Zpět na článek

Diskuze: Ukrajinští hackeři měli získat desítky TB dat ruské společnosti dodávající drony

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Filip Římek
Filip Římek
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč na technologickém webu je takovýto článek? Protože potřebujete přitáhnout klikače a dezoláty? To je fakt hlína toto.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám že je vás tu hromada zmr... Co by tvrdila v 1939 že Němci jsou v právu. Je mi z vás zle.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 7. 2025 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Player21 přesně, pěkně se tu vyrojili prorusský dezoláti omýlající dávno vyvrácené .. nejvíc mě pobavil koment, že russi sofistikovaně vymýšlí propagandu - vzpoměl jsem si na "Sims" :D

Pacient
Pacient
Level 24 Level 24
18. 7. 2025 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik Proč každý vemeno mele pořád dokola jak ovce Russky a Dezolat..Ještě si tam dej milion sss.Umis používat mozek nebo si papoušek..Dokážeš to říct bez těch slovník sraček....

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 taky netuším, proč si lidé vymýšlejí různé kraviny jen proto, aby furt hájili Rusko, speciálně díky naší historii je to úplně bizarní :D

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Jako třeba, že nás za druhé světové zachránili? 😁👌

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista mohli zůstat na Slovensku oni by to zvládli i Američané. A na rozdíl od rusaků si z nás neudělali vazaly a otroky.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Player21 I kdyby Rusáci zůstali na Slovensku, stále by nás zachránili, protože to byli oni kdo zničil údernou sílu nacistickýho Německa. A pak samozřejmě, amíci by s Němci a jejich posluhovači na našem území nebojovali. Dali by jim volný průchod na západ - stejně jako to dělali všude jinde v posledních dnech války. Tudíž ještě méně německých sviní by padlo do zajetí.

Američané z nás vazaly a otroky udělali, akorát po roce '89.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
18. 7. 2025 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Player21 Přesně. Teď jsme nezávislí a svobodní. Třeba když nějaký trouba za oceánem zavelí, že máme zvednout rozpočet na zbrojení, tak to s námi ani nehne....

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista bez obrovské západní pomoci lend-lease by Rusko mluvilo německy.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Papundeklpunk kdyby jsme armádu 30let brutálně nepodfinancovavali bylo by to jinak...

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Player21 Ne, první zásadní porážky německý armády byly dříve, než Lend-Lease začalo hrát nějakou roli (např. bitva o Stalingrad). Zkrátilo to válku, Rudá armáda by ale stejně vyhrála.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Hlavní body, proč a jak Lend-Lease ovlivnil Stalingrad:

* Doprava a logistika: Jedním z nejdůležitějších aspektů Lend-Lease byly dodávky stovek tisíc nákladních automobilů (např. Studebaker US6), džípů (Willys Jeep) a dalších vozidel. Zatímco v samotné bitvě o Stalingrad (která probíhala od srpna 1942 do února 1943) Rudá armáda spoléhala primárně na vlastní produkci vozidel, do budoucna (po Stalingradu) se tato vozidla stala klíčovými pro sovětskou mobilitu a schopnost provádět hluboké ofenzivy. Některé z těchto vozidel mohly být k dispozici pro logistiku i v průběhu bitvy.

* Specificky ke Stalingradu: Některé zdroje zmiňují, že americké nákladní vozy byly důležité pro přesuny zásob a jednotek v širší oblasti Stalingradské fronty, což umožnilo Sovětům efektivněji připravit protiofenzívu (Operaci Uran).

* Suroviny a průmyslová podpora: Lend-Lease poskytoval Sovětskému svazu obrovské množství surovin, jako je hliník, měď, mangan, uhlí, a také průmyslové vybavení a obráběcí stroje. To umožnilo sovětskému průmyslu udržet a dokonce zvýšit vlastní produkci zbraní a vybavení, což bylo pro obranu Stalingradu a následnou ofenzívu kritické. Například americký hliník tvořil 42 % sovětských dodávek tohoto kovu.

