Zpět na článek

Diskuze: Úvaha – O „cool“ technologiích

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

grongor
grongor
Level 1 Level 1
17. 1. 2011 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... opravdu by me zajimalo, kolik lidi co tu hani iPhony, nebo vyzvdvihuji svoje HTC, ty iPhony opravdu melo :-) Ja jsem si vybiral mobil asi ... 3/4 roku ... na Apple jsem mel spise negativni nazor - nikdy jsem se s nim ale nesetkal ... kdyz mi rukou prosly XPERIA X8, XPERIA X10, HD2, Desire ... no, byl jsem zklamany :P pak mi do oka padl prave iPhone 4 ... rekl jsem si ze uz nic jineho snad na trhnu neni (co by me zaujalo), tak jsem ho koupil - mam ho ... cca mesic a pul ... a jsem prespokojeny - nenarazil jsem na jediny problem, ani HW ani SW ... bez jedine chyby ... dokonalost HW je nepopsatelna, SW funguje taky bezchybne (to jsem snad jeste nevidel :D) ... vazne by me zajimalo, co proti iPhone mate - mam snad ja stesti na jediny DOKONALY kousek ?

apoc9
apoc9
Level 1 Level 1
24. 1. 2011 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou jedna z věcí u kterých jsem ochoten uznat, že mají [u]některé[/u] parametry velmi dobré.
Uvažuji o MacBooku pro 15", ale cena je skutečně enormní už v základu za tak tragický hardware (pomalý HDD a RAM). Neuvažoval bych o tom, kdyby to nevyrovnával MacOS, vlastně starý unixovský systém, který tolik nežere. Design je pěkný, ale nejvíce se mi líbí [u]výdrž baterie a rozměry[/u]. To je také ten hlavní důvod proč o tom uvažuji. iPod bych nechtěl, protože mám lepší Cowon J3 a to mu se zatím nic nevyrovná v hudbě, videu a výdrži baterie.

czatlantis
czatlantis
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mě fakt zajímalo, co je tak strašně cool na třeba iphonu ve srovnání s nějakým pěkným HTCčkem s androidem....

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
8. 1. 2011 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czatlantis no mě by více zajímalo co se teď děje ,že sou všichni tak najednou udělaní z Applu je tu s námi již desítky let , a pořád je to to samé hezké ale zastaralé věci... a teď všichni blázní z Applu... nějak tomu nerozumim... a nejlepší odpověď na otázku proč chtít Iphone je "vždyť to chtějí všichni" omg co to je ? :) Applu se musí nechat ,že dokáže výborně manipulovat s lidma :)

reader
reader
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nosiris Osobně si myslím, že tomu "že sou všichni tak najednou udělaní z Applu" se dá jedním slovem říkat "povrchnost". Nemám osobně nic proti Applu nebo tomu, že si to někdo kupuje, ostatně ono se na ty "jablečné stroje" opravdu dívá docela hezky, ale osobně to nepotřebuju vlastnit jen proto, že je to pěkný a mělo by to o mě něco (domněle) říkat. Stavím lidem občas počítače, sem tam odvirovávám notebooky apod., a používám u toho starou N6610, vypranou a s prasklým sklíčkem displeje. Jestli si podle toho chce někdo myslet "je to Lexa", tak ať si to klidně myslí, ale potřebuje něco on ode mě, ne naopak (a ve finále je to kategorie lidí, která stejně zaplatí nejvíc, protože díky své povrchnosti ani není schopná pořádně pochopit, jak se má zacházet s vlastním notebookem nebo třeba s Windows, takže je s tím pak nejvíc práce. A za půl roku nebo rok ho tu mám zas).

SGCZ
SGCZ
Level 1 Level 1
8. 1. 2011 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czatlantis JE to desig, je to OS, je to to že to umí ovládat každý, každý to chce, v celém článku je toto popsané. Sám mám HTC, ale pro všechny běžné "smrtelníky" je to neznámej černej dotykáč a nerozeznají ho od nejlevnější nokie či samsungu. Ohlas nejnovější romky, upraveného prostředí, vymakaného softw. pro ovládání HTPC atd. atd. můžu vzbudit maximálně na nějaké firemní sešlosti kde nás techofilů bude víc. Apple má podle mě stejnou strategii jako Ford se svým modelem T (můžeme zákazníkům nabídnout jakoukoliv barvu kterou chtejí (pokud barva kterou chtějí je černá)

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@czatlantis Přesně. Podle mě HTC HD2 s Windows Mobile nejen že vypadá lépe než ihračka, ale je hlavně mnohem použitelnější. Narozdíl od ihračky je to opravdový smartphone.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka Opravdu by mě zajímalo, kolik z vás nesouhlasících má apple 8)

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
7. 1. 2011 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka @nagger: na applu uz je proste jenom to logo neco vic. Ja jsem taky zaryty technofob, takze bych si to nekoupil, ale s autorem souhlasim. Proste mit takove zarizeni je neco vic (i pres to ze ho muzu koupit za mnohem mene nez nove htc)

