Zpět na článek

Diskuze: nVidia požaduje po Applu důkaz, že je nový iPad opravdu 4krát výkonnější, než Android tablety s Tegrou 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pytrz Nvidia prostě stále nemůže překousnout že opravdu nemá nejlepší grafiku pro tablety a vypadá to že jen tak nebude. Jejich tegra je oproti tomu co nabízí PowerVR opravdu propadák, jen se jim jí podařilo protlačit do mnoha Android-ish zařízení přes různé smlouvy, ale sorry NV, Apple si nevybírá HW podle toho jak je "populární".

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
10. 3. 2012 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH chujovina ! nech idu do riti ti apple us ma vazne nebavia jeden model s jedneho vyrobku ved to je na vysmech setko o tomistom a sprosty kupuju a hlavne DRAHO!
Obalamuteny peknym dizajnom ..

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
9. 3. 2012 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH jako sorryvoleerror, ale kdyby to byla pravda, tak proč nekonkurujou i na bázi PC grafik?!? Vždyť výkon tegry3 je někde mezi low a midle grafikama a když píšou 4x!!! tak to můžou v Highendu rovnou zabalit...

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
10. 3. 2012 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @Vaio: nuz na tvojom mieste by som bol ticho ak mas dovod mat take meno ake mas :D

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @edemski3: to si robis srandu? mas desktop grafiky. potom su mobilne grafiky v NB a uz tie su niekolkonasobne slabsie. potom tu ale este mame gpu v mobiloch ktore su zasa niekolkonasobne mensi vykon ako mobilne cize klasicke desktop su ovela vykonejsie ako tie v mobiloch... tak nehovor ze keby bol PowerVR SGX 543MP2 4x vykonejsi ako ten odpad Tegra 3 tak by konkuroval hig-endu v desktop grafikach... staci sa pozriet na rok stary iPad 2 ktory ma ovela vyssi vykon ako Tegra 3 ktora je novinka...

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
10. 3. 2012 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @Dayllen: ja vravim len pravdu seci tu odpadavate OMG ipad 3 povec co tam bude nove? co budem moct nove vyuzit?
len to ze sa zvysuje vykon? 1.2.3.4.5.6 ecetera? je to naivne ..
Ajtak ti minuskari NIKDY ten ipad nepojdu kupit

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"požadovala" někdy ATi/AMD po nVidii důkaz na potvrzení jejich PR slidů? nebo naopak? :-) tohle je patetické, jen se snaží svézt na vlně zájmu o nový iPad

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak ironické, že zrovna nvidia která za nultý bod u grafu dává 0.8 takže 1.3 vypadá jako gigantický nárust si stěžuje na marketingové praktiky. :)

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bucho95]Jak ironické, že zrovna nvidia která za nultý bod u grafu dává 0.8 takže 1.3 vypadá jako gigantický nárust si stěžuje na marketingové praktiky. :)[/quote]

Myslis taketo slidy?

http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/f54e2a3be2.jpg

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Oprava linku, teraz to vlozim cez img, ci pojde :twisted:

Sidi
Sidi
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Myslí tyto grafy

https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/20541-nvidia-geforce-gtx-590-test-vyzyvatele-radeonu-hd-6990?start=2
https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/19204-nvidia-geforce-gtx-580-opravdu-podarena-fermi?start=2
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/geforce_gtx_460/screen11.jpg

Ale to už je holt klasika a překvapením je spíš, když někdo tyhle grafy neudělá.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN @Sidi: Nevím co se všichni pořád handrkujete s grafama, podle mě je to mnohem lepší, než když to začíná na nule, jsou tam mnohem lépe vidět rozdíly. A pokud je někdo tak blbý, že si nepřečtě co stupnice na Y ose ukazuje, tak za to ten kdo dělal ty grafy nemůže a spíš než poukazovat na vychcanost PR oddělení bych poukazoval na stupiditu lidí co se nachytali.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN @Sidi: Moje boli zverejnene skor, este pred 480gtx :lol:

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN @zumik31: No rozdíly tma jsou lépe vidět, v tom je to PR, skutečné rozdíly jsou mnohem menší:-)

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
10. 3. 2012 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN @net.Xtreme: Pokud někdo neumí přečíst na Y ose že rezdíl je 20% a místo toho tam vidí dvounásobný nárůst, pak nemám slov.

kn16ht
kn16ht
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Nvidia prostě stále nemůže překousnout že opravdu nemá nejlepší grafiku pro tablety a vypadá to že jen tak nebude. Jejich tegra je oproti tomu co nabízí PowerVR opravdu propadák, jen se jim jí podařilo protlačit do mnoha Android-ish zařízení přes různé smlouvy, ale sorry NV, Apple si nevybírá HW podle toho jak je "populární".[/quote]

No dobře nějlepší ne, ale tady jde spíše o to, že se vychloubají 4x větším výkonem bez ohledu na ukázku testů a grafů (graf typu 1x, 2x, 4x je trošku smutný ne?). V článku je napsáno "Proto se dá očekávat, že Tegra 3 bude po výkonnostní stránce pokořena." Jenže bude pokořena, tak aby Apple měl 4x větší výkon?

Ezechiel
Ezechiel
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=edemski3]... tak proč nekonkurujou i na bázi PC grafik?!?[/quote]

Protože je to nezajímá, apple je svůj vlastní relativně uzavřený svět, nemají potřebu soupeřit na místech, kde je chaos. Apple = efektivita a funkčnost, zakládají si na tom, že prodávají hotový produkt (sw i hw od jednoho výrobce). To je důvod, proč systémy applu jsou stabilní a nepadají. Konkurovat v oblasti PC by bylo přímo proti politice firmy.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezechiel Tu nejde o Apple. Apple nenavrhuje Cortex A5 čip třeba, apple nenavrhuje ten grafickej čip od PowerVR.

PowerVR kdysi v PC grafikách byla, vzpomínáte na Kyro a KyroII? Byly to super karty které svou konkurenci metly a to měly o mnoho méně tranzistrů, prakticky vůbec nehřály, atd. Ale tehdy všemnu ruloval marketing Nvidie, vůbec nezáleželo na tom jak má kdo dobrej HW.

Nicméně teď vstupovat zpět na tento umírrající trh není vhodné, poslední generace byly jen na hranici zisku jak pro NV tak ATI, teď jak se zvedly ceny tak to možná bude rentabilní, ale furt je tu otázka driverů. Něco jiného je striktní a standardizovaná podpora OpenGL co používá Apple a něco jinýho jsou záplatované a hotfixované standardy nedodržující balastové drivery pro DirectX a hry používající DirectX.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 3. 2012 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH hezka urban legend :lol:

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Kyro mělo ovšem poněkud zásadní nedostatek, chyběla mu Transformation & Lightning jednotka...takže jak bylo super rychlý a nabušený, tak ve chvíli, kdyby byly tyto výpočty potřeba šlo totálně srát...a postupně byly potřeba skoro všude

Sidi
Sidi
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezechiel Spíš bych to přirovnal k tomu proč si nekonkruje Iveco/Ferrari - každej si hraje na svým písečku (kamiony/supersporty). Na to, aby šli na pískoviště toho druhýho nemaj know-how ani patenty, takže by ani nedokázali plně konkurovat a už vůbec by se jim to nevyplatilo.

atom6
atom6
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezechiel a já si vždycky myslel, že HW je od SAMSUNGU a SW od APPLU...

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@atom6 Samsung to jen vyrábí, ale Apple ty čipy navrhuje. Tzn. že samsung je jen ten tupý nástroj v rukou Apple. Evidentně nic nechápete o navrhování produktů a jejich následné výrobě.

jindra72
jindra72
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@atom6 @jindra72: Při vaší primitivní logice a znalostech by pak AMD a nVidia nevlastnila svůj HW, ale TSMC, což je parádní hovadina, že ano?