* Palivo a maziva: Lend-Lease dodával také letecké palivo, které představovalo přes 50 % toho, co SSSR sám vyrobil. Velká část amerického paliva byla přidávána do sovětského paliva nižší kvality, aby se dosáhlo vysokooktanového paliva potřebného pro moderní vojenská letadla. Nedostatek paliva by mohl ovlivnit nasazení letectva i v oblasti Stalingradu.

* Menší množství dokončených zbraní: Co se týče hotových zbraní, jako jsou tanky a letadla, jejich dodávky v rané fázi války (před a během Stalingradu) byly sice vítané a včasné, ale nebyly tak masivní, aby se staly rozhodujícím faktorem přímo v bitvě. Například britské tanky Matilda, Valentine nebo americké lehké tanky M3 Stuart se objevily na frontě u Stalingradu, ale v menším počtu ve srovnání se sovětskou produkcí.

* Procento dodávek: Sovětská oficiální historie po válce často snižovala význam Lend-Lease, tvrdíce, že tvořil jen malou část (např. 12 % letadel, 10 % tanků). Moderní historici se však shodují, že celkový dopad byl mnohem větší, i když se jeho plný efekt projevil spíše po Stalingradu.

Celkový význam:

Ačkoliv v samotné Bitvě o Stalingrad hrála rozhodující roli obrovská obětavost a houževnatost Rudé armády a sovětského lidu, stejně jako strategické chyby německého velení, pomoc z Lend-Lease přispěla k udržení sovětské válečné ekonomiky a logistiky. Bez těchto dodávek surovin, vybavení a dopravy by bylo pro Sovětský svaz mnohem těžší ustát nápor a připravit se na rozsáhlé protiofenzivy, které následovaly po Stalingradu.

Stalingradská bitva sama o sobě byla především obrovským střetem sil, kde se rozhodovalo o osudu války na východní frontě. Lend-Lease v té době teprve nabíral na obrátkách, ale jeho nepřímý dopad na schopnost Sovětského svazu bojovat, udržovat armádu a zásobovat frontu byl nepopiratelný.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Player21 S touhle AI sračkou si můžeš víš co.. 😁Víš o tom kulové, tohle tě nezachrání. Navíc jsi to asi ani nečetl.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista ale notak nelíbí se ti historická realita? Rád si ji ohýbáš po svém sovětském vzoru?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 14:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Player21 Někdo kdo se spoléhá na dementní AI, těžko může argumentovat historickou realitou. Spíše se nelíbí tobě.

Mimochodem ani armyweb.cz nepíše, že by se v Rusku mluvilo německy 😁👌

"To, jestli Lend-Lease zabránil poražení Sovětského svazu, s největší pravděpodobností nikdy plně nerozlouskneme a myslím, že to ani není potřeba. Nezpochybnitelnou pravdou však zůstává, že spojenecké dodávky zachránily nespočet lidských životů a pomohly nastartovat po válce sovětskou ekonomiku."

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
18. 7. 2025 17:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Player21 Ano, kdyby, se Sověti zastavili na Slovensku, kdyby nebyla armáda třicet let podfinancována, kdyby neměli lend&lease, kde já bych mohla být, kdybych nebyla tlustá..

Jaké ubrečené kdyby tam máte dál?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista jojo, ta čekačka na zastaralé a pomalé rusko musela být super 😁 a samozřejmě raději zapomeneme na to, co rusko plánovalo při startu druhé světové :D :D

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 To je moc dobře, že se ti Stalin osobně svěřil, co plánoval při startu druhé světové 😁👌

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista 🤭všechno musí být osobně asi, ty jsi viděl na živo, že rusko něco zachránilo?👌to rozdělení Polska asi bylo fake news😁

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Tak to plánovalo nebo provedlo? 😁

