profile-image

Mr Lucas

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
7. 10. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille @havli: Přesně tak, ať si každý udělá obrázek sám: http://pclab.pl/art50000-67.html

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
7. 10. 2013 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille @ marseille Obyčejná i5-tka bez K si FX 6300 ve většině her podá jako malinu. Cena je rozdílná, to ano, ale k FX 6300 si připočti kvalitnější desku s chlazenou napájecí kaskádou, lepší chladič a zdroj. Cenově jsi pak úplně jinde. Ale když čtu tvoje příspěvky, chápu, že je to jak mluvit do zdi :wink:

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
30. 9. 2013 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mouldy [quote=mouldy]60FPS a vytizeni CPU jen 2%? :confused:[/quote]Asi zapracovali na optimalizaci :lol:

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
4. 6. 2012 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Defragmentace na SSD postrádá smysl, žádné zrychlení disku tím nezískáte.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
4. 7. 2012 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Mají v tom nějakej zmatek.
V nadpisu je HD 7870.
Druhý odstavec taky pojednává o HD 7870
V třetím odstavci se zas mluví o HD 7970 s 256bit sběrnicí, což je blbost.
Ve čtvrtém odstavci je také uveden HD 7970.
Určitě se ale jedná HD 7870, soudím podle vhledu PCB, jen 8 paměťových modulů = 256bit sběrnice - to vylučuje, že se jedná o HD 7970.
Sice je divné, že má karta 2x8 pin, ale asi je určena pro extrémní OC.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
24. 10. 2013 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Jaroch: Linky na testy past na Tomshardware:

http://www.tomshardware.co.uk/thermal-paste-heat-sink-heat-spreader,review-32799.html

http://www.tomshardware.co.uk/thermal-paste-performance-benchmark,review-32804.html

Zajímavě dopadla zubní pasta :D

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
20. 11. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr Lucas @Daniel Wojtěch: To že měříte několikrát za sebou a kontrolujete teplotu v místnosti je naprosto v pořádku, o tom žádná. Spíše mi jde o to, co vůbec měříte - hlavně mám na mysli hluk vs. výkon chladiče. Bylo by dobré zařadit do testu kapitolu, kdy měříte výkon chladičů při stejné hlučnosti. Hlukoměr již máte, takže v tom problém nevidím.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
30. 9. 2013 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výkon mají dobrý, ale cena a hlučnost jsou enormní :( Hi-end vzduch odvede lepší práci.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=GaGy]mám win 7 a nevím zda je náročnost ve windows testu stejná ,ale já mám na CPU jen 7,7 a to mám silnejší CPU.. 3570K 4,2Ghz[/quote]To hodnocení ve Win je dle mě generátor náhodnejch čísel, takže nic zvláštního, často má slabší komponenta vyšší score, než ta výkonnější.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=bade][quote=Mr Lucas][quote=GaGy]mám win 7 a nevím zda je náročnost ve windows testu stejná ,ale já mám na CPU jen 7,7 a to mám silnejší CPU.. 3570K 4,2Ghz[/quote]To hodnocení ve Win je dle mě generátor náhodnejch čísel, takže nic zvláštního, často má slabší komponenta vyšší score, než ta výkonnější.[/quote]To je možný. To ale nic nemění na tom, že je to generátor náhodných čísel. Výkon komponent se zjišťuje trochu jinak :wink:

omyl. W7 ma max cislo vykony komponent 7,9 a w8 ma max 9,9. takze tie hodnoty aj pri rovnakych komponentoch budu pri W7 vs. W8 rozdielne[/quote]

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
7. 10. 2013 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Michal Šimonek][quote=Mr Lucas]Přesně tak, ať si každý udělá obrázek sám: http://pclab.pl/art50000-67.html[/quote]

PClab nejsou všemocní, to už se probíralo myslím mr Lucasi i na fóru ,-)...Věř, že tu není nikdo, kdo načetl tolik článku o CPUčkách, jako já. Takže moc dobře vím, že nemůžeme brát PClab jako dogma. Vím, že jsi Intel fanboy, jako já nemám potřebu zastírat, že mám raději AMD jako značku. Stěží ale najdeš lepší CPU z pohledu poměr cena/výkon/OC než je FX-6300. A to i když se oprostím od svého fanouškoství.[/quote]Já si koupil 1. CPU od Intelu a hned jsem Intel fanboy, aha :D Ne vážně, až AMD udělá pořádný CPU, kde nebude stát výkon na jádro za prd, nemám problém doporučovat jejich CPUčka. Jinak co Bit-tech? Tam jsou výsledky taky zkreslený? http://www.bit-tech.net/hardware/2012/11/06/amd-fx-8350-review/6

