Zpět na článek

Diskuze: Tablety za velmi rozumnou cenu – test tří kousků do 2500 Kč

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hansmol
Hansmol
Level 1 Level 1
26. 12. 2012 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri vyberu beznym uzivatelum asi pomuze, ale vetsina ctenaru pct by potrebovala vetsi mnozstvi informaci. Tim samozrejme nechci autorovi nic vycitat, jak jsem psal zalezi na tom, pro koho je clanek urcen. Nechapu nazor, ze je tablet vseobecne k nicemu, nejdriv, kdyz byly jen drahe a v zacatcich, tak jsem byl take skepticky, ale dnes jsem spokojen, vlastnim 5"tamtunga a dokonale mi vyhovuje, do kapsy se jeste vejde a kdyz se chce clovek podivat na mail a na novinky popr. socialni sit nemusi s sebou tahat zadny notebook apd. Pri dlouhe chvili se da zahrat nejala hra, popripade si zjistit autobusove spojeni. Tablet z recenze konkretne R75 jsem nakonec zvolil, kdyz jsem dostal zadani vejit se do 2 tisic a pritom sehnat 7" display. Osobne bych si ho nekoupil, ale pro obdarovaneho je dostatecny a pro platiciho levny.
Jen me trochu zarazilo, kde ho autor kupoval? Ja v mistnim elektru za 1999 kč a bylo k nemu i "kozene" pouzdro ktere v sobe obsahuje klavesnici, coz bylo prijemne plus a prevapeni. Protoze psat delsi dokument na dotykovem pristroji je zdlouhave.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
25. 12. 2012 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektní článek, posloužil dobře k ranní snídani pro počteníčko :-)

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel LEn tablety s win 8 su najlepsie ..
tie co maju kadejaky android ci co su same smejdy .. nic natom poriadne nejde ani video nefacha(flash) pomale sitne browsery

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tablet je naprosto zbytečná věc ,není ani mobil ani netbook či notebook.(když zvážíme cenu už normálních tabletů tak tam stojí stejně líp vybavené notebooky)
Navíc neumí mobilní internet ,android neumí instalaci modemu usb pro mobilní internet atd zamazaný obraz ve chvilce,dotyk ne vždy 100% ,maximálně dobrá věc na hraní do vlaku ?nebo do kavárny pro net, malý display nutnost dokoupení klávesnice či obalu ,taky jsem řešil otázku co pod stromeček dceři do školy + zábavu . Počítal pro a proti. Nakonec jsem koupil notebook a chybu jsem rozhodně neudělal.

mello
mello
Level 1 Level 1
29. 12. 2012 03:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ Nevykladejte tu prosim bludy, kdyz tomu nerozumite. Android tablety bezne umi pripojit pres usb modem, 3G modul, GPS modul i moji bezdratovou mys a klavesnici Logitech. A dotyk je 100% vzdy, staci mit jen tablet s kvalitni kapacitni vrstvou...

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ Tak uz se smir s tim, ze lidi nekupujou jenom veci, ktery k necemu jsou. Tablet je hracka a to staci. Musim ale souhlasit, ze kdyz bez wi-fi internetu se ta pouzitelnost rapidne snizuje.

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @kingbean: Ale co to plácáš? já se nemusím s ničím smiřovat,pouze jsem dal svůj názor a nijak tím netrpím,lidi u nás většinou kupují zbytečnosti a berou si půjčky které ani nedokážou zaplatit ,to je standart Českého člověka a je to zcela normální i když pro ostatní nepochopitelné .My jsme prostě národ co si o sobě hodně myslí ale ty dopady reality jsou pak kruté.(i Já to tu prožívám :lol: )

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 12. 2012 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @jarod72pm_: to je zase zvanil co sezral salamounovo CENZURA :roll:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
25. 12. 2012 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @jarod72pm_: tabletů reakci ve smyslu, že tablety jsou k ničemu. To, že dcera potřebuje do školy notebook a že jste neudělal výběrem chybu je naprosto irelevantní informace.
Pro mě je takovýto levný tablet naprosto ideální zase pro moji dceru. Do auta na pohádky nebo nějakou hru naprosto ideální. Půjčovat jí mnohonásobně dražší smartphone není ideální (navíc mi slouží jako navigace) a s netbookem na klíně to taky nebylo to pravé ořeché. Nehledě na to, že pustit si další díl na dotykové androidu je triviální, zatímco něco podobného dělat za jízdy na nedotykové netbooku není zrovna pohodlné.

