Zpět na článek

Diskuze: Crytek má (opět) průšvih – někdo vynesl Crysis 2 před vydáním

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

chrostik
chrostik
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uniklo? správné slovo je VYNESL. Když si neumějí pohlídat lidi co s tou hrou přišli do kontaktu a to buď reputací (že si v dané branži už neškrtnou) nebo sankcemi v prac. smlouvě tak dobře jim tak a potom brečí jak jim unikají peníze skrz piráty.

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chrostik Myslel jsem si že mi hráblo a že mám halucinace...Todle je neskutečné a už to stahuju. Snad mě nebude nikdo soudit :-D-mám objednanou originálku z x-zone :-D. Na to že tomu chybí nějaké textůry a DX11 vypadá to výborně! Snad ta beta pojede korektně na Eyefinity...

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ Jediné štěstí že to je mírně osekané-takhle by si někteří lidé originálku dodatečně nekoupili...

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BudyCZ: mirne osekane?absence v urcitych mistech zvuku ze zbrane pouze DX9 nespocet bugu atd?spise si myslim ze neslo tak o nahodu jako navnadit lidi aby si koupili prave originalku diky pohrani si teto verze coz me prijmelo koupit si ji

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BudyCZ: klidně to může být i marketingový tah lol

walltar
walltar
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BudyCZ: No tak on nebude problém stáhnout release verzi až to vyjde. Ale je to škoda EA si teď zase přepočítá lidi na peníze a zjistí že příšli o 120mld dolaru ..... hnusní piráti.....

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @walltar: Je to tragedie no. Lidi jsou mrchy a vždy si raději něco ukradnou než aby si za to zaplatili. Přitom mít origo je i o pocitech-prostě to máte legalní a máte z toho hned větší radost. Já osobně bych nikdy žádnou hru neukradl. Je to nefer. Bratr dělal programátora a tak vím že to není žádná sranda. Mraky práce a díky pirátkům kulová odměna. No stahování jsem zrušil nebudu si kazit zážitek. Toto je stěžejní titul roku a nebudu si kazit zážitek pod chabým DX9...Vydržím to než dojde originálka. Stejně ted je těch her tolik že to nejde ani vše stihnou zahrát...Když tak pak dejte vědět jaké to je :-)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BudyCZ: suhlasim aj nie ... ceny hier su proste privysoke a ludia na ne vo vacsine pripadov nemaju, to je dovod piratstva ... tu nejde len o to, ze ludia si to radsej ukradnu ked mozu, tu ide o to, ze keby to bolo za primeranu sumu, ludia by si to aj kupili, nevravim, ze vsetci, ale urcite viaceri ...

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @IQLogic: To máš pravdu...Ale stejně pirátství je takový dnešní fénomen. I kdyby hry byly za 100Kč tak by stejně nemalé procento stahovalo jako by bylo vše při starém...Ale určitě by se snížilo o tom žádná

15degren
15degren
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BudyCZ: Nemůžu souhlasit. Musim teda říct že když vyjde novinka,tak si jí většinou stáhnu,ale když na ní pak narazim ve výprodeji za 399 kč tak si ji vždy koupim, nedělá mi problém utratit za hru 400 ale 1499 je už prostě moc, tak drahý nemam ani procesor.

Tipi
Tipi
Level 23 Level 23
12. 2. 2011 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: U mňa osobne je ešte niekoľko dôvodov prečo (už) nekupujem hry. Ak sa nad tým zamyslíte, ak dostanem chuť na nejakú hru, tak si nájdem torrent a aj pri obyčajnom DSL-ku ju o pár hodín môžem hrať. Kým ak by som ju chcel kúpiť, tak by som musel preliezť niekoľko obchodov (či už "e" alebo kamenných) kým natrafím na tú "moju vytúženú" v každom prípade si do nákladov musím zaradiť poštovné/cestovné + kopu času. A odmenou za toto všetko mi je, že na 99% tá hra obsahuje nejakú poondiatú ochranu, ktorá mne ako platiacemu zákazníkovi bude strpčovať život - neraz až tak, že v konečnom dôsledku aj tak siahnem po pirátskej verzii... A to sú žiaľ moje osobné skúsenosti. Píšem to tu už niekoľký krát, ale budem to písať dovtedy kým sa s tým niečo neudeje (čiže asi do aleluja). Kým nespravia niečo s distribúciou, tak aby kúpiť hru bolo rovnako pohodlné a rýchle ako ju „ukradnúť“ a stým paralelne neupravia aj ceny. Plus neprestanú buzerovať a obťažovať platiacich zákazníkov (ktoré sú vlastne úplne zbytočne, lebo hry sa aj tak nekopírujú z legálne predaných médií – ako to vidíme aj na tomto príklade), tak znižovanie „pirátstva“ moc očakávať nemôžu. Ja osobne si už hru nekúpim určite, to sa radšej už nikdy nebudem hrať! No, dobre preháňam – určité hry kúpim už aj vtedy ak ich už mám dohrané – samozrejme za primeranú cenu a samozrejme u hier ktoré stoja za to (hej hej veľa ich nie je :-/ ). A to ako zadosťučinenie autorom skutočných Hier...

