@jouda
Ano, je třeba mít super rychlý mobilní internet, ať se vypotřebuje ten FUP rychleji, že? K ničemu je leda váš příspěvek. Více než 90% českých uživatelů si stejnak vystačí s 3G připojením.
Bylo by záhodno zbavit se těchto těžce fanboyovských patoků, které mistr Obermaier beleje. Je to až k neuvěření, že jeho novinky tady stále vycházejí, když nemají ani špetku soudnosti a v podstatě ani věrohodnosti. Takovéto zmetky si nechávejte na forum do sekce "retardovaní fanouškové."
Píšete "Výborná je i zvuková stránka." Právě u zvukové stránky vidím největší revoluci. Grafika je dneska už na vysoké úrovni a už jsme mohli vidět dosti podobnou u Crysis, ale ten zvuk, to je genialita sama, ten je dle mého názoru obrovsky nedoceněný.
Jinak co tady psal Ocik: *Ještě lepší by bylo, kdyby SP nebyl pouze skript za skriptem ale byla tam i volnost jak v Crysis 1. Takhle na projití kampaní stačí WSAD + left button *
Na to nahlížím jako na jednoznačnou výhodu. Dnes se hry dělají jako filmy - s příběhem a obrovskou variací "wow" momentů. Crysis si vždycky veme obrovské sousto, udělá krásný přelomový engine, rozhazuje jak krásný příběh má, ale ve výsledku si člověk po dohrátí řekne, no - nic moc, grafika pěkná ale to je asi všechno. Tady stojím a budu vždycky stát za hrama, které mají příběh a linearitu s perfektně naskriptovanými sekvencemi, protože nic takového Crysis nedokáže - je to jen holá nuda.
[quote=al_capone]Skripty? Podívejte se na sérii CoD. Už nevíte, co byste na té hře našli špatného :).
Psal jsem to dřív, napíšu to i teď. COD:MW3 se svým duchodovým enginem z roku 2009 se může jít úplně zahrabat. Platit prachy za stejný level fyziky a grafiky (a když chcete) "jen za ty nově naskriptované mise", to fakt nehodlám.
BF3 má šťávu, grafický, zvukový potenciál úplně na jiné úrovní. O MW3 budeme za pár měsíců číst jako o propadáku. A dejte mi klidně ty zp__ené mínuska, které jsou tady úplně na hlavu. To, že někdo neumí vstřebat i jiný názor neznamená, že má být cenzurován. Ano, mluvím k Vám - redakce PCT![/quote] Když si to tak vemeš, CoD má 3. generaci Quake3 enginu... První generace byl upravení quake3 engine v Call of Duty1, druhá CoD2 a třetí CoDMW, od te doby se do toho enginu přidávaly jen menší věci a to až do MW2. Ale co dělá hru jsou hlavně lidi co za ní stojí, u CoD1,2,MW 1&2 to byli bezva lidi, kteří to uměli. Bohužel u MW3 už je to někdo úplně jiný (i když pod stejnou značkou) a nečekám nic převratného.
Originál diktující celému žánru? Dobrý paskvil jste napsali. Kdyby SWOTOR diktoval celému žánru, neměl by 2 miliony předplatitelů, ale 15. Uvidíme, co budete o SWOTORu psát, až výjde Guild Wars 2.
AMD proti RTX 3090 nechystá nic, její vlajková loď prý bude mířit pouze na RTX 3080!
Ještě, že tak. Plýtvat čas soupeřením s kartou, které se prodá minimální množství je zbytečnost. Oni na ten výkon nemají, tak ať se raději zaměří na karty, které se budou prodávat.