Zpět na článek

Diskuze: O neosobách, kultech a dalších nových jevech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

timens
timens
Level 1 Level 1
8. 8. 2019 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kurzové sázky - Tenis. Velmi spolehlivé informace.
www.nitexe.blogspot.cz

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
8. 8. 2019 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechodte na FB :) a je po problemu :)

consider
consider
Level 1 Level 1
9. 8. 2019 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že dneska bude druhý díl článku o zavření 8chanu :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
23. 8. 2019 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aani jeden z milenialu nepochopil ze musi drzet hubu , uz to prijali za vlastni a drzej ji dobrovolne :)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
2. 8. 2019 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne napsany clanek. Ano my lide co zazili komance tuto cenzuru vnimame trochu jinak nez lide co to nezazili. UK vlada chce Tommy R opravdu mrtveho. A za co? Ze poukazal na pedofilni gangy pakosu? Neuveritelne ze se toto muze stat v zemi ktra byla kdysi prikladem demokracie....

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Nechce ho mrtvého, aktuálně se z něj stal asset Izraele a jistého kmene, viz. nedávný útok na Marka Colleta a podivné akce typu natáčení dokumentu Shalom a také to, že zbytek TR hýká o antisemitismu. Je to prostě Israel shill, nic nového.

marek p
marek p
Level 26 Level 26
3. 8. 2019 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Oni ho chtějí převychovat.A to že ho při tom oddělají kozomrdi je vítaný vedlejší efekt.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
2. 8. 2019 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně to zase přijde jako novodobý komunismus. Požadovat po soukromé firmě, aby se chovala podle toho, jak chci já. Protože přeci svoboda slova a bla bla. Prostě Facebook je soukromá firma. Má nějaké zásady komunity a pokud se rozhodne jakkoli, třeba dát do zásad používání jejich soukromých stránek, že nesmíte uploadovat NA JEJICH SOUKROMÉ STRÁNKY fotku s koloběžkou, tak je to pouze její rozhodnutí a komu se to nelíbí, ať není součástí této komunity a jejich servery nepoužívá.

Je to stejné, jako bych napsal, co si dovolujete na PCTuningu cenzurovat sprostá slova, kurva. Že máme demokracii a můžu si tu psát co chci. Jenže nemůžu. A pokud mi smažete účet, je to v pořádku. Protože já jsem návštěvník na vašich soukromých stránkách a tak se musím podřídit vaším zásadám. Ať už budou sebepitomější.

Prostě lidé si neuvědomují, že internet je sice všech, ale to znamená, že si mohu založit své soukromé stránky a tam si dělat co chci v rámci zákona. A mazat a banovat a volit uživatele podle toho jak se vyspím mám plné právo. Pokud ale lezu na nějaké stránky, které nejsou moje (ač si tam zakládám profily a spravuji si je), nejsem komunista, abych řval o tom, že tam mám právo dělat, psát a uploadovat cokoli. Musím se řídit zásadami firmy, jejíž server mi byl dovolen používat. Jakkoli pro mě retardovanými a nepochopitelnými. Jinak jsem komunista.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 8. 2019 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Takhle přesně to není, jakékoliv aktivity jakékoliv soukromé firmy v ČR jsou podřízeny Ústavě a Zákonům ČR a to mimo jiné znamená že Facebook v ČR nesmí cenzurovat, neboť v ČR je to zakázáno.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Co to meleš? Byl jsi někdy na odpadu jménem Novinky? Tam mažou příspěvky často. Běž je zažalovat, je to česká firma, největší na internetu.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 8. 2019 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Vincent Vega: Diskuze pod článkem je něco úplně jiného než skupiny na facebooky, jsi naprosto mimo.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: To je to, co mladí komunisté odmítají pochopit. Je to naprosto stejné. Obojí píšeš na platformu, která patří soukromé firmě a musíš se řídit jejími zásadami a smířit se s tím, že můžou mazat a korigovat jak uznají za vhodné. Tak jako já, pokud bych vlastnil hospodu, můžu zakázat určitému člověku vstup a nařídit, že kdo o něm v mé hospodě bude mluvit, tak ho neobsloužím a nemá v mé hospodě co dělat. A pak byste vy komunisti řvali, že přeci máte právo si říkat kde chcete co chcete. To si dělejte na veřejném prostranství, ne na či v něčem, co patří soukromé osobě/firmě.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 8. 2019 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Vincent Vega: To se významně pleteš, stát ČR ti povolí soukromé podnikání jen tehdy, pokud budeš svoje služby poskytovat všem, tedy nemáš právo omezovat vstup do tvé hospody zákazníkům jen na základě tvé libovůle.

Obdobně je to s Facebookem, v ČR může Facebook poskytovat svoje služby jen tehdy, pokud je bude poskytovat všem a bez cenzury.

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Michate jablka a hrusky a ve vysledku placate nesmysly. Nevadi,ze FB,Twitter nebo Google dneska supluji gestapo,ale to,ze pri tom porusuji zakon.
Ve zkratce -jako firmy sidlici v USA musi dodrzovat zakony.A jeden z nich rika,ze co se objevi na Vasem mediu,za to jste pravne odpovedny. Na vasem mediu jste totiz bud autor, nebo editor. Google,Twitter nebo FB si vydupali vyjimku,ktera rika, ze nejsou vydavatel,ale platforma.Volna platforma pro cizi obsah,tudiz za nej neodpovedni.A ta vyjimka plati jen tehdy,pokud obsah aktivne nemeni,nemanipuluji a necenzuruji podle osobnich politickych preferenci. A vsichni z nich to dnes,protipravne,delaji a jeste o tom lzou na slysenich pred Kongresem i jinde.
I proto doufam,ze Ted Cruz a lidi kolem nej uspejou se svou snahou tyto firmy z vyjimky ze zakona vyjmout. V ten moment totiz bud razantne prehodnoti sve jednani,nebo na ne zacnou prset zaloby za obsah,copyrightove i jine,dohromady za mozna i desitky miliard dolaru.A na to uz uslysi :-)

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horcicr Facebook není odpovědný za příspěvky, protože je nedokáže všechny kontrolovat v reálném čase. Stejně jako YouTube. A za obsah tedy může být postihnut ten, kdo tam ten obsah dal. Jako bych šel do hospody, začal řvát, že Hitler je hrdina, hailoval a chtěl zplynovat cikány. Trestně odpovědný by nebyl majitel hospody, ale já. To ale neznamená, že majitel hospody nemůže mít provozní řád, kde si stanoví, že nesmíš vyslovit "rajče" a když zákaz porušíš, že by tě nesměl vyhodit. Kriste, tady je zase malých komunistů nechápající základní právní rozdíly.

