Zpět na článek

Diskuze: ASUS Strix RX 480 a GTX 1060 ve 24 hrách a testech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.DAT
Mr.DAT
Level 1 Level 1
11. 10. 2016 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě tedy, jsem fanda AMD takže ostatní mě nezajímá. :))

K věci používám technologii Eyefinity která je u AMD mnohem dále a hraji na ní i hry. Kupodivu tyto hry na rozlišení 5760x1200pix zahraju i na R9 380 Například CS na 120fps. Dokonce i crossfire oproti sli má AMD dál než NV. A jestli se nepletu stále konzole Xbox, PS má architekturu AMD a jelikož víme že na konzole je mnohem větší herní základna než na PC tak je jasné pro co jsou hry optimalizované. Tak jen tak k těm dohadům nad tím jestli je lepší nike nebo adidas...

steny
steny
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První :D ...to zase bude mela :D

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
4. 8. 2016 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny co sa cudujes, obr ide podla nvidia manualu, vlastny rozum nikde
http://videocardz.com/62138/nvidia-geforce-gtx-1060-reviewers-guide-leaked

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2016 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny GZ:)) tak mě napadá jaky je asi tvuj RL, klavesa F5 v prohlizeci xDD

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny 3......
2....
1..
SHITSTORM~~!~~!!!!

Dejvak
Dejvak
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný test. Kdyby ho nedělal OBR a dalo se výsledkům věřit, byl by test ještě lepší.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvak No ale to by pak nebylo tak nasráno v diskusi od tobě podobných.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dejvak Hehe, vtipná hodnota u Max Payne 3. Tohhle jsem koupil v letní slevě, že si to někdy zahraju. Když jsem to nainstaloval, nastavil detaily na max, byl jsem překvapeny že hra běží kolem 30FPS... jdu tedy do nastavení a zjišťuju že se mi hra automaticky nastavila s DSRx4, tzn 5120x2160 :) Na tři(čtyři?) roky starou hru je to poměrně náročné. V mativním rozlišení jsem musel snížit MSAA na 4x, s 8x už to dropovalo pod 60FPS.

alesv
alesv
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

test je hezkej, ale chybi tam uvedeni jedne podstatne hodnoty - cena. at je mozne udelat si i porovnani cena/vykon

x3m
x3m
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alesv Necital som to cele, ale v zhrnuti je napisane "Cena obou řešení je celkem vysoká, i když je GeForce o pár stokorun dražší, nabízí také více."

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alesv no jenže to by nesměly být testovány oba od stejného výrobce a stejné série. Rovnější podmínky vlastně být ani nemohou :idea:
V ceně nějaký rozdíl bude, ale rozhodně ne tak dramatický...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 rozdíl v ceně je všude ve světě 10 dolarů, 10 euro, 10 liber ... to je pár procent ...

juraj7
juraj7
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @gogo1963: No u nas to na kartach s dostupnostou je takych 30 eur

Tak alebo sme vynimka, alebo "všude ve světě" je prilis silne nepodlozene tvrdenie

aaby sme boli konkretnejsi "pár procent" = +-10%

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @juraj7: s těmi procenty máš problémy dneska, nebo pořád? :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @juraj7: co je silně nepodložené? To je takový problém podívat se k zahraničním prodejcům? Ukázka je třeba oveclockers ..."u nás" nejsme žádný trh a když, tak nekoukat na alzu nebo ts, alespoň dokud nejsou skladem ... amd domrvilo, co se jen dalo ... nereference jen tak nebudou ...

juraj7
juraj7
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @gogo1963: Spominanych 10% bolo ku cenam na SK avsak nie tychto testovanych kariet

Tu o par prispevkov visie "newbie5" dal link na testovane karty, kde je rozdiel v cenach 36GBP (+- 10% rozdiel)

Daj fakty a potom zacni osocovat druhych, ze nevedia ratat.

HudsonStan
HudsonStan
Level 10 Level 10
26. 7. 2016 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alesv To je záměr. Těžko napsat "Radeon utrpěl zdrcující porážku" o 20%, když by v předchozí větě napsali, že je o 20% levnější.
Neberte mě za přesná procenta, o ty nejde. Jde o to, že cena je v takovém srovnání zásadní údaj a tady nehraje do karet verdiktu.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
27. 7. 2016 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan Presne toto napadne kazdeho normalne rozmyslajuceho cloveka. Stavil by som mensiu sumicku, ze presne tak to bude. Nam tu naserviruje nejake priebehy a nejaky pribeh o zdrcujucej porazke, ale zatial som nic tak dramaticke nepostrehol.

newbie5
newbie5
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan @FuFu14: neviem ako ty ale ja v teste vidim ASUS STRIX RX480 vs ASUS STRIX 1060 a nie tebou uvadzane GK

pif666
pif666
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan @FuFu14: Cena nic neznamena, ked to za nu nezozenies. Su tieto karty za tuto cenu REALNE dostupne (skladom) ?

juraj7
juraj7
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HudsonStan @FuFu14: s dostupnostou kedy?
kde klikam, tak za takuto a podobnu cenu len na objednavku. Niekde su aspon na tolko uprimny, ze napisu ze v Septembri :-(

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásný test karet pod DX11, teď prosím otestovat hry s DX12 a Vulkan/OpenGl (co bude rychlejší). Považuji tento test tedy jen za první polovinu.... a čekám na druhou. Zatím tedy nedávám ani +0,5 ani -0,3...

yut
yut
Level 29 Level 29
26. 7. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus A k cemu? tech her je par a navic jak vidis ani napr. v Tomb Raiderovi RX 480 nedokaze GTX 1060 predehnat a je o tretinu pomalejsi. Urcite si nekupujes grafiku, abys cekal, ze nekdy asi vyjde par DX 12 her a tam zrovna mozna bude RX 480 o par % vykonnejsi. Verim tomu, ze tak na jednu DX12 hru v dalsim roce vyjde dalsich pet DX 11 titulu. Me zajima komplexni prurez a vyrovnany vykon nez si koupit grafarnu za osmicku a pak nekde v koute cekat jak to cele bude.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Budu kupovat grafickou kartu podle toho co hraji, proč bych se chtěl dobrovolně nechat ochudit o testy her i v DX12?
Jak sám říkáš chceš komplexní průřez, ale tady máš jen polovinu...

humik
humik
Level 23 Level 23
26. 7. 2016 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut v TR je to taky dosti domrvený...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @humik: Mimochodem, Proč je RotTR domrvený?

Mě se na GTX1080 zvedly minimální FPS z 45 na 60+ při použití DX12, budu rád za každý takový titul. Nejvíc bych to teď uvítal v Division, sice to umí v průměru běhat hodně nad 60FPS v max detailech, ale jsou tam brutální propady a to i při taktování karty - https://www.youtube.com/watch?v=7fzx8H5KrpI rozhodně nic co bych od 1080 čekal. DX12 by to mohlo hodně změnit.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @humik: v testu je hlavně starý TR, ne RotTR ;)

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Zibus: Polovicu? Takze druha polovica by malo byt 24hier pod dx12/vulkan? Mame ich vobec tolko? DX12/vulkan hier je menej ako 1% zo vsetkych. Ale aj tak mohli do testu supnut aspon hitmana a ROTB aj tak by to 1060 nejako neuskodilo

yut
yut
Level 29 Level 29
26. 7. 2016 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @humik: Jenze to je vzdycky a me jako zakaznika zajima jak to zkratka jede. Nemit pak vykon a vymlouvat se, ze je hra domrvena, protoze jede lip na NVidii, neni dostatecnou omluvou.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @scootie007: Děkuji za opravu, vlastně je tento dnešní test méně než polovina. Chci všechny hry co byly dnes otestovány na systému W7+DX11 otestovat pod systémem W10+DX12. Nevěřím, že budou velké rozdíly, ale jsem tvor zvídavý.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
27. 7. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Zibus: "Chci všechny hry co byly dnes otestovány na systému W7+DX11 otestovat pod systémem W10+DX12."

Když mi bylo tolik co hádám tobě, tak mi maminka na podobné požadavky říkala, že ona chce hodinky s vodotryskem :wink:

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @simiksimik: A ještě doplním, pokud tam není vše co já potřebuji k tomu abych si na to udělal názor, neberu to jako úplnou recenzi pro mé rozhodování...

