Zpět na článek

Diskuze: Svérázná ochrana proti pirátům

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v cr si 80% rodin nemuze dovolit vynalozit 1000-1500kc mesicne na detske kratochvile, nejlepsi bude kdyz ti co na to nemaji, se na to vykaslou a pujdou si hrat ven. pro vyrobce her uz to tak dobre nebude, ale to je jejich problem.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
12. 9. 2009 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda_rab1 Hry nejsou drahé, ale protože se vyvíjejí v normálních zemích jako třeba USA nebo D, tak stojí místní normální ceny. 1000-1500 Kč je v normálních zemích cena jedné střední večeře pro dva lidi. To jenom v banánové republice jako ČR s tím lidi mají problém, ale je to problém banánové republiky a né vývojářů.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb ty si asi este nebol v zahranici vsak??? Neviem co je pre teba normalna zem, ale tak napriklad v nemecku ta vyjde taka stredna "normalna" vecera na urovni strednej "nenormalnej" na slovensku prekvapivo lacnejsie ...
- IQLogic

Aros
Aros
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @IQLogic: To je sice pravda, ale v Německu lidi na "stredné normálné" večeře chodí, ale na Slovensku(a v Česku) ne...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 9. 2009 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Aros: Problém u nás je, že ceny máme v lecčem vyšší než Evropské a platy nedosahují ani 50% Evropských.. nenechte se mýlit průměrným platem v ČR.. ten je absoultně mimo realitu (kromě pár centrálních měst).

Pravdou je, že sme na tom ku*evsky bídně..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato orchrana již byla u GTA4, a postava byla opilá :) po nějké době hraní, pak se udělala další verze medicíny a problém byl vyřešen :). Toto téma jsem sledoval na forku ale osobně preferuji STEAM a originální hry :)
- sodae

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ne nemyslím že to je vtipné ale pěkně podrazácké. stejně jako tomu bylo u GTA 4. naprostý humus hodný opovržení za to co si vývojáři dovolily. kdyby hry nestály litr ale pětikilo tak mlčim ale s tímhle přístupem...

bukva
bukva
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK CO si to ti ubožáci myslej, když chtějí zaplatit za svoji práci, žejo?

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 9. 2009 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bukva Vtipné to je. :) Navíc, když někdo není schopen ukuchtit takový crack, aby to fungovalo korektně, tak je prostě lama a zaslouží si to. :D

A pokud to přiměje pár lidí si koupit hru, tak tím lépe.

Matteo
Matteo
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatuju si, že podobnou ochranu měl už Gothic II. Po spuštění pirátské kopie nešla zabít žádná NPC, hra jen napsala "game protection error". Bohužel se zase potvrzuje, že žádná ochrana není dokonalá o čemž svědčí fakt, že plně funkční crack na Batmana se objevil pět dní po uniknutí hry na P2P sítě...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 9. 2009 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Matteo U Gothic II a 3 bych skoro tipoval spíš na reálnou chybu ve hře.. trojka je zabugovaná neskutečně..

rigix
rigix
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=sodae]Tato orchrana již byla u GTA4, a postava byla opilá :) po nějké době hraní, pak se udělala další verze medicíny a problém byl vyřešen :). Toto téma jsem sledoval na forku ale osobně preferuji STEAM a originální hry :)[/quote]

o GTA 4 mi ani nemluv. Koupil jsem si hru orig. přes e-shop na internetu, za 999 Kč.Myslel jsem si že si hru bez problému zahraju, jenže ejhle.Než sem si tu hru mohl spustit musel sem nainstalovat spousty nějakých programu, live a rock star games či co to bylo (tak též se mi zdalo že s těmato programama mi PC nabíhalo mnohem déle a bylo zabržděné).Po dvouch dnech usilovných instalací a registrací po netu sem hru konečně rozjel no slava, ale nadcházelo další zklamaní.Hra mi často padala vypínal se zvuk a postava nereagovala na nějaké úkony. Občas se třeba seklo vystupování a nastupování auta a jak píšeš ty, tak opilost postavy bez důvodně.Řekl jsem si nebudu platit za hru tolik peněz, když ani nefunguje hru sem vrátil (do 14 dnů), stáhl jsem si přes P2P hru znova, jen na zkoušku stačilo pouze zkopírovat par souboru a hra mi bez problému běžela bez padů atd. takže orig. hry? nemam důvod je kupovat ,když mi ani nefungují !!! Sestava: intel core quad 3,3 ghz 8 Gb ram 1066 Mhz a grafika geforc 275.

