Zpět na článek

Diskuze: Nvidia GeForce GTX 580 – Opravdu podařená Fermi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2010 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mely by byt aktivni od treti hodiny:

Asus http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=83653 … koncová cena 12.499,-

EVGA http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=83422 … koncová cena 10.990,- je skladem

Gigabyte http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=83665 … koncová cena 10.990,-
mela by byt skladem dneska nebo nejpozdeji zitra

doktor1
doktor1
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček už je skladem i evga ..byly čtyři ale jednu jsem si už koupil.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2010 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Zajímavé, u všech je dodací lhůta neznámá.. někde se stala chyba?:D

S.M-A-RT
S.M-A-RT
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FabledWarrior Spíš ještě neaktualizovali. Například u EVGY je už 5 kusů skladem. :)

nagger
nagger
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konečně ta Fermi, na kterou všichni původně čekali ? :lol: lituju kupce GTX 480 - no ale když měli na ni, tak ji jen hodí z okna a koupí 580 8)

niemand
niemand
Level 23 Level 23
9. 11. 2010 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď by se měli majitelé a zastánci ATI bát. nVidia jim šlape na paty.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand No, jak mylíš. Hi-end nové řady Nvidiáckých grafik dohnal Hi-end rok staré řady ATI (teda AMD už)... :D
Tak uvidíme jak si s tímhle mazlem poradí HD 6900

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 11. 2010 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand Konečně nVidia po cca roce! dohnala výkonostního krále HD5970 :lol:

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vagi nedohnala, Obrovi nevěřím...určo tu lže a ztrácí min 5 %....šak to tu ani nečtu

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand ceho bat? levnejsi grafik pro oba tabory? tak takhle se budu bat rad! A myslim ze hodne ati nebo nvidia fans taky:] Z meho pohledu to vyslo naprosto paradne. Hodlam udelat upgrade puvodne sem myslel jen na caymana protoze nic jineho nemelo byt a ted si muzu vybrat podle recenze na konci listopadu zda si pockam na caymana nebo si vezmu tady tohle monstrum.

štanda
štanda
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak se to konečně povedlo - takto měla Fermi vypadat od začátku. Výborný výkon, slušná spotřeba a provozní vlastnosti. Konečně.
Jen taková malá poznámka - do popisu výkonu na poslední straně psát že duální graf. karta je méňě výhodná už dnes myslím není třeba (odladěné je to dost) a získáte tím zajímavé provozní vlastnosti.

jankisler
jankisler
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@štanda Dovolím si nesouhlasit. Dvoučipové řešení rozhodně není odladěné a s jednočipovým se naprosto nemůže srovnávat. Zkus si někdy změřit minimální FPS u dvoučipových karet a budeš nemile překvapen. Je sice hezké, že v grafech u recenzí má 100fps, ale to, že se min fps dostává v určitých momentech pod 20 už tam nikdo nenapíše. O microstutteringu se raději ani nebavím. Osobně mám teď doma Radeon 5970 a už nikdy nechci dvoučipovou grafiku. Přivádí mě k šílenství, když například u závodních her se mi v zatáčce najednou obraz na milisekundu zastaví (a to zdaleka nejsem sám, stačí pročíst pár diskuzí na internetu). Bohužel jsem se o této nepříjemné vlastnosti vícečipových řešení dočetl, až jsem si takové řešení pořídil a na tento problém sám narazil. Nejdřív jsem si myslel, že mám vadný kousek, ale bohužel to tak není a opravdu je to průvodním jevem všech těchto dualmonster (nebo propojení více single grafik do SLI nebo Crossfire). Na mé staré, bohužel už prodané GTX 280 jsem se s ničím podobným nikdy nesetkal...

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by Nvidia konečně vracela úder? Jak to vypadá tak Cayman má výrobní problémy stejně jako měla Nvidia s GTX480. Tak se nám situace lehce obrací. Jen škoda že jsem nepočkal s GTX460. Rozhodoval jsem se i mezi GTX470,ale provoz byl hroznej. Teď nejspíš bude GTX570 skvělá i v poměru cena/výkon. A neodpustím se čekání co rudí vymyslí i na téhle kartě,1000krát opakované otipy o ústředním topení padají a ATi teď nemá konkurenci.

