Zpět na článek

Diskuze: Crytek: Crysis 2 uvedeno na konzole kvůli tomu, aby se zaplatilo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jen nechápu, jak to dělali vývojáři her dříve. Pokud hra není schopna zaplatit svůj vývoj, tak stojí za starou bačkoru, nebo stojí za starou bačkoru firma, která hru vyvíjí. Takovéto vysvětlování je dost trapné, stačilo říci, že se pouze snaží co nejvíce napakovat (nic proti) a to jestli bude hra za něco stát, je nezajímá.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elcrys Ono to je jednoduché. Dřív šla udělat kvalitní hra za zlomek peněz co dnes. Všichni žádají po PC hrách dokonalou grafiku, ale ono ta výborná grafika něco stojí. To co dá dnes práce k vytvoření jedné scény by dřív stačilo na celou hru. Ty všechny detaily,kterých si často člověk během hraní ani nevšimne je prostě "piplačka" pro pár desítek až stovek špičkových grafiků.

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Dříve byly také kvalitní a drahé hry s dokonalou grafikou, jejichž vývoj trval mnoho let. Dnes už lidé nedělají hry pro zábavu, ale je to čistý byznys. Dnes se do haly nažene 100 lidí, začne se vyvíjet na několik platforem naráz a za pár měsíců je na světě další recyklát. Potom se vezme pár desítek milionů dolarů (více než stála sama hra), které se vrazí do reklamy a je hotovo úplně.

Sniper-quake
Sniper-quake
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Tak tak. Když jste chtěli dřív vědět, kdo hru vyrobil, klikli jste si na nenápadný odkaz v menu a tam bylo na stránku lidí včetně jejich úlohy a to se nezřídka jména opakovala. Dnes, když něco dohrajete, tak na vás vyskočí titulky, za jejichž délku by se nemusel stydět ani kdejaký filmový trhák. Pamatuji si ještě, jak jsem četl o ID softu, kde jsme zjistil, že engine pro Quake III arenu spíchl Carmack v podstatě sám běhěm asi měsíce a zhruba stejnou dobu ostatně trval i kompletní vývoj prvního DOOMu, kdy se na něm nepodílelo víc, jak 15 lidí. Dnes se přitom i už na natolik rutinní dílo, jakým je CoD čeká stejně rok a tvůrčí tým čítá klidně na sto lidí.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
20. 4. 2011 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=elcrys]...[/quote]napakovat se dnes snazi kazdy, ale jen malokdo to prizna verejne. Vetsina firem spotrebitele dnes pouze doji, nic vic :wink:

Roger001
Roger001
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč neustále omýlají těch 14% na PC, když už to je dost starý výsldek ihned po vydání a ještě krabicových verzí. Není v tom zahrnuta digitální distribuce, která je mnohem vyšší - no jo, to by pak ale neměli argument, proč konzole atd.

Neeo
Neeo
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toto je na smiech. Tu sa ukazuje pravda v tom, že vývojové a herné spoločnosti do hier nové technológie nevkladajú už len preto, že to nie je zaplatené. Radšej degradujú skvelú hru na nižší level len pre zisk. Konzoly sú ďaleko za horizontom technológií a nikdy nedobehnú aktuálny trend na pc. Fakt neviem čo je to za trend, ale z mojho pohľadu je riadna zvrhlosť.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neeo Je to zvrhlost, že když něco děláš tak za to chceš dostat zaplaceno? Crytek po zkušenosti s prvním dílem na kterém prodělali a následně s datadiskem na kterém stěží vydělali pár kaček moc na výběr neměl. Je to hold smutná skutečnost. Téměř jediné co zůstalo pouze pro PC jsou třeba strategie, kterých je ale tak žalostně málo, že si ani moc nekonkurují a tak se dokážou uživit (Starcraft, Anno, Total War, Warhammer...no moc jich nezbylo)

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi strategií sou kopce...jen z Ruska a blízkého okolí jich ročně veleze možná i pár desítek

jde dycky jen o to, jestli stojí za to, nebo jsou totálně o ničem-a pak u spousty neznámých značek o tom v podstatě lidi ani neví, že něco takového vyšlo

her stále vychází obrovské množstí, ale hype a nejbohatší vydavatelé vládnou mnohem víc, než dřív nad povědomím lidí o tom, co vlastně vychází...takže o tom, že vyšel Dragon Age 2 ví každej, i když je to odpad století, ale kolik lidí ví o takových Men of War, nebo Theatre of War, v podstatě hardcore streategiích z Ruska? málokdo a to sem ještě zvolil věci, na který aspoň tu a tam jde recenze, je i spousta dalších věcí, o kterých česko neví vůbec...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @d@rkWolf: na Men of War bych málem zapoměl, hodně povedená hra