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @Tipi: O steame si nepocul Tipi? Myslim ze je este rychlejsi ako ty kym ho najdem na "tvojom oblubenom" filehostingu alebo torrentoch.

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @Tipi: Dokud se aspoň trochu nesrovnaj ceny na steamu/ea store a podobně, tak takováhle distribuce stejně nebude mít význam. Proč kupovat něco, co stojí v digitální distribuci 50€ (teda asi 1200 Kč), když se krabicovka prodáva skoro za polovinu.

Libb
Libb
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BooYaa: osobně se bojím kupovat na platformě, která odstřihuje účty (sice za cheating, ale pokud vím, nebaví se moc pak o tom, nakolik to bylo oprávněné). A co, když zkrachují, zahraju si? Jakmile mám doma placku, jsem celkem za vodou.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
13. 2. 2011 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @Libb: Steam ti za cheating zabrani hrat multiplayer na chranenych serveroch, to je vsetko. Samzorejme ti nezabanuje cely ucet s hrami.

A co sa tyka rizika krachu - mno, v sucasnosti uz prakticky kazda hra vyzaduje online registraciu, takze placka doma ti je k nicomu ak jej serveri uz viac nefunguju. Navyse sanca, ze skrachuje za povedzme 10 rokoc Steam je najskor nizsia, nez sanca, ze nejakym sposobom prides o to svoje CD/DVD ci uz poskodenim, kradezou, alebo stratou.

Co vsak ti online 100% umozni je skutocne mat nejaky osoh z velkeho disku. Pretoze konecne nemusis hladat a pchat CD/DVD danej hry do mechaniky. Kliknes a hras.

15degren
15degren
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nic moc. Grafika schodná s crysis 1, jen trošku přeladili barevnou hloubku. Přesně co jsem čekal.

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren No tak kdyz je to pod DX9...Uvidis pod DX11 to bude urcite mnohem lepsi a grafika se zase trosku posune do jine dimenze

15degren
15degren
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ Si jako myslíš, že když do menu daj položku D11,tak to bude vypadat jinak ? :-D. Jediný co tam tak naroubujou budou stíny a možná vymodelujou postavy v nano obleku na teslaci :-)

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: ved prave nasvetlenie a tiene spravia tu scenu daleko krajsou ... a teselacia k tomu ... no podla mna pod DX11 to bude urcite krajsie ... i ked zrejme nie tak markatne, ale bude ....

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: No poznat to bude...Dle infa co zatím je tak by to měl být titul kde bude DX11 nejvíce využito. DX11 už i u DIRT 2 bylo slušně poznat tak proč by zde nemohl být rozdíl větší

15degren
15degren
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @IQLogic: Podiv se na takové bad company 2, hra vyvijena primarně na PC. Nechá se docílit perfektní hratelnosti a vyzualního zážitku i na relativně slabym železu. Místama je ta grafika čistější než v crysis a to je co říct. Herní efekty nasvícení, všechno špičkoví a nejni na to třeba nějaký extra HW, jen ty textury mohli být místama lepší. Pro mě je ta hra jedna z nejlepších co na PC za posledních 5 let byla. Osobně mě dost popudilo že všechny ocenění letos dostal mass effect a takovej průjem jako je call of duty, ja už těmhlě prestižnim cenám za nejlepší hratelnost a pod. vůbec nevěřim všechno je to podplacený Bad company žádný ocenění nedostalo a přitom to byla bezesporu nejlepší a nejpopracovanější hra roku. Vemte si takovýho medala co dostal ocenění a když hraju bad company a potom medala tak bych zvracel.

