Zpět na článek

Diskuze: Apple představil největší iPhony v historii. Ceny jsou vysoké

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 9. 2014 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvěle, to co umí kdejaký čínský telefon už 2 roky, dostává teď s velkou slávou iPhone a dokonce bude stát jen od 20 tisíc... :D
Když si vezmu třeba LG G3, které je ve všech parametrech skoro 2x lepší a stojí skoro půlku, tak teda nevím, kdo si tohle koupí. Snad jen pár bláznů nakloněných téhle značce. Silně mi to připomíná fandy BMW, pro které taky žádná jiná značka skoro neexistuje...

CNN
CNN
Level 0 Level 0
10. 9. 2014 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow A tebe to vadi presne preco? :-) Co ta je vlastne po tom, co si druhi ludia kupuju a za kolko? :-)

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
10. 9. 2014 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Přesně, je to zase pouze pro fandy Apple. Já od iPhonu odešel k Androidu někdy u verze iPhone3, pak už to šlo do kytek. Teď preferuju značku, které se říká Funkce a rozumná cena :-DDD

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Dodnes mel ten cinsky telefon zbytecne funkce, a byl zbytecne velky. Odedneska ma ty funkce protoze je ma iPhone a cinan pouze kopiruje. To stejne plati o velikosti.

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerrow Ale pokud já vím, tak parametry u iphone nikdy nebyli extra. Jde o kvalitní zpracování, mě se nikdy nesekl, neresetoval sam od sebe. Systém je svižný i po zaplnění celého místa.

Hold cena vždycky byla taková alespoň se dá nějak odůvodnit na rozdíl od některých jiných plastů.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 [url]http://i.imgur.com/Vge3M7S.jpg[/url]

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 Mě se telefon sekl, restartoval sám od sebe a skončil jsem kvůli tomu v nemocnici. Doteď musím brát silné léky. Příště si raději koupím japko. Vykoupit se z takového traumatu za 25 tisíc je podle mě dobrá investice .)

Maor
Maor
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 To CyanogenMod se taky neseká a nerestartuje.

Apple chválím jen za 128GB paměti, dost se divím, že v6 není vodotěsná.

OnePlusOne nebo jiný top model a bude mít i delší výdrž.

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2014 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikomu iPhone neberu, ale podle mne by mohli uz trosku upustit od toho designu, ktery mi pripada ze silne zaspal dobu..

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX Preco? Image Apple je postaveny prave na tom ze ich vyrobky su na prvy pohlad identifikovatelne. Navyse design smartphonu je za posledne roky natolko ustaleny ze az na par individualnych vynimiek sa od seba jednotlive telefony v podstate nelisia, neviem aky novy design by si chcel.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX tak s designem uz nemuzou vubec nic udelat, protoze si to patentovali a pokud by od toho upustili, tak by je zalovali ostatni vyrobci kvuli kopirovani

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde je mně komické nazývat Apple "počítačovým gigantem"? :-D Kam až má paměť sahá, byla to designérská firma(nepočítáme-li softwarové oddělení a počítač od Wozniaka)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
10. 9. 2014 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Tak skus zistit historiu slov ako Macintosh (vlastna architektura), PowerPC (to same + CPU, spolu s IBM/MC), TrueType (guess) a kludne i teraz Apple A4. Plus samozrejme "iba software" znamena presne co? :-) Nehovoriac o tom, ze i ten IPhone je vlasne i po technickej stranke ich navrh top-to-bottom, narozdiel od Androidov.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Když pominu, že jsem to psal s nadsázkou, s cílem spíše si bodnout do vosího hnízda(ostatně, o to samé se snaží jablíčkáři do androidů), tak to spíše ty by sis měl přečíst něco o pojmech, které jsi vytyčil. Na historii koukat nemusím, protože mi je známa. Nepovažuji Jobsův životopis za bibli.

Macintosh - stálo na Motorole a OS překopaném od Xeroxu

PowerPC - koukni na ty čipy, né nadarmo je na nich natisknuto jen IBM(to, že Apple "spolupracoval na vývoji" nic neznamená, jistě by to IBM zvládlo i samo...)

