Zpět na článek

Diskuze: Srovnání notebooků – pět sedmnáctek do dvaceti tisíc korun

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnešnej dobe majú notebooky 15.6 a 17.3 jednu veľkú chybu ! A to rozlíšenie displejov pri 15.6 je to 1366x768 a pri 17.3 1600x900. Áno je to 16.9 ale ten raster pri týchto rozlíšeniach je otrasný ! A ako čerešienku nám výrobcovia dávajú leský povrch. No ne kúp to ! Že ? Osobne som s toho totálne na nervy. Lebo by som si rád kúpil notebook za rozumnú cenu s "normálnym" rozlíšením a v matnom prevedení. Ideál by mohol vyzerať nasledovne 15.6 1600x900 matný Core i5 s "integráčom" bez DVD mechaniky s SSD diskom.

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Ale proč by ne? Takové notebooky existují. Jen se musíte dívat i do sféry firemních strojů a nesnažit se ušetřit za každou cenu. Takový HP 6560b by splnil asi všechny vaše požadavky a za ještě relativně přijatelnou cenu. Ale 15 tisíc s DPH to není...

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lizzardo JJ ten je celkem pěknej. Mě se líbí tenhle ale je cenou úplně mimo Asus N53SN-SZ121V

mixal
mixal
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lizzardo Ano, je celkom ok. Ale zase Displayport, a teda problematicky vystup na HDMI (vacsinou bez zvuku) a casto su tieto stroje predrazene a s horsimi grafikami.

Black_Arrow_CZE
Black_Arrow_CZE
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak chlapi, s pravdou ven! Čí je ta fajnová slečinka na těch fotkách? ;)

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Black_Arrow_CZE Nikto sa nehlasi? Ja si ju kludne vezmem :D

The17
The17
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papek_SVK Ta je mojéé :D

Maor
Maor
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim jak vy, ale tý na obrázku podle mě neni 17 :)
a taky je tam jen jedna

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor ja tam vidim aj dve trojky :P

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po přečtení "Zhodnocení" mi na mysl přišla jedna věc. A to "čecháčkovství", kdy ač jeden notebook to tak nějak vyhrál, u všech je velmi pozitivní hodnocení. Bojíte se nějaký výrobek strhat, protože by Vám už další na testování nepůjčili? Top Gear je oblíbený z velké části i proto, že se nebojí pomluvit auto za několik milionů. Auto Styl (nebo jak se ty srandy na ČT, který platíme všichni, jmenují) vždy upozorní na nějaké malé chybky, ale jinak je každé auto super a měli byste nad ním uvažovat. A taková je i dnešní recenze notebooků... Bože nebojte se a buďte osobití, přidá Vám to na čtenosti a kdyby Vám už nějaký výrobce nechtěl něco půjčit, stačí to připsat do recenze a hned mu klesnou tržby o to víc. Proto si Vám někdo něco nepůjčit nedovolí. A píši Vám to jen proto, že PC Tuning mám rád, jinak by mi to bylo u zadečku... :wink:

Jiří Zahrádka
Jiří Zahrádka
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Všechny notebooky byly tiché, výkonné, všechno fungovalo, jak mělo, a to vše za velmi slušnou cenu. Potom jde jakékoli „strhání“ dost těžko. Není přijatelné jít na ruku publiku a záměrně hledat záminky pro odsouzení. Jinak se nestává, že by se výrobce po kritice dětinsky urazil a už nic nepůjčil – maximálně vás nepozve na vánoční večírek, to je celé :D

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Zahrádka Ale no tak. Když si vezmu například Toshibu, tak výkonnostně se pohybuje na 2-3 místě a při tom Vy ve zhodnocení 2x píšete o výkonu (slušný výkon a solidní výkon, dokonce ve druhé zmínce o výkonu to vypadá, jako by to byl jediný notebook se solidním výkonem, ač jste to dozajista mysleli jinak (jako jediný má eSATA)) a promíjíte výdrž baterie, která je opravdu ubohá. Nabíjet každé 2 a 1/2 hodiny bez práce na něm, to opravdu? Když výkonnější Acer vydrží 2x déle v nečinnosti? Navíc je neprakticky lesklý a jen o 1/19 ceny levnější než zmiňovaný vítězný Acer. Mám pokračovat u dalších notebooků z dnešní recenze? Opravdu si myslíte, že jakékoli strhání a nedoporučení jakéhokoli z dnes testovaných výrobků nepřipadalo v úvahu, protože jsou všechny super a záminky k odsouzení byste musel hledat záměrně? Neříkám, že musíte výrobky poplivávat (to bych ani nechtěl), ale napsat, že by bylo lepší si pár korun připlatit a dle Vašeho mínění si koupit něco jiného, to by mělo být normální... A ne všechno uzavřít s tím, že cokoli je super a má to jen malé nepodstatné chybky...

Jiří Zahrádka
Jiří Zahrádka
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Zahrádka @Vincent Vega: Já to tak ale vnímám, ani jeden z testovaných modelů nebyl špatný, takže těžko mohu někoho odrazovat od jeho koupě. Pokud bych si měl vybrat, šel bych do Aceru. Proto dostal stříbrnou hvězdu. Jestli upřednostnit třeba HP před Toshibou, už jsem neřešil, to už je na každém zvlášť.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Zahrádka @Jiří Zahrádka: ale on nevravi od odradovani od kupy ... on vravi o objektivite ... aj ja som si vsimol, ze mnoho recenzii je na PCT velmi subjektivnych a plnych chvalenia ...

