Zpět na článek

Diskuze: Sleeping Dogs — náročný a krásný klon GTA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

KeyserSoze
KeyserSoze
Level 8 Level 8
3. 9. 2012 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvělá hra a velmi pěkný test. Trochu hru kazí arkádové ježdění (v tom je GTA IV lepší) a repetitivní úkoly (ty vedlejší, mise jsou výborné), ale jinak melee souboje skvělé a zábavné, plus to má i systém krytí, což je také plus. Doufám, že se dočkáme pokračování.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KeyserSoze Mno jizdní model mi nepřišel nijak horší, než v GTAčku. Na motorkách mě opět štve, že bez držení plynu brzdí děsně rychle, na klávesnici pak taková jízda vypadá děsně. Rubání super. Včera jsem se asi na hodinu a půl seknul při tréningových rubačkách a zkoušel všechno možný jak mě to bavilo.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Jestli je to ještě arkádovitější než GTA tak to tu hru nechci nikdy ani vidět. :lol:

Fry
Fry
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je nejaký dôvod prečo netestovať Radeony s aktuálnimi ovládačmi 12.8? keďže NV na aktuálnych ovládačoch testujete...

dík za odpoveď... :)

Aolorn
Aolorn
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co myslíte, jak to poběží na notebooku s i7 3610QM 2,3GHz a GTX 660m ?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aolorn uplně normálně :roll:

morke
morke
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se zdají lokace hry podobné s Deus Ex 3 a ono fakt, Square Enix :D . Takže lze očekávat to samé v Hitmanovi, protože jej toto studio taky dělá.

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fajn ze AMD Gaming Evolved sa prejavuje aj na starsich kartach.
btw s 12.8 by bol rozdiel este vacsi,preto to snimi netestovali

BROS
BROS
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rbclass je nejaký dôvod prečo netestovať nVidia GK s ovládačmi 306.02 ???? místo 301.42 a je ještě nejaký dovod proč tam není GTX 680 ???
Díky :wink:

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na nastavení extreme. 470 SLI přetočené na 800Mhz, využití obou jader cca na 50% = 18FPS~~ Pokud přejmenuji spoštěcí soubor na maxpayne3.exe. Využití obou jader na 100% a 48FPS ~~ Asi něaká chybka. 1920x1080.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Toto som našiel napísané v posledných beta ovládačoch pre SLI profil k hre:

Sleeping Dogs (Please note that we are currently evaluating SLI bit 0x0C4010F5, which may result in higher performance for users)

Viď [url]http://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-geforce-306-02-beta-drivers-released/[/url]

Asi si je treba počkať na nové ovládače.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr No ale SLI funguje dobrě pokud přejmenuji spoštěcí soubor, tak potom nechápu Nvidii proč SLI nefunguje korektně s origálním názvem souboru. To tam ti jejich ingeníři neskusí náhrat SLI profil z jiné hry ?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
4. 9. 2012 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @pekacko: Asi to nebude také jednoduché. Každopádne si na hru použil profil z MP3 čo možno náhodou funguje. Je ale otázne či funguje bez chýb. Keby sa dali SLI profily len tak prenášať, aký zmysel by malo vytvárať jeden pre každú aplikáciu/hru?

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko HKShip.exe: http://www.nahrejto.cz/pics/787e151fa3b3b5b20b16bf945c26a6ee.png
maxpayne3.exe: http://www.nahrejto.cz/pics/35b5637211b180aa340ef4c9c558990c.png

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Odkaz je potřeba zkopírovat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 9. 2012 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko @pekacko: Haluz. Mam nv250 a ani po update na najnovsi ovladac 300.42 vsetko ide OK. Mas posledny hry patch 1.5?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
3. 9. 2012 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko @overclocking: pisem jak madar - vela piva. :D

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko @overclocking: jj mam 1.5 a 306.02

Hor410
Hor410
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden dotaz...

jak jste dokázali přetočit i3-2100 na 4GHz??? Díky

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hor410 asi v BIOSu :roll:

richardknox
richardknox
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=morke]Mně se zdají lokace hry podobné s Deus Ex 3 a ono fakt, Square Enix :D . Takže lze očekávat to samé v Hitmanovi, protože jej toto studio taky dělá.[/quote]

Bohužel pleteš si výrobce a distributora. Deus ex dělal eidos montreal, tohle UnitedFront Games a Square enix london a hitmana překvapivě pořád dělá IO interactive. To že vidíš podobnost je dané tím že jak deus ex 3 tak Sleeping dogs se inspirovali současným vzhledem honkongu...