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas Oprava pro hnidopichy...ATi samozřejmě má konkurenci,ale pouze dvoučipovou. A to ještě Nvidia nemá vyladěny ovladače.

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 11. 2010 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas Ano, ale i tak je HD5970 ve většině případech výkonnější při nižší spotřebě :wink:

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas @Vagi: A četl jsi recenzi? Spotřeba s HD5970 je víceméně stejná,kdyby jsme to vzali přesně tak o pár Wattu menší u Nvidie. A Výkon je slabší o pár jednotek procent a bez nevýhod který plynou z dvoučipových karet. Už Tě vidim jak si pořídíš radši dvoučipovou kartu o stejnám výkonu jako jednočipovou. :P

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 11. 2010 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas @Thargas: Neboj, recenzi, nejen zde na "objektivním" pctunigu jsem četl...četl jsem i jiné recenze...a tak si obrázek dokážu udělat :wink: Tak se na mě nezlob, že jsem ti šťouchnul do nVidie...já vám to přeju :D

Thargas
Thargas
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas @Vagi: Najednou je recenze už neobjektivní. Chápu že na DD bude NV horší,příště argumentuj a neplácej.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 03:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas @Thargas: Takovéto paušalizování už mě přestává bavit, dal bych přednost prostému výčtu připomínek místo odsouzení článku (celého webu) předem za neobjektivitu. Ani Dédého nadšení mi nevadí, pokud nejste schopni prokázat, že klame nebo lže. Označení web_s_nezarucenymi_informacemi nebo filtrovane_slovo.cz je osvěta nebo nekalý konkurenční boj ?

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas @Thargas: argument? jak je libo
Obr=prachy od nVidie
dd=nezávislý

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
11. 11. 2010 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thargas @Valibuk: Klid, novou řadu karet od Nvidie by jste měli posuzovat až s příchodem nové řady AMD.

Janun
Janun
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem sice fanda Ati, ale tahle karta se povedla a za relativně prijatelnou cenu.Tak doufam že se AMD taky vytasí s něčím extra :)

Vencall
Vencall
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Janun Tak tohle jsem vůbec nečekal, karta se opravdu povedla jako před rokem ATI HD5870 atd...

M4Touch
M4Touch
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Janun Doufám, že ta regulace spotřeby nebude degradovat výkon u náročných her, ale jak je vidět podle Metra 2033 a Crysis tak ne.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M4Touch tam slo evidetne jen o testy typu 3d mark ktere vypalovalo logo z cipu do chladice :}}

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
9. 11. 2010 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a i vyvazene hodnoceni. Je jasne , ze u stavajicich top modelu AMD(5870 a 5970) je trochu pozadu dimenze vykonu pro teselaci. Naopak je naddimenzovanej pocetni vykon. U 580 je to tak nejak vyrovnane. Tesim se na Top novinky od AMD , pak budu nakupovat:-)

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně povedený high-end od nVidie za rozumnou cenu. Mít tak více místa ve skříni:roll:

Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze pred vanoci ocekavam GTS 550 s 256 CUDA procesory za koncovou cenu do 3500 s DPH :) A s pasivnim chladicem samozrejme :-)

TCerny
TCerny
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem spíše červený než zelený, ale tuto kartu nVidii přeji. Je to dobře, že se nVidia po roce přiblížila k řešení od ATI. Rozhodující je srovnání s novou řadou AMD a ta v recenzi není. Do té doby než bude recenze, můžeme jenom spekulovat o úspěchu 580.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim ze tohle nebyl az tak dobry krok, tajnuskarstvi okolo.....ja jsem cekal na ati 6000 serii ale jen proto ze proste za podobne penize prinasela vyssi vykon, takze mam 6870 od sapphire....

