Zpět na článek

Diskuze: Rok 2016: ve znamení vysokých cen a mírných inovací

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
30. 12. 2016 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaký je smysl státu? Aby chránil obcany pred firmami. Aby hospoda nemohla prodávat prošlý jídlo a argumentovat tím že když se ti nelíbí že po jídle zvracíš máš jít jinam... Neříkám že zákony jsou idealní ale problémy které vedou k jejich zavedení jsou realné. Kouření v hospode musela dýchat obsluha. A jít si zakouřit ven neni zas takovy problem. V hypermarketech uzivali natlaku na zamestnance aby sli o svatku do prace. No a EET kalkuluje s tim ze kazdej podnikatel krade - s cimz se neztotoznuji

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
30. 12. 2016 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Nejenom EET.
Např. autorský zákon dělá to samé, ale ze všech.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
31. 12. 2016 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada Autorsky zakon neni myslen tak ze ty krades ale ze platis za to ze mas moznost kopirovat. A dle meho soukromeho nekvalifokovaneho nazoru je to opravdu mrdka

Flasar
Flasar
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
30. 12. 2016 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Ještě že si horníci nemohli vybírat v jakém prostředí budou makat a nahnali je do šachet.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
30. 12. 2016 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flasar Jj ale hornici maj umerne vetsí plat a odchází do důchodu drív - opravdu chceme tohle zavédst i pro obsluhu v hospodě? A jak se to promítne do cen? Nebylo by snazší kdyby si sli kuraci zakourit ven?

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flasar @Mmchk: A co treba zdravotni personal na infekcnim oddeleni? Tam je to jak kompenzovano?
Co treba pracovnici bezpecnostnich agentur prevazejici penize. Tam je to jak kompenzovano?

A proc se ty koumosi staras o to jak se to promitne do cen? Co ti je po tom? Prece pak muzes chodit do levny nekuracky ne? nech lidi hlasovat nohama.

Ale to komousi dycky dobre vedeli ze by jim z t oho "raje" vsichni zdrhli, takze kolem lidi je treba mit stale natazenej ostnatej drat, aby se chovali jak se maj podle "elit" chovat. A pak uz jen staci vysvetlit ze to je pro jejich dobro. Viz tvoje snusky kecu.

Ale vubec nejsmutnejsi sem z toho, ze se domnivam, ze ty sam se asi citis jako demokrat-liberal. A pritom z tebe diktaura strika na vsechny strany.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
31. 12. 2016 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flasar @mroyko: Lide v dole se v prumeru dozivaji o 15 let min nez bezna populace kuli prachu a tp... To sestry ani securitaci Ne... S hlasovanim nohama souhlasim ale to plati jen ve meste - tam kde mas na vyber... Dulezite ale je ze kurak ma na tvuj ukor uzitek za kterej te nekompenzuje... Cemuz jde predejit tim ze si udela prochazku ven No problem

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
31. 12. 2016 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flasar @Mmchk: V prumeru. To jako ze kdyz "v prumeru" kazdej cikan krade, tak vsechny zavrem?

Tak at ti co maj prokazatelne problemy jdou klidne driv, treba ve 30. Ostatni at makaj. Tak by to bylo prece spravedlivy.

Vsichni furt broji proti kolektivnimu hazeni do jednoho pytle a najdenou je to richtig?

Ale to sou moderni komousi, pravdila plati pro vsechny stejny, jen obcas v zajmu lidu je treba je obejit a jeste ne vzdycky. Ale jinak sme si vsichni pred zakonem rovni... To je jasny!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 12. 2016 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flasar @Mmchk: Kuřáci jsou zrůdy, šup s nimi na mráz! :lol: Jasně, jasně, svoboda podnikání, ale stejně, nemůžu se přestat řehtat, dobře jim tak.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
30. 12. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Ano, a výsledek je, že teď zaměstnanci o svátcích nechodí prodávat... ale chodí dělat inventury, aby se pak pak neztrácel čas, když může být otevřeno. :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
30. 12. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Jj jak rikam - zakony nejsou idealni. Ríkam si ze lepsí resení by bylo dát napríklad o svátcích ze zákona 5ti násobek mzdy takze by si to obchody rozmyslely a lidé by meli prachy, ale oni by stejne vymysleli zpusob jak to ochcat... má někdo lepší nápad jak ten problém řešit?

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mmchk: Je videt ze mluvis z praxe. A presne jelita jako ty - naprosto bez znalosti meritu veci, to pak v zajmu dobra a vseho lidu od stolu rozhodnou.
Na svatky je vetsinou boj kdo pujde do prace, to neni za trest ale za zasluhy kdo jde na svatek makat...

Protoze za svatek je jaksi vic penez, a kdyz dostanu vic penez za stejne prace, tak to je prece parada.

To je stejny jako kdyz nejakej ten komous od socialni demokracie vyhlasil ze v noci delaj jen slapky a zlodeji a ze slusni lide spi. Proste netusis jak realita vypada.

Klasickej dobrotrus, v zajmu lidi praujicich ve sluzbach ses schopnej prosazovat zakon, ktery ty lidi jimz ma pomoci pekne stve.

