Zpět na článek

Diskuze: Radeon Vega FE má výkon mezi GTX 1070-1080

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taaaak, a hura na OBRa.

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebral by som to až tak tragicky, lepšie že niečo vôbec vydali.
Ako dizajn modrej tehly nieje zlý, len no, vysávač.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flankerzo Jj někdo hezky napsal je o 30% více sexy než FuryX :)

durod
durod
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten polsky klucina tu kartu koupil za 976 liber. Opet ''spolehlive'' info od OBRa :lol:

durod
durod
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durod A minuskari jsou tupani, kteri nemaji radi fakty, ale pohadky od ''jenvyssiho'' :confused:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durod mamrde, obr tady měsíc četl komentáře odborníků z diit o tom, jak Vega je určitě výkonem mezi 1080 a ti a zcela určitě blíže ti ... nedivím se tomu jeho projevu po prvních testech ...

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
29. 6. 2017 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durod @gogo1963: ta spotreba ak bude 300W je to len pre ťažbu imaginárnej meny a ta doba raz prejde

durod
durod
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durod A nekoupil si ji na hrani, ale na praci(je to Senior Engineer). To by musel byt padli na hlavicku nebo fanatik jak ...

menzac
menzac
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Zlobre, nechcete nam rovnou udelat herni testy na Nvidiu Teslu?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@menzac proč by to dělal? Koduri mlel něco o tom, že karta sice není určena pro hráče, samozřejmě kvůli ceně, ale že hry plnohodnotně umí ... nepamatuješ?

menzac
menzac
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Prej ze kvuli cene. Ty jsi ale kousek. Bagr taky umi jezdit kurva na zavodni trati. Ale proc by to do prdele delal?

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 “Consumer RX will be much better optimized for all the top gaming titles and flavors of RX Vega will actually be faster than Frontier version!”

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @b00n: to bylo v době kdy Vega FE neměla Gaming Mode - tedy plnohodnotné gaming drivery, v době kdy vega měla stát 1200USD (potvrzeno dvěma lidmi AMD pár dní zpět) Proč najednou snížili cenu, když mají bomba produkt konkurující profi kartám za trojnásob ceny?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @b00n: optimalizace stejného čipu ... to je takový "malinký" rozdíl mezi dvěma různými čipy nvidie ... já vím, frustrace, atd, ale co dneska z tebe vyleze, to by se jeden pototo ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @menzac: jo, já jsem kousek, tak si projdi komentáře kolem Koduriho prohlášení i ta prohlášení k tomu, pak se do někoho navážej ...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Ze mě? Já jen cituju toho Koduriho, protože ty jsi tak blbej, že si to ani neumíš najít..

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @b00n: jistě že z tebe demente, já snad citoval toho kecálka?

steny
steny
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto očekávané, žádné překvapení. Tohle jsem psal po prvním představení Vegu na konkurenčním webu:

"Ne, běželo to na podobných fps jako TI (60-70). Jenže:
Sniper elite ve 4K je velmi friendly pro Fury - kde je Fury X ve 4K jen lehce pod 1080.
Viz. http://www.guru3d.com/articles-pages/geforce-gtx-1080-ti-review,12.html. Pokud tedy běžela Vega na 60-70, znamená to, že je [b]o 30% rychlejší než FuryX[/b]. Tedy v průměru někde kolem 1080."

