Zpět na článek

Diskuze: Proč je Apple úspěšnější než ostatní?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

m1kes
m1kes
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[i]"a lidé v ČR, potažmo na PCT.cz, jsou namířeni spíše proti Jablku"[/i]

Já třeba proti Apple nic nemám. Steve to prostě umí a to někteří nedokáží překousnout.

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
1. 11. 2009 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m1kes vůbec ne, já Apple nemám rád, ale mít takovou možnost, tak to udělám stejně tak...budu sázet na blbce, pardon, zákazníky, kterým stačí podstrčit i nepoužítelná shnilotina obalená reklamou :)

Aros
Aros
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m1kes Proč by měl jako někomu vadit Steve, to nechápu(pokud si to tak ovšem myslel)...
Steve je podle mě borec, ale Macy jsou nepoužitelné. O ostatních Apple věcech nic nevím, nikdy mi nic jiného do ruky nepřišlo...

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
1. 11. 2009 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros Konečně někdo, kdo se odvážil to říci na plná ústa :wink: Jen mi vrtá hlavou, proč o ně stále zakopávám například v každé střižně, barvícím pracovišti, trikovém oddělení a míchací hale :?:

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros @Irreversible: aspoň je jedna oblast, kde je Apple k něčemu :)

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros @anywherehome: On je k něčemu v mnoha oblastech, ale nejdříve musíš v sobě potlačit Hulána :wink:

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros @Irreversible: myslíš polačit většinu lidí? tzn. lidi, co nechtějí omezenost (iPhowno) za takový obrovský prachy??...já bych si iPhowno klidně koupil, ale cena pro mě je tak max 4000,--....to si radši koupím pořádnej mobil za 8 tis :wink:

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros @anywherehome: Kup si telefon, jaký chceš.

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros @Irreversible: za to ti musím dát kladný hodnocení :wink:

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Apple má velký rozpočet na reklamu
," - vcelku hodně nesouhlasím. Apple možná má velký rozpočet na reklamu ale stejně tak má i Microsoft, troufám si říci že o hodně větší. A jak to dopadá? Ano, Windows 7 párty apod.. Důvodem je spíš dobrý kreativní tým než peníze. Další důvod je Steve Jobs, je kreativní, charizmatický a zatraceně dobře umí vést svou firmu. Zaměstnává jen ty nejlepší, však je znám, že ty ostatní klidně vyhodí. Ale Steve je podle mne spolu s elitním týmem důvodem úspěchu Apple. Vždyť se jen podívejte na nějakou keynote, srovnání Jobs vs. Ballmer je opravdu směšné. Ještě než mě začnete kamenovat, tak sice mám iPhone jinak ale jsem u Microsoftu :lol:

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Jo a ještě něco. Také nesouhlasím s "Visty byly na nic". Doteď na Vistách jedu, nebudu přestupovat na Win 7, není důvod. Visty jsou dobrý systém. Jen musely prostě udělat krok kupředu v grafickém podání a HW nárocích což byl hlavní důvod proč byly neoblíbené. Ale například já jsem hodně spokojen.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster myslim ze hw naroky zas o tolik nevzrostly, proste se jen klasicky navysily stejne jako pri prechodu na XP

Rampage508
Rampage508
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Já jsem visty požíval od jejich vydání, teď jsem přešel na windows 7 a nenašel jsem žádný rozdíl mezi Vistou a 7 - pouze truchu jiný design spodního panelu, který jsem stejně hned přepl do zobrazení shodného z vistou.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
30. 10. 2009 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jak se to pozná, že Apple je úspěšnější než ostatní ? :idea: Já jen, že mi asi zřejmě něco uniklo.

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Presne tak v dobe krize lamou prodejni rekordy i rekordy ziskovosti, maji 34 miliard dolaru v hotovosti v bankach a jejich akcie vzrostli za poslednich 7 let 20x. Proste business. Nejvyssi uzivatelskou spokojenost u jejich vyrobku na vsech trzich na kterych operuji je uz jenom tresnickou na dortu...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
31. 10. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 Spousta IT firem je ziskových i v krizi a stále jsi nevysvětlit, proč zrovna Apple je úspěšnější než ostatní.