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 7. 2025 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista A dělali to jen z dobroty srdce.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
19. 7. 2025 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 Dělali co? Osvobození? To dělali proto, aby přežili, aby zachránili svou zemi a svůj národ nehledě na okolnosti. Aby zničili vypatlaný Němce, kteří jsou příčinou dvou světových válek. To je ovšem složité vysvětlovat v zemi, která se vzdala. Kde socanská krysa Beneš zradil národ a nechal ho na pospas nepříteli, který nás chtěl vyhladit.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 7. 2025 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Jako chápu, že byli nasraný, že je kámoš zradil. Úplně nevím, jestli je osvobození správné slovo. Za mne je výstižnější pojem porážka a vyhnání německé armády.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
19. 7. 2025 12:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 A co teprve lepšolidní Anglie a Francie, když je jejich nejlepší miláček Adolf Hitler podfouknul napadením Polska a pak Francie 😁

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 7. 2025 14:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista Jo, přesně tam vedlo mírotvorné úsilí pomocí ústupků agresorovi. Ale trošku na jejich obranu bych řekl, že měli určitě ještě dobře v paměti Velkou válku a nechtěli už nic podobného. Jen se tak nějak ukázalo, že obětování jiných zemí v zájmu "míru" vedlo nakonec k válce ještě větší.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
19. 7. 2025 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 rusové nás neosvobodili - naopak protáhli okupaci až do roku 89… já ještě pamatuju jak od nás odjížděly ty tanky co teď Ukrainci ničí

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 7. 2025 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Mmchk Mám dojem, že jsem psal něco podobného. My jsme měli ruský kasárna skoro pod okny, ale odsun si už moc nepamatuju.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
20. 7. 2025 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Oggy71 To nebylo mírotvorné úsilí, ale vlastní zájmy a zcela mimoňská politika v rukou neschoplných blbů, kterou dneska můžeme vidět v podobné formě okolo války na Ukrajině. Od Fialky až po Urušulu von Lejno a teď i u Trumpa.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 13:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Player21 @Player21 To tvrdí možná tak soudruh Fiala, Rakušan, Pavel.. a další milovníci nacistického pašíka Posselta a revizionisté historie😁👌

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Player21 Že Němci jsou v právu, že se musíme "usmířit", že nacističtí Suděťáci jsou nějaký přínos, že nacistický pašík Posselt je náš největší kamarád atd.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 7. 2025 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aaaale, když oni ti mluvkové Okrajinci tak rádi strašně moc přehánějí... Prý desítky rozbombardovaných bombardérů a ono z toho nakonec pouhý tucet a z toho ještě rozebrané stroje na náhradní díly... Lži nebo nevědomost? Další a další příklady by byly... A teď uloupená tera dat? Pánové, klidně sním svůj vlastní klobouk (sice s kečupem, ale i tak), jestli si zase jen necintají na fousy... Oni Rusové také nejsou úplně hloupí a jistě mají připravené nastrčené návnady dat která mohou obsahovat klidně i okrajinské porno, případně umělecký záznam toho jejich komik-žebrák-prezidenta kterak si otlouká ptáčka o piáno... 😁

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 7. 2025 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Jiří M Ani v míru nelze věřit oficiálním zprávám o vojenských záležitostech. Natož ve válace a to se týká stejně ukrajinských i ruských zdrojů.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 7. 2025 23:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy Naprostý souhlas, jen dodám, že Rusové se snaží klamat alespoň výrazně sofistikovaněji, věrohodněji, naopak mnohé okrajinské zprávičky - zejména ty kypící optimizmem jak to Rusům těžce nandávají, tak ty už na první pohled patří mezi úsměvné zkazky barona Prášila - tedy nemalá část jich...

