Zpět na článek

Diskuze: Ultimátní test procesorů: 160 modelů v 52 hrách a testech!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OverlordCZ
OverlordCZ
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl jsem se zeptat v tabulce má i5 2500K, (který mám) 242W spotřebu, jaká je herní sestava, přece procesor sám nebere tolik W ne? Co jsem si párkrát pustil HWmonitor tak to bylo do 70W spíš kolem 55W.
Díky za odpověď.

left4dead
left4dead
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ samozdrejme ze jde o celou sestavu

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@left4dead konkrétně 16GB RAM a Sapphire HD 7970 Vapor-X 6 GB - tedy nejžravější současná jednočipová grafika.

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test je to skutocne obsiahly, len realne posledne dva roky plati, ze pre hraca je najlepsou volbou i5K (i7 nema vzhladom na vyssiu cenu a vykon v hrach oproti i5 az taky zmysel), je to jedina volba a nepoznam nikoho, kto by spekuloval nad inym CPU v hernej zostave. i7 (vratane SBE) jedine ak ma PC plnit univerzalnu ulohu a je potrebny aj univerzalny vykon na pracovne aplikacie.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. i5 3350 na 3,1GHz je pre hry super CPU
2. X4 965 na 3,4GHz je za tie peniaze bezkonkurenčný
3. SB Pentium G220 na 2,9HGz je do lacnej hernej mašiny "Numero Uno".

fastcodec
fastcodec
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tieto grafy si zarámujem a vystavím si ich nech sa mám s čoho rozhodovať pri kúpe nového procáku :D

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm test je to pekne ne že ne :)

hodně se mi líbí jak AMD v profi programech dokáže jakš takš konkurovat za ty peníze :)

ve hrách mě to vůbec nepřekvapuje tento výsledek, ale rád si počkám na výsledky prvních her vydaných na konzole a pak portovaných na PC situace by se pro AMD mohla zlepšit ;)

Každopádně fakt peknej test!! smekam

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bumpkin V ktorych? Ani v Premiere alebo After Effect, kde by sa mohlo zdat, ze ako tak je FX vhodny na pracu s videom tak vyrazne zaostava, jedine konverzia, ale ta zaujima zlomok uzivatelov. Vsetko ostatne je v rukach Intelu.

Rozdiel medzi AMD a Intelom je ten, ze Intel vie podat vyrovnany univerzalny vykon napriec vsetkymi aplikaciami vratane hier co je sposobene ako solidnym vykonom na jadro tak vykonom v multithreade.

A co myslis, ze sa zmeni v oblasti CPU s prichodom konzol? Snad si myslel grafiky a nie CPU, ale aj tam je skor fantasmagorina si mysliet, ze tym, ze v konzolach budu AMD grafiky, ze tym vzniknu nejake markantne vyhody pre AMD grafiky mimo konzol.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha ze by to bolo tym ze vsetko je vo windowse optimalizovane na intel? zaujimave ze v linuxe je amd skoro vykonne ako 3770K a v malo testoch tak prepadlo.

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha ahoj tak prvně se podívěj alespoň na rendering ve 3D ;) tam je jasně vidět že za 4000kč co dáš za AMD jasně konkuruješ procesorům za 5-6 000kč od intelu ;) to na okraj

dále jsi si asi nevšiml ale oba velcí hráči dali sbohem nestandardním CPU a vezmou CPUčka od AMD a to konkrétně Jaguary tak že tu je řeč o optymalizaci pro AMD v apu instrukcích..... (jak který vývojář je dokáže využít, či jak který programátor enginu)

ohledně toho vyrovnanýho výkonu se dá polemizovat, jak jsem psal líbila se mi ta jaksi takás konkurence v profi programech protože dnes již nic jiného na PC stejně nedělám a proto je mi všechno ostatní ukradené a když už něco hraji tak to jsou staré hry kde ten výkon na 50 fps a více vždy stačí.... kdyby něco lidskému oku stačí k plynulému pohybu 24 snímků za sekundu tudíš je ten rocesor i ve vysokém rozlišení víc než dostačující.... a jestli strávím u hry 8 hodin měsíčně tak je to až až

tak si prostě říkám proč bych měl za ten hučící stroj dávat šílený peníze když mi to na tu práci stačí? proč bych měl kupovat i7 za 15 000kč a více když doma stejně budu jen modelovat a rendering bude dělat server, proč bych měl vyhazovat za pracovní PC tak velký peníze?

