Zpět na článek

Diskuze: Update World of Tanks 8.0 — test hardwarových nároků

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
23. 10. 2012 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proboha lidi, sestavte si ty kompy pořádně a vylaďte si je, aktualizujte ovladače tak podobně. Pak nebudete mít problém s WoT. Hraju to jak na notebooku s Intel HD 3000 (na nejnožší detajly je to hratelný) tak na C2D E8200 + GTX460 a tam to jede uplně na plno bez jakejch koliv problémů, asi s propadama FPS ve sniper modu problém nemam (jenom na notebooku) tak nevim co s těma kompama všichni máte. Smažte si ten balast co se vám spouětí po startu a zasekává vám ramku a pak vám to pojede. :roll:

Axel005
Axel005
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s novym patchom, ked vypnem tiene a rastlinstvo nemam problem pustit hru na high - medium na notebooku s AMD Turion P520 2,3ghz a s HD57300. FPS mam od 34-70 az na 1-2 mapy, na ktorych mi FPS klesne pod 30 ale to mi robilo vzdy s jakymkolvek nastavenim grafiky

Arc
Arc
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já sem hrával WoT často, a často jsem sledoval fórum a jejich stránky. Když došlo na otázku multi-core CPU Support tak wargaming.net mlžil co to šlo :). A to i když měl nejnovější BigWorld Engine tuto podporu přímo v sobě, se na fóru tyhle dotazy mazaly. Místo téhle podpory se přidávaly další a další efekty které při MAX nastavení byly jako nepovedené ENB(přepálený bloom, stínování bylo špatně počítané...) a na mé staré sestavě C2D E7400@3,5GHz, 4GB RAM a GTX260 to bylo nehratelné. Teď aspoň přibyl nový způsob renderování, grafika je střídmá a líbí se mi.

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bělorusové jsou vtipní, protože doporučené požadavky jsou k smíchu. Na i7-920 a GTS250 (tedy dle všeho bych to měl rozjet na max) se to seká jako YT video s mobilním připojením na Edge. Na druhou stranu, hra pak konečně vypadá nějak k světu.
Já tam mám přeplý starý render a mám zase 50-130FPS a nevím co s nima, protožep lno nastavení je nyní omezeno jen na nový styl renderu. Prostě šašci. A absence jakéhokoliv multi-threadu je taky k smíchu.
Recenze dobrá a relativně brzká, díky.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nakell vtipný jste Vy, protože doporučená konfigurace u žádné hry nikdy neznamenala, že pojede na full detaily :roll:
jednovláknová už taky WOT není - poud mu přiřadím jen jedno jádro (SB na 3,7GHz), tak to nezvládá a v případě víc tanků jsou hodně velký propady fps, pokud dám 2jádra, tak absolutně bez problémů - 3 a víc už na snímky nemá vliv, ale jedno už od verze 0.8 nestačí

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan V čem měříte vytíženost CPU? Mě gatgets na Winech prostě ukazuje vytíženost jednoho jádra.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan To je pravda, ale proč se doporučuje něco, na čem to naplno neběží plynule s maximálními detaily?

AL_
AL_
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @Nakell: mne prave taky, na jednom panelu tanky, na druhem spravce uloh a koukam do nej..jadro jedno bezi na max, ostatni se flakaji, ci poskakuji mezi par procenty, coz prikladam aplikacim na pozadi. Grafika se pritom vetsinou flaka taky. Kdyby se dalo nekde nastavit, aby to papalo hezky jadra dve, byl bych moc rad :)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @net.Xtreme: Protože jsou to doporučené detaily(využití technologie) a maximum stejně není omezeno.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @net.Xtreme: těžká otázka.... proč výrobce doufající v zisk z produktu netvrdí potenciálnímu uživateli, že pro chod je potřeba superduperhighend železo ? odpovídat si snad nemusím...

Axel005
Axel005
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nakell mne vytazuje obidve jadra na 100%, aj ked pozrem afinitu tak ma zaskrknute obidve jadra predtym bolo len jedno

AL_
AL_
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevim, zda mel autor recenzi pripravenou, ci zda prihledl k vcerejsi diskuzi u gw2-v takovem pripade smekam pomyslnej klobouk za feedback a bleskurychly clanek, a za srovnani dekuji. Aspon ted bez prubeznyho zkouseni rovnou vim, co vypnout :)

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core i7 870 a radeon 5970 ve full HD vše na max stabilních 50-60 FPS.. rozdíl mezi verzi 7 a 8 je v grafice obrovský, ale FPS mám stále stejné

febrik
febrik
Level 21 Level 21
5. 10. 2012 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie Ona ta optimalizace není silnou stránkou ani po patchi, paradoxně mají problém i nejvýkonnější mašiny. Na i7-3930K přetočeným na 4,7GHz musím mít pro co nejideálnější chod hry přidělený pro WoT jen dvě jádra a samozřejmě vypnutý HT, grafika je to samé v bledě modrém (přetočená GTX 690), tam musím mít vytvořený profil jen pro jedno jádro, s oběma aktivníma jádrama je to nehratelné. Sice jsou po patchi lidi většinou unešený grafikou (samozřejmě se mi taky líbí), ale osobně bych byl daleko radši, kdyby vývojáři hru doopravdy optimalizovali a ne to flikovali, zrovna podpora vícejader by byl nejlepší začátek.

febrik
febrik
Level 21 Level 21
6. 10. 2012 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik To bohužel ne, já si to spravuju přes aplikaci PriFinitty.

