Zpět na článek

Diskuze: Regulace, deregulace, přeregulace: Vítejte v Zákazolandu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 10. 2023 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzik Belka "s oblibou alespoň jednou možná" jazdil na elektro kolobezke uz pred 20timi rokmi...sice s pomocnymi kolieckami, ale zato s riadiacou jednotkou zalozenou na AMD K6 🙂

trewqcz
trewqcz
Level 1 Level 1
3. 10. 2023 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, je super, když si člověk večer jede 50 po městě a z prava ho předjede typek na koloběžce. O kousek dál na světelný najede na chodník a vezme to po přechodu aby nemusel čekat má zelenou...

Anders
Anders
Level 1 Level 1
2. 10. 2023 09:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jelikož většinu takovýhle nařízení "opisujeme" z Německa, tak by mě zajímalo, jak to chtejí řešit tam, protože tam je "povinné ručení" na osobu a ne vozidlo. Netušíte někdo?

Ono totiž škodu nikdy nespáchá vodidlo, ale řidič...

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
4. 10. 2023 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anders @Anders V nemecku se kazde auto pojistuje zvlast stejne jako v cesku. A kolobezky uz tam jezdi povinne s poznavacimi znackami a pojistenim nekolik let.

zhever
zhever
Level 31 Level 31
1. 10. 2023 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde o to lidi ješte vice oskubat, to je snad jasne.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 10. 2023 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V celém našem právním systému jsou mnohem horší věci. Přece není normální, že stát chce po jedenáctiletém dítěti na koloběžce, které chce jet z Karlova na Hlavní nádraží (trasa podél Nového města pražského, založeného Karlem IV. před sedmi sty lety), aby jelo po magistrále (nemluvě o odbočkách vlevo). Realita je, že pokud se chce cyklosta/koloběžkář nezabít, nejezdit po dlouhých, kopcovitých a vydlážděných objížkách, musí porušit zákon a jet po chodníku. Přitom ta magistrála je vesměs k ničemu, metro obsluhuje mnohonásobně víc lidí a cílovou dopravu by bez problému pojalo metro (už dnes jezdí metrem C mnohonásobně víc lidí než po magistrále) a tranzitní by obsloužil průmyslový polookruh s Blankou.

zhever
zhever
Level 31 Level 31
1. 10. 2023 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @smazany-uzivatel-8vvvtq Co jste si navolili to mate....

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
20. 12. 2023 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @smazany-uzivatel-8vvvtq No. Nedejbože, když se chce jedenáctileté dítě na koloběžce projet po závodním okruhu...

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
1. 10. 2023 11:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedina vec , ktora by pohomhla je fakt nejake preskolenie a nasledne vydany neaky preukaz o sposobilosti, a hlavne, akonahle nieko vojde na vozovku plati pre neho vyhlaska ako pre vodica. Ukazte mi jednoho cyklistu, ktore cez prechod pre chodcov zosadne pretlaci bicykel a na druhej strane nastupi? za poslednych par rokov so videl snad dvoch-troch. Jednoznacny zaver je, ze by mali mat nejake opravnenie na vedenie nemotoroveho vozidla. a je mi jedno ci je to kolobezka, bycikel ci iny vehikel na ceste.

PS: Vrchol vsetkeho je, ze na bicykly, alebo na kolobezke jazdia bezne v protismere a videl som na vlastne oci ako okolo policajnej hliadky ktora ma zastavila na beznu kontrolu, preslo 7 cyklistov priamo okolo nich v protismere a ani sa neotocili, zaklad, ze ma drbali za to, ze mam zaspinenu SPZ, lebo som siel z lesa.

PS1: nehovoriac o idiotoch na bicykli, ako jedno rukov drzi riadidla, v druhej mobil a ide v strede cesty, a ako vodic ho mozem predbehnut s odstupom 2m na okrske, kde je plna ciara, lebo musim ist do protismeru, tak mi ostava iba to, ze bud ho vytrubim a dostanem fakera, alebo sa za nim budem vliect 15 min. A ano takymto pri obiehani zapinam odstrekovace a myslite si co chcete, To je to najmenej ako sa im pomstit, inac by som musel vyskocit z auta a rovno mu natrepat napapulu.