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @simiksimik: Ano přiznávám chybu a opravuji Chtěl bych
A dostal jsi je? Trošku mimo téma nemyslíš?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 7. 2016 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Zibus: Ja ti dam nazor. Zatim asi jedina DX12 ktere neprovazi vazne technicke problemy (GoW, QB) nebo neni PR produktem (AotS, Hitman), a zaroven ma vyssi grafickou uroven, je RoTR. Dost malo na jakykoliv "nazor".

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
28. 7. 2016 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @hnizdo: když nemáš nic jiného... lepší než to neotestovat vůbec, leda by se ti to nehodilo do krámu.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 7. 2016 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Zibus: Podle mne je lepsi otestovat veci, ktere maji vypovidaci hodnotu, veci ktere lidi hraji. Souhlasim ze by se mohl otestovat napriklad RoTR, treba i Forza, ale na vysledku by se nic nezmenilo a pro vetsinu lidi je dulezitejsi upgrade pro soucasne AAA hry, v co nejvetsim poctu, a zejmena obsahnout zastupce nejpouzivanejsich enginu. Coz OBR udelal. Jenze je fakt, ze prave tohle se nekterym hrozne nehodi do kramu.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus krásný obrázek valné části hráčských knihoven.

Pod 10 her v DX12 a 3 Vulkan, ze kterých AMD fanoušek uzná jen jednu :)

Proti tomu tisíce her v ostatních API.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Proti tomu nic nemám, že je to většina, ani jsem netvrdil opak. Test je velmi dobře udělaný, jen tam nejsou "moderní" hry. (o hratelnosti se nebavme)
Proto chci druhou část testu, tedy testu ve hrách s DX12 a Vulkan, dočkám se?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: Opravdu chcete test Vulkanu kvůli třem hrám na trhu, kde jedna běží - zatím - lépe na AMD, jedna - zatím - běží lépe na NV a jedna která běží na obou stejně? Plichta.

U DX12 je to vesměs také plichta.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik: Ano chci.
Důvod: Otestování her v OS W10 které mě dříve či později čekají, nebo porovnání openGL vs Vulkan...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik: Možno to zmení Quake 1 vďaka portácii na Vulkán. To bude asi nová modla AMD fandov a určite ju kvôli Vulkánu budú chcieť vidieť v každom teste. :-)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 7. 2016 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: Proc si myslis, ze hry ktere te v budoucnu cekaji se budou technicky podobat tem soucasnym?

marseille
marseille
Level 13 Level 13
26. 7. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi reálný test. GTX 1060 vede v téměř všech testech. A stojí 9.800,-- Cena RX-480 STRIX je ale stále neznámá. Pokud bude stát +- stejně jako ASUS, Radeon prohrál. Pokud bude o litr a víc levnější, tak je to zas plichta.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille a s tou plichtou bych nepospíchal, tyhle testy zdaleka nejsou všechno ... co ta teplota u rx? Co spotřeba? Nic? Pak ok :D

James99
James99
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 V grafech teplot po 20 min zátěže lze vyčíst:
RX480: 89°C
GTX 1060: 58°C

To je poněkud ***děsivý *** :( rozdíl pro "stejný" model chladiče a stejnou třídu a generaci grafik.
Pro mě osobně je teplota nad 78°C nepřijatelná.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
29. 7. 2016 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @James99: Teploty jsou vysoký, protože v aušusu jsou kreténi a posrali ten chladič. Jako rly, dají tap pět trubek, ale dvě z toho jsou úplně k hovnu a jedna tak napůl? Aha? Co tak tam dát nějakej kus plechu teda když už na jádře není IHS? Obr se samozřejmě ani neráčil ten chladič sundat, aby se podíval, skvělej test, fakt.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille cena rx není neznámá, dá se předobjednat za známou cenu, o cca 10 liber nižší ...

RadimB
RadimB
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test proběhl ve Windows7, tedy pod DX11. Tam, jak se všeobecně ví má nVidia navrch.
Pokud by mělo být hodnocení objektivní, tak by to chtělo mix DX11 i DX12 her.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimB ano, také čekám na druhou polovinu testu ve hrách s API DX12 a Vulkan, ať vím co si vybrat...

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus Druha polovica testu bude pokracovat na DD strankach takze si to potom spriemeruj a mas presny vysledok ;)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus Vulkan. Doom běží lépe, Talos Principle zase hůře, Dota 2 stejně jako na NV.

Celkově plichta, do budoucna žádná ohlášená hra. Podle toho si nevyberete.

DX12, hry ve kterých se angažuje AMD běží lépe na AMD, tam kde NV, běží lépe na NV, nezávislé běží +- stejně. Opět si nevyberete

yut
yut
Level 29 Level 29
26. 7. 2016 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus Pockej si na API Mantle, to rozhodne :D

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @scootie007: Stále tady opakuji nejde mi o průměr... jde mi o konkrétní hry.
Zkus mi prosím vysvětlit na co ti nějaký průměr je? Z něj vůbec nic nevymyslíš...

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @komplik: Ale vyberieme. Ak v dx12 to bude "plichta" +- rovnake vykony a v dx11 jasne vitazstvo pre 1060 tak je asi vitaz jasny nie?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @yut: Ty čekáš na DX9?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @scootie007: Ano bude-li karta výkonnější ve hrách které hraji tak si jí koupím. Pak také přihlédnu k dalším vlastnostem karty, jako třeba jejich výpočetnímu výkonu, ale to sem na PCT asi moc nepatří.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @scootie007: Ano bude-li karta výkonnější ve hrách které hraji tak si jí koupím. Pak také přihlédnu k dalším vlastnostem karty, jako třeba jejich výpočetnímu výkonu, ale to sem na PCT asi moc nepatří.

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @Zibus: A mna zase velmi zaujima pomer vykon/watt a napriklad hluk a odpadove teplo. Lebo ak mi bude v skrini kurit ako piecka a ventilator bude fucat ako vrtulnik aj pocas pozerania filmu tak mi je uplne fuk aky ma vypocetny vykon a taka karta pojde cez okno

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @scootie007: O tom právě mluvím, výpočetní výkon/watt mají lepší AMD...

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @Zibus: Myslím, že bude pro Tebe i nás ostatní lepší, když si o RX 480 a jediné hře v DX 12, kde 480 poráží 1060, půjdeš podiskutovat na DD..prý lepší provozní hodnoty :D

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zibus @Flibble: Chvilku jsem si myslel, že by to snad mohla být urážka. :lol:
Já se totiž nebavil v tuto chvíli o výkonu ve hrách, což vyplývalo z předešlých komentářů. Na hry jsou rychlejší ve většině her karty nV, snad jen pokud bych hrál hru Doom ve dne v noci tak si pořídím kartu AMD.
Co se týče výpočetního výkonu mimo oblast her tak má AMD v určitých aplikacích navrch, tak to prostě je.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RadimB Pokud to má být objektivní měl by býát poměr DX12 vs zbtek adekvátní tržnímu podílu... tzn max 1 hra. Pokud by to byla RotTR, tak by výsledek jiný nebyl, ale i kdyby to byl Hitman tak by ten výsledek byl cca 18% ve prospěch 1060.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 02:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Pokud by to mělo být podle tržního podílu, tak je víc než polovina DirectX 9.0c, pak 10, pak 11 a nakonec asi 1/10 hry je DirectX 12.

Občas si vytáhněte hlavu s prdele s těma předraženejma omalovánkama a podívejte se, kolik se i dneska dělá levnejch i drahejch, profi i indie apod. her na DirectX 9. A že to jsou kolikrát sakra trháky. Tuhle vyšla celá nová kampaň od jednoho fanouška pro Half Life 2 samozřejmě na Source enginu: Prospekt. Radši si to (HL, HL2, Prospekt) zahraju stokrát dokola než těch osmdesát devět dílů hašašín krídů, jeden nestabilnější a nedodělanější než druhej, včetně podobnejch cypovin.

