Zpět na článek

Diskuze: Zowie ZA11, ZA12 a ZA13: herní myš ve třech velikostech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

solely
solely
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi, ZOWIE mám FK1 a nedám na tuhle značku dopustit, po testování hromady jiných myší je jediná, která SKUTEČNĚ padne do ruky, má postraní tlačítka na svém místě a co do přesnosti, konkurenci drtí.

btw. Dát jako mínus "Střídmý design" je hodně divné. To je tak suběktivní věc, že to nelze hodnotit. Navíc je to ryze herní myš a v progamingu vysoko hodnocená právě pro střídmý design, který měla legendární MS IntelliMouse, kde nic nepřekáží hraní.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely "Střídmý design" by mel byt dan do plusu a ne minusu, souhlas

JirkaH
JirkaH
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I já se připojuji k poděkování za recenzi. Když mi odešla MS Intellimouse Explorer 3.0 EEuro, hledal jsem dost dlouho. Nakonec s přehledem vyhrála Zowie EC1-A, oproti recenzovaným je tvarovaná na pravou ruku. Je to opravdu výborná myš, žádné zbytečnosti,to co má dělat plní naprosto spolehlivě.

Thommas
Thommas
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekná recenzia, dobre sa to číta, chválim. Zároveň ale, uviesť do negatív jednoduchý design je príliš odvážne, to by som tam nedával.

Zároveň by som sa chcel spýtať: oplatí sa výmena SS Rivalu za ZA12? Na Rivale mi vadí vyššia hmotnosť (~ 120-140 gramov), po nalepení dodatočných skatov mi senzor skáče alebo mrzne (na QCK+) a už mi lezú na nervy tie svetielka na nej. Oplatí sa výmena? Vďaka.

homer-cs
homer-cs
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thommas U Rivalu si podsviceni muzes vypnout

maris35
maris35
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám myš Zowie FK1, která nemá akceleraci, ale když to vyzkouším ve hrách, tak tam je, takže za to určitě může OS, mohl by mi někdo pls poradit jak vypnout akceleraci ve Win8.1.?

Plow
Plow
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O této myši dost uvažuji, ale v žádné z recenzí jsem se nedozvěděl jak se nastavují boční tlačítka. Je možná si na boční tlačítko nastavit například shift nebo třeba písmeno L? Pokud ano, tak jak? A jde to bez softwaru nebo potřebuji nějaký software třetí strany?

maxskater
maxskater
Level 1 Level 1
23. 7. 2015 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plow Toto není nativně možné, boční tlačítka jsou vždy mouse4 resp. mouse5

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
22. 7. 2015 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DPI lze u ZA12 nastavit ve čtyřech krocích a to 400, 800, 1600 a 3200 DPI.
U takto drahé myši je tohle skutečně neodpustitelné. V podstatě je to pro hráče nepoužitelná myš.

solely
solely
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun Nějak nechápu...
Myš má optický senzor takže naprosto ideální rozpětí pro hráče 400 - 3200 (3 200 defakto zbytečných). To není laserová myš, takže žádné marketingové nesmysly typu DPI 8 400.

99% FPS hráčů co hraje se ZOWIE jede 400 DPI.

Diesel477
Diesel477
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely Souhlasím, rozsah nastavení Dpi je bez problémů. Na FPS hry je 400-800 Dpi ideální (sám hraju na 900Dpi MOBA/RTS i FPS hry).
Žádný software je výhoda na lanky ale třeba pro mě to znamená, že pokud bude myš snímat moc vysoko při zdvihu, tak je pro mě myš nepoužitelná.
Proto půjdu asi do Mionix Avior 7000. Protože Avior má hodně dobrý software (ne jako malware od Razeru) a jde tam právě nastavit snímání při zdvihu.
A stejně nastavit profil nebo Dpi jde i bez softwaru (Razer, Steelseries atd.).
Pro mě Zowie a Avior jsou nejlepší myši momentálně. Bohužel Zowie nemá software a tak pokud mě snímání Zowie nesedne beru Mionix...