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka @Mtss: No vim že je to možná pro někoho těžký pochopit když mu nikdo nemůže dát konkrétní čísla o výkonu, rozlišení a podobně, ale zkuste názor jakýkoli ženský (dokonalej zástupce laika :D) a uvidíte samy. Já osobně mám výrobky applu rád protože jednoduchej design vyhledávam a radši si za věc připlatim a budu mít např. macbook pro a budu jí mít dýl než kupovat třeba každý dva roky novej a levnější notes. S autorem naprosto souhlasim.

drumik
drumik
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka @elukok: Souhlasím... HTCčkaři a jiní to prostě nepochopíte.... my víme, že apple je předražený. Stejně jako vím, že auto hammer je předražený žrout paliva a stejně si ho lidi koupí. Tak jako Mac není PC. PC je PC a Mac je Mac a votom to je :D

V prodejnách jsem zkoušel HTC jak s win7 tak mi to bylo neuvěřitelné protivné... než se v menu někam dostanu, jiné htc s androidem, sekaly přechody do menu a kdybych měl přejit z iOS do androida.... No tě pic

Apple je čistý design, super simple a luxusní zboží. Kdo na něj má, tak si ho koupí bez ohledu, že má nějaké nedostatky jako třeba iPad nemá USB. A když na to nemáte a nelíbí se vám to, tak nebrblejte a kupte si levnější křáp netbuku :wink:

finch
finch
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
9. 1. 2011 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka @drumik: já jen přidám srovnání. Mám Nokii 6120classic se Symbianem a iPhone 2G, oba telefony jsou zhruba stejně staré a stejně používané. Nokia chudák se mi už rozpadá, Symbian začíná blbnout čím dál víc, iPhone 2G se drží, nikde nic nevrže, nic neodchlípává... takže o tom to je, kvalita je kvalita :) a správně, ten kdo chce nějakou sh!tku, koupí si něco třeba aceru, kdo chce něco pořádného co mu vydrží, protože má rád své data, jde do něčeho lepšího - třeba Applu. Jsem zvědavý, kolik lidí to nepochopí

bullhead
bullhead
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na takové kecy snad už je trochu pozdě? Takto trapně se pokoušet vyvolávat flame se mohlo před rokem/dvěma a ne proboha dnes, když už většina lidi ví jak je iPhone skvělý přístroj (skvělý ne dokonalý)? Proboha, to že si ho nemůžete koupit přece neznamená, že to není smartphone? Bugatti Veyron je auto, a umí vše co vaše škoda 120. Opravdu. B.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výrobky jablka se mi moc nelíbí, tak možná mi trochu vadilo, že polovina textu byla "o ničem", ale stejně celkově mi to přišlo ve stylu jedině Apple umí vypadat dobře vypadající hardware, a když ho udělá někdo jiný, platíte zbytečně za vzhled:-) Prostě si nemyslím, že pěkný vzhled mají jen výrobky od Applu, záleží dost na vkusu, ale i tak je prostě výběr dost rozmanitý, že pěkné výrobky nabízí i jiné společnosti.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 1. 2011 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme suhlas, clanok ako keby sa snazil byt priruckou, co vytiahnut za book v zasadacke a nebyt za vola. No to sme teda dosli, ze ego si premeriavame notebookom v krcme. BTW autor asi uplne ignoruje notebooky Dell Adamo. IMO keby som tento niekde vytiahol, asi aj aplistom spadnu sanky.

nameless1
nameless1
Level 1 Level 1
16. 1. 2011 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak nějak. A asi se pohybuju v nějakých jiných kruzích, na jednáních by Macbook vypadal dost divně, asi stejně jako herní notebook - a nevidět ho ani u návštěv. Ono je to podobné, jako s tím popisovaným "domácím kinem". Ten člověk možná nemá moc co na práci, když si místo Dellu, který může být i lepší, tráví čas vyskuhráním si svítícího cosi, kde ani není původně Windows (o ponechání OS X ani nemluvě) a nemáte na to NBD servis (nebo to tu tak u Applu funguje?).

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pekne citanie... na zaciatok pracovneho dna, dokonca s autorom suhlasim :wink:
kvoli comu inemu ako dizajnu sa predava tolko apple veci?? 8)

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft To je jeden úhle pohledu, druhý je proč kvůli pšknému designu kupovat zrovna Apple?

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
7. 1. 2011 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme protoze apple je proste in...

to mas to stejne jako muz si koupit superb a muzu si koupit bmw rady 5... bude to stat stejne, ale v bmw budu vypadat jako prachatejsi.

Stejne tak je to s applem... ve vetsine lidi je zaryty jako drahy a precizni... neznalec ani nepozna jeslti mate prvni iphone, nebo novy iphone 4, ci zda je to jenom ipod touch, ale bude to na nej pusobit exklusivne. A to je cely ucel tohoto hw, ehm teda modniho doplnku...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme No, to myslím autor nenapsal, ale je fakt, že neznám jinou IT firmu, která by měla stále všechny své výrobky designově na výši, jako Apple. Ano, i jiné firmy jsou schopny udělat hezké výrobky, ale je to spíše výjimka, než pravidlo. Většinou, pokud navrhnou pěknou stylovou podobu, tak to zmrší levným materiálem, nebo tam dají super svítivé modré diody, atd. S tím materiálem je známá docela Nokia, kdy např. přítelčin TOP telefon N85 vypadal po 1/2 roce používání jako po 3. světové válce. Stejně dlouho jsem měl já telefon Sony Ericsson, a i když také nabarvený plasťák, tak se barva nesetřela ani ždibíček a vypadal jak nový, a to jsem se k němu choval hůř.