A co treba benzinky(kdo tvrdi ze to nejde, viz Svycarsko-nocni automaty napr.) a dalsi a dalsi sluzby. Pokud uz teda mas potrebu sirit dobro proti vuli tech jichz se to dobro ma tykat, tak dusledne. V praci by mela byt nanejvys policie, hasici a zachranka. MHD - lidi maj nohy a jako si muzou nakoupit o den driv tak objet si to taky muzou o den driv, i ridici chtej bejt doma. Co divadlo, kino, koncerty? Myslis ze herci, uvadecky, muzikanti nechtej volne vikendy? A tak se da pokracovat.

Ja povazuju vsechny tyhle ochranarsky bolsevicky manyry za scestny. Ale kdyz uz si chces hrat na socialniho inzenyra tak dusledne. Pak me budes stvat, ale sem ochoten tvuj nazor respektovat.

To co ty a tobe podobni hlasate ted, je jen ukazka toho ze jste nevzdelani sasci bez rozhledu. A pod zaminkou sireni dobra ste ochotni snad i strilet do lidi. No ale o bolsevicich sem uz vlastne psal.

davkol
davkol
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mmchk: „Řešením“ je ponechat to na [i]volném trhu[/i] a pokud se budou lidé mít blbě, bude to vlastnost správně svobodného trhu, nikoliv chyba státu. Stát je špatný, áááno?

/s

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
31. 12. 2016 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: lidi co znam se o praci na svatky opravdu neprali - jinak mme zajima tvuj nazor ale nevim proc volis tak agresivni formu - bal bych se ze pak ctenare bude vic drazdit JAK neco rikas a zabije to CO rikas...

Tomik_one
Tomik_one
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: Souhlasím. Je důležité si také uvědomit, že ten zákon o svátcích vlastně neřeší příčinu, jen flastruje ten důsledek. A už z toho důvodu je špatně a ti co jej navrhli a schválili nedělají dobře svoji práci.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
31. 12. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mmchk: Jeste k te agrsivite. Kdybych se takhle poustel do nacku, tak bych byl oslavovan. To prece patri k bontonu.

Ale vzhledem k tomu ze komousi/cti socialni demokracie/ dneska vladnou vetsine evropy tak je ta ruda spina etablovana, a kazdej kdo se o ne otre je odpadlikem ze svate cesty a tudiz hoden zavrzeni.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
31. 12. 2016 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mmchk: Jinak agresivni formu nevolim, ta prichazi sama ve chvili kdy me nekdo poucuje co je pro moje(ci vseobecne neci) dobro. Protoze kdyz me nekdo do neceho nuti tak to je agresivni jednani. Obhajujes-li agresivitu(ci primo prosazujes), cekej agrsivni reakce. Takhle jednoduhcy to podle me je.

Jinak ty svatky. Mozna to je v tvem okoli jine nez v mem, ale kdyz se bavime o tom zajmu o praci ve svatku, bavime se o prodavackach a prodavacich? nebo o nejakych uplne jinych pozicich ktere taky delaji ve svatek?! Ale je pravda ze to muze byt dane i lokalitou a mirou nezamestnanosti. O to vic ale z toho pak vyplyva ze je nesmysl neco takhle narizovat kdyz nekde se to setka s pozitivnim a jinde negativnim ohlasem.

A vratil bych se k jadru problemu. Proc zrovna prodavaci? Proc ne jine profese jez sou o svatcich zbytne? A to budeme mit zakon na kazdou pracovni pozici? Kdo smi delat o vikendu, kdo o svatcich. A najmem na to alespon 50 tisic uredniku.
Aby meli lidi zastani a ti hnusni kapitalisti je nevykoristovali(tohle sem uz nekde slysel), je to v jejich zajmu. Jak po tvejch komousko-dikatorskejch kecech nemam byt agresivni?

Uz ti chyby jen umistenky do prace a povolenky na rozmnozovani. Samozrejme v zajmu vsech obycejnych lidi...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
31. 12. 2016 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: "Obhajujes-li agresivitu(ci primo prosazujes), cekej agrsivni reakce"

a to je presne ten duvod proc stat nektere oblasti musi regulovat zakonem :) nebyt agresivniho chovani konkretnich subjektu nemusel by nic regulovat ani narizovat jak jednoduche ze ;) zadne tresty zadne zakonem dane povinnosti atd atd atd to je mi to ale krasna utopie aby se kazdy choval spravne a uvedomele ve vsech oblastech lidskeho ziti a byti ;)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
31. 12. 2016 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: Ja te chapu - byl jsem totalne jako ty ... Ale pak sem cet knizku co me primela muj pristup prehodnotit Jmenovalo se to manual to create an atheist od Petera Beggoshiana - zajimave cteni Vsem doporucuji

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
1. 1. 2017 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Mmchk: Proc si sem nasazel ty psimenka. Ten post je o nicem. Byls jako ja? To znamena co? Jakej si byl? Skvelej a uzasnej? :D

Doporucujes cteni. Jasne muzu si o tom neco zjistit. Ale pokud neco doporucuju nestalo by za zminku proc?