Vencall
Vencall
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak HD6870 chci pořídit k mé HD5870 ale čekám na nižší ceny :wink:

marek p
marek p
Level 26 Level 26
9. 11. 2010 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je dobře,že si nV pospíšila s vydáním gtx580.Hoši z AMD sice možná protáhnou ksichty,ale co je nám vlastně do toho.To je jejich boj.My na tom můžeme jedině vydělat.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... když jsem četl titulek, kdybych měl v ruce hrnek s kávou, asi bych se samým šokem zlil. :lol:
Jsem si říkal, co to je proboha za fake, a ona seriózní recenze dobře utajeného produktu, bod pro marketing nVidie, minule humbuk a pak skutek utek a teď ticho po pěšině a najednou slušný produkt.
Konečně rovnocenný konkurenční boj - a když se dva perou, tak třetí (zákazník), může se jen v klidu usmívat. :wink:

HUHUHUgo
HUHUHUgo
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Karta pěkná, tichá a za velmi rozumnou cenu. Na druhou stranu si myslím, že kdokoliv si jí hned koupí je blázen. AMD řady 69XX přicházejí za 14 dnů. Neříkám že budou bezpodmínečně lepší, či levnější, ale to bude konkurence pro tuto kartu.

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi nerad bych tady někomu kazil radost. Ale je nutné říct že hrůza jako u 480 se nekoná, každopádně žádná hitparáda to není. Pořád to hodně žere, vzhledem k tomu kolik bylo přidáno výkonu "papírově" je těch 17% prostě málo. Asi takový "pokrok" jako FX5900 vs FX5800.. jěště samozdřejmě zdůrazňuji, že jsem šťastný majitel g92, ne ATIny.

Sniper2003
Sniper2003
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_DAVE_ Tesim se spis na GTX560 jestli bude,troufnu si rict,ze jsem mel jako jeden z prvnich lidi v CR GTX460 1GB a jsem max spokojenej,ale 560 bude super si myslim,ne jen z duvodu lepsi spotreby,konecne vyladeny Fermi. :)))

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sniper2003 Pokud máš GTX460, tak by tě měla zajímat že řekněme "GTX760"... Tyhle mikro upgrady nemají význam.

Kuprt
Kuprt
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sniper2003 @DAVE: Jj stímhle souhlasím. Akorát je to tu asi zase, nová generace od NV stojí zato až v nastupující řadě tedy 5XX kdy už je odladěná. A pak bývá další 6XX zase moc uměle "vyhypovaná" a už se čeká na novou generaci :D Nejlepší grafiky co jsem měl a vydrželi mi dlouho byli... TNT2, Geforce2, pak jsem skočil na GF5 to byla tragedie naopak 6600 byla špičková, 7600 no takovej trošku silnější brácha (zbytečná koupě). Pak 8600 dlouho mi nevidržela ale tenkrát výhodná koupě. následovala 9600 skoro dodnes a furt si za ni stojím, že to byla supr karta : )) teď 450 trochu z trucu že se mi trhal gothic.

jayjayos
jayjayos
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miluju tu dobu která přijde vždy maximálně jednou za rok, kdy jeden z výrobců hodí do ringu rukavici, která za to skutečně stojí, a druhý výrobce má za nedlouho házet rukavici taky.. těšim se až ten boj skutečně začne, my zákazníci z toho budem těžit :D

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No myslím že ten druhý odstavec na začiatku článku je trocha odvážne tvrdenie že HD6900 mali ísť proti GTX480, lebo všetci dobre vieme že by to bolo smiešne a myslím že v AMD neboli tak naivný že by si mysleli že proti 6900 nVidia postaví staré GTX480.
Pokiaľ ide o výkon je fakt pekný a nVidia by si zaslúžila potlesk, lenže tak pred rokom a nie teraz keď len teraz vlastne dorovnala HD5970. Ocenenie by som dal GTX580 ak by prekonala HD6970 tak o 15 až 20% inak si to nezaslúži, alebo mal tento článok vísť pred rokom :wink:

milinn
milinn
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uprostřed v tabulce je u radeonů 6850,6870,6950,6970,6990 propustnost pamětí v 128-300MB/s :) to je špatně, nebo se nám posouvá vývoj dozadu ?