TrueType - SW standard, já se bavím spíše o HW. Po SW stránce samozřejmě Apple všem ukazuje záda(jako jeden z mála a v přední řadě řeší situaci správně - optimalizací a ne prasečím zvyšováním výkonu kvůli prasáckému SW).

Apple A4 - popadli existující ARM, poskládali si jej dle datasheet, pozměnili firmware pro větší úspornost, nechali natisknout "AppleA4" a vyrobit u Samsungu. Opravdu čistě osobní produkce...

Pokud vím, tak jejich návrhy se podepisují jen na základních deskách(aby se to přeci do těch skříní nacpalo), čipy berou odjinud. Navrhováním tišťáků s existujícími obvody jsem se věnoval(a úspěšně) už v asi šesti letech...

Takže za celou dobu to bylo jen přebírání nebo kupování nápadů cizích, balení do pěkného obalu, nahrání(dnes již) jejich Unixového systému a marketing. Já té firmě nic neberu, jen mi přijde vtipné ji posazovat mezi jiné, které mají mozky, linky, atd.

"iba software" jsem nikde nenapsal.

Ohledně "Androidov": Omyl, zde má stejný systém většina firem - poberou dostupné vymyšlené, poskládají to na tišťák tak, aby se to vešlo do krabice, která jim přišla z návrhářsko-marketingového oddělení a pošlou to k výrobě. Jediný rozdíl je, že Apple optimalizuje OS pro uzavřený HW, kdežto ostatní většinou jen przní(díky bohu za ty kdo ne a za Cyanogen) funkční OS od Googlu, a pak to prásknou prostě na nějaký HW.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @c3cilka: Vážený c3cilko,
psal jste, že je Apple odjakživa designérská firma - uveďte prosím jeden jediný výrobek, který je čistě designový a nemá s počítačem nic společného. Tak hlavně, že se Vám zdá označení "počítačový gigant" komické 8)

Macintosh - Amiga (a další) stála taky na Motorole, ale to neznamená, že to bylo to samé jako Mac. To, že má něco stejný hw (a mohu Vás ujistit, že Apple hw se NEROVNÁ pc hw) neznamená, že je to to samé. Dále by mě zajímalo kde jste vzal informaci, že je OS překopaný Xeroxem (nebo Xerox OS aka PARC). Ani jedno není pravda, OS byl vytvořený odzačátku, to že měl podobný GUI je věc druhá - opět podle Vaší teorie by byly i Windows (Workbench atd.) vlastně "překopaný OS od Xeroxu".

PowerPC - opět se ukazuje Vaše ignorace. Podle Vaší teorie je vlastně Playstation IBM protože to má napsané na čipu, stejně tak je iPhone vlastně foťák od Sony protože má přece od nich čip, že?

TrueType - tady už se shodneme, ale stále ještě si melete tu svou o hw.

A4 - Opět podle Vaší teorie musí být výrobek sestrojen VÝHRADNĚ ve vlastních fabrikách jinak to není Apple. Podle této teorie není čistokrevný ani Samsung, který si vyrábí většinu dílů pro svoje telefony. Že na ARM cpu nehrábne drtivá většina výrobců je najednou jedno...

Můžete mě ukázat jediný případ kdy Apple záměrně šetřil na osazení soušástkami před velikostí plošňáku? Dále bych prosil Váš erudovaný rozbor ceny plošňáku od Applu např. s Asusem (výrobce nechám na Vás, klidně HTC nebo kdokoliv jiný) a cenu jejich součástek v souvislosti na velikosti "krabice do které se to vejde".

OSX není pouze Unix.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka tak nevim ale kamos co se zivi jako profesionalni zvukar uz od poloviny 90.let peje chvalu na macy protoze to je nejlepsi platforma na praci se zvukem a uz v ty dobe to umelo kvalitne multitaskovat bez sekani

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Ale to je jen PC s danou konfigurací od jiných firem s pěknou skříní a OS od Applu.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @c3cilka: Jo, jenomže Apple ti usadí na desku to co bys měl u normálního pc v kartách a v notesu vůbec. Třeba ten zvuk je toho příkladem - Macbooky mají Cirrus Logic (low latency, ASIO kompatibilní) naproti tomu ani ten nejdražší "herní" notesy maj akorát tak šajze Realtek se softwarovým ekvalizérem od Creativu. U desktop desek to samé takže při jakémkoliv pokusu dělat něco s hudbou to nehorázně koktá 8)

Dále podotýkám, že tenhle čipík je jen pro Apple takže ho do pc nedostaneš ani kdyby ses na hlavu stavěl, vychází z 4207 a nejblíž a nejlevnějš k němu má X-Fi Extreme Gamer, která i tak není low-power a nikdy jí nenarveš do notesu.

