Zpět na článek

Diskuze: Úvaha: Velké překvapení od Microsoftu. Tablet..?!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gdfox
gdfox
Level 1 Level 1
7. 7. 2012 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybko, přijde Vám relevantní napsat takový článek, aniž byste měl již možnost si Surface alespoň osahat, natož pořádně otestovat? Článek je plný "jestli, kdyby, pokud" a v podstatě nepřináší nic jiného, než kydání hnoje na zařízení, které se ještě neprodává.
Nehledě na to, že některé Vaše argumenty jsou naprosto scestné, jako například hanění klávesnice. Ano, k iPadu je také možné klávesnici dokoupit, ale zaprvé to stojí asi 1 600 Kč, a za druhé ji musíte tahat zvlášť. Klávesnice jako obal od Logitech je sice super, ale zase jsou to další dva tisíce navíc (neberte tuto kritiku iPadu jako zaujatou, protože iPady vlastním hned dva). Surface tuto vychytávku nabízí už v základní ceně. Jistě také sám nevěříte tomu, že by byl Surface na klávesnici opět závislý a bez ní by nefungoval korektně (jak nepřímo tvrdíte hned na začátku). Vždyť systémy pro telefony od Microsoft tu již mámě nějakou dobu a fyzická klávesnice u nich opravdu zapotřebí není! Dotykové rozhraní je plně funkční už od verze Windows Mobile 6.5
Navíc je docela zajímavé, že minule jste tady iPad, jakožto důležitého reprezentanta tabletů, vychvaloval až do nebe a zařízení od Microsoft haníte. Přitom, co si budeme povídat, ono to například s tou kompatibilitou iPadu s ostatními zařízeními je na pováženou (zkoušel jste do něj dostat film? Oba víme, že to nejde jinak než přes iTunes, nebo třeba Air Video, přičemž u prvního řešení musíte film ještě navíc konvertovat na správný formát, nebo použít přehrávač třetí strany…atd.), opravdu si nemyslím, že by na tom mohl být Surface ještě hůře! Naopak…
Zamyslete se nad tím, co jste napsal. Váš článek je naprosto zbytečný, plný předsudků a dohadů. Počkejte si na release zařízení a pak nechte jeho ohodnocení profesionálním recenzentům.

lukca
lukca
Level 1 Level 1
9. 7. 2012 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento pán komentuje něco čem si není ani schopen zjistit základní fakta.
Celá kapitola o Office je úplně špatně.
Mezi Office na Win 8 a RT nebude žádný rozdíl,bude tam jedna a ta stejná verze,která poběží v deskop režimu-u RT spolu průzkumníkem a IE10 taky jediná možnost jak se dostat a používat deskop+ navíc u obou verzi bude dostupný touch mod,kdy je "jen" zvětší Ribbon prvky,tak aby bylo snažší jeho ovládání.U RT touch mod muže být defaultně aktivovaný nebo se muže stát,že MS zavede funkcionalitu,kdy systém sám při zjištění fyzické klávesnice zapne klasická mod.S Office nebude absolutně ŽÁDNÝ problém.

A co týče podpory HW,ta bude opět to nejlepší co může být a Android natož Apple nemůže konkurovat.WIN RT mají totiž úplně stejné jádro,takže úpráva ovladačů nebudu potřeba nebo u velmi specifický HW velmi malá potřeba pro jeho úprávu.
Při těchto reálných faktech je už ten pohled na WIN 8 čí jeho čistě Tabletové verzi RT už trochu jiný.

MS bude nabízet to Apple ani Google nemůže.U WIN 8 to bude plná kompatibilita s dosavadní win světem a tím vlastně celým,protože co není podporovanou Win,že?
U RT verze to bude podpora všeho možného dostupného HW.Opět velký bonus navíc.

Aleš Kaňák
Aleš Kaňák
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 01:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné počteníčko a víceméně musím souhlasit s většinou myšlenek. Mě se hlavně nelíbí roztříštěnost Windows 8 a RT. Čekal jsem od MS sjednocení platforem, a že i na ARMu půjdou spouštět klasické 32-bitové aplikace apod. Ale však jdou sami proti sobě... A teď už vážně zíív a jde se spát :)

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
1. 7. 2012 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Kaňák Microsoft si nikdy nijak zvlášť nelámal hlavu s multiplatformností softwaru. Narozdíl od konkurence (Apple, svět Linuxu, atd...). Není divu, že na to teď doplácí...