Myslim, ze niesom jediny. Stretavam aj mnoho "profi cyklistov", ale ti vedia ako sa maju na ceste chovat a stakzmito nemam problem.

roob
roob
Level 36 Level 36
1. 10. 2023 11:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec ako konkretne to teba ovyplyvni ked na tom priechode idem peso, alebo na kolobezke? Absolutne nijak, takze toto problem nieje. Problem je, ze ty ako vodic ma mas predbiehat s priestorom 1,5m.. kto to dodrziava? Lebo ja ked predbieham bicykel/kolobezku, tak idem do protismeru, ked sa neda, alebo sa blizi krizovatka, tak idem za tym cyklistom jeho rychlostou, alebo ho teda pomaly predbehnem a kedykolvek som schopny zastavit. To ale auto, ktore mna na kolobehzke co idem 25kmh, on sa pri mne 30cm prezenie 60tkou nedokaze..

snejdy88
snejdy88
Level 20 Level 20
2. 10. 2023 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @vr43x3m no dobře, ale ten jel na červenou a nerozhlíd se... tam je fuk jestli jel na kole nebo by šel pěšky, výsledek by byl stejnej

roob
roob
Level 36 Level 36
3. 10. 2023 08:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @vr43x3m auto islo na zelenu, na priechode semafor nieje vidiet ale na 99% mal cervenu teda. Este mal mat aj sluchatka. Takze znova, ked ti skocim do cesty tlaciac bicykel a zrazis ma, aky to je rozdiel ako ked ti skocim do cesty na bicykli a zrazis ma? Ziadny, lebo to nieje o tom, ale o tom, ze cyklista nedal autu prednost ked mal - a je uplne jedno ci to tlacil alebo na tom isiel.

edit: za sluchatka by som pokutoval aj yeeeebnutych chodcov. Ide jak sproste nepocuje nic. Ja mam vzdy len 1 sluchatko, aby som pocul co sa deje okolo mna kwa a na kolobezke zasadne sluchatka nenosim!!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 10. 2023 20:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec Na přechodech pro cyklisty přejíždět normálně můžou, na přechod pro chodce by se vůbec neměli jak dostat, neb jízda na chodnících je zakázána. Reálně ale chůze po přechodu bezpečnosti nijak nepomáhá, stačila by povinnost zastavit před přechodem a rozhlédnout se. Ostatně kdyby řidiči dodržovali pravidla a předjížděli cyklisty o metr a půl, což se třeba v Praze neděje ani náhodou, mohli by po silnici jezdit bezpečně všichni a chodník i přechody pro chodce by mohli sloužit výhradně chodcům.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
1. 10. 2023 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @50lukasmartinek

To jste se musel dnes zaregistrovat, abyste do nás cpal svoje pumpičkářská moudra? Jděte prosím pryč. O cyklistech v Praze radši pomlčte. Mají zbudovanou infrastrukturu, sebrali se pro ně desítky kilometrů dvouporudých silnic na předělání na cyklopruhy, zbudovaly se cyklostezky a stejně je najdete jak se cpu v elasťákách do metra uprostřed soupravy nebo předstírají výkony na magistrále nebo povltavské. Nikdo s mozkem totiž po Praze až na pár tras kolo používat nechce, protože to kromě demonstrace vlastního ega nedává ve většině případů žádný smysl. Tohle nejsou Pardubice nebo Hradec. A pokud chcete víc klidu, míň lidí, míň dopravy, tak vypadněte z města a realizujte se někde v přirodě. Města jsou tu od toho, aby bylyl centry obchodu a podnikání, ne pro spanilé cyklojízdy.

marwyn
marwyn
Level 1 Level 1
3. 10. 2023 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @smazany-uzivatel-8vvvtq V Praze není sebemenší důvod předjíždět cyklisty o metr a půl, protože prakticky všude jsou pruhy pro cyklisty, a když má cyklista svůj pruh už nemá nárok na odstup 1.5m.

Akulacz
Akulacz
Level 3 Level 3
2. 10. 2023 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec já třeba "papíry" na kolo dělal, už bych je ale asi nenašel. Bylo to na základce a dělala je celá třída a byla tam teorie i praxe, jen už nepamatuju jestli to bylo před nebo po revoluci, ale spíše lehce po. Docela by mě zajímalo jestli ve školních osnovách aspoň nějaká dopravní nauka zůstala, protože i chodec je účastník provozu a měl by aspoň základy znát.

@roob to tlačení na přechodu tam je spíše kvůli ostatním chodcům aby je cyklista neohrozil.