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujala mne ta kostka medu. V tomhle tvaru jsem med ještě neviděl. :lol:

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za a) - článek hezký, Rybkovsky čtivý jako vždy.. Ale podle mě dobrý tak akorát na rodmýchání nevraživosti mezi "proApple"a "antiApple" lidmi.. To co se píše ohledně toho iPhonu je zaslepené pohledem z české kotliny.. Už to budu opakovat asi po sté.. Žiju teď v Holandsku, a tady "na západě" se rozdávají telefony typu iPhone, HD2, Samsung Galaxy apod. ZADARMO při uzavření dvouleté smlouvy..
... Opravdu si myslíte, že dojmu svojí holandskou spolužačku tím, že jí v kantýně nenápadně strčím před nos svůj nový iPhone?? Ne.. Nedojmu.. Protože ta holka ví, že sem ho dostal zadarmo.. (doplním za iPhone 4 se platí doplatek asi 100E při uzavření smlouvy na 2 roky, ve které je za 25E měsíčně 250 minut a 250 zpráv..) Takže ano.. V Česku, kde si ty židi berou za ty telefony 15, 17tis., tak můžu mít jakýsi pocit "nadpozemskosti", když si ten telefon vystavím před sebe na baru.. Tady se po mě (kvůli tomuhle) neotočí ani hospodská myš..
...
A v krátkosti jenom za b) - Michale, když se Ti něco líbí, ,tak napiš, že se to líbí mně.. A ne mě.. (jestli potřebuješ pomůcku, tak tady je..
Koho vidím? Michala - tedy vidíš mě.
Komu se to líbí?? Michalovi - tedy líbí se to mně.. Když je Michala (krátké), píše se mě (krátké).. Když je Michalovi (delší), píše se mně (delší).
...
Jinak hezký článek..

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ Já s tím míval vždy problémy a používám pomůcku náhrady na "tobě" (mně) a "tebe" (mě). Líbí se to mně (tobě). Vidím mě (tebe). Druhá věta je nesmysl, ale chci zachovat tvůj příměr.
A teď k věci. Myslím, že Michal psal sice ve všeobecné formě, ale samozřejmě to vztáhnul na ČR. Takže co píšeš je stejná věc, jako bys mu mohl vytknout, že když přijedeš do Zimbabwe, budeš za neskutečnýho frajera i s nejnižším plastovým modelem mobilního telefonu. Tenhle článek je převážně o vkusu (s čímž cena souvisí, ale je zřejmé, že jiný kraj jiný mrav). To, že je tu vše předražené a vzhledem k platům i k pláči, nemá cenu rozebírat.

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega No.. Ten Tvůj příměr je už krapet extrém.. Přecejenom já srovnávám relativně stejně fungující "tržní ekonomiky".. Zaplést do toho nějakou zemi, kde vládu tvoří samozvaný král se svou gardou vojáků, sedící na úložišti diamantů, je nesmysl.. Ale veru to. Vím, co máš na mysli.. Jediný, co nechápu, že Češi jsou prostě tak "blbí", a těm židům to všechno sežerou a všechny ty výrobky skupujou i za ty otřesný ceny.. Např. ti mobilní operátoři.. To je fakt neskutečný. A věřím, že iPady za 24tis. v Datartu se taky prodávaly dobře (před "oficielním uvedení" v ČR..) atd.. To pak teprv začne smrdět někomu, kdo na to třeba nemá, když vidí někoho druhýho, kdo si koupil tuto "dizajnovou věc" a ještě mu nevadilo přikrmit u toho dalšího lumpa obchodníka..

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega @Dusn@: Přirovnání je extrém, ale tak se nejlíp ukáže to, co mám na mysli. Jinak Češi nejsou blbí. Bohužel nemají až tak na výběr. Strašně mě štve, že si musím kupovat předražené oblečení, že platím nehorázné peníze operátorovi, že internet je velice pomalý oproti západním zemím a televizní služby mi kvalitou oprazu, ač se chlubí HD, nevyhovují a stojí majlant a plno dalšího. Ale pokud si chci užít dnešních vymožeností a potrpím si i na dezign a stylovost, nemám moc na výběr (ponechávám stranou to, že si sem tam nechám něco přivézt z USA atd., mobilní služby či lepší internet si z tama dovézt nemohu). Ale tento článek je o designu a jisté úrovni vkusu, ne o nenasytnosti zdejších "chci být přes noc milionářem" podnikatelů a nepraktických možnostech Čechů s tím něco dělat...

