Zpět na článek

Diskuze: Svoboda, rebelie a zločin za časů triggeringu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

achjojik
achjojik
Level 1 Level 1
16. 8. 2020 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mi v tom vašem vyprávění chybí to, že hlavní podíl na těch divných lidech máte vy, novináři. Jeden hlupák někde něco na internetu plácne a vy mu honem letíte udělat reklamu.
Holčičky s banánem by si nikdo normální nevšiml a trotlíka, kterého to pohoršuje, taky ne. Jenže pak přijdete vy a začnete o tom psát. K trotlíkovi se přidají další trotlíci a kauza je na světě.
Stejné je to s tím YouTube. Nějakej magor něco natočí, vy si toho všimnete a jeho video nalinkujete do svých článků. Videu jednak roste sledovanost kvůli vám, ale zároveň v očích Google roste jeho "důležitost", protože na něj vedou odkazy. Tak ho začne taky ve větší míře doporučovat. A magorovi roste sledovanost nade všechny rozumné meze.
Možná byste mohl nějakou svou úvahu věnovat střelbě do vlastních řad a zamyslet se nad tím, kam se novinařina ubírá. Z normálních novin a zpravodajských webů se stává bulvár, z odborných časopisů a webů se stává jen kopírka článků z jiných webů, občas doplněná nějakým tím vlastním názorem. A nejvtipnější na tom je, jak se ti novináři hrozně diví, že si člověk jejich práci nehodlá platit.
Opravdu by mě třeba zajímalo, co má dneska pctuning společného se svým názvem. Kdy naposledy tady bylo něco o pc tuningu?

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Výborně napsáno. Někdy až žasnu, co za zprávy dokážou na jednom nejmenovaném idn.. webu vyšťourat. To jsou zprávičky, které google skoro nenajde, případně to má na youtube 150 shlédnutí za 14 dní. Je to žumpa, ale je to všude. Zprávy z USA na youtube, vražda, loot, demonstrace, vražda .......

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 8. 2020 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Tak znovu a jinak – novináři jen málokdy udělají z nicky ze sociálních sítí celebritu. Novináři si jich začínají všímat až ve chvíli, kdy je sledují u nás desetitisíce a statisíce a venku statisíce a miliony lidí.
Pro novináře nemá smysl psát o nějakém šmudlovi, kterého sleduje tisíc lidí. Nikoho by to nezajímalo.
Jestli je někdo, kdo z takových jedinců dělá celebrity, jsou to jejich followeři.
Neplačte, sami jste si to zavinili.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 8. 2020 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner to není úplně pravda .. hodně novinářů snad ani neví co je etický kodex a není schopno odvádět kvalitně svou práci(teď je jedno jestli kvůli nedostatku talentu, financí nebo nedostatku kvalit svého charakteru) a jejich celoživotní dílo vypadá jako by exisotavla jen okurková sezóna :)

jeden z mnoha příkladů např. zmiňovaná reklama na Audi.. doslova jen pár haterů si tam zahudruje v diskuzi pod fotkou a většina novinářů apod. se toho hned chytá a dělají z toho WW III(celý svět, většina, pod palbou kritiky atd.) a takto to dělají s mnoha kontrovezními tématy, které někde okometntovalo pár lidí a vyjadřují se o tom, jako by to byla masová záležitost většiny(takto "lžou" o všem o nepokojích, demonstracích atd. atd. >>čest vyjímkám) >> kde je tedy vina čtenářů ? V tom že si čtenáři neplatí předplatné, aby měli na chleba a nemuseli se zaprodávat click-bait tvorbě ?Tak to potom můžeme omlouvat všechno podobným způsobem >> jednal jsem špatně, protože..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 8. 2020 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Audi to nestáhlo kvůli novinářům. Audi to stáhlo kvůli nadávání na sociálních sítích, a minimálně povětšinou o tom až pak psali novináři. Zpráva, že pár feministek nadává na holčičku s banánem, je o ničem. Zpráva, že se Audi podělalo z pár feministek, stahovalo reklamu a omlouvalo se, to už je jiné kafe.

A stejně tak si novináři neřeknou hele, to je nějaká nicka s pěti sty followery, uděláme z něj celebritu. Nikdo ho nezná, to se bude dobře číst.

Většinou je nejdřív haló po sociálních sítích, a až pak se o to začnou zajímat novináři.

A to haló po sociálních sítích dělají lidi. Obyčejní lidi. I těm novinářům to podstrčí ti obyčejní lidi, elfové, dobroseři.

Takže ano, neplačte, sami jste si to zavinili.