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
15. 10. 2013 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=111a111]Výborne, konečne je s čím porovnávať, ešte by to chcelo otestovať Tranquillo pre orientáciu v low-end.[/quote]Všechny chladiče máš otestovány při stejné hlučnosti zde: http://nejmenovany konkurencni web/recenze/raijintek-themis-silentiumpc-fera-pro-kati-tranquilla-su-medzi-nami/strana/0/7

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
15. 10. 2013 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mr Lucas]Všechny chladiče máš otestovány při stejné hlučnosti zde: http://nejmenovany konkurencni web/recenze/raijintek-themis-silentiumpc-fera-pro-kati-tranquilla-su-medzi-nami/strana/0/7[/quote]Chytrá cenzura :D
Pokud by to někoho zajímalo, stačí hodit název testu do googlu :wink:

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
5. 3. 2014 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, denně to vidím okolo sebe :lol:

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
11. 9. 2015 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

350W je požadavek na výkon zdroje (System power supply requirement), ne příkon karty, to si opravte.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
23. 7. 2012 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr Lucas HT je ve hrách na dvě věci. Spíš má negativní přínost.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
5. 6. 2013 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1Ferda [quote=1Ferda]Když nemá externí napájení, tak to srazili TDP na 75W? To bude asi řádně přiškrcená.[/quote]Takty má stejný jako normální HD 7850. Pokud výrobce snížil napětí jádra, tak se do 75W vejde v pohodě.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
3. 9. 2012 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Hor410]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma jádry vypnutými. [quote=Hor410][quote=abubaga]asi v BIOSu :roll:[/quote]

Ne... Vážně? To by mě fakt nenapadlo, ale ať počítám jak počítám, nevychází to. Když budu optimistický, tak...

BLCK 108MHz x 31 je 3348MHz ...
Navíc i3 je bez turba, tak jak tam dostali 4GHz...?[/quote]
i3 2120 na 4GHz přetaktovat nelze. Jedná se o i5 2500K@4GHz s dvěma vypnutými jádry. Jde jen o simulaci 2-jádra na 4GHz.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
2. 4. 2014 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A hluk jak vysavač :(

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
17. 7. 2012 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dayllen Pravda, je to spíš nic, než moc :D Výkonem je to hrůza, má co dělat překonat 550TI. Určitě tomu nasaděj cenu 3000 Kč a tím tu kartu zabijou.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
23. 7. 2012 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Meridius Stačí u i5 vypnout dvě jádra. Jde jen o simulaci výkonu, jak by na tom bylo dvoujádro na 4GHz.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
23. 7. 2012 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr Lucas HT je ve hrách na dvě věci. Spíš má negativní přínost.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
20. 11. 2013 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Ty výsledky testů jsou podivné již delší dobu. Když se podíváte, jakých výsledků dosahují chladiče na jiných webech, je hned jasné, že je zde něco v nepořádku. Osobně se přikláním k nevhodné metodice testování.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
20. 11. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr Lucas @Daniel Wojtěch: To že měříte několikrát za sebou a kontrolujete teplotu v místnosti je naprosto v pořádku, o tom žádná. Spíše mi jde o to, co vůbec měříte - hlavně mám na mysli hluk vs. výkon chladiče. Bylo by dobré zařadit do testu kapitolu, kdy měříte výkon chladičů při stejné hlučnosti. Hlukoměr již máte, takže v tom problém nevidím.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
24. 11. 2011 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice oceňuji, že srovnáváte ventilátory při stejných otáčkách, konečně se uživatel něco z testu dozví. Jen mi nějaké hodnoty nesedí, například v tabulce hluk při 500ot/min vychází, že 14cm ventilátory mají o dost nižší hlučnost než 12cm ventilátory při stejných otáčkách - namátkou 12cm vs. 14cm ventilátory Scythe Slip Stream a Noctua.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
8. 4. 2012 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=marek p]Autor se v testu zabývá kdečím,ale otestovat zvukovku ho ani nenapadne.[/quote]
Nevím, co bys chtěl testovat na integrovaný zvukovce. Je jasný, že zvuk bude slabej průměr. To že je na desce logo THX neznamená, že bude mít pefektní zvuk. Je to jen marketing.

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je chůjovina :lol:

Reklama
Reklama