Zpět na článek

Diskuze: Test soutěžní sestavy: hrajte jako mistři s HAL3000 MČR

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že Haswell je lepší zkoušet taktovat přes Intel Extreme Tuning Utility přímo z Windows a ne přes bios. Minimálně se tím člověk vyhne problému, že vůbec nastartuje a v nejhorším případě přeinstaluje windows (nejčastěji jen bude muset obnovit po restartu poslední funkční nastavení).

molitan
molitan
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Stačí jumperem reseteovat BIOS a jede se dál...

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@molitan [quote=molitan]Stačí jumperem reseteovat BIOS a jede se dál...[/quote]

Předně je to to samé jako vytáhnout baterii s tím rozdílem, že k baterii se člověk dostane snáz než k jumperu, a zažil jsem, úplně stejně jako je zde popsané ve článku, že ani reset biosu nepomohl. Bylo potřeba odpojit počítač od sítě a počkat několik hodin, než aspoň napostoval.

morke
morke
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal No nevím, ale od dob duálního BIOSu už není problém se startem aktuální.

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke [quote=morke]No nevím, ale od dob duálního BIOSu už není problém se startem aktuální.[/quote]

Měl jste někdy desku Gigabyte s duálním biosem? Já ano a stávalo se mi zcela běžně, že počítač nechtěl nastartovat ikdyž nebyl přetaktovaný. Jediné funkční řešení bylo vypínat zdroj.

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
2. 10. 2013 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám win 7 a nevím zda je náročnost ve windows testu stejná ,ale já mám na CPU jen 7,7 a to mám silnejší CPU.. 3570K 4,2Ghz

jozef1605
jozef1605
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafická karta také pochází z produkce Gigabytu, jde o základní model** GeForce GTX 780** bez přetaktování, avšak s lepším chlazením. Cena karty je dnes kolem 6000 Kč s DPH. Jde o solidní herní kartu střední třídy. Taktovat se ale moc nedala, od jedné z nejlevnějších GeForce jsme to ani nečekali. ALE notak?:)))

jozef1605
jozef1605
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jozef1605 mate aj chybu pri case o -1 hodinu pozadu.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...novější systém je rozumnější volba než starší Windows 7..."

zaujimava veta - bez dokazu

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=GaGy]mám win 7 a nevím zda je náročnost ve windows testu stejná ,ale já mám na CPU jen 7,7 a to mám silnejší CPU.. 3570K 4,2Ghz[/quote]To hodnocení ve Win je dle mě generátor náhodnejch čísel, takže nic zvláštního, často má slabší komponenta vyšší score, než ta výkonnější.

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 10. 2013 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslyste, uz si pripadam trochu jako pitomec, protoze je to ponekolikate, co tady ctu neco v tomto smyslu:

"Zadní část skrývá panel základní desky s výstupními konektory, stejně tak zadní panel grafické karty. Nelze si nevšimnout velkého ventilátoru, jenž není vybaven žádným jemným filtrem, což je jasný nedostatek. "

Reknete mi, co jsem nepochopil? Jednou se mozna muze autor upsat, ale tohle skutecne neni poprve, takze proc by proboha mel mit VYFUKOVY ventilator nejaky jemny filtr? Kde jsem ztratil nit?

bade
bade
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mr Lucas][quote=GaGy]mám win 7 a nevím zda je náročnost ve windows testu stejná ,ale já mám na CPU jen 7,7 a to mám silnejší CPU.. 3570K 4,2Ghz[/quote]To hodnocení ve Win je dle mě generátor náhodnejch čísel, takže nic zvláštního, často má slabší komponenta vyšší score, než ta výkonnější.[/quote]

omyl. W7 ma max cislo vykony komponent 7,9 a w8 ma max 9,9. takze tie hodnoty aj pri rovnakych komponentoch budu pri W7 vs. W8 rozdielne

Mr Lucas
Mr Lucas
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=bade][quote=Mr Lucas][quote=GaGy]mám win 7 a nevím zda je náročnost ve windows testu stejná ,ale já mám na CPU jen 7,7 a to mám silnejší CPU.. 3570K 4,2Ghz[/quote]To hodnocení ve Win je dle mě generátor náhodnejch čísel, takže nic zvláštního, často má slabší komponenta vyšší score, než ta výkonnější.[/quote]To je možný. To ale nic nemění na tom, že je to generátor náhodných čísel. Výkon komponent se zjišťuje trochu jinak :wink:

omyl. W7 ma max cislo vykony komponent 7,9 a w8 ma max 9,9. takze tie hodnoty aj pri rovnakych komponentoch budu pri W7 vs. W8 rozdielne[/quote]

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:arrow: Asi dostanu hodně mínus hlasů, ale ten HW je vybrán celkem optimálně. Haswell je dostatečně výkonný na hry. Jediné co mně zaráží je fakt, že komponenty co jsou vybrané jako zdroj, vázací pásky, styl jakým jsou svázané kabeli se mi nelíbí a šel by udělat o dost lépe. Chápu, že to jsou herní stroje, ale to co je uvnitř ten co dělal tu práci s tím zandáváním tomu bych dal jako zaměstnavatel nějaké školení jak stavět PC/jk vyvázat kabeli, jak nešetřit na páskách a nedávat tam již použité, jak zvolit optimální zdroj. Case je celkem v pořádku ozdobné loga taky, ale ty komponenty osazení a styl vývázání už tak v pořádku není. Není to velká chyba, ale zkušený člověk to prostě pozná. :idea:

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Vzhladom na skrinku je to vedene v poriadku. Lepsie by to posobilo pri gumennych zaslepkach na otvoroch, ako maju ine skrinky. Neviem, co tou estetikou myslis (cierne SK pasky namiesto bielych? Alebo omotavacie buzirky?). Funkcne je kabelaz tahana dobre, zvazy su caste a pevne, aj nejaka snaha o formovanie je tam vidiet.

