Zpět na článek

Diskuze: Recenze mainstreamové základní desky Asus TUF Gaming B850 Plus WIFI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
19. 11. 2025 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, me se libi Tomahawky, ptz maji uz 5Gb LAN a jinak vybava uplne stejna jako TUFy...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n @dim0n ja posledni dobou celkem dost stavim Asrock, kolikrat maji fakt pekny vybaveni za dobrou cenu.

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
19. 11. 2025 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos taky moznost, pouziva je i velke mnozstvi recenzentu... snad uz konecne vyresili problemy s napajenim x3d cpu, uz dlouho jsem o tom nic nevidel/necetl...

matkas10
matkas10
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 10:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n @dim0n ja som siel do tomahawku, ale pri x870e a to kvoli rozdeleniu pcie liniek. Hádam skoro vsetky dosky v podobnej cene(a aj ovela drahsie), delili linky z grafiky pri pouziti druheho m2 disku, tomahawk ich deli s USB 4. Myslim ze to tak mal este asrock, ten ma ale nepresvedcil.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má někdo zkušenost, že deska může způsobovat coilwhine? Co jsem četl po netu, tak jo.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Většinou je to zdroj nebo grafika, ale desky už jsem taky slyšel pískat 🙂 Ale je to fakt ojedinělé 😉

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 11. 2025 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 proč proboha nenapíšeš PÍSKÁNÍ? 😝

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @RomanL pískání

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
19. 11. 2025 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @RomanL mozna protoze se tomu odborne rika Coil Whine? Do cestiny bys taky mohl napsat piskani, kvileni, huceni civek...

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 11. 2025 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevěřím, že ASUS udělal použitelnej BIOS.

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 00:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Tak nevím, jak na B850, ale na X870E-E vydává pořád. A už je to i funkční, ne jako před rokem.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 11. 2025 12:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Já taky nevím, ale na ASUS ROG STRIX B450-F GAMING mám funkční BIOS od začátku už minimálně 5 let, a pořád podporuje nejnovější modely procesorů pro AM4 socket. A o nějakých problémem s BIOSem na MB zrovna u ASUSu jsem tedy neslyšel...
Možná že ze začátku bývaly problémy s rychlejším časováním pamětí, ale pokud vím, to se týkalo prakticky VŠECH výrobců MB pro AMD.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 11. 2025 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na téma zvuk: Za mě platí, že ALC1220 je stále to nejlepší a nejspolehlivější řešení onboard zvuku. Všechny USB verze ALC408x vycházejí AFAIK právě z ALC1220 a mají ten neduh, že se jedná o USB řešení, které má dlouhodobě problémy s drivery. "Stará dobrá" 1220 nic takového nemá (sám ji mám v desce s X570)

Na téma mainstream MB: Už dávno jsem zjistil, že v drtivé většině případů nedává smysl připlácet si za "entuziastské" modely desek. Smysl dává koupit to, co skutečně využijete - rychlé porty, podporu PCIe slotů, dobrou zvukovku a síťovku (dnes bych btw váhal, jestli Skyllu Intel, nebo Charybdu Realtek). Blikátka jsou pro děcka a OC je dávno passé, spíše frčí undervolting, alespoň pro hegemona trhu, AMD. RAM dává smysl optimalizovat na frekvenční sweet spot a většinou se vyplatí větší kapacita, než nižší latence.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt Pro hrace/bezbeho cloveka das 2x16 a hotovo, tam neni co resit u kapacity. Naopak latence uz se projevi.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 11. 2025 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Pokud neřešíš kapacitu, můžeš řešit úsporu. 32GB DDR5-6000 CL36 stojí o litr méně než totéž v CL28 a v "benchmarkovací sestavě" za nesmysl ti přihodí +/-10 FPS. Statisticky je jasně výkonnější, ale ten výkon prostě přeplatíš.

Pro tunery, lidi co kupují to nejdražší možné - ano, dává smysl přihodit litr navíc, ale zbytek populace IMHO raději ušetří (nebo utratí jinde), zejména když ceny pamětí letí nahoru.