A No-X dělal chytráka :D

steny
steny
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny Hm, tak se to zmrd..., tak ještě jednou:Výkon ve hrách byl jasný po prvním představení, tohle sem tehda psal:
Ne, běželo to na podobných fps jako TI (60-70). Jenže:
Sniper elite ve 4K je velmi friendly pro Fury - kde je Fury X ve 4K jen lehce pod 1080.
Viz. http://www.guru3d.com/articles-pages/geforce-gtx-1080-ti-review,12.html. Pokud tedy běžela Vega na 60-70, znamená to, že je o 30% rychlejší než FuryX. Tedy v průměru někde kolem 1080.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
29. 6. 2017 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny :roll: doba odkazování na to co jsme kdy psali a my jsme to říkali je tu zas! :lol:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[i]Výsledek Witcher 3 4K haiworks OFF 28-35 fps, to je někde kousek nad GTX 1070! GTX 1080 má výrazně vyšší skóre[/i]
Bobře opět lžeš...
skutečnost: The Witcher 3 @ 28-35 FPS at 4K Hairworks on / 41-42 FPS with Hairworks off (80 C running the game)
link: http://www.reddit.com/r/Amd/comments/6k4jwh/live_vega_testing/

stx
stx
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n b00ne podívej, ale procák Obr použil 4790k, tvůj postlý test je na 1800X s tím, že tester narozdíl od Obra ještě kartu dodatečně dochlazovat kvůli throttlingu. S jeho metodikou ty výsledky budou odpovídat :wink:

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
29. 6. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Vykon 1070-1080 postaci vetsine hracu, zalezet bude na cene. A odhady vykonu bych bral s rezervou, byla to vypocetni karta a ovladace jiste nebudou odladene na herni pouziti i kdyz to jde. Uvidime az vyjde ofiko. Ale je fajn ze i ve vyssi segmentu bude konkurence a to je potreba, aby byly normalnejsi ceny.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Jenže ti co ten výkon chtěli už to mají 13 měsíců v počítači, tehdy to bylo něco extra, ale pořád jsou to mainstream karty... AMD highend karta srovná nižší segment konkurence

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik podle amd jsou ovladače na všechno, stačí jen přepnout ... zase někdo nečte ...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Já jen, že Bobr uvádí výsledky se zapnutým Hairworks a tvrdí, že to je s Hairworks OFF. Ať už záměrně, nebo omylem, tak prostě kecá..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @gogo1963: Nevím proč, z toho přepínání režimů mám iracionální hrůzu, husí kůži. Proč proboha?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Xcute: No není to super? Ocasem vyklikávanou vychytávku? Příležitost se uprdnout.

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je Vám jasné vážený pane Obermaiere, že tohle není herní karta. Jen pro vaše info a to, že má režim na hry nebo aplikace je úplně jedno, protože je to především profi karta ne herní, ale když už se naskytne možnost mít další clickbait článek proč ne, že?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus asi jako Titan xp není profi karta ...

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další snůška keců od tohoto negramota... Proč toho trolla s PCT nevykopnete ??

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman protože by pak museli zaměstnant tebe a to by byl konec pct ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 tak ještě jsem tady já, guru IT :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: ♪♫♫♪♫♪♪♀♣

He3lix
He3lix
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 6. 2017 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Tak pro tebe mám připravenou doménu ITkabaret.cz :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta karta není pro hráče. Je avizovaná pro vývojáře, v tom nabízí jakous takous hodnotu, 16GB VRAM je dost paměti na ledasjaké experimenty, v té je taky přidaná hodnota. Ještě stále jsme neviděli detaily verze s vodním chlazením - ta za určitých předpokladů smysl dávat může. Ale na vzduchu mělo jít TDP někam k provedením Nano - imho.
Pokrok ve výkonu je velmi malý, oni se to snaží zamaskovat tradičně lepšími výsledky ve vybraném softwaru. V podstatě to jen nahrazuje největší nedostaek původního Fiji - žalostně malou kapacitu paměti. Až na tu paměť skepse, karta se hodí jen velmi úzce zaměřeným lidem, kteří jsou zvyklí si dělat věci na koleně.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Bude to stejný čip, který i teď s 300W drží 1440MHz při 80+ stupních a optimalizace driverů to nezvednou o víc jak 5-10%

