Zpět na článek

Diskuze: Test Asus TUF Gaming GF RTX 3070 O8G: karta bez chyby

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zlate oceneni 8GB karte za 19tis s DPH mi pride jako nesmysl.. 1080ti ve svy dobe stala podobny penize a mela 11GB.. pokud by stala 14-15tis s DPH proc ne, tohle je proste moc a oceneni si to nezaslouzi ta cena to strasne srází dolů, nemluve o tom ze to stejne nejde nikde ani koupit a ceny se pomalu splhaji nahoru pres hranici 20tis s DPH...

Imram
Imram
Level 13 Level 13
5. 11. 2020 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Honzine, najdi si holku, a třeba pak přehodnotíš svůj život a uvidíš, že svět není jen červená/zelená/modrá :-)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Ono to teď asi nemá smysl řešit, bude lepší si počkat, za kolik se bude prodávat TUF RX 6800.

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 11. 2020 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos Navíc jak zde tvrdil nedávno místní guru.. zlatou dostává to nejvýkonnější na trhu... takže wtf podruhé

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Ne, hodnotím to odjakživa v rámci modelových řad. Tohle je jedna z nejlepších RTX 3070, které půjdou koupit.

Grew
Grew
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Adam Vágner: Tak se ale kluci dohodnete, co budete tvrdit, ze znamena Zlata hvezda, protoze Z. Obermaier v diskuzi pod recenzi Samsung 980 Pro 1 TB pise cituji: "Ani za 10 let lidi nepochopili za co je zlatá hvězda. Dostane ji vždy to nejvýkonnější na trhu, a je fuk zdali to je drahé, neekonomické, s dalšími nedostatky. Zlatá je za nejvýkonnější hardware v dané kategorii.

Dostala ji 3090, Samsung 980, dostane Ryzen 9 5950X a Radeon RX 6900XT, atd a další produkty, které v době testu budou absolutní špička."

cihla
cihla
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Adam Vágner: Ano, hodnotil si, ale v době, kdy jsi byl na EHW s M.Jahodou.
Na PCT je to jiné :wink:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Grew: Že ji vždy dostane špička ještě neimplikuje, že ji nemůže dostat nic jiného. ;-)

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Adam Vágner: No možná by ocenění mělo taky reflektovat tabulku výhod a nevýhod. Jestliže napíšeš, že jdou slyšet cívky, tak za provozní vlastnosti to je automaticky za nula.
Jestliže napíšeš, že je velké mínus málo VRAM, což mimochodem RTX3070 sráží hodně pod RTX2080Ti ve 4K (brzkým), přestože rasterizační výkon mají obdobný. Tak to je docela problém. Pokud cena je takřka stejná jako u RTX3080, která má více ram (byť to taky není terno) a celkově vyšší výkon, tak s přihlédnutík k těm dalším neduhům vyvolává ZLATO vcelku očekávanou reakci čtenářů. Máte tady i stříbro a bronz a na rovinu, pro tuhle kartu je i BRONZ moc drahý.

Pokud tomuto dáváš zlato, tka co dáš grafikám AMD? To aby jste si rovnou připravili PLATINU :-D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Cernakus: Pokud se Asusu povede udělat podobný TUF na big navi a udrží to v quiet mode větráky kolem těch 1300 ot./min, dostane velmi pravděpodobně zlato taktéž.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Cernakus: U všech highendových karet (s tichým chladičem!) jsou slyšet cívky. Rozdíl je jen v tom, že u některých normálně a u některých bzučí tak, že je to slyšet i přes půl místnosti. To bych nemohl dát zlato žádné kartě s příkonem nad 200 W.

Jediné highendové karty za posledních x let z těch, co se mi dostaly do rukou, a byly v tomto ohledu tišší, byly Aorus GTX 1080 Ti.

https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/46519-gigabyte-aorus-gtx-1080-ti-tvrda-konkurence-pro-msi?start=34

U některých jenom nejsou slyšet přes ventilátory (když jedou na 2000 rpm a hučí jak...)

RTX 3080 za 19 tisíc se teď nedá koupit stejně tak, jako se nedá koupit RTX 3070 za patnáct.

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 11. 2020 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Adam Vágner: No a když bude mít lepší poměr cena výkon, spotřebu, a více Vram.. bude mít tedy NAVI taky zlato? No ale to by pak chtělo tohle hodit hodnocením dolů ne?