Xide
Xide
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix taky jsem si GTA4 koupil, po naistalovaní několika programů a registraci jsem tvrdě narazil, že windows live nefunguje pro čr, takže koupe kvůli multáku dopadla dost blbě...

p.s. Mam pocit ze to jde obejit, když si v registrech nastavíte angličtinu a regnete se na W-L jako amík, ale na to fakt nemám už náladu

dadoprso
dadoprso
Level 1 Level 1
13. 9. 2009 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xide mě šlo Win Live hned od začátku, pravda dal jsem si jako svou zem Mexico :) , ale jinak s tím problém nebyl. Spíš mě štvalo jak to bylo zabugovaný, kam se hrabe Vietcong 2.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix Působivý příspěvek. Ale to tvoje ''opčas'' mě vyloženě praštilo do očí :)
- muliku

rigix
rigix
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo tenhle nešvar páchám už dlouho. Pořad na to zapomínám sry, ale myslim že tady se primárně řeší problémy s HW a Sof. a ne pravopis :-D

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rigix: To máš sice pravdu, ale ono to někdy fakt bije do očí. Z vlastní zkušenosti vím, že když mě někdo na nějakou hrubici upozorní, tak si na to potom dávám více pozor. :)

Aros
Aros
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ČEZ: No, když není člověk kompetentní vyjádřit se k obsahu novinky, vyjadřuje se alespoň k formě... :-)

GTA4 je podle mě naprosto marná hra, stejně jako všechny předchozí... Protože jsem nikdy žádné GTA(kormě toho starého placatého) nehrál, neměl bych to možná říkat... Ale viděl jsem to, a vůbec mne to nezaujalo. Co se týče hromady zbytečného softwaru... To prostě nenávidím, zejména to co předvádí Apple... Jako nainstalovat QuickTime tak, aby se vám tam nedostalo nic jiného je fakt umění... A pak se vám tam spouští spousta nesmyslných služeb, které v životě nepoužijete a přesto že o nich ani nevíte, tak to ve výsledku velmi zpomaluje nabíhání PC(iTunes, QuickTime loader a spol.).

A.Patek
A.Patek
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: jo, tohle je super... vypnutý iTunes zabírá víc RAM, než hrající winamp :D

ale už jsme trochu OT :D

Aros
Aros
Level 1 Level 1
13. 9. 2009 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @A.Patek: No právě, ale kdyby na začátku byly standartně checkboxy, zda chci to či ono od Applu instalovat, tak bych si celkem nestěžoval...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 9. 2009 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: Existujou věci jako třeba Foobar. :D Dlabat na Winamp apod.

Kynio
Kynio
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že v tuhle chvíli je článek docela k ničemu, protože hra už je stejně cracknutá a funguje vše normálně. Dokonce i savy atd. Podle toho co se dá dočít na fórech :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kynio Nejak stale nechapem na co vymyslaju nove a nove ochrany ... bud to niekto crackne alebo sa da nejako objist ... naklady vynalozene na ochrany mozu radsej investovat do optimalizacie, grafickeho spracovania, fyziky, enginov a tak ... proste do niecoho co je ozaj potrebne a nie do zbytocnych "ochran" ...
- IQLogic

Aros
Aros
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, myslím, že za to vydávají extréní peníze a výsledek je, že za miliony dolarů navíc je hra cracknutá místo za hodinu za pět dní, ale to pirátům nijak moc nevadí... Kdyby to raději investovali do samotného vývoje...

bukva
bukva
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: Neboj, žádný extrémní peníze se do ochran neinvestují, to by nemělo žádný smysl.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zbytečná práce tvůrců, jakákoliv svérázná ochrana, která má za úkol "okořenit hru" pirátům je nesmysl, je to jen zbytečnost, kterou překoná další verze cracku.

roob
roob
Level 36 Level 36
12. 9. 2009 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz v HL2 boli 2-3 miesta, kde pri cracknutej verzii sa nestalo co sa malo stat a nedalo sa pokracovat v hre. Takze nic nove pod slnkom.