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 @rnb: Protože nárůst zisku(ů) je ze všech IT firem jeden z nejstrmějších, ne-li úplně nejstrmější (vztaženo na období tzv. krize).

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Jednoduše - prakticky všude se dočteš o finančních výsledcích firmy, i přes krizi se neustále zvyšuje obrat a zisk - narozdíl od ostatních.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
31. 10. 2009 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster V horizontu půl roku ano. V horizontu deseti let teprve teď dorovnali obrovské ztráty z minulosti.

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @rnb: Paráda, konečně něco, co je pravda! Chválím :wink: Apple si však za tuto epizodu může sám tím, že vyhodil Jobse. Po jeho návratu se, světe div se, ze sra*ek zase vyhrabal.

Kreeki
Kreeki
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přečtěte si Jak myslí Steve Jobs od Leandera Kahneyho a bude vám jasné, jak je Apple netradiční firma. Oni dělají všechno jinak, celý způsob jejího fungování je úplně odlišný od ostatních společností. Navíc z laického úhlu pohledu působí, že to ani nedělají pro peníze. Každopádně fastastická kniha a po přečtení musim uznat, že na tom jabku prostě něco je.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
31. 10. 2009 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kreeki Takže si musím napřed koupit knihu, abych pochopil, jak jsou produkty společnosti cool a sexy :lol: Tomu se člověče říká odborně náboženství a sekta.

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb ne, tomu se říká být tupou ovcí :D

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Jak jsou produkty cool a sexy (česky řečeno funkční a přitom ne ošklivé) se v té knize opravdu nedočtete. Za to se tam dočtete, proč jsou funkční a přitom relativně pěkně vypadající (subjektivní záležitost).

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @anywherehome: Originální :lol:

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Irreversible: sklo taky není originální, ale hojně se používá, ty origošu :wink:

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @anywherehome: Úchvatné :D

syslik
syslik
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proc apple to fakt nevim. nez abych si koupil nejaky ten apple macpro tak si radsi koupim komp s core i7, hromadou ram, a tri SLI nebo quad-crossfire. vše vodou chlazné a naprosto tiché v nejake lian-li bedně. cena srovnatelna s ohlodanym jablkem. graficky vykon o několik řadu jinde. geforce GT120 u ohlodanyho jablka vs multi GPU zapojeni nejvykonejsich GPU u meho pc

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@syslik Tento komentář beru jako vtip. Namlouvá ti snad Apple, že má ultimátní grafický výkon a každá hra je dělaná na MacOS X? Nikdo ti nebrání si zakoupit PC, když jdeš jenom po hrách. Apple je ale o něčem trochu jiném. Navíc to teď vypadá, že neumíš počítat - jenom cena za procesor tě vyjde na nejlevnější cca 6K a zmíněné QUAD-SLI např. u GTX 275 na 20K, nemluvě o desce, RAM, case a vodním chlazení. Promiň, ale to jsi opravdu přestřelil ;)

syslik
syslik
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster tak jo skusil sem si to spocitat. mac pro s core i7, 3gb ram, a gf GT120 stoji 2499 dolaru. jelikoz je cena macu brana z oficialnich stranek applu tak ceny komponent budu brat take z americkych obchodu. procak - 289, board 189, 2ks radeon 5870 - 2x 389, celohlinikova lian-li case - 170, dale pameti, disky, zdroj a dalsi drobnosti a jsem na nejakych 1800 dolarech, kdybych se vykaslal na chlazeni tak mi tam cenove skoro vyjde i quad-crossfire

shinigami
shinigami
Level 1 Level 1
1. 11. 2009 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @syslik: Vsak to je taky duvod, proc se tak brani, aby jejich OS behal na jinem nez jablecnem zeleze, nejvetsi vejvar maj s prodeje predrazeneho HW k nemu...

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @syslik: Jeste zapominas na OS...

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @syslik: ...

