Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Sinofsky je pryč. Největší propadáky Microsoftu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co som doteraz poprecital a pozistoval na nete ma uistuje o tom, ze Microsoft ma pekne naslapnute smerom k neuspechu. Preslapy a zle volby pri vyrobe a vyvoji produktov ako Win 8 ich bude stat hodne. Samozrejme krachnut MS nekrachne kedze zaklady ma pevne ale celkovo uspechov vela mat nebudu. Uvidime po roku co sa stane. Zrejme par hlav padne po zhodnoteni ziskov.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Nokia měla taky pevné základy a teď je s ní Ámen. S Microsoftem to může jít taky rychle z kopce.

filias
filias
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi MS drží firemní klientela. A pokud ta dlaždice nepřijme a MS je bude tlačit ve W9 ještě extrémněji, tak až teprve pak bude mít opravdu problém.
Moc totiž nevěřím, že se mu podaří proniknout s win RT.
Jestli lze něčemu trochu věřit, tak osmičkový tabletům na x86.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi @filias: Ako bolo v článku spomenuté niekoľkokrát ... MS sa proste odmieta zbaviť desktopového vzhľadu svojho OS, vždy na tom pohorel, ale nedá si pokoj a skúša to zas -> Windows RT :roll:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 11. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ppromi @IQLogic: Prave ze naopak, zkousi tabletovy vzhled OS na desktopu. Dlazdice nejsou az tak marnej napad ale podle me jen pro ty telefony a tablety.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
17. 11. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pulkou techto zarizeni jsem si podle vseho prosel spolecne s autorem a musim souhlasit. Bylo az vtipne jak vyrobci windows mobile handheldu a telefonu s kazdou novejsi verzi umistili reset vzdy o neco pristupneji :)

pif666
pif666
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss Dakujem autorovi za krasny clanok, musim konstatovat, ze po viacerych skusenostiach s MS produktmi len plne suhlasim a krajsie by som to nenapisal.

Ad windows mobile ... keby to len mrzlo kaslat nato, da sa to opravit patchom - ale to priserne a chaoticke ovladanie, za to by som ruky lamal.

Win8 bude fail, ale nic strasne sa nestane. Bude to len dalsie zlyhanie v rade, nic doleziteho sa nezmeni. Biznis MS bezi na obrovskej zotrvacnosti, bude upadat - ale pomaaaaly.

Nechapem preco Microsoft musi ist do kazdej bitky, do kazdej vyzvy ktoru si sam najde. (vyhladavac, tablety, telefony, prehravace, konzoly ... a milion inych veci).

Nejde ani tak o to do coho sa pusta, ale to mnozsto. Trpia komplexom ze ked nie su vsade, tak im usiel vlak.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft Strategic Commander mam jeden nevybaleny kousek doma, kdyby nekdo shanel, muzem se domluvit, co Rybko? :D

spacetruck
spacetruck
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Cau, jeden shanim. Muzem se dohodnout andregoesmad at gmail.com

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém je, že Microsoft začal poslední dobou protlačovat různé nové produkty dost brutálním způsobem. KIN třeba zařízl, ale s další mobilní platformou Windows Phone si toto už nemůže dovolit. Takže leje obrovské množství peněz do marketingu, možná mnohem více než do samotného vývoje a čeká kdy se to zlomí a běžní uživatelé tento produkt akceptují, navzdory tomu, že jim nevyhovuje. To možná souvisí i s tím, že dnešní uživatel se rád přizpůsobuje produktu, než aby tomu bylo naopak. Za 10 let budeme už možná všichni honit po obrazovce dlaždice a budeme čekat, až nějakého kreativce napadne další kravina, kterou nám jeho společnost doslova nacpe do chřtánu.