HungryHorace
HungryHorace
Level 22 Level 22
21. 8. 2020 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Nevím proč tak urputně bráníte presstituty. Vás ani kolegu Obra jsem nikdy nepovažoval za novináře, ale za nadšence do počítačů a hardwaru, kteří o tom chtějí psát. Vaše recenze mi připadaly vždy vcelku vyrovnané a kupodivu i Váš kolega se znatelně umírnil. Leč získal jisté renomé, tak si do něj i kvůli prkotině dodnes leckdo rád kopne. Ale pokud jde o to získat klikbajt za každou cenu, pak zastávám názor, že by se presstituti mohli raději živit poctivě! Jenže makat se jim jaksi nechce, ono je lepší oblbovat lidi, jak od nich žádá živitel! Většinou totiž ani nic neumí, oni totiž neumí ani psát česky! Slovo novinář by mělo být díky takovým, kterých se zastáváte, zařazeno mezi vulgární urážky! Normálně sem nepíši, ale Vaše nepříčetná obhajoba nemorálních individuí mne donutila k registraci. :roll:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 8. 2020 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: opravdu jsi tak nechápavý a nebo je to úmysl ? :)
- řeč je o tom jak z "ničeho"(v tomto případě pár tweetů) udělali aféru jako by to byla masová záležitost a celosvětový pogrom..

https://twitter.com/AudiOfficial/status/1289848460368257033 opravdu to stálo za takovou mediální masírku ? :) jsou mnohem závažnější události i více "aktivní" tweety a skoro nikdo o tom nepíše ..najednou se objeví takováto "blbůstka" s malou aktivitou a hned jsou toho plné noviny, vlogy, YT atd. :) >> nejde jen o audi, ale o mnoho jiných událostí, které jsou silně "převyprávěné" a člověk jen zírá co si ti novináři v mainstreamových médiích dovolují a pak se sami pohoršují nad sputnikem, aeronetem atd. :)

- novináři moc dobře ví, že je to kontroverzní téma a zvýší to čtenost(lidé budou klikat, diskutovat atd.), tak rádi vytvoří nekorektní titulek i obsah článku..to už pak není novinařina za kterou to vydávají

- dal někdo novináři ke spánku nabytou zbraň a řekl mu napiš to jinak než je to ve skutečnosti ? Chceš říct, že např. tvůj "nejmilejší" kolega(zlObr) píše pod nátlakem a sám za sebe by to napsal jinak, tak to se omlouvám, protože mu všichni křivdíme a je to v podstatě naše vina >> Kdo novinářům brání držet se etického kodexu a psát o tom jak se věci doopravdy mají ?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 8. 2020 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: >lidé budou klikat, diskutovat atd.

Ano, a to je v podstatě jediné, o co novinám na internetu jde (pokud to nejsou dobroseři, kteří sledují primárně jiné cíle než čtenost)

Dělají to proto, že lidi pak klikají. I když vyjdeme z toho, že z prdu udělali velkou věc, zase se oklikou vracíme k tomu, že se řídí jen poptávkou.

Stejné haló, jaké to udělá na sociálních sítích, to pak udělá v těch novinách. Za to nemůžou novináři, za to můžou lidi, co na to lezou. Kdyby to nečetli, zkusí to novináři jednou, dvakrát, třikrát, a příště se na to vykašlou.

Je to problém těch novin, nebo toho, že na to lidi lezou a nalepí pod takový článek tisíc postů? Fakt je to chyba těch novinářů?

Triviální recept – nelíbí se mi nějaký článek, nelezu tam. Když už tam vlezu, rychle vypadnu a nelezu do diskuze. A víckrát se k tomu nevracím. Nejdu tam do diskuze redaktorovi vynadat a přitakávat dalším dvaceti diskutujícím, jak je to odporné. A naopak přečtu a diskutuju u článků, u kterých chci, aby na tom webu byly.

Na internetu mají novináři u konkrétních témat dokonalou zpětnou odezvu od čtenářů. Nikdy dřív neměl běžný smrtelník takovou možnost ovlivnit to, o čem budou novináři psát, jako má dnes. Stačí prostě ignorovat to, co mě nezajímá. Naprosto ignorovat. Každé klepnutí zvyšuje pravděpodobnost, že se to tam příště objeví zase.

Takže ano, neplačte, sami jste si to zavinili.