Co tam máte dál pane odborníku c3cilko :?: Mile rád Vás vyvedu z omylu, že jsou produkty Applu jenom a pouze o OS a designu krabice

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 @.::Richmond::.: Radši dám odkaz pro mínusáře
[url]http://www.chipworks.com/en/technical-competitive-analysis/resources/blog/teardown-of-the-macbook-pro-mc700ll-a/?lang=en&Itemid=815[/url]

Audio Cirus Logic CS4206BCNZ, ve Windows notesech je v drtivé většině Realtek, sem tam VIA. Na desktop deskách jsem posledně viděl Cirus Logic na MSI Z97 Gaming 9 AC, která má ASIO, viz. [url]http://us.msi.com/product/mb/Z97_GAMING_9_AC.html#hero-overview[/url] jenomže ten je jaksi jenom na vstupu a ne na výstupech

Je to jasné nebo se tu mám i vykakat? :P

kalam
kalam
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se zas vyrojila závistivá skupina blbců, vlastnící plastové šamšungy. iPhone s 1GB Ram je rychlejší než ty vaše plastové šunky s 3GB, 8MPX foták má lepší fotky než vaše 20MPX a tak bych mohl pokračovat, iPhone je top kvalita, IOS je asi tak miliokrát lepší než android a za to se prostě platí

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Hej :-), řeknu to takhle, myslím si, že neříkáme, že Samsung je natom lépe. Myslím si, že bych se nemýlíl, kdybych řekl, že Samsung už hodně lidí také štve. Roste s cenou protože roste apple a Samsung si myslí, že je stejně kvalitní, což samozřejmě není, ale cyanogen (DOUFÁM!!! (jako vlastník Note 10.1) dělá divy. iPhone (aspoň podle mě) měl ještě nějakou úctu se Steavem Jobsem, ten byl proti zvětšování a zmenšování (aspoň myslím), teď už jdou také do velikosti a přitom nic převratného a super kompaktního nepřinesli. Když jsem se zamyslel, tak iPhone je pro toho, kdo chce mít jednoduchou kvalitu a nechce na tom dělat různé blbost, chce aby to fungovalo a bylo praktické - 4S. Obávám se, že už to moc vycházet nebude....

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vitenuto presne

Haja111
Haja111
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prijde mi to velice smesne. Vsichni androidaci se snazi porad hledat duvody proc si iphone nekoupit. Nemusite to porad dokola zminovat. Ano je to cena a vykon. Jenze iphone nikdy nebyl o vykonu. Apple moc dobre vi co ma delat aby mel uspech. Jeho nejvetsi sila je ve vyladenosti softwaru a naproste kompatibilite skrz ruznymi platformami (iphone, ipad, mac). V tomhle ho nikdo zatim neprekonal. A jeho marketingove oddeleni je uzasne. Proc si androidaci nepodchytili na sve chytre platby mobilem velke spolecnosti jako to prave dela apple? V tom je jeho sila. Vzdy nabidne sluzbu, ktera je hned pouzitelna masove. Muj nazor je jasny... Apple neni o vykonu ale o vymakanem softu a sluzbach! A dokud to nekdo nezkusi nemuze pochopit. Jenze cesky lid v tom ma naprosto jasno. Cena... nic jineho. A kdyz na to nemam tak to hanim a odsuzuju.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Haja111 Jeho najvacsia sila je v naprostej kompatibilite s roznymi zariadeniami od Apple. Jeho najvacsia slabina je v naprostej nekompatibilite s cimkolvek inym. iPhone 6 Plus by som si aj kupil, ale dopredu viem ze by to chcelo jailbreak a pol dna nastavovania aby to fungovalo tak ako chcem ja. A srry ale nedam €900 za mobil "dodo" (dodelej doma) ked Android zvladne to iste za polovicnu cenu.

