Zpět na článek

Diskuze: Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Twan
Twan
Level 1 Level 1
3. 6. 2014 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dubak]chcem sa opytat autora ako to bolo pri vysokom rozliseni ja mam 780 lightning kartu a 3 x 20 palcove monitory s celkovym rozlisenim 4800x900 ale ked.....[/quote]

No problémem je na 99% FOV (Field Of View), což je prostor který vidíte na monitoru a uvádí se ve stupních. Pokud je úhel FOV velký, vidíte sice "za roh", ale 3D objekty se zdeformují zkreslením perspektivy.

Tento problém se dá většinou opravit v CFG hry, v konzoly a podobně. Chce odzkoušet nastavení u každé hry zvlášť, každá se chová jinak.

shuster
shuster
Level 1 Level 1
27. 3. 2015 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor v uvodnej kapitole clanku spomina, ze ID tech je zastaraly aj kvoli tomu, ze pouziva OpenGL a vacsina ostatnych hier DirectX (Direct 3D). Aj ked je dnes Direct X v popredi, aj OpenGL sa vyvija. Najvacsou devizou je to, ze dnes uz existuje vela portov na Android, hlavne starsich hier prave v ID Techu ;) A tak si mozeme na Androidoch zahrat napr. Return To Castle Wolfenstein, Doom, Doom 3, Quake, Q3A a dokonca aj Half-Life ci HL2. Primarne preto ze Carmack engine pisal predovsetkym pre OpenGL ;)

Michal Magda
Michal Magda
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra ma prekvapila. Je to ina strielacka ako doteraz. Po roku nudy konecne nieco zaujimavejsie. cakal som lepsiu grafiku, mozno viacej prepracovane bojove akcie, ale sto ludi sto chuti ale vela ludi bude spokojnych ze to spusti aj na stredne vykonnych pc, poniektori aj na notebookoch. Hre davam aj napriek par nedokonalostiam 9/10. :)

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Magda Ja hram na ulrtabooku a fici mi to super 900p aj na high setings je grafika v pohode
Uz som na konci
Hra je jak zmiesanina Fear s halflife

kolibrik
kolibrik
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím s hanbou přiznat, že už asi patřím do starého železa, protože jen tak si mohu vysvětlit, proč s autorem nesouhlasím v tak zásadní věci, jako je názor na kvalitu grafiky.
Zatímco pan autor grafiku hodnotí jako podprůměrnou, mě připadá krásná až do té míry, že se ve hře často zastavuji a jen tak se kochám, jak to ti autoři vkusně udělali a jak detailně a pečlivě mají ten svět zpracován. Je tedy pravda, že spíš mluvím o designu a celkovém uměleckém dojmu než o textuře na zdi.
Kupříkladu poslední Crysis jsem si ohledně grafiky vyloženě neužil. Po technické stránce je to asi dobře udělané ale mě z všech těch efektů bolely oči. :oops: :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik Hele mam stejnej názor, to čemu se dneska řiká hnusná grafika já považuju naopak za dobrou grafiku. Nejvíc se mi líbila grafika v letech 2004 - 2005. Pak začaly ty otravný efekty jako DoF, motion blur a podobně a často dnešní hry nedosahujou ostrosti textur a kvality nasvícení ani kvality jako měl Doom3 nebo FarCry.
Nejde o to honit si brko nad ňákejma otravnejma rozmazávacíma efektama který jenom maskujou to že je ta grafika mizerná. Jde hlavně o to stylizování grafiky a designový a umělecký ztvárnění. Wolfenstein by asi neměl tu správnou atmosféru kdyby byl plnej rozmazávacích efektů že by v dálce ani nebyly vidět hákáče na vlajkách.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik Presne tak !
To iste som robil aj ja..
Ta sietka na rukach je cool :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik Crysis 3 je konzolová sračka, ani jsem to nedohrál, nemam chuť to hrát.

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Len preto ze to vyslo na konzolach prv?
Nechapem tvoje zmyslanie co sa hanbis zato ?