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horcicr @Vincent Vega: Jedinej komunista jsi tu ty,soudruhu. Zkus si o tom americkym zakonu pro media nejdriv neco zjistit nez spustis prujem. Jen jsem popsal stav, a fakt doufam,ze o tu vyjimku prijdou a sesype se jim to na hlavu jsko domecek z karet. To co dneska cenzori ze Silicon Valley prefvadi je porusovani zakona,navic jeste lzou a to ani nemluvim o naprosto zjevnym zneuzivani dominantniho postaveni na trhu a kartelovych dohodach. I proto se stale casteji mluvi o narizenym rozdeleni tech firem na vic mensich subjektu. V minulosti se to uz osvedcilo

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horcicr @horcicr: Tak jinak. Můžeš mi prosím dát odkaz na zákon, který porušují tím, že někomu smažou příspěvek? Nebo mi napsat alespoň jeho číslo a paragraf, případně písmeno a odstavec?

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horcicr @Vincent Vega: Communications Decency Act, sekce 230, tzv. klauzuje o safe harbors, kterou spolecnosti jako Google vyuzivaji. Momentalne soudy rozhodujou o tom, jestli se tam porad vejdou, protoze mnozi argumentujou ze se to tyka jen poloticky/nazorove neutralnich platforem. Mysleno ve smyslu,ze sami aktivne netlaci,neblokujou a nemanipulujou obsah,coz by z nich delalo defacto vydavatele,na ktery se ta vyjimka nevztahuje.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@horcicr @horcicr: Tak hele, debílku, o čem mluvíš je jen pojednání o tom, jestli je poskytovatel nějaké služby odpovědný za zveřejněný obsah někým jiným, jako třeba uživatelem služby. Což znamená, jestli je či není povinen mazat příspěvky. Takže pojednává jen a pouze o tom, jestli je Facebook odpovědný nebo ne za to, co jeho uživatelé na Facebook píšou. A jestli je či není povinen to korigovat a mazat a tak dále, aby zabránil škodám třetím stranám. Jako když já o tobě na Facebooku napíšu, že jsi retard s malým pinďourkem. Tak ten zákon pojednává o tom, jestli za to nese Facebook odpovědnost a jestli má, když ho na to upozorníš, má můj příspěvek smazat nebo ne. Nic se tam nepíše o zvůli mazat cokoli, protože to je samozřejmě zvůle poskytovatele. Kterou neporušuje zákon, pokud třeba jen nemaže názory publikované etnikem, náboženskou skupinou atd. Ale komunisat to nepochopí, on si chce psát kde chce co chce.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Ani soukroma firma nemuze porusovat ustavni zakony. Jenze EU tlaci tyto firmy pod obrovskyma pokutama aby ji sla na ruku. Ano od FB je to normalni jenze je rozdil pokud velebite na FB zlociny nebo projevujete suport nejake osobe. Pokud to neni zakonem zakazano (a TR neni Hitler). Stejne jako hospodsky nemuze rict neobslouzim romy..proc? Nebot mame opet nejake zakony.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak To je přesně to nepochopení podstaty. Facebook mazáním příspěvku nikoho nediskriminuje. Byl by rozdíl, pokud by zakázala registraci či vkládání příspěvků Romů. Ale pokud jen zakáže určité slovo či jméno, je to jen otázka komunity. Jako kdyby sis založil klub a podmínkou pro bytí v něm by bylo, že musíš nosit červenou čepičku a nesmíš mluvit o pomerančích. A kdo by řekl "pomeranč", vyhodil bys ho. To je právně naprosto v pořádku. Ach, vy děti, které si myslíte, že internet a firmy jako Facebook a YouTube a další je všech a že si tam můžete dělat co chcete...

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Vincent Vega: Argumentovat v pripade platforem jako FB,Google nebo Twitter nejakyma vnitrnims podminkama mize jen clovek,co je brutalne naivni nebo uplne mimo. Tema podminkama,ktery ani oni sami nedodrzujou? A kdyz jo,tak jen selektivne? Tema podminkama,ktery plati jen pro nekoho? A ktery jsou napsany tak,ze se daji vztahnout na cokoliv? Vzdyt ani nepriznaji co a proc mazou a blokujou. Zablokovanej clovek se dozvi jen ze "porusil podminky",jaky presne a cim? Neexistuje odvolani a vlastne ani v celych podminkach, na ktery se soudruzi radi odvolavaji ze je clovek odklikl, neni nic napsanyho o tom,ze jen za napsani jmena prijde ban. A skvely je i to,ze podminky se casem meni a plati i zpetne,takze banan clovek muze dostat treba i za rok starou vec,ktera v dobe uverejneni byla OK. Staci kdyz to nejakej pic... pardon elf,nahlasi.
Pokud sami nedodrzujou podminky,neni treba se jima ridit.Ja treba neznam nikoho,kdo by na FB nejel nekolik profilu.Dneska to fakt asi jinak nejde, aspon do chvile,nez statisticky vyznamna cast lidi premigruje jinam.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @horcicr: Ale oni si s jejich vnitřními předpisy můžou dělat co chtějí. Jako já bych zakázal v mé hospodě říct "pomeranč" a pak tě vyhodil za to, že jsi řekl "mandarinka". Neporušil bych zákon, retarde. To je právě to, že není komunismus a já si můžu dělat v/na něčem, co mi patří (hospoda, platforma jako Facebook, YouTube, ...) co se mi zlíbí, pokud to neporušuje zákony. A zákony by porušovali, pokud by utlačovali menšiny, náboženství, podporovali by nacismus a další. Rozhodně ne za mazání příspěvků, videí, fotek, ... To si na jejich platformě můžou jak chtějí. To ale jako komunista nepochopíš. A ty máš zase plné právo jejich platformu nepoužívat, jako bys nemusel skrz mou zálibu v zakazování vyslovení ovoce v mé hospodě ji navštěvovat a mohl bys chodit do hospody jiné. Ale byla by to má hospoda a nemáš mi co nařizovat, co si tam budeš vykládat a že si v ní chceš dělat cokoli. Stejně jako nemůžeš nařizovat Facebooku nebo YouTube, že ti nemají co mazat.