marek p
marek p
Level 26 Level 26
17. 11. 2012 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nové win9 nepřijdou dříve a nebudou reinkarnací W7.Definitivně z nich zmizí desktop a jen dokonají genocidu nejrozšířenějšího systému.Dámy s úzkým knírkem a patkou budou spokojené.
Skupinka "nepřizpůsobivých" bude živořit na OSněco či Tučuxu.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kapitola 8 totálně odfláknutá :cry: Vaio UX sice stálo řachu, ale narozdíl od jiných UMPC se dalo ovládat jednou rukou (díky joysticku). Naopak Wibrain se dal i v našich končinách sehnat pod 16k nový. Taktéž jste u vychvalované Jordany zapomněl vychválit jak se s ní v ČR krásně komunikovalo online (bez karty nemožné) nebo jak se dala připojit na monitor (taktéž bez karty nemožné - podotýkám, že ani jedna z nich se u nás sehnat oficiální cestou nedala). O nepoužitelném CPU VIA by se dalo polemizovat ostatně jako třeba o ARM/x86 - vše má svá + i -. Např. v mobilním segmentu jediná VIA nabídla PadLock což z těchto zařízení dělalo mobilní nedobytný trezor :wink:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě by mě zajímalo jak jste v té době dokázal hrát Future Shocka na ARMu, vezmu-li v úvahu že se první porty začínaly objevovat v průměru tak 5-10 let na mnohem rozšířenější PXA ARMy s normálním rozlišením a ne na tu nudli.

edemski3
edemski3
Level 23 Level 23
18. 11. 2012 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Asi jsi to nepochopil, ale IMHO mu Future Shock padal na PC tak často, že raději furt ukládal. Přeneseno na Jordanu720, kde to asi padalo stejně často, tak když psal nějaký dokument, tak taky raději furt ukládal ;-)

gos
gos
Level 1 Level 1
28. 11. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@edemski3 Tak já si třeba na nějaké časté pády ve Future Shock nepamatuju. Spíše se mi prostě stalo, že jsem někam vběhnul a zhebnul. :) Tak jsem taky radši často ukládal :)

Andermann
Andermann
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že ten chytrý člověk, který na začátku tohoto týdne (alespoň myslím) my v debatě o DX 11.1 tvrdil že jsem musel W8 vidět z okna jedoucího vlaku, protože je to nejspíš ten über nejluxusnější OS kterej je ( předpokládám že ten samý by mi tvrdil že Visty jsou ten nejhorší shit ,tedy ne že by to bylo to nej, ale ja jsem s nimi fungoval spokojeně 3 roky od vydání až do koupi nového PC a to bez jediného pádu nebo BSOD) tomu bych doporučil přečíst si kapitolu 10 ideálně 2x až 3x, protože W8 JSOU Fail

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Andermann Ty hodnotis OS podla jednej kapitoly v jednom clanku? A v tej kapitole vobec nie su vyzdvihnute pozitiva.

Patris do tej skupiny, ktora s W8 nema ziadnu skusenost, len sa orientuje podla bludov, ktore cita na nete.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
19. 11. 2012 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha A ona jsou nejaka pozitiva, ktera by stala za rec? Mozna cena..

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Andermann Brnkni Guinessovi, 3 roky bez BSOD, to je hustokrutokulervouci!

flash666
flash666
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 05:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom ja mam s vistama naproste stejne zkusenosti.. lepsi a stabilnejsi system jsem nikdy nemel.. nikdy zadnej zasek ani spadnuti natoz BSOD

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 11. 2012 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @flash666: ale prave jak psal Michal, tak vetsina lidi melo problemy s prechodem ze starsiho OS na Visty, kde jsi pak mel prevazne problemy s ovladacema pro mene pouzivane komponenty (napr. Sound Blaster udelal ovladace od rady X-fi, starsi zvukovky proste ignoroval). Pokud jsi koupil celou sestavu tak jsi vetsinou nemel problemy, jeden kamos na Vistach jede dodnes a uz tomu budou tak 4 roky, taky zadnej problem (jednou mu odesla zakladovka ale to stihla jeste v reklamacce) a nemuze si je vynachvalit.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Andermann]...[/quote]
Souhlas. Já na Visty zpočátku nadával (pracoval jsem s nimi u HP ve dvou jazyk. mutacích - počítače na export), ale po týdnu jsem si na jejich provázanost zvykl a přesedlal jsem na ně z XP64. Chápu, že některým na obstarožním železe běžely pomalu, ale to ostatně všechno. Také mě hoooodně pobavují týpci co tvrdí jak jsou 7 uberhypermegasuper a Visty sux :roll: Tak hlavně Win8 ≠ osekané Win7 ≠ Vista, vůbec né 8)