Mast3rYouda
Mast3rYouda
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim si ze Nvidia trosku s AMD vytrela az budu priste ve slovniku hledat slovo prekvapeni myslim ze tam bude napsany nvidia :D

wizard-ov
wizard-ov
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maňo nezlob se ale to je imho hloupost. Neříkám, že GTX 480 byla super kauf, ale na druhou stranu to byl nejrychlejší jednočip. Nyní je nejrychlejší jednočip GTX 580 s ještě lepšími provozními vlastnostmi. Dvoučipovka mi do skříně nesmí(ne, opravdu se nechci hrabat v biosu karty jako u ATI 5970 abych ji vůbec rozběhal...), takže počkám a kupuji GTX 580.
P.S. Chalani nic ve zlém, ale to [b]opravdu[/b] není v SK jediný slušný web o hardware? :shock:

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wizard-ov ja ti to neberiem tvoj názor ja sa riadim len podľa testov a CF už celkom funguje HD5970 beriem ako kartu a nie to či má jeden alebo dva čipy.

A máš pravdu v SK nie je web ktorý by konkuroval pct, ddworldu alebo extrahardwaru jedine čo viem tak pc.sk ale nie je na ňom tak veľa článkov. Preto aj ja čítam väčšinou len české weby, ale aspoň mi už čeština pri čítaní nerobí žiadny problém :)

Jay
Jay
Level 16 Level 16
9. 11. 2010 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teraz neviem, co autor mysli "naprosto zásadním vylepšením předchozí generace GPU" ci je to zvysenie vykonu o 17%, znizenie spotreby o 4% alebo znizenie hlucnosti, ktore sa neda vyjadrit percentualnym rozdielom. Ani jedno mi vsak nepride NAPROSTO ZASADNIM vylepsenim..

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
9. 11. 2010 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay no mozno vsetko dokopy :D
P.S Myslim ze na PCT bezi este stary cas, bolo by vhodne to opravit :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 03:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovéto paušalizování už mě přestává bavit, dal bych přednost prostému výčtu připomínek místo odsouzení článku (celého webu) předem za neobjektivitu. Ani Dédého nadšení mi nevadí, pokud nejste schopni prokázat, že klame nebo lže. Označení web_s_nezarucenymi_informacemi nebo filtrovane_slovo.cz je osvěta nebo nekalý konkurenční boj ?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 03:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělý nápad s testováním spotřeby v jednotlivých hrách, potažmo v některé náročnější aplikaci (osobně videostřižna). Provozní údaj vypovídající více nežli špičková spotřeba ke stanovení potřebné rezervy zdroje. Přidat k tomu údaj o vytížení procesoru a je tady měření, které na českém webu nemá obdoby.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel jj taky myslim ze to bude lepsi ve hrach nez jen 3Dmark, Furmark apod. Ale taky by bylo dobry zkouknout v jakych hrach to nejvic topi a ty pak preferovat k mereni. Jinak si taky vzpominam na doby kdy byl vykon karet danej jen v 3D marku 2001 a predtim se snad ani moc vykon nehnal, tam slo spis o pameti na grafice. Si pamatuju jak me to napsalo hlasku ze hra potrebuje k rozbehnuti 2MB graficky pameti a ja mel jen 1MB :cry:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Já si pamatuji hru, která vyžadovala 4MB RAM, 8GB jí přišlo málo:-)

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @net.Xtreme: Jsem to spletl 16MB chtěla.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaká je délka karty ?
- theedge

Zub
Zub
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost lidí sem píše frázi dva se perou a třetí se směje. To je pravda ale otázka je, nepříde vám 10k za grafickou kartu moc? I když se konkurence pere a karty občas trochu zlevní, tak 12k za grafiku, u který cena spadne za pul roku na polovic přecijen přemrštěná. Nevim jak to děláte, jestli jste tady všichni manažeři podniků, nebo bydlíte u mámy a jediny peníze co si vyděláte dávate do pc, nebo si jen píšete ježíškovi (rodičům) ale já děti živit nemusim, příjem do domácnosti ve dvou lidech nemame nejmenší, ale i přes to si grafiku za 12k nemohu dovolit. Proto si já osobně nemůžu říct, dva se perou a třetí se směje. Já bych se smál kdyby hi-end stál tak 5k.