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
22. 7. 2015 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely Nikdo nemluví o rozsahu DPI, ale o krocích 400, 800, 1600 a 3200. U 2D ovládání (Desktop, RTS, MOBA apod.) jsem zvyklý na 1200DPI 1:1. Nevím poč bych se měl u myši za 1750,- přizpůsobovat na 1600 nebo 800 a nějak si ji zrychlovat nebo zpomalovat. Jestli 99% hráčů se ZOWIE jede na 400DPI, tak ani nechápu, proč tam ty další volby jsou.

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely @Diesel477: všetky myšky od zowie majú maximálnu výšku snímania pri zdvihu 1,8 mm. Som hrdým majiteľom FK 2014 a musím skonštatovať, že po desiatich rokoch hľadania ideálnej hernej myšky som našiel tú správnu u Zowie. Plus pre značku, Zowie je etablovaný merch na úrovni prvoligových progamingových brandov ako Steelseries, Razer alebo Roccat.

messer19
messer19
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun Presne. V tej cene je konkurencia o dost lepsia. Hoci som fanusik mysiek a klavesnic, ku ktorym netreba instalovat dalsi balast. Ale pri takej G502 s internou pamatou staci nainstalovat soft, nastavit tlacika a soft odinstalovat. Za podobnu cenu jednoznacne lepsie riesenie.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun díky, výborná recence. Osobně mně myš přijde drahá, ale já nejsem cílový uživatel.

Bezchybný jednoduchý design bych dal spíš do levého sloupce s klady.
- QproTest

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je to rozdělaný? Co to má za mikrospínače? Ani délka kabelu tam není. Jak vypadá kvalita provedení, materiálů?

Sorry, ale to je zase „recenze“ rozbalujeme krabici na šesti stranách. Víme o tom CENZURA, tak určitě si pudu koupit myš za 1700 když vo tom nevím vůbec nic že…

No ale tak jo, abych na to nehráb ani klackem, na to mi to stačí. Nezajímavá nelaserová myš kde se citlivost přepíná někde na spodku (rok 1998?) za ty prachy - předraženej Genius.

Pavel Urbánek
Pavel Urbánek
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Jestli chces, muzes psat recenze za me, nemam s tim problem. Domluv se s Wlkem.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Urbánek No jestli za to sou stejný prachy jak za zdroje, tak to snad pověsim na hřebík. Tyhle recenze zvládnu tři týdně, když se budu flákat jako teď v těch vedrech…

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 7. 2015 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Urbánek @Pavel Boček: No, to určitě. Už jen tenhle komentář je pro mě dostatečným varováním, abychom ti to na testy nedávali. Člověka, co myš apriori odstřelí od stolu jen na základě toho, že nemá laserový senzor (protože ho preferuju já), používá "tvrdé spínače" (protože já preferuju měkké, a i kdyby, odpor je mimochodem do velké míry závislý i na konstrukci tlačítka, že), a nemá tu správnou značku spínačů, kterou mám rád já, takže určitě houby vydrží, že...

Živě vidím ty recenze, kde je jedna z deseti myší označená za použitelnou na 40 %... a zbytek z nějakého neověřitelného důvodu neprojde (protože na tom v domácích podmínkách těžko otestuješ, jestli vydrží 5 milionů kliknutí, že). :D

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 7. 2015 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Urbánek @Adam Vágner: Odstřelil jsem to proto, že to má šmejdský čínský komponenty a přesto si dovolí za to říct prachy který stojí myši technologicky úplně jinde. Toto je předraženej Genius (ten už taky abys to pochopil na zdrojích, asi jako prodávat Eurocase (ty papírový šmejdy, ne ECO+) za 1500.