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 10. 2013 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Vyvazani je naprosto v pohode. Kabelove cesty vypadaji optimalne, svazy pevne, nevidim zadne "pouzite" pasky, nebo cos to psal. Ciste esteticky by to slo vylepsit, ale to je nepodstatne.

Cos myslel tim, ze se ti nelibi komponenty, to opravdu nevim.

Btw, fakt bys mel zapracovat na cestine. Zvlast, kdyz se snazis nekoho kritizovat. Tohle je peklo

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=HighSpeed]Vzhladom na skrinku je to vedene v poriadku. Lepsie by to posobilo pri gumennych zaslepkach na otvoroch, ako maju ine skrinky. Neviem, co tou estetikou myslis (cierne SK pasky namiesto bielych? Alebo omotavacie buzirky?). Funkcne je kabelaz tahana dobre, zvazy su caste a pevne, aj nejaka snaha o formovanie je tam vidiet.[/quote]

To říká člověk co má 8 chyb v jednom odstavci. Učivo 3tř. ZŠ :shock:

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Nemam tam ani jednu chybu ko**tko!

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=HighSpeed]Nemam tam ani jednu chybu ko**tko![/quote]
A ještě ke všemu vulgární. To bych dal banana :-)

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Zdroj, je tam dobrej, není to sice Enermax Platimax, ale v daný ceně je to určitě jeden z nejlepších, ne-li úplně nejlepší.

Pracoval jsi někdy s vázacíma (stahovacíma) páskama?
Jak to jednou stáhneš, už nejdou zpátky...
"rozepneš" je jedině štípačkama, nůžkama, nožem,...
Možná by se tam hodily víc černý pásky, ale bílý nejsou problém.
Mohly tam bejt jak na kolotoči zelený, červený, žlutý - namixovaný...to by byl hnus.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Slovensky neumim, ale nepřijde mi, že by tam měl HighSpeed nějakou chybu.
Souhlasim s nim a nesouhlasim s tebou, jelikož těch PC skládaj dost,
tak nebudou vypadat jako naše, když máme na vyvázání kabelů celej den

Ty se radši uklidni a uprav si ty svoje kabeli.
Kabel bez kabelu jako hrad bez hradu, takže jdou hradi? :roll:

Když jsou tak hrozný, tak pošli svoje...taky by určitě šly vylepšit.

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
2. 10. 2013 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Killing joke]Slovensky neumim, ale nepřijde mi, že by tam měl HighSpeed nějakou chybu.
Souhlasim s nim a nesouhlasim s tebou, jelikož těch PC skládaj dost,
tak nebudou vypadat jako naše, když máme na vyvázání kabelů celej den

Ty se radši uklidni a uprav si ty svoje kabeli.
Kabel bez kabelu jako hrad bez hradu, takže jdou hradi? :roll:

Když jsou tak hrozný, tak pošli svoje...taky by určitě šly vylepšit.[/quote]

Já mam cablemanagement v naprostém pořádku. Ty tu akorát vytváříš OT co nemá s tématem vůbec nic společného. To že nemumíš brát pravdivou kritiku vypovýdá o tvém zvráceném chování. Vážně bych už začal BANovat permanentně takové děti. :idea:

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER Tvoje kritika ale není pravdivá, zdroj je tam totiž víc než dostatečnej (a kvalitní).
A vázací pásky se nedaj znovu použít (tenhle typ).

Kabely by šlo uspořádat jen o prd líp, rozhodně ne "o dost lépe"

Jako dítě nemám důvod negativně hodnotit dobře odvedenou práci; narozdíl od jiných děti...

5h1nj1
5h1nj1
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 10. 2013 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER

nightfever
nightfever
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nelze si nevšimnout velkého ventilátoru, jenž není vybaven žádným jemným filtrem, což je jasný nedostatek. Vnitřek počítače budete muset často čistit"
Cože to ? Pane redaktore, asi jste si nevšiml, že zadní ventilátor odvádí vzduch z počítače ven, takže dávat za něj prachový filtr je přece holý nesmysl. Filtr má smysl na nasávacím ventilátoru v předu, kde je, vzadu je třeba cestou nejmenšího odporu vzduch vyhnat i s případným prachem.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
3. 10. 2013 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě tahle firma zklamala. Schválně jsem se přihlásil do jejich soutěže a už ten začátek o profesionalitě moc nesvědčil - posouvání termínu bez upozornění, zvláštní testování kde mnou navržený SSD měl stejný výkon jako klasický hdd... Také malý počet hlasů jako by hlasovali jen kamarádi a zaměstnanci. No škoda mluvit :confused:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
4. 10. 2013 03:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Az to niekto vyhrate, viete kam ju poslat. :-)

Reklama
Reklama