15degren
15degren
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @IQLogic: No a právě to nasvětlení a stíny z D11 emulovaný na enginu založeném pro konzole na D9, budou tak náročné, že se budou majitele HD5850/GTX 460 horko těžko dostavat na hratelné FPS natož potom Hd5770 a GTS 450, kterých se prodava nejvíc vid :-). D11 na PC je sice o efektech ale taky o optimalizace, pěkné efekty na průměrných kartách. Emulace je jednou emulace, která vždy byla a bude ztrátová.

bounty[cz]
bounty[cz]
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: Naprosto souhlasím. Jen doufám, že máš na mysli Medala 2010, protože Medal of Honor z roku 1998 je parádní hra ! (Allied Assault)
:wink:

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: COD je sračka to jest pravda. Poslední díl zmrvili až to bolí. Bad Company II je dobrá hra ale trošku nepobírám proč ji všeci tak vychvalují. Mě to moc nezaujalo. Destrukce a grafika dobrá, vtipky také ale čekal jsem více...V mém hodnocení je to slabší hra lonského roku..ale každý máme jiná měřítka a předpoklady

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: Kdo chce hrát na maximální detaily nemůže počítat s plynulostí na nějaké "plečce" od toho zde jsou high-end karty a multiGPU konfigurace

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: Osobne som hral Mass efect 2 a je to neskutocne skvela hra, v mojej top ten by sa urcite umiestnila okolo 5 miesta , aj bc2 bola dobra hra, ale na Mass Efect 2 sa nechytala ;)

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @15degren: Osobne som hral Mass efect 2 a je to neskutocne skvela hra, v mojej top ten by sa urcite umiestnila okolo 5 miesta , aj bc2 bola dobra hra, ale na Mass Efect 2 sa nechytala ;)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BudyCZ: Neviem ci mas na mysli Single alebo Multiplayer. Single BBC2 je sracka ale Multi je neprekonatelny.

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BudyCZ @BooYaa: samozřejmě že singl ;-)

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

todle mi fakt nejde do hlavy ty lidi jsou fakt vymaštěný takhle škodit a ještě k tomu svému zaměstnavateli prostě DEMENCE :!:

Aros
Aros
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karliczek Zoufalci. Totální. Výsledek bude, že se na PC verzi příště vykašlou. Ten člověk by zasloužil... no ani nevím co.

doktor1
doktor1
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je hodně nepříjemné. Doufám jen, že to neoddálí vydání PC verze hry. Než ale na zaměstnance Cryteku (navíc se to ještě neví) bych vinil z této situace marketing EA. Jako hráč, kteý si hry zásadně kupuje a je velký fanoušek Crysis se oprávněně ptám proč jsem dosud neviděl screeny v hi-res rozlišení z PC verze, proč nevyšlo PC demo, proč musím být denně krmen materiály z konzolových verzí. Kdyby nebylo těch cca 3 mio poctivých fanoušků Crysis, kteří si hru koupili, tak žádné Crysis 2 nikdy nebylo. Nejsem odborník na marketing ale v době kdy máme Steam nechápu proč neudělají tohle ...už měsíc mohl běžet předprodej na Steamu a předobjednávající měl okamžitý přístup do bety multiplayeru a bonus demo jedné singleplayerový mise. Do vydání měli jen na PC 3 mio kopií prodanejch a nemuseli tohle řešit. Podobně udělalo marketing Valve, když předplatitelům orange boxu umožnilo hrát betu Team Fortress 2. Takhle se dělá obchod. Jinými slovy za vším hledej marketing EA zaměřený na konzole. Piráti si hru stejně nekoupí, naopak lidi co mají účty na Steamu ano a ty jsou z celé situace jenom oprávněně rozhořčený protože se na ně kašle a pirát už hraje. Někdy mám pocit, že warez na PC je snad vydavateli podporován :)

hajiborojobo
hajiborojobo
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro spuštění bez informací co jsou na obrazovce stačí změnit

system.cfg-->r_displayInfo=1 na r_displayInfo=0

Directx 10

Pro spuštění v dx10 stačí do zástupce,kterého si dáte třeba na plochu vepsat -dx10 v položce cíl (pr.tlačítko,vlastnosti)

mezi uvozovkami a pomlčkou je mezera

cesta pak bude vypadat třeba takto

C:\crysis2(5620)_01_13\Bin32\Crysis2.exe[mezera]-dx10

toto:[mezera] nepíšeme a jen zmáčkneme mezerník

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hajiborojobo A jde takhle nastavit i DX11?

andyfanatic
andyfanatic
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Som zvedavy na predajnost na pc a konzole.Ak casom spravia aj crysis 3 tak len vdaka konzolam.Keby konzole neboli tak uz ziadne hry by pomaly ani nerobili. :evil:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
13. 2. 2011 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andyfanatic pico zlodejska! :(

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hned to jdu stahovat... jejich blbost že si to nechali vynést... stejně bych si to stáhl... platim autorské poplatky za média a HDD takže už jsem si to zaplatil...

martin654
martin654
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK Můžeš stahovat filmy a hudbu, když ji nesdílíš, ale hry a sw NE!