ILordJamesI
ILordJamesI
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob už v settlerech 3 nebo kolikátka to byla, první s "lepší" grafikou, vyráběli budovy špatný suroviny, takže třeba rezník produkoval kvádr železa, fakt novinka :))

shipo
shipo
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob njn, četl jsem že NPC nechtěli nastupovat do výtahů, ale dalo se prý pokrařovat ve hře pomocí F5 a F9

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já když jdu v Praze do nějaké normální slušné restaurace na večeři, tak tam nechám max 400 za dva lidi, většinou bohatě stačí 250-300 i s pitím a to se není třeba nijak uskromňovat. Tak zas nevím, ty poměry a ceny bych zas tak nehrotil. Jinak nejraději nakupuji hry za dolary přes steam, ony ty ceny jsou pak i docela rozumné, v ČR je to často přehnané. Ale to je holt cenová politika vydavatelů, jejich mínus, utíkají jim zisky.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh Hm, ale většina her je na steamu dražší než u nás krabicová verze... Ovšem hodí se využívat těch víkendových slev. Akorát teda musíte čekat, až se tam to, co chcete, dostane... Jinak je ale steam perfektní věc, to ano...

P.S. Ty nakupuješ hry za dollary? Ne náhodou za eura? Já se ptám, protože už se mi to několikrát vymstilo, že tak nějak podvědomě za tou částkou čekám $ místo (Euro), takže se mi občas stane, že použiju špatný kurz k přepočtu a trochu prohloupím :-)

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v nemecku ma konstrukter 5000€(125kkc) v cr 30kkc, a konstrukter u nas neni majoritni zamestnani, 80% lidi ma plat do 20kkc, nezridka je to cely rozpocet na domacnost na mesic. taxikar v eu ma koelm 1000€, neni rozdil v tom kde co kolik stoji ale v tom kolik se kde vydelava.

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda_rab1 Jsem konstruktér, ale ani těch 30kkč nemám :(

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wonknu jj to je presne ono, prave sem se bavil s kamosem a jinde stoji treba BD film kolem 17euro a hodinova mzda je kolem 15-16euro, na coz pri nasich cenach za BD 800,- vydelam tak za 3/4 cely smeny a ne za hodku :x kdyby to u nas bylo v podobnym pomeru tak to by urcite nakupovalo vic lidi napr i gamesy a ne aby za zabugovanou novinku chteli platit 1500 :!:

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kazdy autor si chce tak ci onak chranit svoj vytvor. Ci uz to je umelec, filmova spolocnost alebo vyvojari hier. Nevidim v tom nic zle. A taketo "vtipky" boli tu uz boli davno, preto v tom nevidim ziadnu senzaciu. Mimochodom pre mna Batman AA po zahrani dema neoslovilo vobec. Ja sa nan nechystam. Cakam na OF2, Risen, Dragon Age a NFS Shift. Tieto si kupim urcite a pri mojej pracovnej dobe to mam na pol roka pokoj. Aj a este Mass effect 2 :D dufam, ze este tento rok.

doktor1
doktor1
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přece není takový problém koupit si legálně hru ..zvlášť dneska, když máme Steam a nemusíme lítat do obchodu (1500,-Kč je úplně v pohodě). Jinak se jen směju a říkám si jak je dobře, že s tím pubescentem vyběhli ...ještě bych na něj podal žalobu, aby věděl spratek jeden, že krást se nemá. Každý by si měl uvědomit, že za hry se zkrátka platí podle hesla každá sranda něco stojí ...

Liman
Liman
Level 6 Level 6
12. 9. 2009 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@doktor1 Máš pravdu. Každá sranda něco stojí, ale ty to bereš z pohledu pracujícího. Uvědom si, že ne každý má měsíčně 20k na osobu a může rozhazovat. Někde je 20k na rodinu. Otec musí dojíždět do práce kde bere 12k. Od teho si musíš odečíst náklady na cestování, stravu v práci. Matka chodí na 6 hodin někam do továrny, kde když dostane prémie, tak těch 8k má. A zase mínus náklady na cestování a stravu v práci. Potom děti musí jezdit do školy a v ní něco jíst. Pokud jsou menší musí být v družině protože nikdo není doma. Doma se zas platí nájem a služby a taky musí doma něco jíst. Takže jsou opravdu rádi, když za ten měsíc vyjdou s penězi. Možná něco ušetři, ale taky chcou mít třeba dovolenou v létě nebo musí myslet na nečekané výdaje (rozbije se lednička, co pak?). Takže opravdu 1500 na hru pro dítě, které ji stejně za pár hodin dohraje nemají.