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Ethos: Crysis 3 je hodně špatná hra na PC. Naprosto otřesný ovládání - změna zbraní a podobně. Nízkej FOV, ale jako fakt hodně nízkej, to je jak když koukam přes dalekohled a nepodařilo se mi to změnit a input lag - něco co bych u střílečky od technologicky založený firmy fakt nečekal.
Celkově se to na PC moc nedalo hrát, je to jenom odflákle port z konzole. Nechápu proč si vývojáři nevezmou příklad třeba ze Zaklínače. Jsem zvědavej na toho Wolfíka, jestli je pravda že je to podobný jako RTCW tak se na to fakt těšim, už to mam objednaný. :D

Arc
Arc
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik tobě připadá krásný styl grafiky, autor ale hodnotí technickou stránku (a v obou případech souhlasím, technická stránka je podprůměrná, ale stylizační je nadprůměrem)

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arc Technicka? ako to myslis zastarala?
ale to smze titanfall facha na zastaralom engine to je ok to sa prepaci...

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik U C3 mě ani tak nemůžu říct, že by mě bolely oči, ale některé scény )a že jich nebylo málo) byly tak přeplácané, že jsem se v tom ztrácel. A to mě vždycky unavilo a taky naštvalo.

Michal Magda
Michal Magda
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kolibrik]Musím s hanbou přiznat, že už asi patřím do starého železa, protože jen tak si mohu vysvětlit, proč s autorem nesouhlasím v tak zásadní věci, jako je názor na kvalitu grafiky.
Zatímco pan autor grafiku hodnotí jako podprůměrnou, mě připadá krásná až do té míry, že se ve hře často zastavuji a jen tak se kochám, jak to ti autoři vkusně udělali a jak detailně a pečlivě mají ten svět zpracován. Je tedy pravda, že spíš mluvím o designu a celkovém uměleckém dojmu než o textuře na zdi.
Kupříkladu poslední Crysis jsem si ohledně grafiky vyloženě neužil. Po technické stránce je to asi dobře udělané ale mě z všech těch efektů bolely oči. :oops: :)[/quote]

suhlasim sice crysis 3 mal velmi krasnu grafiku, ale kazili ju efekty,rozmazania vybuchy vsetko prekreslene. Wolfenstein ma cistejsiu grafiku sice mas pravdu ze nema textury hi-res ale ma to cistejsi obraz. Aj ja som sa tesil na Crysis 3 ze wooou aka grafika ale po 20 minut hrania mi prisla priemerna, ale wolfenstein ma bavil do konca :)

Tomas_2002
Tomas_2002
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím. Mě to na i5 s HD7970 a 8 GB RAM na nejvyšší detaily moc neběží.

Michal Magda
Michal Magda
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomas_2002]No nevím. Mě to na i5 s HD7970 a 8 GB RAM na nejvyšší detaily moc neběží.[/quote]

skus pretaktovat procesor a graficku kartu . HD7970 ma dobry OC potenciala a aj vykon dost podskoci

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z mého pohledu, jako obyčejného hráče, pěknou herní grafiku dělá atmosféra a celkové zpracování scény, ne množství efektů, které ve hře nakonec tak nějak zaniknou v šumu.
Zpracování nového Wolfa i Rage pro non-geeka velmi atraktivní a dobře koukatelné. Starému Rage pouze chybí detailní textury na které jsme dnes už zvyklí. Zpracování např. postav a tváří je ale u obou nádherné.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
28. 5. 2014 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz Je to tak, podobné to bylo i u Rage. Grafika působí opravdu zastarale po stránce efektů a kvality stínů a osvětlení (dost mi ten styl připomíná Fallout 3, a to je proboha už šest let stará věc), ale má to své kouzlo právě díky pečlivějšímu vymodelování prostředí, detailním modelům, díky kvantu zbytečností, co se všude povalují, díky megatexturám, které netrpí na rušivé opakování, a ve výsledku to nepůsobí tak sterilně jako v některých hrách, kde je engine po technické stránce dál.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner abych pravdu řekl mě osobně připadá megatexturing, který má stále problém s donačítáváním textur rušivější než opakující se textury které jsou načtené ihned

