Zpět na článek

Diskuze: Čtyřjádra AMD Ryzen 3 1300X a 1200 v testu 

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

cormack
cormack
Level 20 Level 20
7. 8. 2017 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze!

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
18. 8. 2017 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cormack Tak pameti kvuli konzistenci. OK Nemam s tim problem ale uvital bych kapitolu zamerenou na frekvenci pameti. 5 a 7 pomaha hodne. Mereni na oskubane 3 by mohlo byt zajimave.

Petr Saroun
Petr Saroun
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cormack Ano, velmi dobrá recenze, zdá se nezaujatá a bez hanění.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun No ale není to Intel, takže to je bez bronzového ocenění. A ještě tam naservíroval paměti s horším CL. Bohužel úplně bez zaujetí to není, lajk to nepozná :(

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
7. 8. 2017 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Saroun @Hell Kitty: ty si ten profík?

G1234
G1234
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji, konečně mám pocit že je to nezávisle. Chybí mi tam akorát výkon po přetaktování...

Lokomotiva
Lokomotiva
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@G1234 To tam ale chybí hodně.
Když autor doporučuje procesory přetaktovat, měl by ukázat proč na konkrétních výsledcích.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty jo po dlouhe dobe docela dobra recenze bez napadani proste jen hola fakta. Nektere grafy se mi moc nezdaji ale musim rict dobra prace....

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
7. 8. 2017 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Ja práve ze nemám problém o obre.Dokonca chválim objednanie u predajcu .To ze niekto dostane do daru procesory + doska žiaden objektívny názor nedostanete !!! Asi súdim podla seba "darovanému koňovi na zuby nepozeraj " To DD nevie

alesv
alesv
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v zaporech slabsi vykon proti i5 - ovsem na zacatku je, ze do cenove relace se i5 vubec nevejde. takze bych to vydel na vykon lehce pod i5 ale za mnohem vyhodnejsi cenu. jo mate tam ze vykon i5 za cenu i3, ovsem ten zapor je tam pak docela zbytecny

eufigenie
eufigenie
Level 1 Level 1
8. 8. 2017 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alesv Každý přeci ví, že konkurence pro i3 se porovnává hlavně s i5 :D .

Czech1201
Czech1201
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá recenze? Možná pro někoho kdo si myslí, že je normalní srovnávat i7 a R3. Aspoň potěšilo, že procesor za 3 tis. je jen velmi málo pozadu za 7700K, který se pyšní trojnásobnou cenou :D

Kocour33
Kocour33
Level 1 Level 1
16. 8. 2017 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Czech1201 Pozor, tohle v CPU náročných hrách vůbec neplatí. Ryzen R3 nemá šanci na I7 třeba v Total War Warhammer, tam dostane vyloženě na prdel, stejně jako jeho vyšší bráškové, zvláště ve vyšších rozlišeních.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Czech1201 Intel do tri mesicu vyda i3-8300 s 4C/8T a vykonem na urovni i7-6700. Dnes to bylo oznameno, cena by mela byt bezna pro radu i3. Takze opravdu srovnani RyZen 3 a soucasne Core i7 dava smysl!

ArgCZ
ArgCZ
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx tys na to skočil viď :D ty troubo

Czech1201
Czech1201
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Czech1201 *převážně co se her týká samozřejmě. Každopádně to nemění nic na tom, že v testu jasně chybí i3 v podobné cenové relaci. Kdo by čekal, že dvojnásobně dražší produkt jako i5 a trojnásobně jako i7 budou o něco lepší.

CyberSPY
CyberSPY
Level 3 Level 3
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2017 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zase recenze ya všetky prachy. vie mi niekto vysvetliť prečo bol ryzen testovaný z 2400 Mhz RAM ? :lol:

Lokomotiva
Lokomotiva
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CyberSPY Autor píše, že kvůli kontinuitě.
Já si myslím, že taková kontinuita je ale k ničemu a že je třeba testy procesorů RYZEN zopakovat s oficiálně podporovanými (pro 2 moduly Single Rank)2666 Mhz.
Stejně tak je třeba použít na desce BIOS s AGESA 1.0.0.6, když uvedený mikrokód zlepšil výkon, možnosti přetaktování (procesorů i pamětí) a kompatibilitu pamětí.
Nevím co z obou uvedených věcí zvýší výkon víc, ale potřebné je oboje.
Také Creators Update trochu zlepšil výkon procesrů RYZEN.
Nastavení W10 Vysoký výkon je také s vlivem na výkon.
Napájecí plán od AMD je zajímavý při měření spotřeby a neměl by být opomenut.

Lokomotiva
Lokomotiva
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu nerozumím tomu, proč autor nepoužil alespoň BIOS 0808.
Když teprve ten updatuje AGESA kód na verzi 1.0.0.6 se známými příznivými dopady na možnosti přetaktování.

Lokomotiva
Lokomotiva
Level 1 Level 1
9. 8. 2017 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokomotiva Tomu nerozumím.
Najednou je tam napsáno BIOS 0809.
Žádné vysvětlení?
Takže byla původní informace nesprávná a BIOS 0802 autor nikdy nepoužil?
Nebo jak to tedy je...

