Zpět na článek

Diskuze: Test skříně Fractal Design Era 2 – elegance v každém detailu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ivan hrabec
ivan hrabec
Level 33 Level 33
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já DVD mám, ale ne pro filmy, takže tohle ne:-), i když vzduchový management je supr v té menší kleci. A i řešení pojali netradičně, a určitě najdou odezvu.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2024 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom malá poznámka k ceně. Nemá smysl porovnávat cenu novinky a cenu výprodejového modelu.
U Fractal Design Era byla zaváděcí cena před 4,5 roku 4400 Kč, aby se před 3,5 roku prodávala za více než 6200 Kč a od té doby cena postupně klesala až na 2700, než prakticky zmizela z trhu.

Takže se dá říct, že vzhledem k inflaci je Fractal Design Era 2 cenově srovnatelná s předchozím modelem.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy S tim souhlasim, cena se vzdy musi porovnavat s oficialni cenou predchoziho produktu v dobe kdy vstoupil na trh.. Ono je logicky ze produkt po 3 letech na trhu cenove klesne protoze se rozjede seriova vyroba naplno a ta se casem diky tomu jak se odladi proste tak zlepsi se se podari pri stejne marzi snizit cenu.. Taky se casem vyrobci proste zaplati vyvoj a on muze jit s cenou dolu a treba i tim reagovat nebo mit vyhodu nad konkurenci.. Kdyz na trh vychazi novej model silnicniho kola, taky nemuzeme srovnavat cenu s modelem predchozim, protoze ten jde vetsinou cenove dolu o desitky procent.. takto by snad nikdy nemohl novy produkt vyjit v ocich zakaznika dobre..

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo "Kdyz na trh vychazi novej model silnicniho kola, taky nemuzeme srovnavat cenu s modelem predchozim, protoze ten jde vetsinou cenove...."

Proč bych nemohl? Bude víc faktorů než jen cena a model, ale srovnávat to jde. A z toho srovnání vyjde, zda je cena dobrá či nikoliv. Třebas jen z pohledu srovnávajícího.

Že těch faktorů ovlivňující cenu je víc, jasný. Musí to zajímat zákazníka? Může, ale rozhodně nemusí.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
20. 9. 2024 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo to je IMO v pripade case naprostej nesmysl...

"rozjede seriova vyroba naplno" - mluvime o par kusech plechu stlucenejch dohromady ne o raketovym motoru - vyroba je z 99% stejna celej zivotni cyklus

"casem vyrobci proste zaplati vyvoj" - mluvime o par kusech plechu stlucenejch dohromady ne o raketovym motoru - naklady na vyvoj jsou smesny

Cenu v tomhle pripade nastavi nabidka, poptavka a brandname - case je modni vec a lidi jsou ochotny priplatit za neco co je "in" .... druha cast je, ze pokud nekdo prijde s necim novym a zajimavym tak to CN opajcuje a zacne vyrabet klony za zlomek penez coz casem srazi i cenu originalu