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jsem psal už jinde dávám přednost zábavě a hratelnosti nad rádoby úžasnou grafikou... Vemte si hru PORTAL 2 grafika normální ale nápad a zábavnost úžasná... Proti tomu stojí hry s nadupanou grafikou, ale takové které lze dohrát do 5ti minut a nebo takovou lineárností, že by to zvládla cvičená opice... Mým brutálním zklamáním byla hra MAFIA2... lítání od bodu k bodu na mapě... Oproti jedničce zábavnost na bodu mrazu...

kolibrik
kolibrik
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=KOCHREN] dávám přednost zábavě a hratelnosti nad rádoby úžasnou grafikou... [/quote]

Ano zde souhlasím. Proto mimo jiné už moc nové hry nehraju a spíše se zaměřuji na indie/alternativní scénu a staré hry.

Pokud ale musíme mluvit o grafice, pro zajímavost dodávám, že grafika ku příkladu zrovna u Portalu 2 a vlastně i Portalu 1 mi přijde svým způsobem lepší, než třeba u nového Crysis. Je to takový ten styl grafiky, který se nějak zvláštně blíží realitě a dá se tomu věřit. Vlastně tohle mám třeba i u Half-life 2 a datadisků, což je už dnes prehistorická záležitost ale ta grafika je prostě dobře udělaná.
Nebo stará Arma 2 kterou jsem když byl in DayZ po letech oprášil. Velmi mne překvapilo, jak reálně to působí. Když běžím lesem, je to jako bych opravdu běžel lesem i když vidím, že technicky je to nedokonalé. U nových her mám vždy pocit jako bych běžel nějakou kouzelnou barevnou omalovánkou.. :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolibrik FarCry, HL2, možná i ten Doom tak bych mohl pokračovat.... tyhle hry maj pro mě hezčí grafiku než dnešní nudný odfláklý hry bez propracovanýho level designu a správný stylizace grafiky. Ty dnešní rádoby reálný nereálný efekty mě fakt vytáčej. Hlavně ve hrách který jedou na unreal enginu je to zvěrstvo a pak novej Crysis a Metro LL - to je ohavnost nejvyššího kalibru, přitom první Metro vypadalo luxusně.

Deben
Deben
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MB: MB Gigabyte 870A-USB3 - AMD 870, DDR3, s. AM3+, ATX
CPU: Quad-Core Phenom II X4 980 Black Edition (3700Mhz)
Chlazení CPU: CoolerMaster Hyper 212+
RAM: Kingston HyperX XMP 8GB (4x2GB) DDR3 1333
Grafická karta: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II 2GD5/OC (2048Mhz)
Zdroj: Corsair Gaming Series 600W

A hra mi běží na 60+fps když ji dám na uplné máx tak jsem na nejakých 30-40fps a ten kdo není naročnější to bez obav dá na starší sestavě tak cca 2-3 roky nazpět :) :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deben Prosimtě já hrál na Core 2 Duo Zaklínače 2, ňáýho wolfa co má nároky jak RAGE nebo Mass Effect 3 rozjede uplně každej kdo nemá integrovanou grafiku a atoma. :D

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je každopádně super a díky za fajn test HW nároků, ale v tom případě moc nechápu, proč mám dropy až k 20 FPS ...

MB : GB B85M-D3H
CPU : i3 4330 (3.5GHz)
RAM : 2x4 GB 1600 MHz, CL8
VGA : GB R9 270 OC verze
PSU : 500W Seasonic
HDD : Seagate 7200.14, 1TB

Jinak hraju to na 1920x1080 a med detaily a stejně mám FPS dropy.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arm0r! Mas to nastavene ako tuna + zapnute strankovanie?

