Zpět na článek

Diskuze: Asus ROG Strix GeForce RTX 2060 O6G Gaming v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Adame, oprav si nadpis: "Asus ROG Strix RTX 2070 O8G Gaming v testu"

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 1. 2019 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HWSpeedy jo, taky jsem si všiml, akorát to chvilku trvá. :D

zhever
zhever
Level 31 Level 31
14. 1. 2019 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někde už je naceněno a není to nic pekného. Karta výkonově slušná, ale ta cena.... Kdo koupíl GTX 1070Ti/1080 za 9000,- udělal jen dobře. No a pokud někomu výkon nestačí GTX 1080Ti nebo RTX 2070.

de-tomaso
de-tomaso
Level 1 Level 1
20. 1. 2019 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever GTX 1070Ti/1080 za 9000,- ?? To se někdy za tuhle cenu prodávalo?? :shock:

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 06:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever Čo na to povedať, keby vykon o tolko stupol ako cena, tak by to bola parada :)

wlcina
wlcina
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Asusu uz nikdy nic nechcem. Zaobstarali sme Top model 1080Ti (OCG), po pol roku prevadzky karta kolabovala. Reklamovali sme ju 4x kym sa podarilo dostat nahradu, aj to v hnusnej krabici a bez povodnych kablov a cd (tie kaslat, kabel na napajanie sme zakupili, nemali sme nervy to reklamovat znovu). Prva reklamacia - zamietnuta - i napriek zaslaniu videi, popisu chyby atd. Pred druhou reklamaciou sme vyskusali vymenit vsetky ostatne komponenty (aj ked bolo jasne ze grafika je zla). A grafiku vyskusat v inom pc - chyba sa vzdy prejavila - Napriek tomu druha reklamacia - zamietnuta... Pripraveni ze zamietnu sme do alzy priniesli PC a ukazali na reklamacnom ze grafika blbne, a reklamovali okamzite znova - po dalsich 30 dnoch (dokopy uz 90 bez funkcnej grafiky) sa nam vratilo ze reklamaciu uznavaju - vymenou. Pridem - a cuduj sa svete - miesto 1080Ti nam ponukli 1060 na vymenu... Slak ma siel trafit... Isiel som znova na reklamacne - ze co to ma byt... Ze musim dat znova reklamaciu - tak ok... zase cakat.. Nakoniec poslali vymenenu 1080Ti... po cca stvrt!!! roku... Nikto sa ani len neuracil ospravedlnit, ani priznat si chybu... Jeden hadze na druheho (eshop a servis).. Taketo sluzby na top model minuleho roku? ... Mam vsetko zdokladovane aj reklamacne listky ak by sa niekto z Asusu ozval...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
15. 1. 2019 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wlcina Mi připomíná story, kdy sem známému pomáhal s reklamací jednoho duálního designu od nVidie, to byl taky zážitek (jo taky ASUS).

Nakonec sem k tomu za použití přiměřeného množství vyhrožování obchodníka přiměl, ale porod fakt..

U mě má ASUS škraloup za to co kdysi provedli ze své pozice skoro-monopolu. A to jim jen tak neodpustím.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Alza většinou Ok tam mi vyreklamují kus za kus i věci co jsem si sám rozflákal :) ale už jsem zažil pár kšeftů kde jsem musel použít pár větiček s paragrafy a vzpomenout ČOI i možnou sankci za takové jednání a hned se to rozhýbalo správným směrem :)