Kurňa, mám teď rozehranej asi po padesátý Fallout 2, tentokrát s posledním Restoration patchem. To je DirectX 5. Jo a taky mám rozehranej i Wasteland Merc 2 mod (škoda, že na tom nepracovali dál a místo toho udělali Merc 2, no nic). S high-resolution patchem to vypadá i docela k světu. To tipuju většina z vás tragédů co musíte mít většinu těch omalovánek ukradenejch ještě dřív, než to oficiálně vyjde, ani nezná, co?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Proč by to mělo být adekvátní nějakému průměru her? Já si nevybírám Grafiku podle průměru, ale podle toho jakou hru budu hrát. Stejně jako když pojedu do práce, nasednu do osobního automobilu, ale budu-li stěhovat vemu si dodávku...

brbla
brbla
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Pavel Boček: Btw nekritizuju menší a Indie hry. Třeba takovej Life is Strange byl vynikající a to i přes osklivou grafiku.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Pavel Boček: Liskni si. to, že nehrajou ostatní ty vykopávky co ty z nich nedělá tragedy. Pirateni jo, ale naštěstí je tu denuvo.
Co je špatného na tom, že chcou lidi hrát novinky s krásnou grafikou?

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: Si protirecis :D Pises ze si kupis grafiku podla hier ktore mozno pridu a bude ich par a nezohladnis vacsinu a prirovnavas to k dodavke. Podla teba ak v priebehu nasledujucich 2 rokoch budem 5x potrebovat dodavku a kazdy den osobak ale aj tak si kupim dodavku a budem sa tesit na stahovanie :D

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @brbla: Ten je blbej až to tříská dveřma!

Takoví pitomečci jako ty nejsou trh, trh je třeba Steam, a tam je to přesně jak říkám. DX9 tvoří absolutní většinu her, pak 10, pak 11. Takže ano, lidi to hrají jak říkám já. Tak už zalez.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @brbla: Ja sa napríklad dlhodobo držím Borderlands 2. Tiež to nemá extra grafiku. Dôležitá je zábavnosť.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Co je na tom za protiřečení, vždy si vyberu adekvátně k tomu co budu dělat...
Jsem-li stěhovák koupím si auto na stěhování, jezdím-li do práce koupím si to co mi stačí na cestu do práce. A ano i do práce lze jezdit autem na stěhování, opačně to jde "trošku" hůře. Teď ke grafikám, nemusím vybírat dle her které přijdou (ty budou jak na DX11 tak DX12), o těch jsem nemluvil, mluvil jsem o těch které jsou na trhu...
Když tak nad tím přemýšlím, jak bys chtěl otestovat výkon ve hrách které ještě nevyšly?

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Pavel Boček: co taj hudrujes ? Pises tak pekne a zbytecne drzkujes akorat.
Pise o tom stejnym, co ty.
Dx12 tu rikam dva mesice je hudba budoucnosti, proto test, tak jak je, je udelanej spravne :) Nikoho nezajima, jak ted jedou vsehovsudy dve dx12 hry na cem, kdyz dalsi nejsou a nebudou jeste dlouho :D
Takze ano, stary hry sou bozi, ale jablka a hrusky. Hratelnost a grafika, dneska se delaji hezci ale horsi hry, hezky se na to vzpomina, ale to je tak vsecko, co s tim muzes delat. At si hraje kazdej co chce snad, ne ?
Pokracuj ve hrani starych her, ostatni si hrajou novejsi (dx11 dneska uz je celkem dost standart btw :P i u indie veci) a snilci budou DDoufat v priliv skvelych, krasnych, 10/10 dx12 her ^^

brbla
brbla
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Pavel Boček: right, takze ty miliony prodanych kopii novinek vlastne neexistujou. lidi kupujou jen starsi hry v humble bundle atp. pripadne hrajou po patnacty hry z devadesatych let. a pokud ne, tak sou to tragedi a pitomecci. A ne kazda AAA hra je dneska nastavovana kase. samozrejme, vsecky ty CoD atp sou jen dojeni kravy, nicmene vznikaji i novy kusy. A jednou za cas je i ta nastavovana kase velmi zabavna, viz posledni doom.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @mareknr: A co takhle pong v prohlížeči - bude se počítat? :P Zkuste to!

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: No a presne o tom pisem. Ty si kupis amd lebo v buducnosti mozno budu mat lepsi vykon ako nvidia. Ja som si kupil nvidiu 1070 lebo si ju chcem uzivat teraz (hrajem iba gta5 a witchera). Ja mam istotu vykonu teraz. Ty s amd si iba myslis ze to v buducnosti bude lepsie pre amd (moze byt ale ani nemusi) chapes? Nvidia ma dost vela penazi, silny marketing, velky podiel na trhu a urcite aj dobre kontakty na to aby buduce dx12/vulkan hry isli minimalne rovnako dobre ako na amd kartach

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Dle tohoto komentáře jsem pochopil, že jako majitel karty od nV "se potřebuješ" ujišťovat, žes koupil dobře. Chápu. Já mám "karty" od Intelu, nV i AMD a proto si nic dokazovat nepotřebuji. Kupuji je podle toho na co jsou určené a v čem jsou lepší...

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Aktualne dx12/vulkan hry su len porty a nevyladene patche alebo vtlaceny prechod na win10 od MS a ziadna z nich nie je nature dx12 takze sudit podla nich ako to bude vyzerat nemusi byt presne. Pozri sa na amd demo ala AOTS aky vykon tam ma nvidia a amd? Rovnaky. 3dmark time spy? Lepsi pre nvidiu a preco? Lebo AMD nema take meno ako nvidia. Ako dopadol mantle? Tiez uz mali vsetky hry byt davno na mantle a ako to dopadlo? No v prospech silnejsieho

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Jak dopadl AMD mantle? Stal se z něj vlastně standart pod jménem Vulkan.
To že tady ukazuješ, jak se vlastně optimalizují hry pro určitý chip (v dnešní době častěji na nV), ano to je pravda, nic proti tomu ani nemám. Na druhou stranu proč nejsou v testu novější hry? Proč se netestuje v těch podle tebe "nepovedených portech"?
Ještě otázku přímo na tebe, proč to dle tvého názoru je "nepovedený port"? Protože to na kartách nV chodí hůře než na kartách AMD?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Gears of Wars je přece čistě jen DX12 hra.

Nekecá do ní NV ano AMD a ejhle, běží +- stejně na obou

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: Ja neviem ci som sprosty ja alebo ty ale koli tebe som si teraz 10x po sebe precital moje komentare ale nikde som nevidel "nepovedeny port".

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @komplik: To len potvrdzujes co som napisal :)
Ale napisal som aj porty (z konzol) a tym Gears of War je podla mna ;)

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Aktualne dx12/vulkan hry su len porty a nevyladene patche alebo vtlaceny prechod na win10 od MS a ziadna z nich nie je nature dx12

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
27. 7. 2016 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: A kde tam vidis nepovedeny port? Si fakt taky sprosty?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: v uvozovkách bylo shrnutí tvého komentáře... nechtělo se mi citovat.
Můžu to opravit na nevyladene patche, vtlaceny prechod a len porty...
dle tebe nepovedene porty, jestli to chápu jinak, prosím vysvětli mi tedy jak jsi to myslel.

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
27. 7. 2016 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Zibus: Este raz a dufam ze uz naposledy .. nikde som nenapisal nepovedene porty ale nevyladene patche a to su 2 rozdielne veci.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: můžeš mi tedy prosím vysvětlit rozdíl?
"ještě jednou tě prosím o vysvětlení a doufám že už naposledy"

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi chvalim test ktory ukazuje grafy priebehov FPS! Osobne vlastne ani nechapem ako je mozne ze v sucasnej dobe v roku 2016 sa vacsina recenzii stale zameriava len na ubohe priemery FPS a maximalne tam uvadzaju este min a max FPS. Priemerne FPS je velmi všeobecny udaj!

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
26. 7. 2016 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel :shock: Co by jsi chtel ale testovat,kdyz Nvidia Dx12 neumi? :D
jo,mozna by to pak dopadlo plychtou,nebo dokonce win Radeonu,ale jen diky funkci kterou druha karta jeste nema...tudiz by NV prisla o hodnoceni u her,ktery v Dx12 nedokaze pustit a... ---bodiky :D
Test slusny,ale neobjektivni,pokud si vyberu portfolio her sednouci zelenym,nemuzu se divit,ze skore nahrava zelenym .) az takovyto test uvidim s VR nebo 4K,mozna budu verit.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ .tudiz by NV prisla o hodnoceni u her,ktery v Dx12 nedokaze pustit

Vieš nám napísať aspoň jednu hru, ktorá na NV grafikách v DX12 nejde pustiť? :roll: Ideálne by bolo, keby sa niektorí fanúšikovia AMD venovali niečomu inému, čomu aspoň trochu rozumejú.