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
17. 11. 2012 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto už si zvykám na linux :)

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Douf[quote=dohnalik]A proto už si zvykám na linux :)[/quote]
Doufám, že Vás bude víc protože za to jak MS zprasil Wokna by si odliv desktopových uživatelů zasloužil, na tabletech si už nima poradí japko/zelená příšera :wink:

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
17. 11. 2012 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Já má Windows rád, je to dobrý systém, W8 se sice moc nepovedl z pohledu metra...ale co. Používám linux, protože mi vyhvouje více, nesere se do všeho (ovladače) jako windows.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Ber to tak ze ne vzdy se dilo podari :D na XP jsem frcel dobrych 10 let (a nejen ja) tak na win7 muzu taky 10 let. MS to moc dobre vi a proto win 8 nemuze byt chapan jako nastupce win7, ale jen jako alternativa pro rekneme jednodussi uzivatele. win8 je experiment, ktery se nepovedl.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem tady http://notebooky.idnes.cz/maly-pocitac-do-velke-kapsy-test-ultraprenosneho-mivvy-um400-pli-/vyrobci.aspx?c=A080108_193714_vyrobci_jza se můžete podívat jaká je ta VIA stráááášnááá nevýhoda proti Intelu v UXku, který měl pouze Core Solo ULV

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=T1ger]Co som doteraz poprecital a pozistoval na nete ma uistuje o tom, ze Microsoft ma pekne naslapnute smerom k neuspechu. Preslapy a zle volby pri vyrobe a vyvoji produktov ako Win 8 ich bude stat hodne. Samozrejme krachnut MS nekrachne kedze zaklady ma pevne ale celkovo uspechov vela mat nebudu. Uvidime po roku co sa stane. Zrejme par hlav padne po zhodnoteni ziskov.[/quote][quote=ppromi]Nokia měla taky pevné základy a teď je s ní Ámen. S Microsoftem to může jít taky rychle z kopce.[/quote]
Nokia nedrzala krok z dobou a zaspala na dlhe roky. Mysleli si, ze im prvenstvo vystaci naveky a netreba nic robit. Opak sa ukazal byt v tomto pripade pravdou :)

JtG
JtG
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám své Windows 8 rád. Koupil jsem si Start8, v registrech zakázal Nástroj řízení účtů (což vyřadí z provozu veškeré Modern UI aplikace), a vypnul většinu Hot Corners. Výsledkem je trochu hezčí Win7, kde mi všechno funguje úplně stejně, akorát to nabíhá trochu rychleji.

Ale souhlasím s tím, že MS snaha sjednotit se ovládání na více zařízeních je žalostná. Nechte desktop na desktopu a dlaždice na tabletu (jestli se člověku vzhledově líbí je čistě subjektivní).

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JtG Na Modern UI by si si zvykol a dost rychlo, nemusel si okamzite spiatocnicky reagovat :wink:

CNN
CNN
Level 0 Level 0
17. 11. 2012 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JtG A teraz uz len dufat, ze az pride prvy tocha vacsi service pack tak sa takto opatchovany Windows nerozpadne na disku na kusky, ze. ;-)

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN W8 nebude mat SP, vsetko bude riesene len priebeznymi aktualizaciami.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
26. 11. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @Rajnoha: hmm a co tak za rok? Clovek si koupi W8 a bude tahat desitky opravnych balicku, protoze jich MS vydava kazdej mesic nekolik? Asi jsi nepochopil co Service pack znamena :arrow: jsou to aktualizace vydane do data uvedeni toho SP aby clovek udelal jen jeden update s SP a nemusel tahat x desitek aktualizaci :roll:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
19. 11. 2012 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @Rajnoha: Což by dávalo smysl, pokud systém a) nebude existovat dlouho, b) bude absolutně bug free.
Možnost a) by Mrkvosoft raději neviděl, možnost b) by zase rádi viděli zákazníci ale není reálná.
Při určitém objemu aktualizace je pro MS i klienta výhodnější vydat SP verzi.

