profile-image

Caderom

2 232 bodů
Zbývá 268 bodů do dalšího levelu
2 000 2 500
14. 12. 2024 18:39 Denní návštěva
28 b
Bonus za 17 dní v kuse
13. 12. 2024 15:48 Přečtení článku
2 b
13. 12. 2024 15:08 Přečtení článku
2 b
13. 12. 2024 15:08 Denní návštěva
28 b
Bonus za 16 dní v kuse
12. 12. 2024 00:38 Denní návštěva
28 b
Bonus za 15 dní v kuse
11. 12. 2024 12:29 Denní návštěva
28 b
Bonus za 14 dní v kuse
10. 12. 2024 12:10 Denní návštěva
28 b
Bonus za 13 dní v kuse
9. 12. 2024 16:47 Přečtení článku
2 b
9. 12. 2024 16:32 Přečtení článku
2 b
9. 12. 2024 16:32 Denní návštěva
28 b
Bonus za 12 dní v kuse
8. 12. 2024 18:53 Denní návštěva
28 b
Bonus za 11 dní v kuse
7. 12. 2024 11:08 Denní návštěva
28 b
Bonus za 10 dní v kuse
6. 12. 2024 13:14 Přečtení článku
2 b
6. 12. 2024 00:02 Denní návštěva
28 b
Bonus za 9 dní v kuse
5. 12. 2024 19:58 Přečtení článku
2 b
5. 12. 2024 15:11 Přečtení článku
2 b
5. 12. 2024 01:30 Přečtení článku
2 b
5. 12. 2024 01:30 Denní návštěva
28 b
Bonus za 8 dní v kuse
4. 12. 2024 14:35 Přečtení článku
2 b
4. 12. 2024 12:35 Přečtení článku
2 b
4. 12. 2024 00:32 Denní návštěva
28 b
Bonus za 7 dní v kuse
3. 12. 2024 03:26 Přečtení článku
2 b
3. 12. 2024 03:24 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
3. 12. 2024 00:30 Denní návštěva
24 b
Bonus za 6 dní v kuse
2. 12. 2024 14:06 Přečtení článku
2 b