Riku
Riku
Level 1 Level 1
5. 10. 2012 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@febrik prosimtě kde se přiřazuje počet jader pro aplikaci? to je to "nastavit spřažení" ve správci úloh když kliknu pravým tlačítkem na aplikaci?

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 10. 2012 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=AL_]Tak nevim, zda mel autor recenzi pripravenou, ci zda prihledl k vcerejsi diskuzi u gw2[/quote]Pracovalo se na tom uz nejakou dobu, jen jsem nechtel reagovat vcera odhalenim, ze to prijde brzo na radu. Konkurence nikdy nespi! :-)

Egouš
Egouš
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na configuraci : i5 760 @4Gh / 8Gb DDR @ 2000Mhz / AMD 6850 OC settings ve hě vše na max 1280*1024se mi zvedli FPS z 40-60 na patchi 7,5 na 80-100 u tohoto patche 8.0.
Nicméně mám jednu výtku. Na pouštních mapách se mi nelíbí že na dálku už engine nevykresluje drobné textury na dunách a mapa pak vypadá hodně divně. Až budu na herním PC tak přidám screen ze hry ....

Riku
Riku
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Egouš Mně taky, ale jak kde. Třeba v mapě "dálnice" nebo "doly" mi padá fps na 30 s max detaily. Po snížení na střední detaily mám stále asi jen 40fps. A to ty mapy nevypadají moc hezky, naopak někde mám stále 60fps s Vsync na MAX detaily na mapách které vypadají daleko lépe (v horách nebo v poušti)
sestava: i5 3570K, 8GB RAM, HD 78502GB OC a rozlišení 1680x1050

dlugy
dlugy
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riku Všimol som si jednu vec, ..či máte 2.5GHz athlona alebo pretočeného 4.5Ghz nejakého penťáka od intelu, stále sa to hýbe od tých 30 do 45 až 50 fps. Treba si dať pozor aj na internetové pripojenie. Nad 150ms latenc. do fps začne kafrať synchronizácia scény a problém s nízkym fps je definovaný hneď špatne. Hráči WoTka vedia, ža nad 200-250ms je to zle hratelné a scéna príšerne seká. Nefunguje to ako u ostatných onlinovkách že vaše fps je nemenné a len lagovaný protihráči proste čudne poskakujú, ale u tejto hry si to proste s ďalšou várkou vykresľovaných snímkov engine počká aj na várku dát zo servera, ináč ich nevykreslí! Na to pozor. A to už nieje o CPU alebo VGA. Teda ak mu začína vadiť už aj spojenie 150ms tak pravdepodobne server kŕmi počítač cca 5-6 paketov koor. dát za sekundu. Moja skúsenosť a odporúčanie: rýchly (low latency) internet! Mobilné internety a miestne mikrovlnky môžu spôsobovať lagy.

Riku
Riku
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Riku @dlugy: Zajívamej poznatek, ale můj případ to také nebude, mám kabel od UPC a latenci mám hoodně pod 150 ms :)

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
4. 10. 2012 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Antialias je naruby :wink: Jinak good!

Blizzard
Blizzard
Level 1 Level 1
4. 10. 2012 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 Sláva, konečně je tu Wotko. Nechcete ho dávat i do testů GK?
BTW: dejte mě prosím vaše pc, už to nechcu hrát na 8-15 fps :(

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
4. 10. 2012 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Blizzard]Sláva, konečně je tu Wotko. Nechcete ho dávat i do testů GK?
BTW: dejte mě prosím vaše pc, už to nechcu hrát na 8-15 fps :([/quote]
netreba sediet len za kompom, chod makat budes mat aj t lepsi komp na hranie

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
11. 10. 2012 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Nedemokratické režimy většinou nemají k počítačovým hrám zrovna kladný vztah. Naopak je pokládají za zlo, které je nutné potírat. Přinejmenším proto překvapí ... má svůj původ v poslední diktatuře Evropy — Bělorusku."

Cize ja na zaklade tejto empirickej skusenosti a skusenosti s DRM a Steam navrhujem, p.redaktor, aby ste vetu yupravili_ "prave demokraticke rezimy maju negativny vztah k hram"

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
11. 10. 2012 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V přehledu testovaného HW je uvedena grafika 6770, v grafech 6670. Kterou jste tedy testovali?

BloodStake
BloodStake
Level 1 Level 1
16. 10. 2012 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlastní hra, jede jen na jednom jádře, na druhém jádře muže běžet jen několik vedlejších procesů hry. Proto je rozdíl v FPS mezi jedním a dvěma jádry a proto není rozdíl, když povolíš třetí nebo více. Pokud se podíváš na vytíženost, tak si toho všimneš, jedno povolené jádro pojede většinou na 100% a druhé cca 20%-50% v závislosti na procesoru.

Reklama
Reklama