CjbZgene
CjbZgene
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @mareknr: Třeba jen že win7 DX12 nepodporuje, jen Vulkán na něm poběží, na win10 funguje oboje..

Čtete si vůbec co k čemu patří?? Omg, děti..

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @CjbZgene: Ty máš koľko rokov? 18 a už si myslíš, že si dospelý? Človek na ktorého som reagoval jasne píše toto:

* Co by jsi chtel ale testovat,kdyz Nvidia Dx12 neumi?*

tudiz by NV prisla o hodnoceni u her,ktery v DX12 nedokaze pustit

Nikde nie je reč ani narážka na to, že to súvisí s Win 7, ktoré DX12 nepodporuje. Ale to isté platí aj u Radeonov u ktorých tiež vo Win 7 nespustíš žiadnu DX12 hru. A u nich dotyčný nespomína, že by DX12 nezvládali alebo že by si na nich DX12 hru nespustil. Čítať poriadne by si sa mal naučiť očividne ty. A aj tí čo ti naklikali plus.

CjbZgene
CjbZgene
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @mareknr: V pořádku, ale osobní urážky si nech od cesty nebo pro sebe..

Nešlo tady o to že dx12 nvidia neumí (musí umět - jinak by ty tři verze nových karet byli postupně k ničemu) ale že chtěl otestovat pod win7 hry které využívají dx12, které ale win7 nepodporuje.

Doufám, že jsem to i pro tebe napsal dost zrozumitelně a nedojde k dalšímu osočování hloupostmi.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @CjbZgene: Môžem vidieť presný citát z ktorého vyplýva to čo píšeš a teda že

* chtěl otestovat pod win7 hry které využívají dx12, které ale win7 nepodporuje*

Ja ho tam teda nevidím a to, že si to možno vyčítal medzi riadkami na tom čo je vidieť v príspevku, na ktorý som reagoval, nič nemení.
Ad osočovanie. Žiadne nadávaky ani nič podobné som nevyužil, akurát som reagoval podráždene. Akú reakciu si ale na svoj predchádzajúci komentár očakával? Napíšeš niečo čo v predchádzajúcich príspevkoch nie je, označkuješ ma deckom a ešte s naržkou na to, že nerozmýšľam pri čítaní. Myslím, že príspevok od Marty1000 je jasný. Buď nevie o čom píše alebo len nachvál provokuje. Nič iné tam nevidím.

CjbZgene
CjbZgene
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @CjbZgene: Edit: tento test se odehrál na win7 a to jde

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @CjbZgene: ty jsi jasným důkazem toho, že hloupý člověk nemůže napsat nic moudrého, ani kdyby to opsal ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @mareknr: neřeš ho, napsal kravinu a ještě se uráží, když na to někdo reaguje ... je tady spousta takových idiotů, kteří šplechnou blábol a pak se snaží odvracet pozornost jiným směrem ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pitch@ @CjbZgene: Ide ale o to, že Marty1000 vôbec Win7 nerieši. To si si iba domyslel. On jasne píše o jeho predpokladoch testovania DX12 a hovorí priamo k tomuto API. To vôbec nebola irónia, ktorá by mala narážať na to, že Win7 nepodporuje DX12.

Apik
Apik
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel no ještě by se slušelo napsat v jakém levelu nebo ingame testu bylo testováno.

To že strixka 480tky neudrží max takt bez zvýšení spotřeby je pro AMD další rána do hrobu :(

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 7. 2016 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak na to, ze nvidia ma skoro 2x frekvenciu, tak nic moc teda.. Samsug zrejme nezvladol vyrobu na jednotku, ale evidentne je GPU od AMD na rovnakej frekvencii o triedu vykonnejsie. Takze vsetko teraz zalezi na cene..

inak obr oyebava, asus strix 1060 su v 2 verziaach jedna ma jadro 1708 a druha OC ma 1847. Ziadne 2GHz. Ak to taktol a testoval to taktnute, moze sa hanbit!

roob
roob
Level 36 Level 36
31. 7. 2016 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob takze aktualne dnes strix 480 vs 1060 8200 vs 10500 korun. Za ten rozdiel je napriklad 240GB intel SSD...

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Při zhruba 2x vyšší frekvenci má menší spotřebu a stabilně drží turbo, to na "horším" výrobním procesu (16 vs 14 nm)? Promiň, ale z tohohle pohledu je to spíše fail AMD. :shock:

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Při zhruba 2x vyšší frekvenci má menší spotřebu a stabilně drží turbo, to na "horším" výrobním procesu (16 vs 14 nm)? Promiň, ale z tohohle pohledu je to spíše fail AMD. :shock:

amd.21
amd.21
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob tak na to, že má AMD poloviční frekvenci a žere o nějakých 30-80W více(dle verze a úrovně OC), tak nic moc teda...
porovnáváš neporovnatelné.

Apik
Apik
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob roobe pochop že těch 1847 co je v gpuZ boostuje ve hrách přes 2GHz. Osobně mám NV 980Ti a v gpuZ mám napsaný boost na 1347Mhz a ve hře mám stále 1459 Mhz. To není chyba, ty karty tak prostě fungují díky gpuboost technologii.

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čemu věřit nevím jak dopadli tyto hry na jiných webech, ale takový witcher 3 většinou v testech vycházel nastejno a a tady je o 25% rychlejší 1060. Fakt je, že žádnému webu RX 480 nevyšla rychleji. Karta rychlejší prostě bude,ale ne o 20%. V průměru ze všech testů, které jsem na netu četl a vynechám extrém, jako, že 1060 je rychlejší jen o 2% a testy,kdy je ,až o20% pomalejší tak vyjde cca 6-8 % v neprospěch RX 480. Věřím, že ani Stach nenaměří,že 480 je rychlejší byť to bude těsné, protože určitě DX 12 hry budou převažovat. Vypadá to,ale tak ,že v tomto segmentu se kupují karty tak na 3 roky a dle zkušeností z let minulých,kdy NV s výkonem časem stagnovala a AMD s ovladči rostlo tak za rok ,už pravděpodobně bude vše jinak. Nahrává tomu i fakt, že za rok ,už bude na trhu větší množství DX12 her a tam zatím prostě vypadá lépe RX 480.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcel1975 Vidím to tak, že se kouknu na testy zde na PCT a pak na test na DD a z toho si udělám obrázek.... Pravda leží někde mezi (na zahraničních webech)

Apik
Apik
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výsledek u witchera a pár dalších her mě celkem překvapil a ten rozdíl je tam vyšší mezi těmi kartami než jinde.

Rozdíl je způsoben hlavně tím že autor recenze použil HBAO+ jako AO, které přímo AMD nepodporuje a tím vytěžuje grafiku více než konkurenční NV.

Pro srovnání by se měla tahle GAMEWORKS technologie vypnout a výsledek by byl reálnější.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 7. 2016 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Apik Cili budeme vypinat funkce hry tak dlouho, dokud amd nebude vypadat lepe?

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
28. 7. 2016 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Stejně jako nebudeme testovat hry ve kterých to nebude vypadat dobře pro nV?

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 7. 2016 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Zibus: Ne. Nebudeme testovat hry rozbite a techdema na objednavku. Nicmene jsi neodpovedel na otazku. Budeme vypinat funkce hry tak dlouho, dokud amd nebude vypadat lepe?

nostek
nostek
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

14 hier ma viac ako 60+fps 5 dokonca 100+ fps co je skvele bolo by ich viac keby bolo pouzite univerzalnejsie rozlisenie fhd 1920x1080. Stale plati ze karty su vyrovnane vo FHD hrani.Rozhodujuca bude pri tychto kartach vacsinou cena.

Tomas123456
Tomas123456
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By me zajimalo kolik zastancu AMD a jejich DirectX 12 ma ve svem pocitaci Win. 10 :-)
Podle me minimalne 1 az 2 roky bude trvat nez se Win. 10 prosadi a jestli vubec a pak vam bude Vulkan k vite k cemu.

Lukášc
Lukášc
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 Ja mám win 10.

