StarCraft II — herní pecka s předělanou fyzikou Havok | Kapitola 3
Seznam kapitol
Na druhý díl trilogie StarCraft II jsme museli čekat dva a půl roku. Kvalita nové hry je jako obvykle velmi vysoká, fandové technologií a počítačové grafiky však potěšeni nebudou. Až na několik drobností se totiž nic nezměnilo. Spíš než perfektní grafika tak potěší nízké nároky na výkon grafické karty. Procesorům hra naopak umí pořádně zatopit.
Při vysokém nastavení detailů jsou nároky na výkon grafické karty u StarCraftu II velmi nízké a plynule okolo průměrných čtyřiceti snímků za sekundu si hru zahrají i majitelé velmi slabých grafických karet jako je nVidia GeForce GT 630 nebo AMD Radeon HD 6670. U zbylých karet je patrná limitace okolo 75 fps. Tato limitace není způsobena zapnutou vertikální synchronizací, nýbrž limitací hry procesorem.