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wlcina Nějaké divné. V Čechách už ani není nutno si vyzvedávat 3. reklamaci a informovat obchod o vyplacení pořizovací částky. A už jen nedodání v originálním obalu a s originálním příslušenstvím je důvodem k odstoupení od smlouvy. Nějaké divné. V Alze jsem reklamoval telefon Aligátora a na potřetí už mě ani nedávali vědět a rovnou poslali peníze. A k Asusu - no, zdá se mi, že býval lepší. Ještě v Anglii jsem koupil monitor od Asusu, garantovali 0 vadných pixelů. Praxe - jeden vadný pixel, který jsem jako naschvál na ploše měl, nebyl uznán za důvod k reklamaci. Je tedy fakt, že jsem za tím tenkrát nešel, ten bod byl úplně v rohu a nijak mi nevadil, možná bych to uhádal, čert ví. Ale plyne z toho poučení, že pokud je jakákoliv viditelná vada hned po rozbalení/zapnutí, hned obratem vrátit. :-)

Sandy69
Sandy69
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wlcina Mám podobnou zkušenost a taky jsem názoru, že Asus už ne.

zhever
zhever
Level 31 Level 31
14. 1. 2019 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wlcina Jestli neni spise problem v tom obchode kde se karta koupila (reklamovala) nez v Asusu. Kazdy normalni obchod kartu vymeni do mesice za jinou a neresi.... Koupit se da zbozi vsude, ale az dle reklamace se pozna jaky ten obchod je.

wlcina
wlcina
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever Karta zacala blbnut cca po 6 mesiacoch. Preto sa to muselo riesit cez servis. Ja nevinim eshop, skor pristup Asusu a jeho servisu.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @wlcina: Už jsem se s tímto tvrzením někde setkal(pokus o vymámení peněz na opravu), ale nevidím důvod jednat se servisem.
Reklamuji, kde jsem zakoupil a zbytek jsou jen výmluvy obchodníka. Ten má zajistit hladký průběh.

P.S. Nechce se mi věřit, že by servis výrobce řešil reklamci grafické karty.

ka_r_los
ka_r_los
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @simiksimik: A kdo by to asi dělal? Výroby na Taiwanu nebo v Číně? To byste na výsledek reklamace čekali delší dobu než měsíc... Předanalýzu dělá vždycky nějaké centrum někde poblíž.

Acer má taky svůj servis v ČR a ten řeší reklamace pro půlku Evropy.

amd.21
amd.21
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aleee, aleee, aleee... ono to neutáhne Port Royal na >30 fps, takže to dává na vědomí, že je to k ničemu. :D

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
14. 1. 2019 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nvidia: johoo, máme tady RTX kartu pro vyšší střední třídu se slušným poměrem cena výkon

asus: hold my beer

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nečetl jsem to úplně celý, je to už několikátá recenze 2060, ale nenarazil jsem na problém 2060 a její microstuttering. Chtělo by to nějaký test na toto téma, ale chápu, že Obrmajer a Vágner to tady moc probírat nechtějí, takže se toho tady nejspíš nedočkám

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 1. 2019 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak Snad nějaký bug v driverech, Nvidia to řeší. Ono by se totiž jinak muselo dít totéž na 6GB GTX 1060... jenže neděje.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
14. 1. 2019 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner takže o tom raději pomlčet ;)
btw dávat do roviny pascal vs turing je taky pěkně ujeté :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 1. 2019 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: No tak pořád lepší než vyrábět články na téma GTX 2060 má kvůli 6 GB paměti problémy s microstutteringem, aniž bych si ověřil, že je to opravdu tou pamětí.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: A to je tak těžké napsat něco na způsob>>>karta trpí ""něčím" v těch a těch hrách NV o problému ví a pracuje na řešení atd.

Bez té informace a vzhledem k tomu jak jsou laděné některé místní články to pak nepůsobí zrovna nezaujatě

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Hele, kdyz uz vis dopredu, ze je to tim driverem..tak se aspon podel o to, kde mas na to nejaky dukaz, protoze jinak je to jen tvrzeni proti tvrzeni.
6GB je pro 1440p takovou kartu stejne malo do budouctna

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Tak pokiaľ je pravda, že s GTX 1060 6GB problém s microsttuteringom nie je, ale s RTX 2060 je, tak to asi nebude tou pamäťou.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
14. 1. 2019 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Důkaz nemám. Jenom jsem se na to ptal Nvidie, vím, že je to reportované, vím, že to Nvidia řeší, vím, že je problém v několika titulech, zatímco v jiných není, vím, že předpokládá, že je problém v ovladačích a vyřeší to na úrovni ovladačů.
Pokud to nevyřeší, tak to budeme řešit, to je tak všechno, co k tomu můžu říct.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
16. 1. 2019 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: No jo..v dobach 970ky to bylo taky zareportovane a pokud mne pamet neklame, tak se stejne nic nezmenilo..