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Haja111 Taky je to velmi vtipné jak pod nějakou novinkou apple, se sejdou hateři že všech možných děr.
Je zajímavé že nikdo pod samsungem,htc apod. nikdo nebrečí. Já vás chápu že když si to dovolit nemůžete, tak si aspoň zanadáváte že to co je na trhu už nějakou dobu. Ale zase díky applu to začne svět mobilní elektroniky plně využívat. Čili konečně začnete využívat funkce, které vám na mobilech hnily. 8)

kalam
kalam
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Haja111 Češi jsou národ buranů, raději si koupí plastovýho šamšunga a budou počitát jádra a ram a rootovat os, aby se jim to nesekalo a pak se budou plácat po zádech, jaké že to nejsou výhody otevřeného OS, já vždycky padám ze židle, když slyším android tupce, jak jsou rádi, že mají otevřený OS..

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam koukam ze burani tady maji sraz :lol: apple si vydobil svoje postaveni JEN diky Stevovi a po jeho odchodu klesne do sedeho prumeru, protoze prave on umel prosadit/donutit designery a vyvojare k tvorbe nejoptimalizovanejsiho telefonu. Bohuzel dnes uz zacinaji jit proti jeho myslenkam (vydani male verze a dnes i vetsi). Jinak ale od applu si nic nekoupim z duvodu jejich firemni politiky (coz je pro me vetsi motivace nez HW ci penize) kterou uzpusobili jako kult (myslim ze na to meli i nejakou reklamu) coz na zacatku sve kariery sami odsuzovali viz. reklama z 1984

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam nevím kdo to slovo vynalezl, ale už ho nepoužívejte - podle mě je trapné a dětské. Každopádně se přimlouvám a rozhodně chápu, ale jak jsem psal výše, tohle co jsi napsal bylo tak k 4S neboli kompaktnosti, pak přišla velikost atd...

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @kalda69: A nezapomeň také, že Jobs byl ikona té firmy. To on uměl přesvědčit lidi o tom, že to co právě drží v rukách oni potřebují.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @c3cilka: no prave ze na predstavovani uz zadnyho takhle charismatickyho cloveka nesezenou, navic kdyz si ty funkce Steve vymyslel/prosadil tak i umel opdrezentovat a byl ve svych pozadavcich nekompromisni. Jediny v cem snad polevil ze svych pozadavku byl navrh plosnaku pro nejakej myslim druhej Mac, kdy chtel aby i rozvrzeni soucastek na nem bylo oku lahodici coz mu Wozniak vysvetlil ze neni uplne realny.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo by ani ostatních dotykáčů. iPhone nastartoval éru mobilů ovládaných pouze prstem, bez dotykového pera - a všichni ostatní se jenom svezli. Včetně Samsungu - proč se asi jejich telefony jmenují Galaxy S a proč první verze měla krabičku a design nápadně připomínající tehdy nový iPhone 3Gs ? Co se musí iPhonům nechat je že Apple (až na loňský exces s 5C) neustoupil v kvalitě a i když je to drahé tak máte pocit že jste za své peníze dostali krásný kus HW. Nemluvě o ve světě spotřební elektroniky nadstandardní podpoře - vezměte si kolikrát ostatní výrobci vydají telefon a slíbí k němu nový OS... pak si to rozmyslí a vydají to samé - ale - s tím novým OS nebo to rovnou utnou (teď třeba Samsung a buhvi kolikátá verze Galaxy S III s Kit Katem)a nevydají už nikdy nic (Microsoft a jeho nyní už mrtvý projekt Nokii s Droidem - zabitý dva měsíce po vydání telefonů.) Nový iOS 8 bude dostupný i na iPhone 4S tedy telefon z roku 2011 !!! (Samo trochu ořezaný ale bude). A pak je tu ještě jeden fakt - iPhony se dají - pokud ho nepoškodíte, prodat za slušné peníze i když mají po záruce. Prostě jsou WM, Droidi a Apple. Já u Applu s oblibou říkám že to jsou zařízení které prostě tak nějak fungují, nezahltí vás hromadou notifikací, jejich systém je stabilní a odolný proti restartům... Nemá cenu řešit cenu...protože kdo iPhone chce ten si koupí, kdo nechce ať si vybere konkurenci s jiným OS. Když už za to zaplatím takové prachy (platí u nás, mrkněte na ceny v USA) tak chci aby to bylo hezké, pevné a funkční. Což iPhone je. Je to jako s těmi BMW, o kterých se říká že z těch německých prémiovek jezdí prostě nejlépe... Já osobně používám iPhone i MacBook, na jiném OS od jiné značky bych si koupil třeba tablet ale u dvou hlavních přístrojů prostě preferuji jabko...

