Koukat se na papírové parametry byla vždy chyba. Rift S má LCD displej a ten je ve finále výborný - netrpí totiž screen door efektem. Prostě mřížka není vidět tak, jako na super-duper-hi-res-AMOLED Vive Pro. Prosím vygooglete si "pentile display" a pochopíte proč vyšší rozlišení HTC dává stejný obraz. Inside out tracking je skvělý - nasadáte brýle a všechno funguje na první dobrou. U HTC vám někdo posune Lighthouse a kalibrace je pryč. A to je důvod, proč už se chystá Vive Cosmos s 6ti kamerami. Tedy +1 oproti Riftu S. A index? Mura effect a overheating - vyšší fov "ředí" pixely na stejnou hodnotu jako Rift S.
Článek se vůbec nezabývá dalšími aspekty budoucího vývoje. Těmi jsou - rostoucí a následně klesající úloha států a trend ve zpomalování globalizace. Jisté je to, že spíše dochází ke kvalitativnímu posunu a svět se dramaticky změní. Představa, že se někdy vrátí do "starých zlatých časů" je naivní. Čekají nás změny, a ty budou hodně bolet...