Těch 1,5m se někdy opravdu těžko realizuje, zvlášť když se někdo na kole motá uprostřed silnice, nebo jedou 2-3 vedle sebe... Je to vše jen o ohleduplnosti k sobě navzájem, což dnes dost chybí a jezdit už dnes není žádná radost jako dříve... Sám jsem měl na kole dvě bouračky, jednou mě vytlačilo auto ze silnice a hlavou jsem porazil tři popelnice, podruhé mi nedala přednost motorka a kulham doteď.

Brcaka
Brcaka
Level 2 Level 2
4. 10. 2023 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akulacz @Akulacz

Nedávno mě kousek před sjezdem ze zůžené silnice na cyklostezku předjíždělo auto od Rohlíku. Půlkou auta byl na vyvýšeném pruhu pro tramvaje, půlkou na silnici...

Jak už bylo mockrát řečeno, je to o lidech...

U cyklistů na přechodech vidím jako potenciální problém např. to, že pokud auto na křižovatce zatáčí např. doprava, řidič se rozhlédne a nevidí chodce, tak jede dál. Chodec mimo dohled by mu do silnice vlézt nestihl, ale cyklista s rychlostí 20km/hod to třeba stihne.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
30. 9. 2023 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co vídám na elektrokolech a kolostojkách už hraničí se šílenstvím. V mlze neosvětlný, 2 metry od krajnice, v lese neosvětlený 3 vedle sebe a podobně. Když už to nejde zakázat a může na tom jezdit každej kdo má do zadku díru, regulujte to!!!

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
1. 10. 2023 04:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos Auta zregulujou tak, že bude jezdit jedno z tisíce. Pak ti to bude jedno, ale budeš mít tu regulaci, kterou tak hrozně chceš :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
1. 10. 2023 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos

Ale ono to regulované už je. Na chodník to nesmí (pokud vám není méně než 10) a pokud to má výkon nad 1kW, tak je to dle vyhlášky 341/2014 Sb přílohy 8 motorové vozidlo, ale zcela jistě bez homoligazce, a na silnici to tím pádem nesmí. Zatím nebyla vůle platné zákony vymáhat, o doůvodu se můžeme jen dohadovat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 10. 2023 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos Všechno uvedené zakázáno je. Spíš by se měla regulovat auta, která města i vesnice dlouhodobě zamořují smradem, extrémním hlukem a ohrožují všechny ostatní několikanásobně víc.

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 10. 2023 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @smazany-uzivatel-8vvvtq Ako auto iduce po ceste ohrozuje chodcov na chodniku?

e6o5
e6o5
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
30. 9. 2023 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže co vidieť tu máme kolaps...

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
30. 9. 2023 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Povinné ručení je přece především kvůli neschopnosti rychle a "spravedlivě" vymoci náhradu za případnou škodu. Pokud by soud fungoval dostatečně rychle, tedy po nehodě a vyčíslení škody by ji buď viník dobrovolně zaplatil nebo by soud rychle rozhodl, pak by bylo toto ručení dobrovolné, obdobné pojistce domácnosti za způsobené škody (pojistka "na blbost").

Pokud se někdo chová nezodpovědně, povinné pojištění může situaci ještě zhoršít, protože nastolí pocit převedení zodpovědnosti na pojišťovnu.

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 9. 2023 07:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindra_S @Jindra_S A pokud by na to viník neměl a musel vám to splácet třeba celý život, trpce by litoval, že nebyl pojištěný. A vy jako poškozený byste litoval úplně stejně.

Rozumný člověk má i dnes pojištění osobní odpovědnosti za škody, pro sebe a celou rodinu, s limitem plnění minimálně milion, radši deset.

Jinak koloběžkáři jsou mor, viděl jsem video, kde koloběžkářka vjela neočekávaně před auto, řidič reflexivně včas zabrzdil, ovšem ten za ním to už nestihl a nabořil ho. Co myslíte, že udělala ta krásná slečna? S úsměvem ujela pryč. Bylo jí srdečně jedno, že způsobila autonehodu s mnohatisícovou škodou.

Jinak co se cyklistů týká, jsou naprosto stejný mor a neměl by se mezi tím dělat rozdíl.

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
30. 9. 2023 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @karlekarle Ano, souhlasím, že bychom asi litovali, ale právě od toho by pojištění mělo být sjednáno a to nejlépe dobrovolně, nevázaně na vozidlo, ale na řidiče. Praxe je jiná.

A v příkladu, který jste uvedl by povinné ručení slečny nic nezměnilo. Možná tak zavedení kamer jako standardního doplňku automobilu.