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
9. 3. 2012 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Urcite sa zhodname na tom, ze ten graf je dost trufaly.

4x vykon bude v urcitych situaciach a nastaveniach. Ved vieme ako funguje marketing nie? Ten zasrany marketing :D

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Tu nejde o Apple. Apple nenavrhuje Cortex A5 čip třeba, apple nenavrhuje ten grafickej čip od PowerVR.

PowerVR kdysi v PC grafikách byla, vzpomínáte na Kyro a KyroII? Byly to super karty které svou konkurenci metly a to měly o mnoho méně tranzistrů, prakticky vůbec nehřály, atd. Ale tehdy všemnu ruloval marketing Nvidie, vůbec nezáleželo na tom jak má kdo dobrej HW.

Nicméně teď vstupovat zpět na tento umírrající trh není vhodné, poslední generace byly jen na hranici zisku jak pro NV tak ATI, teď jak se zvedly ceny tak to možná bude rentabilní, ale furt je tu otázka driverů. Něco jiného je striktní a standardizovaná podpora OpenGL co používá Apple a něco jinýho jsou záplatované a hotfixované standardy nedodržující balastové drivery pro DirectX a hry používající DirectX.[/quote]

Joj, kamo, keby si aspon netrapal bludy, mam taky dojem, ze Nvidia marketing je podla teba zodpovedny aj za globalne oteplovanie a katastrofu vo Fukushime, polovica prispevkov od teba o nejakom Nvidia marketingu, no kde je, nevidim ho...

Co sa tyka PowerVR grafik, tie tak drtili akurat v benchmarkoch jeden cas...

Specialne wikipedia pre teba

http://en.wikipedia.org/wiki/PowerVR

Nikdy nie je neskoro sa vzdelavat a trepat bludy )))

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Do wikipedie může psát kdokoliv cokoliv. Já Kyro i KyroII mám a GF2MX a 4MX to doslova mete.

Když jsem ještě studoval a uvedl jsem wiki jako zdroj, okamžitě mě s tim poslali někam. Dávej pozor co říkáš a jaké máš zdroje, já ty karty opravdu mám.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Add 1.

Do wikipedie si moze pisat kazdy co, chce, ale je moderovana, schvalne si tam napis blbost a do 15 min. to mas vymazane.

Add 2. Ty si tu trepal a trepes sprosti, ako Nvidia marketing znicil a nici prosperujuce firmy...Ja som ti akurat postol link, na ktorom sa pise, ze ta karta drvila akurat benchmarkom a neskor s vyvojom technologii jej vykon prudko klesal, nieco obdobne, ako jeden cas suboj Ati vs Nvidia, ked Nvidia vydalo skor gpu s podporou vyssieho shader modelu.

Add 3. Ty tu nikdy ziadny zdroj neuvadzaj, tak mi tu nepis a nekomentuj, jak som mal aspon tolko slusnosti, aby som nieco niecim podlozil, narozdiel od tvojich sraciek o Nvidia marketingu..

Mas priestor, prezentuj svoje slova, podloz ich niecim alebo cus v kute a knuc.

Nvidia, narozdiel od AMD, nepotrebuje tvrdit, ze ked si kupit gtx 550, dostanes rovnaky vykon ako pri 7970. Ako tvrdi AMD, ze ked si kupis najvyssi rad Bulldozeru, dostanes rovnaky vykon ako Core i7 980x. Samozrejme testovane na jednojadrovej gpu a nizkom rozliseni..

Mas priestor, obhaj svoje kecy konkretnymi zdrojmi, cakam nejake financne vystupy, prieskum trhu atd...

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
9. 3. 2012 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH souhlas....uvadet wiki... jako zdroj je sebevrazda :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Tu nejde o Apple. Apple nenavrhuje Cortex A5 čip třeba, apple nenavrhuje ten grafickej čip od PowerVR.