Komentáře

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
31. 3. 2023 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel RX 6700 10 GB existuje nejen od Sapphire, ale též od XFX a od PowerColoru. Aktuálně je sice Alza ani CZC nemá v nabídce, ale cca do února byly dostupné jak na Alze, tak v CZC, přičemž Alza nabízela Sapphire i XFX ( https://www.alza.cz/xfx-speedster-swft309-amd-radeon-rx-6700-core-d7431990.htm ).
Co se týká spotřeby, uváděná TDP je jedna věc, ale reálně je RX 6700 10 GB úspornější než 6650 XT.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
9. 7. 2009 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krayzie @bukva: V XP se mi nabídka přes to kliknutí zobrazí, to je pravda, ovšem ve Windows 7 zůstává nabídka programů v tom malém okénku, které musí "rozklikávat" i zpátky "sklikávat". PC používám na vše možné, programů mám desítky, třeba jen na úpravu MPEG2 videí mám asi 6 prográmků, nová nabídka mi prostě nevyhovuje. Někomu vyhovuje kabrio, jinému limuzína, dalšímu kombi a určití lidé si kupují SUV, někdo jezdí s manuálním řazením, někdo si koupí auto s automatickou převodovkou. Stejně tak se některým lidem více zamlouvá stará nabídka Start a jiným nová. Lidé nejsou stejní, MS dělá z lidí stejné bílé ovce, které nutí každých pár let do stejné evoluce a to se mi nelíbí. Minimálně vzhledem k tomu, že 7 jsou pouze vylepšené Visty by nemohl být problém klasickou nabídku, která ve Vistách jako možnost ještě je, zachovat.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
14. 9. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nx99 Co vím, tak IntelliPower nemusí znamenat nutně 5400rpm, ale rychlost je nastavena u jednotlivých typů disků různě a tak, aby podaly vyvážený poměr výkon/spotřeba. Každopádně máš pravdu s tím, že rychlost je konstantní.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
5. 10. 2016 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Souhlasím, jen Sandy Bridge už AVX má.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
3. 9. 2012 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caderom @tynyt: Protože GTX560 (non-Ti i Ti) se stále (bohužel) prodává jak housky na krámě. Podívej se na Alzu, v levém sloupci na konci menu jsou statistiky prodejů. GTX560 non-Ti i Ti se za posledních 24 hodin prodalo celkem 10 kusů. Grafik s čipy GK104 se za stejnou dobu prodalo celkem 5 kusů.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
22. 3. 2013 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crashPC Nj, jednoduše karta, která vyplňuje nabídkovou mezeru. Nic víc, nic míň.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
17. 3. 2017 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@montr Třeba předplacenkáři mohou ušetřit značně. Osobně platím jen 200 Kč každých 6 měsíců za Mobil.cz kartu, kde kredit využívám především na SMS, mohu využívat pomalý, ale stálý 32 kbit/s internet, ovšem samotné volání řeším přes Callback službu od Voocallu (vytáčím přes mob. internet), kde platím jen 1,10 Kč/min.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
18. 6. 2010 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caderom @scobra: 1.) Není pravda, že liberalismus je opakem konzervatismu. Jsou to různé proudy, nikoli však opačné. 2.) "Konzervativci ... preferují hodnoty vyplývající z náboženských, kulturních a národních zkušeností a zvyků.", "Základní hodnotou liberalismu je svoboda.". Řekl bych, že je to právě naopak, že konzervativci jsou ti, kteří pořád musí mít to nejnovější, dá se říci, že je to taková tradice neustálého upgradu. Naopak ti, kteří zůstávají u svého oblíbeného jsou liberálové, svobodně se rozhodli pro to, co chtějí a nikomu nic nenutí.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
23. 1. 2011 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dave.1 Ad 1.) Výchozí zobrazení bude pixelově stejné, jako na odpovídajícím klasickém monitoru. Výjimku budou zřejmě tvořit stránky s nastaveným metatagem viewport, ty budou roztaženy v poměru šířka displeje / viewport. U iPhonu to vzhledem k malému rozlišení funguje opačně, poměr vychází pod 1, více pixelů je komprimováno na 1 pixel displeje. Ad 2.) Velikost displeje samozřejmě hraje zásadní roli, proto by ke zhoršení kvality pohledu nemělo dojít, spíše naopak. Záleží ale na prohlížeči, starší prohlížeče mají nekvalitní resample.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
2. 11. 2011 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme A proč by výrobce dával do notebooku dražší "neviditelné" sklo, když tam může dát rovnou přímo levnější matný displej? Apple se vydal cestou módních doplňků pro masy, u ostatních výrobců lze většinou modely s matnými displeji nalézt. Tohle řešení vidím využitelné spíše pro televizní a jiné větší obrazovky na přístupnějším místě, kde hrozí jejich poškození, např. malými dětmi.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
5. 11. 2012 04:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kamikzi Letem světem ... zde ti výjimečně jen grafy nestačí. :-) V tomto testu má dvojice GTS450 a HD5770 jiné nastavení detailů než GTX480 a HD5870.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
4. 2. 2015 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @abubaga: Hlučnost větráků v klidu byl problém dříve. Dnes už s tím u známějších výrobců takový problém není. Mnoho i výkonnějších karet má dnes relativně k např. plotnovým diskům vcelku tiché větrání i v zátěži. Záměrně píšu větrání, neb ty karty bohužel ve velké části případů tiché nejsou - nelíbivý a silný zvuk dnes bohužel vydává nekvalitní napájecí kaskáda, konkrétně cívky. "Nejlepší" je, když si člověk záměrně kupuje např. do HTPC pasivně chlazenou kartu, aby měl maximální ticho a pak mu zní do uší silný kvílivý zvuk...

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
15. 9. 2009 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 Nová patice by měla přijít "až" se Sandy Bridge v H2 příštího roku.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
29. 11. 2009 03:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Dneska lze chytit vir např. i na stránkách sportovního klubu nebo nějakém blogu (hledej pojem "iframe virus"), takže kvalitní ochrana je určitě potřeba, pokud nenavštěvuješ pouze velké weby s kvalitním zabezpečením.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
25. 8. 2010 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud má TV karta video-in (snad všechny interní), tak lze STB připojit pomocí pasivních převodníků. Nejdřív ze SCARTu na cinche a dále audio cinche na 3,5mm jack. Video cinch strčíš do TV karty, audio jack do zvukovky, pak stačí jen nastavit software. Kromě TV karty lze využít i grafickou kartu s VIVO, ale tu asi mít nebudeš.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
11. 8. 2011 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren Nemyslím si, že si Microsoft nechá ujít polovinu zákazníků z telekomunikačně méně rozvinutých zemí jakou je i ČR, pro kterou je vrcholem nabídky buď cca symetrická 4/4Mbit linka nebo 25/2Mbit VDSL, pro firemní (více PC) i domácí (multimedia) cloud tedy naprosto nepoužitelné. A nepředpokládám ani, že se situace v těchto zemích v následujících letech zlepší o více než pár jednotek procent. No a mezitím snad ta cloud vlna nějak opadne.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
10. 7. 2012 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@benes.m U disků od Seagate by to mělo být vyřešeno: Your no-hassle transition to 4K sectors. Are you worried about moving to Advanced Format 4K sector technology? You don’t have to be with Barracuda drives. Seagate SmartAlign™ technology makes this transition a snap: * No utilities to run * No extra integration steps to take up your time