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 11:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo JJ Cenu určuje nabídka a poptávka, ale v situaci nasycených trhů je primární marketing.
To znamená, že novinka může mít nějakou zaváděcí cenu na hranici ziskovosti, ale ve chvíli, kdy se prosadí a stoupne poptávka, je možné cenu zvýšit.
Naopak v okamžiku, kdy přichází nový výrobek, tak staré modely jenom zabírají místo ve skladech (i to stojí peníze) a fakticky konkurují novince. Proto se stává, že jejich cena klesne pod výrobní náklady, protože je potřeba je dostat z trhu pryč.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @theyarealldeaddave Ono nejde pouze o vlastní výrobu, ale i o zásobení trhu, kdy je potřeba nejen zboží rozvézt po celém světě, ale hlavně přesvědčit prodejce, aby si zboží objednávali na sklad a hlavně zákazníky, že je dobré si konkrétní model koupit.
Číňané ty skříně vyrábějí už teď a tedy dodávají třeba i to dřevo atd. Čína má ročně víc patentů, než USA a několikanásobně víc, než EU. To jenom pro měřítko toho, kdo od koho kopíruje. A bylo to tak po prakticky celou historii lidstva s výjimkou posledních cca 150 let, když Čínu poničil masivní dovoz opia západními obchodníky a následné opiové války, kdy byla Čína trestána za to, že se dovozu opia bránila.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Lukáš Meistner Jako zákazníci samozřejmě srovnáváme ceny letošních, loňských a třeba i starších modelů.
Jenže v recenzi jde o něco jiného. Je dobré srovnávat ceny produktů ve stejné fázi prodejního cyklu, tedy třeba hned po uvedení, nebo půl roku po uvedení. Na tom vidíme cenovou politiku výrobce a prodejců a můžeme posoudit, zda výrobce dlouhodobě zlevňuje, drží cenu, nebo zdražuje.

ivan hrabec
ivan hrabec
Level 33 Level 33
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @JiVy Před cca 2 roky psali o tom opiu, - na hranici Afghanistánu, Číny a ještě jednoho státu, měli tzv. vlastní stát ( neměl hranice na mapě) i se svou policií a stáli se "králem" v produkci.

Nevím už ten třetí stát, ale bylo to dost drsné, možná se to projevilo i v té Číně, jak píšeš.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
20. 9. 2024 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @ivan hrabec Tak ten třetí musel být buď Tádžikistán nebo Pákistán.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
21. 9. 2024 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @ivan hrabec ono se o teto megaprasarne kterou britanie provedla u nas vubec neuci - asi pochopitelne, protoze donutit zemi k "dohode" ze musi "obchodovat" to co od nich chci vymenou za opium co produkuji ve sve kolonii neni moc k chlubeni

@Slusnak123 pakistan v te dobe neexistoval - vznikl az rozdelenim kolonialni indie - aneb dalsi prasarna co britanie standartne delala kdyz z donuceni opoustela kolonie - vzdy vytvorila 2-3 utvary kterym pak dodavala zbrane aby se mezi sebou mohli rezat

@JiVy ja historii znam, ale to neznamena ze jsme nadsenej z toho co CN predvadi ted - uz jen proto ze ziju v casti sveta co to od*sere nejvic

Jinak pokud ma nekdo zajem:

https://en.wikipedia.org/wiki/Opium_Wars

https://en.wikipedia.org/wiki/East_India_Company

https://en.wikipedia.org/wiki/Angus_Maddison_statistics_of_the_ten_largest_economies_by_GDP_%28PPP%29#/media/File:1_AD_to_2008_AD_trends_in_%25_GDP_contribution_by_major_economies_of_the_world.png

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 9. 2024 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @theyarealldeaddave Pokud jde o Pákistán a Indii, tak tady je v tom Británie vjimečně skoro nevinně. Už v době, kdy Evropané přišli do Indie, byly tam vedle sebe muslimská Mughalská říše a hinduistické státy. Po Odchodů Britů se pouze stará nepřátelství obnovila.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2024 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normálně si vybírám pouze skříně s přívlastkem EATX, big tower, nebo cube od Lian-li, případně Thermaltake, ale před 3 týdny po mně chtěl kamarád malé PC s vestavěnou DVD mechanikou, takže jsem sáhl po dnes už poněkud historické Fractal Design Pop Mini Air za něco málo přes 2000 Kč.
Pokud ji porovnám s recenzovaným case je pokrok znát. Každá doba sebou nese jiné požadavky a jiné priority. Dneska už DVD mechaniku chtějí snad už pouze staromilci se sbírkou filmů na DVD. Zato GK chce mít každý vertikálně, takže se tomu výrobci přizpůsobují. Každopádně moje zkušenost se skříněmi od FD je výrazně kladná. Žádné šrámy na rukou od ostrých plechů, dost prostoru pro cable management a solidní dokumentace.