Joey21
Joey21
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsme jak u blbečků na dvorečku...od března kdy odešel Mirek Jahoda z nejmenovany web tak jsem pro objektivní recenze začal chodit na tomshardware...Ať už pctuning nebo ddw se v podle mě zvlášť v poslední době stali vyhrozené weby a už sem chodím se jenom pobavit nad výplody Zdendu a Honzu. Nevím proč tady v tom testu úplně chybí DX12...Zdenku nainstaluj si desítky a začni dělat svou práci jak člověk. To samé platí pro DD kde čtení těch slohovek až ód na rx480 leckdy může působit až kontraproduktivně :)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Joey21 no já ti nevím, ale jak lepší test by sis přál? To co dělá Zdenda je hodně na úrovni. A že si do textu přisype i svoji sympatii? No tak ji nevnímej a soustřeď se na fakta. Závěr a resumé může být nasáklé autorovo náklonností k určité značce ale k technickému provedení i výsledkům nelze mít výhrady :idea: .
Kde jinde ti proti sobě takhle postaví proti sobě přímé konkurenty od jednoho výrobce a dokonce stejné série, Strix?

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako nechcem uberať recenzentovi snahu a už vonkoncom nie ho znevažovať, že na na tej recenzii nenarobil lebo otestovať karty v toľkých hrách je naozaj rešpekt.
ALE výber hier v spojení s Windows 7 64-bit Ultimate platí: PRÁCA CHVATNÁ MÁLO PLATNÁ. Ako nehnevajte sa, ale v 07/2016 neotestovať aspoň 3-4 DirectX 12 hry z 24 hier (pod Windows 10) je na zamyslenie sa akú to malo vôbec výpovednú hodnotu.
Ja som samozrejme za to aby sa po A) DirectX 11 hry stále testovali lebo oni stále v hojnom počte aj vychádzajú (dokonca prevyšujúcom DX12), ale ako som uviedol vyššie chýba mi tam to B) teda DirectX 12 (Win 10).

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 7. 2016 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák *Ako nehnevajte sa, ale v 07/2016 neotestovať aspoň 3-4 DirectX 12 hry z 24 hier (pod Windows 10) je na zamyslenie sa akú to malo vôbec výpovednú hodnotu. *

Je otazka, kolik soucasnych "DX12" ma vubec nejakou vypovidaci hodnotu o cemkoliv.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 7. 2016 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Dle reakci udelam doplneni testu plus minus do tydne, na Win 10 udelam Doom a několik nejnovějších her ... tohle je muj stary testovaci disk s hrami a Win 7. Uprimne si myslim, ze ale Win7 je u hracu stále platforma číslo jedna a hry reprezentativni vzorek. AMD ale asi na starsi hry v driveru pro 480 zapomenli, proto ty propady ... a také 1060 pracuje na 2 GHz, na to nezapominat

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 7. 2016 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier http://store.steampowered.com/hwsurvey/directx/

win10 ma nad 7 50% naskok a kazdym mesiacom sa to logicky zvysuje...

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Děkuji

b00n
b00n
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Uprimne si myslim, ze ale Win7 je u hracu stále platforma číslo jedna
To si ale myslíš špatně. Stačí se podívat na Steam HW statistiku a dominanci Win10.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Ďakujeme :!:
Ja na nič nezapomínam, pre mňa je po všetkých svetových a aj tuzemských recenziách vzhľadom na spotrebu víťaz tohto súboju pre rozlíšenie 1080p spoukazom na výkon väčšiny DX11 hier, do osem DX12 hier a jednej OGP/Vulkan hry jasný a už pokukujem po jej Mini-ITX OC edícii.

Mne je jedno kto vyhrá, riadim sa heslom padni komu padni (pretom som mal za potrebné sa vyššie vyjadriť) pretože +/- autobus sú si tie karty podobné (záleží od hry, jej podpory tým ktorým dizajnérom GPU). To čo tie karty rozlišujem môže je spotreba a zrejme aj VR.

Inak mňa by zaujímala spotreba tých dvoch identických "high-end" edícii kariet Asus Strix a nejaký VR testík nakoľko VR je "in":
SteamVR Performance Test (HTC Vive)
• Rift Compatibility Check (Oculus Rift)
• VRMARK (The Virtual Reality Benchmark)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @b00n: statistiky steamu zdaleka nejsou úplné, kolik her ze steamu je nutné spustit přes klienta? 5%? 10%? Já kupuji hry na steamu, gogu, ea ... ale ani jednu nepoučtím přes klienta ...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 7. 2016 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Tralalák: VR test plánuju uz dlouho, ale furt do toho něco leze ... snad uz brzy

b00n
b00n
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @gogo1963: Nejen že neznáš význam slova statistika, ale ještě navíc nevíš jak Steam funguje.

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Ano také doufám, že se někdo nezasekne na písmenu A... a byl bych moc rád kdyby to byl i pan Z. Obermaier kro řekne to písmeno B

Samozřejmně může udělat test i někdo jiný např. pan A.Vágner, ale proč by on musel dodělávat práci za někoho jiného? Bylo by lepší aby udělal svůj vlastní test, tímto děkuji za testy které děláte.

yut
yut
Level 29 Level 29
26. 7. 2016 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Ja bych tady tak nebrecel a pockal si, tohle otestuje Adam. Ne kazdy ma desitky a ne kazdy planuje na ne prejit.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
26. 7. 2016 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Po pravdě pod UWP a DX12 jdou v současnosti rozumně testovat jen hry s vestavěným benchmarkem.
Chybí nějaký jednoduchý a funkční nástroj, jakým byl až do DX11 FRAPS.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ano viem o tom UWP a DX12, ale napr. redakcii pcper.com sa to podarilo vyriešiť.
zdroj: http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/GeForce-GTX-1060-6GB-Review-GP106-Starting-249/Gears-War-Ultimate-Edition
zdroj: http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/GeForce-GTX-1060-6GB-Review-GP106-Starting-249/Rise-Tomb-Raider

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky vám připadá, že tyhle recenze jsou jen někým sponzorovaná součást marketingu?
Když to porovnám s recenzemi RX-480 např. na "DD".

James99
James99
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HafanPetr Ano, připadá. Že by Asusem? :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HafanPetr ne, nepřipadá ... co tak napsat, co je na testu špatně?

pgdcompany
pgdcompany
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Já si nemyslím že ani jeden z nich ať Z.O. (zlobr) ani J.S. (ddmák) dělají ty testy proti sobě. Oba dva moc dobře vědí pro co jsou obě karty vhodnější a v čem excelují. Což je logické a dobře že Vám oba dva jsou schopni presentovat dané technologie jednotlivých karet v plné parádě. Ani Nvidia ani AMD neumí všechno - něco umí lépe ta a něco ta druhá... A pak ještě další vlivy jako výrobce, marketing atd... My všichni jako čtenáři si musíme udělat jasno co od toho podělanýho kusu HW chceme a očekáváme. Jestliže chci hrát DX11 hry s fíčurama, které má doteď díky podpoře vývojářů her lépe zvládnutá nVidia tak si pak koupím nVidii. Pokud chci DX12, Vulcan tak půjdu momentálně do AMD RX... AMD už taky začíná dělat celkem silnou podporu vývojářům her, ale navíc v otevřené podobě...

Jsem rád za obě stáje že si takhle konkurujou. I recenzenti - spíš mě zarážejí dětské žblebty některých diskutérů kteří přispívají do recenzí.

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zase jeden velice slušný test z mnoha na tomto webu, jen co je pravda.

Že se netestuje pod Win10 - v poho
Že jsou hry 100 let starý - v poho
Absence DX12 a Vulkanu - v poho
Absence ceny u AMDčka - v poho

A že za 1-2 roky to dopadne jako teď u 960 vs. 380 nebo 970 vs. 390, že Nvidie budou v zadeli a AMDčka daleko před nimi. To je přeci nepodstatné. Podstatné je, že každý rok/dva můžu vysolit ranec peněz a být happy z noé grafiky jak pěkně běhá .... chudáci majitelé AMD grafik, těm vydrží 3-4 určitě a ještě ušetří. Asi se vzdám svojí MSI R9 390ky a rychle poběžím pro nějkou tu Nvidii, když jsou tak BOMBA!

zhever
zhever
Level 31 Level 31
26. 7. 2016 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kolja75 Jak je patrne vasnivy ctenar DD, nvidia je za rok na odpis a AMD ze 5 let ma lepsi vykon nez novinky. Nech si ty kecy pro Stacha. 960 vs. 380 je rozdil 3% nebo 970 vs. 390 je rozdil 1% ano v obou pripadech pro AMD a to je ta drtiva vyhra ??? Jdi si precist poradne kvalitni wby a ne srackoidni DD.