Mas tady v diskusi miliony znaku a prispevku ale tenhle zasadni kdes me mohl obratit "na pravou viru" takhle odflaknes? Proc?
Kdovi jestli si to cetl, a pokud jo tak zjevne netusis co ti to dalo. Jinak bys to snadno shrnul par vetama.

Takze si tu dle meho hrajes na secteleho intelektuala a to je jedine sdeleni tveho prispevku.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
1. 1. 2017 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Jinak z tveho postu usuzuju ze se domnivas ze prosazovat "utlak" ci "predpisy" proti vuli spolecnosti je v poradku, pokud se ale tato tomu brani je treba trvrde zasahnout protoze je to ze strany obcanu vlastne utok na stat a to trpet nebudem. Nebo si to jen spatne vykladam? Stat je tedy vic nez obcan a ten se v zajmu statu musi zrici svych uzce sebestrednych zajmu?

To sme ale zas u tho co hlasali komunisti. Budujeme lepsi a spravedlivejsi stat a tudiz na jednotlivci nezalezi. A kam to vedlo snad vime.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
1. 1. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Chapu, proste lidi je treba chranit pred vsim, i pred nima samejma. Vubec nejlepsi by bylo kdyby sme kazdej byly zavreny ve svoji cele po cely zivot, to by pak bylo panecku bezpeci.

A ano na agrisivitu je nejlepsi nastavit druhou tvar. Nechovame se jako zvirata, jsme noblesni lide

A funguje to vyborne, vzdyt napriklad teroristi sou z nasich reakci na jejich utoky uplne hotovy. De facto se hrouti, protoze po utocich se politici chytnou za ruce a slibi odhodlani vytrvat do posledni zijiciho obcana.

A taky slibi vic policajtu - coz ted treba vyborne na Silvestra zabralo v Turecku kde jich v istanbulu bylo 17 tis v ulicich a diky tomu nedoslo k zadnym utokum ze?!

Ale samozrejme, je treba jednat mirne, agresivita do mezilidskych vztahu nepatri, nikdy za zadnych okolnosti, je treba odpoustet bliznimu svemu(ostatne vrazi po par letech pusteni na podminku jsou krasnym prikladem)

Dalsim peknym prikladem budiz domorode obyvatelstvo v USA(cti indiani) - vitali, pomahali a dostalo se jim zaslouzene odmeny...

Hodni a prehnane slusni lide maji k panu bohu vzdy tak nejak nejblize, protoze nez aby nekomu treba jen ublizili, radsi se nechaji zabit.
To je volba na niz nikdy nepristoupim ale ktera je v soucasnoti v Evrope povazovana za normu slusnosti.

Pak sem hrdy na to ze nejsem podle dnesnich meritek slusnym clovekem.

reader
reader
Level 1 Level 1
1. 1. 2017 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: Zbytečné reagovat, s tímhle se nedá vést seriózní diskuse. Doporučuje "Manuál na vytvoření ateisty", a komu asi vadí víra a věřící a lidé hledající správnou cestu, že... dáblovi a jeho nohsledům psychpatickým a asociálním politikům a oligarchům, tito sami velmi často satanismus vyznávají a praktikují a je to již více než dostatečně zdokumentováno.

Víra je právěže ta jediná správná cesta, protože představuje životní hodnoty, prosperitu celku (všech lidí) a také něco, s čím si tyto zlé síly nedovedou poradit a nemohou nad tím vyhrát. Nakonec budou věřit všichni, a dnes je to chválaBohu už jistota, i když nás čeká asi ještě dlouhá cesta.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
1. 1. 2017 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: koukam ze tu tocis o nicem a jeste jsi nechapavy pripadne anarachista :D protoze statni zrizeni neni o nicem jinem nez o brutalnim nasili ...jak jinak udrzet integritu uzemi donutit tak velkou skupinu lidi k vzajemne spolupraci verim ze i soucasna infrastruktura z ktere tezime my vsichni by byla na mnohonasbne horsi urovni ..(naopak se mi zda ze agresivita cele EU je prilis nizka a otocena spise proti vlastnimu lidu - ale to uz resime spise otazky terorismu a migrace)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
1. 1. 2017 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: takze kdyz je to proti jeji vuli znamena ze spolecnost si preje kradeze zabijeni apod. ? uzasna logika tvych zaveru ....

ne kazdy je natolik silny aby se dokazal legalne i nelegalne branit nemoralnimu chovani jinych a jak se rika nezijeme v dzungli aby jsme se museli ridit pravem silnejsiho ....ostatne kdyby takove pravo platilo bylo by to velmi neprijemne pro kazdeho z nas ....

gersa
gersa
Level 1 Level 1
3. 1. 2017 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @reader: Ty už nehul :lol:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
1. 1. 2017 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @reader: Která víra? Víra v ježíše? zeuse? Alláha? Vesmírné lidi? Mají dost rozdílné predstavy na to jaké životní hodnoty jsou ty správné..

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
1. 1. 2017 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Demokracie je "diktatura" vetsiny. O tom se nehodlam s nikym dohadovat.

A pokud si vic nez pul naroda odhlasuje ze je v poradku vrazdit blondaky, tak je to v poradku. Protoze presne o tom demokracie je. Pokud si myslis neco jinyho a vetsina si neco jineho myslet bude tak uz ale nehovorime o demokracii.