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Kaňák Jakykykoli procesor a jakoukoli ptatformu lze emulovat. To problem skutecne neni.

Program je, aby emulace bezela dostatecne rychle a pripadne 99.99% stabilne.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
29. 6. 2012 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nalim27 Jinými slovy, problém to skutečně je :lol: .

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nalim27 @Olda79: ja si nekupim ani iPad ani Suface ani ziadnu inu haraburdu nie som geek nepotrebujem mat 20 pocitacov, mam desktop, notebook, 2 telefony s andridom naco mi je este dalsia haraburda?

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Kaňák To by mě zajímalo jak. Emulovat x86 není žádná sranda!

taita
taita
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A dobře mu tak. Vymýšlí kraviny, místo aby zabudoval do Windows podporu verzování souborů (uměl Novell před 20 lety) nebo podporu otevření souborů pro zápis pro více uživatelů najednou (hezky to funguje Googlu v Drive).
Jeho představa je, že si každé 3 roky koupím nové Windows, které mi nic nového nepřinesou, koupím nové Office, které toho sice umí 2x tolik, ale úplně k ničemu, protože to nikdy nepoužiju, a ještě si budu kupovat jejich hardwarové či softwarové výstřelky, které většinou skončí v propadlišti dějin.

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita tak tak presne

killerek
killerek
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita * podporu otevření souborů pro zápis pro více uživatelů najednou (hezky to funguje Googlu v Drive).
*

Po zkusenostech se sdilenymi excely bych takovou funkcionalitu ani videt nechtel. Uz vidim, jak kazdy den resim kolize zpusobene uzivateli u souboru na sitovych discich. To uz jsou lepsi revize v Office nebo Sharepoint.

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Verzování souborů samozřejmě umí, dobrým příkladem je složka WinSXS. Taktéž umí ukládat různé verze souborů a vyvolávat je přes Body obnovení či zálohování.

27raven
27raven
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny clanek. Neco podobneho jsem si rikal taky.

Lide casto vynaseji Surface Pro do nebes kvuli plnohodnotnemu systemu (oproti android a ios). Ale ja bych radsi pockal treba na nejakej Asus Transformer s W8. Klavesnice nebude o moc neskladnejsi, ale za to se na ni lip bude psat a pujde rozlozit i na kline. Zadnej HW zazrak Microsoft nepredvedl s cenou to zda se take nezachrani.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..tvrdil som to minule ,budem aj teraz -
Ms tablet ,vyzera jak grcka ,farebna kolotocarska sracka...,hnus...odpad ,a ten ich win 8 ,alebo aj 7.5 ,sa moze od hanby prepadnut, väcsiu pliagu som uz dlhoooo nevidel ,neviem preco ale mam takeho tusaka ,ze Ms odkedy spriahol svoj image s nokiou ,len p1coviny vymyslaju..., a fakt ,ten ich dizajn...,stoji za kopu hnoja...
podobnos s nokiou je zrejma...

http://plugggedinn.files.wordpress.com/2011/11/lumia-pink.jpeg

http://cdn.arstechnica.net//wp-content/uploads/2012/06/03_Surface_Touch_Cover_back-640x360.jpg

http://blog.laptopmag.com/wpress/wp-content/uploads/2012/06/Surface-with-keyboard.jpg

-nehovoriac o tom ze nokia lumia 800 je tiez sracka..,, tolko probleeeemov.., a to je co povedat---

v poslednej dobe sa zaujimam o zvuk, takze som si pozeral Dac aky ma lumia a bol som sokovany..., (je to horsie nez integrovana zvukovka na zakl. doske..

http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-with-Windows-Phone/Lumia-800-disastrous-audio-quality/td-p/1236759

http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_Lumia_800 -pozri reported problem ,nizsie

---ako smartphone za 300-400 eciek a ma horsi zvuk nez najsitnejsia mp3-ka ,to je dost silna kava.., ked bude aj ms surface taka sracka, dakujem pekne...,

grol2
grol2
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já v první řadě úplně nechápu, kdo má být tím člověkem který si to koupí. Tím, kdo řekne "hele, tohle přesně potřebuju a chci". Ať přemýšlím jak chci, pro jakoukoliv činnost nacházím lepší řešení než je tohle.
Google chce integrovat offline rozpoznávání hlasu přímo do nového Androida, aby klávesnice nebyla nutná. MS ji cpe k tabletu...
Fakt je chci vidět, jak vysvětlujou lidem, že si maj zrovna tohle koupit.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..vidim ,ze je tu vela fanusikov a zastancov w8, tabletov, a nokii ,ktora je uz davno mrtva.... ,no co ,ked sa pravda tak tazko znasa...
,dobre berme to tak ,ze dizajn je moj nazor ,moja vec.., dakomu sa moze lubit..., ,ale v ostatnom mam pravdu-

dizajn je nokia=mrkvosoft -true

nokia lumia 800 ma vela problemov ,a zvukovo je to sracka -true ,stoji 300-400€

win 8 je sracka- true (aj tu na pct, dost ludia na to kyda..)