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ak by nesrli marketing na konzole tak by neboli take vydaje.. lenze nie my to musime nacpat vsade nech si to kazdy kupi. ked sa im zaplatila jednotka a datadisk tak by sa im zaplatila aj dvojka keby zbytocne nedavali prachy do reklamy a spolahli sa na fanusikovsku zakladnu + recenzie webov atd co je reklama zadarmo. lenze oni su nenazrani a este to co slubili tak hvno splnili tak nech netrepu . dostali to co si zasluzili... kecam dostali ovela viac...

wolfdesigner
wolfdesigner
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co vím, tak se u prodeje PC verzí přez digitální distribuci těžko dává dohromady celkový počet prodaných ks her. Crytek asi sečetl jen prodané krabicové verze v klasických obchodech a nezapočítal ty legálně stahované např. přez STEAM. Při sečtení by to už nemuselo být 14%, ale třeba taky 20 nebo 30%. Myslím , že je to celkem jen úplně nepodložená výmluva. To, že Crysis 2 vyšel i na konzole je marketingově rozumné, ale dát PC verzi vyloženě na vedlejší kolej se mi nezdá. Trend je takový, že pokud akční hra na PC nemá opravdu masivně udělaný multiplayer, tak se prostě tolik neprodává. Ne že by crysis měl špatný MP, ale oproti i technicky zastaralému CoD black ops není tak dominantní a COD se také kvůli tomu prodá hafo, ale kvůli 5 hodinovému singlu asi NE!!!

comman
comman
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenže i když se na tom podílejí desítky až stovky lidí, přijde mě ta práce nedodělaná. Já vyrostl na Doomu apod. Hra měla suprovou optimalizaci - jedinej megabajt nebyl zbytečnej /jasně byla jiná doba/. Spustili jste ji na čemkoli co vyhovovalo min. požadavkům. Žádný patche a to prosím nebyl žádnej DirectX apod. Síťovka bez problémů. Dneska je zázrak když hru spustíte a funguje, ovšem bez oprav a patchů ani ránu.

Shevy
Shevy
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spis by me zajimalo jaka je kvalita grafiky atd na PS3..ma to nekdo dik :?: :idea:

Meridius
Meridius
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shevy Hrál jsem to jak na PC, tak na PS3. ROzdíl? Naprosto diametrální. Nejde ani tak o rozlišení, vyhlazování a ostrost, ale tu technickou nedodělanost a špatný běh. Občasný pokles framerate pod 30 to začíná, pokračuje přes naprosto všudypřítomné doskakování a doostřování textur, jak se k nim blížíte, dále občasné artefakty, jako kdyby se něco přehřívalo (nedivil bych se :-))). Co mi ale vadilo nejvíc, s gamepadem jsem si připadal neohrabaně a stejná akční scéna na PC a PS3...mnohem víc jsem si ji užil s myší a kláveskou. A to mám ps3 půl roku. Prostě tady ujel podle mne alespoň PS3 vlak a nebo je to crytekem. Ikdyž to hrát na velké TV je super, tady si s klidným svědomím pořídím kopii na PC.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC hram chyba poriadny CO-OP alebo multiplayer ... hned by bola ta hra krajsia keby som si mohol zahrat aj napriklad Crysis 2 s kamosom po nete ... vyvojari hier prestali uvazovat a bezhlavo sa vrhaju len na zaostale konzoly, ktorych vykon zachvilu prekonaju aj smartphony ... mali by sa zamysliet nad tym, co PC hrac pozaduje, co ozivi hru a prinesie nieco nove ... nevravim, ze Crysis 2 bola vyslovene nuda, ale pre mna len obycajne zastrielanie si na jedno poobedie s totalne dementnou AI - aj za to mozeme dakovat konzoliam ... Crytek PCkarov ohladom Crysis 2 odrbaval od zaciatku -grafika daleko lepsia ako v prvych Crysis s nizsimi narokmi na HW - BLBOST, zevraj hra vyvyjana zvlast pre PC a zvlast pre konzolu - DALSIA BLBOST, podpora DX11 - DALSIA BLBOST a teraz najnovsie sa ohanaju nejakymi percentami, ktore su vsak zavadzajuce ... do certa aj s takouto firmou ...

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobně bych řekl, že největší chybou bylo, že vydali dvojku za každou cenu zároveň s kanzolovou verzí. Klidně raději mohli vydání o pár měsíců posunou a hru pořádně dodělat, nabídnou větší možnosti nastavení grafiky, eventuálně i provést nějaké menší odchylky v příběhu, prostě dát lidem aspoň ten pocit že jde o skutečnou PC hru, že to není laciný port, tak jak to dělá většina ostatních. To že hra je multiplatformní přece nemusí automaticky znamenat že to bude stát za prd, stačí jenom aby PC verzi věnovali trochu času a práce. Tohle prostě není o tom, že by hru zkazili konzole, tohle pos**** vývojáři/vydavatelé.