jak píšu líbí se mi výkon v profi programech kde to AMD je s 8320 či 8350 +- stejně výkoné jako i5 či i7 které jsou kolikrát až o 2000kč dražší a ten výkon je stejný a to se bavíme jen o tom základu... jasně kdybych doma neměl mašinu na rendering nebo by dnes nebyli přístupné servery za rozumné ceny tak by i7 3930 byla jasná volba ale bohužel ceny serverů či pronájem jejich výkonu jsou dneska hooodně nízko, nehledě na to že jsou v této branži i možnosti propojit max blender či mayu s pryvátními službami na renderování...

proto tvrdím že AMD může v této oblasti konkurovat

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha @viperman: :D :D

tohle jsem sem nechtěl ani psát!!

jj pokud se věci masově prodávají je jasné že se na ně rychleji udělají optimalizace :wink:

každopádně souhlasím pod Linuxem je to ještě vyrovnanější ne li kolikrát i lepší pro AMD :D

Arc
Arc
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha @Bumpkin: Srry že se do toho vkládám, ale jelikož píšeš o lidském oku a 24FPS tak to asi nejsem člověk. 24FPS ti stačí u filmu, ale těžko u her, zrovna před chvílí jsem hrál Metro 2033 kde mi FPS na jenom místě klesnou ke 20 a na jiném vzrostou ke 100 a řeknu ti, že do 60FPS poznám rozdíl každých 10FPS :)
A z toho důvodu nehraju hry, které mají lock na 30FPS, pro mě to rozhodně plynulé není :)

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha @Bumpkin: To je len vyplod toho fanatika, ktory vychadza z jedneho benchu pod linuxom.

Pointa FX je v tom, ze ta architektura vychadza zo serverovej architektury a v serverovom SW je samozrejme na tom lepsie, aj to len v situaciach, kedy viac vlakien potrebuje menej vykonu na vlakno.

AMD to urobilo tak, aby usetrilo na vyvoji a PC CPU, ale zial sa serverova architektura v PC nasadeni nevie prejavit. A tyka sa to aj linuxovych desktopovych distribucii.

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha @Arc: heh proto jsem psal pohyb nikoli snímkování ve hře :roll: neboli FPS tam jsem udal hodnotu alespoň 50 a výš....

FPS není totéž co snímky filmu... a to proto že engine třeba stihne udělat více renderů ale čeká se na další dopočty, jako jsou efekty, symulace nebo naskriptované věci které se spouští v určitých sekvencích a když jsou špatně poskládané tak se na ně holt čeká ale i přesto engin může ukazovat kolem 24-30 FPS....

nezaměňovat~~!~~

Arc
Arc
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=left4dead]samozdrejme ze jde o celou sestavu[/quote]
simtě co je za slovo samozdřejmě ?:) jinak máš pravdu, je to spotřeba sestavy.

ares838
ares838
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásny test, nechcem rýpať ale keby Pctuning nerobil nonstop nejaké úvahy, radšej mohol spraviť toto...

oneb1t
oneb1t
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ve vasech testech to dopadlo jinak protoze ste do prumeru nepocitali skyrim, world of tanks a starcraft 2 ve kterejch AMDcko zaostane o 40%

cihla
cihla
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divné je jen to, že kolegovi Tomášovi to v jeho nedávném testu vyšlo zcela jinak, čemu budete věřit je na vás.
Přesně, pctuningu opravdu nevěřím, jelikož je to žumpa IT magazínů :!:

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla Ten spominany test bol uplne mimo, bud doslo k chybnym popisom v grafoch alebo k inej chybe, kazdopadne tam boli fantasmagoriny.