Vtipne na tom je ze zminujes co kdyz si spolecnost bude prat loupeze?!

Co jineho jsou dane nez nadpolovicni vetsinou posvecena loupez? Proste se to demokraticky odhlasovalo tak to tak je. Loupeze uz sou davno statem schvaleny...

Ale to by chtelo premyslet o svete ve kterem dnes zijeme v kontextu a s alespon drobnym nadhledem.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
1. 1. 2017 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Tvoje mozkove pochody mi nejsou jasne. Nejdriv se do me pustis, ze si stojim za svym a hajim svuj prostor a nazory. A vadi mi ti jez mi chteji "PRO DOBRO SPOLECNOSTI" neco prikazovat.
Ze musim akceptovat ze stat je drab a tak to je a je to vlastne dobre. Abys to ukoncil tim ze stat s chova spatne ke svym obcanum.

Cili si napsal - stat se chova drsne ale je to tak dobre a meli bysme ho poslouchat i kdyz se nam to nelibi je to tak asi funkcni a to prave.
Ale chova se k nam osklive a nelibi se mi co a jak dela, mozna bysme ho tak poslouchat nemeli.

ale ja to tu tocim o nicem pripadne sem nechapavej. Chapu, tvymu mozku fakt stacit nemuzu...

Pochybujes o idealnosti aktualniho rizeni statu potazmo EU, ale pokud to same delam ja, sem spatny protoze sem agresivni kdyz nekdo chce omezovat ma prava.

To je jako rict cloveku ze i kdyz ho nekdo okrada mel by byt v klidu nebyt nastvany, sprosty ci dokonce agresivni, nedejboze aby se branil, jinak se sznizuje na uroven toho lupice.
Absurdni vsak aktualne adorovany pristup. - hezky si nech ublizit, policie to pak prosetri a odlozi. Ale neber zakon do vlastnich rukou, to je fuj fuj fuj. Ses nesvepravny obcan, neco bys podelal, vsechna rozhodnuti nech na statu.

Nejsem anarchista, jen se mi nelibi ze smerujem zpatky ke komunismu. Tim ta vlakna zde zacinala a nekterym jedincum se nelibilo ze do marxistu ve vladach moc tepu, sem na ne osklivej ba agresivni...

Takze vlastne se da rict ze se tu tocim v kruhu. Protoze vy nediskutujete o argumentech jez nabizim, vy to cely tocite na tom ze kdyz stat rozhodne, dobre rozhodl a ja mam drzet hubu, maximalne muzu ve volbach jednou za 4 roky dle statem nastavenych pravidel volit. Zakon je zakon.

Pak ale nechapu proc lidi nadavaj na treti risi a komunisty. Na ty zvrestva tenkrat byli zakony, v zajmu slusnych lid samozrejme, takze vse bylo legitimni a dnes to je pritom prezentovano jako zverstva, proc. Bylo to dle zakonu takze ok. Akorat hnusni rebelove chudaka Hitlera a Komunisty poslali kamsi, ale to nebyli slusni lide, vzdyt vrazdili protizakonne SSmany atp.

Chapu spatne zakony se asi dodrzovat nemusi ze? Ale kdo to rozhodne? Stat? To asi ne ze... na svrzeni diktatury je potreba nejdriv porusovat jeji zakony. Ale porusovani zakonu delaji jen spatni lide cili kdokoliv kdo chce svrhnout diktatora je spatny clovek, protoze se neridi diktatorovymi zakony.

Myslim ze ted uz mam ve vasich myslenkach jasno. A vzdavam se, tenhle "boj" nemam sanci vyhrat.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
1. 1. 2017 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: - ano jsi sobec s omezenym chapanim a to se jen tak snadno nezmeni at budes prekrucovat vyrcene donekonecna :)

- ano zijeme v pospolite spolecnosti ktera se nejakym zpusobem vyvinula do soucasneho stadia >>> ze uz je na nas od malicka pouzivano nasili aby jsme se naucili jistym zasadam a schopnosti spolecne fungovat je pro lidi tveho typu zrejme spatne v tom pripade doporucuji takovym lidem prestat zneuzivat a vyuzivat vyhod ktere takovy system nabizi a odstehovat se nekam do bohem zapomenute oblasti a zit si svobodne po svem kde nebudes potrebovat vzdelani ani zakladni hygienicke navyky atd atd :)

- asi ne

- pochybnosti jsou vzdy na miste s mnoha vecmi vyrazne nesouhlasim ale mame lepsi reseni jak redukovat negativni a skodlive jevy ve spolecnosti nez jejich potlacovanim a nekonecnym ustupovanim ? ....za nalepkou ruznych statu/spolecnosti ci EU jsou konkretni lide s konkretnimi zajmy a umysly nelze bagatalizovat stovky tisic statnich zamestnancu a brat je jako jednoho dokonaleho cloveka ktery by se nemel doupoustet zadnych chyb s chybami se pocitat proste musi ;) predstavte si ze plno vam podobnych je u moci a kvuli tomu to tady vypada jak vypada :)

- vyznelo nekde v mem textu ze pasivita by mela byt uprednostovana a ustupovat se negativnim projevum cehokoliv ? spise tvrdim opak ze pokud se konkretni subjekty chovaji agresivne ma stat zasahnout taktez aktivne ...coz se nekdy dari a nekdy ne .....