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Jasně, "že v tom je budoucnost", jenže co naplat, uzavřená konkurence šlape do pedálů a jim nezbývá, než se dívat a vézt. Přitom Nano mi dávalo určitou naději, že se formou přeorientují správným (mým) směrem. To rozpolcení ovladače taky důvěru příliš nevzbuzuje.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute jenže co naplat, když vezmeš 16Gb HBM pamětí se šířkou sběrnice 4096 a uškrtíš to na 2048 :?: :roll:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Crha: Kapacita vyšší prioritou - mi příjde sympatičtější, než přístup předchůdce. Ta kapacita je prozíravá, protože to s čím přicházejí, zatím neumí spravovat virtuální a heterogenní paměti. Teoreticky má šanci chytit druhý dech v budoucnu, ovšem ne při tomhle příkonu.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O čekání a kdy to mělo vyjít/vyjde nemá smysl moc psát, o lidech, co na něco pořád jen čekají si myslím své, ať si klidně čekají až do hrobu, ale ten výkon, to je teda vážně zklamání na 300tdp kartu dneska, zvlášť, když tu je za cca rok Volta, která to zase posune někam dál všechno.. S Pascalem nVidia těžce vládne...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Chtějí za každou cenu prezentovat vyšší výkon, než konkurence, a pak to dopadá jako Hawaii a Polaris 10. Ty karty jsou technologiemi a paměťmi zajímavé pro spoustu lidí ale TDP to velmi sráží. Hrajou na první pozice, přitom ale z principu nemůžou hrát víc, než druhé housle.

malzoor
malzoor
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To za ty roky nepřijdete na jiný zápor, než je spotřeba ? to všichni jezdíte v půllitrových Smartech nebo co ? hamba

He3lix
He3lix
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 6. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@malzoor Ne...v Teslách :D

Sivo007
Sivo007
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je tak strasne citat nieco od vas p.O ved neni mozne aby ste si nezgustli a nezhodili AMD vzdy ked nieco spravia....

He3lix
He3lix
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 6. 2017 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sivo007 Ten jetel už jinej nebude a i kdyby to dopadlo lépe tak to bude špatně, tohle je už čistá špína.

"V podstatě ho nyní lituji, že věřil bláhovým slibům AMD, že čekat na Vegu se vyplatí"

On a někoho litovat? :D :D ještě když si koupil AMD

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz jste zapomeli, jak vas tady Obrmajer krmil pul roku tim, jaky bude Ryzen propadak? To ze tady ladoval jeden vymysl za druhym. Jeden vyplod choreho mozku za druhym.

Osobne si taky myslim ze RX nebude nic moc, ale pockam nejdriv na herni testy RX verze a pak nadavat ;)

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OC KARTY JE 1660MHZ S CIM NIK NERATAL PAMATE 960

FE KARTA JE URCENA NA SVOJE UCELY A TAM JE RYCHLEJSIA AKO TITAX XP

AMD JU NIKDY NA HRY NEUKAZOVALA iba ako zaujimavost ,kudori uz zahlasil ze mame este mesiac pockat :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 je rychlejší než Titan, taky proč by ne, to je herní karta, na quadro už nemá ...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Proti Quadru bude WX9100, čistě profi Vega bez herních driverů, tak jako Quadro. Napřed si něco nastuduj, ať nejsi furt za blbce..

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 quadro nestoji 999 :!: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :roll: :roll: :idea: :idea: :idea: :P :P :P

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @b00n: akorát že to quadro bez herních driverů s přehledem drží +- stejný výkon jako ekvivalentní GTX karty s herními drivery. To samé bude u té Vegy, ty drivery totiž dělají rozdíl maximálně několik málo procent.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @b00n: jo, za blbce jsi tady snad jen ty, pak za menší blbce spousta tvých "přiklikavačů" ... co všechno od AMD bude, to slýcháme přes rok ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @ryohazuki007: vždyť je úplně jedno kolik stojí, kolik profíků kouká na cenu? Ty a ještě kdo?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @ryohazuki007: Jenže pro profi aplikace je klíčová podpora driveru, tu titanx nemá, quadro ano, proto quadro na slabším čipu překoná silnějšího titana v profi aplikacích. To není o ceně...