Fang
Fang
Level 4 Level 4
19. 11. 2025 03:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt Ono staci nevystacit se trema ssd a potrebovat par sata disku, a jsem v ”enthusiast” level nechtene taky.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 11. 2025 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fang @Fang Rozumím tomu, že někdo si raději nacpe disky do PC než aby měl bezpečnější úložiště v podobě NASu, nicméně tohle je už hodně divoký. Většina desek (i ty nejlevnější a nejořezanější) stále umožňuje připojení 2x NVMe SSD a 4x SATA a to mi připadne jako naprosto postačující, zejména když existují PCIe karty s řadiči jak pro SATA, tak NVMe (ty jsou za pár korun) pro sběratele disků. V tomto ohledu mi spíše chybí dostatečný počet PCIe portů.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 11. 2025 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fang @tynyt Ty disky jsou v NASu bezpečné úplně stejně jako v PC. 😉

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
19. 11. 2025 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fang @RomanL To jsi vymyslel sám, nebo ti někdo radil? 😉

1. psal jsem o úložišti, ne o discích
2. existují věci jako redundantní ukládání dat, snapshoty, apod.
3. NAS je obecně bezpečnější, coby zařízení primárně k ukládání dat.

Fang
Fang
Level 4 Level 4
21. 11. 2025 22:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fang @tynyt Mam disky i nas. Na nektery veci se nas nehodi. Aktualne jsem na ctyrech stable discich v nasu, v pc tusim ctyrech nvme, ctyrech sata discich, driv az sesti, a rad bych nekam pripojil jeste optiku... (jo, pristi bude usb, ale holt jeste neni). Proste to nekdo ma jinak. A tyhle (uz orezany) potreby proste levna, byt jinak dobra, deska nesplni. Na prepravu z bodu A do bodu B staci fabie, na uzitnost nakladak, a kdyz chci mit pc na oboji, tak to je holt na nejakej hybrid s naroky z obou svetu a hledani. Da se to pochopit?

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
23. 11. 2025 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fang @RomanL Používám NASy už snad 20 let a ještě jsem na nich o žádná data nepřišel, přestože jsem už několik HDD z nich musel vyměnit, vždycky se mi podařilo obnovit bezchybný stav. Na druhou stranu HDD z PC jsem už postupně vyházel, nebo věnoval.

peca007
peca007
Level 25 Level 25
17. 11. 2025 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, u skřeta "monumentálně nedostupné" jak u recenzované desky, tak u zmíněné "-F". A ta cena také nesouhlasí. Recenzovaná "plus" začíná skutečně na 5 tisících podle Heuréky. Zmíněná alternativa "-F" je na Heurece minimálně o 2,5 tisíce dražší, u Alzy zhruba o 1 tisícovku (nikoli o 500 českých). Ano, eFková je od oka slušně vybavenější na USB i audiu (detailněji jsem to nezkoumal). Ale za ty peníze...
Rozhodně souhlasím, že cena v řádu 4 tisíců by pluskové desce slušela mnohem víc. No, ale to si takhle ty ceny řádově o 20 % nižší představujeme jako zákazníci asi všude... ;)

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
17. 11. 2025 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá deska, nedávno jsem dával její menší mATX sestřičku do jednoho PC a v pohodě - pěkně a kvalitně udělaná, BIOS na ASUS deskách mi přijde přehledný, i ta mATX má dobře umístěné interní konektory (především na větráky), možnosti a schopnosti přetaktování velmi blízké tomu, co umí řada Strix (ta je ale v mATX verzi o dost dražší).

Semik
Semik
Level 47 Level 47
17. 11. 2025 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akože 9000 MHz DDR5 je na AM5ke super. Na týchto monolitických APU idú premete super nataktovať.

Jan Chlpík
Jan Chlpík
Level 1 Level 1
17. 11. 2025 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AIO mně přijde trochu zbytečné při 65W procesoru.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Chlpík @Jan Chlpík Tak třeba můj 7800x3D žere při hraní nějakých 60W, ale chladit se teda musí něčím obstojnějším (zejména pokud chceš ticho), takže až tak zbytečné to není.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
17. 11. 2025 21:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Myslím, že to AIO ale bude hlučnější, kromě větráků, co to musí tlačit přes radiátor, ještě pumpa k tomu ... Mě na 60W při hraní v pohodě stačí Noctua NH-U12A v mesh mATX bedně na stole a nevím o něm.

killingjokecz
killingjokecz
Level 12 Level 12
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant Taky jsem si to myslel. Ale z NH-D15 jsem přešel na nejmenší Freezer III 240 a je to tišší, levnější a teplota o fous nižší.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
18. 11. 2025 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @killingjokecz Hmm, zajímavé, jsem kouknul na recenzi a máš pravdu, to AIO je o 1dB tišší než ta tvoje Noctua. Verze se třema větrákama už hlučnější bude, ale na tahle CPU stačí ta 240. Každopádně já bych si nepomohl, u mě bude Noctua tišší (navíc na desku tohle AIO fyzicky nedostanu kvůli té mohutné hlavě).

killingjokecz
killingjokecz
Level 12 Level 12
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant Hlavu jde sundat a vše funguje stejně, jen bez ofuku VRM. Na kolik otáček ti běží Noctua?

