Zpět na článek

Diskuze: Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vrana17
vrana17
Level 1 Level 1
3. 1. 2011 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Apsolutně nesouhlasím s tím, že je to vizuálně nejlepší RPG roku 2010. Tím je podle mě jednoznačně Gothic 4.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
3. 1. 2011 03:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty screeny bez AF vypadaj hrozně. Hlavně tenhle:

https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/Sulc/two_worlds_ii/screen1_velky.jpg

Kdo se má na ty rozplizlé rozmazané textuy dívat, to je jak 1999. Neříkejte mi že to neni chybějící AF ale ňákej postprocesingovej efekt co vše rozmaže a udělá hnusné (už jsem takové viděl). To by pak byla hrozná škoda.

marek16
marek16
Level 1 Level 1
3. 1. 2011 04:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Právě jsem to dohrál :D
Hra vypadá fakt dobře, i když chvílema by lepší textury nezaškodily, v porovnání s oblivionem + hi-res texture packem mi tam něco chybělo. To se ale týká opravdu jen těch textur, co se týče nasvícení, hratelnosti, chytlavosti příběhu a úkolů - jednoznačně vede TW2. Po dohrání tohohle nechápu, jak jsem mohl Oblivion vůbec dokončit, ty tupé dialogy, stereotypní úkoly a nudné předměty byly hrůza :)

Co bych ale grafické stránce vytknul bylo to AF a odporný motion blur ze kterého dost bolí oči...
Po nainstalování patche 1.1 ale v menu přibudou položky AF a motion blur, takže si to můžete upravit k obrazu svému, jediný přetrvávající opruz je rozmazaná vegetace.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 03:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 Tak to si uz herni zavislak :) ja treba Oblivion schopny dohrat nebyl, prastil jsem s tim kdyz jsem uz asi po 10x probihal (doslova jen probihal) dalsi Oblivion branou, ktera vypadala uplne stejne jako zbylych 9 predtim. Navic ten jejich system s level scalingem priser byla pouze parodie na poradny RPG system. Pouze se tim pokusili zastinit jejich neschopnost vytvorit vybalancovany svet.

Samanta
Samanta
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 @Solitary: neschopnost?... myslím že to byl prostě pokus o inovaci kterej se hold nepovedl. Ale je fakt, že mám radši Morrowind než Oblivion.

dendroid
dendroid
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 @Samanta: Nechapem, preco ste z testovacej zostavy odobrali starsie Radeony 4850 a miesto nich pridali 5550. Stale sa najde velmi vela ludi ktori pouzivaju 48x0 radu. Tiez nechapem to testovanie vplyvu procesora na vykon, aky zmysel ma testovat to s GTX480 ktora je narocna na vykon procesora, ked ta hra ide v pohode aj s 5770. Nebolo by rozumnejsie testovat vplyv CPU s pomalsim GPU, takto to ma pre vacsinu ludi nulovu vypovednu hodnotu.

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 @dendroid: Asi to trosku nechapes. Nejvykonnejsi grafika je tam pro to, aby procesor nelimitovala! (proto je to test "vliv procesoru na hru") Podle toho grafu vidis, jak urcitou hru, dany procesor dokaze maximalne "nafrejmovat". Vsimni si E6600 na 2.4GHz... jednoduse z toho vis, ze 2jadro procak da v hre MAX cca 50FPS. A k tem 50FPS si vyberes idealni grafiku, ktera to taky tak nejak dava. (orientacne treba HD6850 +/-)

Aros
Aros
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 @dendroid: Lidí co mají 48x0 je samozřejmě mnohem více, než těch, co mají 55x0, zejména mezi hráči samozřejmě. Tím spíš nechápu tento krok rovněž...

dendroid
dendroid
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 @Hammy: Nechapes to teda skor ty...To o co tu hlavne ide je graficka karta a k nej zodpovedajuci procesor, nikto to neriesi naopak. Keby som mal vychadzat z toho co tu pises, tak si ku 6850 kupim E6600 na 2.4 Ghz, pritom dvojjadro na 2.4 Ghz 6850 neutiahne, este tak mozno HD4850 a aj tu by brzdil. S E6600 by si tych 50 Fps nikdy nedosiahol. A problem S GTX480 je to, ze je to chce poriadny CPU aby ju utiahol, takze tie vysledky svedcia ani nie tak o narocnosti hry na CPU, ale o narocnosti GTX480 na vykon CPU, aby nebola limitovana...

dendroid
dendroid
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 @dendroid: Okrem toho neviem odkial si nabral to ze tzv. frejmuje :D hru procesor, ved to rata graficka karta, asi sa preto aj tak vola. Takze clovek so zdravym rozumom si pozrie grafy GPU a zisti si, aky asi vykonny CPU k nej treba, k comu ti ale tento test velmi nepomoze, lebo tu sa vykon CPU testuje jedine s GTX480 a plati to co som napisal vyssie.