Mirek E.
Mirek E.
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měli by se udělat statistiky, kolik uživatelů vůbec ví, co DX11 je, protože si myslím, že většině je to docela ukradené. Hru jsem minulý týden pořídil bratrovi k 9. narozeninám (vím, hra je od 16, ale kdo na to dnes kouká...) a řekl bych, že je mu úplně ukradené, že neběží pod DX11. :D

Daady
Daady
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

14% bylo zdeleno primo v rozhovoru, neni to teda statistika prodanych krabic, ale pomer vsech verzi.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nechápu co se stalo. Po hratelnostní stránce je Crysis 2 výborná hra, zlepšila se agresivita a umělá inteligence protivníků, nejsou tam slepá místa jako v jedničce (podivný level v kosmické lodi) a je to velmi dobře vypadající hra, po nainstalování fanouškovského ovládacího panelu si můžete nastavit lecos a vizuální stránku ještě zlepšit. Krom toho je to optimalizované a běží to i na sestavách kde původní crysis nechodila...

HW nadšenci (pálí mě vzhledem k té hysterii kolem nešťastně poplivané Crysis 2 jiné slovo...) se dočkají... Až to 90% uživatelů nepůjde tak teprve budou spokojení :) :o)

Dr. Macák
Dr. Macák
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Mě osobně teda SP u Crysis 2 nebavil skoro vůbec. Level v kosmický lodi mi osobně přišel jako nejlepší! Každopádně je to dobře udělaná hra, ale příde mi to jako hodně průhledná snaha být co nejlepší, je to taková kombinace všech motivů z jinejch her... nemluvný hrdina ala Gordon F. apod.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Presne tak a ja mám podobný názor. Grafika je proste DX9 top teda vypadá dobre pre fetišistov narajbujú aj neskôr DX11. Mňa naopak teší, že som medzi tými 14%-tami. HW optimalizácia je tiež dobrá hrám to so single-corom AMD Sempron 145 2.8GHz@3.6GHz OC + AMD Radeon HD6850 1GB GDDR5, 2GB DDR2 800MHz na mojom 17" LCDčku 1280x1024 v max. nadstaveniach EXTREME, V-SYNC: YES (úplná plynulosť).Aj Multiplayer je dobrá zábava.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
20. 4. 2011 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejdřív sem byl taky na Crytek naštvanej a chtěl se na druhej díl vybodnout. Nakonec sem to zkusil a hra je výborná. Paradoxně to co mě na ní vadilo byla tak vyhvalovaná AI (zasekáváni o překážky, nereagování atd...) Grafika i když nebyla skvěla tak učitě lepší průměr a hratelnost daleko před jedničkou. Příběh tak nic moc ale jinak bylo celkem pořád co dělat. Dal bych jí tak 8.5 z 10.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 4. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..ne že bych jejich přístup nechápal, co ale nechápu je, proč nebyla DX11 verze rovnou v instalačce pro PC. To opravdu není tak těžké..

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 00:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To proč hrdina nemluví se objasní částečně v polovině hry a naplno na samotném konci. Docela logický argument...

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mne by Crysis2 dostala tak 5 z 10. Naprostá ale naprostá koridorovka na pár hodin hraní s divnym koncem.
Po grafické stránce to nebyl zrovna zázrak. Omezené rozlišení textur, přepálené barvy a osvětlení, které vypadaly naprosto nereálně a podivně. Navíc celkově barevnost té hry odpovídala tak trochu omalovánkám. Jednička se mi v otázce grafiky líbila mnohem víc. Většina omezení vychází z DX9, což je v době druhé generace DX11 grafik poměrně ostuda. Zvlášt ostuda pokud bylo DX11 slibováno.
Naprosto mizerná fyzika, prakticky žádná fyzika a model destrukce velmi omezený proti jedničce.
Umělá inteligence pak byla snad i horší jak ve stařičké Far Cry.
Hra působí podivně, ne zcela dodělaně a prostě odfláknutě. Přitom některé nápady tam nejsou špatné. Ovládání a celkově chování nanoobleku mi přišlo lepší jak v jedničce.
Celkově to ale je hra, kterou jednou odehraju a už mne k ní nic nedostane. Takové Far Cry bylo jiné kafe. Crysis na mne působilo než jako hra spíše jako techdemo možností DX10 a aspoň za to dostalo body. Crysis 2 ale nemá ani to. Je to jednoduše zklamání.

Renon
Renon
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC hry se kradou prostě mnohem mnohem víc, než ty konzolové. Pak se není čemu divit, že vývojáři řeší situaci tak, že se na PC vybodnou. Dokud se neobjeví nepřekonatelná ochrana, pořádné hry se dočkáme jen velmi velmi zřídka. To je prostě fakt, zkuste se nad tím zamyslet. V životě jde hlavně o prachy.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renon ono to nie je ani tak tym piratstvom, ale prave tym, ze sa vyvojari zameriavaju hlavne na konzoly ... hry stoja za staru belu a ludia taky odpad odmietaju kupovat ... resp. nech sa zamyslia a zacnu setrit, ked vidim titulky a pocty ludi, kt. pracuju na jednej hre je mi az zle ...
- IQLogic

Reklama
Reklama