Zpět na článek

Diskuze: Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Honzik1
Honzik1
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom chci autorům doporučit, že porovnání detailů by fungovalo o 100% lépe kdyby lightbox mezi přepínáním obrázků neměl tu bílou polochu s načítacím kolečkem a obrázek by se překreslil okamžitě čímž by divák ihned rozpoznal rozdíly.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
12. 11. 2015 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzik1 Hm... Ono je vůbec nejlepší si to otevřít do tabů, kde jsou ty obrázky 1:1 a přepínat si to přes CTRL+Tab (anebo ctrl+pg up/down)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
12. 11. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Pluskujete a mínuskujete pěkně. Řeknu to ještě jinak, tak chytří jsme taky, a existuje bambilion dalších (a asi i lepších) možností, jak by to ještě šlo udělat, kdyby to někdo udělal (roletka se seznamem nastavení, přepínání všech možností nastavení přes radiobuttony, nějaký interaktivní HTML5 bazmek, nebo třeba šílenosti, co používají na Dpreview na porovnávání výřezů z testovací fotky, tahátka „před a po“, jaká jsou na GeForce.com), ale je prakticky jisté, že to nic nezmění na tom, že pravděpodobnost, že někdo něco takového naroubuje do redakčního systému, je limitně blízká nule.
A pořád to nemění nic na tom, že u některých nastavení je naprosto nežádoucí automatické zmenšování velkých obrázků (např. při porovnávání kvality AA), které lightboxy dělají v případě, že se obrázek nevejde na obrazovku.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: možná by jste ty infantilní mínuska mohli zrušit...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předem díky za článek, takové tu vidím moc rád. Souhlas s kolegou nademnou, byť na druhou stranu ty rozdíly mezi min/max jsou docela tragické rozuměj skoro žádné.

Že je to další rozbitá srajda, která je špatně optimalizovaná se lze dočíst všude, stačí projet recenze na Steamu, nechápu proč to lidi kupují v takovém stavu, dokud se najdou hlupáci co budou kupovat takového rozbité hry (nedejbože předobjednávat), tak vydavatele nebude nutit nic vydat hru v ok stavu.

Začíná to být občasná realita dnešní doby a vůbec se mi to nelíbí.

Chtěl bych se tu ale zeptat ostatních, jaké nastavujete FOV a proč? Co je podle vás ideál na dnes klasických 24" (60-70cm od očí), případně 27" ?

Ache
Ache
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč K tomu FOV:
Protože za dob klasických 4:3 monitorů se ve hrách používal horizontální FOV kolem 75ti (Unreal Tournament měl třeba 80)tak ideální FOV s podobnou perspektivou (vertikální FOV kolem 60) je na 16:10 monitoru vhodné cca 85° a na 16:9 cca 91°.

Ideálnější jsou tedy hry, kde se volí vertikální FOV (z hlavy mě napadá třeba Shadow Warrior)a Horizontální se sám dopočítává podle poměru stran monitoru. U takových her není třeba posuvník FOV vlastně řešit a nedělají problémy ani třeba s 21:9.

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč 24" 70cm. FOV mi sedi nejvic 80. Je to zlata stredni, kdy je fisheye akceptovatelny. Pri FOV 70 a min je vse logicky rozmazanejsi, kdyz se rozhlizim. FOV 90 je pro mne jiz nezkousnutelne vzhledem k deformaci objektu, kdyz jsou primo predemnou a kdyz jsou u kraje obrazovky(natahuji se). Proste FOV 80 tzn 360stup. otocka je na 4 obrazovky. Takhle si nastavuju( pokud to jde) vsechny 3Dcka. Najdu si bod a otocim o obrazovku doprava. Tohle kdyz to udelam 4x resp. 5ta obrazovka musi byt v puvodni pozici.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienGT jj taky si myslím, že cca těch 80 je ideál u té 24" (1200p u mě).

bullpit já si právě nejsem jistý, jestli nebo jak moc to žere fps, nemám to teď na jaké hře zkusit, BO3 se sosá hrozně pomalu těch 50gb, to je další věc co nechápu, co na té hře má 50gb ...

bullpit
bullpit
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienGT @PC-hráč: Já to stahoval od pátku 2x :D v sobotu mi najednou přestal fungovat "steam overlay" a nemohl jsem používat "alt+tab" chat a print screen ve hře :confused: Zkusil jsem veškerý možný tipy a triky a nakonec přeinstaloval steam i BO3. No a stejně dál nemůžu používat chat ve hře, což je dost otrava. Už jsem psal na support steamu, tak uvidím co poradí.

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienGT @PC-hráč: No nemelo by to byt moc vzdaleno narustu FOVu. Cili +10% FOV +10% GPU load. Samozrejme dle sceny,ale ramcove, pokud se bude generovat scena o 10% sirsi, mela by byt o 10% narocnejsi.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienGT @alienGT: to je blbost napr v bf4 sa to da tusim nastavit od 70-90 cize na max by som to mal o 20% narocnejsie co absolutne neni...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienGT @alienGT: Scéna je sice o 10% širší, ale detaily jsou interpolovány na stejné rozlišení, tzn. bude jich míň a tím o něco klesne náročnost.

Chtělo by to blíže otestovat...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ono bude záležet nejen na velikosti panelu ale i na rozlišení - na vysokých rozlišeních (velkých panelech) větší FOV (zkrátka se toho do té plochy vleze objektů/detailů).

bullpit
bullpit
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Já to mám momentálně na 85 na 27" monitoru. Kdybych to dal na víc, tak bych si pak musel koupit větší monitor, protože bych neviděl panáčky v zadních liniích :D A pak asi i úměrně stoupá náročnost na hw, čím větší FOV, tím míň FPS, nebo se pletu?

humik
humik
Level 23 Level 23
12. 11. 2015 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

0 smysl dělat takovou věc u CoD.. :D lol dyt je to copy paste předchozího..

