Pro odstraneni limitu 62FPS jako vetsina her postavenych na UT3 enginu disponuje souborem ..Engine.ini (v Demu BmEngine.ini ulozeny v uzivatelskem adresari\Documents\Eidos\Batma...\BmGame\Config\, kde je nutne nastavit polozku bSmoothFrameRate=False).
Kombinace ATI(3D) & nVidia(PhysX) je v ovladacich po verzi 185.65Beta_V64_W7 jiz blokovana (pri zjisteni pritomnosti jine nez nV GK v OS dojde k disablovani moznosti PhysX@GPU).
Pri vyuziti HD4870(3D) & 9800GTX+@PCIe-16x(PhysX_High) bylo v Demu v uvodnim souboji dosahovano pri 1920x1200 okolo 50-65FPS. Pri kombinaci CF HD4870(3D) & 9600GT@PCIe-1x pouze 35-50FPS (at uz z duvodu omezeni pruchodnosti PCIe, ci nizsiho vykonu GPU).
Vyuziti starsich ovladacu muze narazit staci, aby dalsi verze PhysX Enginu striktne vyzadovaly aktualni ovladace/CUDA
Nemohla nastat situace, kdy teploty 49°C na jednotlivych procesorech bylo dosazeno pri odlisnych otackach FANu na chladici CPU(4pin pomoci Q-FAN MB)? Pokud ano, pak pouhe srovnani teplot CPU bez udaju o pouzitych otackach FANu nemusi dostatecne zohlednovat uroven zahrivani.
[quote]K tomuto kroku se manažeři vždy odhodlají, jen pokud jsou si jistí, že za pár týdnů akcie raketově stoupnou a oni na této transakci sakra vydělají ...[/quote]
Nejednalo by se o insider trading? [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Insider_trading[/url]