BoMaster
BoMaster
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Tak dobře....O VŠEM, co lůza vytvoří, napíše novinářská chátra a co má ruku, to kliká a chudák tenhle "novinář"....je to tak správně? pochopil jsem to nebo zase ne?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 8. 2020 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BoMaster: Jenom si zkuste uvědomit, že primární příčinou stavu věcí nejsou novináři, ale konzumenti obsahu.

Kdyby nebyla poptávka, nikdo vám to nenabízí. Ale když bude poptávka, vždycky se najde někdo, kdo to rád nabídne.

Napadají mě jen dva způsoby, jak se s tím vypořádat – nevytvářet poptávku, nebo to zakázat.

BoMaster
BoMaster
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Rozumím, co mi chcete říct. Jen nevím, jestli rozumíte Vy mě. Asi mluvím řečí jiného kmene. S poptávkou souhlasím, jen ta tu byla i dříve. Prostě na hlupáky nereaguji. Tečka. Kdyby totéž dělala většina .....Ovšem 30 stříbrných mít a nemít, to chce charakter a fištrón no.....

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 8. 2020 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @BoMaster: Jenomže dříve nebyli lidi zvyklí na to, že dostávají obsah zdarma, který je hrazený výhradně reklamou = návštěvností.

Když dnes chcete o něčem psát, první otázka, kterou si musíte položit, je „jak se to bude číst“.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
20. 8. 2020 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Tak samozřejmě, že novináři mají na oněch věcech více než lví podíl. V době koronavirové např. jistě nebyla poptávka po nesmyslech, lidi se báli a potřebovali fakta, aby věděli, na čem jsou. Ale nééé, novináři se toho chytli a hned využili strach lidí a na základě toho stavěli své vymyšlené srdceryvné články a kde ví cosi. Novináři jsou dnes z velké části jen jedno velké svinstvo, protože to co dělají není práce, to je hnus. A neustále se vymlouvají, že nemají doma co žrát a proto nás musí masírovat na svých webech reklamou nebo chtějí zaplatit za prémium obsah, který je prémium jen v tom, že opičku naučili kromě CTRL+C a CTRL+V i článek obohatit o max. dvě vlastní věty. Kvalitní novinařinu, ať už odbornou nebo tu obecnou dělá fakt málo lidí. Mnoho novinářů se podvolilo psaní za prachy, píšou pro toho, kdo jím dá víc. Nepřipomíná vám to něco? aneb... zaplať a půjdu s tebou do postele. tfujtajbl

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
16. 8. 2020 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Tak tohle jsou tradiční Rybkovy pátečně-víkendové úvahy. Zřejmě podle toho jak trefí uzávěrku či slinu.

Jednou za týden to neškodí. V podstatě už sem chodím číst skoro jen tohle.

Z hlediska tuningu neni moc o čem psát.. Sem rád, že jsou občas aspoň recenze pro porovnání se zahraničím. A lid si rád zanadává na Obra. :D

Karlos.s
Karlos.s
Level 1 Level 1
16. 8. 2020 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Jen k tomu PC Tuningu - uvědomte si, že je jiná doba, před 15-25 lety bylo u nás v ČR běžné, že si lidi (nemluvím o korporátní sféře) stavěli PC sami, upgradovali a tunili. Pak přišla vlny laptopů, konzolí, tabletů a smartphonů, kde nebylo co tunit a upgradovat (u NTB častečně ano, a to na úkor právě PC, takže podíl PC na trhu klesnul brutálním způsobem. Navíc dnes se běžné kupují hotová PC, protože to vyjde levněji než jednotlivé komponenty a operační systém.
Z toho logicky vyplývá, že lidi zblbli a zpohodlněli a že tuning zůstal zálibou pro velice velice úzkou skupinu nadšenců. Takže logicky by to PC Tuning neuživilo, kdyby psal jen o tuningu.
Sleduji PC Tuning od nepaměti a pro mě je to taková známka kvality (ano, i když kolísá), sám už moc netuním, ikdyž mám stále Full Tower PC s vodním chlazením a čas od času ho upgraduji.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karlos.s Na tom něco bude. Mám už cca 20 let stejnou bednu. V ní mám už pár let 4 jádro i5 2550K. Měním akorát grafickou kartu, cca jednou za dva roky. A přikoupil jsem paměť. Poslední roky se to celkem uklidnilo, už to nejsou takové skoky, jako když jsem ze 100MHz proceru upgradoval na 400MHz :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
16. 8. 2020 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik No, ne. Máme twitter, facebook, youtube, twitch, tiktok. A na nich mraky celebrit, o kterých začali novináři psát až ve chvíli, kdy měli pod sebou pověšené statisíce a miliony lidí.