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 1. 2011 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ Snad uz je to opraveno, diky! :-)

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Tak teď ještě doladit ten opačný případ v kapitole není design jako design.. Pod fotkou se žlutým a černým notebookem je chyba prozměnu opačná.. 8) :lol:

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ A zrovna sem taky napsal mě tam, kde má bejt mně..
sakra.. :lol: :lol:

Kotty
Kotty
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...aneb reklama na Apple. K autorově smůle, Apple není jediným výrobcem se stylově vypadajícími výrobky, tudíž nechápu jeho protěžování v článku.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kotty Je to o tom ze apple vyrabi jen ty "cool" vecicky a proto nema zadny levny smejdy jako jini vyrobci. Soustredi se na jeden vyrobek a ten pak vylepsuje, ne jako ostatni co maji deset modelovych rad v ruznych cenovych nabidkach a pak maji vymyslet kazdy rok nebo dva nejakou inovaci aby prodali novy kousky. Taky bych si od applu nic nekoupil protoze to nepotrebuju (mam SE 630i a vlastnorucne stavenej desktop) ale applu musim nechat ze nezkouseji prodat jakoukoliv kvalitu za rozumnou cenu ale prodaji jen dobrou kvalitu a nechaji si za to taky pekne zaplatit.

Milhausl
Milhausl
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

článek toho opravdu příliš mnoho neobsahuje :), dalo by se to zkrátit tak na tři kapitoly. Nejhorší je, když si někdo koupí cool vypadající věc a pak se s ní snaží zapůsobit na lidi, kteří tomu rozumí (tj po funkční stránce) a vědí, že je to zmetek. To je taky docela dobrýt trapas. A protože člověk nikdy neví, na koho narazí, je asi dobré vlastnit takové zařízení, které funguje tak, jak mi vyhovuje nezávisle na ostatních.

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl ono je to celé o zvyku najprv vám to pripadá nádherne ale neskor si zvyknete a beriete to normalne akurat ked sa stretnete potom s niecim co take "cool" nie je tak mate zase k tomu taky negativny pocit....a ked niekto apple zavrhuje ze to je len o designe na machrovanie a podobne kecy tak tym len potvrdzuje mozno aj nechtiac ze aj jemu sa to paci a aj preneho je to cool.V jednoduchosti je krása a pri apple to plati aj pri HW aj SW....

keistown
keistown
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milhausl A pak prijde nejakej ocas a zacne kricet ze jsem si koupil iphone, tak jsem ovce applu a takovy kydy. Tak by me zajimalo kdo je vetsi vul, jestli ten kdo si koupil iphone, libi se mu a funkce mu proste staci, a nebo ten kdo nemuze prekousnout cizi svobodnou volbu. 8)

Ezechiel
Ezechiel
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak podlouhé době článek, který jsem dočetl jedním dechem. Se vším souhlasím. Apple kritizují jenom ti, co ho nemají. Je jedno, z jakého důvodu si ho nepořizují - prostě ho nemají a je to jejich životní póza. Starám se o několik stovek počítačů a nevím, jestli by HTC dokázal při mé práci iPhone nahradit. Naopak, lidi s HTC kolem mě se neustále snaží přijít na něco, čím je HTC lepší, než Iphone 4. Ještě s ničím nepřišli, ani s "kravinou". Naopak, sranda byla, když jsem se ptal "a proč tam taky nemáš třeba skype a nepoužíváš videohovory i mimo 3G síť?" Odpověď: "Víš, ehm, to bych musel upgradovat systém, ehm, to neni ještě tak snadný, takže, mno, ehm, to se musí i do registrů, a tak..." ... jako, klidně se s tim HTC "serte", já si úpravy registrů a podobných blbostí neužívám, takže mám apple. ;)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezechiel To mas pravdu, hlavne ta podpora flashe ze strany apple ze? Kdepak kazda strana ma dve mince....technictejsi lide sahnou po necem jinem nez apple nebot ihpne neni v podstate smratphone nebot nemas pravo do niceho zasahnout a zmenit

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 1. 2011 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Nevim, ja jsem alespon podle meho pomerne hodne technicky clovek, ale uz nekolik let mam iphone a jsem maximalne spokojeny. Ano, zacinal jsem na WinMo, mohl jsem se vrtat ve vsech nastavenich systemu a delat si s nim neskutecne veci. problem je v tom, ze jsem postupem casu zjistil, ze reinstalovat telefon kazdy mesic kvuli novemu firmware, hledani proc mi zase neco na pozadi zere baterku a podobne radosti me opravdu nebavi. Priorita je aktualne pro me user experience, chci aby telefon rychle reagoval, fungoval tak jak ma bez zaseku a vyjimek a zaroven abych na nem mel nejake zajimave aplikace. A to mi splnuje bohate prave iPhone, Android se k tomu hodne blizi, ale zatim jeste porad neni dokonale a o zbytku nema smysl uvazovat...
Samozrejme ani iphone neni dokonaly, ale resit nesmysly typu ze mi nefunguje flash? K cemu, nikdy jsem ho na telefonu nepotreboval. Pokud si zobrazim stranky na telefonu, chci videt informace, ne hezkou grafiky a animace. To uz mi prijde mnohem podstatnejsi, ze by na iPhone mohli udelat nejakou trosku konfigurovatelnou lock screen, kde bych uvital treba info z kalendare nebo treba predpoved pocasi. Ale resit flash? Nebo to, ze je system uzavreny a nemuzu si tam cpat nesmysly? K cemu to u telefonu potrebuju?