RHW
RHW
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
19. 9. 2024 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zhruba rovnako velku mam teraz skrinu od fujitsu. skoda tych montazi na 3,5" disky, filtre ani reset ci aktivita disku mi nechybaju.

marseille
marseille
Level 13 Level 13
19. 9. 2024 14:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No na svý skříni Lian-Li taky nemám kontrolku disku ani tlačítko reset (nedávají ho tam nikdy) a moc mi tedy nechybí. Ale recenze je to pěkná, ne že ne, poctivá práce. Ale já bych nikdy do tak malé skříně nešel. Chlazení, cena ITX a sakra málo prostoru. Raději velkou a vzdušnou skříň. (A schovanou za dveřmi skříňky při neprovozu, jak to mám já)

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 06:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille @marseille mám to podobně. Raději prostornou skříň. Navíc mám 4x 3,5 HDD a stále tam mám na 2 disky prostor včetně namontované, ale neaktivní DVD ROM

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille @marseille souhlasim s tebou, osobne mam radsi prostornejsi skrin, ale chapu ze nekdo je proste mistem dost limitovanej a neco takovyho preferuje.. Obcas je ale az silenej paradox ze takto prostorove mensi PC vyjde ve finale o dost draz nez PC co by se dal do skrine normalnejsich rozmeru, protoze i ten mensi HW ma vetsinou o dost horsi pomer cena/vykon.. Takze bych rekl ze cilovka pro tuto skrin nebude moc velka a tech skrini se asi moc neproda..

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo proto ta vysoká cena. Sám výrobce nemůže počítat s tím, že bude trhat rekordy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
19. 9. 2024 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle recenze mám nejraději. Na nich je doopravdy vidět kus dobře odvedené práce recenzenta. A když je v recenzi navíc něco takového, jako kousek od FD, je radost to číst.

Začínají se mi tyhle formáty skříní líbit více a více. Až mě omrzí můj FD Torrent Compact, určitě budu stavět něco obdobného. Ale nejspíše to bude předešlá skříň FD Mood. Ta mě doslova učarovala. Vadí mi u těchto skříní omezení na ty miniaturní desky a malé zdroje. Obojí je zaprvé dosti drahé a za druhé vyšší pořizovací náklady neodpovídají schopnostem a výbavě těch komponent.

Díky za parádní čtení. 👍

xls
xls
Level 23 Level 23
19. 9. 2024 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc hezká recenze. Zároveň hezké cvičení, jak si za dost peněz přidělat zbytečné problémy. Ostatním zbývá ne tak cool levnější řešení: velká skříň, hodně místa, míň problémů s montáží, chlazením, pozicemi.

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
19. 9. 2024 09:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt pekna recenze je videt, ze si s tim autor vyhral. Radsi bych snad ani nechtel vedet kolik ho to stalo casu, protoze pri notoricky smesnych odmenach pro recenzenty to bude po prepoctu na hodinovku pekelna zalezitost. Ale je videt, ze ho to bavi a vyhral si s tim. Kudos.

(Po pravde ja uz jsem dneska linej pocitace stavet, pokud si nekdo rekne o doporuceni tak jim to naklikam v CZC(rip)/Alze a zaskrtnu "postavit comp" protoze ja si svuj cas cenim na vic)

Casy se meni... :(

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2024 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Noční můra každého montážníka, ale jinak hezká skříň 😉

empty
empty
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2024 06:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vypada teda moc pekne ta skrin, ne ze ne, ja uz pokukoval po prvni generaci, ale chlazeni v ni bylo zoufale, tady to vypada, ze se zlepsili. Ja bych ale dnes uz spise sel rovnou do Terra nebo Ncase M2...