-obhajujete win mobile ,a kydate na android, co sa tyka aktualizacii ,ze windows to ma good ,a teraz Vam MS vytrel rit.., hhhhh, z win 7.5 na 8 nebude aktualizacia., MS na vas jednoducho povedane SERE :-)))

-tak co ?? vsetko som vam predlozil na striebornom tanieri ,a je to pravda.., som zvedavy ,kolko zadubencov ,ci ludi ktori nevedia vystat pravdu sa tu najde....

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Hlavne ze spousta androidich telefonu je zvukove super :). Nemluve o tech chrastitkach co davaj k iPhonu jako sluchatka.

Mi ukaz android co dostal oficialne 3 velky aktualizace. Snad vsechno co s WP7 vyslo dostalo aktualizace WP7 > (nejaky mensi)> WP 7.5 > a bude WP7.8.

To, ze nokie vydava telefony se stejnym HW jako pred 2 lety a cena proti android telefonum se stejnym HW je problem ponekud jinej, prodavat je o tretinu levnejc tak to je super kup.

Win 8 je sracka? zkousel si to sam? Ovlada se to vyborne pomoci kombinace klavesnice mys - jenom mysi je to trosku horsi. Na ten vzhled si clovek celkem rychle zvykne. (i kdyz by to asi mohlo bejt lepsi a nektery veci jako start desktopu jsou porad nedoreseny)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ttxman Ukaž mi Android, nebo Apple telefon za 14000Kč, který jako úplná novinka nebude za 4 měsíce umět nejnovější aplikace.
TO je ten velký rozdíl. Na Androidu 2.3 pustím aplikace udělané i pro ICS, pokud to zvládně HW, ale na Lumii nespustím nic, co by bylo nativně napsáno pro WP8.
Je to velký fail Nokia a MS, že se nedomluvili dopředu, aby alespoň Lumia 900 měla HW kompatibilní na WP8. To by totiž prodej Lumie 900 velice podpořilo oproti konkurenčním WP telefonům, takhle ji to naopak zabilo, pokud nezlevní tak na 5-6000.

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ttxman @jfb: Ano vydavani nokiackejch telefonu je uplne zcestny to je fakt :)
To s kompatibilitou androidu neni tak uplne pravda. ICS prinesly peknou radku API funkci, ktere by fungovali i na starsim hardwaru, ale proste ve starsich verzich nejsou. (text to speech dostupnej z javy, sjednoceny pristup ke vsem kontaktum, API kalendare, novinky pro prehravani audia/videa). Takovou aplikaci nejenze nespustis v ve 2.3, ale ani je neuvidis na marketu takze na ne clovek moc nenarazi.

Plus ten detail, ze kdyz WP8 spusti vsechny starsi aplikace znamena, ze kdyz nepouzijes novy API a vyrobis WP7.5 aplikaci tak pujde vsude. a slibovany WP7.8 snad prinesou cast novych API z windows 8 do starsich telefonu, takze kompatibilni aplikace pujdou psat lepe.

Me osobne se ovladani WP7 libi, ale chybi mi moznosti, ktery WP8 doda (minimalne pametova karta, nativni aplikace a snad i aktualne vykony HW)

Hurec
Hurec
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 je strasne nelogicke kdyz nokia vydava svuj trumf 9stovku za cca 11haku , vydavat a prezentovat novy win8 , na ktery nepujde prejit z 7.5 ..... Nokia zaspala uplne dobu. Prvne mrtvy symbiant , ktery nebyl spatny na zacatku , jenze pak mela nokia jit tez do androidu a myslim ze by ten pad nebyl tak velky. Nokia se poslala do kytek uplne sama
Android je jaky je , ale opravdu potrebujete aby se vam aplikace otevrela o 0,3sekundy driv?

LoPiO
LoPiO
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hurec No nevidim dovod, preco by mala ist Nokia do androidu. Tolko vyrobcov robi telefony na android, ze sa mi zda, ze ani to nema zmysel za tie peniaze.