Kdyby to stálo hodně pod 1000, tak řikám, konkurence pro A4Tech. Tohle koupí magor. Genius má symetrický nelaserový myši se snímačem 1200+ DPi okolo 100 Kč. Třeba XScroll. Radši si koupit naráz pět myší do zásoby (nemálo lidí to tak dělá) a po dvou a půl letech je měnit…vydrží to 2× tak dlouho a pořád to přijde na třetinu.

Tvrdost se dá ovlivnit taky konstrukcí plochy nad mikrospínačem. A hlavně je možný použít kvalitní spínače ověřené značky, ne bůhví jakej odpad kterej nikdo neví, kdo vlastně vyrábí. Omron má tvrdý, měkký, všechno. Zakázkově vyrobí kterýkoli s delší životností.

solely
solely
Level 1 Level 1
23. 7. 2015 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Urbánek @Adam Vágner: Aha on Pavel Boček = Behemot. Že jsem si to hned nespojil. Neurotický studentík co mu nic není po chuti, kromě věcí, které si "otestuje", ohodnotí jako dobré a pak se je snaží v ČR neúspěšně prodávat.

Tak potom už to chování chápu.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 7. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Urbánek @solely: A, solely, blbeček co žvástá kraviny a myslí si že je důležitej jak psí říť.

Student nejsem už hodně dlouho, teď budu večerní kvůli tomu, že i díky blbečkům jako vy náš právní (ne)řád je kombinací středověku a Mussoliniho fašistické Itálie. Protože stát se přece musí starat, né, a všichni jsou kreténi, jenom režim ví všechno nejlíp, tak musíme mít nařízení pomalu už i na to jak si vytírat anál. V praxi se na to samozřejěm stejně z půlky se*e a jde jen o to mít páku naprosto na každýho naprosto za cokoli.

Copak neúspěšně prodávám? Že by kvalitní mikrospínače Omron, kterejch jsem už prodal přes 400 a budu muset naskladnit další pytel (a rozšířit sortiment)? Že by špičkový kondenzátory, kterejch ročně udám tisíce? Že by ESR metry, který jsou zpravidla prodaný do dvou týdnů po naskladnění? Že by dvoujádrový procesory pro Socket 939 kterých jsem už prodal kolem stovky ačkoli mi pravidelně choděj idioti jako vy tvrdit jak je to hrozně předražený a nikdo to ode mě nekupuje? Checht, zase jsem byl zvědavej na takový yntelygenty.

solely
solely
Level 1 Level 1
25. 7. 2015 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Urbánek @Pavel Boček: Jak říkala kouzelná babička: "Pravda se nedá ukřičet ani vyhnat z domu...".

Chápu tvé chování, jsi tím všeobecně znám a ví se i to, že si na tom urážení ostatních snažíš udělat reputaci po vzoru exotů jako je Radek Hulán nebo Jan Belka (stratos).

Na jednu stranu to funguje a je o tobě slyšet = taky forma reklamy, na stranu druhou budeš pořád mezi lidmi své úrovně a protože ten rozdíl nepoznáš, tak budeš tvrdit, jak ti to vyhovuje víc, než se bavit s blbečky jako jsem já.

Respektuji to, je to tvé rozhodnutí.
Konec debaty na osobní úrovni.

Ad hodnocení něčeho, co jsi neměl nikdy v ruce. Tím jen ukazuješ jak nejsi objektivní a tvé hodnocení tedy nemá žádnou váhu.

solely
solely
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Zowie používá výhradně Huano spínače. Kabel má 2 metry.

Kvalita provedení materiálů, za sebe a FK co mám na stole po 2 letech intenzivního používání a i více se potící ruky je po otření myš jako nová. Nic nevrže, nic se nepřesahuje vše sedí na místě jak má.

Zbytek nemá cenu komentovat. Hodnoť až to vyzkoušíš, jinak jsou to výkřiky do tmy.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely Nepotřebuju to hodnotit abych věděl že nelaserová myš (protože ta je optická taky) s tvrdejma pochybnejma spínačema (nevhodnejma pro strategie) je šmejd.