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
18. 7. 2025 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @Jiří M tak nemuzou rikat svym odchycenym vojakum kteri valcit nechteji ze je to prohrany, ale jinak to je zbytecny a prohrany konflikt ktery byl zpusobem americkou chamtivosti. Tohle je jen dohra, prevratu z roku 2014, holt rusove nejsou francouzi nebo uk ktere US dekolonizovali bez boje. Ale US vedeli ze rusko tohle nepusti jim nejde o ukrajinu jim slo hlavne o trh pro LNG a vytvoreni penezovodu z EU > US, dalsi pres zbrane ktere dodaji ale plati EU. Je to cele loupez stoleti my zaplatime zivotni urovni a ukrajinci zivotem.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @Maximumspeed77 Podle mínusů si asi ještě pořád hodně lidí myslí, že amíci jsou Ti hodní zachránci planety co touží po míru a se všemi to myslí jen dobře... no a Ti ostatní jsou zlí a nejhorší 😉

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 7. 2025 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @Jiří M to nemyslíš vážně že ? lol

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
18. 7. 2025 12:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy To jsou zrádcovské, dezolátské řeči! Ukrajinské zprávy jsou ty správné a pravdivé, protože tato země byla napadena a přes noc se z ní stala výspa svobody a boje proti korupci. Ostatně kdyby tomu tak nebylo, nepřebírala by je naše nezávislá, krásná média v čele s veřejnoprávní televizí a rozhlasem.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 7. 2025 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @casperrapid No já rozhodně budu raději v bloku s amíkama než s rusákama.

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 7. 2025 11:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v tomto pripade su hackeri dobri ci zli?

aby som vedel co si mam mysliet..😁

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
17. 7. 2025 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo spis je to vymyslene kdyz "udajne ziskali" kdyby ziskali tak by to nebylo s udajne :-D

gepard
gepard
Level 26 Level 26
17. 7. 2025 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo Je to válka, jednalo se o akt obrany, takže v tomto případě byli hekři ti dobří.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 7. 2025 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Proč by ten kdo se brání měl být automaticky ten dobrý?

gepard
gepard
Level 26 Level 26
17. 7. 2025 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Kryptofasista Že by proto, že je v právu?

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
18. 7. 2025 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard a prevrat v roce 2014 nebyl agresi, ten zpusobil tuhle katastrofu kdyby se tam amici nerali nic takoveho se nestalo, ale zas by nevydelali miliardy $ na ukor kasicky EU. Tady je zakopanej pejsek - americka chamtivost jako vzdycky.

Krtek_no1
Krtek_no1
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Maximumspeed77 a jsou ti američani s vámi v místnosti ?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Vůbec nemusí být. Třeba, když tě někdo bude nějak šikanovat a ty mu třeba rozbiješ držku, tak jsi v právu asi ty ne?

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard a co mi vies povedat o vzniku tohto konfliktu? mozno sa dopatrame, ze nemusis mat tak uplne pravdu...zacnime majdanom a co o tom vies..to sa pise rok 2014..nacionalisticke gardy nezakonne zvrhli vladu, tz puc...dostali sa k moci nacionalisti, dostava sa do popredia pluk azov a ich gardisticke struktury...potlacaju a zabijaju rusky hovoriacich UKRAJINCOV, umlciava sa opozicia, potlaca sa pravoslavne vyznanie...a toto trva niekolko rokov, konkretne 8 po zaciatok SVO...

Hovoris si, aaaa, to som nevedel, media mi uz 3 roky tlacia do hlavy nieco uplne ine i ked pred specialnou vojenskou operaciu tvrdili to iste co ty mne teraz pises...

vratime sa teda o par rokov dozadu do Juhoslavie...predpokladam, ze uznavas medzinarodne pravo a medzinarodny sud(MS)...dobre...

tento MS rozhodol, ze kazda krajina ma pravo na sebaurcenie a tym padom uznal odpojenie sa bosny a srbska..i ked nasa republika to neuznava, MS sud rozhodol a vytvoril tento precedens...

cize na zaklade tohto precedensu sa rozhodli donecka a luhanska oblast uplatnit si pravo sebaurcenia a vyhlasili referendum o odtrhnuti od ukrajiny, co referendom aj bolo pravoplatne uplatnene a rozhodnute...tym padom podla medzinarodneho prava vznikli samostatne vladne struktury...a kedze zo strany fasitickeho rezimu ukrajiny neustale pokracovalo ostrelovanie a zabijanie prevazne rusky hovoriaceho obyvatelstva POZIADALI o pomoc Rusku federaciu. Na zaklade tohto suverenneho aktu vstupili na zvrchovane uzemia donecka a luhanska a zacali SVO(specialna vojenska operacia)...