- tak co tedy jsi kdyz se ti nelibi potlacovani agresivniho chovani statem a vyzadujes absolutni svobody bez dani a povinnosti ?

- vsak diskutovat muzes jen neakceptujes nas nesouhlas s tvymi nazory a my neakcuptejeme ted tvuj o deregulaci cehokoliv co se ti zrovna nelibi ze je nejakym zpusobem regulovano kvuli nemoznosti/neschopnosti se branit "slabsim" jedincum :)(uz od mala nas ucili ze slabsim se ma pomahat ;) nekdo to v sobe ma nekdo ne ...)
ano jako mensina mas plne pravo nesouhlasit a svobodne se k tomu vyjadrit slovem pismem i volebnim listkem atd. :D ale jestli ti to vyhovuje dal se toc jak ta kaca ....

- bez komentare dalsi vyblitek mimo :)

- zakony spise slouzi k ochrane nejakeho zajmu kdyz je zakon spatny tak je potreba bojovat za jeho zmenu i kdyz zrovna slouzi ac spatne k ochrane pozitivniho zajmu ...celkem jednoducha logika ...bohuzel zakony vytvareji cele skupiny lidi kteri chybuji a nedokazou v mnestnat do textu vsechny mozne alternativy aby byl neprustrelny nebo dokonaly(viz EET napad dobry a prospesny realizace bohuzel zoufala a nedomyslena ...nebo cenzura/blokovani nelegalniho hazardu a zamezeni uniku prijmu do statni kasy taktez pozitivni napad ale hrube mimo z mnoha duvodu....)
...rikam jak by bylo fajn zit v dokonale spolecnosti s moralne dokonalymi jedinci (samozrejme dle dnesnich meritek) ....ano dle soucasnych meritek je v drtive vetsine pripadu zlodej / vrah / nasilnik apod. spatny clovek a urcite neni lepsi tim ze se neridi zakony bohuzel to ale neplati vzdy(coz jsme videli po revoluci jak se z mnoha nasilniku, zlodeju a opilcu atd. stali politicti vezni a celebrity)

- to jsem rad ze tenhle prapodivny boj doufam nevyhrajete ....

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
1. 1. 2017 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: tak tohle mi uplne staci abych pochopil ze na lidi tveho typu nema smysl reagovat (opet mi to ale nedalo) >>>
"Co jineho jsou dane nez nadpolovicni vetsinou posvecena loupez? Proste se to demokraticky odhlasovalo tak to tak je. Loupeze uz sou davno statem schvaleny..."

ale i tak se te zeptam jak jinak by jsi bez te "danove loupeze" zajistil vytvoreni a udrzovani tak komplexni infrastruktury a jinych vydobytku moderni spolecnosti kterych si taktez uzivas plnymi dousky kazdy den po cely zivot ?

tim ze bezna fakta prekroutis a vytvaris nejake extremni priklady (asi mas uzasne myslenkove pochody psychopata) tak pravdu ktera rozbiji tve argumenty nezmenis :)

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: [b]Pod pohruzkou nasili ci omezeni svobody nekomu musis odevzdat penize.[/b]

Vazne mi odpovez, jak tohle hodnotis pokud ne jako loupez?

Ale ja chapu dane. Ale ten priklad s danema sem dal kvuli vysvetleni ze demokracie znamena ze cokoliv si nadpolovicni vetsina odhlasuje ze plati. Treba i loupez.

Jenze to bys musel chapat nasi konverzaci jako jedno vlakno. Ty to vytrhavas z kontextu. Nekdy z kontextu vlakna nekdy i z kontextu jednoho prispevku. To se pak diskutuje tezko.

Ja preci nerikam ze se maj dane zrusit. Jen tvrdim ze to je regulerni loupez, jen demokraticky schvalnena a na tom trvam. Vim ze bez dani by to neslo(tak jak to dnes mame a jak chapeme civilizovanou spolecnot), ale to na meritu veci nic nemeni, je to jasna statem nejen posvecena ale vyzadovana loupez. Tak to je. Ale nikdy sem nikde netvrdil ze ze sem proti danim.
Jasne, rad bych platil min, ale to asi kazdej ne?

Jen se te tu uz dva dny snazim donutit abys slepe nepapouskoval co si nekde slysel ale abys o svych nazorech premyslel. Premyslel, ne je menil! To kdybys mi chtel zas neco podsouvat...