Ano, tyto tablety "nic" neumí, ale to nic mnoha lidem bohatě stačí a jsou rádi, že existuje i takováto varianta.

-> takže než vyplodíte zas nějaké takové moudro, tak si laskavě uvědomte, že nejste jediný zákazník a co nevyhovuje vám, může být pro druhého ideální.

P.S.
V domácnosti pár mobilních zařízení máme, konkrétně Prestigio 5080B, SGS2, Dell Mini, XPS M1330 a IconiaTab W510. Takže opravdu vím, co která hračka dokáže.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
25. 12. 2012 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @jarod72pm_: Tak ono je samo os sobě zcestné dávat pod minirecenzi LEVNÝCH

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @Jirka76: CENZURA

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ @abubaga: hmm, zajímavý

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemuzu se zbavit dojmu, ze autora zajima design krabice a pocet instalovanych aplikaci, ktere si kazdy blbec muze stahnout zdarma z marketu. Kdybych vybiral tablet, tak by mi tohle opravdu nepomohlo. Skoda.

...No...Name...
...No...Name...
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen možná škoda, že článek nevyšel před svátky...v té době mohl některým dost pomoct... Ale i tak díky :)

mara700
mara700
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má osobní zkušenost s ,,levnými tabelty,, byla hooodne špatná. Měl jsem asi před rokem Point of View 10 s tegrou 2. Po výkonnostní stránce byl dostačující, ale vše ostatní katastrofa. Špatně reagoval na dotyky, žádné aplikace, velmi špatné zpracování, těžký a neohrabaný. Ani custom ROM nepomohla. Tenkrát jsem za něj dal 5000kč a po půl roce jsem se ho zbavil.
Teď mám ASUS Transformer a jsem nadmíru spokojený, než levný tablet, to si raději připlaťte za lepší mobil! Taková S2 je ve všem až na velikost displaye lepší.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara700 Ačkoliv jsou podle mě tablety naprosto k ničemu, tak si nemyslim, že by se dal tablet nahradit telefonem. Prostě to plnohodnostně nejde.
U nás v rodině se nazávysle koupili k vánocům dva teblety goclever. Oba šli pro holky ve věku 9 a 10 let, a obě jsou naprosto spokojené. Výkon jim stačí, kvalita zpracování také, prostě dražší tablet by jim žádnou přidanou hodnotu nepřinesl. A co jsem si ho mohl asi hodinku ošahat, tak mi přišel za ty peníze supr. Jediný, že je to pomalý, ale to mi připadají i telefony za 10k. Takže samozřejmě pro čtenáře PCtuningu levný tablet není, ale pro nenáročné uživatele a halvně pro děti jsou levné tablety jako dělané a nahradit ho telefonem je opravdu nesmysl, protože to je naprosto jiné zařízení s naprosto odlišnými vlastnostmi a hlavně několikanásobně vyšší cennou.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 Deti by si mali užívať detstvo, hrať sa s hračkami, tvoriť, behať von s kamarátmi a nie si od mala ničiť zrak tabletom či mobilom!!! Viem, že doba pokročila a nedá sa to úplne porovnávať s našim detstvom, ale toto by som v živote svojmu dieťaťu nedovolil! Keď som mal ja 9 mohol som sa max hodku denne zahrať na starej Sege, vtedy som bol na to strašne naštvaný, teraz som za to naopak vďačný, že som svoje detstvo nestrávil pri konzole a PC :)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
3. 1. 2013 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @IQLogic: Každému vyhovuje něco jiného, já hodin strávených v dětství u počítače a knih rozhodně nelituji, určitě to bylo pro mě zajímavější a přínosnější, než se někde nesmyslně honit za pitomým balónem. A zrak si zíráním na cokoliv rozhodně neničíte (kromě extrémně intenzivního světla nebo světelného bodu). Je to obecně oblíbený omyl. Nic takového jako "kazení se očí" neexistuje. :P

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 12. 2012 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zumik31 @IQLogic: boze ty si vul, prej ted jsem vdecny :-D

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
25. 12. 2012 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na častější prohlížení internetu nejsou tyhle malé tablety moc vhodné. Nejde jen, byť také, o velikost. Hlavní negativum je ovšem to předpotopní rozlišení. Na web to chce alespoň 1024x600.