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
12. 8. 2017 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokomotiva Nechce být terčem kritiky, že si to nepohlídal (možná záměrně). A přepsat to v článku zabere nejmíň práce :roll:

15degren
15degren
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokomotiva Když se podíváš na tu recenzi lépe, tak zjistíš že dala autorovi asi hodně práce a práci na ní začal na 100 % dřív než ten tvůj slavný update vyšel. Přepisovat celou recenzi kvůli tomu že banda packalů z AMD vydá nefunkční produkt není problém recenzenta ale firmy, která to umožnila. Pochybuji že by jsi už na půl hotovou práci hodil do koše jen proto že výrobce ted balí k polotovaru lepší lepidlo na slepení než bylo původně...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren Další "problém" je, že AMD zpřístupnilo OC i pro levnější čipset a CPU, ale více se projevuje případná kvalita "ne OC" desek (co ale OC umožní), což je téma pro výrobce desek, ne CPU.

Lokomotiva
Lokomotiva
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren Řekla bych, že nemáš pravdu.
BIOSy s AGESA 1.0.0.6 byly vydány výrobci desek o dost dřív než se procesory RYZEN 3 objevily na trhu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@15degren Jediný packal jsi ty. Ta banda vydala PLNĚ funkční tovar, další změny v kódu jsou za účelem lepšího OC, coby bonusu pro uživatele.

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu si rejpnu tu recenzi snad ani nemohl psát pan Obr,ted vážně nádherně napsáno téměr to nemá chybu jediné co mi tam trochu chybí je že tam neni test her po přetaktování ale jinak vážně super a díky.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. To jsem také nepochopil, proč nejsou výsledky s OC. Pak by se asi musely dost přepsat ty statě o i5?:)

Nations112
Nations112
Level 4 Level 4
7. 8. 2017 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně od Obra pořádná recenze na úrovni dobrého redaktora. Žádné osobní žvásty a ujeté názory, které přece musí být pravdivé, žádné zkreslující grafy a pochybné zdroje.

Proč to nejde i jindy? ....

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Práve včera som pozeral herné testy Ryzenu 3 a aj táto recenzia +/- súhlasí z testami a nete a síce, 4C ryzen je citeľne pod herným výkonom i5 ale takisto stojí citeľne menej - SR aktálne R3 1200@110€, i5 7400@160€.

+ keď si človek do toho pripočíta OC 1200 na čo i len 3,7-3,8GHz - dovi dopo !

Inak, konečne slušná voľba v tejto cenovej kategórii na herné CPU, predsa len medzi G4560 za +/- 60€ a najlacnejšími i5/Ryzen 5 za +/- 160€ bola diera jak hrom ! :confused:

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá recenze :)

Jen bych se rád zeptal zkušenějších uživatelů ohledně taktování RYZEN:

- na desce GIGABYTE AORUS X370 K5 není v biosu možné nastavit přímo napětí CPU, jako to je (dle obrázků) na deskách např. od ASUSu. Z toho důvodu jsem nastavil v biosu 3.7GHz při veškerém napětí na Auto. To frčí dobře. Dál ovšem jdu přes aplikaci AMD Ryzen Master (nebo tak nějak) - ta umožňuje nastavení frekvence i napětí, tam jsem se dostal na 4GHz při 1.4V. Ovšem to se mi uloží pouze jako profil, nikoliv jako setting pro bios a tedy pokud chci na této frekvenci jet, je nutné vždy přes aplikaci zapnout. Rád bych ale měl tuto frekvenci setnutou pro BIOS, ovšem nevím, jak v něm nastavit napětí.
- Druhá otázka s tím souvisí - taktování RAM. Mám koupené Corsair 3200MHz, samozřejmě by default jedou na 2133MHz dle desky. Když v BIOSu přepnu na XMP profil a/nebo na jakýsi profil od desky EZT-3200, vše se nastaví, pak při restartu se celá mašina asi 4x - 5x vypne a zapne (to je ok?) a nabootuju. Ovšem všechny softy (aida, cpu-z, ...) vidí stále 2133MHz a i dle testu v aidě pro RAM se výkon nezvedl a to i přes to, že v BIOSu je nastavení 3200 stále aktivní! Jediný, kdo vidí rozdíl, je aplikace k desce od GIGABYTE. Takže jediná možnost je opět AMD Ryzen Master aplikace, která ale neumožňuje nastavení napětí na RAM. Mrsku tam 1600 (3200), nastavím timing dle specifikace pamětí pro tuto frekvenci v rámci XMP. To pak po mě chce restart. Po tomto restartu skutečně došlo ke změně frekvence, ovšem má to dvě nevýhody:
a) nastavil jsem dle specifikace timing 16-18-18-36, ovšem samo si to provedlo 16-18-18-54.
b) pokud teď zapnu AMD Ryzen Master app, pc se restartuje a jsem zpět na 2133MHz.