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever Ále kdeže loňský sněhy jsou .... alespoň že umíš podtrhávat tučný písmo :lol:
Ten tvůj rozdíl je v hrách minulých, což nikoho komu má grafika vydržet 3-4 roky určitě vůbec, ale vůbec nezajímá. Normálního člověka zajímá výhled do budoucna, aby za ten 1-2 roky nemusel dělat ZELENÝ OSLÍČKU OTŘES SE ! :lol:

zhever
zhever
Level 31 Level 31
27. 7. 2016 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @kolja75: **Pro tebe je Stach modlou vid ? Jinak by jsi ty kecy nemohl napsat a hlavne myslet vazne. Kdyz neumis cist, nebo najit opravdu seriozni web je to smutne. Osel jsi ty a padaji z tebe jen sracky. Za rok koupim jinou kartu ktera se mi bude jevit jako nejvyhodnejsi. Bohuzel jsi to nepochopil, je jedno zda AMD ci nVidia, ale jaka je cena a vykon. Normalniho cloveka zajima vykon ted, co bude zacne resit az k tomu dojde. Ale to je na tebe asi moc slozite. **

brbla
brbla
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @kolja75: za dva roky ani jedna z tech karet neda novou AAA hru na plne detaily na 60 fps. ani na 40 nejspis ne. takze co tu resis? :)

btw todlecto "vesteni toho, jak to bude v budoucnu" je uplna kravina :) muze se samozrejme stat, ze ty karty nakonec nebudou v tech hrach za 2 roky mit 35fps ale 38, ale k cemu ti to je, kdyz to bude nehratelny (napr. fps hry v 38 nejdou prakticky hrat) tak jako tak ? :) jakmile ale zacnes snizovat detaily, tak uz je to jen o tom, co snizis. za 2 roky tu bude minimalni pocet dx12 only her. a myslim si, ze z AAA her to nebude ani jedna. btw, nezapominejme, ze to ze ted tezi amd z dx12 trosicku vic nez nvidia je sice hezky, ale nevis co nvidia udela s driverama za 2 roky, a jak to s tou podporou async compute bude. jiste, musi to resit jinak nez AMD ktera ma tu podporu uz v ramci zakladniho designu jader, nicmene to nv umi, a verim ze se to jen zlepsi. nevidim duvod proc ne :)

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
31. 7. 2016 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @zhever: Ano, odpovim si sam .... pred rokem byla R9 390ka jasnou volbou a dnes by to byla RX 480ka.

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
28. 7. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @zhever: Samo, kdo má prachy na novou kartu každý rok, tak to neřeší. Ale podle čeho si mám teda podle tebe vybrat kartu, když si můžu dovolit kartu jednou za cca 5 let? .... potřebuju tudíž kartu, u které je předpoklad, že za 3-4 roky bude ještě pořád v poho. Jakou by jsi mi tedy doporučil ty, před rokem a teď .... ?

pgdcompany
pgdcompany
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @brbla: za dva roky ani jedna z tech karet neda novou AAA hru na plne detaily na 60 fps. ani na 40 nejspis ne. takze co tu resis?

Potom je tedy demagogie testovat hry starší 2 let - na tom se s tebou shodnu a velmi rád (neřeším nVidia ani AMD)

brbla
brbla
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @pgdcompany: mno, osobne bych testoval novy AAA tituly (je jedno jakej DX) a potom nejake starsi, co jsou ovsem extremne hrane (treba nejaky battlefieldy atp) - vetsinou asi multiplayerove zalozene kusy. protoze se vsi uctou, singleplayerovku si zahrajes jednou dvakrat. max 3x. to mas par desitek hodin (excesy v podani Witchera nechame stranou). ale u tech MP her budes travit stovky hodin. a tam je dulezity aby to vsecko behalo. Cili klidne WoT, War Thunder, Battlefield, nejakej ten CoD, atp. k tomu nejakej Unreal Engine 4, cryengine, neco dx12tkovyho, a voila, mas testovaci kusy jak svina.

pgdcompany
pgdcompany
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @brbla: Na ty starší hry je jedno jakou GK použiješ, bude to tak či tak Full HD full details. Souhlasím bez poznámek :-)

Jestli někdo tráví stovky hodin nad třeba WoT (znám a hraju, je závislá velmi na výkonu prvního jádra IPC) tak je samozřejmě nejlepší kombinace HW co nejrychlejší intel CPU (to neznamená i7) + nVidia grafika. Ale to je dané tím studiem co tu hru vůbec vymyslelo a uvedlo k životu... A o tom to je (vybrat si pro tu danou hru ten nejlepší HW). Já si neumím představit člověka kterej hraje naplno nějaké 3 tituly her v 100-kách hodin pokavaď mu je 25+ let, to prostě nejde (ano vyjímky jsou).

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @pgdcompany: Za dva roky, jestli budou vývojáři normální a použíjí nejnovější API, tak hru na full v rozmezí 40-60 FPS v pohodě spustím.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @kolja75: Normalni vyvojari obvykle nejnovejsi API nepouzivaji. Mrknete se nekdy treba na to, jak to bylo s DX10 nebo DX11. ;o)
Neresim ted duvody, jen upozornuji na Vas chybny predpoklad.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @kolja75: A co ještě sis tak vysnil? Pochybuji že už letos udrzis stabilních 60 v bf1. O witcherovi s hairworks ani Nemluvím. Tam nedáš ani 40

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
28. 7. 2016 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @Mysel_1: S DX10 a DX 11 máte pravdu. Ale DX12/Vulkan jsou nízkoúrovňová API, která při správném použití dokážou z HW vyždímat maximální reálný výkon. U předchozích DX tomu tak nebylo, tak vývojáře nic v podstatě nenutilo používat nová API. Proto jsou mé předpokldy jaké jsou.

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @brbla: 60 FPS v BF1 v poho - viz třeba Star Wars Battlefront. Jinak optimalizace z dílny GameWorks chodí špatně i na Nvidiích .... takže je vypínám a netrápí mě to.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @kolja75: Čo to je "optimalizace s dílny Gameworks"? Ďalší prípad Stachovho syndrómu? Gameworks nie sú žiadne optimalizačné technológie. Nie je to žiadne Mantle, DX12 či Vulkán. Ide o úplne niečo odlišné. A to pokročilé grafické efekty, ktoré samozrejme výkon GPU spotrebujú a nie naopak. Už si to konečne nejak ludia zrovnajte.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @mareknr: Presne tak. Pak treba predelavka do DX12 muze byt kazda o necem uplne jinem. Jedna muze byt jen ciste predelavka a tudiz se pak zvednou FPS, podruhe to muze byt predelavka s dodelanim nejakych novych featur ktere sezerou cast ziskaneho vykonu a ve vysledku pak muze behat stejne rychle. A tim padem vykonovy zisk nerika vubec nic o tom, jak dobra to predelavka do DX12 je.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhever @HWSpeedy: JJ. Dokonca ani masívne nevyužitie AS neznamená, že sa nejakej strane nadŕža. Ale iba to, že nie engine hry nepotrebuje od GPU riešiť toľko compute úloh, aby sa to prejavilo. Niektorí vtipálkovia si myslia, že keď nemajú v 3D Marku taký nárast v DX12 ako v AMD benchmarku AoS, tak je niečo zle. To, že ide o diametrálne odlišný typ grafickej aplikácie s inými požiadavkami ich už netrápi. Ale čo čakať od ľudí, ktorí pod pojmom AS vidia iba niečo čo NV nemá tak dobre poriešené ako AMD. Ale čo to je a čo presne znamená využívať AS, tak o tom žiadnu predstavu nemajú. Sa na to pozerajú ako na varenie čaju. A ešte ti taký týpek ako Stratos napíše, že je preukázané, že 3D Mark nevyužíva AS tak ako sa to má. Veď on sám ani netuší ako sa to využívať má a čo za tým stojí. Taký Stach napríklad tvrdí to isté a ešte dokonca píše DX12 u NV kariet do úvodzoviek. Ževraj kvôli objektivite. Toto už sú chorí ľudia. Keď som videl aký výkon majú AMD grafiky pod OpenGL v Doomovi v porovnaní s konkurenciou, tak by sme asi aj u nich mali písať o podpore OpenGL v uvodzovkách. Fakt škoda hovoriť.