To, ze nebude mozne upgradovat z win 7.5 na win 8.0 je to iste ako ked ste na svoj telefon z 2.3 androidom nedostali 4.0. Proste niektore funkcie su take, ze upgrade nie je mozny alebo zachovanie kompatibility znamena problemy.

Aj tak si myslim, ze to niekto zase portne, takze je to jedno a IT maniaci nebudu mat problem.

Osobne stale cakam ako sa to s WP vyvinie a vobec s celym win8.

Inak problem MS je, ze windows 8 prezentuje tak ako keby vsetko kde je win8 je kompatibilne. To, ze to rozlisuje x86 a arm verziou nie je bohvieco. Napriklad taky Apple ma MacOS a iOS. Viem co kde mozem spustit.

S prvu som bol nadseny, ze pojdu spustit aj x86 aj arm programy vsade, ale stale to znie ako utopia a zatial si neviem predstavit.

Podla by mal ist MS cestou Apple na pc optimalizovany system a na smartphony/tablety dalsi optimalizovany system. Zatial tato kombinacia funguje k spokojnosti ich zakaznikov, co je hlavne.

Inak to prepojenie cez live ucet je super. Viem, ze paranoici maju problem, ale pre ludi, ktori nemaju cas nastavovat synchronizacie kade tade a kaslat sa s kazdym zariadenim zvlast je to super.

lordmystic
lordmystic
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu nemám v úmyslu rýpat, ale tenhle článek píše autor který ani neví že má MS svůj SkyDrive. vypadá to že autor neměl vůbec tu čest ani s W8, protože na spousty otázek které klade v článku by si rovnou odpověděl. proboha proč by nebylo možné k Surface Pro připojit externí USB zařízení? vždyť to bude normální PC jen menší velikosti s plnohodnotným desktopovým systémem, vylepšenými W7. metro bude pak bonus pro ovládání pomocí dotykové vrstvy.

já si naopak od autora myslím že zvolený přístup MS je revoluční, alespoň ve stejném smyslu jako byl revoluční iPhone. ten také v podstatě není nic nového, pouze kombinuje věci které se dříve nekombinovali. to samé dělá Surface.

osobně si takové zařízení dokážu představit do práce - výkonný notebook s plnohodnotným desktopem, tedy plně zpětně kompatibilní! ovšem po práci ho vezmu sebou na tenis a mám pohodlný tablet pro konzumaci obsahu. vždy se ale budu moci přepnout zpět do desktopu a klidně u piva si sestříhat jednoduché video v sony vegas!

takže trend je jasnej, mít jedno zařízení stále sebou, k tomu cloudové služby, firemní aplikace terminálově, pro konzumaci obsahu tabletová koncepce, plná synchronizace a podobné ovládání i s telefonem.

takže kombinace Windows Phone telefonu a Surface Pro mi přijde nejen dokonalé spojení pro firemní klientelu, ale i pro domácí uživatele, ideálně třeba pak pro studenty nebo všechny kteří cestují a na PC pracují na různých místech.

Surface Pro nahradí notebook a tablet. alespoň tak to plánuje MS. má šanci uspět, ale i přes veškerý můj optimismus si myslím že zase něco podělá, protože MS je nepoučitelnej zamrzlej moloch který poslední roky neumí vymyslet fungující ekosystém, pořádné inovace a neumí to vůbec prezetovat a prodat. uvidíme třeba teď se to zlomí, rozehrané to má solidně.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 03:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lordmystic souhlas. klavesnice z toho dela pouzitelne a univerzalni zarizeni. a design je skvely.

motodriver
motodriver
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lordmystic to neřeš, rybka je stará ovce, to je jako když píše obr o amd, vůbec bych tento článek neřešil jsou opravdu na úrovni té ovce co si žvýká trávu někde na pastvě

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Parada, dneska musim s autorem souhlasit snad ve vsem. Navic je clanek nestrane napsan bez autorovi preference znacky. Ms mam rad, ale to ze vydaji dve nekompatibilni zarizeni nechapu. Navic vidim budoucnost v konceptu transformer. S mw8 nebo linuxem by to byl super ultrabook na praci a doma z nej strhnu display a mam tablet pro zabavu na gauc. Dve zarizeni jsou snad to nekdo udela.

lordmystic
lordmystic
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kingbean]Ms mam rad, ale to ze vydaji dve nekompatibilni zarizeni nechapu.[/quote]
co je na tom k nepochopení - jedno bude plnohodnotný desktop (notebook) který bude mít navíc mi možnost přepnout do metra a používat jako tablet pomocí prstů a druhý bude jen jako čistý tablet - větší verze WP telefonů. pro mě je to logické když už zvolil MS tuto cestu. z pohledu uživatele také nejsem nadšen jakou cestou se MS vydal u svých Windows 8, ale pomalu to začíná dávat smysl jak to myslel. teď jen aby to fungovalo...