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1500 za hru je úplně v pohodě... Ty vole zkus to říct matce, která má doma dva dospívající pubescenty a maká za 12 čistýho. Asi by ti šlápla do úsměvu.

Liman
Liman
Level 6 Level 6
12. 9. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že vydavatelé se zaměřují špatně na ochrany, které stejně nakonec nejvíc omezují ty, co si hru poctivě koupili. Copak vás neštve, že musíte mít v mechanice CD? Nebo nějaké ověřování po internetu či instalace tuny zbytečných programů bez kterých by to jinak nešlo?

Nejlepší je motivovat hráče ke koupi. Jen ať si to zkusí tu cracklou verzi v plné míře, ale ať dají na internet obsah, který stáhnete jen po zakoupení hry. Můžete namítnout, že i to se dá stáhnout mimo a máte pravdu, ale už je to složitější než jen nainstalovat a jed. Proč myslíte že se tak dobře prodávají multiplayerové hry? Protože bez originálky si prostě, tak dobře nezahrajete. Koho by bavilo střílet nějaké boty furt dokola na pár mapách v CS? Tady jsou hráči ten přídavný obsah.Samozřejmě je rozdíl mezi mp a sp, ale když by se třeba k red alartu balila jenom jedna kampaň a ty ostatní by se dali stáhnout až potom. Tak by to byl určitě jistý druh motivace. Podobně k různým rpg by se dali stahovat nové questy. V akčních hrách zas další sp mapy.

Xide
Xide
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liman No.. tak přidání těch balíčků by podle mě nebylo zas tak složitý, ale kvůli tomu Multiplayeru to stojí za to. Protože hrát na cracklejch, plnejch a často zalagovanejch serverech, kde není žádná ochrana proti cheaterům stojí za houby...

LetisVT
LetisVT
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic proti ale,že by to byla nějaká novinka tak to asi fakt ne.. já vím,že to samé bylo i v GTA 4 a pokud vím tak si s tím novější cracky poradily..
takže asi takhle no.. Chtěl sem tím říct,že ty co dělaj ty cracky tak to stejně vždycky nějak vymyslej takže se vývojáři snaží zbytečně :roll:

DrasticBass
DrasticBass
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby ty hry staly tak maximálně do 500,- tak si je koupí mnohem víc lidí a tím pádem by si určitě více vydělali. To samé platí i pro muziku a filmy.
Třeba taky Flatout výborná hra za dobrý peníz.

SVK-Josifek
SVK-Josifek
Level 1 Level 1
12. 9. 2009 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DrasticBass Suhlas... Flatout som si bol nedavno kupit gold ediciu aby som podporil vyvojarov, ale vacsina hier za to proste nestoji... Su to obycajne komercne sracky bez hratelnosti, zabugovane, neoptimalizovane ale hlavne ze dobre vyzeraju... A cena ani nehovorim... tych 20eur by som este za fungl novu hru dal ale takto...

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
13. 9. 2009 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz sem delal konstruktera taky sem tolik nemel, mel sem dokonce min nez prumernej plat a to vyrazne a pritom si nemyslim ze bych delal prumernou az podprumernou praci.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
13. 9. 2009 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda_rab1 U nás to bohužel funguje tak, že kdyby ses zapsal na pracák a pobíral podporu tak máš peněz skoro víc, než když jsi makal za minimální mzdu :-D

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
13. 9. 2009 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ochrana hezká..

..ale k čemu je u hry, která stejně zajímá minimum lidí? :D Joo, u takovýho Crysis by asi byla zajímavější.. (ne že by bylo nějak extra dobrý, ale zájem lidí byl hodně velkej). O Batmanovi vim skoro až teď kvůli tomuhle anti-crack kódu.. stejně mě hry podle filmů, nebo komiksů moc neberou.. v 99% to stojí za prd..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
14. 9. 2009 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Odborník do hier teda nie si..Hra Batman arkham asylum je pecka tohoto roku a dostáva hodnotenia 9/10 tak ako dostával aj Crysis...

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=bukva]CO si to ti ubožáci myslej, když chtějí zaplatit za svoji práci, žejo?[/quote] práce která kolikrát stojí za hov.. !! litr platit za hru nebudu nikdy...

Reklama
Reklama