vocc
vocc
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Dotykové "telefony" už jen náhodou umí telefonovat. Dnes jde o velmi výkonný kapesní počítač. Mohlo by jít o naplnění myšlenek, na kterých vznikal legendární NEWTON, který předběhl svoji dobu. Škoda, že APPLE nesáhne do šuplíku a nevybaví své telefony a tablety dotykovým perem s programovou podporou kreslení a rozpoznávání psaného textu. Z hračky by se mohl stát velmi užitečný pracovní nástroj.
S Pen u Samsung Note je fain, bohužel programy nedokáží plně využít jeho potenciál. O to víc je smutné co leží u APPLU v šuplíku.

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude tady Apple a ti ostatní...pominu-li fakta, že "slide to unlock" není výmysl applu (neonode), je že dotykové telefony tu byly už před ním (MDA) a že vymysleli systém oken (XEROX)...Chápu, že vzhled jejich produktů je specifický, je věc názoru zda pěkný. Vezmu-li to z pohledu financí, tak i firmy jako HTC,LG a především SAMSUNG už neví, co by za telefony chtěli, tady má čínská konkurence mnoho prostoru...Když odbočím k notebookům, tak jsem zklamaný, matný panel neexistuje,přídavné baterie neexistují,numerický blok neexistuje,NBD záruka neexistuje u nás, takže mám platit za MAC OS tolik navíc? Někdo se bude ohánět výdrží, já bych to řekl tak, když hodím svoje lenovo do extraúsporného režimu, mám 8h na baterii, 16 s přídavnou. Když to vytížím, tak si to papne, apple neapple. integrovaný 3G modem je taky sprosté slovo. A mít to jen na image? Proč to teda "profesionálové" používají? Stolní MAC je kapitola sama pro sebe, a né jen ten poslední v podobě koše. Vrcholný model za skoro 250tis??? To neopodstatní ani těch 12 jader,64GB ECC RAM,1TB PCIe SSD a dvě slabší grafiky...Návrhy jsou jejich, jsou dobré,ale cena je mimo...

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
10. 9. 2014 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VIVI Ano, Apple možná nic z toho nevymyslel... Ale dokázal to zpopularizovat a prosadit takovým způsobem že konkurence musela začít dělat takové kroky aby jí neujel vlak. Apple tedy prosadil dotykové telefony, Apple prosadil tablety, Apple prosadil to čemu se říká ultrabook. Ono je jedno kdo to vymyslel... protože jiné firmy to nedokázali lidem prodat. Apple ano.

Mám MacBook Pro z roku 2011. Při 1189 cyklech dosahuje stále 3166. MB jsou pověstné trvanlivými baterkami a dlouhou výdrží. Num Block je individuální - já ho třeba nikdy na nic nepotřeboval... Matný panel se dal objednat, MB s matným panelem měl světlý rámeček displeje. Nemluvě o tom že i když je lesklý tak displeje MBP nehází žádné velké nežádoucí odlesky, respektive málokdy mne lesklý displej omezil... (Prakticky se to nestává) Nemluvě o tom že retina MB mají nadstandardní rozlišení... NBD záruka by mohla fungovat, to je fakt. Je tu však opět jeden fenomén. Apple do nástupu Unibody konstrukce mělo odlišný vzhled a s ním i ostatní výrobci. Nyní valná většina konkurence okopírovala Apple a mnohé NB vypadají jako klon MB - jen bez svítícího jablka. Profi Lenovo a MBP mají trochu jinou cílovou skupinu zákazníků, nový MBP v pohodě přežije školní/pracovní den. Někdy jsou ty klony velice očividné... Dá se říci že většina konkurence rezignovala na svůj svébytný design a kopírují jabko... Ve své podstatě je můj klasický MBP veteránem, protože Apple jej pomalu zabíjí a nahradila jej neupgradovatelná (nerozšiřitelná) lepená retina.To je jediná výhrada kterou proti Applu mám, protože to není uživatelsky komfortní. (Nelze přidat bez komplikací větší disk a paměť.)