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik Pravě, že mám a ty fps jsou nižší, než je to tady. Nevim pravě jestli tady jsou jen maximalni FPS, nebo prumer, ale fakt netusim. nejnovejsi catalysty (ne beta), ovladace, directx, aktualizace od win, vypnute ostatni programy nepotřebné a stejně je to takové :confused:

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
28. 5. 2014 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik @Arm0r!: Co pozeram rozne fora tak my s AMD mame skratka problem.Mam tiez R9 270 OC s ovladacom 14.4 a FPS dropy su krute...
vecer skusim 14.6 beta driver.

michalos
michalos
Level 20 Level 20
28. 5. 2014 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik @AndyF1: AMD to určitě z pár měsíců opraví, tak nebojte klucí :)

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
29. 5. 2014 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik @michalos: Low FPS a trhanie som prekvapivo neocakavane vyriesil prekopirovanim celej zlozky hry z 1,5 TB bezneho HDD na SSD. Pomaly HDD nestihal priebezne dodavat casti textur do VT bufferu a tym padom GPU nemala co pocitat. Resp FPS lietalo hore dole spocitala a zas cakala na doplnenie.

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcem sa opytat autora ako to bolo pri vysokom rozliseni ja mam 780 lightning kartu a 3 x 20 palcove monitory s celkovym rozlisenim 4800x900 ale ked to nastavim v hre je to divne roztiahnute az sa to neda hrat tak musim byt na jednom monitore..viete k tomu dat blizsie info...je mozne ze mam daco v nvidia control panely zle nastavene??? BF4 ide plynule na surrounde a obraz je krasny

Herpes
Herpes
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Intel i7 nebo ekvivalent AMD...:DD

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Herpes AMD má ekvivalent k i7? Bych se divil kdyby měli ekvivalent k i3. :D

kalam
kalam
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FPS bez AI. Docela sranda a oni to lidi ještě chválí. Do je fakt už moc. Se směju současným hrám, když vidím jaké bylo A.I např. v F.E.A.R tak je mi z Wofla naprosto špatně i rozlišení textur bylo snad vyšší ve F.E.A.R než v tomhle. Tak tupou hru jsem prostě dlouho nehrál.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Hele mě je grafika taky víceméně někde a on by to neměl být hlavní faktor hry, ale mě prostě neskonale sere, když se otočí myší a nemám tam textury, to bych vraždil. Jinak ta grafika je opravdu pod průměrná a opravdu žasnu, že to vydali i na ps4/xone. Tohle mě být jen na ps3/xbox 360.

genius2000
genius2000
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam To doskakovani dela nastaveni VT Cache size, na Radeonu 4850 jsem hru ani nespustil, ale kupodivu jela na Intel HD 4000 s natavenym 1GB pameti. Kdyz jsem mel VT Cache na low, tak textury doskakovaly porad. Na medium uz to bylo stezi postrehnute.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Tak se koukni na RAGE, ten engine bude asi celej špatnej když po několika letech nedokázali vyřešit doskakování textur a jejich velikost. Aby měla hra s grafikou na úrovni roku 2006-2007 50GB je fakt úlet. Ale jinak grafika je mi u řitě, já chci atmosféru a hratelnost jako v RTCW.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
28. 5. 2014 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..to je ZeniMaxu, tak to vysvětluje vše. :D ZeniMax je další podobný EA a Blizzardům.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core i5 2500K/4000Hhz
4x4GB ram 1866Mhz
GK AMD HD6950 2GB
SSD 64GB Vertex II

Grafická stránky mě rozhodně neuráží, líbí se mi hratelnost, příběh i prostředí. Perfektní jsou i postavy a videa po dlouhé době nemají chybu.

Nejsem žádný odpůrce, ale MoH i COD mně už nudí a nejsem schoný to dohrát do konce, kdybych to měl platit tak to ani nezkusím.

V poslední době mě bavil FarCry3, super volnost, perfektní příběh, tuning věcí, lov, co dodat. Bavila mě nová Lara, nádherná scenérie, kouzelný příběh, parádní lukostřelba. Pak dlouho nic a máme tu konečně hru, u které se člověk dobře pobaví a grafika může urazit jen recenzenta. Těším se, až bude hra na Steamu za rozumný peníz a budu moci tvůrcům poděkovat za dobrou práci!
- QproTest

genius2000
genius2000
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom bych k testu dodal ze sic hra vyzaduje pouze OpenGL 3.3, ktere maji i starsi grafiky, tak diky neoptimalizaci pro starsi HW se me hra na Radeonu 4850 neprenesla pres uvodni menu. ALE prekvapilo me, ze na Intel HD 4000 jsem hru v pohode dohral v rosliseni 1280x720.