Sasakr
Sasakr
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fajn, že jdou úplně vypnout stíny. Dneska už je mi to jedno, ale když jsem byl ještě notebookář, tak jsem nevypnutelné stíny nesnášel. Viz Mafia 2.

OverlordCZ
OverlordCZ
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra mě skvěle zabavila v posledních nudných dnech prázdnin, ale dohrát vše na 100% a tím myslím opravdu vše, za 24 hodin čistého času je fakt na tento typ hry málo, v předchůdci Just Cause 2 jsme potřeboval asi týden, možná víc, taky to bylo nepopsatelně větší nejméně 10x větší oblast k hraní, super lokace, neuvěřitelná hra, tohle je takový slabý odvar.

DJPepik
DJPepik
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela bych si vsadil, že do dvou let to půjde spustit na mobilu... Když vidím, jakými mílovými kroky ten výkon letí nahoru a GTA 3 už naportovaná na mobil je, tak bych se vůbec nedivil... :idea:

Hor410
Hor410
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=abubaga]asi v BIOSu :roll:[/quote]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Hor410]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma jádry vypnutými. [quote=Hor410][quote=abubaga]asi v BIOSu :roll:[/quote]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma vypnutými jádry. Jde jen o simulaci 2-jádra na 4GHz.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr Lucas To už takto hlboko PCT klesol? :D

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mr Lucas][quote=Hor410]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma jádry vypnutými. [quote=Hor410][quote=abubaga]asi v BIOSu :roll:[/quote]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma vypnutými jádry. Jde jen o simulaci 2-jádra na 4GHz.[/quote]

Spíš se jedná o I7 s dvěma deaktivovanými jádry. 4+HT/2 = 2+HT = I3 :D

kibidek
kibidek
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Usm82][quote=Mr Lucas][quote=Hor410]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma jádry vypnutými. [quote=Hor410][quote=abubaga]asi v BIOSu :roll:[/quote]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma vypnutými jádry. Jde jen o simulaci 2-jádra na 4GHz.[/quote]

Spíš se jedná o I7 s dvěma deaktivovanými jádry. 4+HT/2 = 2+HT = I3 :D[/quote]

Tak toto mi příjde opravdu nesmyslné žádná i3 2xxx na 4Ghz neexistuje.Proto by se vubec neměla testovat nikdo nebude schopen interpretovat výsledek.je to čistě imaginární cpu mezi reálnýma.(kromně De**lů ktéři by si u i7 deaktivovali 2 jádra ale nechali zaplé ht)

kibidek
kibidek
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kibidek][quote=Usm82][quote=Mr Lucas][quote=Hor410]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma jádry vypnutými. [quote=Hor410][quote=abubaga]asi v BIOSu :roll:[/quote]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma vypnutými jádry. Jde jen o simulaci 2-jádra na 4GHz.[/quote]

Spíš se jedná o I7 s dvěma deaktivovanými jádry. 4+HT/2 = 2+HT = I3 :D[/quote]

Tak toto mi příjde opravdu nesmyslné žádná i3 2xxx na 4Ghz neexistuje.Proto by se vubec neměla testovat nikdo nebude schopen interpretovat výsledek.je to čistě imaginární cpu mezi reálnýma.(kromně De**lů ktéři by si u i7 deaktivovali 2 jádra ale nechali zaplé ht)[/quote]

rozhodně jsem to nemyslel tak ofenzivně..recenze jinak pěkná... :wink:

evevlo
evevlo
Level 1 Level 1
10. 9. 2012 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me to teda s 7770 bezi plynule jen sem tam, na spouste mist se to proste seka, neodpovida to tedy mereni v clanku

Reklama
Reklama