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Maximumspeed77 som rad ze aspon niekto tu pozna historiu...👍

v jednom prispevku som sa o tom tu rozpisal v tomto vlakne...ale nepredpokladam, ze je tu dost ludi s nevymletym myslenim...

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 7. 2025 09:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Drewo kvalitní russká propaganda... good job, hodilo kopějku aspoň ? Mrkni na Girkina a rozhovory s ním, co ho putler radši nechal zavřít, aby držel hubu...

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Maximumspeed77 srali se tam hlavně zelení mužíčci...

Player21
Player21
Level 25 Level 25
18. 7. 2025 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Kryptofasista když tě někdo bude šikanovat těžko mu rozbiješ hubu​

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 11:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Player21 Když jsi buzík tak ne no. Když v sobě najdeš potřebnou sílu, budeš třeba cvičit, tak se karty obrátí. A šikana ani nemusí být fyzická.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
18. 7. 2025 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Tak doufám že budeme vstřícní všem útokům íránských hackerských skupin, protože oni byly také napadení a brání se... 😄

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
18. 7. 2025 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Drewo by mne zajimalo jestli by si tvrdil to samy kdyby se tech cca mega madarsky mluvicich slovaku svobodne rozhodlo ze podle prava na sebeurceni patri Felvidék pod vladu Budapesti

gepard
gepard
Level 26 Level 26
18. 7. 2025 17:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Kryptofasista To máš pravdu, akorát ten, kdo strkal prsty byl Rus a strkal je do Ukrajiny. Ovlivňování voleb a podobně. U nás jedou Rusové to samé. Ovlivňování voleb, ovlivňování veřejného mínění, sabotáže. A v mnohém se jim to daří a jedou to u nás minimálně 20 let. Takže jsme v právu, kdybychom jim chtěli dát přes ústa?

gepard
gepard
Level 26 Level 26
18. 7. 2025 17:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Drewo Každé svržení vlády je nezákonné. Nicméně lidé na Ukrajině toto provedli poté, co zjistili, že je jejich prezident žene do náruče Rusku a to oni nechtěli. Takže ten majdan chápu. Pluk Azov byl reakce na boje, které probíhaly na východě. Jak by se vál líbilo, kdyby Chodové řekli, seleme na Čechy, my chceme k Německu? Obzvlášť, kdyby těch chodů bylo jen 10% z tamější populace, ale byli by financování a zásobování Německem? Mimochodem, máte to z přímého svědectví, že Ukrajinci vraždili Rusky mluvící krajany? Já mám z přímého svědectví Rusky mluvících Ukrajinců z východu, že se nic takového nedělo. Nikdo neměl zájem na tom, aby je Rusové "Osvobodili".

Je mi líto, že Slováci tíhnou k diktaturám. Za II světové jste to táhli s Hitlerem, nyní to táhnete s Putinem.

Problém Jugoslávie moc neznám, ale mám pocit, že to úplně správně nebylo. To však neznamená, že Rus může beztrestně vraždit na Ukrajině (v rámci války). Víš, že pojem válka vzhledem k Ukrajině je v Rusku trestný čin? Chceš říct, že to není válka, ale jen SVO? Jestli chtěli Doněck a Luhanck, proč dobývali Kyjev? Obávám se, že se budeš hodně divit, až budou Rusové útočit na Litvu, poté co dobudou Ukrajinu a Moldavu.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
18. 7. 2025 18:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard Rusko má na náš stát zcela minimální vliv. Po roce '89 jejich pozice převzal Západ a židi. Pro voliče současné vlády je ovšem problém přiznat si, že volí totálně neschopné a ulhané idioty a žijí v předhozené představě, že tu řádí nějací imaginární Rusové, kteří mohou za všechno zlé. Samozřejmě, kromě soudruha Babiše. Ten samozřejmě také může za neschopnost vládních stran.