Nicméně souvisí to s tím co uměl Jobs... a tým kolem něho. Oni uměli udělat počítače pro BFU... Prakticky pro někoho jako jsem já a já nepotřebuji numerický blok, nepotřebuji matný displej, nepotřebují přídavnou baterii.... Jen počítač se slušnou výdrží , solidní konstrukcí a uživatelským komfortem, což MB splňuje.

Lenovo je nástupce IBM, soustředí se více na korporátní sféru a většinou jde o přístroje s poněkud nudným designem. Kdyžto Apple slouží převážně stylovka a designová ikona.

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 9. 2014 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen bych doplnil že každá platforma má něco do sebe.. kdo se nechce starat a jen fungovat koupí jablko kdo si s tim chce hrát a ladit koupí high-end android klidně i za míň než polovinu (nexus, lg..) osobně sem měl už několikrát chuť na košt jablka ale ta cena odpovídajíci slušně vybavenenému ntb je vzhledem k užitné hodnotě vskutku komická což samo sebou platí i pro samsung telefony.. asi sem žid ale dát nad 17k za telefon :) na to sem malej freecoolin :D

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
11. 9. 2014 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od doby, co zemřel Steve Jobs, dělá Apple průměrné telefony za nadprůměrnou cenu...

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8 megapixelů haha jako vážně Apple? Nezaspali jste tam trochu moje stará Nokia N9 měla 12 a blesk ne diodu jste k smíchu.

vocc
vocc
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Nehoňte se za megapixely daleko důležitější je optika - světelnost a plocha čipu.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vocc A ta je u nového iPhonu..? :lol:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vocc @c3cilka: Minimálně optická stabilizace jiná je :wink: U iP6 není použit VCM, ale MEMS.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vocc @.::Richmond::.: Pro ty mínusáře:
[url]http://www.jailbreakiosx.com/wp-content/uploads/2014/06/iphonecameraoispatentapp.jpg[/url]
Vypadá to jako VMS? [url]http://appleinsider.com/articles/14/04/29/future-iphone-may-use-mems-actuator-for-fast-efficient-autofocus[/url]
iPhone 5 má VMS od Sony, viz. [url]http://www.giiresearch.com/report/spc302660-apple-iphone-5s-camera-module-8mpixel-15-m-stacked.html[/url]

vocc
vocc
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že by měl SAMSUNG zažalovat APPLE za okopírování phabletu. Zapomněli, ale na jednu fičurku - dotykové pero.
Jak smutné, když APPLE měl svého času geniální NEWTON s dosud nepřekonaným rozpoznáváním psaného textu.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vocc Až na to, že trademark má na "Phablet" LG :roll:

A vůbec, "phablety" se vyráběly dávno před tím než se vůbec tyhle označení zaregistrovala a vstoupila do podvěmí BFU úplně stejně jako tablety apod.

PS: Newton neuměl češtinu, PocketPC za čtvrtinovou cenu ano - sám jsem jich vystřídal několik (včetně "phabletu" HTC Advantage a skvělým HTC Shift kombem), ale je smutné, že ani jeden z dnešních nadupaných Androidů/iZařízení tohle neumí dodneška :evil:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. on si to fakt nekdo zaregistroval? No tak to me vomej, no vlastne proc se divim kdyz si nejakej "umelec" v new yorku registroval na obleceni recky pismeno pi a nikdo jinej to teda legalne nemuze v americe vyrabet [url]http://www.wired.com/2014/05/pi-takedown/[/url]

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
11. 9. 2014 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. @kalda69: Ano prosím :D
[url]http://www.trademarkia.com/phablet-85456668.html[/url]

Reklama
Reklama