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Vincent Vega: Americky pravo to vidi jinak. Ale chtej po nekom kdo ani neumi ten svuj adorovanej a omlouvanej google pouzit,aby si to precetl,ze jo...
Mozna by se dozvedel navic o prvnim dodatku Ustavy,diky kterymu tam ani ta propagace nacismu neni trestna... holt rudy a jejich srkta se nezapre. Cest soudruhu,koncim s tebou nez se naucis cist i neco jinyho nez Marxe :-)

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
2. 8. 2019 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stavět vedle sebe věci, které nejde ani porovnávat a naznačovat , že vnich snad jsou nějaké významné paralely.
To nás dnes ohrožuje, že všichni porovnávaj a nikdo neměří a nepočítá.

Chce to fakt "koule" nacpat do jednoho odstavce Hitlera, Stalina, Havla a Grétu.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
3. 8. 2019 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush No je fakt, že to není úplně to samé.

Hitler byl pěkně přímočaré zlo pro většinu lidstva, tedy mimo domácí a spřízněné (aneb jak bylo na jistém místě napsáno, v Norsku šel za komouše bojovat kdo musel a za nácky ten kdo chtěl).

Komouši už nebyli tak očividné zlo i proto byli značně úspěšnější, dojeli jen na to, že vytvořit totalitu co vydrží dlouho nejde, když v ní nemáš celý svět. Nebo nemáš zemi absolutně pod palcem, jako třeba Kim. Což se ve velkém měřítku realizuje dost blbě. Obzvlášť s tehdejší technikou.

No a Gréta a Havlisti? To je vlastně to nejhorší zlo. To prakticky neviditelné.

Největší problém s touhle verzí socialismu je, že se šíří tak nějak všude a narozdíl od izolovaných diktatur dřívějšího typu, tentokrát by to těm idiotům mohlo vyjít na takřka celý svět.

Ve chvíli kdy to dojde většině (míněno běžné populaci), bude už pozdě, pokud jim to vůbec dojde, protože tohle vypadá jako spíš verze pro dlouhou trať. A jestli v tom další generace vyroste, jakože jo, tak jim to nejspíš ani nepřijde.

Teda asi s vyjímkou ČR kde už se dnes doma říká něco jiného než na veřejnosti a měnit se to nebude.

My (Češi), uděláme to co vždy, zbaběle zalezem na chaty a zahrádky a nějak to zkusíme přečkat.

Když tak nad tím přemýšlím, ono to možná bude nejlepší řešení, protože mě fakt nenapadá co jinak.

Teoreticky, kdyby bylo v lidech ještě dost rozumu a odvahy, by se dala vytvořit enkláva zdravého rozumu uprostřed dementního světa, ale otázkou je jak dlouho by sme to přežili, než by nás zbytek světa prostě smetl.

Takže se asi sehnem, budem kývat a doufat, že to nějak přežijem.

No stejně se jdeme brzo podívat na jednu chatu.. asi si jí koupíme. Pro jistotu.

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Co s tim? Pouzivat kodovou mluvu a nebo premigrovat na platformy nepodvoluji se cenzornim smejdum a zakonum mimo EU. A VPN. A kryptovani.
At to zkusi zakazat,at se plnne odkopou jako horsi verze Ciny nebo Sovetu.

krysta24
krysta24
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Ona vyčkávací taktika drobných naschválů není vůbec marná. Funguje - ono terorismus je svým způsobem podobný, jen to nejsou drobné naschvály.

Povolat armádu do ulic umí každý, ale co bude dělat, když s ní nikdo nebojuje? Historicky je proti velkým mocnostem třeba bojovat takovým způsobem aby se minimalizovaly přímé střety a protivníka, to stálo maximum energie. Buď to vzdá, nebo se naprosto vyčerpá.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
3. 8. 2019 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius KDyby nebylo chartistů, zbyla by tu z normalize opravdu jen parta kolaburujících zahrádkářů.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @krysta24: Ne už tak ve světě, kde značný podíl takové práce vykoná automaticky technika... Ententýky, dva špalíky, čert vyletěl z elektriky!