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já náhodou o tabletu velmi uvažuji a to kvůli čtení odborné literatury v PDF s pohodlným vyhledáváním. Mám sice Kindle, ale ten není na PDF příliš vhodný a navíc se v něm špatně hledá. Kindle mám prostě na čtení knih :) Má někdo zkušenosti a poradil by mi, jaký tablet na čtení PDF zvolit? Jde mi zejména o kvalitní zobrazení, měl by mít slušné rozlišení a samozřejmě i nějakou tu výdrž. Cenu tak do 6000 Kč.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xIndian Nexus 7? :wink:

xIndian
xIndian
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Na ten jsem se byl podívat. Jen nevím, jestli není moc malý...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
3. 1. 2013 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @xIndian: Je to malé. Na PDF to chce alespoň 10".

damianx
damianx
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvláštní já mám Prestigio Multipad PMP5770D DUO s androidem a mám usb modem od T-mobilu a normálně funguje bez jakékoliv instalece.

damianx
damianx
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_]Tablet je naprosto zbytečná věc ,není ani mobil ani netbook či notebook.(když zvážíme cenu už normálních tabletů tak tam stojí stejně líp vybavené notebooky)
Navíc neumí mobilní internet ,android neumí instalaci modemu usb pro mobilní internet atd zamazaný obraz ve chvilce,dotyk ne vždy 100% ,maximálně dobrá věc na hraní do vlaku ?nebo do kavárny pro net, malý display nutnost dokoupení klávesnice či obalu ,taky jsem řešil otázku co pod stromeček dceři do školy + zábavu . Počítal pro a proti. Nakonec jsem koupil notebook a chybu jsem rozhodně neudělal.[/quote]

Zvláštní já mám Prestigio Multipad PMP5770D DUO s androidem a mám usb modem od T-mobilu a normálně funguje bez jakékoliv instalece.

vladixx
vladixx
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro mne je to vzdy pripravenej a aktualni televizni program, co lezi na stole nebo v posteli, na zachode se na tom da cist knizka a kdyz manzelka kouka na nejakou blbost tak mam na siti dost serialu ktery na tom pustim, pripadne k veceri misto casopisu taky dobry... z toho vyplyva ze mne staci to uplne nejlevnejsi (jmenuje se to tab210, umi to akcelerovat video, otvirat knizky, zobrazit TV program a to je myslim vsechno ..stalo to 1200,-) takze levny tablety IMHO k necemu jsou ale rozhodne to neni machrovani jak jsou ty fotky uzasne ostry na tom mega displeji s brutalne jemnym rozlisenim, na to jsou jabka (a velka cast jejich majitelu)

kompotto
kompotto
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, chtěl bych co nejlevnější tablet a jde mi jen o to, aby na něm běžel stream z aplikace Twitch.tv (stažená normálně z Google Play), na mým starým telefonu HTC Desire jde max 360p, což neni nic moc. Zvladne tablet za 2000 Kč aspon rozlišení 720p? Nejde mi o žádný rozlišení videa ve formátu .avi nebo tak, ale jen o stream. Máte s tim někdo zkušenosti?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně se to nevyplatí, už jsem několik těch levnejch tabletů viděl a jsou to vyhozený prachy. Je to tak pomalý že se na tom nedá pohodlně prohlížet ani net (a to jsem zkoušel různý prohlížeče). O kvalitě dotykovýho displeje ani nemluvě....