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Black_Arrow_CZE]Tak chlapi, s pravdou ven! Čí je ta fajnová slečinka na těch fotkách? ;)[/quote]
Na týden každého, kdo si koupí Acer a nebude brát v potaz jeho reklamační reputaci. :shock:

walltar
walltar
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KwazzyGT No já sem si už acer koupil, tak sem s ní. Btw sem s ním spokojenej a za 5 let neměl ještě ani jednu závadu.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar To buď rád :) Já mam Acer, reklamovanj už byl dvakrát. Dostal sem ho jako nechtěnej dárek, jinak bych ho nidky nekoupil. Po reklamaci vždycky vydrží tak měsíc dva a šup Blue screen of death. Hodil sem ho do skříně a s Acrem už nechci mít nikdy nic společnýho.

alica
alica
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar @elukok: Ja mám s Acerom rovnako len dobré skúsenosti. A kľudne si Acer kúpim zas :-). Takže asi si mal smolu.
Ale jediná skúsenosť (v tvojom prípade taká ako máš) je štatisticky nevýznamná a nemôžeš, na základe nej, robiť závery o kvalite značky. Acer je už dávno kvalitná značka.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar @alica: Ano, když jsem ho rozbalil tak jsem byl celkem přijemně překvapenej zpracovánim notebooku (nic nevrzalo, na plast celkem pevnej...). Problémam v něm byl disk. Nemyslim si že je Acer něco příšernýho, ale po týhle zkušenosti bych do něj nešel. Osobně bych se snažil těmhle levnejm plasťákum vyhnout. Radši si dýl nechat starší kvalitní notes, než kupovat každejch pár let tohle. Jinak taky nechápu k čemu vůbec někdo 17ku potřebuje. Na přenášení moc velký, na filmy zas moc malý, výkon nic moc. Radši malou 13" nebo 14", která má solidní výdrž a doma pořádnej PC.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar @elukok: Jo tak to souhlasím, já sem si koupil výkoný 15" NTB místo stolního PC a dodnes lituju těch peněz, protože sem si stejně za půl roku koupil mnohem výkonější stolní PC za půlku než ten book. A tak z něho mám dnes asi nejdražší mp3 přehrávač. Taky se hodí ke stahování torrentů přes noc. Ale jak říkám nikdy sem neměl jedinej problém. A to někdy jede třeba měsíc v kuse bez vypnutí. Spolužák má ten samý acer a taky nikdy žádný problém. Neříkám že acer je nějaká špička, ale klidně to zase risknu ty peníce o co tenhle acer stál míň než jakákoliv konkurence se vyplatili. Ale zase je pravda že to byl skoro top model takže tam bude ta kvalita jinde než u ntb za 10tisíc.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar @walltar: A otec má taky 4roky acera a taky s ním nebyli žádné problémy, kromě toho že mě z něho systémačka z jejich podniku smazaja systém, skrytý partition se zálohou windoze, ale to sem si vyřešil sám.

tomsi
tomsi
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sedmnáctku bych bral, ne teda za 20 tisíc. A 17ti palcový noťas ani náhodou, ideální velikost 13, max 14 palců + pořádný monitor, to se správná cesta.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak podle úvodního obrázku sem myslel že se tu bude srovnávat úplně něco jiného. A ona zase notebooky. :(

vmlich
vmlich
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky vybiram notebook, matny displej ma TravelMate 7740G, ale SSD si musim dokoupit a puvodni HDD si dam do ramecku jako prenosny. Bral bych vetsi vydrz na baterku, ale co uz... Stejne clovek dela vetsinou na siti.

ussi
ussi
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prominte panove, ale okamzite po shlednuti toho "exemplare" z prvniho obrazku me absolutne presla chut si cist cokoliv o notasech nebo technologiich vubec. Coz je pro autora clanku trochu kontraproduktivni. Ne vazne, opravdu se pak nekdo z vas mohl soustredit na ta pismenka?! Asi to za chvili zabalim v praci a pujdu radsi nekam k vode... :wink:

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak ja book ako taky riesim jedine odkupenim od firmy, kde sa pouzival dva roky, kedy bol kupeny pre nejakeho manezerika, ktory ho pouzival v dokovacej stanici.. a samozrejme ze je to profesionalny book so vsim vsudy.. teraz napr presision 6300, som az prekavepny ze to na beterke ide 4 hodiny :lol:

m4xp0w3r7
m4xp0w3r7
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měli byste si radši koupit levnější a výkonnější desktop, než mít notebook celý rok položený na stole :lol:

walltar
walltar
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m4xp0w3r7 Jo s tím souhlasím otec má takovouhle sedmnáctku a jediná cesta kterou dnes podniká je z obalu na stůl a ze stolu do obalu ..... ale hrozně otravoval že chce NTB že s ím bude chodit do kavárny, ale jak zjistil co ta kráva váží tak ho to nějak přešlo.

The17
The17
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Aceru Aspire 7750G mě teda překvapil jak výkonem tak cenou..Sám vlastním Aspire 5740G se skoro stejnou výbavou(Nový má sandy Bridge a přepsaný HD6650)..Docela mě zaskočil prý ,,tichý chod"..ten můj teda sviští jak prase někdy :)..Kdyby vydali takovej za cenu 20k 15,6 skočil bych po něm..

hajiborojobo
hajiborojobo
Level 1 Level 1
1. 6. 2011 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Acer Aspire 7750G se mi libi ale kurv.a kdo chce lesklý display? 2 roky jsem mel probooka 17 a byl jsem stastny za matny..kdyz se podivam v obchode na ty leskace tak mam pocit ze cumim do zrcadla..wtf

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
2. 6. 2011 02:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak moc byla otestována sedmnáctka v růžovém? :D Poměr cena výkon?

misakcz
misakcz
Level 1 Level 1
7. 6. 2011 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebejt na PCT foru, tak si rikam co to recenzujete:)

Reklama
Reklama