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
1. 11. 2009 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @shinigami: Důvod je úplně jiný.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster @Irreversible: No ja myslim ze duvod je ten, ze je samozrejme mnohem jednodussi udelat jakykoliv software pro jeden druh HW, nez udelat software, ktery bude bez problemu bezet na miliardach ruznych hardwarovych kombinaci.
- Jindřich Pirner

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč je úspěšnější než ostatní? Protože nabízí určitý kus exkluzivity, za který si nechá náležitě zaplatit. Jejich produkty jsou určeny vyloženě na multimédia a zábavu. Na pořádnou práci jsou nepoužitelné

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Co to je ta pořádna práce kterou třeba MacBook nezvlada? (Zajima mne to protože HW je to normalni PC...)

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Ale no tak, snad nám všem nechceš namluvit, že Applu se daří dobře jenom proto, že dělá předražené věci, které jsou na "normální práci nepoužitelné" ;)

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dammster]Ale no tak, snad nám všem nechceš namluvit, že Applu se daří dobře jenom proto, že dělá předražené věci, které jsou na "normální práci nepoužitelné" ;)[/quote]
Taky protože nevrací peníze za nefungující aplikace :) Né, sranda. Jinak myslel jsem [b]pořádnou[/b] práci, tedy makat na projektech a né používat Office, Internet a organizér. To zvládne i smartphone

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto No já nevím, MacBook či něco podobného nevlastním ale co myslíš tou pořádnou prací? :)

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Co to teda je ta pořádna práce? Konkrétně...

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Gusto77]Co to je ta pořádna práce kterou třeba MacBook nezvlada? (Zajima mne to protože HW je to normalni PC...)[/quote]
Nemyslím po stránce HW, ale softwaru, ten je nepoužitelný

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Pořád postrádám nějaký konkrétní příklad :-)

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Uz asi neco hleda. Ale zase to bude k necemu dobre, poprve se dozvi neco o Macich... :)

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Tak povídej co ti konkrétně chybí...

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 [quote=Gusto77]Tak povídej co ti konkrétně chybí...[/quote]

Koupil jsem si MacBook Pro a chtěl jsem vyzkoušet, zda na to budu moct makat na projektech ohledně vstřikování a vytlačování plastů. Koupil jsem licenci na program, který měl desítky certifikátů Apple supported a kdo ví co ještě a byl jsem ujištěn, že fungovat bude, protože se na něm Apple podílel. Program za desítky tisíc a udělal jsem dva projekty a to jsem si ještě hrůzou málem vytrhal všechny vlasy na hlavě no a pak prostě začal program stávkovat. Bez varování padal, neukládal apod. Psal jsem na podporu a přístup jako bych otravoval a neochotní a přehazovali si mě mezi sebou, Apple protivný jak pr*el. Katastrofa

bukva
bukva
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 @memphisto: Kdežto u Windows nebo Linuxu se ti samozřejmě nikdy nic podobnýho stát nemůže ...
Zhovadilá aplikace je zhovadilá aplikace, s tím Apple ani MS nic neudělají.

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 @memphisto: Pockej ty si psal na podporu Applu, protoze ti padal program treti strany? :shock:

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 @memphisto: Opet, stydis se nam rict o jaky KONKRETNI program se jedna? A jak si to resil?

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Gusto77]Pockej ty si psal na podporu Applu, protoze ti padal program treti strany? :shock:[/quote]
Nauč se číst! Psal jsem, že si mě přehazovali mezi sebou a nic nehledám. Nemám čas tu sedět 24 hodin jako Vy. Ten program se jmenoval McCAD Flow nebo tak nějak. Obdoba CAD Flow a Solid Works pro Windows. Že já jsem vůbec psal. Zase se toho děti chytly a budou vybuřovat. A neklikejte si sám na své příspěvky, vypadá to trapně :lol:

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Takze abych to shrnul - Apple je na nic protoze ti nefungoval program firmy McCad. Firmy, ktera ma takovehle stranky http://www.mccad.com/index.html. Tva logika je kouzelna.