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Myslím to obecně. Ideál je někde mezi 70-90 bych řekl podle vzdálenosti monitoru, já ho mám cca těch 60-70cm od očí a většinou dávám tak těch 80,90 teda.

humik
humik
Level 23 Level 23
12. 11. 2015 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

navíc je to celý nějaký divně plastikový ...hnus

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Q3 engine pozliepany dokopy s narokmy vyssimy ako crysis 3 pritom to vyzera odost slabsie niekde asi sudruhovia spravili chybu a predsa len lepit efekty na 15r engin neni to prave....grafika hry odpoveda dakemu phenom x4 s gtx 560ti toto je vtip :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik Jj je to smutny, mají (Activision) miliardy, ale udělat nový engine to ne, na druhou stranu proč by to dělali, když každý rok stádo tupých ovcí koupí Cod zase a zase ať je sebedebilnější, vypadá sebeblběji a je sebešpatně optimalizovaný :/

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Souhlas na 100%

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
12. 11. 2015 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč No, ale pořád to šlape lépe a hlavně vypadá o dost lépe než tolik vychvalovaný Fallout 4. Je fakt, že to je koridorovka a F4 v podstatě otevřený svět, ale takový FarCry 4 vypadá o dost lépe a je to loňská hra s otevřeným světem...

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Jerrow: f4 ma engine este z oblivionu a boh vie ci to nebol len modifikovany z cias morrowindu takze blbe prirovnanie dalsej starej hry :D a este len na konzolach to vyzera hnusne...

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Jerrow: f4 ma engine este z oblivionu a boh vie ci to nebol len modifikovany z cias morrowindu takze blbe prirovnanie dalsej starej hry :D a este len na konzolach to vyzera hnusne...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Jerrow: Jo tak to je srovnání bláta s louží, Fallout 4 vypadá dost hnusně, já to teda nehrál, ale prý se tam vytrarily rpg prvky a celkově se z toho stala taková tupoučká konzolovka pro ovce.

Dokud lidi budou kupovat takovy sračky a budou kupovat šitovní lowzole současné, tak to lepší nebude..

Já se těším na Tomb Raidera a DeusEx nový... to by konečně mohly být hry co vypadají trochu jak z roku 2015 :)

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @luciferik: Je to hnusné i na PC mám vše max a děs. Na to, že je to ačková hra se moc nepředvedli.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: "tupoučká konzolovka pro ovce"
"Já se těším na Tomb Raidera"

Je ti jasné, že Tomb Raider je konzolovka jako víno, tak hra začínala na PS1.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @kalam: Deus Ex už taky dávno nepatří "nám", ale "tamtěm"...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda trochu offtopic, ale Fallout 4 mě poslední dva dny dost baví. A to jsem hrál F1F2, F3 mě nebavil a k FNV jsem se nikdy nedopracoval. Skepticky jsem spustil F4 a chodim spát o dost dýl než obvykle. Možná je to počátečním nadšením, ale už teď v tom mám přes 10h.

r4in
r4in
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jéééj, ty stíny na low jsou boží. Takhle špatně nevypadaly stíny ani na PS2. :D

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už před příchodem next gen konzol jsem říkal že ačkoliv jsou to PC v krabičkách tak my PC hráči se budeme potýkat s brutálními nároky na paměť.

MartanRizek
MartanRizek
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otřesná grafika a přišerná optimalizace s porovnáním Crysis 3 nebo možnná dokonce Crysis 1. Dneska potřebujete i na průměrně vypadající hry počítač mnimálně za 50 000...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V zátokách už vyšel fix, který opravuje výkon cpu. Za chvíli zase vyjde ramfix a kdo ví co všecko za patche ... hnus.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Ze zátoky se ohledně nového CoD ozývá opravdu hodně nářků, přisuzoval jsem to vadnému releasu...

Zvláštní situace - jednoduché ponaučení zní, že předobjednávky jsou jednoznačně zločinem proti lidskosti...

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Je nechapu jednu vec - od te doby co lze na Steamu vratit hry po chvili hrani (a zjisteni jak je to sracka) - Steam Refund - tak jak si vydavatele furt muzou dovolit vydavat nedodelane/zabugovane hry?

Vzdyt z pohledu prodeju musi byt lepsi radeji oznamit zpozdeni vydani hry a hru vydat treba o 2 mesice pozdeji bez zavaznych chyb - nebude potreba vracet penize hracum, budou lepsi recenze a nazory hracu = proda se vice kopii.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Nalim27: Ale to je gró věci přece, ty si snad myslíš, že podstatou tohoto problému je PC verze, která tvoří maximálně 1/5 prodejů (vychází i na staré generaci konzol)? Kdepak, zamysli se znovu...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Hoho s těmi soudy nad prodeji PC vs. konzol verzí bych se krotil.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Nebo si fakt myslíš, že PC s "módou" vracení her a DRM free je pro molocha značky Activision zemí zaslíbenou? To nemůžeš myslet vážně :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mr.Lolendo: Jsou vyjímky, ale v tomhle případě se myslím nepletu...

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každopádně jedna věc se vývojářům nedá upřít. Vymyslet nějakou totální zabugovanou fantasmagorii, navíc s nesmyslnými HW nároky a ještě na tom vydělat, to už skutečně stojí za recenzi. :wink:

Reklama
Reklama