Z3Lva
Z3Lva
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím jestli mi příjde nejštastnější testovat hry pod Windows 7, když nevyužijí DirectX12 - předpokládám, že lidé budou upgradovat starší grafické karty právě kvůli DX12 v budoucnosti, a tohle jim neřekne vůbec nic...
Test je nerelevantní, obecně se ví o tom, že nVidia neumí pořádně pracovat pod DX12, a proto to tu tedy nelze srovnat? Ach jo, jeden web je pro zelené, druhý pro červené, a pak babo raď....

pgdcompany
pgdcompany
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z3Lva Myslím že tuto otázku by vyřešil test stejných her a nastavení pod Windows 7 a Windows 10... klidně i třeba jenom v DX11 nastavení (většina aktuálních her je DX11 to je fakt).

Dle vlastních zkušeností a dle reakcí lidí je to i tak přínos. Jednoduše proto že Win Vista, 7, 8 jsou stejné jenom jiné GUI a podobné "funkcionality" Windows 10 mají jiné (nové) jádro...

kolja75
kolja75
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z3Lva Pokuď jsem z IT, tak si vyberu podle svého uvážení a kdo není, tak má v podstatě smůlu. Pak stačí narazit na někoho, kdo nevidí věci v pravých barvách a naletí na špatné rozhodnutí toho druhého. Pro mě je důležité, aby grafika za cca 9-10 tis. vydržela 3-4 roky v pohodě. Proto jsem před rokem koupil R9 390ku.

Tomas123456
Tomas123456
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z3Lva Hodne lidi Win 10 nema, protoze jsou nedodelany atd, ja je osobne mam a nestezuji si. Koukni na cely svet byly rok zadara a stale prevazuje Win 8 a starsi.

pgdcompany
pgdcompany
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 V čem jsou prosím tě Win10 nedodělaný? Mě by to hrozně zajímalo. Děkuji předem za erudovanou reakci.

Z3Lva
Z3Lva
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 Win 10 je budoucnost, win 8 skončí za pár let podpora, a Win 8 neumí pracovat s DX12, to je to hlavní, na Win 7 porazí RX 480 i GTX 970....

Z3Lva
Z3Lva
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 Win 10 je budoucnost, win 8 skončí za pár let podpora, a Win 8 neumí pracovat s DX12, to je to hlavní, na Win 7 porazí RX 480 i GTX 970....

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2016 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 @Z3Lva: linux je budoucnost 8) win je prezitek a s vulkanem uz nebude potreba platit micro$oftu vypalne(bud penezma nebo osobnima udajema jako napr win10 "zadarmo") pro herní pc, domaci pc.. vetsine bfu by nejaka disty linuxu bohate stacila.. a na herní pc s rozjetou podporou vulkanu by to byla doslova bomba. zadny nuceny uprade, zadny nuceni niceho! zadny licence.. to je budoucnost

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 @Z3Lva: DX12 je fakt to poslední na W10. Uvědomujete si že nejvíce hráčů hraje max na facebooku nějaké webové gamesky, kterým je DX12 ukradené?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 @komplik: možná máš pravdu, ale win 10 nemá chybu a i když není úplně dodělaný, zpátky bych se už nevracel, ani kdyby mě prosili :D

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas123456 @gogo1963: Tak si tak vzpomínám na přechod z W98 na W2k na Wxp W7... vždy to byly porodní bolesti. A zároveň o to větší zábava. Tímto děkuji MS za to jak mi trénuje mysl.

yut
yut
Level 29 Level 29
26. 7. 2016 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z3Lva Nejlepsi koupi je stejne GTX 1060 od Gainwardu za 7600, nejlevnejsi nerefernece RX 480 je stejne skoro o litr drazsi od Sapphire.

mazi666
mazi666
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut http://www.itage.cz/zbozi/id-682891_SAPPHIRE_RADEON_NITRO_RX_480__PCIE__8GB_GDDR5__dual_HDMI__DVID_dual_DP__112600720G
a mimochodem v tomhle "porovnání" by dopadla ta 4gb upně stejně jak 8gb, takže spíš:
http://www.itage.cz/zbozi/id-682887_SAPPHIRE_RADEON_NITRO_RX_480__PCIE__4GB_GDDR5__dual_HDMI__DVID_dual_DP_OC__112600220G

BolginNT
BolginNT
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Den po uvedení RX480 jsem ji měl doma. Výkon v 1080p slušný, ale ten referenční chladič je tak neskutečný fail, že si ho do Pc může dát jen masochista. Proto Rx putovala zpět do obchodu a v marné snaze dočkat se slušné AIB RX480, která by zároveň nestála majlat, jsem nakonec také skončil u GTX1060 v podání Gainwardu. V idle se netočí větráky, ve stress testu sice vyšplhá teplota až na 77 stupnu, ale to až po celkem slušném OC. Boost clock 2050MHz a skáče ke 2100MHz, paměti jedou na 9GHz, vše stabilně, bez zvyšování napětí, víc jsem ani nezkoušel. Cena je avizovaných 7599,-. Možná tak za měsíc/dva, až se naskladní nereference a opadnou trochu ceny, tak RX480 BUDE konkurenceschopná. V nynějším stavu rozhodně není a AMD si to opět prohrála sama tím neskutečným oddalováním uvedení nerefenčních modelů. Škoda

ladida
ladida
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut http://www.digitor.cz/cs/graficka-karta-sapphire-radeon-nitro-rx-480-8gb-vgat9425.htm
až přidou 470 a 1060 3giga..myslí že ceny budou někde jinde 3 roky čekám na kartu 970 to u mě kdysi prohrála 3.5 pamětí..a 380 ješte nebyla pro mě ono ..ja osobně ještě počkám až se to ustálí pak vyberu..dávám šanci obou značkám..
-gainward není má oblíbená značka..co se týká kvality komponent

snehy
snehy
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč asi autor netestoval pod windows 10 na DX 12 ???? Odpovím protože by to rázem nebyla dvacetiprocentní prohra pro RX 480 :)

yut
yut
Level 29 Level 29
26. 7. 2016 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snehy Protoze testuje uz leta to samy a vsechny karty maji stejne podminky..a kvuli jedny karte, co se jinde nechyta, to nebude menit. Kdyby najednou zmenil metodiku a portfolio her, bylo by to dost podezrele, nemyslis?:)

snehy
snehy
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Bude muset her pod DX12 a Vulkanem bude stále přibývat

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @snehy: Ano? Mas nejake info aka dalsia hra bude pod vulkanom? Hod sem nejaky link aka hra ma prist pod vulkanom.
BTW: pod dx12 je vykon nvidii a amd na rovnako

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @scootie007: si zabil.. nvidia nevie ani asynchronne shadre ..dam ti sem z volaeja 5 testov kde nie je pravda co tvrdis a amd ma v dx12 a vulkane razantny naskok

brbla
brbla
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @rbclass: jaktoze nvidia neumi asynchronni compute? :D kdyby ho neumela, nema DX12 certifikaci...

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @rbclass: Tak sup cakam.
BTW: nvidia nevie ani alebo iba? Co viac este nvidia podla teba nevie?
Tak najprv hod linky na hry co pridu pod vulkanom a potom tych tvojich 5 testov dx12 hier kde ma amd razantny naskok ;) cakam

G1234
G1234
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kdepak máme spotřebu karet ?????

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hry, co už nikdo nehraje a každej dohrál, na systému, kterej každej rozumnej do roka opustí-bude muset, bychom měli za sebou. Samotný Desítky a kombinace dx11 hry na dx12 API mi na Intelu HD530 (DX12 karta na rozdíl od nVidie), dělá 10% (ano, Intel má rád DX12). Jádro RX480 hřeje a je to zklamání, ale testovat bez TDP limmitu 150% když ta 1060ka taky asi nebude žrát 120W že! Ach jo, škoda elektriky.