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Proc ne? Vsichni jsou prikladem nejakeho smeru. Asi bych vyndal Havla ale pridal bych tam treba mohameda.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě docela baví ten Kechlibarův závěr, budujte osobní kontakty, budou důležité. Jednak jsem dost misogynní, druhak mizantrop, co pak dělat? Na umění sice dokážu ocenit civilitu a humanitu, ale pravdivou zprávu o člověku a společnosti podá jednoznačně spíše surový obraz obracející žaludek. Někdo řekne, že jsem zapšklý, nebudu mu to vyvracet, protože vidím chladnoucí mrtvoly jeho dětí, důsledky lehkosti s jakou dokáže prožívat život, což nedokážu. Pálení zásad komunity vnímám jako trapný akt pozérství, třikrát nasrat, na ubrus rozmazat! Tak teda budujte osobní kontakty, jakoby jste se snad vymanili ze sítě pokrytectví a alibismu, skutečného tmeliva civilizace vůbec – všichni dobře víme, že stmeluje, koho pošlem z kola ven.

pavel2003
pavel2003
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, reklamy na negry a vložky jsou in. Takže , slává vítězství přátelé.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
3. 8. 2019 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..uz NAVZDY

kelley
kelley
Level 26 Level 26
3. 8. 2019 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebýt toho, že FB zabanoval T.R. a všechno, co se kolem něj točí, tak vůbec nevím že nějaký Tommy Robinson existuje... Místo neosoby tak z něj udělali celebritu.

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley No a teď patří Izraeli a jejich zájmům :) Shalom!

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley Barbara Streisand efekt.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
3. 8. 2019 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley Tak je to trochu mucednik, coz obvykle zabere, bohuzel dneska ma slusna cast sveta delku pozornosti umernou delce pohlavniho styku.

Jinak receno se na nej nejspis brzo zapomene, bohuzel.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soukromá společnost nechce mít na svých stránkách o někom příspěvky a vy z toho hned děláte národní socialismus a politické hnutí.
Nikdo vám nebrání jít jinam mimo Facebook a o vašem Tommym psát.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 8. 2019 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Jakékoliv soukromé podnikání je podřízeno Ústavě a Zákonům. V Ústavě ČR je explicitně napsáno, že Cenzura je nepřípustná. Nějaké další dotazy?

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb a tady je problem co je cenzura - cenzura neni ze FB neco maze. Cenzura neni ze NYX neco maze. to neni cenzura. to je co autor/vlatnik pusti, tedy media. cenzura by byla kdyby nam azkazali zakladat blogy, media atd. to ze jsou lidi debilni a chodej na FB je vada jejich charakteru a mozku.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 8. 2019 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @goodbody: Mazání je forma cenzury zcela nepochybně :idea:
Facebook by mohl mazat jen tehdy, pokud by výblitky svých uživatelů vydával svým jménem, něco jako kdyby vydavatelství vydávalo noviny a časopisy. Jenže Facebook je pouze technologická platforma a proto mazat nesmí. Je to něco jako kdyby ti Česká Pošta odmítla doručit dopis do okolí stadionu Slavia nebo PPL by ti odmítla přepravit balík se šálou s logem Sparta.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2019 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @goodbody: ty očividně nevíš, co je cenzura a navíc hormadně urážíš druhé :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
8. 8. 2019 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: kamo, ja jsem z nasi skoly vyhazoval milicionare, ja vim presne cco je cenzura. a tohle to neni. to je rvani FB aby jim nikdo nekoukal pod prsty a hlavne na zisky ktery nedanej.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
9. 8. 2019 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @goodbody: Milicionář měl nějakou souvislost s cenzurou :?: :lol:

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi mas naprostou pravdu. nic se nedeje, to ze FB cenzuruje je jen hloupost lidi co tam chodi.

tady clanek o TR v klidu je a nic se nedeje.

ja fakt nechapu kdo na ten FB chodi, ty lidi jsou naprosto dementni.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
4. 8. 2019 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Jetli sis nevšimnul, tak tak jsme na stránkách soukromé společnosti, které nevadí příspěvky o cenzuře na Facebooku. Když se ti to nelíbí, tak ti nikdo nebrání jít jinam kde příspěvky takové budou cenzurovat.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
5. 8. 2019 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad FB není soukromá společnost, ale akciová...

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad Vyjádřil jsem svůj názor, proč bych měl jít jinam. Vadí ti to moc, že je můj názor opačný, než většina diskutujících tady?

O čem byl tento článek? :roll: :roll: :roll:

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 8. 2019 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @Tomcat2: Akciová společnost je druh soukromé společnosti :idea: Je vidět, že už sem přispívají i chovanci mateřských škol.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
5. 8. 2019 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @Jespi: To je fakt krásný příklad dvojího metru:

Dle facebookáře pokud Facebook cenzuruje, maže a banuje byť jen za zmínění nějaké osoby, tak je to jeho plným práven a vše je v pořádku, neboť FB je soukromá firma a komu se to nelíbí, může jít jinam.

Pokud se ovšem výše zmíněnému facebookáři nelíbí kritika FB na stránkách JINÉ soukromé firmy a nějaká soukromá osoba mu (takřka stejnými slovy ale bez hrozby jakýchkoli následků, mazání či banování) řekne, že taky může jít jinam, tak to je hned oheň na střeše a ohánění se svobodou slova a kdesi cosi.

Děkujeme za názornou demonstraci.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @Jespi: Zjevne vubec situaci nechapes, tady neni zadna kritika Facebooku, vadi nam superstat EU.
My tady chceme jedinne - SPRAVEDLNOST a to ze neni je obsahem kritiky.

Uz tu tan priklad byl, ale teda jeste jednou:

Jsem hostinskej, vlastnim hospodu, nechci nalejvat cikanum. Mam na to pravo? Zjevne ne, kdyz za to uz bylo nekolik hostinskejch odsouzenych.

Jsem provozovatel Facebooku, nechci, aby se mi na mou sluzbu psali nekteri lide. Mam pravo je blokovat? Podle vseho ano, tak proc doprdele nema hostinskej pravo si urcit komu chce nalejt?

Uz to chapes? Nechceme omezovat Facebook, chceme aby stejne podminky meli i ostatni!

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @Redmarx: je dost rozdil jestli te nepustej na nekjakej web, tak kliknes jinam a nebo te perzekuujou pro barvu kuze. a to nase opaleny spoluobcany rad nemam.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 8. 2019 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @goodbody: takže když se FB rozhodne zrušit všechny účty a zamezit registraci např. černochům, tak je to OK ?