> kdo strkal prsty byl Rus a strkal je do Ukrajiny

Je veřejně dohledatelné, že Ukrajinu ovlivňoval západ, skrz své neziskovky typu National Endowment for Democracy atd., západní vliv při puči, Zelenský je klasický scénář nastrčené loutky atd. Proto vznikla tahle proxy válka.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
19. 7. 2025 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Drewo bravo další co by fandil Němcům při obsazování Československa

Player21
Player21
Level 25 Level 25
19. 7. 2025 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @gepard nebude je to proruská svi... Která jim bude fandit.

Player21
Player21
Level 25 Level 25
19. 7. 2025 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Drewo ty poznáš leda hov... Píšeš tu úplný nesmysly a vynechavas co dělali rusové na Ukrajině. Myslíš si jak si chytrej akorát máš hubu plnou sraček od Putina.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 7. 2025 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard @Drewo "Na zaklade tohto suverenneho aktu vstupili na zvrchovane uzemia donecka a luhanska a zacali SVO(specialna vojenska operacia)..."

A proč tam chtěli jet i přes Kyjev? Asi nějaká zkratka. 🤔

holden42
holden42
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
17. 7. 2025 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo sleduj kanály šutaja eštoka, ten ti dá odpovede na všetky tvoje otázky, aby si sa už inde nemusel pýtať.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 7. 2025 20:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo Ty ale vůbec nemáš myslet, za tebe přece myslí a dává ti ten jediný správný úhel pohledu na věci samozřejmě vždy neomylný, spravedlivý a pravdomluvný Brusel a jeho náměstkové boží v každé zemi.

humik
humik
Level 23 Level 23
18. 7. 2025 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Jiří M když se ti pod Bruselem nelíbí, můžeš na východ, putler už zval všechny .. ráj na zemi

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 7. 2025 11:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @humik Jen mimochodem, osobní jména se píší s velkým písmenem prvním... (V češtině se osobní jména píší s velkým počátečním písmenem. To platí pro rodná jména (křestní), příjmení, přezdívky a tituly spojené s osobou. Příklady: Petr, Novák, Alík, Karel IV., Anežka Česká, Richard Lví srdce. 

Základní pravidla:

Rodná jména a příjmení: Jan, Jana, Novák, Nováková. 

Přídomky a přezdívky: Karel IV., Anežka Česká, Richard Lví srdce, Ladislav Pohrobek, Ivan M. Jirous alias Magor. 

Jména zvířat: Alík, Míša (pokud se jedná o konkrétního mazlíčka). 

Tituly a hodnosti: prezident ČR, generální ředitel, profesor, kapitán (pokud jsou součástí jména nebo se jimi osoba oslovuje). 

Názvy rodů: Rožmberkové z Růže. )A kdo je ten tvůj Putler? Neznám...

A když už se třeba rozhoduji kam, dám přednost spíš Bibiho N. statečné zemi odolávající barbarským nájezdům أولاد الكلاب للنبي...

gepard
gepard
Level 26 Level 26
18. 7. 2025 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Jiří M Velké počáteční písmeno u jména si lidé musejí nejprve zasloužit. Pokud se však chovají jako barbaři (např. putin), velké písmeno ke jménu nepatří. Porušuje hromadu mezinárodně stanovených pravidel pro válku. Např. používá zakázané chemické zbraně. A sám je členem uskupení, které tyto zbraně zakazuje.

Reklama
Reklama