A co sa tyka zumpy IT magazinov, tak sice tu na PCT sa obcas nejaky blud vyskytne, ale na rydzo zavadzajuce demagogicke weby PCT nema :D

nehalim
nehalim
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 2. 2013 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha Klobuk dole, poliaci su machri.
Dnes si kazdy postavi pc podla toho ake vyuzitie chce. Ak hrate hry 35**/ 3770 je jasna volba. 3820ka je vyhodna kvoli pcie linkam a cipsetu a moznemu upgradu o rok na 6 jadro. a tych 10mb cache sa tiez hodi.
Najvykonnejsie amd 8 jadro ma zaraza nizkym vykonom. Ale cena za ktoru ho predavaju je adekvatna tomu..
Samozrejme kto caka na haswell ,nemusi citat

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha @nehalim: 3820 si kupil len magor, lebo ak bude upgradovat bude mat problem sa ho zbavit vzhladom nato, ze kto mu ho kupi, kedze je to najnizsi model 2011 a ten kto si bude kupovat novu zostavu postavenu na tomto sockete tazko kupi vsetko nove a k tomu len jazdeny CPU, aby usetril par drobnych. Ten kto investoval/investuje do 2011 by mal jednoznacne hned siahnut po 3930K a je vykonovo zahojeny a nebude odkazany ani na uprgrade na IB-E. Platformu X79 kupuju ti, ktori chcu vyuzit jej potencial a nemaju problem si priplatit za zodpovedajuci CPU a uplnu high-end grafiku. To je platforma pre profikov alebo snob-end ludi, tam 200 eur nehraje rolu.

A k 8350 - vzhladom na vykon a prevadzkove vlastnosti je stale drahy, zodpovedajuca cena by bola niekde na urovni 150 eciek, maximalne.

oneb1t
oneb1t
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla vetsina testu tam byla v 1024x768 :D
proto vychazej takovy hovadiny

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test je to megalomanský ale ty výsledky jsou divný. Intel Q8300 rozhodně nemá takový výkon a spousta starších procesorů od AMD totéž

Bezerker
Bezerker
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, můj "stařičký" procesor také nedopadl vůbec špatně :) Upgrade zase o chvíli odkládám :D

Bobin
Bobin
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bezerker Proč o chvíli? :) i5-750 bude stačit v pohodě ještě nějakou tu dobu. Mám ho taky s HD 5850 a nad upgradem vůbec neuvažuju, protože jednoduše není proč. Všechny hry až na vyjímky jedou na plno. A až procesoru začne docházet dech, tak ho taktnu a je.

MarlczBoro
MarlczBoro
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už ste se vyst*íkali inteláci??hlavně ten,co neustále v článku píše slabé AMD :D :D

The17
The17
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně by si pctuning od polských kolegů už asi po více jak roku volání po přehlednějších grafech seřazených podle výkonu mohl vzíti příklad ?

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=oneb1t]vetsina testu tam byla v 1024x768 :D
proto vychazej takovy hovadiny[/quote]
vzdyt je to test cpu ty inteligente !!

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr jasně chytrolíne ale cpu test v rozlišení 1024x768 je v dnešní době totální hovadina ! Takže se neposmívej do inteligentů když sám nechápeš o co GO!

Bumpkin
Bumpkin
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ a proč by test byl v tomto rozlišení špatně? tato velikost rozlišení je bohužel v dnešní době jedna z nejrozšířenějších....

http://gs.statcounter.com/#resolution-ww-monthly-201201-201301-bar

no a pokud si to převedeš na mapu tak zjistíš že toto rozlišení je jedno z nejrozšířenějších i co se týče populace...

http://gs.statcounter.com/#resolution-ww-monthly-201201-201201-map

RicciCZ
RicciCZ
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za prve jsou tam zahrnute vsechny monitory vcetne ipad a spol. a kancelarskych PC. Za druhe i pokud bychom to prehledli je nejcastejsim rozlisenim s prehledem 1366768 (test vychazi v CR koukam tedy na vysledky zde). Kdyz se podivate na vysledky steam nejcastejsim rozlisenim je razem 19201080 http://store.steampowered.com/hwsurvey

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bumpkin]a proč by test byl v tomto rozlišení špatně? tato velikost rozlišení je bohužel v dnešní době jedna z nejrozšířenějších....

http://gs.statcounter.com/#resolution-ww-monthly-201201-201301-bar

no a pokud si to převedeš na mapu tak zjistíš že toto rozlišení je jedno z nejrozšířenějších i co se týče populace...

http://gs.statcounter.com/#resolution-ww-monthly-201201-201201-map[/quote]
bohužel i tyto informace jsou dost nepřesné ale pokud se bavíme o plnohodnotném hraní PC her (ne tablety a jiné kraviny) pak základ je 1366*768
ale u domácích stolních PC je to už víc až pomalu k HD rozlišení.Oni Poláci taky v tom mají částečně marketing takže důvěryhodnost je tak napůl ,pro mě třeba ověřený web s info je třeba guru3D.com tam ještě nic z prstu nevycucali!A ruku na srdce dnes jakýkoli 3-4 jádrový CPU dodá pro grafiku dostatečný výkon pro solidní hraní a nemusím mít zrovna high end CPU nebo grafiku.