Kdyby to stálo litr, OK, dobrá konkurence pro A4Tech. Teď to není ani levný, ani dost kvalitní - za stejný prachy mám kdejakej Razer nebo Logitech kterej je technologicky jinde.

Diesel477
Diesel477
Level 1 Level 1
22. 7. 2015 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely @Pavel Boček: Co ty jseš za jantara :D

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 7. 2015 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely @Diesel477: A co ty seš za pitomce? Razer má v ceně od 850 do 1700 korun asi čtveřici různých modelů, všechny mají lepší SW, programovatelný mikroprocesor, takže změna citlivosti snímače se dá nastavit naprosto a zcela individuálně a to ne někde naspod v pevných krocích (tam je to při hraní platný asi jako škrábat se na hlavě strkáním prstu do řitě). Snímače jsou laserový a mnohem citlivější, mikrospínače tam bývají alespoň základní Omrony D2FC-F-7N. Poznat to je sakra hodně, rozdíl rozhodně není na papíře, skok z Copperheadu (2000 DPI) na Imperator 4G (6400 DPI) je asi jako ze staré nelaserové myši na ten Copperhead. BTW ten Copperhead je taky symetrickej a i když je to myš technologicky stará osm let, pořád tyhlety Zowie překonává každej den v týdnu. Lol, fakt špičková technika. Já sice chápu že kdo to koupil nechce být za pitomce že za to vyhodil ty prachy, ale opravdu, seženete mnohem kvalitnější myši za stejný prachy. jestli má někdo problém s tvarem (já můžu používat absolutně cokoli, byť mám radši klasický tvary než ty otloustlý zkrouceniyn Logitech), je to jenom o tom si prostě vyzkoušet nějakou tu desítku modelů.

Kvalita provedení myší Razer se mírně zhoršila, ale pořád je slušná; zároveň slezla cena a předpokládám, že ty high-endový za 2-3 jsou na tom pořád dobře. Při intenzivním používáním mi na Copperheadu začíná sjíždět matnej lak na tlačítkách po čtyřech a půl letech, plast je ovšem černej, takže se to dá oškrábat a bez problémů používat dál. Taky mě stála nová v bazaru asi 300-400 i s dopravou. Pak jsem si koupil loni další ojetý (38. týden 2008) s roztřískanejma tlačítkama (majitel byl asi neurotickej hráč, některý byly opravdu fyzicky rozbitý na hadry). Po opravě používám u druhýho počítače už přes rok.

Tohle jsou fakta a dle nich je tenhle šunt prostě předraženej šunt, nesouhlasit si můžete jak chcete. Taky co to je vůbec za značku, spi-off toaletního papíru Zewa?

Diesel477
Diesel477
Level 1 Level 1
24. 7. 2015 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@solely @Pavel Boček: nečetl jsem ale určitě to bylo něco o tom že jseš jantar... cya

_havran_
_havran_
Level 0 Level 0
23. 7. 2015 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že nikdo rozumný nebude dávat 1750,-- za třeba dobrou, ale nikterak oslnivou herní myš. Já mám za 420,-- A4tech 750BK a válčíme spolu už čtvrtým rokem bez problému a věřte mi, ta myš vypadá pořád dobře. Malinko ošoupaná, ale jede. Co bude dělat tahle za 4roky?

XeZ
XeZ
Level 1 Level 1
23. 7. 2015 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_havran_ neber si to osobne, ale myš od A4tech je asi to isté ako Octavia 1,9 TDi na rally pretekoch. Do cieľa to dôjde, ale ...

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
24. 7. 2015 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XeZ A tohle je jako závodní speciál? Jste upad na hlavu, ne? Ano, má to asi kvalitnější materiály, ano, má to možná trochu lepší software. Potud dobrý. Pořád je to ale technologicky tak zoufalý že to je asi 2× předražený.

Ale na moje slova dojde, tohle bude kupovat minimum lidí a během půl roku bude cena tohodle zázraku na polovině zaváděcí.

Reklama
Reklama