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Václav Vlček: Mam HD2 take jsem se rozhodoval o 3gsku. Chtel jsem neco rychleho coz iphone je ale HD2 je stejne rychla. Ale v te dobe neco jako multitasking neexistovalo u iphone a pomatuju si jak Jobs rikal ze to iphone nepotrebuje a ze to zere baterku a podobne hlouposti, a hle uz to mame. A flash. Ja se rad podivam na nejaky film ve flashy nebo si zahraju hru....ano ty muzes mit to same, jenze musis za to platit. Flash by asi nebyl problem pro apple, jenze proc bychom lidem davali neco co maji ostatni zadarmo kdyz nam za to muzou platit a jeste nam tleskaji.....A neni to otazka jestli si to muzu ci nemuzu dovolit ale ani kdybych mel stovky milionu dolaru tak bych za to neplatil. Dalsi vec je porno, nerikam ze ho v telefonu mam ale muzu kdyz chci. Ale apple strategie je co je dobre pro 8 leteho cloveka je dobre i pro 30 leteho. A Cenzura...to uz je vrchol. Ano muzes mit stabilni telefon, ale budes tancovat jak nekdo piska.....android bude system cislo jedna. Nebude tak 98% stabilni jako iOS ale svobodny.....A ani Jobs ani nikdo jiny to svim ocernovanim nezmeni.....

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: Už vidim jak si na HD2 zahraješ flash hry.. Na dotykovim displeji je to opravdu zážitek... O plynulosti nemluvě.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 1. 2011 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: Jasne, ja se nepru o vyhodach Androidu, uznavam, ze je to vyborny system, zvlaste po letech hruzy v podobe WinMo. Kazdopadne treba HD2 ma kamarad a vydrzi mu pri beznem pouzivani den dva, me iPhone tri az ctyri. Proste dan za vykonny procesor, diky kteremu jsou i WinMo svizne.

Co se tyce flash videa, kdo proboha kouka na video ve flash formatu? Flash video leda tak na youtube, coz funguje. Ale treba pro me osobne koukat na video na malem displeji telefonu nejde ani z nouze, pokud se nudim na cestach, vezmu si notebook a koukam na nem.

Co se tyce narazky na porno, je treba si trosku vyjasnit pojmy. Porno aplikace nejde, ano - tady si Steve diktuje svoje omezeni, ktere me ale nejak netrapi - nevim jakou porno aplikaci bych si na iphone stahoval. Jinak ale obsah omezeny neni, safari na iP nema zadne filtry na porno, stejne tak lze prehrat jakekoliv filmy, staci je prevest do H.264 zabalene do MP4. A nebo si pres VLC vycucnout baterku za hodinu dekodovanim jakehokoliv formatu, coz ale neni problem jen u iP, ale vsech telefonu obecne. Co neni akcelerovane, spapa baterku instantne.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @elukok: dotykovym sry, únava :confused:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Václav Vlček: Souhlasim pocin od firmy MS je tragedie a nechpu to proc takhle zprznili WM platformu. Ano flash je narocny ale pokud chci tak muzu...Kdyz ho plne pouzivam myslim HD2 (6-7h hudby) tak opravdu vydrzi tak den a pul...ale stejne by na tom byl i iphone....

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @elukok: Když už to chceš řešit, tak dotykovém;-)

Ezechiel
Ezechiel
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď jsem nad tím ještě dumal,... On to vlastně není boj HTC vs iPhone,... Je to boj "aplikací a podpory HTC" vs "aplikací a podpory iPhone",... Programy, které potřebuji, mi apple nabízí lepší, intuitivnější, rychlejší. Tak proč k tomu nemít hliníkový rámeček a slim design, když si to dovolit můžu?

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

su tu asi 3 prispevky ktore hovoria o tom ze nie iba aplle... ani jeden nenapisal kto este napr. :lol:
mne je cely apple ukradnuty... ale, bezny kupujuci si povie hlinik, krasny dizajn 8-9 hodin vydrz baterie.. moj kamos chce len macbook pro... a je ochotny za to dat 2000€... tak preco nie?

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft a vykon jako muj telefon.......