Navíc P4000 stojí v CZ i s DPH kolem 22 tisíc, tedy výrazně méně než Vega FE, má výrazně nižší spotřebu a... to co jde na netu tak tu Vegu umí setřít...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: tak to není právda, sám jsem to zkoušel v Unique valley a quadro bylo leckde horší než HD530 :!:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Gogo, tvrdit, ze 'profik' nehledi na cenu je fakt pitomost. To je jako tvrdit ze zavodnik auta nehledi na cenu.. Samozrejme hledi. Nekdo ma penez vic a da je za to, nekdo je za to neda a nekdo je ani nema..a vsechno to mohou byt 'profici'. Stejny jako vsude jinde.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @tombomino: ti "profíci" o kterých mluvíš, koupí cokoliv za cokoliv a prostě lepí, co se dá ... já mluvím o profesionálech, ale to slovo ti asi mnoho neříká ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @tombomino: profík hlavně hledí na certifikaci driverů, tudíž AMD není volba.

Navíc fanoušci pořád blekotají o nějakých nedotažených driverech. Který profík si chce koupit kartu za 1000 dolarů a mít nedotažené drivery? AMD samo říká že ty drivery obsahují vše, jen herní driver nepatří k nejnovjším.

Další věc je, na Vega kartě už několikrát prezentovali nějakou tu hru v 4k, proč by to najednou bylo jinak?

Není ani tak problém že ta Vega nemá výkon jako by si někteří přáli, ale největší problém si dělá samo AMD - vyvolají hype - první 4k karta - a kde je to 4k, když to sotva tahá 2k.

Asi jako polaris a VR pro masy, kolik lidí má polarise ke kterému koupili třikrát nákladnější VR headset?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: Sohlasim, ze tohle vydani karty je fakt divne.
Jinak k otazce kvality ne-firepro driveru pro FE jestli jsou dostatecne pro profi praci nebo ne, se nemohu vyjadrit. Neni to moje oblast :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: Hlavně bych chtěl vidět ten Polaris co dává 2x60FPS v Doomovi pro VR... :roll:

He3lix
He3lix
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 6. 2017 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 Mě se ta karta líbí už jenom proto, že Obrovi ne :D, ti co mi dají palec dolů poprosím na toaletě použít mušle, buďte dobří :)

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@He3lix bude este veselo , ale aj keby bola 1080oc rovesnicka a aj Vram tomu sedi ,tak to stale AMD moze zaklincovat cenou 399-429 :!: :lol: 8) 8)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@He3lix @ryohazuki007: za tu cenu by se to prodávalo dobře, otázkou je, kolik na tom AMD vydělá, však Korudi jasně říkal v prezentaci pro investory že to je nějakých 14% trhu (myšleno high end GPU resp 400+ USD) ale leží tam snad 80% zisku (ty čísla nemám přesně v hlavě) tudíž je to velice klíčový segment, v lowendu se získává tržní podíl, v high endu se vydělává. Vega má větší čip než 1080, HBM bude stát určitě taky víc než G2X paměti, tzn s takovou cenou na té kartě budou za tu cenu "krvácet"

cihla
cihla
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bobřík opět nezklamal :D Nicméně, aby Vega nebyla takové překvapení, jako byl ryzen :!: Pamatujete, jak ten místní troll (bobr) avizoval, že Ryzen bude zklamání a výkon slabý? Nu, a ono se stalo krapet něco jiného :D
Nic, místní srandaplátek musí člověk brát tak, kam ho místní troll dostal a to do ŽUMPY IT světa :!:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla jak to souvisí s Vegou? Jiný argument by nebyl?

cihla
cihla
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Ryzen = AMD, Vega = AMD. Už chápeš, Mlho?

temporal
temporal
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @cihla: gogo1963 je tak trocha mimo cihla. :roll:
Aky len proboha moze mat súvis Vega a Ryzen........
Ty kokso to su komentare

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @cihla: Co je přesně tak skvělého na Ryzenu kromě ceny?