Dash-POWER
Dash-POWER
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už jsme u těch grafů, tak se podělím také o jeden: http://mark.zoomcities.com/images/gfx/GFXpowerchartby3d.png :)

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_]jasně chytrolíne ale cpu test v rozlišení 1024x768 je v dnešní době totální hovadina ! Takže se neposmívej do inteligentů když sám nechápeš o co GO![/quote]

jenze testujes CPU a nepotrebuejs aby te GPU omezovala boha....

alica
alica
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RulezZzOr][quote=jarod72pm_]jasně chytrolíne ale cpu test v rozlišení 1024x768 je v dnešní době totální hovadina ! Takže se neposmívej do inteligentů když sám nechápeš o co GO![/quote]

jenze testujes CPU a nepotrebuejs aby te GPU omezovala boha....[/quote]

Jasné, testuješ niečo čo prakticky vôbec nevyužiješ.
Fakt prínosné :-).

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alica Preboha , ale však keď testujem PC , tak sa to testuje v nízkych rozlíšeniach , aby sa čo najviac vyhlo obmedzeniu od grafiky a pod. :roll:

A aj pri testovaní hier sa ukáže samozrejme ten výkonostný rozdiel najlpešie v nízkych rozlíšeniach.

A tuším, že sa tam hry testovali aj vo full HD a myslím si , že aspoň to skutočne ukazalo čo sa týka hier ako AMD aj so svojou Visherou pohorelo. Fail pre mňa, ale očakavaný Fail.

Človek, kt. chce PC na hranie MP hier , alebo normal hier pri HIGH grafike typu 7970 or 680 by nemal nikdy kupovať FX. Ale parodia je, že FX neužívy na 100 percent pri MP hrách ani pomaly grafiky strednej triedy. :lol:

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RulezZzOr][quote=jarod72pm_]jasně chytrolíne ale cpu test v rozlišení 1024x768 je v dnešní době totální hovadina ! Takže se neposmívej do inteligentů když sám nechápeš o co GO![/quote]

jenze testujes CPU a nepotrebuejs aby te GPU omezovala boha....[/quote]
1. Test CPU potřebuje GPU
2. na nízkém rozlišení hraje např B3,Crysis2 snad jeden z tisíce
3. hry pro 1024x768 tu byly před 15 lety ne dnes !
Takže když testuješ hry je uplně jasné že GPU tě omezovat nesmi ani nebude ale testovat v nízkém rozlišení dnes je hloupost a nerozum ,skoro nikdo v tom rozlišení už nehraje nové hry.(pokud se bavíme o stolním PC a to především jsou tyto testy určeny stolnímu PC)

znovu se tu objevují názory lidí kteří opravdu někde něco přečtou a teď tu háží moudra ,polovina příspěvků zde jsou jen bezduché kraviny(opět se omlouvám redaktorům ale co je moc je moc a realita nikde obdivuju Vás co zde musíte číst a zkousnout)

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ninko011]

Človek, kt. chce PC na hranie MP hier , alebo normal hier pri HIGH grafike typu 7970 or 680 by nemal nikdy kupovať FX. Ale parodia je, že FX neužívy na 100 percent pri MP hrách ani pomaly grafiky strednej triedy. :lol:[/quote]
A máte to odzkoušeno? Já ano a mezi I5core2500k a Phenom II X6 1090T je rozdíl sotva pár FPS při fullHD a MP v nejnovějších hrách a to jak na grafikách HD 7950,GTX670,GTX660Ti,HD 7870 atd atd , dnešní i starší 4a6a8 jádra od AMD nakrmí bez problémů jakoukoli grafiku dneska pokud nejde o zapojení do dvojice kde mnohdy nestihá ani Intel.
Vaše tvrzení se tak nezakládá na pravdě pouze lžete !(pán je zřejmě Intelák)K vůli takovým jako Vy pak vznikají na forech a webech dezinformace a znalý věci už ani nechce reagovat ,většinou se na to chytají malé děcka které zaspamují podobné diskuze nesmysly!
Já Vám to nežeru protože v reálu to mám odzkoušeno a vím že píšete lži.