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lordmystic Rozdil chapu, ale znaceni je nestastny. Navic pro me by lakadlem byla vzajemna 100% kompatibilita s desktopem a ne ze neco jo a neco ne.

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Cokoliv pro metro je kompatibilni. _Jenom to pojmenovani meli udelat neco jako W8:METRO a W8:Profesional :)

Ta drazsi verze ma navic zpetnou kompatibilitu, smysl to dava. Jediny co sem cekal navic byla kompatibilita .NET aplikaci s nastavenim any CPU.

skipped1
skipped1
Level 17 Level 17
29. 6. 2012 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ondřej Morávek]Verzování souborů samozřejmě umí, dobrým příkladem je složka WinSXS. Taktéž umí ukládat různé verze souborů a vyvolávat je přes Body obnovení či zálohování.[/quote] tak ted sem si malem poprskal monitor ... zrovna tuhle slozku bych jako priklad zvladnuteho verzovani nedaval, kdyz je schopna narust do velikosti 20GB a nejdou z ni vyhodit veci, ktere davno nejsou potreba

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skipped1 Ja bych tu videl 2 problemy :)
1)Tech 20GB co ti to ukazuje je vlastne chyba pruzkumnika. Neumi detekovat hardlinky ntfs takze vetsina tech souboru tam fyzicky neni, jsou v adresarich programu.

2)Zadnej jinej OS nema nic lepsiho. Resit nekompatibilitu ruznejch verzi balicku na Linuxu ylo kdyz sem to naposled zkousel peklo hlavne v pripade, ze si chces nahrat neco co v repozitarich nemaj.
U windowsu to pritom jde a cenou za to je virtualne prifouknutejch 20GB na disku.

Mimochodem jak muzes vedet, ze nejsou potreba? A mimochdem smazat to jde, akorat si s tim musis dat trochu prace .

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Olda79]Jinými slovy, problém to skutečně je :lol: .[/quote]

Cyrixu to šlo, Via to umí, Transmeta to dala, Čínani taky.. no nepochybuji že by to dal i malejměkkej kdyby se trochu víc zamysleli :)

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie Ano navrhujou CPU tak aby se na nich dala jednoduse provadet emulace x86 architektury. (mimochodem vlastne to delaj vsichni, jelikoz stejne CPU behaj nad mikroinstrukcema do kterejch si to samo z x86(-64) preklada) Kdyz to vezmes takhle tak to neni problem Microsoftu, ale Intelu.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
29. 6. 2012 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Olda79]Jinými slovy, problém to skutečně je :lol: .[/quote]
To jo. Ale ne neřešitelný. Jak složité by to bylo, to už je jiná otázka...

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituji: "...rozčilené davy se poženou za prodejci hardware a budou se domáhat vrácení peněz..."
Když tito "prodejci" neumí nebo nechtějí vysvětlit, že to není/nebude kompatibilní tak je to jejich problém :roll:
Podle toho, co se na internetu šušká, tak se MS snaží o ekosystém a pokud se mu to povede společně s reklamou, pak mu mohu pogratulovat. Nicméně s jeho secure boot bych mu naopak natřískal - hold snahy svázat uživatele ať již výše zmíněným ekosystémem či nějakou další fičurou, jsou stále větší. Hold, aby na nás všechny někdy někdo něco měl :lol:

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ttxman]Hlavne ze spousta androidich telefonu je zvukove super :). Nemluve o tech chrastitkach co davaj k iPhonu jako sluchatka.

Mi ukaz android co dostal oficialne 3 velky aktualizace. Snad vsechno co s WP7 vyslo dostalo aktualizace WP7 > (nejaky mensi)> WP 7.5 > a bude WP7.8.

To, ze nokie vydava telefony se stejnym HW jako pred 2 lety a cena proti android telefonum se stejnym HW je problem ponekud jinej, prodavat je o tretinu levnejc tak to je super kup.