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @blackbox: to samozrejme muze, klidne muzou FB i vypnout a ty na nic nemas narok. tak tam proste nechod :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 8. 2019 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @goodbody: další co neumí odpovědět na jednoduchý dotaz.. a navíc nejspíš nerozlišuje rozdíl mezi smět a moct :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @blackbox: dalsi co nechape smysl psaneho textu

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 8. 2019 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @goodbody: odpovíš nebo budeš dál výhýbavě plácat ?

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @blackbox: stejne jako ty :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2019 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @goodbody: konkrétně by to nešlo ?

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si se zdesenim precetl clanek o tom jak nejaky hodny Tommy je odstranovan z historie a tak jsem si ho vygooglil a pokud uz i tam nejsou jen lzi (v knihovne o nem nic neni :))), tak jsem zjistil, ze je to nacek s kriminalnim zaznamem (ne politickym) ktery pracoval pro UKIP. Pane Rybka, co kdyby jste priste sdelil celou pravdu a ne jen to co se Vam hodi do kramu. Chovate se stejne jako ti co kritizujete! Uz jen cekam kdy tu vyjde clanek Hitler genteman.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 8. 2019 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Staci si procit overene zdroje. Uz jenom ten sranec, ze byl odsozen za to, ze: "šťoural do kauzy pákistánských gangů zneužívajících chudé bílé Britky". To je skutecne goebbelsovska lez hodna bileho heterosexualniho rozlobeneho frustrata, ktery 5 let nesmocil.

horcicr
horcicr
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean "nacek co pracoval pro UKIP"

Pouceni z toho je,ze A2larm ani Guardian nejsou kvalitni zdroje ;-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 8. 2019 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean tobě vůbec nedochází o co jde ..

vem si, že např. někdo napíše cokoliv nepohodlného a bude to automaticky cenzurováno a teď si to vztáhni na všechny dostupné zdroje informací (např. novinář nebo politik napíše nějakou zprávu a systém to automaticky zablokuje )

konkrétně případ "Tommyho" je krásnou ukázkou toho, jak je to nebezpečné, protože ti automat zablokuje i příspěvek, který bude tvrdit
- "Tommy je špatný člověk a nesouhlasím s tím co dělá"
- a nebo nějaký novinář napíše "pán xxx se dopouští podvodů a vytržnictví obdobných jako se dopouštěl Tommy"

a teď si uvědom, že cenzura a propaganda funguje několik let naplné obrátky a kolik informací se k tobě takto nedostalo a utváříš si názory jen podle toho co ti podsune vládnoucí garnitura a až zmizí pamětníci a nastoupí takto "vygumované" nové generace, tak teprve nastane ta pravá legrace ..

consider
consider
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My, staří mazáci, kteří jsme zažili reálný socialismus...
Ne, že by tehdy ještě zbylo moc reálnosti, ale...byl Rybka v 89' aspoň plnoletý? :shock:
Jinak celkem nuda, bububu seberou vám auto, Grétka, Havel, Hitler, Stalin, ČT, elity, migranti...chyběli tam už jenom eurohujeři a dobroserové, ale třeba budou na checklistu příště :)
Škoda, že pointa (internetová cenzura) je zajímavá, ale pod propagandistickým balastem, nutným u pravidelného PolitikTuningu Jaromíra Soukupa, to tak nějak vyšumí.

tws1978
tws1978
Level 1 Level 1
4. 8. 2019 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se moc "líbí" ten plán, se kterým přišel Facebook a to implementovat content filtering a další podobné featury přímo na klientovi a tím efektivně obejít jakoukoli end to end šifrovanou komunikaci. (viz. https://www.schneier.com/blog/archives/2019/08/facebook_plans_.html)

Prostě začnete psát nějakou message a ještě než stiknete tlačítko odeslat, aplikace realtime prověří, co se chystáte postnout a když to neprojde, máte útrum, i když jde třeba jen o privátní komunikaci. A aby to bylo ještě lepší, tak si rovnou nezašifrovanou kopii takové komunikace skrytě pošle k sobě na server k další analýze.

Je jen otázkou času, kdy někoho napadne to posunout o level výš a nasadit podobnou filtraci už na úrovni OS. Velký bratr pak bude moct kontrolovat cokoli, co se kdo byť jen pokusí napsat, poslouchat nebo sledovat a to bez ohledu na aplikaci, kterou používá.

Richi
Richi
Level 25 Level 25
5. 8. 2019 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tws1978 Poslouchám AC/DC. Komouši říkali, že ten blesk je znak waffen SS.
Až v Evropském parlamentu zvítězí kotlíkáři a příznivci Honzi Nedvěda, mám se bát?
To je nadsázka, ale bude to určitě jen horší.

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 8. 2019 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni nad to, zalozit cely clanek na lzi.
Drzost tehle hovad se zacina blizit nacistum a bolsevikum pri jejich nastupu k moci.

Ale publikum si spokojene pomlaskava, takze to delate dobre pane ryba.

Slizoplaz
Slizoplaz
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavní problém Tommyho Robinsona je v tom, že se stal nástrojem Izraele a je z něj aktuálně Israel shill. Napadl Marka Colleta a celé jeho hnutí hijacknul Izrael, najednou se neřeší znásilnění dívek masivní, ale antisemitismus. Jo a TR taky točí film Shalom, prostě je vidět, že jistý kmen má své nosy všude (:

Tj. jakmile něco zaštiťuje Izrael, je jasné, že jejich zájmy jsou protievropské s cílem rozdrobit společnosti a organizace, kde aktivně působí. Viz. různé LGBTFFWWQ+ věci.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
5. 8. 2019 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řešit svobodu a demokracii na FB, to je jako řešit lidská práva na XV. sjezdu UV KSČ.

Dtto je nesmysl z toho cokoli vyvozovat.

