Yahoo přejde na nový systém práce s reklamou
Internetový gigant zveřejnil detaily o novém reklamním systému známým pod jménem AMP!
Společnost Yahoo v neděli zveřejnila detaily svého webového reklamní systému, jenž jejím partnerům umožňuje přístup na jeho reklamní plochy online. Díky velmi očekávanému systému, známým pod pojmem AMP!, zamýšlí Yahoo zjednodušit způsob nákupu a prodeje online reklamy inzerentům, reklamním agenturám a tvůrcům webových stránek.

Nový systém, dříve známý pod jménem Apex, také umožní Yahoo obsloužit více než 500 milionů nových webových uživatelů měsíčně. Management Yahoo doufá, že AMP! bude jeden z nástrojů, který pomůže právě začínajícím webovým stránkám k úspěchu. Tento projekt je také jedním z důvodů, proč nechce Yahoo akceptovat nabídku na převzetí společnosti odMicrosoftu, jež činí 42 miliardy dolarů. Podle vedení Yahoo došlo k hrubému podhodnocení jeho majetku.
Internetový gigant také zamýšlí poskytnout individuální kapacity pro prodej reklamy napříč celým webem Yahoo.com. Podle zdrojů ze společnosti bude AMP! uvedeno do provozu ve třetí čtvrtině tohoto roku.
Zdroj: Reuters