Navíc souhlasim s názorem že 7" tablet je nesmyslá věc, lepší je si koupit větší smartphone. I když asi ne za tuhle cenu. :lol:

Jinak tablet nemam a zatim ani nechci, to spíš než o tabletu uvažju o el. čtečce knih. Tablet je zatim jenom hračka.

roman2277
roman2277
Level 23 Level 23
25. 12. 2012 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_]Tablet je naprosto zbytečná věc ,není ani mobil ani netbook či notebook.(když zvážíme cenu už normálních tabletů tak tam stojí stejně líp vybavené notebooky)
Navíc neumí mobilní internet ,android neumí instalaci modemu usb pro mobilní internet atd zamazaný obraz ve chvilce,dotyk ne vždy 100% ,maximálně dobrá věc na hraní do vlaku ?nebo do kavárny pro net, malý display nutnost dokoupení klávesnice či obalu ,taky jsem řešil otázku co pod stromeček dceři do školy + zábavu . Počítal pro a proti. Nakonec jsem koupil notebook a chybu jsem rozhodně neudělal.[/quote]Podle sebe nesuď tebe! Tablet je ideální věc na konzumaci obsahu.Já si běz něj nedokáži představit ráno.zapnu Ipad přečtu maily,vyřídím poštu,přečtu zprávy apod.A hlavně je úplně tichý a vydrží na baterku více než skoro jakýkoliv notebook.NTB zapínám jen při náročnější činnosti.Asi tak jarode72.Appropo nejsem žádný puberťák,ale jsem starší než Ty.Ahoj.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roman2277 Tak jde spíš o to že většina lidí si musí dobře rozmyslet co si koupí. Taky bych si klidně koupil tablet kdybych ty prachy nepotřeboval na nic jinýho a myslim že to je hlavní překážka rozvoje tabletů v tomhle státě, lidi na to prostě nemaj.

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
25. 12. 2012 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=abubaga]Rozhodně se to nevyplatí, už jsem několik těch levnejch tabletů viděl a jsou to vyhozený prachy. Je to tak pomalý že se na tom nedá pohodlně prohlížet ani net (a to jsem zkoušel různý prohlížeče). O kvalitě dotykovýho displeje ani nemluvě....

Navíc souhlasim s názorem že 7" tablet je nesmyslá věc, lepší je si koupit větší smartphone. I když asi ne za tuhle cenu. :lol:

Jinak tablet nemam a zatim ani nechci, to spíš než o tabletu uvažju o el. čtečce knih. Tablet je zatim jenom hračka.[/quote]

asi tak nejak jak jsi uvedl...ja mam pro zmenu jeste zkusenost s mym malym 3 letym klukem...ktery je z neho naprosto nadseny nikdy jsem neveril kolik krasnych her na ipadu je...ty skladacky hadanky puzzle no proste ma o zabavu postarano ;].... PS velky PC uz doma skoro nepoustim....prijdu z prace sednu do gauce a prectu si to nejnutnejsi co potrebuju....no proste Luxus ;]]]

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
25. 12. 2012 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S temito clanky mam jediny problem. 7" je malo je malo je malo! Snad jedine jako herni portable zarizeni.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
26. 12. 2012 03:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jirka76]boze ty si vul, prej ted jsem vdecny :-D[/quote] Já ho naprosto chápu, kdysi byl počítač něco, co měli jen ti co to k něčemu potřebovali a hry byly spíš doplňkem, viz 286ka rodičů. Na počítač jsem mohl už od 4, ale do řekněme 10ti jsem o něj skoro ani nezavadil! Měli jsme sevu,chevu,později i něco málo z lega a merkur. Tyhle hračky člověka lecos naučily a dovedly zabavit na dlouhé hodiny. Krom toho, že se chodilo ven jak to jen šlo...Dneska když vidím svého desetiletého synovce a třináctiletou neteř, tak to je samý mobil,playstation,počítač a o "inteligentní" hry jakoby nebyl zájem...Upřímně mám rád veškeré technologické hračky,ale stejně mám pocit, že jim to bere dětství :idea:

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
3. 1. 2013 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI Hm, já ho zase naprosto nechápu. Já jsem raději seděl doma, jak to jen šlo. Jestli si myslíte, že kdybyste například konkrétně mě nutil chodit ven, abych měl "lepší dětství", tak byste zaručeně neuspěl.