FB je ekvivalent gladiátorských her ze starého Říma, tedy druhá půlka chleba a her. Dává plebsu pocit výjimečnosti. A že je euroatlantská civilizace v pokročilém úpadku, to není žádná novinka.

kat
kat
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu komické čítanie, kritika čohosi, čo sám autor predstavuje. V tomto prípade establišment.
Súhlasný názor (autora) je ohodnotený +0,5 Kč a nesúhlasný má "hodnotu" len -0,3 Kč. (pre čo nie -0,5 Kč)
Veľké množstvo negatívnych názorov bolo automaticky zbalených ?! V čom je to iné ako to čo autor tak oduševnene kritizuje ? :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 8. 2019 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kat dávat do jedné roviny nezveřejnění/smazání vs. "zabalení" příspěvku(bez smazání ), ale až potom co většina vyjádří nesouhlas, chce velkou dávku "geniality" :)

kat
kat
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox To iste áno, hlavne ak si pripomenieme, že žiadny dôležitý alebo prevratný názor v dejinách ľudstva nebo spočiatku názorom väčšiny :)
Genialna manipulácia je výška odmeny za súhlas, a nesúhlas má menšiu "cenu". Trapas.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 8. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @kat: většinový nejdůležitější a prvotní názor se týkal množení a otázek nutných k přežití ... to je ale trapas, když teď některé menšiny chtějí nedůležitý a sebedestruktivní opak ( při generalizování si někteří pěkně naběhnou ;) )

a ještě větší trapas je nepochopení cenzury jako takové :)

kat
kat
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Bezbrehá sloboda akosi nie je reálna predstava, pre funkčné ľudské spoločenstvo. Anarchia iste nebude riešením. Paranoidné články s konšpiračným nádychom sú samozrejme v obľube.
Chcel som len ukázať, že aj tu je inak cenený súhlasný názor a ináč nesuhlasný. Pri tom autor presne toto pranieruje vo svojom článku. Vo mne nebudí ani dojem nestrannosti a ani nezaujatosti. Nemám príliš lichotivú predstavu o budúcnosti ľudstva, ale to či niekoho vyrazili zo soc. siete na to nebude mať žiadny vplyv. Búrka v pohári vody.Zástupný malicherný problém. Všetci čo tam dobrovoľne vliezli, to môžu zmeniť.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 8. 2019 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @kat: ano svobodně je tu možnost vyjádřit svůj názor a dokonce souhlas i nesouhlas a nejedná se tedy o cenzůru jako takovou a ty do toho začneš motat ještě anarchii ..
takže o tom autor opravdu nepíše

jestli je ta síť majoritní kanál pro šíření informací a proběhne cenzůra pravdívého a odlišného názorového směru, tak to vliv může mít a velmi značný (obzlášť když je velké riziko, že se podobné věci začnou praktikovat plošně napříš všemi informačními kanály = totalita jak vyšitá)

kat
kat
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: A koľko tej totality si zažil, lebo ja väčšinu života. Komunisti nemali ani tisícinu tých možností ako o Tebe získať informácie. Vrchol technológie bol, ak sused ŠTBák o Tebe donášal.
A dnes, keď, zažívame boom technológii na získavanie informácii (alebo ich s radosťou a dobrovoľne poskytujeme) tak v našich končinách zažívame najväčšie obdobie slobody. Paradox ?
Nie tak celkom, totalita potrebuje na svoj úspech nevedomosť a neinformovanosť (napr. S. Korea)
Ak trpíš paranojou obmedz svoje účinkovanie na potencionálne nebezpečných sieťach na minimum. To je Tvoja voľba.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2019 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @kat: Totalita potřebuje zaslepence opojené touhou přesvědčovat druhé, že jen jejich postoj je ten správný. Demokracie je tehdy, když máš možnost říct, co si myslíš a jiní buď souhlasí nebo nesouhlasí. Bez afektu. Zkus uhodnout, kam patříš. Podle reakce. Ty bys byl komunista jak poleno. A já je zažil a mluvili jako ty.

kat
kat
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @danito: Iste ja som komunista a Ty fašista :) Logika na úrovni IQ 60. Ale možno si len myslel Vašich vrcholných predstaviteľov :) Znepokojil ťa súkromný FB . Agent Bureš nie ?

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde jinde než na PCT to budete mit.

Volný komment, musím zmínit zase Volný komment, ... a zase ... PCT velmi pekne

Ja byl na sachovem turnaji, kde kamarad pro 35 šachystu za posrane 200kc porada turnaj , kluci zavili uvari 80l guláše, je to jen pro klub, jaky klub mate vy, tady, .. sou to chlapi zenati 30 over. . prostě, i bazén, a co mate vy v tze Praze. Kluci ušatí DDD

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michale, zase válíš.

Jeden z mála co je nad věcí!

Ale pořád je v co doufat d, ne bez pče, bude líp.

Fakt, věř mi... mám důvěryhodný obličěj. :roll:

N_o_c_l_a_f
N_o_c_l_a_f
Level 1 Level 1
5. 8. 2019 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je zase nablito od nerdu, co si mysli, ze jejich vejzblebty nemuze nikdo mazat, protoze "volepyco svoboda internet! cenzura, to se nesmi!"
Svoboda projevu neni pravo rvat kdekoliv cokoliv. Kdyz budeme na opere nahlas vriskat sracky o tom ze EU je jako SSSR, taky vas vyvedou - ale nema to nic spolecnyho s cenzurou.

Facebook s TR zvolil extremne nestastny reseni, o tom zadna. Nevyhovuje vam to? Bezte jinam! Muzete si na svym PC spustit server a vyrvavat si tam libovolny blbosti. Ze tam nechodi lidi? No a? Mate pravo na svobodu projevu, nemate zadny pravo vyzadovat po ostatnich aby vam k tomu poskytovali svuj majetek.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2019 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@N_o_c_l_a_f Tak už si všimli ...