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
15. 1. 2019 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mareknr: Může být. Paměti nejsou totiž zrovna moc optimalizované co se týká časování. Víceméně jsou tam v podstatě nacpané tovární a děj se vůle boží. V některých aplikacích pak může být hodně slušný rozdíl díky tomu kdo vyrobil ty paměti.

Akorát tohle nejde opravit přes drivery.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @mareknr: Jiná pamět jiná karta a budete to dávat pořád do roviny s GTX 1060 ...i kdyby v ramci jednoho modelu použili jinou šarži paměti a dělalo to problém tak to bude tou pamětí ;) i kdyby to pak vyrešili nějakým "hackem" na úrovni SW/FW

Osobně to vidím na drivery I starší generace se chovali různě driver od driveru..

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 1. 2019 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: co to zase zvanis za rudokozske nesmysly, troubeline? jaka 970ka? Mel jsem ji tri roky zadnym MS netrpela.

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za 10-13% vykonu zaplatit tolko navyse ? nie dakujem. to mi moja 1070 ktoru som pred rokom kupil za 280 este dllllho vydrzi.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, za +/- 400€ bude zdatná konkurencia v podobe Vegy 56, nechce sa mi teraz gooogliť CZ ceny tak len spomeniem SR strh, a tam mi "buchlo" do očí že aj predražený mimozemšťan má SAPPHIRE PULSE Radeon RX Vega 56 za 388€ čo je super cena...

... a predpokladané ceny RTX2060 sú od 400€ a najvymazlenejšie verzie cez 500€ - čo dodať ? - GTX1060 ma pred skoro 2,5rokomi v podstate ihneť po uvedený na trh/dostupnosti v najvyššej verzii Gaming X stála 330€

+ prebujnelý bazoš s kopou grafík za občas neuveriteľné ceny a prakticky všetci s minimálne 1-1,5ročnou zárukou :idea:

No, 2060ka a za tie ceny práve trhá nebude, to už sa dostávame príliš ďaleko za 250 nech 300€ :confused:

roob
roob
Level 36 Level 36
14. 1. 2019 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 mimozemstan ju ma aktualne nacenenu na 529€, taka MSI 2070 ARMOR je za 539 skladom, takze... no musi to ist min o 100 dole

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
14. 1. 2019 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 *za tie ceny práve trhať rekordy nebude

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak tu pise o Asusu, tak s tim souhlasim. A stejne tak co pise v clanku, ze je ta karta hlucna, nedivim se. Asus se zacina hodne horsit, jeste pred par lety byly karty od Asusu spolehlive a tiche, ale dnes je to odpad. Nakonec to same plati o jejich deskach. Zda se mi, ze Asus zacal silne napodobovat Gigabyte, ktery naopak vypada to, ze se zastydel a preci jen kvalitu svych vyrobku zase zvysuje.

Pred rokem bych to nerekl, ale v soucasne dobe urcite grafiku radeji od Gigabyte nez od Asusu. Samozrejme od MSI muze byt taky.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
17. 1. 2019 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx kde čteš prosím tě, že je hlučná?

