: Je zpětně kompatibilní se SATA 2.0 ale my víme ze -> avšak SAS disky k SATA rozhraní připojit nelze. to jo musi tam byti to rozhrani, mno uvidime pockame, co a jak bude :) nechme se prekvapit. Ale jeste musis brat ohled na cenu a kapacitu, i kdyz se to s kapacitou nadale lepsi, mame tu 500gb SSD, cena a cena je stale draha a to mnohe odlaka od koupe SSDčka. Navic i zivotnost SSDček neni zrovna valná :) ale vse se zlepsi, doufame v to a jednou prijde donba kdy klassicke HDD budou jen vzpominkou v historickem muzeu vypocetni techniky :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
18. 5. 2010 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Matias]Když nemám základku Gygabite tak mám smůlu?[/quote]

Ano, podminkou souteze je aby si mel:

-> CPU od intelu
-> MB od Gigabyte

Jinak nemas pravo se souteze zucastnit :wink: :)

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
23. 5. 2010 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=dibon]tak, najprv som si udivene pozrel video o novych doskach Biostar a potom konecne video Thermalright :lol: :lol: :lol:[/quote]

Ano, blbla mi opera, mel jsem potize, za to se omlouvam, ale vse je vporadku ! A pry ze se fermi nechladi dobre :), je to dobry, jenze ten chladic neni asi z krajin nejlevnejsich :)

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
24. 5. 2010 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dočkali jsme se, koněčně jsou tu, mno narůst je citelný, s těmito ovládači by měla přijít nvidia hned při uvedení FERMI, doufám že další nárůst výkonu bude pokračovat obdobným tempem.

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=callisto]Tak s tou reklamou MSI si snad delaj srandu, kdyby si dali vic prace s tou ponorkou nez aby na to praskly reklamu!!!! Od verze 06 uz 3D mark upada a tahle verze to asi nezmeni....[/quote]

Ponorka vypada tak jak ma, souhlasim s tim ze Vantage nebyl tak "krasny jako 06" ale ucel svuj splnil na 200%, nesouhlasim neupada, naopak dovolil bych si rici ze se zlepsuje, vytizitelnost GPU je vetsi...Jeste to oficialne neni a uz tvrdi ze to nezmeni.

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
25. 5. 2010 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=foboss]goblini bujaro oslavujú? A nad čím akože? Veď to jadro a celá Fermi je skôr k smiechu.. stačí čítať diskusie o GF4xx kartách - všetkým sú len na smiech[/quote]

Zduvodni svoji narazku

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
27. 5. 2010 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to dobrý članek, ale... Proč používate v testovací metodice (jak hry tak i benchmarky) starší typy her a benchmarku? Přece lidi jsou zvědavý více na novější typy her, než na starší ale jak kdo. IMHO chtělo by to zahrnout trochu obširnější seznam her. Proč se testuje starším Flat Out 2? Kdyz je jeho následovatel Flat Out ultimate carnage se stejně vynkající hratelností a lepší grafikou? Třeba k stávajícím hrám bych zahrnul jěště -> Dragon Age, Fear 2, Zaklínač, Mirror's Edge, Far Cry 2 i náročnější gamesy typu S.T.A.L.K.E.R, Crysis, Battlefield Bad Company 2 apod...Výborně to zatíží GPU notebooku a je konkrétně vidět jak si poradí, počíná diskretní GPU na notebooku. Myslím si že by to lidi zajimalo, nebyl bych rozhodně sám. Dále bych rozšiřil benchmarky o 3DMark Vantage apod.... Jednoduše řečeno rád bych tu uviděl (nebudu sám) trochu obširnější herní testy a benchmark nástroje. Jinák velmi dobrá recenze :)

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
29. 5. 2010 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=gejmer]Nešlo by tam ubrat trochu té mědi a nahradit alespoň něco hliníkem?
Tan chaldič by pak nebyl tak těžkopádný.(Podle jiného článku na PCT váží skoro 4Kg!!!!)[/quote]

Nahradit jde vždycky všechno, ale jak všichni víme měď vodí daleko lépe než hliník a tak pro odvod tepla je měď ideálním pomocníkem.