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Aaa, máme tu cestovatele z 22 století

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
7. 1. 2011 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak mi unika o cem ta uvaha vlastne byla. O cool technologiich teda fakt nebyla. Jestlize bylo cilem uvahy ukazat na nutnost spolecnosti Apple, pak ano, splnila cil. Obcas mi to pripada jako text zfanatizovaneho nadsence Apple vyrobku. NTB do spolecnosti umi vyrobit spousta firem a je jen na konecnem spotrebiteli, jestli si vybere ten, ktery je zameren na firemni/domaci pouziti. Ale vazne nepotrebuji, aby mi Apple diktoval, co si mam koupit a jak mam co delat. To mozna potrebuje ta hloupa americka masa, ale Cesi jsou snad chytrejsi, a vedi, co si koupit. Kdyz uz je v clanku rozebirano problematika nevhodneho notebooku do prace - excel ve skutecnosti, filmy v drbech, tak osobne si myslim, ze ti co si koupi vyrobek od Applu, tak si ho koupi jen kvuli tomu, ze se s nim chteji ukazovat. Chteji ukazat ze na nej maji. Prosim, kdyz tu potrebu maji, je to jejich vec. Vazne rozumnejsi koupi je nakup decentniho vyrobku, ktery bude vhodny jak do skoly, tak do spolecnosti, pripadne na obchodni jednani. Jestli se hodi do hospody, to bych vubec neresil. I kdyz je Husa jedna z lepsich, je to porad obycejna ceska hospoda, a neni soucasti x-hvezdickoveho hotelu.

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD otom ze kdyz kupujes neco zenske, tak je jedno co je uvnitr hlavne to musi byt cool zvenku a nesmis na tom setrit, klasickej vyplach mozku ala marketing

Dusn@
Dusn@
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Osobně bych si na banketu v pětihvězdičkovým hotelu nevytáhl na stůl před sebe žádnej notebook.. Ani Asus EEE, ani MacBook Air.. :wink:

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
7. 1. 2011 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ [quote=Dusn@]Osobně bych si na banketu v pětihvězdičkovým hotelu nevytáhl na stůl před sebe žádnej notebook.. Ani Asus EEE, ani MacBook Air.. :wink:[/quote]

No to ja taky ne samozrejme :D

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ @gringoAD: Jina liga pro koho???? Treba takova HD2 je stejne rychla a nikdo z USA ti nenarizuje co muzes a co ne.......Iphone neni spatny telefon, ma jen jednu chybu a to je firma apple to je vse. Uz z principu bych si nekoupil vec, kde mi bude nekdo rikat co je pro me dobre a co ne, a v neposledni rade o me odesilat informace nekomu dalsimu to fakt ne....

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gringoAD Ano, ale článek je o tom, že Aplle UMÍ stylové výrobky, ale jiné firmy praktiucky ne, buď umí dobré pracovní produkty, jako Lenovo Thinkpad T, někdy umí něco zajímavého pro holky, např. hodně hezký, ale jen ženský je IdeaPad WIND, ale něco stylového pro chlapy (spíš je to UNISEX) vyrábí jen Apple, jelikož pokusy ostatních dopadají katastrofálně.

bullhead
bullhead
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu si myslím že všichni "vykřikovači" o "apple ovcích" a jedinečnosti HTC (podotýkám že mám oba) by si měli iPhona vyzkoušet a AŤ PAK blekotat ...věřte nevěřte ...je to úplně jiná liga (vyšší) a ještě to má supr design ...99,9 procetn ho nikdy reálně nepoužívalo ale diskuze zahlcují svými kecy

Irreversible
Irreversible
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bullhead Ono je to s věkem přejde :wink:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Irreversible je to hold "Cool" nesnášet produkty Applu.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno podle meho nazoru aplle je blbu vzdorne a podle toho take soudim vetsinu jejich uzivatelu. V kostce se da rict ze uzivatele plati za za octavii cenu za ferrari a to neni znak niceho jineho nez lidske blbosti. Ale jak se rika kdyby lidska blbost nadnasela tak 70% populace lita......

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak meleš blbosti. Cena u Applu jednoduše odpovídá kvalitě zpracování. Těžko srovnávat plasťáky od Samsungů, či Acer apod. s unikátní hliníkovou konstrukcí, kterou skoro nikdo jiný nedělá, jednoduše proto, že je to drahé. Apple to umí prodat i když je díky použitým kvalitnějším materiálům výsledná cena vyšší.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Vysledna cena je vyssi? Treba jejich laptopy. Za cenu okolo 1000eur mate vykonove velice podprumerny laptop. Treba sony ma design take krasny a za cenu 1000eur mate temer 3x vyssi vykon....nez ma apple. Porad prichazim o pointu, tim spis ze tam pouzivaji svuj pseudo opreacni system, ano je blbu vzdorny ale to je vse, aplikaci v porovnani s MS naproste minimum...Pokud bych si uz chtel honit triko tak si spis koupim Alienware od Dellu a mam krasny design a brutalni vykon....

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @pepcadvorak: desing možná pěkný, ale pořád je to plasťák. 3* větší výkon nemá zaručeně, leda tak po stránce herního výkonu, ale Apple prostě není herní platforma. Pokud tady chceš srovnávat Alienware s Apple tak se asi nemáme o čem bavit, protože nechápeš, že notebooky mají své kategorie. Jinak Apple má sice v porovnání s MS méně aplikací, ale za to jsou všechny zaručeně funkční a plně optimalizované.A věř tomu nebo ne, ale třeba Adobe Photoshop v tom "pseudo operačním systému" běží svižnějí, i když má Apple třeba o třetinu nyžší teoretický výkon.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @pepcadvorak: Jestli někdo považuje AlienWare za krásný design, tak je jasné, že se mu nemůže líbit nic normálního. A hlavně notebook za 1000 USD od Applu je určen pro úplně jiné lidi, než Alienware za 1000USD.
A notebooky Sony za 1000 Eur jsou výkonově jen kousek nad Appllem, ale zpracováním je to děs a hrůza, fotky dost lžou.