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ [quote=jarod72pm_][quote=ninko011]

Človek, kt. chce PC na hranie MP hier , alebo normal hier pri HIGH grafike typu 7970 or 680 by nemal nikdy kupovať FX. Ale parodia je, že FX neužívy na 100 percent pri MP hrách ani pomaly grafiky strednej triedy. :lol:[/quote]
A máte to odzkoušeno? Já ano a mezi I5core2500k a Phenom II X6 1090T je rozdíl sotva pár FPS při fullHD a MP v nejnovějších hrách a to jak na grafikách HD 7950,GTX670,GTX660Ti,HD 7870 atd atd , dnešní i starší 4a6a8 jádra od AMD nakrmí bez problémů jakoukoli grafiku dneska pokud nejde o zapojení do dvojice kde mnohdy nestihá ani Intel.
Vaše tvrzení se tak nezakládá na pravdě pouze lžete !(pán je zřejmě Intelák)K vůli takovým jako Vy pak vznikají na forech a webech dezinformace a znalý věci už ani nechce reagovat ,většinou se na to chytají malé děcka které zaspamují podobné diskuze nesmysly!
Já Vám to nežeru protože v reálu to mám odzkoušeno a vím že píšete lži.[/quote]

Žial bohu to mám odskúšané , inak nepísal. A za druhé hovoríme o FX. Sám mám Amd Phenom II 955 BE.

A rozdiel? .. Porovnám svoju zostavu najpr. Dajme ku príkladu BF3 MP kde sa to ukáže asi najviac. Dam si 64 mapu , a keď hrám vyťaženie mi ide okolo 90 percent a pri náročných situáciach okolo 65-70 a to mám procesor pretočený na 3950 Mhz + 2600 NB.A to mám staručičku Ati 5870. :)

U kamaráta sme skúšali rozdiel medzi FX 8350 a i7 3770K a grafika bola MSi a bolo to asi také , že vyťaženie bolo u AMD padalo k 80-87 percentam a u Intelu išlo vkuse 95-100.

Niesom žiadny intelák, ani amdčkar a tiež ani "zelený" alebo "červený" čo sa týka GPU , ja len podávam objektívne zistené informácie. Neriešim SP hry,kde to ide na 100 percent u obidvoch ,riešim to tam kde to je realne ukaže výkon. Uź len keď tu na PCT si pozrieme nedávnu recenziu Procesorov, aký bol rozdiel v MP hre World of tanks? 43 vs 70 fps tuším.
Takže asi pravda bude viac na mojej strane a na strane Poľského serveru ako na vašej strane :wink:

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ninko011 *Msi 7970 lightning

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_][quote=RulezZzOr][quote=jarod72pm_]jasně chytrolíne ale cpu test v rozlišení 1024x768 je v dnešní době totální hovadina ! Takže se neposmívej do inteligentů když sám nechápeš o co GO![/quote]

jenze testujes CPU a nepotrebuejs aby te GPU omezovala boha....[/quote]
1. Test CPU potřebuje GPU
2. na nízkém rozlišení hraje např B3,Crysis2 snad jeden z tisíce
3. hry pro 1024x768 tu byly před 15 lety ne dnes !
Takže když testuješ hry je uplně jasné že GPU tě omezovat nesmi ani nebude ale testovat v nízkém rozlišení dnes je hloupost a nerozum ,skoro nikdo v tom rozlišení už nehraje nové hry.(pokud se bavíme o stolním PC a to především jsou tyto testy určeny stolnímu PC)

znovu se tu objevují názory lidí kteří opravdu někde něco přečtou a teď tu háží moudra ,polovina příspěvků zde jsou jen bezduché kraviny(opět se omlouvám redaktorům ale co je moc je moc a realita nikde obdivuju Vás co zde musíte číst a zkousnout)[/quote]

na jakych konspiracnich teoriich paneboze stavis???? od jak ziva se pri testech CPU testovalo v nejmensim moznem rozliseni ~~! 640x480 a ted 1024x768 co ti na tom neni jasne? proc by meli pouzivat FULLhd kdyz pri 1680 bude vysledek jasne jiny a vykonejsi? prave 1024 znamena ze GPU to nikterak neomezi ~~ to je test CPU a ne GPU.....