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
29. 5. 2010 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Gouranga]nerad buzeruju za gramatiku, ale tohle vazne bije do oci. prosim vas, kouknete se na prvni vetu a zkuste ji dostat do spisovneho a smysluplneho stavu..[/quote]

Děkuji za připomínku, trochu jsem to poupravil

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
15. 7. 2010 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Malfis]Chrakteristiki(y). "kódový" (é) ...[/quote]

Charakteristiky mám napsané dobře :) s tvrdým [b]y[/b]. :wink: kódové, opraveno, chyba z nedbalosti, děkuji za upozornění

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko Stačí zadát na HWBot -> world record -> a zaškrtnout si počet jáder, v nabídce máme 1,2,3,4 a vylez potom tabulka s vysledkami. TAm uvidíte v članku zmiňovanou přetaktovanou GTX 480 a její výsledek :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ifkopifko 5970 = 2 jádra (single karta to je bez pochyb). GTX 480 = 1 jádro také single karta. O chybný překlad se nejedná, patří to jak mezi rekordy v OC GTX 480 tak i mezi rekordy v 3DMark 03 kde přetaktovaná GTX 480 panem AndreYang je první ve výsledkové listině. Link -> [url]http://hwbot.org/rankings/benchmark/3dmark_2003?tab=rankings[/url]

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
7. 6. 2010 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=benshee]je to velka skoda, ze odchadzaju taki skveli vyrobcovia...len tak spomeniam na Abit ci Epox a teraz skvela DFI...je to skoda[/quote]

Souhlasim, DFI je vyborny vyrobce, nabizel skvely desky s dobrou cenu, vybava byla dobra a moznosti pretaktovani byly vynikajici, skoda. Ale co nadelame, doufam ze uz nikdo nebude odchazet, mrzelo by me kdyby se k nim pridala treba EVGA. SNad uz nikdo dalsi neodejde

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
7. 6. 2010 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]DFI stejně jako Abit nevyráběla spotřební krámy ale pouze relativně kvalitní produkty. To se jim stalo osudným, protože dnes jde vše jen na cenu, máme tu desky za 2000 v high end počítačích a podle toho to také vypadá. Bohužel.[/quote]

To je take pravda, jenze take musime brat v potah takové giganty jako Asus, Gigabyte, MSI, Biostar atp.... vyrobce ktery zabiraji obrovsky trzni podil a vytlacuji, stesnuji, davaji maly prostor mensim firmam. Nesouhlasim ktem deskam, no to je na uzivatelych jestli do high endu narvou desku za 2000kč nebo za 8000kč treba. High end neco stoji, nerikam ze jde vzdy uplne nejkvalitnejsi, tak jak je od nej ocekavano ale high end je proste high end, tam cena vpodstate nehraje roli

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
1. 7. 2010 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bespi]Dvoujadra se davaji do telefonu uz delsi dobu. Nekdo tu zaspal.[/quote]

Proof link in studio, dej link rad si o tom přečtu, nějak jsem ještě neviděl dvoujádrový procesor v mobilu :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
3. 7. 2010 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bez_n1ck]chrakteristik[b]i[/b] ?![/quote]

Jsem se přepsal, samozřejmě měl jsem na mysli chrakteristik[b]y[/b] :wink: Děkují moc za připomínku.

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Adam Kahánek]tak teď jsem se opravdu zasmál :lol: :lol: doporučuji autorovi novinky se vůbec podívat na ty výsledky, co jsou podle něho údajné rekordy, než vyplodí takovou kravinu...ten násobič 36/32/30x u Core i7 920 si vykouzlili nebo co? :roll:[/quote]

Ten násobič jsem si nevymyslel :) tam je daný, ja to nepřetaktovával :). Ano jsou tam i mnohém vyšší výsledky, jenže prostě z nějakého neznámého důvodu tyto výsledky nebyly na HWBot registrovany. Proč, to přiznám se nevím. Screeny jsou jasně daný -> [url]http://valid.canardpc.com/cache/screenshot/1272581.png[/url] , [url]http://hwbot.org/signature.img?iid=408736&thumb=false&iehack=.jpg[/url] :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
13. 7. 2010 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborná recenze Zdeňku :), vše jak má být :roll: . Všechn čest a sláva. :wink:

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
14. 6. 2010 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Nemyslim si ze GTX 480 je slabsi nez 5870 -> [url]http://www.overclockers.ru/lab/37555_2/GeForce_GTX_480_dopolnitelnye_testy_proizvoditelnosti_razgon.html#8[/url] , [url]http://www.ixbt.com/video3/gf100-2-part3.shtml[/url].

I.Putivlskyy
I.Putivlskyy
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál Připojují se k gratulaci, užijte si ceny naplno :wink:

Reklama
Reklama