GrookCz
GrookCz
Level 1 Level 1
26. 12. 2012 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobni zkusenost. Nez "levny" tablet radeji jen mobil. mel jsem doma galaxy tan, motorolu zoom a oboje stalo za prd. Ne kvuli androidu, proti nemu temer nic nemam ale ta zarizeni sama o sobe stala za prd. Levne tablety ala kindle fire a podobne mi nosi lide do prace na opravu, proste co se da na levnem tabletu najit dobreho, jiste i trabant ma sve prinivce,ale... Az lide prestanou porovnavat tablety s mobilem , notebookem a PC a ujasni si co od tohoto zarizeni chteji budou docela prekvapeni co vse slusny tablet umi a co vse nahradi, volat z nej nejde ,ale notebook to vyradi urcite. Tim vice pokud doma mate PC. Ja jsem notebooky prodal akorat se na ne chytal prach a zustal jsem u jednoho PC na vse{ hry } a dvou iPadu.Ono totiz na tabletu jde temer vse co na levnem notebooku a o vydrzi se nema ani cenu bavit.
Ano cena za tyto zarizeni je zbytecne vysoka, ale pokud uvazim za kolik se prodavaji jeste stale netbooky s atomem a AMD neo a co ty vsechno neumi , tak je to srovnatelny-cenove, vykonnostne jsou na tom tablety o poradny kus jinde. Proto nema cenu kupovat netbooky a tim vice levne tablety- budete zklamany.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
28. 12. 2012 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já sem se celkem nedávno rozhodoval mezi nečím takovým a čtečkou knih. Nakonec vyhrála te čtečka knih protože sem to chtěl vyložene jenom na eknihy. Ale podle ě takovéhle zařízení smysl mají ... já mám u bytu dost velkou terasu a sednout si v létě na terasu s internetem v tabletu je pohodlnější, než se tlačit na stole s notebookem. Ale ven z bytu bych ho asi nikdy moc nebral ... do kavárny spíš radši tu čtečku.

Ale u takovýchhle tabletů není moc o čem přemýštěl ... je to za cenu za jakou mám klávesnici, myš nebo sluchátka takže cena je fakt zanedbatelná a na internet to stačí.

mello
mello
Level 1 Level 1
29. 12. 2012 03:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, prodavam tablety a ty z recenze bych nechtel ani zadarmo pod stromecek.

I v cenove relaci do 3 tis prodavam vsechny s IPS displejem s rozlisenim od 1024x600, alespon 2-jadrovy procesor a 2-jadrova graficka karta, 1GB RAM, 8-16GB pamet. Skore v Antutu toho nejlevnejsiho je 8500 bodu.

Spusti plynule Shadowgun, GTA, Asphalt 7 atd.

General01
General01
Level 1 Level 1
29. 12. 2012 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mello Tak mi nahoď na můj mail (General01@seznam.cz)tvou nabídku třeba něco vyberu pro mou přítelkyni.

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
29. 12. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...pro přenos kresby rukou do počítače.

To je jedinej skutečnej tablet, takže nevím, proč tu píšete něco o tabletech, když tyto zmetky nemají se zařízením tablet nic společného.

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
29. 12. 2012 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dostal se mi do ruky GoClever TAB75 s GPS. Normálně stojí 2700 +/- něco. Dal jsem ho přítelkyni pod stomeček. Měl jsem ho se slevou a tak jsem zprvu lehce váhal. Jenže ta navigace rozhodla. Předesílám, že nesrovnávám. Hodnotím to co mám. A jsem spokojený. Na takový to domácí žvýkání... A předevčírem jsem na tom pustil cestou v autě film. Tahle verze je o pětikilo dražší, ale podstatně vybavenější. Má držák na navigaci(výborně poslouží na talíři v obýváku)kabel do zapalovače v autě, redukci na USB a dokonce HDMI kabel. Tyhle 7palcové displeje nejsou to pravé ořechové, ale má to multitouche a zvykne se snadno. Jen se modlím, aby v tom nebylo příliš mnoho kurvítek a nějakou dobu to fungovalo. Protože jinak je to moc hezké univerzální zařízení. A když nemusím poslouchat: "už tam budem?" a místo toho koukají děti na film... je to jako v té reklamě na platební kartu. Duševní pohoda? K nezaplacení. Jediná vada na kráse, že to nemá bluetooth. I když v nastavení to má možnost: vyp-zap. To ještě ověřím. Ale tohle bych i doporučil. To s navigací. Hezký večer.