Novináři na tom fakt hlavní podíl nemají. I kdyby o nikom z nich nenapsali ani čárku, stejně ty milionové návštěvnosti mít budou.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 8. 2020 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Co chceš po novinářích ..něčím se živit musí. Tady už nejde o nějakou morálku, rozum, čest atd. ;)
Mimochodem všiml sis, že se vyrojilo velké množství click-bait komentátorů (to má své výhody >> nemusí se držet kodexu, pak mohou psát skoro co chtějí, aniž by je za to někdo popotahoval a působí to na čtenáře stále seriózně.. )

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
16. 8. 2020 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta reklama na audi s tím co se kolem strhlo fakt zavání krajním debilismem. Asi stejně jako největší rasisti jsou ti co jsou nejvíc proti rasismu, tak největší pedofilové a úchyláci jsou ti kteří na holčičce s banánem u auta vidí sexuální podtext a mají potřebu to vyřvat do světa.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos Nejsem z oboru, takže nedokážu odhadnout, jestli těm lidem jde o pár minut slávy na netu nebo jsou fakt uplně zpitomělí z těch marxistických škol v USA.

petr_
petr_
Level 1 Level 1
16. 8. 2020 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celá ta pseudokorektní věc je na hraně kolapsu - resp. už kolabuje, je to vidět na tom, jak se jim ty desetiletí budované struktury rozpadají pod rukama. Proto poslední roky a měsíc tak vyvádějí. Ale nic už změnit nemůžou.
Pěkně je to vidět třeba na panice liberálů z Viktora Orbána - při racionálním pohledu to není nijak významný politik - to jak z něho dělají ďábla jen dokazuje jejich strach - a zřejmě min. podvědomé uvědomění si toho, že už jsou slabí.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr_ Špatné je, že uřvaná menšina je mnohem víc vidět, než spokojená většina.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarda69 nez spokojena vetsina bych spise pouzil nasr&na vetsina, zatim..., az se to zlomi diky temto vsehoschopnym manipulatorum a popiracum "zdraveho selskeho rozumu", tak to bude asi docela divocina, me uz se to tykat mozna nebude, ale meho potomka temer ze 100% jistotou...

karle
karle
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr_ Kéž byste měl pravdu, obávám se ale, že neomarxistické svinstvo stále sílí. Viz například Bělorusko - další pečlivě organizované demonstrace proti výsledku voleb, další vměšování do vnitřních záležitostí suverénního státu. Běloruští policajti sice zatím před demonstranty nepoklekají, ale kdo ví, jak to dopadne.

consider
consider
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novináři neplačte, sami jste si to zavinili :lol:

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
17. 8. 2020 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tyhle blbečky a kravičky na Youtube nesleduju. Je to pod mou úroveň, je tam spousta jiného kvalitního obsahu...ale souhlasím s tím, že dnešní generace a další po ní bude hodně degenerovaná...

Já ve svých 38 tyhle všechny hrozby cenzury, omezování a začínající totality začínám vidět, ale když jsem se to zkusil vysvětlit mému 25 letému bratrovi, kam to všechno směřuje, tak vůbec nevěděl, o čem mluvím...což mě děsí...

johnn
johnn
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 mno a tos nezazil jako "dospelak" budovani svetlych zitrku pod vedenim te jedine strany + par kolaborantskych stran, jako lid. dem, soc. dem....
uz tehda se cetlo mezi radky, poslouchalo "stvave vysilani" atd., atd...
mno a ted opet cteme mezi radky, cteme "stvave weby" atd., atd...

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 8. 2020 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ale je na čase tomu říct ne."

No, docela rád bych řekl NE, ale komu, kde? To mám psát Googlu nebo Twitch aby přestali s nesmyslnou cenzurou? Pochybuji, že by někdo to mé NE jenom přečetl, natož se tím zabýval. Takže co mám s tím svým "NE" dělat aby bylo slyšet, vidět a hlavně, aby mělo vůbec nějakou naději na úspěch?

johnn
johnn
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber docela miziva sance je u voleb, kdy nam slibuji a blazni se raduji... a pak uz zbyva jen nasilne prevzeti moci vetsinou...
nejak to dopadne, zatim se mame moc dobre a existencni problemy nejsou az tak vyhrocene, ale co neni, muze byt...

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
17. 8. 2020 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už pár let se divím tomu, že se stále vyrábí Cikánská omáčka. Je dobrá, tak si občas dám. Prej se bude muset zrušit. Tak to má asi spočítaný i Kofola :D
To je blbákov.

Reklama
Reklama