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
13. 2. 2011 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK pico zlodejska! :(

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 03:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka76 nechapu cim sis svým vyrokem dosahl... jen si potvrdil ze jsi ovce roku na PCT (sorry možná tě předběhli k.reténi z apple a nvidia fanclub)

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK fandim =)

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK tak tvůj přístup je "trošku" ošemetný :D

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co na to říct? Záběry ze singleplayer hry vypadájí dobře, multiplayer záběry ze hraní na konzolích vypadají taky super --> včera jsem si hru hned večer předobjednal na g2play za 675 Kč 8)
Crytek se zdá ovedl pořádný kus práce a rozhodně si moje peníze zaslouží (narozdíl od Treyarch ... to jsem si nemohl odpustit. Dodnes ve mě jméno tohoto vývojáře vyvolává pocit zaryté nenávisti za vyhozené peníze za nejstupidnější hru roku).

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Plný souhlas...Crytek jako jedno z mála studii si zaslouží naše peníze...Treyarch jedině tak opotřebované fusakle

bounty[cz]
bounty[cz]
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, jsem už starší .. myslel jsem, že to vyšlo dříve (viz už 10th anniversary edice - 10. výročí - v oběhu od r.2008). Oficiálně vyšel MOH:AA 02/2002
:oops:

vernys
vernys
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bounty[cz] Ale prosím vás, nebuďte naivní. Toto se firmě jako Crytek nemohlo stát jen tak z čista jasna, je to reklama zadarmo :) Navíc kdo si chce tu hru koupit tak si jí koupí bez ohledu nato, že nějaká Beta verze vyšla měsíc před vydáním, kdo si to chce stáhnout tak si to stáhne ať je to kdy chce. Věřím, že ten kdo si to chce koupit a teď si to stáhnul, protože to nemohl vydržet, tak že si to později opravdu koupí...

andyfanatic
andyfanatic
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konzoli to zachrania ako vzdy.A ak aj vynde crysis 3 tak mozte dakovat konzolam lebo bez nich by tu nebol ani crysis 2 :roll:

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andyfanatic To je pekna blbost. Vsak by ich nVIDIA a ATI alias AMD zastrelili, keby prestali robit Ackove tituli. Ano konzoli su sice in, ale aj tak PC je PC. Vy tvrdite poniektori, ze chudaci vyvojari, nie su zaplateny, netreba kradnut ale platit. Pri tomto myslienkovom pochode co poviete na projekt Open Source ;) tam su ako vyvojari zaplateny :)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegyy To si vyblul peknu sracku.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ze dvakrat do stejnej mlaky :( No skoda, ale chlapci si za to mozu sami. Toto je velky pruser, ze si to nevedeli znovu ochranit. Skoda. Ako vyvojarsky tym su jedny z mojich favoritov. A predosle hry su velmi kvalitne. Ja osobne vlastnim aj Crysis a aj Warhead. A rozhodne si kupim aj Crysis 2. Nestahujem betu ja si pockam. Multak tak ci tak nefunguje a vatsiu radost budem mat ked si to zahram z originalky +nebudu tam ziadne bugy. Ja im moje peniaze dam rad. Podla mna si ich zasluzia. Co uz neprajnikov je vela a ked ide o taky titul ako Crysis tak sa to aj znasobuje...

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Ano bohužel je tomu tak. Včera v 20:53hod jsem tuto hru objevil na warez fůru. Hra má 9,17GB a je prý funkční pro PC platformu. Hru jsem nestahoval chci si počkat na oficiální vydání. Hra je nádherná a proto do ní investuju něco málo přes ten tisíc a to hlavně kvůli multiplayeru. :)

Xnovic
Xnovic
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Já jsem taky na hru koukal, ale stahovat nebudu.. Hru mam stejně předobjednanou, tak mam alespoň důvod se těšit o to víc :)
A piráti? Můj názor je ten, že kdo si chce hru koupit, tak si jí koupí a kdo si jí chtěl stáhnou, tak si ji stahne o měsíc dřív.. EA si myslím, že tímhle moc neprodělá.. Možná v řádu jen pár procent..