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Gusto77]Takze abych to shrnul - Apple je na nic protoze ti nefungoval program firmy McCad. Firmy, ktera ma takovehle stranky http://www.mccad.com/index.html. Tva logika je kouzelna.[/quote]

Ježiši, ty budeš asi fakt natvrdlý :roll: Řekl jsem tak nějak a navíc, vidíš tam někde produkt CAD Flow? :roll: Já ne, takže to asi nebude ono, co :roll:

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Tak nam teda rekni jaky program to byl. Ne ze by to menilo neco na tom, ze hodnotis vyrobky firmy, podle toho jak funguje vyrobek jine firmy...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Apple v našich končinách není úplně oblíbený, protože je předražený, proto možná Martinova narážka, nevím. Jinak já si myslím, že Apple boduje celosvětově díky tomu, že dokázali spojit hardware, software a design do jednoho celku a prodat to jako něco úžasného. Což se nevím proč, nikomu pořádně zatím nepodařilo. Přitom udělat zaoblené cosi s dotykovým displejem není nic světoborného, stačí jen to udělat dobře a kvalitně. Jenže víme, že je to za cenu nějakých daní - vyšší cena a kokotiny jako iTunes. U mě osobně má Apple smysl hlavně v MacBook Pro v profi segmentu. iPhone je fajn, není to hračka jak si mnozí myslí, ale není to ani telefon pro každého - absence plnohodnotné klávesnice jako má Blackberry opravdu manažery nenadchne a mě také ne. Ale pro iPhone existuje aktuálně mnoho skvělých aplikací. Například profesionální zvukové aplikace mě fakt lákají, jen prostě nechci mobil, co má pouze dotykový displej a něco na něm šmudlat. A iTunes a nevyměnitlenou baterii neodpustím, mám iPod a tak vím, jak to dopadá - kvalitní docela je, ano, ale na jak dlouho. Jinak jak tu někdo říkal, že firma Apple má na účtě 34 miliard dolarů - to je fajn, to má Gates na svém osobní účtu. Apple nemůže s Microsoftem na poli operačních systémů soupeřit a ani nechce, zaměřuje se na něco jiného. Reklama Microsoftu je dlouhodobě docela zoufalá, světlou výjimkou je možná odvětví Xboxu, na které Apple nemá odpověď. Apple nemá konzoli a já bych osobně chtěl vidět, jak by se s tímhle poprali. Při jejich situaci do toho nepůjdou, je to blbost. Apple konzole by neměla šanci. No každopádně, Apple si jde svou cestou, Microsoft také svou a doufám, že to tak zůstane.
- Jindřich Pirner

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Doporucuji dotekove psani na iphone vyzkouset. Bal jsem se toho ale bylo to prijemne prekvapeni... Je to neco uplne jineho nez psani na rezistivnim displeji. Iphone ma jine slabiny ale zrovna absence klavesnice to neni...

shinigami
shinigami
Level 1 Level 1
1. 11. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 Dotykovy display a psani na nem je cool. Teda pokud nemate tluste prsty. Nebo nenosite dlouhe nehty. Nebo nedejboze neni zima a nechcete mit rukavice. A taky vam nevadi vecne zapatlany display a to ze na klavesnicce nemaji prsty zadny feedback. Ale jako nouzovka na obcasne psani SMSek to staci, to zas jo...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 Ja si to vyzkousel, iPhone ma nekolik mych kamaradu. Nelibi se mi matlat prsty po obrazovce a nemit zadnou odezvu, to je muj problem. Rozhodne se mi lepe psalo treba na Palm Treo 750, to bylo v tomhle ohledu vynikajici, v psani s iPhone nesrovnatelne. Ale nakonec jsem to vratil kvuli 320x320 displeji, kde nesly skoro zadne aplikace, v tom je iPhone super, tam je aplikaci pozehnane a vse pro jeden typ displeje. Ale ja proste nechci touchscreen-only pristroj, chci fyzickou klavesnici s odezvou, to tu ale nema co delat, Apple toto nenabizi, proto me Apple mobily nezajimaji.
- Jindřich Pirner

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 vše je názorně vysvětleno v The Simpsons 20x07 :lol:

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gusto77 @Jiří Vašek: Hezky dil. Ale podstatne je ze ve finale proste pisu na iphonu presneji a rychleji nez kolega na Variu IV...