PowerVR kdysi v PC grafikách byla, vzpomínáte na Kyro a KyroII? Byly to super karty které svou konkurenci metly a to měly o mnoho méně tranzistrů, prakticky vůbec nehřály, atd. Ale tehdy všemnu ruloval marketing Nvidie, vůbec nezáleželo na tom jak má kdo dobrej HW.

Nicméně teď vstupovat zpět na tento umírrající trh není vhodné, poslední generace byly jen na hranici zisku jak pro NV tak ATI, teď jak se zvedly ceny tak to možná bude rentabilní, ale furt je tu otázka driverů. Něco jiného je striktní a standardizovaná podpora OpenGL co používá Apple a něco jinýho jsou záplatované a hotfixované standardy nedodržující balastové drivery pro DirectX a hry používající DirectX.[/quote]

Když už tady někoho opravuješ , tak to aspoň oprav dobře ... napsat totiž , že Apple nevyvíjí procesory A5 je hovadina . Společnost ARM udělá návrh jádra A-9 , A-15 a potom ho licencuje každýmu kdo zaplatí ( Samsung , Qualcomm , Apple ) a ten si navrhne, upraví procesor. Pak hotový návrh pošle do Samsungu , TSMC a nově GlobalFoundries kde mu ten čip vyrobí a pošlou zpět. Jiank s powerVR máš pravdu a když už jsme u nich , tak co si vzpomínám , tak kyro nemělo moc výkonej čip , nebyl výkonější jak v té době nvidia , ale využíval technologii kdy obraz co nebyl vidět zbytečně nerendroval jako jiné karty a díky tomu byl na tom dobře. Bohužel ovladače jedna velká kalamita.
- pyriah

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý výrobca dokáže prezentovať svoj výrobok tak, že konkurencia vyzerá byť niekoľkonásobne slabšia ... nerobí to len Apple, ale aj nVidia a každý ďalší ... každopádne si myslím, že výkon GPU v Applu nebude dostatočný na hranie grafických skvostov v natívnom rozlíšení ...

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic podla teba by Apple dalo take rozlisenie ktore na ktorom by neutiahlo GPU vsetky hry v tom rozliseni??? toto nieje Android ale optimalizovany iOS...

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen Vidíš hodnoty toho rozlíšenia??? Vidíš hodnotu pamäte RAM (bohvie koľko z toho si môže zobrať GPU)??? Vidíš aké GPU bolo použité??? Podľa výkonu SGX543MP2 neverím tomu, že o dva jadrá silnejšie GPU dokáže bez problémov utiahnuť graficky náročné hry v tak vysokom rozlíšení ... ale nechajme sa prekvapiť, optimalizáciou sa dajú niekedy robiť zázraky :)

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen @IQLogic: ja som len narazal na pedantnost Apple ze oni si nedovolia taketo ,,faux pas,, a svoje produkty poriadne testuju pekne dlho aby slapali na 100%.

Twan
Twan
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To porovnávání s PC komponenty by mě také dost zajímalo...pokud čip do tabletu bude zvládat plynule zobrazovat rozlišení 2560x1440 (nekamenujte mě, nevím z hlavy :D) , tak proč už dáno takové čipy nemáme v kancelářských sestavách? A navíc pokud zvládne v takovém rozlišení i 3D, pak už musí mít opravdu dobrý výkon i když to bude grafika na úrovni 10 let staré hry

Dayllen
Dayllen
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twan treba brat do uvahy optimalizaciu OS na jeden kus HW. Windows je nieco ine ako mobilne OS (hlavne iOS)...

vlado70
vlado70
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Do wikipedie může psát kdokoliv cokoliv. Já Kyro i KyroII mám a GF2MX a 4MX to doslova mete.