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trosku si ripnem. Nema autor pocit, ze touto novinkou prispel k piratstvu, Ja by som osobne asi ani nezistil, ze nejaky Crysis 2 im usiel, takto o tom viem Ja a vsetci co aktivne chodia na PCtuning. A nakoniec moj nazor: Ked budu novinky stat 20 Eur a po pol roku 10-13 Eur, tak si ich kludne kupim (alebo ako to mnohy riesia dnes, hru si stiahnu a potom ked ju najdu v Tescu za 10 Eur, tak si ju kupia). Ak by islo o mna nemusia ju vydavat ani na DVD/BD diskoch, staci link a legalne cislo.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stiahol som si to, zahral som si to a nejake mega nadsenie u mna nenastalo ... grafika rozhodne nie je v dnesnej dobe taky velky boom ako bol Crysis 1 pred par rokmi ... ano, DX11 efekty mozno nieco pomozu, ale je to len dalsia DX9 hra ... u mna to Crysis 1 a Warhead rozhodne neprekona ... :evil:

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Ja neviem preco kazdy kope do Crysis 1ky. A vravi, ze to je nic moc. Nechapem. Skusali ste uz niekedy pozriet von oknom? Neviem co ocakavate od Crysis 2ky. Ved uz prva cast mala realisticku grafiku ktora zostala neprekonana dodnes. Bohuzial, nas svet nie je az taky prekrasny akym by sme si ho priali. A k tomu este prichadza limitacia hardwareom. Ja som preto zastancom toho, ze tato hra je velmi realisticka. Mozno nie vo fyzike ale urcite v grafike. Ved len vezmite nedavne Black Ops ktore recykluje uz x-ty engine este z dob Quake 4 :) Crytek je jedina firma ktora si zaklada na vizualnej kvalite a vierohodnosti. A od 2ky ocakavam len zmenene prostredie plus skoro vo vsetkom vylepseny Multak. Chlapi no tak. Zijeme v dobe ked vatsina hier nevie vyuzit 4jadra. Co by ste chceli od Crysis. Na Matrix este par rokov musime pockat :)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger soráč ale grafika v Crysis je sice pěkná, ale určitě není reálná. Je to prostě omalovánka. Podívej se z okna a zjistíš, že svět je šedivý, namísto toho Crysis je prostě barevná omalovánka. Grafika která by se zatím nejvíce přibližovala k reálu je podle mě grafika v ARMA2.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger @siddhi: omalovánka?? Podle jakého měřítka? Jestli to bereš podle barev u nás v deštivém počasí tak se nedivím že se ti to zdá neskutečné, ale v tropech jsou někdy barvy až kýčovité (dle našich měřítek).

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
12. 2. 2011 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..mohli aspoň počkat až to vydaj a hodit to na net tak týden po vydání. Tohle je podle mě neetické už i na piráty. :/

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri miere piratsva sa Cevat Yerli po vydani Crysis 1(PC exclusive) vyjadril ze keby to vedel tak to radsej spravia na konzoly. Nastastie sa tak nestalo a hra vychadza aj na PC. Ja mam Crysis 2 predobjednane a urcite objednavku nezrusim pretoze rad by som sa dockal aj Crysis 3 a sam Cevat Yerli sa vyjadril ze vyvoj 3jky bude zavisiet od predaja Crysis 2.

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BooYaa Kazde pokracovanie hry zavisi od predaja predosleho dielu ;)

BooYaa
BooYaa
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pegyy Ano a ked sa vacsina rozhodne si to proste
stiahnut tak 3 bude asi len na konzoly

MarlczBoro
MarlczBoro
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=BudyCZ]Plný souhlas...Crytek jako jedno z mála studii si zaslouží naše peníze...Treyarch jedině tak opotřebované fusakle[/quote]
Crytek a EA !!!

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MarlczBoro To spis Bioware ne?

RAVEN_CZ
RAVEN_CZ
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z toho videa v novince to na mě působí, že to bude opravdu moc pěkná akční hra. Hrál jsem Crysis i s datadiskem a moc mě to bavilo, tohle vypadá jako parádní pokračování. Nevím na čem to hráli, ale šlapalo to pěkně. Počkám si až hra vyjde a koupim si ji. Doporučuji všem ostatním hráčům udělat to stejně, rád bych i do budoucna měl na PC kvalitní hry a vážim si každého vývojového týmu, který dnes primárně vyvijí pro PC a ne pro konzole. Díky Cryteku.