Intel nabízí na na stejném počtu jader vyšší výkon. A u SkylakeX dokonce ani ta cena není odlišná od ryzenu.

O polarisu taky lidi básnili jak to je karta za hubičku s brutálním výkonem a ejhle, 1060 na tom byla v podstatě stejně

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @cihla: ty tady odkazuješ na nějaké paměti ... pamatuješ, jak před 40 lety psal Obrův fotr ... jaký má tohle význam?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: nemá smysl tady na tom diit zástupném fóru reagovat na tyhle frustrované imbecily. Akorát se dozvíš, že když máš zabaléný příspěvek, jsi za blbce ... u koho, to už autor neuvádí ...

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednak jsou od AMD tradičně neoptimalizované ovladače, ale taky pochybuju že by to vytáhly o další třetinu, možná až bude končit životnost karty...
A už ten dlouhý porod a mlžení ze strany AMD dávalo tušit že je něco špatně. NV svým nečekaným zvyšováním výkonu i na 28nm procesu to dost zkomplikovali. Jelikož tahle "Frontier edition" je na způsob NV "Founders", tak to vypadá že bude následovat podobná historie jako s Hawaii jádrem. Je jasné že ten čip byl navržen pro menší takty, takže na těch 1300Mhz může být spotřeba i teplota ve slušných mezích, ale každých 10Mhz nad bude výrazně navyšovat spotřebu i teploty :idea: . Jenže pak bude problém s výkonem, taktování se přirozeně konat nebude protože výrobce už tak žene čip kam se dá :x

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 a můj osobní názor je že pro GCN architekturu jde o "Final Frontier" (aka Star Trek FF) 8)

Pavel_Pilsen
Pavel_Pilsen
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

všimli jste si ovladače 17.1.1, které vyšly 17.1.2017 - bůhví jestli tu kartu vůbec podporují

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel_Pilsen ale klidně to mohlo běžet na 17.6, že

pinsoft
pinsoft
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 No jasně, printscreen udělal na 17.1.1, pak udělal reinstal na 17.6 a kartu otestoval:)))
17.6 je jediná verze ovladačů, co ofiko podporují Vegu. Se divím, že mu vůbec najela plocha.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @pinsoft: Stejnou logikou... od kdy Micron vyrábí HBM2 Drivery jsou ok, navíc dnes vyšly nové a PC Perspective to testuje a výsledky má stejné. Mají i zdroj který splní "recommended PSU"

Navíc už před půl rokem prezentovali vegu na Doomu, pak Sniper Elite a plácali se po ramenou jak jim to skvěle běží, tak jaký problém s drivery by měl být, že...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @pinsoft: Ovladače jsou v pořádku, ty čerstvě stáhl. Jen GPU-Z to blbě ukazuje. To číslo před závorkou je 2 dny starý ovladač, to už bylo potvrzeno.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @pinsoft: podívej se pozorně, 17.1.1 je driver verze 16.50.2611 a ne 22.19.384.2 ... viděl bych to na chybu gpu-z, nebo nějakou speci verzi ovladače ... sám autor píše, že ovladač byl z tohoto měsíce ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel_Pilsen ovladače na Vegu jsou venku víc, než rok ... jen ta karta jaksi furt nic ...