ps47
ps47
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

priznam sa,dost dobre si neviem predstavit tu "kostku medu" z nadpisu ;)

TCerny
TCerny
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybka děkuji za moc pěkný článek psaný s lehkým nadhledem. Zvedlo mi to náladu. :-)Těm rejpalům co tady řešej mně, mě vzakuzuji - Běžte si svoje problémy řešit na pravopis.cz a ne na technický web. Všichni přeci vědí, že technika zajímá význam slova a ne forma. :-)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TCerny v tom pripade nema smysl o applu moc mluvit, sam toho moc nevyzkoumal spis ukradl......

AgentOrange
AgentOrange
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevím, jsem sám komu tyhle ódy na nakousnutá jablka z pera páně Rybky připadají již poněkud ohrané, okatě neobjektivní a podezřele motivované?

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AgentOrange jo kde si ty doby kdy sem pana rybku hltal v levelu!!:}} riva tnt rulez!

micek
micek
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další úvaha z řad reklam na Apple. Autor je asi největší fanoušek Applu a tímto to chce dokázat. Na začátku říká, že jen Apple je nejlepší a nezáleží, že nic neumí, ale vše ostatní je plevel. Později nám píše, že jedině s Apple notebookem můžeme zaujmout lidi kolem sebe a ukázat jací jsme frajeři, že máme prachy na krám. Na trhu je spousta značek co nabízejí víc než Apple a vypadají lépe. Ale autor je asi chlapec z čech a jako správný čech vyrazil do světa kde uviděl Apple. Tuto skvělou AMERICKOU značku, která ukazuje americký sen a tu nádhernou matičku USA, která devastuje celý svět. Ale tomuto chlapci je jedno co dělá a že tato firma je jen předražený krám. Chce ho a chce ukázat, že má peníze na tyto výrobky, které jsou IN a všichni je obdivují. Stal se největším fanouškem na světě a jako správný fanda, bude, všude kde se dá, propagovat Apple i kdyby to bylo sebe víc hloupé.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micek Tyhle články co tu Michal píše jsou spíš fejetony a jako takové jsou z velké části či zcela subjektivní. V takovém literárním útvaru právě nemusí skrývat své favority, na rozdíl třeba od recenzí, kde by hned všichni obviňovali autora z předpojatosti. Tady o nic nejde.

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Na trhu je spousta značek co nabízejí víc než Apple a vypadají lépe."
Uved prosim Ta par prikladov :wink:

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft tvuj problem bude ze pro tebe takova neni jinak by ses blbe neptal. ALe pozor svet nefunguje podle tebe ale podle ruznych individualit a to ze se hodne lidem libi apple neznamena ze je opravdu hezky. Proste spousta lidi fici "na vlne" a kdy zto ma soused tak to chci i ja jinak sem lusr. Dyt je to stejne chovani jak zvirat. Kdyz dam priklad doma psu tak jednomu neco das a druhemu taky oboji stejne a on stejne chce to od druheho to mas v takove ciste zvireci forme lidi to delaj akroat zaobalene. Me je apple u parku mi vadi jine veci u jejich produktu nez je design ci nejake fce, vadi mi ze mi to diktuje a je docela uzavreny na jine aplikace proste tam chybi takovy pocit volby ikdyz je treba k nicemu. Ale to neznamena ze je to spatne nekomu to tak vyhovuje tak ok at si to koupi ale pak nemuze prozmenu on tvrdit ze jen apple je best a nic jineho to je proste jeho subjektivni pocit a hlavne se chova jako pokrytecke plase! 8)

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik prosim Ta o com to melies???
kazdy kto kritizuje tuto strasnu americku firmu mi nie je schopny dat priklad inej znacky co vyzera lepsie... cely tento clanok a aj tato diskusia je o subjektivite a ja sa pytam na vas subjektivny nazor nazor oponentov aplu co je lepsie ako aple.... odpoved??? nik mi nic nenapisal len nejakych XXX nie argumentov..
ja k nemu nemam ziaden vztah... ale ak si niekedy kupim book tak to bude bud mac pro, alebo hp elitebook... ak uz budem musiet vymenit moj terajsi telefon, kupim bud opat ten isty :D w580i v ciernom.. preco? pretoze ho mam tri roky nechovam sa k nemu najlepsie a este som nedal foliu na disley dole.. ak si kupim novy komp bude v bedni od lian li
moj vkus je hadam jasny...

a osobne pre Teba... do macbooku sa da nahodit ubuntu :wink: cize nie si obmedzeny nicim
pre redakciu chyba vam tu smile co vyplazuje jazyk :P

elukok
elukok
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik A co jinýho než to, že se výrobek líbí většině populace dokazuje krásu?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik Já osobně např. považuji jako nejdůležitější smysl pro posouzení designu hmat, jelikož fotky dost lžou. Proto se mi hodně líbí Apple noptebooky a starší Lenovo ThinkPady T či X, to prostě když člověk veme do ruky, tak ví, že má v ruce něco solidního.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik @elukok: no to dokazuje ze se to libi tem ostatnim a ze z jejich pohledu je to krasne ale nic vic. :}