Nexon
Nexon
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: Takže jediným účelovým hodnotícím kritériem jsou ot./min, supr, budeme hodnotit auto podle antény na střeše? :)

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U grafů vám občas chybí slovo příkon.
Kartička ideál, až na tu cenu. Za 15k by to byl TRHÁK :)

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarda69 no cena je ulet, ale to se spravi az vyjdou radeony, nebo bude aspon ke koupi ekvivalent za lepsi cenu.
8 GB na nove karte je blbost, AMD vi proc pouzili 16GB a to me take prijde optimalni, vic uz je zas zbytecny a bude to nevyuzite, jen zbytecne prodrazuje karty, zvlaste v pripade ddr6x(3090).
Dostupnost radeonu bude lepsi nez Gf, protoze nejsou zajimave na tezbu, nebo jen na tezbu nekolika malo algoritmu, na ethash se nehodi.
Nechapu ze si nepohlidaji piskani civek, u radeonu nemapatuju ze by neco pistelo, jen NV a uz jsem jich mel nekolik a z tohoto duvodu to slo z domu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed Radeony s příkonem nad 200 W piští uplně stejně, a ty s příkonem nad 250 W speciálně.

Nemá to co dělat s tím, jestli je na těch kartách GeForce, nebo Radeon, ale s tím, kolik ty karty žerou.

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Adam Vágner: mam doma 5700XT AORUS a rozhodne nepisti..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Stratos: No ano, přes ty větráky to není moc slyšet, ale mám ti to nepískání nahrát do recenze?

Ale jo, jestli jsou na tom nějaké karty o trochu lépe než ostatní, jsou to highendové modely Aorus. Jejich GTX 1080 Ti měly asi nejtišší cívky, co jsem zatím na kartách s takovou spotřebou slyšel.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Adam Vágner: měl jsem půl roku SAPPHIRE 5700XT NITRO a taky nepištěl

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Usm82: http://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/temp/nitro-rx-5700-xt-silent-mode.ogg

U nitra je to slyšet v první sekundě po spuštění zátěže (na nahrávce cca osmá sekunda), pak to i v silent mode přeřvou větráky a je to slyšet jen občas, když to sníží otáčky.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Usm82: Já XFX 5700XT TICC III Ultra a o civkach jsem nevedel, narozdil ted u 1070Ti, tam to je uz dost protivne.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Adam Vágner: Mel jsem hodne radeonu a nevim o zadnym piskani, ted tady mam 3 rigy s 5700xt saphire pulse a taky nic tak nevim no, naopak za tech 30 let co pc mam a zajimam se o to tak jsem mel hned nekolik karet NV ktere jsem prodal kvuli tomuhle..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Maximumspeed: U nich to fakt není slyšet přes ventilátory. Zkuste vzít jeden, nastavit u něj větráky natvrdo na cca 930 ot./min, při kterých odpovídá hlučnost chladiče zhruba hlučnosti této RTX 3070 v zátěži, a pak tam zkuste něco pustit.

Maximumspeed
Maximumspeed
Level 1 Level 1
6. 11. 2020 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed @Adam Vágner: Karty se srovnatelnym tdp mivaji i podobnou hlucnost, lepsi nereferencni verze pak nizsi kde u radeonu je top saphire nitro, kde jsou chladice brutalne predimenzovane. V pripade ze ma karta agresivne rizene vetraky da se to doladit pres SW. Rozhodne ale nesouhlasim s tim ze radeony jsou obecne hlucnejsi ;)
Tahle zaujatost na tomto webu, hodne srazi uroven vasi prace v ocich verejnosti. I kdyz to bude asi o tom "koho chleb jis toho pisen zpivej" to je nam jasne.

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy fakt dokonalá není, mě teď konečně po víc jak měsíčním čekaní přišli dvě Gigabyte 3080 gaming a cena za kus byla 22000,- za 19000 to je nesmysl..

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
5. 11. 2020 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Todle fakt na zlatou hvězdu není.. Produkt to bude vynikající o tom nepochybuju ,ale cena musí byt nížší.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy Já teď na cenu fakt nemůžu brát nějaké velké ohledy.

Doporučená cena GeForce RTX 3070 je čtrnáct tisíc. Nereferenční modely by za normálních okolností stály patnáct až sedmnáct. Ale za ty peníze to teď neprodá jediný obchodník v republice, protože když to udělá, tak ty karty zmízí a obratem budou viset na bazarech za dvacet.

To je stejné, jako kdybych v době těžařské horečky recenzoval Radeon RX 570 a rozcupoval ho za to, že se prodává za deset tisíc, takže to má dvakrát horší poměr cena/výkon než RX 470 prodávaná před rokem.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Bez chyby" :D Vágnerovina jak vyšitá, ale to už jsme si zvykli :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX Mluvím o konstrukci karty, té není co vytýkat.

Možná jen to, že ten chladič mohl být klidně i menší a čip jet na 72 °C (a karta mohla být o to levnější).

8 GB paměti bude jednak na 1440p ještě nějaký pátek stačit, jednak je to spíš problém u Nvidie, za který Asus nemůže. Myslím si, že vydat 16GB RTX 3070 by nebyl takový problém (obzvlášť když to má levné 14Gbps GDDR6).