Win 8 je sracka? zkousel si to sam? Ovlada se to vyborne pomoci kombinace klavesnice mys - jenom mysi je to trosku horsi. Na ten vzhled si clovek celkem rychle zvykne. (i kdyz by to asi mohlo bejt lepsi a nektery veci jako start desktopu jsou porad nedoreseny)[/quote]

--Takze neviem ako Ty ,ale ja mam SGS 1 ,wolfson Dac ,root, voodo sound control + a amp player.... ,staci ?? k tomu sennheiser ie8 ,staci ?? -nevytahujem sa ,kebyze ano ,tak poviem ze mam customi za 1300 eciek,..., alebo naj. seriovo vyrabane spunty -westone 4...
-kto vie o com je rec ,vie..., kto nie -je zadubenec..., napr. aj taky moj sgs ,ma aktualiazacie.., sgs 2 tiez..., a pod. ...., celkovo su nokie naozaj sracky (a podla mna boli aj predtym) ,ale teraz je to na 100% ..

ttxman
ttxman
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 Ano nikdy sem nokii nemel nejak rad, cenova kategorie je proti androidu aktualne zcestna, a pokud nebudou stat minimalne o 1/3 min je to prakticky neprodejny. Toje kritika proste vyzniva tak, ze vsechno s WP7.5 je totalne k nicemu, proto sem se ozval.

Proste jenom tvrdim, ze velka cast telefonu na androidu ma stejny chyby jak ty nokie. Na vetsinu z nich nevyjde ani 1 aktualizace na novej system a kdyz tak to trva skoro rok. Ty mas jeden z tech nejlepsich, s vybornou podporou, ale klesni k telefonum co pri uvedeni staly pod 10000Kc (klidne i ty od samsungu)) a priber ke srovnavani i jiny vybobce telefonu s WP7.5 (ktery na tom cenove i kvalitou jsou lepsi)

necronancy66
necronancy66
Level 1 Level 1
29. 6. 2012 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ico33 :-D ... takze neviem ako TY, ale ja mam vacsieho. Nevytahujem sa, ale kto vie o com je rec, vie..., kto nie - je zadubenec. Amen ;)

Smarty
Smarty
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase rybkovina. Příště doporučuju ještě víc obrázků a rozdělit to tak na 20 kapitol. Mícháte páté přes deváté a k tématu neřeknete skoro nic.

firelight
firelight
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ttxman]To s kompatibilitou androidu neni tak uplne pravda. ICS prinesly peknou radku API funkci, ktere by fungovali i na starsim hardwaru, ale proste ve starsich verzich nejsou.
......
Takovou aplikaci nejenze nespustis v ve 2.3, ale ani je neuvidis na marketu takze na ne clovek moc nenarazi.
.....
a slibovany WP7.8 snad prinesou cast novych API zwindows 8 do starsich telefonu,takze kompatibilni aplikacepujdou psat lepe.
[/quote]

dovolím si poukázať na Android support library:
"The Support Package includes static "support libraries" that you can add to your Android application in order to use APIs that are either not available for older platform versions or that offer "utility" APIs that aren't a part of the framework APIs".

firelight
firelight
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=lordmystic]proboha proč by nebylo možné k Surface Pro připojit externí USB zařízení?[/quote]
ja som osobne toto pochopil ako otázku na podporuj externých zariadení pre RT verziu, na čo autor narážal sú drivery, teda či budú výrobcovia musieť dodať ovládače, alebo budú nejak kompatibilné (čo nevidím 2x rúžovo)

cz_c0r0ner
cz_c0r0ner
Level 1 Level 1
30. 6. 2012 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím všechny, v drtivé většině s autorem nesouhlasím, neboť spekuluje nad něčím, co v životě neviděl(na vlastní oči), neměl v ruce a má pouze informace z internetu(z poloviny JPP). Spekulovat nad cenou a kompatibilitou nefinálních produktů mi přijde jako odhadovat úrodu meruněk ve španělsku přístí sezónu. Prostě nesmysl.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
1. 7. 2012 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cz_c0r0ner No, tak uvidíme, jak to dopadne... třeba se trefí... ostatně, o tom ta spekulace je. Já si to taky myslím. Holt Mikrosoft neumí a mnohokrát už to dokázal. Vždy dobře nakročí, ale pak to buď úplně odřízne, nebo potřebuje ještě jednu, znova prodanou verzi, ve které utopí mraky prostředků na marketing, takže to vlastně odřízne. Podle mně by to možná chtělo Balmera nahradit někým soudným....

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
1. 7. 2012 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to konvertible, a pouzivam tak i tak. Ma to w7. Co mam dodat. Nepotrebuju nejakej surface.

Reklama
Reklama