Jinak porad nechapu ten plac nad chybejici pozici pro 3,5HDD ve skrinich jako je tato. Ja osobne zadny 3,5HDD do gamin PC nedaval pres 10 let. Navic nechapu vubec ten use case, koupite skrin za vic jak 200 USD a chcete tam narvat nejaky laciny SMR disk, lacinou urvanou GPU (protoze vetsi a lepsi se tam nevejde kvuli velkemu disku) a nacpete tam nejaky mid-range CPU a budete tomu rikat HTPC? Ja na streamovani filmu mam NASku, kde 3,5HDD disky mam, ale taky uplne jinou skrin. A rozhodne neni nekde pod telkou, ale schovana mimo oci u routeru. Jestli chcete peknou NAS-like skrin, mrknete treba po Jonsbo N4. A na streamovani her z PC do telky je tu Shield, steamlink, moonlight...doba HTPC je pryc, postavte si radeji poradne gaming PC a NASku

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 06:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@empty @empty tak někdo ty disky má a zároveň nechce NAS, to je můj případ. Ale skříň se mi líbí a pozice na 3,5 HDD mi tam nechybí. Však je z čeho vybrat

empty
empty
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner V mém okolí už tohle zcela zaniklo. Všichni si buď storage postavili (NAS) nebo koupili (Synology či Asustor). Nebo se na to komplet vykašlali a koupili ssd s vyšší kapacitou, která jim stačí a pro ně důležité věci zálohují někde na cloudu a na content mají streamovací služby

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 15:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @empty já mám 2x 4TB + 6TB HDD a 1TB HDD chci vyměnit za 8 TB HDD. V SSD si to bohužel nemohu dovolit. Budoucnost jistá, že do SSD půjdu, jakmile to bude možné

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 9. 2024 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krasna designovka, ale drzel bych se mensiho rozmeru a nechal 3,5 HDD sachtu (filmovy archiv pod telku), omezil GPU na dvouslotovku (mainstream - analog konzole pod telku) a do usetreneho prostoru doplnil prachove filtry. Cisteni skrine s maximalni moznou grafikou tu bude zalezitost pro labuzniky.

Pro high end GPU bych to naopak prifoukl - ten design by slusel i protazenemu midi toweru s moznosti plnotucne desky.

Tohle mi prijde jako dost - pomerne zasadnich - ustupku vymenou za promo hlasku "it will fit 4090 GPU on small footprint". Kazdopadne nadherna je!

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
19. 9. 2024 07:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik 2 sloty na VGA dnes staci pre vyraznu mensinu mainstreamovych grafik !!!!!!!!!!! Medzera medzi PCIe slotmi je presne 0,8 palca co su 2 cm. Dva sloty mame teda 4 cm. Daj si filter na Alze kolko VGA je menej tlstych ako 4 cm. U mna 42 z 315 modelov. Daj si folter na 2,5 slotu (5 cm). U mna 142 z 315 modelov. No a 3-slotovky 213 z 315 modelov. Takze su aj VGA hovada, ktore zaberu viac ako 3 sloty: https://www.alza.sk/luxusne-najdrahsie-graficke-karty/18842862.htm#f&cst=0,2,3,1&cud=0&pg=1&pn=2&prod=&par1052=60.9--180&sc=3991.36669921875

lebo su to hovada tlstejsie jak 6 cm.

Cele je to o posuvani standardov: pred 1/4 storocim ci 2 dekadami boli 1-slotovky standard a 2-slotovky boli extravagantne hovada.

Dnes su 1-slotovky hernych VGA stihlucke, chuducke super-speciality, ktore sa takmer nevyravaju. Prizvukujem: herne VGA.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 9. 2024 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de Porad ale mas na vyber. Budu se tu opakovat (a to mi za to neplati), ale bral jsem synovi Gainward 4070S Ghost OC. Ta ma 4,1 cm vysku a dva fany, takze kratsi, pritom prekvapive ticha v plne zatezi.

