![sance-na-to-ze-zeny-v-aplikaci-provedou-nakup-je-o-79-vyssi-nez-u-muzu](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/article/default.jpg)
Šance na to, že ženy v aplikaci provedou nákup, je o 79% vyšší, než u mužů
U žen je o 79% vyšší pravděpodobnost, že v rámci hry udělají tzv. „in-game“ nákup, než u mužů. Ve své zprávě to uvedla společnost Liftoff, která studuje mobilní herní trh.
Hráči ženského pohlaví po instalaci hry nakoupí nový obsah v 16,7% případů. Jedná se o velmi dobrý důvod pro to, aby se vývojáři aplikací napříště soustředili právě na tento segment, alespoň co se týče kategorií her, které ženy vyhledávají nejvíce (například logické hry).
![Šance na to, že ženy v aplikaci provedou nákup, je o 79% vyšší, než u mužů](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/qwq2vewq2kmhi8160cd2cba39af2541228038.jpg)
Ve zprávě jsou zahrnuty data shromážděná z více než 350 aplikací mezi červnem 2017 a květnem 2018, což ukazuje také na fakt, že v porovnání s obdobím mezi roky 2016 a 2017 se nákupy uživatelů něžného pohlaví téměř zdvojnásobily.
Ze zprávy dále vyplývá, že přimět hráče k instalaci hry a k in-game nákupu je na Androidu levnější, než na iOS. Přitom všeobecné přesvědčení je takové, že hráči na iOS mají tendenci utrácet více.
Zajímavá je také zpráva o tom, že v Asii je neustále těžší a dražší přimět hráče ke stažení hry a ke koupi in-game obsahu. To znamená, že trhy v Rusku, Evropě, na Středním východě a v Africe jsou pro vývojáře stále zajímavější.
Mobilní trh s Androidem neustále roste – každý den je aktivováno zhruba 1,5 milionu nových zařízení – přesto se vývojáři nejspíš i nadále budou soustředit na vývoj pro obě platformy.