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ukaz mi jednou hru kde bude celkovy vykon v FPS ve fullhd vyssi nez pri 1024x768 ???

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RulezZzOr]ukaz mi jednou hru kde bude celkovy vykon v FPS ve fullhd vyssi nez pri 1024x768 ???[/quote]

je to pouze snaha o eliminaci graficke karty paneboze....uz od pradavnych dob se tak testuje CPU !

oneb1t
oneb1t
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RulezZzOr jenze z testu vychazi ze bulldozer skaluje lip s vyssim rozlisenim (zrejme lepsi vyuziti cache etc..)

proto test v 1024x768 nema vypovidajici hodnotu

a na zaver 99% gpu utilization v BF3 64player

http://www.youtube.com/watch?v=LFcMRtq1zGo&feature=youtu.be

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oneb1t Pekne ,ale mne to išlo s 7970 Lightningom na mapach Kaspicka Hranice a Oman na 80-87 percent vyťaženie pri najnaročnejších scénach (samozrejme 64 mapa , plná). Procesor bol na deaufult, a grafika 1070/5600.[/quote]

pardon, zlé som to skopčil predtým :)

ninko011
ninko011
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oneb1t [quote=oneb1t]jenze z testu vychazi ze bulldozer skaluje lip s vyssim rozlisenim (zrejme lepsi vyuziti cache etc..)

proto test v 1024x768 nema vypovidajici hodnotu

a na zaver 99% gpu utilization v BF3 64player

http://www.youtube.com/watch?v=LFcMRtq1zGo&feature=youtu.be[/quote]

Pekne ,ale mne to išlo s 7970 Lightningom na mapach Kaspicka Hranice a Oman na 80-87 percent vyťaženie pri najnaročnejších scénach (samozrejme 64 mapa , plná). Procesor bol na deaufult, a grafika 1070/5600.

xwing
xwing
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bumpkin]heh proto jsem psal pohyb nikoli snímkování ve hře :roll: neboli FPS tam jsem udal hodnotu alespoň 50 a výš....

FPS není totéž co snímky filmu... a to proto že engine třeba stihne udělat více renderů ale čeká se na další dopočty, jako jsou efekty, symulace nebo naskriptované věci které se spouští v určitých sekvencích a když jsou špatně poskládané tak se na ně holt čeká ale i přesto engin může ukazovat kolem 24-30 FPS....

nezaměňovat~~!~~[/quote]

Blbosť, FPS sa počíta vo framebufferi kde sú už hotové snímky a čaká sa iba na ich zobrazenie na monitore.

Rozdiel medzi hrami a filmami je v tom, že filmy majú konštantné fps (sme citlivejší na zmeny fps ako na ich počet) + prirodzený antialiasing + motion blur takže to nevyzerá tak hrozne ako v hrách.

Ale stačí si pustiť niečo natočené s viac fps alebo v TV zapnúť funkciu plynulého obrazu (dopočítané snímky) a rozdiel v plynulosti je na prvý pohľad zreteľný.

xwing
xwing
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xwing To tlačidlo Reaguj fungujú nejak divne, samozrejme ide o reakciu na Bumpkina vyššie...

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xwing tady mam dukaz ze vyuziti procesoru v 1900x1200 je mensi jak v 1280x768 ve hre BF3 co mi jeste reknete?

http://nejmenovany konkurencni web/unikatni-test-v-battlefield-3-jak-poznate-kdy-hru-brzdi-procesor-vliv-cpu-na-vykon-srovnani-vykonu-procesoru/strana/0/3

vs

http://nejmenovany konkurencni web/unikatni-test-v-battlefield-3-jak-poznate-kdy-hru-brzdi-procesor-vliv-cpu-na-vykon-srovnani-vykonu-procesoru/strana/0/2

RulezZzOr
RulezZzOr
Level 1 Level 1
4. 2. 2013 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xwing @RulezZzOr: hlavne ze si neustale stoji za svym testovanim Stolniho PC! vzdyt porovnavaji CPU a ne stolni pc sakra.....

Reklama
Reklama