A preco to nezrovnavas z GeForce 2(4)Ti na ktore kyro nemalo ,ale z low-endom (MX).GeForce 2(4)Ti uz vtedy zvladala 3D obraz.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
9. 3. 2012 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlado70 protoze je to magor :lol:

ares838
ares838
Level 1 Level 1
9. 3. 2012 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

náhodou Apple má náskok v oblasti GPu u tabletov oproti konkurencii-ARm gpu sú strašne slabé a aj Ipad 2 ich prekonáva 2X
neviem ako je to síce z nVidiou, ale 4 jadro je proste v súčastnosti samovražda, nakoĺko počet aplikácií ktoré využijú 4 jadrá v tablete, či smartphone je mizivý :D a čo sa týka GPU ovládače sú fakt slabá stránka takmer každej veľej IT firmy-vrátane gigantov ako INTEl !!!
od tabletu požadujem len plinulé prehrávanie videa v príslušnom rozlíšení , a hry sú maximálne okrajová záležitosť , takže výkon GPu v nejakých markoch je nepodstatný

JArty
JArty
Level 1 Level 1
10. 3. 2012 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=pyriah][quote=DOC_ZENITH]Tu nejde o Apple. Apple nenavrhuje Cortex A5 čip třeba, apple nenavrhuje ten grafickej čip od PowerVR.

PowerVR kdysi v PC grafikách byla, vzpomínáte na Kyro a KyroII? Byly to super karty které svou konkurenci metly a to měly o mnoho méně tranzistrů, prakticky vůbec nehřály, atd. Ale tehdy všemnu ruloval marketing Nvidie, vůbec nezáleželo na tom jak má kdo dobrej HW.

Nicméně teď vstupovat zpět na tento umírrající trh není vhodné, poslední generace byly jen na hranici zisku jak pro NV tak ATI, teď jak se zvedly ceny tak to možná bude rentabilní, ale furt je tu otázka driverů. Něco jiného je striktní a standardizovaná podpora OpenGL co používá Apple a něco jinýho jsou záplatované a hotfixované standardy nedodržující balastové drivery pro DirectX a hry používající DirectX.[/quote]

Když už tady někoho opravuješ , tak to aspoň oprav dobře ... napsat totiž , že Apple nevyvíjí procesory A5 je hovadina . Společnost ARM udělá návrh jádra A-9 , A-15 a potom ho licencuje každýmu kdo zaplatí ( Samsung , Qualcomm , Apple ) a ten si navrhne, upraví procesor. Pak hotový návrh pošle do Samsungu , TSMC a nově GlobalFoundries kde mu ten čip vyrobí a pošlou zpět. Jiank s powerVR máš pravdu a když už jsme u nich , tak co si vzpomínám , tak kyro nemělo moc výkonej čip , nebyl výkonější jak v té době nvidia , ale využíval technologii kdy obraz co nebyl vidět zbytečně nerendroval jako jiné karty a díky tomu byl na tom dobře. Bohužel ovladače jedna velká kalamita.[/quote]

A já bych ještě dodal že Apple byl spoluzakladatel zrodu a výroby ARM procesorů a je jen skoda že z toho musel vycouvat jinak by ted měl vše levněji a bůh ví jestli by byli v Androidech. Androidi se i v tomtom pyšní tím co Apple zakládal.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
10. 3. 2012 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]Vidíš hodnoty toho rozlíšenia??? Vidíš hodnotu pamäte RAM (bohvie koľko z toho si môže zobrať GPU)??? Vidíš aké GPU bolo použité??? Podľa výkonu SGX543MP2 neverím tomu, že o dva jadrá silnejšie GPU dokáže bez problémov utiahnuť graficky náročné hry v tak vysokom rozlíšení ... ale nechajme sa prekvapiť, optimalizáciou sa dajú niekedy robiť zázraky :)[/quote]

Stačí se podívat na Youtube na nový Infinity Blade Dungeon nebo na letecký "simulátor" od Namca. Samozřejmě že to nebude dokonalé jako na high gpu ale vypadá to úžasně.

Reklama
Reklama