Jen tak trochu historie? Jak zacali dane? Zamecti panove potrebovali prachy na bujare vecirky a vojenske vypady. A protoze obycejny clovek nemel nikde zastani pohrozil mu pan-pokud nezaplatis povesim te. A poddany vedel ze se ho nikdo nezastane a pan ho v klidu povesi. A dostal za to neco jako nove dalnice(cesty)? Hasice? zdravotnictvi? Socialni jistoty? No samozrejme nedostal za to ani prd.
Respektive dostal za to jednu vec-nechali ho nazivu protoze kdyz byl schopen zaplatit dane tak byl uzitecnejsi nazivu.
Cili dane jsou uz z histroickeho hlediska loupez a nechapu co ti na takovem oznaceni vadi.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Ale ja bojuju informacne/osvetovy boj. Nikdy sem nikde nenapsal co jak by se melo delat. Nikde nepisu ze tohle nebo tamto by se melo udelat. A co je spravne a co spatne.

Jen zpochybnuju vase cernobily videni sveta ze vsechno je uplne jasny a neni o tom treba premyslet ci dokonce pochybovat.

Viz otazka zda slusny clovek vzdy dodrzuje zakony. Nebo treba demokracie - vrazdeni blondaku.
To jsou provokativni veci co nuti k zamysleni.

A mne staci to, ze na tyhle zaludnosti si nereagoval, takze ti doslo ze tak jednoduchy a jednoznacny jak to tady vsichni malujete, to neni...

Tezko se mnou bude cely svet souhlasit, jen bych byl rad kdyby se lide obcas zamysleli do hloubky nad svymi vlastnimi nazory. Domysleli dusledky svych postoju v rovinach jez je nikdy nenapadlo videt(opet ona slepa poslusnost pred zakonem).

Ja chapu ze zakony jsou potreba(protoze sme porad preci jen zver, byt sme se za posle 10k let vysvihli). Jen odmitam slepe dodrzovat kazdy zakon, protoze to je zakon. Jiste, mozna me stihne spravedlivy trest. Ja chci obstat ale zejmena sam pred sebou a svymi blizkymi a az pak pred zakonem.

Cili pokud mi zakon prikaze postrilet mou rodinu, tak to neudelam, a holt nebudu slusny clovek a nedodrzim zakon...
Takhle hluboko sem klesnul, predstav si to

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
3. 1. 2017 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: jelikoz znam a chapu vyznam slov tak ne tohle se jako loupez neklasifikoval :)

navic dane opravdu platit muzes a smis ale nemusis za vsech okolnosti jen vedet jak na to pripadne i kde ;) >>> porad mas moznost volby ale jestli chces jen parazitovat tak prosim i taci jsou mezi nami a prochazi jim to

z kontextu vytrhavas spise ty a z puvodniho prispevku kdy se resila prace ve svatek nezbylo ani torzo a vznikla tu diky tobe tuna nesourodych temat .... tvuj styl diskuze je typu dojdou argumenty zmenime smer kde se citime pevneji v kramflecich a nabalime na to jeste nejakou tu omacku ...

zase omyl a totalni neznalost historie nebo umyslne vyrthavani z kontextu = umyslne lhani.. ale budis ne kazdy muze mit hlubsi znalosti ale o to lepe si poupravujes historii dle svych potreb ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
2. 1. 2017 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mroyko: proboha co sem cpes nesmysly toho typu ze kdyz nepostrilis svou rodinu nebo blondaky nebudes slusny clovek ...a proc bych na takovou ptakovinu vubec reagoval kdyz zaver je pro normalniho clovek zrejmy..

takze z potirani skodlivych jevu ve spolecnosti ktere ti pripadaji spatne se preneseme umele do jine roviny .....tva nekonzistetnost diskuze v monente co dojdou argumenty a uhybani jadru diskuze extremnimi priklady je do oci bijici ...jestli takto kompenzujes svou neznalost tak potom ok :)

ale jsem rad ze uz ti aspon dochazi ze nektere zakony jsou proste potreba obzvlast k ochrane slabsich coz vetsina zamestnancu je ...aktualne se spise diky lobovani atd. nadrzuje tem silnejsim ...

dulezite je ze ti kteri maji jiny nazor nez ty oznacich za bolseviky komouse atd :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VR je z mého pohledu stále velmi problematická. Například představy Microsoftu o obecném využití VR mi příjdou vyloženě komické. Problém s wearables je hlavně v energii, akumulátorech. Buď musí přijít milník v technologii získávání energie běžným pohybem, teplem, či světlem, nebo musí přijít nová generace výrazně lepších akumulátorů.

Největším zklamá(vá)ním je pro mě stále se protahující příchod barevných e-ink čteček, tak snad 2017.

Nasazení EET dává logiku za předpokladu, že bude měřeno a nasazeno všem stejně a nebude blackbox. Stát supluje odbory? Mno ano, to je špatně, ale nesvědčí to o tom, že právě jaksi odbory nefungují? A o čem svědčí to, že odbory nefungují? O čem to vlastně je "naše svoboda"?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
30. 12. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Problém je z principu v tom že všechny stejne nepostihne - pro velké a zavedené je to trivialita ale pro malé a zacínající je to problém

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Myslel jsem to ve smyslu zavádění, ne ve smyslu materiálního (na něj převedeného administrativního) dopadu. Další věcí je infrastruktura - mnohde (na periferiích) protěžování dodavatelů připojení s lokálně monopolním postavením, která se do věci rovněž zásadně promítá (a z velké části promítla i do výběru systému IBM - iracionální hrůza z decentralismu).