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
3. 9. 2012 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sičák GTX660 se prodá předpokládám více kusů než GTX660 OEM, GTX660 Ti, GTX670, GTX680 a GTX690 dohromady, takže bych to nepovažoval za až tak špatné rozdělení.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
3. 9. 2012 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caderom @tynyt: Protože GTX560 (non-Ti i Ti) se stále (bohužel) prodává jak housky na krámě. Podívej se na Alzu, v levém sloupci na konci menu jsou statistiky prodejů. GTX560 non-Ti i Ti se za posledních 24 hodin prodalo celkem 10 kusů. Grafik s čipy GK104 se za stejnou dobu prodalo celkem 5 kusů.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
25. 8. 2010 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ovládací software PVR2 dodnes nefunguje s některými DVD-ROM (PC se po spuštění PVR2 seká, TV nefunguje, bez restartu je PC nepoužitelné), resp. lze to vyřešit ale málokdo ví jak. Stačí vyhledat v instalaci složku DVD s Ulead dllkami pro DirectBurn a celou ji smazat. DirectBurn sice nefunguje (v případě, že je v PC ještě DVD-RW), ale tuner s PVR2 jinak funguje. Aktuálně mám pak problém s interní hybridní PCIe PxDTV2300H. Jednou za čas (týdny) přestane jít digitální tuner (a ještě to navíc seká PC) a pro vyřešení problému musím na chvíli odpojit PC od proudu. Zkoušel jsem jiný PCIe slot, bylo to však ještě horší, tuner začal opakovaně blbnout již po několika hodinách. S hybridní PCI DTV2000H tento problém nemám, funguje OK, stejně tak starší analogový PVR2000. Toť mé zkušenosti s TV tunery Leadtek. :roll:

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
18. 5. 2011 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zřejmě to bylo myšleno bez disků, stejně, jak je v drtivé většině prodávána vyšší třída NAS.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
25. 12. 2012 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na častější prohlížení internetu nejsou tyhle malé tablety moc vhodné. Nejde jen, byť také, o velikost. Hlavní negativum je ovšem to předpotopní rozlišení. Na web to chce alespoň 1024x600.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
29. 6. 2009 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hotel007 Pokud jsi s NB nedostal kupón na W7, tak nemáš na upgrade nárok.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
9. 7. 2009 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krayzie Mám v instalovaných programech přehled. Když mám v PC přes 50 programů, z nichž velkou část použiji jednou za několik týdnů až měsíců, tak s novou nabídkou zapomenu, že je mám nainstalované. Není to přehledné. Pro prohlížeč a e-mail mám tlačítka na klávesnici. Na Word, Excel a pár dalších nejčastěji používaných programů mám klávesové zkratky. Pro spuštění nejpoužívanějších aplikací tedy do Startu nelezu, Start používám pro těch několik desítek méně používaných programů.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
4. 2. 2010 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@smith007 F2EG má ale také 500GB plotny, na první pohled tedy nevidím mezi F2EG a F3EG rozdílu kromě o trochu vyšší ceny F3EG.

Caderom
Caderom
Level 22 Level 22
8. 6. 2011 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel To bych zase netvrdil, se staršími ovladači GK (ForceWare 19x.xx) je např. práce v Adobe Premiere utrpením, přehrávání náhledů je jen na CPU. S novými dvoustovkovými přebrala většinu výpočtu GK a reakce je prakticky okamžitá, zátěž CPU je nízká. Nové vlastnosti se tedy občas velmi hodí. Takže updatovat ano, ale "opatrně". Samozřejmě ovšem taky záleží na nasazení, pokud jde o kancelářské PC, tak tam "funguje->neměnit" platí více než u domácího PC či workstation, kde se dá z nových funkcionalit něco vytěžit.

Reklama
Reklama