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2019 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pak se jen koukat na diskusi, jak na to budou reagovat ti vyvolení. No ale víc takových článků a jak si toho ta jejich úderka všimne, zaserou diskusi i tady. Blíží se doba, kdy se pravda zase bude šeptat.

ToMasSumak
ToMasSumak
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Boze vzpamatujte se. Tyhle vase konspiracni teorie. To, ze byl nejaky socik neznamena, ze tohle je to same. Zajimal se treba nekdo o ty prispevky co byly smazane z FB? Kde banda deilu tyra zvirata a podobne? Treba by k tomu i spousta lidi z vas dala Like.. Je to hrozne co se na netu zverejnuje a jeste horsi kdo vsechno k to ma pristup. A pak prijdou decka do 1. tridy a uz to je same "kura, p*co".

S tim nemeckem ktere kasiruje FB? emh a co? Kdo by nechtel trochu podojit dojnou kravu, kdyz muze? Kazda ecko se do rozpoctu hodi no ne? A takove mystifikace co se tu siri. Je to des a hruza. Uz je davno jina doba a nezijeme za dob sociku. To, ze je internet mocna zbran uz kazdy vi. Predevsim se daji informace ohybat jak se to autorovi hodi.

A nejvtipnejsi je tu psat o svobode slova, kdyz clovek za to, ze napise svuj nazor, ktery se nelibi nejakemu funklubu a prispevek je automaticky zabalen a dodatek "Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz" je jeste vtipnejsi :lol: To same dela i FB, takze no.. :lol: Pan Rybka se stezuje na neco co dela FB, ale ejhle.. on to dela i pctuning nebo si na to prinejmensim vyhrazuje pravo! :lol:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2019 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ToMasSumak - víš co to je konspirační teorie a nebo nemohl bys být konkrétní a říci nám co považuješ za konspiraci ?

- můžeš mi dát jediný příklad, kdy byl na PCT smazán nějaký příspěvek, který byl věcný, slušný a pravdivý ?

- ne! opravdu jsi vedle jak ta jedle, protože PCT nedělá to samé co FB

ToMasSumak
ToMasSumak
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox - ruzna spiknuti a blaboly, kterych je v tomto clanku spousta, protoze autor ohyba informace jak se mu hodi. Neukazuje cely pohled na vec, ale jen omezeny usek jak se mu to hodi do kramu.

- myslis si, ze tu cely den sedim a screenuju si vsechny komenty, abych po vecerech kontroloval, jestli tu nejaky nezmizel? A za druhe pisu, ze prinejmensim si PCT vyhrazuje pravo na takovou akci. To, ze takove pravo si vyhrazuje i FB, ale ten ho narozdil od PCT aktivne vyuziva je vec druha, ale nemeni to nic na tom, ze toto pravo si vyhrazuje jak PCT, tak i FB.

- A mas pravdu to fakt nedela.. Uz jen z toho duvodu, ze tady je ta komunita daleko uzsi a tim i daleko mene uzivatelu. PCT nemuzes srovnavat s FB, ktery ma x tisickrat vic uzivatelu, kteri postuji na ruznoroda temata. Nasili, drogy atd.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2019 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @ToMasSumak: - "různá" a fakt to nejde konkrétně ?

- ty ale rozporuješ to co "dělá" PCT, ale přitom to dělá jen FB a to je sakra rozdíl (navíc FB maže slušné i vhodné příspěvky, které se akorát někomu nehodí .. )

- bavíme se o cenzuře a o tom, že plno lidí si mylně myslí, že FB neprovádí žádnou cenzuru + není to společensky nebezpečné + může si dělat co chce (očividně nemůže, protože velké firmy vyměkly a jdou na ruku elitářům/vládám)

ToMasSumak
ToMasSumak
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @ToMasSumak: btw, jeste k bodu c.2, kdyz uz jsi u toho, tak by jsi mi mohl postnout TY nejaky takovy prispevek co byl z FB smazan "nepravem" a ke kteremu mas patricne dukazy a hlavne, ktery nebyl smazan random spatne nastavenym filtrem.

ToMasSumak
ToMasSumak
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Osobni zkusenost? To je sice pekne co tu pises, ale to by si kazdy mohl vycucat z prstu. Tohle neberu jako dukaz. Dukaz jsou screeny atd. cim muzes doopravdy dolozit, ze se neco takoveho stalo.

Nerikam, ze by to melo PCT delat, ale ze si na to vyhradilo pravo stejne jako FB. S vytvorenim uctu souhlasis s podminkami, ktere tam pisou. Zkus si je nekdy precist. :wink:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2019 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @ToMasSumak: osobní zkušenost
- byl mi zabanován 6 let starý účet s pravým a nezkomoleným jménem i příjmením (s fotkami, přáteli apod.) a to 10 minut potom co jsem bývalé pracovnici z neziskové organizace AMO odpověděl " nemáte pravdu viz. zákon xxx odstavec x " (FB chtěl fotku, i když jsem měl plný profil, tak jsem poslal svou fotku to nestačilo a pak chtěl kopii mých dokladů a to už jsem odmítl podstoupit a můj učet zůstal zablokován)

- btw instatně zmizeli veškeré mé aktivity a komentáře za celou historii co jsem byl na FB a podotýkám, že jsem nikdy nenapsal lživý či vulgární příspěvek nebo příspěvek s rasovým podtextem )

tohle určitě nebyl random filtr ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2019 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @ToMasSumak: - jelikož jsem s tím nepočítal dopředu a nejsem paranoidní abych si "típal" vše co kdy postnu, tak opravdu není jiná rozumná cesta jak doložit důkaz mimo mého svědectví ..ty máš svou "pravdu", která se hodí do tvého vidění světa a já mám svou pravdu kterou jsem zažil na vlastní kůži ;), ale takových lidí jako ty je plno, kteří fungují stylem "co neznám neexistuje" ..