Zrovna ta mi do tehle skrine prijde ideal. AIO na CPU je tu asi nutnost (ac jsem sam za vzduch) aby se uvolnil vnitrni prostor a mohlo to cele lepe dychat.

Mozna by do uvolnenyho prostoru sla napasovat ta 3,5"; hlavne bych ale hned se skrini koupil prachovy filtr zvlast a zacal vystrihovat a oblepovat zevnitr. Mel jsem tendenci nad timhle mavnout rukou, ale kdyz vidim, kolik dnesni fany protoci vzduchu a co to zachyti...

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
18. 9. 2024 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezká skříň, ještě bych odpustil indikaci činnosti disku, ale chybějící reset a alespoň jeden slot na 3,5HDD už ne.

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
18. 9. 2024 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oproti první generaci nepodporuje disky velikosti 3,5“

Proste "cool megashit stuff" ... Cely zasrany trend toto ...

Za 5 rokov kysne nielenze nebudu podporovat 3,5-palcaky ale ani 2,5-palcaky ... sak naco. Disky si mas dat do NASka a kysna je taka velka 3D kysna iba preto, aby sa tam zmestila plna rit chladicov a VGA o dost vascia jak tehla (a to doslova).

Radovan Urban
Radovan Urban
Level 12 Level 12
19. 9. 2024 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de @Pjetro de . myslím že toto není model na světě. Výhoda kapitalismu.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 9. 2024 19:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to pěkně, provedení je ale zase naschvál udělaný tak, aby dovnitř nešlo nic dát. Je to na předražený a omezený mini ITX desky a SFX zdroje.

Čínský kopie malých beden mají 10x víc možností montáže, jsou daleko lépe řešené. Jde tam nacpat všechno kromě velkých desek. A za 1/4 ceny. Akorát USB porty na předním panelu stojí za většinou vyliž řiť.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
18. 9. 2024 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pohled do otevřené skříně mi připomněl pohled pod kapotu auta, když jdu vyměnit žárovku. Cokoliv jiného, než osazení komponent tak, jak si představoval výrobce, bude evidentně problém. Jinak věřím, že skříň bude v reálu vypadat lépe, než na obrázcích.

Petr Kupský
Petr Kupský
Level 25 Level 25
Operační systém: Windows
18. 9. 2024 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 : Ano, na těch fotkách ta modrá barva vypadá spíše jako matná. Nemám na to doma dobré světelné podmínky, abych dokázal přesně zprostředkovat realitu. Ta modrá ve skutečnosti vypadá jako metalíza a je fakt moc pěkná.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 9. 2024 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Petr Kupský s timto s tebou souhlasim proste fotit pri umely svetle je silene tezky, proto se vzdy snazim kdyz mi to cas a posaci umozni abych fotil idealne za denniho svetla, mam na to nastesti dost velkou mistnost (38m2) s opravdu hodne okny na jih a zapad.. Takze jaro, leto a podzim celkem ujdu ale fotit neco v zime je peklo, hlavne bíly věci mi to pak haze do uplne jinyho odstinu a to uz naky osvetleni mam nakoupeny a jsem schopen tu udelat v mistnosti celkem hodne svetla ale stejne to neni ono... a to mam zrcadlovku za 40tis a kvalitni stativ.. Uplne lituju recenzentu co to musej fotit nedejboze mobilem..

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 9. 2024 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Tak snad pořád snadnější, než oprava Lakatoše. Lakatoš

tLustejmiCin
tLustejmiCin
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 9. 2024 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cable management je v "kejsech" takovéto velikosti docela hodinářská práce. V mém FD Define S je docela vítr po uklizení všeho :D

marseille
marseille
Level 13 Level 13
19. 9. 2024 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tLustejmiCin @tLustejmiCin A nasává to vzduch jenom těmi bočními otvory. To je fakt supr dupr vzdušná skříň. Takovou by chtěl každý.

Reklama
Reklama