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redakce: Myslíte si, že je zbytečné přidávat vliv procesoru na hru také od AMD, když už máte od Intelu, nebo je to pro Vás takový problém přidat do testů alespoň pár kousků i od AMD ? 8)

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 Souhlas. Grafiky dělíte na Nvidia/AMD, ale procesory držíte na INTEL. když už, tak někde na stránky vyvěste přehlednou tabulku srovnmání INtel a AMD procesorů a ke kapitole "vliv procesoru na cokoliv" ji přivěste v odkazu alespoň! Mě osobně by zajímalo kde se v té široké škále Intelů drží můj Phenom X4. [b]NEDISKRIMINUJTE NÁS UŽ SAKRA[/b]

marek16
marek16
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 dvoujádro okolo 3GHz by mělo bohatě stačit.

Szotek_cz
Szotek_cz
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na 210M si to asi nezghraju co :-D

Aros
Aros
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, jrál jsem jedničku a musím říct, že ten anglický dabing (předpokládám od poláků) byl docela vtipný :-) Jak je na tom dvojka?

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:!: Ja bych zase ocenil alespon v 1 testu vypnuti HT na i7ce. Uz jsem to psal minule. Jedna se mi o to, zdali narust FPS je zpusoben jinou architekturou VS core2quad nebo je to v HT technologii (cili jstli hra zkutecne tezi z vice vlaken). Pak bych mel i lepsi predstavu jak si vede, mezi hraci pomerne dost oblibena, i5 750.

dendroid
dendroid
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alienGT]: No co sa tyka vyuzitia vlaken, E6600 vs Q6600 maju na rovnakej frekvencii rozdiel 68 vs 72 fps. Ten test CPU by som ale zmenil, kazdopadne by som testoval CPUcka vzdy aspon s jednou GPU z low end, mainstream a high end. Ten test CPU ludom so slabsim GPU nehovori nic.

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu se zeptat autora zda vynucení AA u HD6850 bylo zkoušeno i přes MLAA?

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ved v f1 2010 uz je dx11 v patchu 1.01 v changelogu je napisane Added support for DirectX 11!

george_gray
george_gray
Level 1 Level 1
6. 1. 2011 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Který blbec to nazval nejlépe vypadající RPG? To jsou na tom RPG tak špatně ve srovnání s akčními hrami?
Jak může být hra, která je jak pro konzole tak pro PC, vizuálně nejlepší?(v oboru). Vždyť už tohle je protimluv...

vrana17
vrana17
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesné tak, zkuste si zahrát gothic 4 a pak mluvte o nejlepším rpg 2010 po grafické stránce. Co sem to zatím hrál bo čekám na českou verzi tak je to tak 10 let za Gotickem. Celkem by mě zajímalo za co sem dostal těch 15 negativu asi za to, že sem se obul do hry co na Vašem PC vypadá nejlíp ze všech rpg, ale pokud máte 5 let starou plečku tak je to pochopitelné :D

jfb
jfb
Level 1 Level 1
12. 1. 2011 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vrana17 Gothic 4 není RPG ale stupidní mlátička pro americký mrňata

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb to není o hratelnosti a obtížnosti, ale o grafice, kamo.

komisar.durex
komisar.durex
Level 1 Level 1
11. 1. 2011 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minimální sestava
— Grafická karta: NVIDIA GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3870

Doporučená sestava
— Grafická karta: NVIDIA GeForce 8800 GTX / ATI Radeon HD 2900 XT

Není to prohozené? Ty karty:)

Lord Maji
Lord Maji
Level 1 Level 1
29. 1. 2011 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komisar.durex Tak doufam ze si v tomto tvrzeni delate Legraci?
Protoze tato hra neni vyzualne nejlepsi RPG.
Myslim ze se po graficke strance sotva hrabe na Gothic 4 Arcania.

toma26
toma26
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lord Maji Noo tak táto hra sa mi nehorázne páčilo! Mne sa s tým uplne v pohode hralo..čakám na ďalšiu časť ak bude 8)
A ano vizualne je to najlepšie RPGčko :P

Reklama
Reklama