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Windows se na to vejdou, ale tak možná dvě až tři hry – málo, to je málo!"

To ale dělá minimum hráčů. Rychlost loadování textur je bottleneck jen u velmi málo her, dnešní enginy na jejich načítání do paměti jsou celkem slušné a lidi prostě nemají potřebu dávat hry na SSD. Tím spíše, že hra může mít celkem dost přepisování (savy, updaty), čímž snižuje životnost SSD.

Svého času jsem přemýšlel o SSD na WoT/WoWs, ale co vylepšili engine (koupili Granite na textury), tak to padlo - proč, když za klasický disk zaplatím méně a ve hraní mne to neomezuje (ve hře je vše načtené).

Jediný důvod vidím, pokud někdo hraje v takovém rozlišení, že nestíhá načítat - ale to bude IMO někde hodně vysoko. Tak vysoko, že to je zanedbatelné procento hráčů, a tím pádem není pro SSD takový odbyt, který by je nutil do větší (a tím pádem levnější) výroby.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Kdy WoTko co vylepšilo ohledně rychlsti načítání? Spíš naopak ne? Před 5 lety když jsem to začal hrát to tam skákalo hned, teď čekam jak magor než se do hry vubec dostanu. :wink: V začátcích jsem při spuštění hry mačkal enter (přeskočení animací a reklam) a během několika vteřin jsem byl v garáži, teď to trvá tak půl minuty.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
2. 1. 2017 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 A vsiml jste si, ze je to za tech 5 let v mnoha ohledech uplne jina hra? Co vsechno tam tehdy chybelo, o kolik vic se toho ted musi nahrat,..? ;o)

xkasnyo
xkasnyo
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Nejsem si moc jist s tou životností SSD. Každý se toho bojí jako čert kříže i když mi příjde krapet bezduvodně. Co si vůbec představujete pod slovem životnost?
Mám ve svým PC jednu z prvních generací SSD Kingston SSDNow SV100S264G cca 5 let, z toho mi crystaldiskinfo ukazuje v provozu 9846 hodin. To je cca 410 dní. A stále jede. Od začátku jí používám jako systémový + virtuální paměť. Rychlost už není jako když byla nová ale stále dost dobrý na svůj věk.

Samozřejmě že dneska už se poohlížím po novém modelu, ale napsal jsem to jenom pro hnidopichy čárujícím s živostností, však zde byl i článek testu ssd s kompletním přepsáním a výsledek byd dle mého soudu super co se živostnosti týče. Takže SSD na hry u mě jednoznačně ano

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkasnyo Souhlas, za prve mam system a programy na SSD zalohovany na HDD, takze kdyz SSD odejne, tak jen koupim nove a naklonuju zpatky. Za druhe mi ted odesel uz treti WD Black, ale SSD zatim ani jedno a to jsem s nima zacinal hodne brzo.

A brekot nad cenou SSD take nechapu. Vzdyt me pred 10 lety stala Compact Flash karta 512MB 10.000Kc a dnes stoji 512GB :!: SSD pouhou polovinu te castky.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkasnyo Na druhou stranu je důvod strašit, protože v případě náhlého kolapsu disku dojde k absolutní ztrátě dat, narozdíl od ploten.

Když se budeme bavit o využití pro aktuální špičkové hry, tam nemá použití SSD racionální opodstatnění vzhledem k ceně za jednotku místa a mnohde ustřeleným nárokům her.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkasnyo @Redmarx: Chápej racionalizaci - poměr cena/výkon (kapacita) na hry jednoznačně velí k tomuhle účelu plotnu. Navíc SSD tady ztrácí důležitou charakteristiku - ticho, které vezme za své kvůli výkonným herním komponentám (existují vyjímky, myšleno obecně, většina).

Já jsem taky fanoušek SSD, ale taky nejsem typický uživatel pc, stejně tak není typický uživatel člověk, který si koupí CF kartu za 10k.

karle
karle
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkasnyo @Xcute: Přesně - při poruše dojde ke kompletní ztrátě dat. Ovšem proč je to tak? Protože jednotlivé chyby paměťových buněk jsou obslouženy samoopravnými mechanismy, na rozdíl od opotřebovaných disků magnetických, kde člověk semhle přijde o soubor, tamhle přijde o soubor... V SSD vám musí odejít řadič, aby byl disk vadný. Což samozřejmě může i u HDD.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkasnyo @Xcute: Jasny, ja mam 500GB SSD a chci prikoupit 1TB na vsechno. HDD mam v PC taky, ale budu ho vypinat, toceni ploten je u WD Black hrozne slyset a necham ho jen na zalohy.