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Gusto77]Tak nam teda rekni jaky program to byl. Ne ze by to menilo neco na tom, ze hodnotis vyrobky firmy, podle toho jak funguje vyrobek jine firmy...[/quote]

Dobře, tak ještě jednou a pomalu a třeba to už pochopíte :roll: Kupoval jsem ten SW s tím, že jsem byl ujištěn, že na Applu pojede bez problémů, protože vývojáři toho programu byli z Applu a mají na to certifikáty. Program bohužel nefungoval, tak jsem zjišťoval, kde je chyba. Support nic a Apple mě slušně řečeno odpálkoval, tak kde kua jsme, když si za těžké prachy koupím SW, který má fungovat a ono nic :!: Hlavně, že iTunes a podobné sra**y jedou jak o závod. Přesný název SW si už nepamatuju. Bylo tam CAD Flow a dál nevím. Neměl jsem už na něj nervy a předal ho dál.

LOVIT
LOVIT
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto no nevim, prijde mi ze celou dobu slusne varite z vody, soft za "tezky prachy" a nepamatujete si nazev... to neni moc dobra vymluva :) Applu se rozhodne nezastavam(ac mam sam ipod), ale chtit po vyrobci HW/OS podporu pro soft treti strany je teda pekna blbost a rozhodne bych se nezlobil na apple, ale na onu firmu. Navic bych si typl ze ve firemni sfere pouziji radeji MS/Unix strukturu

Gusto77
Gusto77
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Ano jeste jednou a pomalu. Apple CAD programy nedela. Takze vyrobce toho programu nebyl Apple a vyvojari nebyli z Applu (jake certifikaty? afaik Apple zadnou podobnou certifikaci nedela). Nejste schopen ani jmenovat tu firmu, kazdopadne je jasne, ze to byla treti strana a tak Vas Apple odpalkoval opravnene (taky nekontaktujete Microsoft, kdyz Vam obdoba toho programu nefunguje na Windows.) Kdyz si koupite profesionalni program, cekate profesionalni podporu od jeho VYROBCE. Ale vzhledem k tomu, ze ani nevite o jaky program slo, asi to nebyl takovy problem, pripadne to nebyla poradna prace :)

bman
bman
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se mi líbí na politice Applu u Iphonu je to, že dělají systém, který stále vylepšují a všichni majitelé mohou upgradovad na novou verzi. Který z výrobců toto normálně podporuje? Jedna opravná verze a pak sbohem a šáteček. Celkem se mi libí ta nová motorola droid s Androidem 2. Přemejšlím nad tím, jestli výrobci co začnou dělat modely s Androidem, budou vyvýjet systém stejně jak Apple pto Iphone.

roob
roob
Level 36 Level 36
31. 10. 2009 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bman ked ides robit telefon, hociake 10rocne decko (nieze ti najlepsi apple zamestnanci) ti povie, co tam ma byt. To asi povedalo Jobsovi nahodne okoloiduce decko. On potom chytil, a 80% funkcii v ip1.0 vynechal. Rok na to vydal ip2.0 a pridal 20% funkcii, rok na to 3.0 a dalsich par. A uzivatelia si to chvalia ako najvacsiu prednost. Co ktomu dodat?

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je marketingovej blabol.

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nestačím se divit, kolik pozitivních komentářů zde vidím. Je jasné, že Mac není na hraní, ale to není chyba Applu. Navíc v době Boot Campu to není problém vůbec. Je skoro půl deváté večer - ideální doba na nějakou pohádku v podání pana rnb 8)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
31. 10. 2009 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible Provokace by nám šly. Co třeba nějaký argument ?

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Tak třeba jednou jste napsal, že OS X je na houby, protože na něj není 64-bit Fotokrám. A já se ptám, jestli za to může Apple? Je to totiž stejný případ jako výše zmíněný CAD. Microsoft stojí za houby, ale určitě ne proto, že na něj neexistuje Final Cut. Dost argumentů.

BTW, máte rád filmy?