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
1. 10. 2023 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @Jindra_S A odkud si myslíte, že bylo to video, které jsem viděl? :-)

Já kameru vozím už sedmý rok.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 10. 2023 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @karlekarle Ten vzadu měl mít ze zákona dostatečný odstup, pokud by ho měl, nenaboural by. Jenže toho skutečného "moru" je u nás tak moc, že zřejmě musí jezdit půl centimetru od sebe a viní za to jiné.

Honzicekcz
Honzicekcz
Level 5 Level 5
3. 10. 2023 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @karlekarle Jsem řidič obojiho a když vidím jak auta se lepi na sebe tak koho je to asi chyba že. Když se na mě lepi někdo tak zpomaluji. Většinou zmizi pak.

roob
roob
Level 36 Level 36
1. 10. 2023 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindra_S @Jindra_S aku nehodu sposobis kolobezkou ale nemozes ju sposobit bicyklom? Ked teda povinna poistka, tak poistit !!OSOBU = sofera!! nie dopravny prostriedok.

Petr Sehnal
Petr Sehnal
Level 1 Level 1
29. 9. 2023 23:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, vítám to.

Jako řidič jsem neosvětlené koloběžkáře potkal dokonce i v TUNELU, co předvedla skupinka němců tady na velké velké křižovatce, nad tím mi taky rozum stál - najeli v pěti na červenou přímo doprostřed a ještě se tvářili znepokojeně, že někdo troubí, přitom byli ještě zjevně podnapilí. Mně osobně solidně zrakvil člověk, který se na hulváta otočil přes dvojitou tlustou čáru (byl pravomocně odsouzen díky kamerovému záznamu což bylo mé jediné štěstí).

Jen ať jsou hezky pojištění, kluci.

Osobně bych se nebál jít i tak daleko, že každý na silnici (včetně cyklistů) by měl mít aspoň test z předpisů. Ale chápu, že tohle vnímám subjektivně skrz můj zážitek.

gepard
gepard
Level 26 Level 26
29. 9. 2023 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @PetrSehnal Jsem pro, aby se v 10-ti letech vydával dětem řidičák na kolo. A kdo ho neudělá, nesmí nezdit.

Petr Sehnal
Petr Sehnal
Level 1 Level 1
30. 9. 2023 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard ano, ještě i povinnou SPZ formou nášivky na zadek! 😀

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
30. 9. 2023 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @PetrSehnal Nepopírám, že se takoví "sebevrazi" najdou. Ale jak tomu pomůže pojištění? Pouze v případě, kdy Vám způsobí škodu a dokážete jim to, dostanete plnění od jejich pojišťovny a pokud nemáte starší auto, možná to škodu zaplatí. Pokud byli opilí, tak by to pojišťovna vymáhala v celé míře od nich. A pokud by jim nedokázali, že to způsobili oni, pak je možné, že by jste to zaplatil sám + náhradu škody jim, pokud nebudete pojištěný sám (havarijní pojištění)

Nemůžu si pomoci, ale jediný, kdo tady vyhrává je pojišťovna. :-(

Petr Sehnal
Petr Sehnal
Level 1 Level 1
30. 9. 2023 14:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindra_S @Jindra_S auto vem čert, nejhorší jsou škody na zdraví. Jen první mně týden na ARO v nemocnici stál z pojištění 200 tisíc korun, a to jsem byl v nemocnicích celkem 4 měsíce (bolestné a trvalé následky jsou potom vyšší statisíce u vážnějších zranění, a to prosím na jednu zraněnou osobu).
A teď si představte, že se vinou koloběžkáře stane nehoda dvou aut. Zaplatí to z vlastní kapsy? Ne, poškození nic nedostanou. A zde právě přichází povinné ručení, které toto zajistí.

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
30. 9. 2023 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindra_S @PetrSehnal Pokud koloběžkář nemá na zaplacení, povinné ručení skutečně pomůže - za docela silného předpokladu, že koloběžkář bude označen jako viník nehody a samozřejmě, pokud povinné ručení bude mít - když vidím, kolik lidí jezdí na e-skůtrech po cyklostezkách a cestách, nedělám si iluze, že každý koloběžkář ručení bude mít - třeba proto, že papírově bude mít koloběžka menší výkon a rychlost. No a pak jsme tam, kde jsme byli.