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
19. 11. 2025 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @killingjokecz Jj vim ze jde ale ten ofuk je fajn. Jako slo by vymenit chladic m2, myslim ze i AC ho nabizi zdarma, ale je to trochu opruz jak to tam dostat. Jinak me pri tech cca 60-65 stupnich bezi na nejakych 950 otacek plus minus. Grafika jede tak 1100-1300 takze dela vetsi sum. Asi to AIO by jelo stejne, spis jde o to cerpadlo, ktery je pry pri vysokych otackach hlucne. Ale nesoudim, nemel jsem to AIO nikde.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant 950ot uz je dost, mne BQ dark 4 pro vzduchac chladi 7800x3d na cca 600, 650ot a neslysim ho vubec (define 7).

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
20. 11. 2025 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Chladim 9700x s OC na 5,7+ GHz s upravenou krivkou v BIOSu a PBO na max co deska da, pri max zatizeni jede na nejakych 160W. Takze to mam trochu vys abych to pri spickach uchladil, hlavne v MSFS ktery jede po max frekvenci jak slepice po flusu. 🫣 Nerikam ze neni slyset, ale nevnimam to, grafika sumi o chlup vic. V idle nebo pri normalni praci jede na uplny minimum co Noctua umi, to neni slyset vubec. U toho AIO bych musel mit vetraky 3 a myslim ze spolu s pumpou by to u me hlucnejsi asi bylo.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant Jen ze zvedavosti, proc si nekoupil rovnou jen o trochu drazsi a vykonnejsi 7800x3d třeba a misto toho tady takovou svini mit v pc?

killingjokecz
killingjokecz
Level 12 Level 12
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant Čerpadlo jednoduše zpomalíš a je to tišší než Noctua na 600 rpm. Rozdíl v teplotě cca 0.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
20. 11. 2025 22:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Protoze na tom PC i pracuju a tam je 9700x rozhodne vykonejsi plus tam hraju MSFS kde vyssi frekvence pomuze vic nez x3D. Pak jsem to stavel v dobe, kdy 7800x3D stalo uplny nesmysl.

Jak jsi spokojeny s BQ? Jaky jsou ty jejich vetraky v porovnani s Noctua?

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
20. 11. 2025 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @killingjokecz Aha, dobre vedet. Akorat je potreba to zapojit na jiny vystup na desce nez ten pro pumpu, ktery se da regulovat ze? A jakou mas zkusenost s zivotnosti? Me na AIO odrazuje i to ze se to casem zanese nebo to nekde bude protejkat. Koukal jsem na BQ SL3 protoze bych chtel casem asi poridit 9950x3D a tam by se AIO asi uz hodil. Dobre by se mi vesel na desku i do mATX case, mas nejakou zkusenost?

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 11. 2025 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant No ja jediny vetrak od BQ co mam a co jsem kdy mel, je tady den dark 4 pro a vzhledem k tomu, jak to tu mrchu 7800x3d uchladi, kor v te zavrene skrini, tak velmi. Nedokazu ale porovnat, Noctua vetraky mam ve skrini, na cpu jsem to nikdy nemel. Kdyz jsem pc stavel, chtel jsem 15 Noctuu, ale nebyla černá barva, tak jsem se hecl a zkusil tohle.

killingjokecz
killingjokecz
Level 12 Level 12
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2025 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @maslovycroissant Kdo řeší ticho, tak má vždycky jiný vstup a reguluje vše zvlášť. Pokud ti přijde současné řešení tiché, tak tě pumpa trápit nemusí.
Záruka je 6 let, takže to neřeším. Že by nějak výjimečně odcházely nikdo nepíše, takže asi ok jako všechny ostatní výrobci mimo pár vyhlášených průserů.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
21. 11. 2025 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Díky za info. Koukal jsem na BQ SL3 tak mě zajímá, jak jsou na tom ty jejich větráky v porovnání s Noctua. Asi to budu muset testnout až budu měnit CPU.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uroven tech fotek je fakt strasna, zkuste si poridit velkej bilej A1/2 papir a fotit to na tom, kvalita fotek pujde znacne nahoru + naky aspon zakladni dve LED svetla s difuzerem.. ivnestice par stokorun ale ty fotky se povznesou o nekolik urovni vejs...

jarad8312
jarad8312
Level 22 Level 22
17. 11. 2025 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos to třeba mě, jo, ..... ty fotky stačej....