jayjayos
jayjayos
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zub [quote=Bross]27 cm[/quote][quote=Zub]Dost lidí sem píše frázi dva se perou a třetí se směje. To je pravda ale otázka je, nepříde vám 10k za grafickou kartu moc? I když se konkurence pere a karty občas trochu zlevní, tak 12k za grafiku, u který cena spadne za pul roku na polovic přecijen přemrštěná. Nevim jak to děláte, jestli jste tady všichni manažeři podniků, nebo bydlíte u mámy a jediny peníze co si vyděláte dávate do pc, nebo si jen píšete ježíškovi (rodičům) ale já děti živit nemusim, příjem do domácnosti ve dvou lidech nemame nejmenší, ale i přes to si grafiku za 12k nemohu dovolit. Proto si já osobně nemůžu říct, dva se perou a třetí se směje. Já bych se smál kdyby hi-end stál tak 5k.[/quote] Pracuju v kolektivu lidí, kde se někteří dostávají měsíčně až na dvacetinásobek průměrné mzdy. Musim konstatovat, že hi-end karty si kupují spíš ti nadšenci než bohatí. Ti maj čas většinou jen na tu práci, případně na správu majetku ;) Sám mam HD5870 s odemčenym biosem a tahle "mezi řada" mě tim pádem moc nezajímá...

Bross
Bross
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zub Kdyby nebyla konkurence tak bys byl rád, že za těch 10k koupíš to co je teď za 5k. Takže na tom vyděláš i když na high-end nemáš.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zub tak podivej kazdy ma nejakeho konicka a tyhle karty si kupuji lide co maji konicka pc a ano vetsina penez konci v tom pc. Nekdo utraci za jesterky jiny za rybky a treti treba za golf. Co se tyka celkove ceny tak mi prijde 10k ok na to ze ta karta vydrzi 2roky v klidku bez toho aniz bych ji musel clovek menit. Ale samozrejme muze i drive ;P.

Ono muzem si polozit i otazku neprijde vam za byt 2+1 milion korun moc? ano prijde ale to nikoho nezajima proste takove je. Ceny sou delane tak aby dany vyrobce prodejce vydelal a ne aby lidi meli radost ze kupuji levne. TO ze se kupuje levne je jen zasluha konkurence nici jina. Nebyt konkurence nestoji ta karta 12k s dani ale jako tenkrat TNT2 Ultra paradnich 24k to bych chtle videt co bys psal pak a to ze v te dobe bylo 24k nebo jineho nez je dneska;-)

Zub
Zub
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik máš pravdu, že karty vydrží v pc dlouho, já do dneška hraju na3 roky starý atine :)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik presne neco takovyho jsem chtel taky napsat :wink: taky si pamatuju doby kdy hiend pod 20k nesel a ja si kupoval nvidii 6800 do AGP za 9k a to v ty dobe docela uslo a GT verze byla o 2k drazsi

Karmir
Karmir
Level 1 Level 1
13. 11. 2010 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik @kalda69: :lol: :lol:
Huaaa...... Co takhle 3DfxVoodoo2 12MB za 8tis... Kdy výplata byla sotva šest.... :0 :0

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
10. 11. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik @Zub: Jsem na tom dost podobně, ikdyž moje 4850 je o necelý rok mladší. Zatím jsem si na ní zahrál i Gothic 4 a Mafii 2, bez výrazného snižování detailů, takže mě nic nenutí kupovat nové železo. Až mě děsí, jak dlouho teď karty s cenovkou okolo 5000,- vydrží s dechem :lol: a tím si rozhodně nechci stěžovat.

Reklama
Reklama