- a jestli považuješ pravdu za nešlušnou a nevhodnou, tak ano FB má podobná pravidla pro cenzuru ;), ale opět mám jiné vidění světa než ty

ToMasSumak
ToMasSumak
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: A prepokladam, ze sis neudelal screen toho jak jsi ban dostal, ani jsi to dal neresil atd. Coz me dost prekvapuje, jelikoz tu tvrdis, ze to byl tvuj ucet a nic "spatneho" jsi neudelal. To co rikas ty je styl ala "jedna babka povidala". Take muzu rict vecer mi nad barakem letalo UFO a ma to stejnou pravdnostni hodnotu jako tvoje tvrzeni.

Tady nejde o to jak to vidim ja nebo ty, ale o to jak to vidi provozovatel. A jestli se ti to nelibi muzes jit o dum dal, nikdo te na FB ani nikde jinde nedrzi.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2019 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @ToMasSumak: - proč bych si ho dělal ? Stačí když se pokusím lognout a vyběhne mi hláška :) (řešil jsem to podle toho co mi nabídli a jelikož xx-tý krok bylo zaslání kopie dokladů, tak jsem celou snahu vzdal, ale to už jsem psal výše...tudíž jsou tvoje hypotézy úplně mimo )

- chápu, že se ti rozbořil domeček z karet a už nevíš jak dát necenzuru na PCT do roviny s cenzurou na FB užij si své malosti a zaslepenosti

btw na další tvůj post nebudu reagovat, protože jsi mimo mísu (leda, že bys napsal něco rozumného co dává smysl, tak bych zareagoval) a jsem rád, že je pořád dost lidí, kteří to vidí podobně (viz mínusy, které jsi pochytal)

ToMasSumak
ToMasSumak
Level 1 Level 1
8. 8. 2019 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: to blackbox

- take jinymi slovy nemas vubec nic a jen kopes kolem sebe jako rozcilene decko. Taky by jsi mohl rict jak jsi to resil po te co jsi to vzdal.. Prepokladam, ze sis zalozil FB znova a uz tam zase strasis.

- zadny domecek jsi nerozboril, jelikoz pisu, ze pravo na smazani prispevku z jakehokoliv duvodu si vyhrazuje pravo PCT i FB a tak to je.. Staci si to precist a to je to o cem tu mluvim.

- podle meho neni rozumne brecet nad necim co si sam odsouhlasis. Tzn. souhlasil jsi s podminkama pri zakladani uctu? Souhlasil. Ja osobne treba FB nemam a nikdy jsem ho nemel, protoze normalni clovek nesouhlasi s tim co pozaduji, to ze ty ano je tvoje vec a tvoje chyba, tak pak nechod s tim, ze ti za neco zabanuji ucet a je uplne jedno kvuli cemu to bylo.. Proste jsi souhlasil, ze budes hrat jejich hru a predevsim nikdo te nenutil si tam ten ucet vytvaret. To same appky na hemeroidy.. Poznamkovy blok potrebuje povoleni k vasim kontaktum, fotaku, pristup do vasich souborovych slozek atd. ale, ze by se nad tim nekdo zamyslel.. Nene, kazdy tukne na prijmout a jedem.. Hlavne, ze mam stejnou appku jako kamarad Tomas Novak, tak jsem cool. Prece to ma kazdy, tak si to stahni, vytvor taky :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Nedá mi to se nezeptat. Shodnem se jednoznačně, že jde jednou cenzuru (absurdně kocourkovsky příkladně, že zde nemůžu napsat ani pěkně zatočené české h*vno, zatímco kurva projde) a že je to společensky nebezpečné (byznysu to bude svědčit jen prvoplánově, všichni dobře víme, že pravý byznys je agnostický, nerozhoduje a přesvědčení je to poslední, co do něj chceš míchat). Jenže, co s tím chceš dělat? Chceš to zákony regulovat (po vzoru V.K. ml.)?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Já mám za to, že se nezbývá smířit s tím, že lidi si to nechají líbit (uplatit se, třeba pohodlím) a na cenzurující platformě zůstavají, neumí s tím bojovat (bude s tím souviset gramotnost obecně), jinak by ji potopili. Krom toho je docela naivní si myslet, že platforma takových rozměrů bude využita k něčemu jinému než k informační, ideologické válce (arabské jaro).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Vysvětli mi, co s tím proboha chceš dělat? Chceš další regulaci, která otevře vrátka dalším a dalším (jak se pak chceš bránit příkladně spamu :)? Nebo jak chceš zgramotnit nezgramotnitelné (vždycky tady budou)?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Mi to celé příjde hodně absurdní, třeba proto, co s ohledem na nová informační média vypovídají příklady Války světů, nebo úvah Bradburyho (451° Fahrenheita) - tenhle boj můžeš jen prohrát, lidi mají o vlastních schopnostech sebeovládání velmi přehnaná mínění.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2019 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Když vezmu v potaz ryze demografický vývoj - řekni mi, že budeš v sedmdesáti vést třicetivteřinovou argumentační přestřelku ala TikTok XD Hodně štěstí!!!

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ToMasSumak bohuzel, idea internetu skoncila nekde kolem 2000-2002. pak se tam dostal kazdej debil a podle toho to vypada.

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
6. 8. 2019 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a stejne ho nezavrou ani za TR :) uz chapes ze to je svoboda? ty NEMAS pravo pozadovat aby nekdo jiny sdilel tvuj nazor )at uz pro prachy nebo sex etc). ale muzes si zalozit svuj web, muzes psat na PCT, muzes psat vsude. v tom je system proti sociku mazanejsi.

vysvetlim - za sociku mazali nazory
-za demokracie, nechaj jecet vsechny vcetne idiotu a dostane se to od faze kdy uz to nikoho nebavi - a je to cenzurovano tim ze uz jsou vsichni otraveny :)

Reklama
Reklama