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik @Broxik: [quote=cabman]Pokud nějaký náctiletý co "vládne příkazové řádce" napíše sedmistránkový článek o manažerech v kvádrech a apple jako o téma co se nikdy neokřičí tak to o něčem vypovídá ... a to je právě problém. Napsal by takový článek jeden z těch managerů v kravatě? Asi ne protože takové hloupostijako co si kdo koupí naprosto nemusí řešit.[/quote]
reknu ti to takhle, jestli pises o autorovi tohohle clanku tak ten uz rozhodne mezi nactilete nepatri, mozna snad svoji karierou ale ta uz taky mozna nebude nactileta :wink:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik @Broxik: souhlasim s tebou, podle myho nazoru je u applu na prvnim miste design, pak kontrola nad SW a nekde na konci koukaji na uzivatele. Sam Steve rekl neco ve smyslu ze lide se nedokazi rozhodnout pro nove technologie a ty se jim musi vnutit (coz u applu fungovalo pred x lety u prosazovani USB). Z meho pohledu spotrebitele je to sice skoro spravny nazor jen je potreba mit na vyber aby cas rozhodl co je a co neni dobra technologie a ne ji mit vnucenou bez moznosti pouzit nejakou alternativu. Protoze apple nedava na vyber zadnou jinou alternativu jen prosazuje svoji demagogii a pak uz se neda rict jestli je novy smer ten spravny protoze nam byl vnucen bez vyberu jine moznosti (samozrejme u teto jedne spolecnosti).

micek
micek
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mobilů třeba HTS, Samsung, Nokia,... U notebooků Asus, HP, Toshiba, Dell,..

jfb
jfb
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@micek hmm, ani jedno, pokud mají funkce, tak to zk..ví zpracováním - viz Samsung Galaxy S, nebo Samsung TAB, nebo mají hezké zpracování, ale chybí funkce a podpora, zase Samsungy - Wave - BADA je prostě nezralý.
Notebooky prodávám a jediný kdo se může jen přiblížit kvalitou a zpracováním hliníkovým Applům je Lenotvo ThinkPad T a HP EliteBook, ale to zase nejsou stylovky. Vše ostatní je ve srovnání s Applem odpad.
A i nás to vidím, jak lidé, co dříve měli různé superdrahé Nokie 9000, či WinMobile, přecházejí na iPhone, protože prostě dělá to co potřebují a nemusejí se "prát" s OS, A techničtější lidi si je jailbreaknou (mnohem jednodušší než najít "správnou a funkční" ROM pro WinMobile) a jsou absolutně happy.

micek
micek
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Mám nokii N900. Je krásná a slouží mi dokonale, vše co potřebuji má. Notebook mám Asus a win 7. Žádnej problém, instalace ovladačů a podobně je složitá možná pro spermie a možná ani pro ty ne. Design? Asus má krásné notebooky a nokia telefony. Nepotřebuji ultra spešl giga na maximum štíhlý krám, do kterého si nemohu ani koupit větší disk nebo paměť. Apple nedokázal nic, za co by si získal můj obdiv.

The_Ball
The_Ball
Level 1 Level 1
10. 1. 2011 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @micek: pořídil jsem taky N900 (předtím jsem měl N770) protože se mi její design zamlouvá, a je to navíc kus schopného HW + qwerty, s linuxem (maemo), 32GB paměť, 100% konektivitu a hlavně nejlepší MULTITASKING, o čemž se může applu i androidu jen zdát :). No a když už sem na střeše u vysílače, splní mi službu "hliníkový" HP mini, dle mého s velmi hezkým designem. Nestydím se za něj ani vy společnosti. Nutno podotknout že na hudbu mám jablečnej touch. A je to schopnej přehrávač/pdb čtečka... ale nic světobornýho

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 1. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drysoft]pekne citanie... na zaciatok pracovneho dna, dokonca s autorom suhlasim :wink:
kvoli comu inemu ako dizajnu sa predava tolko apple veci?? 8)[/quote]
podle me to je vedle designu take funkcnost, i kdyz treba apple produkty nemaji tolik funkci a technologii jako konkurence. Ale to co to umi, to umi opravdu dobre (a blbuvzdorne). Coz se bohuzel casto o konkurenci neda rici...

Timmah!
Timmah!
Level 20 Level 20
7. 1. 2011 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za super clanok ako vzdy...aj ked nie so vsetkym suhlasim, citalo sa to paradne...nakoniec ako vsetko od majstra Rybku za poslednych 15 rokov.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 1. 2011 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kdyby za mnou někdo přišel, že chce v počítači něco víc než normální kancelářskej brak, rád bych mu pomohl v tom, dát mu tam něco lepšího a ještě bych se klepal na to, až mu ten kompl budu stavět. :) Bo na čem nespočine moje ruka a občas i kref, prostě fungovat nemůže. :)

Reklama
Reklama