NO, kdyz clovek hraje, tak rve GK, ale kdyz jsem jen na netu, tak me prudi i zvuk toho HDD. :)

xkasnyo
xkasnyo
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xkasnyo @karle: Mimo toho ssd mám i HDD a ten teďka už odchází do věčnejch lovišť a nemá natočeno o moc víc 12296 h = 512 dní. tedy cca o pouhou stovku víc (kupoval jsem jej před 6-ti lety), no momentální hodnota Počtu přemapovaných sektorů je 9 (hraniční bylo 36) takže budeme experimentovat co se bude dít dál až to kelsne na 0 :) data už jsou sice zálohovaný jinde :) ale jinak ho používám pořád stejně jako předtím :)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejprve je autor zklamanej s nositelnosti, pritom to krome par techfans nikdo nechce, pak vyzdvihuje VR, pritom to nikdo krome par techfans nechce. Logicky se teda nemuze snizovat cena, kdyz to nikdo nekupuje, protoze je potreba zaplatit vyvoj. Jenze kdyz mate v ruce prognozy, ze si to nikdo nekoupi ani kdyz to bude levnejsi, tak nemuzete zlevnovat.

No a potom se autor oprel do EET a zakazu prodeje pro retezce o svatcich. Pritom EET je jen o tom, aby podnikatele platili DPH, coz je jedinna smysluplna socialni dan, nebot cim jste bohatsi, tim vic utracite a tim vic zaplatite na teto dani. No a zakaz prodeje o svatcich je naprosto nepodstatna zalezitost, ktera v podstate nikoho nezajima. Ale to, ze tu mame nove dalsi zakon na cenzuru internetu, to jaksi autor nezmini a uz vubec nezminuje, ze uz je to druhy podobny zakon, ktery komplikuje zivot poskytovatelum internetoveho pripojeni a poskytovatelum webhostingu mnohem vic nez nejake EET hospodskym.

reader
reader
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Jak jsem psal už pod minulým článkem, právo na soukromí je lidské právo dané už narozením a tím pádem nezcizetelné právo podle Ústavy. Jestliže z nás stát dělá pomocí široce zaváděné presumpce viny zločince "by default" a pomocí technologií nám chce práva brát, máme právo se "by default" bránit všemi dostupnými prostředky. Složky státu se k lidem chovají jako zločinci, korporace se k lidem chovají jako zločinci - na co ještě čekáme?

Šifrovat, anonymizovat, blokovat adresy na routerech, blokovat scripty v prohlížečích, přelepovat kamery je dnes bohužel nutné minimum, kde to teprve začíná. Na Abclinuxu se v diskusi zrovna probírá backdoornutý hardware přímo od výrobců - Libreboot a Coreboot, OpenBIOS, přechod na ARM jsou věci, kam to pokračuje - tohle snažení a vše otevřené je potřeba podpořit ještě daleko více.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reader A na pct pak přes tor - dokonale absurdní :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reader @Xcute: Jako souhlas samozřejmě - jde jen o to, že to nabývá absurdních rozměrů.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@reader @Xcute: Ano, souhlas, je to absurdni a hlavne smutne, ale asi neni jina moznost. :confused:

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pominu li ceny, o těch již bylo řečeno hodně, tak mě osobně nejvíce zklamalo VR, rep hlavně kvalita headsetů.

Net je plnej videí jak jsou z toho všichni unešený, atd. Já jsem jsem měl tu čest si to dát nahlavu (byl jsem v německu kde byla předváděčka a měly tam všechny známé sety), a vše mi to přišlo jako děsný krámy.

Obraz byl prostě nekvalitní a to i u Oculusu kde jsem díky Oled displayi čekal více, ale obecně všude byl stejnej problém a to malá ostrost + pixely + hlavně a to nejvíce bolí, mezery mezi pixely. Moje oči se neustále chytaly těch mezer mezi pixely, nedařilo se mi vůbec soustředit na to co se děje protože mi pořád do očí bila nekvalita onoho zobrazení.

Připadal jsem si že prostě čučim na klasické LCD z 3 CM s optikou co učiní aby to moje oči na tak krátko vůbec zaostřili a kameru ovládám hlavou. Toť vše a to jest ihmo pravda. Něco jako "virtuální realita" se nekonalo ani omylem.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největší zklamaní jsou rozhodně ty ceny, to celej ten pokrok zabíjí. Co mě motivuje k upgradu když pro upgrade 4 roky starý i5 bych musel koupit procesor minimálně za 7 litrů abych si nějak pomohl? A to bych kupoval prakticky to samý, žádnej upgrade by to nebyl. Tohle je přece šílenství. Může za to ten silnej dolar, nebo jdou opravdu ceny nahoru? (i v USA?)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Cena za TB mě taky štve, ale je to celkem přijatelný, ty 3 litry za 3 terovej disk neni taková pálka, běžnýmu člověku stačí pětikilo, maximálně 1TB a my ostatní si to holt zaplatíme. Ale smutný je že v roce 2009 jsem kupoval 2TB za 1700 Kč. :D

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
30. 12. 2016 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ma nekdo tuseni, jestli by se to (nebo neco podobneho) v soucasne podobe dalo pouzit do auta (tedy napajet z usb nebo 12V, jet v rezimu zaznam 3-5 minutovych videi, pri zaplneni karty automaticky mazat od nejstarsich)?

Klasicke autokamery zabiraji jen vysec pred vozem, pritom problemy casto prijdou i ze strany/zezadu a dokazujte, kdo je v pravu a kdo vinik ... a nasekat tam 4+ kamer vyjde na podobnou cenu s mensim pohodlim a stejne to nepokryje vsechny uhly - plus to neni synchronizovane.

Reklama
Reklama