JtG
JtG
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zůstávám optimistou :)

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v poslednom case ked to tu citam si pripadam ako by som cital mierneho Stacha s tym jeho slusne povedane hlupym stylom hladat len chyby, to dobre nikoho nezaujima

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WinnyPHA Presne tak, rozbehla sa anti W8 propaganda a najviac nadavaju ti, ktori ho ani neodskusali, len citali na nete aky je zly :D

Guest007
Guest007
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iTunes je fakt otřesnej ALE pouze na windowsech. když sem měl win. tak sem se pokušel omezit jeho používání ale po přechodu na mac, se naopak snažím všechny soje média přestěhovat právě tam. rozdíl tam fakt je a to neuvěřitelně obrovskej - v pc a mac verzi

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=.::Richmond::.]Ještě by mě zajímalo jak jste v té době dokázal hrát Future Shocka na ARMu, vezmu-li v úvahu že se první porty začínaly objevovat v průměru tak 5-10 let na mnohem rozšířenější PXA ARMy s normálním rozlišením a ne na tu nudli.[/quote]
Tak pardón, že zpochybňuji tvrzení pana Rybky. Terminator Future Shock byl napsán přímo na míru Jordany, nepotřebuje kompilovat pro ARM natož pak pro 640x256 lcd. Moje vina :P

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chuck Norris na Jordaně napíše Bibli, pan Rybka rozjede cokoliv včetně Sedmiček s Aerem a nikomu to nepřijde vtipný :cry:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
27. 11. 2012 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. nejses nejakej zakomplexovanej? Jenom kvuli tomu ze nechapes ruzny spojitosti a jeste k tomu v psanym textu je napovazenou. Smysl tveho nepochopeni je vysvetlen u tve prvni zminky nekde na zacatku diskuze. Jinak W7 jsem rozjel na nejakym starodavnym pentiu jednicce ale cekal jsem asi 20-30 minut nez to najelo takze sem je zas dal pryc ale spalaly

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoďte si do Googlu "rybka scifi" 8)

Andermann
Andermann
Level 1 Level 1
17. 11. 2012 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Rajnoha]Ty hodnotis OS podla jednej kapitoly v jednom clanku? A v tej kapitole vobec nie su vyzdvihnute pozitiva.

Patris do tej skupiny, ktora s W8 nema ziadnu skusenost, len sa orientuje podla bludov, ktore cita na nete.[/quote]

potrefená husa se ozvala, takže speciálně pro tebe, protože jsi to očividně nepochopil, odkaz na kapitolu 10 byl z důvodu negativ, která na W8 vidím a proto je nechci, jak je řečeno níže, hlavním důvodem úspěchu windows je korporátní klientela a opravdu už vidím sekretářku odvedle, která potřebuje funkcionalitu, nikoli toto stupidní rozhraní jak bude celá nadšená a unesená z toho že má možnost ovládat počítač na nedotykovém monitoru prstem, a rozhraní je k tomu navíc skvěle uzpůsobeno, tady totiž nejde o to že ostatní věci mohou fungovat stejně dobře nebo malinkato lépe než u W7, ale o to že W8 je jako reklama na skvělé úsporné auto které jezdí za 0litrů na 100km protože je šlapací a to znamená že je spoustě lidí k ničemu, což sice nemusí být tvůj případ, ale pro mě je k ničemu. Navíc někdo tvrdil že W8 jsou lepší protože přináší vyšší výkon je taky nepodložená, protože dle měření z různých webů (ne opravdu nebudu dělat měření jen proto abych ověřil to co už oveřovali jiní) je rozdíl v rámci chyby měření, takže, ještě něco?

