Taktujete procesor? Intel to pozná
Obchnodnící v oboru IT potvrdili skutečnost, že Intel nyní dokáže rozpoznat, zda reklamovaný procesor s ještě nevypršelou záruční lhůtou taktován byl, či nikoliv.
Většina z Vás určitě už někdy reklamovala nějakou PC součástku. Bohužel někdy dojde i na samé srdce počítače - procesor. Pokud je procesor ještě v záruční době, stačí ho, nejlépe bez známek jakékoliv manipulace, jednoduše přinést do obchodu, kde byl zakoupen a reklamovat poškozený kus (obchodníci jsou někdy hákliví na výměnu pasty nebo chladiče procesou). Pak už jen stačí počkat maximálně jeden měsíc na výsledek reklamace. Většina z Vás mi dá jistě za pravdu, že reklamace projde i těm největším "overclockerům", kde za poruchu nemůže ani tak procesor, jakožto sám spotřebitel. Ovšem Intel proti tomuto (dá se říci) "podvodu" chce nekompromisně zakročit...
Skutečně, když spálíte procesor, jehož frekvene bude vyšší než tovární nastevní (resp. přetaktujete), Intel hrozí, že odhalení a nasledné zamítnutí reklamace (RMA) je vysoce pravděpodobné. Podle mě ale Intel není schopen kontrolovat všechny reklamace po celém světě, protože je to prakticky nemožné. Přeji tedy nešťastným overclockerům hodně štěstí s případnou reklamací svého procesoru značky Intel.
Pozn. red.: Pravděpodobně zůstane pouze u výhružek - opravte mne, pokud se mýlím, ale procesory a desky mají ochranné mechanismy, které zabrání poškození hardware vysokou teplotou a tak pokud procesor vyloženě neodpálíte příliš vysokým napětím (což by myslím neprošlo ani nyní), s reklamací by problém být neměl (no a v první řadě by procesor neměl umřít, pokud to není vadný kus).
Zdroj: Fudzilla