Tonglik
Tonglik
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už několikrát jsem vám říkal,že AMD nemůže mít výkonější kartu když neumí TILE BASED RENDERING, a tam NVIDIA získává strašně moc A druhá věc je, žě VEGA má jen 64 rops jednotek a ještě k tomu strašnou odezvu HBM pamětí. Tudíž dokud AMD neudělá uplně novou architekturu, nemůže být lepší. At'si DD říká co chce, ale pro AMD to znamená konec. Nvidia za chvíli představí VOLTU a na to nebude mít AMD odpoved další 4 roky....bohužel NVIDIA nemá konkurenci a ani mít jentak nebude

Brutus05
Brutus05
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tonglik Právě TILE BASED RENDERING je to, co momentálně u Founders Edition nefunguje, takže na závěry je stále brzo, uvidíme za měsíc. Chyba spíš je, že za současného stavu neměli zapínat herní ovladače. Možná bude opravdu potřeba nová revize čipu.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brutus05 než tady bude provozuschopná a dostupná nová revize čipu, bude už koukat na záda Voltě ...

Brutus05
Brutus05
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brutus05 mimochodem herní ovladače, které používá jsou stále lednové 17.1, běží jen základní rozpoznávací vrstva, ale nic víc

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
29. 6. 2017 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tonglik Chvalabohu, uz som sa bal ze budeme kupovat nieco ine ako Nvidiu, vsetci su s nou spokojny, preco by sme to mali menit?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro já jsem nespokojený, 1080 už mi nestačí výkonem ani pamětí, Vega bohužel nenabídne nic co by NV neuměla lépe.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 01:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aktuálně běží live přenos PC Perspective a testují Vegu FE na dnešním driveru a dle PC Perspective a komunikace s AMD tomu driveru nic nechybí.

Herní výkon je kolem té 1080 nebo FuryX + 30-40%, spotřeba o 100-120W víc než u 1080

Teploty jdou na 83-85 stupňů a takt se jim stadardně ustálil na 1440MHz - začínal na nějakých 1580, takže karta jednoznačně throtluje termálně.

Odběr v 2k Witcherovi byl avg 280W, v benchmarku Metra v 4k pak těch 300W. Měřeno poměrně sofistikovaně na PCI-E sběrnici a jednotlivých konektorech

V idle to má relativně slušných avg 15W spotřeby.

V defaultu jim dost lítala spotřeba po pár sekundách, vyřešeno zvýšením otáček větráku (4.700ot) - raketa - pak se spotřeba ustálila, takty zůstaly.

Pokud budoucí drivery přinesou lepší optimalizaci, můžeme se bavit tak o 10% výkonu max. Tzn dostanem se tam kde s OC 1080 a na až 50% vyšší výkon než FuryX... U polarisu se také zvedl výkon proti předchozí generaci zhruba o 50%...

Herní vega, pokud bude chtít být rychlejší, bude muset žrát víc než 300W!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Díky za info, 300W, vrtulník v podání 4700ot/min? To už jsem někde viděl, tady je legendární video: https://www.youtube.com/watch?v=u5YJsMaT_AE a koukám že v tom AMD pokračuje :lol: :lol: :lol:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Četl jsem, že mezi workstation a gaming profilem není žádný výkonnostní rozdíl. Kdo někdy viděl fungovat profigrafiku s profi ovladačema, musí mu být jasné že je něco v nepořádku. Dle mého (a něco naznačoval i Koduri) ještě nejsou v "gaming" profilu žádné optimalizace a ty se tam objeví až s příchodem RX Vega. Do té doby bych nepanikařil, pak se uvidí.
Mimochodem už před víc jak rokem jsem psal, že herní Vega bude FuryX s vyššími takty a tím přímo úměrnou vyšší rychlostí + 5-15% za optimalizace a novější revizi GCN(GCN 3 / GCN 5). Kdo čekal zázraky je blázen.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer ty bys možná nepanikařil, ale Koduri klidně spát nebude ... jakou cenu asi nastaví na herní vegu? Budou šetřit na velikosti HBM, ale při náročnosti této výroby se jim nezaplatí ani vývoj ... ... cena kolem 15 tisíc nic neřeší ...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Kodurimu to může být u zadele. Vega nevznikla za jeho vlády a těžko ho bude za ní někdo(rozumnej) soudit. Pokud se mu produkt nelíbil, mohl ho pouze zrušit (a to by investoři asi nepřežili). Taky je známo že peníze se poslední dva roky hrnuly hlavně do procesorů.
Nevíš nic o tom kolik grafickou divizi stál vývoj Vegy. Je to evoluce Fiji. Nemusel to být takový majlant. A vývoj HBM i přes jeho současnou cenu je budoucnost. V HBM vidím spoustu potenciálu a možnosti jeho nasazení. Což může AMD do budoucna přinést hodně kapitálu nejen z prodejů, ale i patentů.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @cursedslayer: Napamatuji si kdy naposledy vydala nVidie a nebo intel čip bez ovladačů? :roll:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @cursedslayer: ... ještě k tomu HBM ... nvidia stojí někde bokem, když píšeš o kapitálu, patentech ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @cursedslayer: já respektuji tvůj názor, ale respektuji taky názor těch co říkali, že vega s Fiji nemá absolutně nic společné, že je to naprosto jiný čip ... kdo ví, kde je pravda ...

