Zpět na článek

Diskuze: Odsune Vista OpenGL na druhou kolej?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam Vista beta1 (32bit i 64bit) Pod 32bit mam LDDM driver od nvide (nutne na aero glass) zapnu tam doom III a ono se to silne seka rekl bych ze to je vic nez o 50% (GF6800GT SLI). A pod 64bit mam normalni drivery pro WIN XP 64 tam to je v pohode. Takze pokud budecte chtit na Viste pracovat pod OPENGL (treba 3ds max -tam de nastavit d3d rezim neni problem ale treba MAYA tak tam se nechytnete :(, nadi mi to dost protoze v maye delam animace a web prezentace) tak musite mit klasicky ne LDDM drivery a pokud chcete Glass tak LDDM. To je ale zhovadilost. Aero Glass je sice pekne ale omezovat tim OPENGL ktery tu byl kdyz byl MICROSOFT v zacatcich to je teda podraz panove. Vyresit to de jen tim ze se vsichni vzdame Aera glass. Nic jineho nam nezbude i kdyz je jen malo her ktere OPENGL vyuziva tak potreba je.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2005 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevite nekdo, kde sehnat emulator glide pod DirectX, resp. OpenGL (na graf. Radeon9800 a nVidia 7800GTX). Kdyz tak mi napiste na email pls, kdyz o necem budete nekdo vedet
- neregistrovaný - Mechanus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady je jeden slušnej. S 6800gt by měl takovej UT jít v plný kráse Glide v 1600x1200. Adresa:

http://www.zeckensack.de/glide/archive/GlideWrapper084c.exe
- neregistrovaný - DOC_ZENITH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, ale ještě, je dost náročnej. K emulaci některých vlastností glide, co už dnešní karty neuměj používá pixel shader, takže se slabšími kartami zapomenout na hi-res, a s těmi sylnějšími v 1600x1200 to bez AA a AF jde slušně.(60+fps). S X850xt a 7800gtx to možná pude i s AA a AF. Zkrátka ta 6800gt bude rychlá, asi jako Voodoo5 5500.
- neregistrovaný - DOC_ZENITH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2005 03:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OpenGL MS v sucasnej podobe je len wraper medzi ovladacom od vyrobcu karty (ICD) a samotnym rozhranim. Samotne funkcie niesu implementovane MS ale vyrobcom karty ;) Takze o tom ake OpenGL bude rozhodnu len vyrobcovia kariet. Nieje nic jednoduchsie ako prepisat zmrsene opengl32.dll implementaciou od vyrobcu. Pane boze dalsia bublina ...
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2005 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mluviz ze zkusenosti ze starsich Windows (XP, 2000, 98). Ano tam to tak je ale Vista je v tomhle ponekud jina.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2005 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neslohlasim.
Totis vec se ma tak ze opengl je obsazeno primo ve viste jako obal directx. A ovladace pro gr. kary jsou LDDM (tusim Longhorn display driver model). Vim o cem mluvim Vistu b1 mam jak x86 tak x64 a je to tam obsazeno. Vyresi se to tim jak jsem psal vise (Pravda). Tz normalni ne LDDM driver s opengl32.dll. (nvida ma nvoglnt.dll nebo njak tak).
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2005 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je zajimava informace. IMHO to souvisi s DRM. LDDM drivery neumoznuji zahaknout se na datovy stream pred poslanim do graficke karty a tak poridit jejich kopii. Proto se Microsoftu OpenGL jako otevreny standard nehodi a proto take nebude mit oklestene OpenGL ve Viste povolene zadne extenze.
Jinymy slovy v budoucnu bude mozne hrat hry a divat se na DVD jen pokud budete mit LDDM drivery.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak nech ma neseru
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu říct, že mě to zas tak překvapuje. Windows jsou systém spíš na hry než na práci.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud bude OpenGL o polovinu pomalejší než dnes, tak buď vývojáři CADů přejdou na Direct3D, což se mi nejeví jako reálné, nebo budou Vistu ignorovat. Každopádně TOHLE je sviňárna!
- neregistrovaný - karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz ma nebavi ten Mrdoshit [sorry za vyjadrovanie], dak tam len vestko obmedzuju, za chvilu obmedzia pouzitelne klavesnice
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sem se driv tesil ze by WInV mohl byt konecne poradnej OP system tak ted mne microsoft cindal vic presvjedcuje ze zustanu u XPcek. Nejdriv ty hovadiny s ochranou proti kopirovani filmu a ted jeste toto!! Kdyby alespon ty jejich Direkti za neco stali. Hry na OpenGL se mne osbne libi mnohem vic.
- neregistrovaný - Neomen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně je to zvýhodńování M$ rozhraní directX oproti openGL, které tímto diskriminuje. Pokud na compu budu hrát, zůstávám u XP - jednak kvůli tomuhle, druhak kvůli tomu že už XP sežerou paměti víc než je zdrávo
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2005 02:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jestli se ti nelibi kolik XPcka zaberou pameti (tech 50-60MB), tak to je jasny, Vise se vyhni zdaleka;)
- neregistrovaný - Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 8. 2005 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A není to trošku jinak? NVDA i ATYT si OpenGL dělá do ovladačů sama, a s MSFT to nemá co dělat. A že by NVDA přestala podporovat OpenGL, to je blbost..
- neregistrovaný - Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 8. 2005 03:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten trapny WV uz ma SERE, je mozne zeby volajaka skupinka zapracovala a vydala by hack na LDDM driveri aby siel normalny cely OpenGL?
- neregistrovaný - t3rb1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 8. 2005 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz se podivate na www.lomalka.ru nebo na www.katz.ws tak tehle skupin je opravdu megapytel .... takze je to jen otazka casu
- neregistrovaný - N2O_BOY

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 8. 2005 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam R9600 athlon 2200+@2400+ a mam malo FPS i pri prohlizeni internetu... kdyz posouvam stranku tak se seka mys i internet a ve hrach mam tak 6FPS... treba enemy territory! a normalne mam tak 50-xxx
- neregistrovaný - sairus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 8. 2005 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam doma usb 2.0 kluc, a v kompe usb 1.1. Dal som tam svoj kluc.Asi minutu som s tym pracoval pekne,A zrazu co mi vypise ten sh.t? Rozpoznal som vas usb kluc, komunikacia moze byt s nim aj rychlejsia,takze chod do p.ce a kup novy komp ,dovtedy ti nedovolim s tym pracovat.Tak ma to nasralo,ze odvtedy mam linux
- neregistrovaný - tarzan

Reklama
Reklama