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

inak iTunes je nahodou super vec ja ho mam na windowse a ziadny problem clovek ked s tym chvilu robi a zvykne si tak si to velmi rychlo oblubi.ako nutnost k iPodu som to bral ako nevyhodu len na zaciatku teraz si neviem predstavit ze by som ho nemal

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
30. 10. 2009 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Applu je potřeba přijmout jejich filosofii. Ti, kterým nevyhovuje, mají spoustu jiných možností u jiných společností.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
31. 10. 2009 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible Výborně, jedná se tedy o náboženství. Svědkové na rohu mě také říkali, že buď přijmu jejich filozofii nebo můžu jít.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Hehe, ty ses s nima bavil jo? Já teda radši nikdy. Co se jich týče, doporučuji shlédnout krátký film (YouTube) Život není krásný. Hned v úvodu prvního dílu je krásná scéna, která podává návod, co dělat, když u vás zazvoní takoví lidé :)
- Jindřich Pirner

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
31. 10. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rnb]Výborně, jedná se tedy o náboženství. Svědkové na rohu mě také říkali, že buď přijmu jejich filozofii nebo můžu jít.[/quote]

Ok. Ale radši tedy budu věřit v Apple než v Microsoft :) Navíc bych řekl, že jste si to tak trochu cucnul z prstu speciálně pro tuto příležitost :wink:

hEav0
hEav0
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně jsem byl také několikaletý uživatel Win, nyní mam Mac OS X a jsem více než spokojen. Bohužel u Apple je vyšší cena-spíše v čr-ale rád si ji za tuto kvalitu zaplatim.
Najděte mi někdo prosim konkurenci Macbooku ??
Perfektní hliníkové tělo, multidotekove ovladáni, super klavesnice-podsvicena, LED displej, výdrž. Také se mi líbí indikátor baterie- to jsem i jiného notebooku zatim nenašel.
Stejně tak iMac, all in one PC které vypadá dobře, a funguje dobře - ostatní výrobci se o něcvo takového snaží až teď...
A iPhone je revoluční telefon, jsem též jeho vlástníkem a jsem spokojen - hudba, perfektní problížeč, synchronizace, napojení na socialni aplikace a velka podpra mi proste vyhovuji - však se podivejte jaky velky boom dotekovych telefonu s iPhone prisel(konkurence) - polovina z toho ma menu podobne/ne-li stejne jako iphone...

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hEav0 jak tak koukám, tak funkčností by ti stačil mobil za pár šupů, ale ty ne, ty chceš být IN :D

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anywherehome Ty seš takový malý chytrolínek, že?

anywherehome
anywherehome
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anywherehome @Irreversible: ne, velký, mám 88 kilo :D

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=hEav0]Já osobně jsem byl také několikaletý uživatel Win, nyní mam Mac OS X a jsem více než spokojen. Bohužel u Apple je vyšší cena-spíše v čr-ale rád si ji za tuto kvalitu zaplatim.
Najděte mi někdo prosim konkurenci Macbooku ??[/quote]
no nechci nějak rejt, ale s tou konkurencí macbooku - nevím, co máte za typ (já měl asi měsíc model z roku 2007) a vedle toho mám dell e6400. Dell stál asi 18k (s 3 roky NBD), Mac jsem měl za 14k ale bez záruky. Cena teda plus minus podobná (ta záruka je přeci jen docela drahá). Kvalitou zpracování mi Dell přijde lepší. Displej je lepší a má vyšší rozlišení (1440). Hardware je výkonější (i kdy MacBook byl díky MacOS takový živější). Porty o dost lepší u Dellu (např. nabíječka a LAN vzadu mi přijde o dost praktičtější než vše vlevo). Naproti tomu je Mac možná trošku menší, ale zase je subjektivně těžší (vůbec jsem té váze nerozumněl - na tu velikost mi to přišlo jak cihla). Ten multitouch u Macu taky nebyl špatný. Ve finále u mě ale vyhrál Dell - ono mi teda ani nic jiného nezbývalo, protože musím mít Windows, ale i po stránce hardware mi Dell přijde lepší. Nemluvě o záruce, která je u Dellu s NBD lepší než klasika od Apple.

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
2. 11. 2009 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda na tu velikost mi to přišlo jak cihla). Ten multitouch u Macu taky nebyl špatný. Ve finále u mě ale vyhrál Dell - ono mi teda ani nic jiného nezbývalo, protože musím mít Windows, ale i po stránce hardware mi Dell přijde lepší. Nemluvě o záruce, která je u Dellu s NBD lepší než klasika od Apple.

Reklama
Reklama