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elmnator: Will the consumer RX version be as fast at the Frontier version?

RK: Consumer RX will be much better optimized for all the top gaming titles and flavors of RX Vega will actually be faster than Frontier version! :!:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ryohazuki007 Jj stejný pán také říkal

Naše řešení pod 500 dolarů je rychlejší než konkurence za 700 dolarů - představení Polaris a demonstrace 2xRX480 vs 1xGTX1080.

A jaká je realita? V AotS 2xRX480 překonala GTX1080 a to byl taky poslední titul kde se to těm kartám povedlo. Takře řečeno bylo A: je rychlejší, akorát chybí B: jen v jedné hře.

Dnes navíc AMD řešení pod 500 dolarů překonává v jedné hře řešení konrurence s cenou pod 500 dolarů --
- konkrétně se bavíme o 478 vs 499 kdy 499 má téměř o polovinu nižší spotřebu a výkon se nemění s tím jak dobře/špatně herní titul podporuje CF.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
30. 6. 2017 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik " B: jen v jedné hře."

ac CF/SLI reseni nemam rad vetsinou ho nedoporucuji tak tohle je ocividna nepravda :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik To není fér! Když to napíšu já, tak mám jen mínuska :!:

Brutus05
Brutus05
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tam asi nebudou, když je AMD stále ladí, navíc je pravděpodobné, jak se nedávno ukázalo, že přímo v čipu je vypnutá minimálně jedna funkce, kterou se Vega odlišuje od Fury, jen se teď neví, jestli nebude třeba nová HW revize, protože to proste nechodí, nebo jestli se to podaří rozchodit i bez toho

Brutus05
Brutus05
Level 1 Level 1
30. 6. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Brutus05 mimochodem herní ovladače, které používá jsou stále lednové 17.1, běží jen základní rozpoznávací vrstva, ale nic víc

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
30. 6. 2017 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..tak poslat do dolů, lámat Ether. :D Beze srandy, na to by to mohlo být dobré, většina AMD karet je dost slušná v tomhle oboru.

temporal
temporal
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Asi maju vysoký výpoč.výkon že ?

sirjumanuel
sirjumanuel
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doporučuji si přečíst komentáře na webu Videocardz, jsou tam zajímavé poznatky jako že karta co má 300W a cpu 4790k na 4,4Ghz , je poháněna zdrojem o výkonu 550W od corsairu :D

sirjumanuel
sirjumanuel
Level 1 Level 1
1. 7. 2017 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slyšel jsem jen 30% oproti Fiji ? Na to že Fiji je herní grafika a má vodní chlazení, navíc jede téměř na maximum, oproti vzduchem chlazené, na Deep learning dělané Vega ? O kolik je výkonnější 1080 ti proti 980 ti ? O 50% procent ve hrách ? Podle testů taky kolem 30-40% a to se bavíme o kartách, které jsou jen na hry. Tady prostě očividně někdo ujíždí na sklence červeného...

Reklama
Reklama