Jari
Jari
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Michal Magda]Hra ma prekvapila. Je to ina strielacka ako doteraz. Po roku nudy konecne nieco zaujimavejsie. cakal som lepsiu grafiku, mozno viacej prepracovane bojove akcie, ale sto ludi sto chuti ale vela ludi bude spokojnych ze to spusti aj na stredne vykonnych pc, poniektori aj na notebookoch. Hre davam aj napriek par nedokonalostiam 9/10. :)[/quote]

Takisto sa mi hra paci. Watch dogs ma sklamalo,pre ma fail,ktory kupim tak max na steame vo vypredaji. Wolfa som kupil a nesmierne ma prekvapil. mam super pocit zo strielania.milujem fasisticku tematiku. a blaskovicov hlas a celkovo postava sa mi uplne paci. a s grafikou nemozem suhlasit. pre mna je grafika pekna az na dake textury. zvlast ked pridam 4xMSAA cez konzolu hry. pre mna 9/10.KONECNE DOBRA HRA PO DLHEJ DOBRE!!! Este by to chcelo GTA V a Last of Us na PS4 :DDDD

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kto sa chce pohrať s konfiguráciou, môže skúsiť podľa tohto článku (odporúčam aj diskusiu pod ním):

http://www.dsogaming.com/news/wolfenstein-the-new-order-new-tweaks-discovered-properly-adjust-fov-completely-disable-dof/

Jari
Jari
Level 1 Level 1
29. 5. 2014 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kolibrik]Musím s hanbou přiznat, že už asi patřím do starého železa, protože jen tak si mohu vysvětlit, proč s autorem nesouhlasím v tak zásadní věci, jako je názor na kvalitu grafiky.
Zatímco pan autor grafiku hodnotí jako podprůměrnou, mě připadá krásná až do té míry, že se ve hře často zastavuji a jen tak se kochám, jak to ti autoři vkusně udělali a jak detailně a pečlivě mají ten svět zpracován. Je tedy pravda, že spíš mluvím o designu a celkovém uměleckém dojmu než o textuře na zdi.
Kupříkladu poslední Crysis jsem si ohledně grafiky vyloženě neužil. Po technické stránce je to asi dobře udělané ale mě z všech těch efektů bolely oči. :oops: :)[/quote]

Tiez si myslim,ze grafika je super. + hlavna postava je super, dej, pocit zo strielania. vyklananie, zbrane, atmosfera, humor, vsetko je super! pre mna must have hra :) KONECNE ma daka hra bavi po dlhej dobe.

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
30. 5. 2014 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=AndyF1]Low FPS a trhanie som ...[/quote]

Díky za poznatek, SSD prozatím nemám, ale plánuji ho brzo koupit. Tak doufám, že do tý doby vyjdou i nějaký aktualizovaný drivery pro AMD grafiky.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
30. 5. 2014 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Arm0r!][quote=AndyF1]Low FPS a trhanie som ...[/quote]

Díky za poznatek, SSD prozatím nemám, ale plánuji ho brzo koupit. Tak doufám, že do tý doby vyjdou i nějaký aktualizovaný drivery pro AMD grafiky.[/quote]
Skusal som 14.4 aj 14.6 beta rozdiel nula cela nic. Uvidime mozno nove drivery pomozu pri low end grafikach ale ako vidime aj tuto v teste na mainstreamovych GK a lepsich to uz teraz ide na high stale na FPS cape 60. Takze AMD nema motivaciu nejak specialne upravovat driver. Tiez som zvedavy ci sa podari odomknut ten FPS cap aby to malo zmysel benchmarkovat a pouzivat so 120/144Hz monitormi.

Reklama
Reklama