A neumím si dost dobře představit, že koloběžka způsobí nehodu dvou aut a bude zároveň označena jako viník. Pokud by jedno zabrzdilo a druhé to vrazilo do něj, předpokládám, že to bude považováno spíše za nepřizpůsobení jízdy povaze a stavu vozovky.

roob
roob
Level 36 Level 36
3. 10. 2023 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jindra_S @PetrSehnal ale zas a znova!!! trochu zdraveho rozumu prosim. Preco prave kolobezkara? Vinou cyklistu sa nemoze stat nehoda 2 aut? Bicykle kolko chodia po cestach? 100 rokov? Kolobezky kolko? 5 rokov? Preco nie bicykel, preco prave iba a len kolobezka?

Abby
Abby
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
1. 10. 2023 10:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @PetrSehnal já takový zážitek (zatím) naštěstí nemám a plně souhlasím. Každý účastník silničního provozu, tedy i cyklista, by měl mít řidičský průkaz, na vozidle/kole/koloběžce jasně a viditelně umístěnou RZ a stejnou zodpovědnost, jako mají řidiči aut. A osobně doporučuji každému řidiči mít v autě kameru, která se spustí s okamžikem nastartování, leckdy to je jediná věc, která dělí spravedlnost od nespravedlnosti. Mě takhle pomohla moje kamera před cyklistou, který mi hodil myšku z prava a spadl mi pod auto, první reakce policajtů byla, že je to moje vina a že jsem měla předvídat, po shlédnutí záznamu to přehodnotili a dokonce se mi omluvili. Problém je, že cyklista nebyl nijak potrestán a to mě neskutečně vadí, kdybych neměla kameru, byla bych potrestaná já a to neprávem.

roob
roob
Level 36 Level 36
3. 10. 2023 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abby @Abby suhlas, EU vymysla vseliake k..ny ale ze by povinne zaviedli kameru do auta, to nie. To by malo byt prve co mali spravit. Nemusi byt povinne, stacila by nejaka zlava z rocnej poistky.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
12. 10. 2023 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abby @roob Ty kamery se naopak ZAKAZUJÍ! Mohli by totiž natočit něco, co by neměly... ;-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
1. 10. 2023 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Sehnal @PetrSehnal Tak účastníkem silničního provozu je i chodec.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
29. 9. 2023 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čím více zákazů tím to budou lidi více ojebáva*.

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
30. 9. 2023 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @honza9800 Což je způsobeno zoufalou úrovní vymahatelnosti práva v ČR. Včera jsem slyšel mluvit ředitele ŘSD o bilboardech u dálnic, které tam už několik let nemají podle zákona co dělat, majitelé je měli dávno odstranit. ŘSD se je snaží likvidovat, ovšem samo nesmí, musí o tom rozhodnout místně příslušný úřad, protože jsou mimo pozemek dálnice. No a když úřad konečně rozhodne a ŘSD je na své náklady odstraní, jejich majitelé ŘSD žalují pro způsobenou škodu. Tohle je fakt možné jen v ČR.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
30. 9. 2023 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @karlekarle Tohle jsou úřednický lži. Realita je taková, že v tom jedou a nebo jsou zcela nekompetentní to řešit.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
30. 9. 2023 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @karlekarle Hlavně v klidu. Neprožívej to tolik. ✅

roob
roob
Level 36 Level 36
3. 10. 2023 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Endler @karlekarle zas, preco tebe vadia bilboardy, tak sa na ne nepozeraj! Pochopim, ked vadia traktoristovi alebo kombajnistovi pri praci, ale ze tebe ako nezainteresovanemu vodicovi to vadi fakt nechapem.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
29. 9. 2023 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvažuješ takhle o každém zákoně? Pokud ti přijde nepochopitelný tak je to tim že jsi v etatitické písařské republice? To je laťka dost nízko uvážím li, že máš problémy i se samoobslužnou pokladnou :-D

Alianna
Alianna
Level 1 Level 1
29. 9. 2023 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby se lidi nechovali jako prasata zadne zakazy by byt nemuseli.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
30. 9. 2023 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alianna @Alianna přesně ale tak je to vždy, kvůli bezohledným dementum trpí i slušní lidé... Názorná ukázka jak jsou lidi bezohlední je třeba při jízdě autem např. jedoucí sanitka...

Alianna
Alianna
Level 1 Level 1
1. 10. 2023 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepaZdepa @pepaZdepa-1

Muzu potvrdit v kolone za nami sanitka a pulka ridicu nevi co ma delat nebo ji nevnima

Stejne je ideal jak ti idiot na kole nebo kolobezce hodi mysku pred autem a pak se jeste rozciluje jak dostanu trubku a paj projede na cervenou a do protismeru pokud mozno

Reklama
Reklama