CjbZgene
CjbZgene
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citace z http://www.federmann.cz/nvidia/44-graficke-karty-7/317-vte-nevte-pc-tuningu

Za tímto účelem napsal i článek " Rozhraní DirectX 11 a jeho nejbližší budoucnost". Svůj text však nepostavil na novosti, neustálém pokroku a cílům, které mají být těmito technologiemi dosaženy. Celý článek je o tom, jak je DX11 nepoužitelný, jak je nanic a není žádný důvod kupovat grafické karty s touto podporou, údajně stále stačí DX9, kde je Nvidia stále dobrá a navíc dokáže vytvořit více obrázků za sekundu než konkurence.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
27. 7. 2016 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CjbZgene Federmann jako zdroj informací :D ...ještě chybí odkaz na aeronet :D

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CjbZgene Nehledě na to, že přichází upgrade konzolí s tím samým jádrem RX480 a téměř stejným API, všechny studia budou rázem zjednodušovat hry pro morálně 5 let starý nVidie... ale jo, kupte si 1060ku na Alien Versus Predátor )))

komplik
komplik
Level 21 Level 21
26. 7. 2016 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino No nevím jak API konzolí ovlivní hry na PC ve smyslu běhu.

Hra běží v enginu a ten běží nad nějakým API. Jako vývojář hry řeším co umí engine a jak ho ideálně využít pro vlastní potřeby, nic víc, nic méně.

Vývojář enginu, což nemusí být a často ani nebývá vývojář hry teprve řeší jaké api na jaké platformě a jak využije.

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Kupim si amd na DOOOOMA alebo nvidiu na vsetky ostatne hry?

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @komplik: a to vše již od podzimu pro všechny nově vydané hry na konzole povinně

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @komplik: 1. všechny enginy budou muset podporovat konzole
2. vývojáři používají enginy, které budou lépe podporovat AMD, protože budou muset
3. vývojář použije engine a musí vědět, jaké prvnky zapnout/využít pro konzole
4. to samý udělá pro AMD
5. nakonec bude řešit, co vypnout, jak pomoct starejm nVidiím

brbla
brbla
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @hrdino: 1. nope. na PC je hromada her co na konzole nevysly, a hromada jich jeste bude

2. nope. To ze to tak ma Hitman kterej ma AMD logo a ten AMDbenchmark strategickej, co koupilo 10 lidi a 20 redakci aby mohli benchmarkovat dx12 je naprosto nedulezite.

3. To asi jo, co to ma ale spolecnyho s PC?
4. ale vubec ne. vyvojari pouziji technologie takovy, jaky maji k dispozici. zadny extra pycoviny resit nebudou, pokud jim to nv nebo amd nezaplati.
5. stary nvidie maji drtivou prevahu na PC marketu. DX12 na konzolich je v jakymsi stavu na xboxu, kterej ma mensinovej podil na trhu s konzolema. Konzolim vladne Sony a jen tak se to nezmeni. A Sony ma vlastni API. A ty API jsou vicemene DX11. cili zadna dx12 revoluce kvuli konzolim se dit nebude.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @hrdino: Tieto rozprávky čítame už od príchodu XboX One a PS4. Ešte stále zostávate naivný?

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
26. 7. 2016 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @hrdino: Toto si opakujes kazdy den pred spanim? :D
Stare Nvidie s polovicnou spotrebou? No mne sa nezda zeby tie topne cipy s brutalnou spotrebou mali byt oznacovane ako najlepsia architektura :D A som zvedavy ako poladia 480 v novom playstation neo aby im tam nieco nezhorelo

pgdcompany
pgdcompany
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @scootie007: Jak prosím tě souvisí spotřeba s funkcema GPU????

Zibus
Zibus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @scootie007: Vše se ladí na konzole, hlavně ovládání... bohužel...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino @mareknr: kluk netuší, že pc hry mají mnohem větší zisky, než konzole dohromady ...možná časem ...

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FHD zvládají obě dobře takže v klidu.

Deeply
Deeply
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo mě jak jsou starý hry co používáte na testy, nových grafik pro rok 2016 a tohle jsem našel.

Assassins Creed Unity - 11.10.2014
Battlefield 4 29.10.2013
Battlefield 3 25.10.2011
Anno 2070 17.11.2011
BioShock Infinite 26.3.2013
Metro last light 17.5.2013
Tomb Raider 5.3.2013
Battlefield Hardline 17.3.2015
Crysis 3 19.2.2013
Dragon Age Inquisitin 18.11.2014
Dying Light 9.2.2016
Far cry 4 18.11.2014
Max Payne 3 15.5.2012
Metal Gear Solid 5 1.9.2015
GTA 5 17.9.2013
Thief 25.2.2014
Watch dogs 27.5.2014
The Witcher 3 Wild hunt 19.5.2015
Ryse Son of rome 22.11.2013
Evolve 10.2.2015

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 7. 2016 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deeply Na datu vydani nezalezi, zalezi na pouzitem enginu ... a dalších titulech na tom samem postavenych. Také na narocnosti, dodnes si třeba Metro nikdo ve 4K nezahraje naplno a dlouho to ještě nepujde ...

Assassins ma stejny engine jako poslední letošní dil, BF4 stejny engine jako novy BF One, Crysis, Metro far Cry, Watch Dogs, Witcher - ultra narocne hry, budou se testovat ještě dlouho. GTA 5 se bude testovat i za roky, kvůli oblibenosti. atd atd.

PS. Osobne z novych her co vysly, jsou všechno krome DOOM kktiny, Gears Of War zmrseny, Tomb Raider zmrseny, Quantum Break neskutecna p**ovina, stejne Hitman. Není si co vybrat ...

FuWU
FuWU
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Zrovna pod recenzí Adama, mě přímo Adam vysvětlil, že: "stačí změnit/přidat jednu fičuru v enginu a všechno může být jinak" toť jeho slova a já je beru.

juraj7
juraj7
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Ak existuje nova oblubena hra s danym engine preco netestovat rovno na nej?

To ze ludia nedokazu davat argumenty a namiesto toho pouzivahu nadavky a osocovanie je smutne a svedci o ich inteligencii.

Avsak verim, ze mi date za pravdu, ze vy ako redaktor by ste sa podobnym vyrazom mali vyhybat, hlavne preto, ze ste zodpovedny za to co sa tu pise. Teraz narazam na vase privlastky k hram na konci prispevku. (alebo mozete zacat banovat sameho seba)

Co sa tyka konkretne DOOM, tak medzinarodny priemerny user rating je 8.3 co mnohe vyssie testovane hry zdaleka nedosahuju

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @juraj7: "Ak existuje nova oblubena hra s danym engine preco netestovat rovno na nej?"

To nie je také jednoduché. Teraz si predstav, že v tej hre musíš otestovať všetky karty, ktoré máš v teste. Takže ich musíš všetky pozháňať nanovo namiesto toho, aby si otestoval iba tú čo máš v portfóliu hier, v ktorých sú už ostatné grafiky otestované.

juraj7
juraj7
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @mareknr: Hmm, v teste su porovnavane 2 karty ani jedna z nich nie je starsia ako 2 mesiace.

Prepac, ale tento argumet tu velmi neobstoji.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @juraj7: asi obstojí, kolik je testů dvou karet? Jeden? Kvůli dvěma kartám kupovat pořád a stále nejnovější hry?

juraj7
juraj7
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @gogo1963: No ja dufam, ze ich do konca roka este pribudne.
"pořád a stále nejnovější hry" - ano, inac to straca vyznam (mozu si to odpocitat s DPH ako naklad a verim, ze tie hry uz vlastnia)
Teda jedine, ze sa planujes hrat jednu hru stale dookola a vytesovat sa, ze mas o 15fps viac

A ked ako pan redaktor napisal, ze z novych hier nie je co vybrat, tak na co su nam potom nove GK? Tie stare hry nam idu aj teraz.

alesv
alesv
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak jsem trosku brouzdal webem a cena gtx je "pouhych" 10490 Kc. no neberte to za upravenou kartu stredni tridy. to teda je pekne prepraskany :(

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 7. 2016 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alesv ano, to je, ale bohužel v roce 2016 jsou ceny jake jsou ... pristi rok budou ještě vysii.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 7. 2016 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Věštecká koule? Kávová sedlina? :?: :?: :?: :?:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
26. 7. 2016 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @JFP: Cákanec na zácloně.

Reklama
Reklama