LivingLegend
LivingLegend
Level 1 Level 1
30. 12. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pavel Dražan]tabletů reakci ve smyslu, že tablety jsou k ničemu. To, že dcera potřebuje do školy notebook a že jste neudělal výběrem chybu je naprosto irelevantní informace.
Pro mě je takovýto levný tablet naprosto ideální zase pro moji dceru. Do auta na pohádky nebo nějakou hru naprosto ideální. Půjčovat jí mnohonásobně dražší smartphone není ideální (navíc mi slouží jako navigace) a s netbookem na klíně to taky nebylo to pravé ořeché. Nehledě na to, že pustit si další díl na dotykové androidu je triviální, zatímco něco podobného dělat za jízdy na nedotykové netbooku není zrovna pohodlné.

Ano, tyto tablety "nic" neumí, ale to nic mnoha lidem bohatě stačí a jsou rádi, že existuje i takováto varianta.

-> takže než vyplodíte zas nějaké takové moudro, tak si laskavě uvědomte, že nejste jediný zákazník a co nevyhovuje vám, může být pro druhého ideální.

P.S.
V domácnosti pár mobilních zařízení máme, konkrétně Prestigio 5080B, SGS2, Dell Mini, XPS M1330 a IconiaTab W510. Takže opravdu vím, co která hračka dokáže.[/quote]

Aha tak to je super. Takze misto aby sis sditem hral, ucilho, nechal ho lezt venku postromech,dal ho na sport. Tak mu radsi koupis tablemt za 2.5K kde mu pustis pohadky nebo nejake zakladni hry aby neotravovalo. A pak se divime ze dnesni mladez neumi pomalu nikoho pozdravit, pustit sednou starsiho v mhd , je obezni atd.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
3. 1. 2013 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LivingLegend A co když jeho děti sport, stejně jako mě, prostě nebaví? Proč všichni trpíte tou utkvělou představou, že pro dítě je nejlepší zábavou a činností lítat někde po place za kulatým nesmyslem, případně furt po něčem lozit? A nejvíc to ty děti určitě ocení, pokud je do těchto činností budete nutit násilím... :P

Mers
Mers
Level 1 Level 1
2. 1. 2013 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LivingLegend Aneb jak omluvit vlastní neschopnost vychovávat moderní elektronikou :D

SledgeHV
SledgeHV
Level 1 Level 1
5. 1. 2013 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si poslední z testovaných kousků pořídil taky a na rovinu - se závěrem testu, tzn. [i]"něco, co prostému člověku stačí k prohlížení internetu, k pouštění filmů v nižším rozlišení, ke čtení e-knih"[/i], rozhodně nesouhlasím :)

[url]http://www.high-voltage.cz/2013/tablet-do-dvou-tisic-cast-1-popis-zakladni-pouzitelnost/[/url]

karloza
karloza
Level 1 Level 1
5. 1. 2013 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky jsem si jeden pořídil a musím říct slušné. Využívám ho často. Sem tam nějaká hra. Juknu na poštu, nebo jen mrknu jak bude zítra. Taky mě štve jen 1mini usb, rozlišení, vydrž baterie a bůh ví co ještě. Pokud si chci pořádně zahrát sednu do obýváku k XBOXU. Pokud děcka žadoní o nějakou pohádku, tak sednu k PC a něco najdu. Nebo to rovnou pustím z NASU na TV. A dokud, někdo nevymyslí něco ve velikosti mobilu s displejem 40" a x jádrovým procákem, bezdrátovým připojení několika násobrou rychlostí než je dnešní standard a nebude to umět vyprat a vyžehlit, tak si hold budu muset kupovat kusovky, které mi budou k užitku. Nepotřebuju mít TABLET za 10.000 a TV za 50.000, když to jde levněji. Jo a pokud už někdo na něčem Xv1 pracuje,tak bych se přimlouval aby to umělo chodit za mě makat na stavbu.

baytik
baytik
Level 1 Level 1
7. 1. 2013 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ze horni 2 cudliky u POV 26 se pri podrzeni chovaji jako tlacitka hlasitosti, no a predevsim - uz cca 2 mesice na nej existuje upgrade na 4.1. Takze za ty penize jako hracka pro deti naprosto super ;-)

Reklama
Reklama