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX tak vsehcno co je od nvidie dycky dostane od Vagnera zlato :)

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z logiky věci, kdyby bylo něco bez chyby, neměla by být kolonka mínusů prázdná?

Pak je tedy ještě možnost mít kartu s drobnými chybami... Což ani tato karta není, jelikož aktuální a hlavně reálná cena v obchodech je velký problém/chyba, stejně jako 8GB paměť. Mám 1080Ti 3 roky a nemám jediný důvod měnit za tuto kartu, která +- vychází stejně, jako ta má před 3 roky. Zase chyba. A nadpis "karta bez chyby". WTF?

kbq
kbq
Level 1 Level 1
13. 11. 2020 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dragonie Vypadá to, že kdo koupil 1080Ti a nehraje ve 4K je už dlouho vysmátý a furt nemá důvod měnit. Asi až řada 40xx přinese cenově/výkonově nějaký zvrat. Možná se už bude raytracing používat víc za pár let.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dragonie Tři poměrně zásadní nedostatky, ale karta je bez chyby a dostane zlato :D Tohle je zelenej nejmenovany web jak vyšitej.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX Dokonce je tady autokorekce na sluvko "DD+W0rld" lol, ale chovaj se tady už stejně.

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 11. 2020 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kek ..novinařina hadr.. vidím 4 chyby (zápory) a v titulku se tvrdí bez chyby... to je na facku

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Z toho jeden problém bude mít každá jiná podobně výkonná grafika, kterou si koupíte (cívky), druhá není problém Asusu, ale Nvidie (nenabídla 16GB RTX 3070) a dvě chyby se vztahují k ceně, která je vyšponovaná totální nedostupností a byla by 15500–15900 korun, kdyby se ty karty daly normálně koupit.

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 11. 2020 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner sry jako.. kdyby bronz potažmo stříbro, neřeknu nic.. ale "gold" je naprostý nesmysl..

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner A koho to zajímá čí to je problém ? Jako zákazníkovi to může být jedno, ten dostává nějaký produkt za svoje peníze. Ta karta si jako celek zlato nezaslouží a to neokecáte.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @coyd: Je to jedna z nejlepších RTX 3070. Má to výkon RTX 2080 Ti a přitom hlučnost zhruba o 5 dBA nižší než RX 570 Nitro nebo o 8 dBA nižší než RX 5700 XT Nitro od Sapphire (u kterých mi Stratos jistě potvrdí, jak to jsou skvělé a tiché karty).

Proč si taková karta nezaslouží ocenění? Kvůli tomu, že je na ní čip od Nvidie?

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: má to výkon jako 2080ti, a co jako? To by měla mít za stejnou cenu výkon také stejný jako karta, která vyšla před dvěma roky? (RTX2080).

Nemělo by být u nové generace oproti minulé nárůst výkonu při stejné ceně, nebo nižší ceně při stejném výkonu, náhodou automatické???

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 11. 2020 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Ne, kvůli tomu co je koneckonců uvedeno v mínusech. Už jen díky té ceny samotné tam to zlato nemá co dělat. Sám napíšete, že je cena blízko FE 3080. Tak nechápu proč zlato. To, že je nejlepší mezi 3070 samo o sobě nic neznamená, pokud je ten produkt jako takový z různých důvodů nevýhodný a nebo má mouchy.

Gigi
Gigi
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @coyd: Cena je sice blizko 3080, ale ta na svuj strop jeste nenarazila....

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Usm82: Jděte a kupte za devatenáct tisíc kartu, co vám nabídne víc.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @coyd: OK, jděte a kupte za devatenáct tisíc lepší kartu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @coyd: Cena je momentálně daná tím, že tu kartu prodají za jakoukoliv částku, kterou si řeknou.

Když jsem v roce 2018 recenzoval grafiky, tak jsem taky při hodnocení nebral v potaz to, že se RX 570 kvůli totální nedostupnosti z důvodu těžařské horečky prodává za deset tisíc a nenadával, jak je to kvůli tomu špatná karta s otřesným poměrem cena/výkon.

Jakmile se zlepší dostupnost, devatenáct tisíc stát nebude.

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: No SRP zatím na těch 19 tisíc i vychází. Takže bych na to nesázel.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

karta bez chyby - TO (tiez) Musim MAT !

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Chtěl jsem tam mít „supertichý chladič“. Lámalo se to na čtyři řádky.