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
19. 11. 2012 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Andermann Instaloval jsem Windows 8 uz asi na 6 PC a je znacne rychlejsi oproti 7 ... je to znat hlavne pri zapinani a vypinani. Pochopitelne vypocet PI atd rychlejsi nebude ... to nikdo normalni neceka. Ono je moderni na neco nadavat, stejne jako se predtim nadavalo na Visty ... a bezdvodne, pac ted jsou vsichni nadseni z tech senzacnich 7, ktere jsem defakto jen mirne vylepsene Visty.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Julie Larson-Green ... kde sa jej môžem osobne "poďakovať" za to revolučné, nepoužiteľné, primitívne, nekonzistentné, zložité, touchscreen-only Metro??? :x

Windows 8 je rýchly a stabilný OS, ale nanútené Metro a absencia Štartu mu neskutočne podkopávajú jeho možný úspech ...

Kúsok mi to pripomína Windows Mobile ... spravíme Windows pre dotykové displeje, ale za boha z toho nespravíme OS, ktorý bude možné ovládať pohodlne aj bez použitia myši ...

MS je krásnym príkladom chaotického riadenia podniku, ktorý robí jeden prešľap za druhým ...

Charm28T
Charm28T
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvalitu, výpovednú hodnotu a pod sa už neoplatí komentovať. Skúsim len radu pre menej skúsených užívateľov, ktorí si nevedia poradiť so Štartom alebo METRO rozhraním- skúste použiť google. Je niekoľko miniprogramov, ktoré umožnia úplne jednoducho prispôsobiť rozhranie WIN 8 podľa každého predstáv (Ninite...).
Téza, že všetko, čo sa podobá APPLE je len lacná kópia a naopak, všetko, čo je odlišné od APPLE je na nič, je detinská. A to bez ohľadu na zamestnávateľa.
Autor by si to mohol konečne uvedomiť.
(píšem ako používateľ zariadení HTC One X+, New Ipad a operačného systému win 8)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Charm28T Už vidím ako ide užívateľ typu "moja mama" hľadať program, ktorým by dostala do Windows 8 tlačítko Štart :lol:

Ja to vidím tak, že Windows 8 pre desktopy či notebooky mal zostať bez Metra a pre tablety či All-In-One mali vytvoriť komplet prostredie prispôsobené pre dotykové ovládanie ...

Takto z toho spravili zas len nejakého mačkopsa :roll:

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
19. 11. 2012 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic evoluce jde vždycky přez vývojové stupně a vždy vyseparuje slepou větev.
Uvidíme, zda se z W8 stane slepá vývojová větev, nebo se to nakonec ovede.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
27. 11. 2012 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic @Koudz: presne tak, hodnotim veci podle sveho vlastniho nazoru a metro je jen do telefonu a tabletu, na desktopu je to zbytecnost. A jestli argumentujete ze si k tomu mam hledat jeste nejaky dalsi programky? To uz se radsi budu s*at s Linuxem, kterej je alespon zadarmo. A kdyz za tohle chce jeste nekdo penize? Opravdu ne, dekuji.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=edemski3]Asi jsi to nepochopil, ale IMHO mu Future Shock padal na PC tak často, že raději furt ukládal. Přeneseno na Jordanu720, kde to asi padalo stejně často, tak když psal nějaký dokument, tak taky raději furt ukládal ;-)[/quote]
Akorát je v tom malinkatej háček - NEJDE to jen tak přenést! PC = x86, Jordana = ARM a tyhle historky mu fakt nežeru. To, že mu FS padal na pc bylo nejspíš tím, že v té době umělo postavit pc pár desítek lidí a ne každej druhej co měl křížovej šroubovák.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
19. 11. 2012 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Ehm, nějak jsem si nevšiml, že by Rybka ukládal FS , kvůli tomu, že by padal. On zase ten FS nebyla zas tak jednoduchá hra.

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
18. 11. 2012 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ppromi]Nokia měla taky pevné základy a teď je s ní Ámen. S Microsoftem to může jít taky rychle z kopce.[/quote]

Nechci ti kazit iluze ale Nokia tu stále je ;)

Reklama
Reklama