Dev1
Dev1
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pride to len mne alebo tato "beta" je skor ich tajne demo ktore vypustili von ako piratsku verziu cim si zabezpecili za prve reklamu omnoho vacsiu aku by mali keby to dali von ako oficialne demo a platili rozne ads vacsim webom a takto sa to rozsiri vsade rychlejsie a co je dolezitejsie absolutne nezatazuju svoj server ale rozsiruje sa to ako virus po P2P uuuuplne zadarmo? :wink:

Type
Type
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já už hraju, je to skvělá hra, grafika je vylepšená Crysis, na mé HD5870 v nastavení HARDCORE, 1920x1080p to průměrně běží mezi 40 a 50fps, min jsem měl 35fps. Bohužel je to nedokončená verze a tak je běžné občasné sekání a pády, ale až vyjde plná verze tak ji koupím, protože to za to stojí :!:

JonnyRobbie
JonnyRobbie
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela by me zajimala optimalizace....mohli by ti, co si to stáhli napsat, co maj za mašinu a jaký maj FPS?...aby se z toho dalo zhruba odvodit jak to maj optimalizovaný??...(vim, že se tato beta a retail muže lišit, ale aspoň něco)...děkuji

warrior4hell
warrior4hell
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JonnyRobbie Tak jsem to dnes vyzkoušel, na moji sestavě CPU: i7 2600k(4500Mhz) a GTX 560 Ti Twin Frozr II (1000mhz).. A jelo to bezproblemu na plný pecky okolo těch 50 fps... samozřejmě to vypadá moc pekně, hrál jsem pár misí jen tak zběžně abych se nabažil grafického ztvárnění :) Samozřejmě si raději počkám na vydaní komplet hry a koupím si jí... JE to sice fajn že je to "zadarmo" ke stažení, ALE je tam poměrně dost bugů, takže abyste měli paradní hrací zážitek, musíte si zahrát zřejmě s DX11 a počkat si prsotě na ofiko vydání:)

sova
sova
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JonnyRobbie No, vypada to, ze to stahujou uplne vsichni. Download 1kB/s, to asi nestahnu ani do oficialniho uvedeni plne hry :D

nathanien
nathanien
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja osobne se taky na Crysis 2 tesim a rozhodne si kopuim original. A ackoliv je to hodne lakavy si to stahnout a zahrat 1,5 mesice driv, tak nene - hezky si pockam o do te doby budu hrat neco, co je uplne zadarmo! A doporucuji to vsem, protoze je to vazne dobra hra a stoji za vyzkouseni! Odkaz nize.

http://www.worldoftanks.cz

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
13. 2. 2011 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nathanien JJ, WoT hraji už od začátku co ji pustili jako Close betu loni v létě, bomba hra na kterou nedám dopustit :wink: ...akorát bych se ještě rád dostal na T30, než bude za měsíc hard wipe...

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nathanien No tak na konec jsem neodolal a hru jsem šel otestovat. :) Vypadá fakt nádherně. A až hra bude na trhu rozhodně se vyplatí koupit a to hlavně i kvůli multiplayeru.
Zde mé video: http://www.youtube.com/watch?v=0FDkcEkIhl4
Hodnocení i když je na to brzy bych dal 9/10. :wink:

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 No ty kráso! Jestli to video bylo pro zasmání tak ti děkuju, dobře si u toho člověk pořepí. Jinak super hodnocení! 9/10 za grafiku?

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @overclocking: Nebo alespon stativ :-D

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kez by nekdo z Blizzardu vynesl Diablo 3, to je jedno kdy, hlavne jeste letos :D

JonnyRobbie
JonnyRobbie
Level 1 Level 1
12. 2. 2011 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si radsi pockam na demo...

BudyCZ
BudyCZ
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JonnyRobbie tak to asi budeš čekat do alelůja...Crytek se dušoval že demo pro PC časem bude. Kdy by jej asi chtěli vydat? Ted je ta nejvhodnější doba. Proč by jej vydávali když každý už má betu? Navíc mě spíše se zdá jako by tu betu nechali uniknout záměrně..prostě levná reklama a už ted jsou předprodeje tak vysoké že to úspěch hry nemůže ohrozit. Na demo se tedy s nejvědší pravděpodobností díváš ted

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=overclocking]Preboha, nepoznas FRAPS?[/quote]
Fraps mám ,ale hru jsem chtěl jen ukázat takže jsem jí nijak nenastavoval ,aby jela v extra FPS.

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
13. 2. 2011 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a nebo reklamni kampan?

Reklama
Reklama