41dB maxima je v P-modu, který je o 3% výkonově slabší než Q-mod (pomocí přepínače na kartě) 41dB je pořád vlemi tichý chod v praxi. A pokud ti to ne nepříjemné, dáš Q-mod, kde dosahuje karta 37dB při minimální ztrátě výkonu (pořád výkonnější než FE edice)

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rozdíl mezi těmito kartami ve FullHD 5%, v QHD cca 10%. Takže buď je zde naprosto příšerná skladba her a nebo si nvidia touto kartou zabije prodeje RTX2070

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
15. 1. 2019 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Tyhle karty už ve full HD hůř škálují.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Podle mne je to spis skladbou her..
https://www.computerbase.de/2019-01/nvidia-geforce-rtx-2060-test/3/#diagramm-performancerating-1920-1080

Tady jde videt celkem dobre, ze to i ve FullHD umi skalovat a osciluje mezi 10-15%

Nicmene nic, co se neda temer dohnat OC, coz jde videt na te Asusce, ktera to srazi pod 10%.
https://www.computerbase.de/2019-01/asus-geforce-rtx-2060-strix-test/2/#abschnitt_benchmarks_in_1920__1080

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner V jakém jsou asi stavu kritizované vr součásti ovladače.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
15. 1. 2019 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: 6GB je tak na fHD, 8GB končí kus za tím, na 4K bez 11GB a víc nemá smysl. Teda když na to GPU má. :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Daemonius: hele kdysi mi na FHD stačilo mít 1-2GB VRAM :) a teď jsou 4 málo co koukám na recenze tak občas i 6GB nestačí >> Třebas u GTX 1060 je to úplně na hraně vzhledem k jejímu výkonu ale 7GB by bylo akorát ..u RTX 2060 už je to vzhledem k možnému výkonu dost málo tam bych klidně viděl 9GB+ (i pro FHD)a vydržela by o pár let déle bez nutnosti se nějak omezovat ..takový současný "ideál" by byl výkon RTX 2080 Ti a pamět VEGY VII :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: A za čtyři roky 64GB VRAM?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: když bude mít potřebný výkon proč ne aspoň nebude limitovat vývojáře :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: potřebný výkon - ty ho zcela jistě potřebovat nebudeš, narozdíl od těch, co za něj s díky dají notně přes 1K$ ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: :)a tu jistotu jsi nabral kde ? ty bys dal za herní kartu hodně přes 1k USD ? Btw znak dolaru se správně píše před sumu
ehm a nějak odbíhaš od tématu :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Budeš mi přednášet, jak se co správně píše? Dobře :) Máš pravdu. Teprve uvidíme, jak se budou RTX mimo jiné prodávat.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: :)) nevím lidi kupují i iPhony ...tak moc nevěřím, že se to nějako změní :D .... i má stará pořád nadává na iPhone + uznává jeho neduhy, ale další chce zase iPhone protože .......chvilka napětí .... iPhone :)))(ale už je nahlodaná na jiný OS :) )

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: A ty jsi smutný, že si tak podmiňuje lásku? Nebo proč mi o tom přesně povídáš? Abys mě nakonec ujistil, že i kapacita VRAM samozřejmě odráží obecnou rozpočtovou (ne)kázeň?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: zase si tam projektuješ úplně něco jiného :)
jen jsem reagoval pordej RTX a snažil jsem si ti "jemně" naznačit, že značka je mnohdy více než vlastnosti a cena daného produktu :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: *na prodej :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: a já se ti snažím vysvětlit, že vlastnosti určí reálnou dostupnost a koncovou cenu s ohledem na dostupnost výroby. Vlastnosti a produkty tedy mohou být reálné, a pak třeba i imaginární ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 1. 2019 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: jo ten pocit je k nezaplacení ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @blackbox: Lépe bych to nevystihnul.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
15. 1. 2019 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 To bude nejspis divnou skladbou her. Na CB jim to vychazi cca 14% jako pro 1080p, tak 2080p. 2060OC to ale defacto dorovna...
Mozna proto ma jen tech 6GB.. ;)

Riku
Riku
Level 1 Level 1
17. 1. 2019 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost smutný že ani dnešní generace grafik nedává pořádně 1440p @ 60fps.. 1080p je už strašnej pravěk

Reklama
Reklama