Toto bylo nejlepší, co jsem na patnáct znaků, co zbývaly, vyčaroval. :D

MiLoCzE
MiLoCzE
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro Recenzi na grafiky AMD RX 6000 bude muset dělat Zdeněk. Tam určitě nehrozí že by dal červeným AMD hvězdu 8)

kbq
kbq
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nevidím ten dramatický nárůst výkonu oproti minulé generaci v raytracingu. Čekal bych i u slabších modelů, že to vididelně povyskočí při zapnutí ray tracingu a nic, stále stejný rozdíl oproti 2080Ti. Takhle to vypadá, že nová generace nic nového nepřináší, jen obecně o něco vyšší výkon, žádné nové features.

Gigi
Gigi
Level 1 Level 1
5. 11. 2020 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim souhlasit s Adamem. Ac jsme se minule nepohodli, ted s nim musim souhlasit. To oceneni ma smysl : karta ma vykon, je ticha, a tezko budete kupovat lepsi. Asus ty NVidie dycky umel nejlip.
Mozna to oceneni melo prijit az po testu dalsich vyrobcu, ale karti s timhle prikonem uchladit na takove teploty s takovym tichem, si proste oceneni zaslouzi.

humik
humik
Level 23 Level 23
6. 11. 2020 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gigi O udělení ocenění tu nikdo nepochybuje... problém je v tom že pod "gold" si člověk představí kartu, která dle titulku článku je dokonalost sama...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 11. 2020 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Dokonalé karty už se v současnosti nedělají.

Výrobci už si dobře hlídají, aby levně neprodávali příliš dobré karty. Když už omylem navrhnou kartu, na kterou posadí předimenzovaný chladič a mohla by být tichá, tak to zprasí aspoň u nastavení regulace.

I u 75W lowendu, na který by stačilo nalepit o dvě stovky dražší chladič, aby tu kartu nebylo vůbec slyšet (a člověk by si na to rád připlatil), jsou to schopní poladit tak, že to řve jako 200W grafika.

Burys14
Burys14
Level 22 Level 22
5. 11. 2020 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kromě těch chyb z výčtu na konci článku má ta karta momentálně jednu hodně závažnou chybu. Tím je, že se vlastně nedá koupit...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Burys14 Obávám se, že tuhle chybu budou mít všechny karty nové generace. Když jsem viděl, jak rychle zmizely Ryzeny za patnáct tisíc z Alzy...

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
5. 11. 2020 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cením, že se konečně začaly testovat nějaké nové hry, klidně bych přidal 5 dalších...ale na to AvP bych se už opravdu vykašlal...vždyť ani v tom testu spotřeby ta stará hra neumí moderní grafiku plně vytížit, v porovnání s novějšími hrami...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
5. 11. 2020 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Ne, AvP mám rozdělané a doplním ho tam. Pak pravděpodobně GTA V, Mafia Def. Edition, The Division 2, World of tanks, The Witcher 3 (toho pak asi rovnou vyměním za remastered) a ještě nějaké další věci, u kterých nemám zatím jasno.

AvP je hra pod DX11, což je pořád nejpoužívanější API, a grafický čip pořád vytěžuje mírně nadprůměrně.

A hlavně na to nemá příliš velký vliv procesor – rozdíly tam jsou, ale pořád se to dá vyhrábnout pro orientační srovnání výkonu s pět let starými grafickými kartami.

https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/36935-test-sapphire-radeon-r9-390x-tri-x-vykon-gtx-980-za-lepsi-cenu?start=4

Nexon
Nexon
Level 1 Level 1
9. 11. 2020 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dát zlato kartě s 8GB, která stojí téměř 20 tKč a ještě napsat do perexu "karta bez chyby" to chce pořádnou dávku amatérismu. Víte co, to co tu poslední dobou předvádíte svádí k tomu, aby jste web přejmenovali na "komici a jejich svět". 8GB RAM jsem měl před šesti lety na kartě, která stála polovinu (10tKč) a jmenovala se R9 390. 8GB na RTX 3070 je epic fail jak barák, ta karta zastarala už při vydání. Už teď jsou hry co na kartě využijí 12GB VRAM, takže 12GB VRAM pro podobně výkonné čipy je minimum. Další hry budou vznikat a bez toho, aby se vešel celý working set v rámci WDDM do pouhých 8GB VRAM půjde výkon karty rychle a naprosto zbytečně do kopru. :roll:

renek1
renek1
Level 1 Level 1
23. 1. 2021 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby měl člověk kupovat je to se se vyplatí, nekoupí nic. Buď ji chceš a koupíš, nebo ji nechceš, nekoupíš a jen brbláš. Já ji mám a jsem spokojenej a nepřemejšlím jestli se to vyplatilo nebo ne. Mohl jsem za ty peníze nakrmit pár černoušků a pak by to mělo smysluplný využití, ale já si chtěl sobecky udělat radost a za své vydělané peníze jsem si raděj koupil tuhle kartu.

Reklama
Reklama