Gasfromass
Gasfromass
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos nám by stačilo, kdybys ty svý nesmysly chodil ventilovat jen třeba ven 👏

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Gasfromass Na profi plátek fotit na koberci, ehm...no, jak myslíš 😂

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @vagi presne tohle me taky napadlo kdyz sem to videl + ta rozpadla zed nalevo dole za tim.. tohle je proste strasny delat na naky profi urovni.. hlavne diky blbymu osvetleni jsou totalne rozhazeny i barvy.. uplne ujizdej

vagi
vagi
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 19:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Darth36 Vím, že narážíš na Stratose (když vám tu tak leží v žaludku) ale ruku na srdce, profi plátek a fotky z koberce, co...líbí?

Sorry, ale takhle opravdu ne 😉

A ty mínusy, to už tady jedete jen podle nicku, ne? 😂

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @vagi No, dokud to tu pánové nezačali tvrdě kritizovat, tak se přiznám, že mě to nějak ani nenapadlo, ten koberec a zeď 😃 Ale nějaký detaily tam vidět jsou a světlo je hejbnutý jen mírně. Není to časopis o focení hardwaru.

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
17. 11. 2025 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @vagi PCT není profi plátek ale bulvární katalog reklam s prolinky na sponzora :-)

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @maslovycroissant ono to na nasem pisecku dnes ani jinak nejde. Pisecek je maly a doby bohatych webzinovych redakci odval cas a prachy. Taky je mi z toho smutno, ale v CZ-only se dnes poradne uzivit neda. Je to velmi mizerne (ne)placeny konicek.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 09:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @cztajtrlik foceni neni ani tolik o penezich, vsak rikam staci mit bilé pozadí coz jde udelat i velkym papirem ktery koupis v papirnictví za hubicku a pak proste aspon 2-3 LED svetla na stativech coz koupis na ALIKU nebo TEMU za par susnu.. Ve finale za par stovek udelas velkou paradu a fotky budou o nekolik radů vejs s minimalni namahou... pokud se foti telefonem tak poridit stativ i na nej a nefotit z ruky, to taky hodne pomuze ostrosti fotek jako takovych.. Samozrejme ze idealni by byla zrcadlovka ale me taky trvalo 2 roky nez jsem si na ni nasetril kdyz jsem s recenzema zacinal a taky sem to "bohuzel" musel tehda fotit telefonem ale proste jsem se snazil mit aspon to bílé pozadi a trosku poradny svetlo. Hodne doporucuju navstivit nejaky kurz foceni od profi fotografa, me to dalo neskutecne moc a ve finale to ani nebylo moc drahy..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Stratos Ještě nějakýho psychiatra bys měl navštívit. Třeba by ti to taky dalo strašně moc.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @vagi fotky mi poskytne výrobce desky, testy a provozní vlastnosti ne - myslím, že je to celkem jasně rozdělené :) Ono bohatě stačí, že to hlavně zajímá jen místního postiha :D :D

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Darth36 jenže za hořící konektory na AMD deskách může jedině NV. Doufám, že o tom nechceš debatovat. Budete-li zlobit pošlu na Vás Stratose. Ten už Vám to vysvětlí.

MasterDebater
MasterDebater
Level 22 Level 22
Grafická karta: NVIDIA
18. 11. 2025 13:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass Panic rád pozerá obrázky 😁

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
18. 11. 2025 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @casperdeluxe A kurz češtiny, to "bili" pozadí vypaluje sítnici víc než ty LEDky na bílým papíru :-)

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 00:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Stratos Focení není ani tolik o penězích 😃 to je jako.. RTX 5090 taky není o penězích. Koupit si zrcadlo, skla, světla, pozadí a ještě si zaplatit kurz, hm..

Alex Blood
Alex Blood
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Darth36 A je to teda o kvalitě toho kabelu, nebo ne? 😀 Já mám zdroj Corsair HX1000i, kabel opletený Corsair a RTX5090 GB Gaming a naštěstí to neshořelo. Když slyším, že 9070xt s daleko menším příkonem hoří, tak mě to nenaplňuje klidem, ale na druhou stranu asi dobrý.. MSI vytvořilo takový hezký žlutý a ten teda shořel už několikrát. Tak nevím 😏

acmmilan
acmmilan
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Alex Blood zbytocne tomu trollovi odpisujete, krmite ho a davate mu dovod na dalsie spinenie diskusii :) vsetko riesi jeden blok a hotovo

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 11. 2025 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gasfromass @Alex Blood nene, většina lidí je samozřejmě bez potíží, pokud tě s kartou ani PC nic netrápí tak bych neřešil :)

Reklama
Reklama