Takže aktuálně je to tak, že buď budu mít 4GHz CPU a 2133MHz RAM - NEBO - 3.7GHz CPU a 3200MHz RAM.

Nezná někdo řešení / nemá někdo zkušenosti? Toto je dost nevyhovující.

Sonic1SVK
Sonic1SVK
Level 1 Level 1
15. 8. 2017 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Mam AB350. Moje RAMky su v OVL liste ale tiez som ich musel nastavit rucne cez Ryzen Master[img]https://1drv.ms/i/s!AP8MLUZDWju-ga4P[/img]
[img]https://1drv.ms/i/s!Av8MLUZDWju-ga4RueyDpfeE1HbdtQ[/img]
Hadam pomoze. Hodnoty su vycitane z CPU Z z SPD confuguration pre profil 3200 MHz

Sinedx77
Sinedx77
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Skús sa pozrieť na túto stránku.
http://www.guru3d.com/articles-pages/gigabyte-aorus-ax370-gaming-k5-review,26.html

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
8. 8. 2017 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinedx77 Díky moc, v článku je hezky vidět co za nastavení tam mám. A je i vidět co nastavují + typy ohledně OC RAM. To si doma vyzkouším.

Lokomotiva
Lokomotiva
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Máš na desce poslední BIOS?
Myslím, že je to F3.
Poznáš ho, že ti v BIOSu přibyde asi 12 dalších možností nastavení pamětí.
A jestli nejde nastavit napětí procesoru, tak se na něj vykašli a spočti a nastav si offset napětí. Ten zaručeně fungovat bude.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
8. 8. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lokomotiva Tak to musim nastudovat jak vypočítat offset napětí.
Jinak F3 tam určitě mám.

Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Mas tam poosledni bios s agesa 1.0.0.6? Mam R7 1700 + ADATA XPG Z1 16GB (2x8GB) na desce Asus Brime b350-plus. Do agesy 1.0.0.4 mi pameti jely jen na default. Po upgradu biosu a nastavení XMP jedou 2933 bez problemu.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
8. 8. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zakov V článku níže mají BIOS F3b, což je zvláštní, já mám F3. Už ale i ten by měl mít AGESA 1.0.0.6

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Ja mam doma 2 ryzeny 1700 na crosshairu6 a 1600 na prime x370, oboji ma ramky corsair lpx jedna 3000 druha sestava 3200 2x8GB, pameti mam nastavene rucne 2933 16-16-16-36 bezi to pekne asi 45GB/s vic jsem nezkousel ted je na crosshair novej bios treba by jely stable i 3200 ale nemam cas si hrat. cpu pretaktujes, alespon v pripade desek asus, tak ze si spocitas ty 2 hodnoty ja jsem pouzil 304 / 8 coz vyjde nasobic 18, napeti jsem dal 1.3V a ryz1700 jel v pohode, vic jsem nezkousel nepotrebuju to.

ToxicTears
ToxicTears
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Jen tak náhodou napsat to tam ručně numerickou částí klávesnice?

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik No jenže to je ten problém, že na té mé desce K5 od Gigabyte není v biosu možnost nastavit CPU Voltage. Udělal bych screen, ale nejsem ted u PC. Jsou tam jen samé Dynamic Vxxxx pro věci jako CPU package, atd... Možná by stačilo jen nastavit násobič a nechat desku, at si tomu dá proudu kolik chce...

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
8. 8. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Al-Akbar: Není kam, nic jako na tom videu "CPU Vcore" tam nemám.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
8. 8. 2017 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Al-Akbar: To je na desce Gigabyte 5, já mám Gigabyte K5. Evidentně v tom bude rozdíl...

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč není v testu i3 nebo pentium, které jsou vlastně konkurence těmto Ryzenům? srovnávat dražší i5 a i5 je pak celkem jednoduché...

kamaratcipko
kamaratcipko
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller je zaujimave ze sa r3 nestratil ani pri silnej konkurencii (i5 7600k+i7 7700k)co je slusne + po pretaktovani na 3,8-3,9 budu este lepsie, recenzie o tom su uz DAVNO vonku.
ale dnes som videl ze intel chce urobit s dnesnej i7 novu i3, len nech sa o nas biju, pre nas lepsie 8) o par mesiacov bude veselo, ako uz dlho nebolo

digitalzone
digitalzone
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller Na techspotu mají ve srovnání i G4560.
[url]https://www.techspot.com/review/1463-ryzen-3-gaming/[/url]

b00n
b00n
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zoufale chybí porovnán s i3 + G4560 s OC Řízkem ve hrách. Ale jinak pěkné, ani bych pomalu nepoznal Bobrův rukopis.

digitalzone
digitalzone
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na techspotu udělali jen herní testy R3. Rozdíly bych řekl, že mají menší (asi jiná metodika).
[url]https://www.techspot.com/review/1463-ryzen-3-gaming/
[/url]

digitalzone
digitalzone
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digitalzone Když si projedete ty grafy tak rozdíly v fps nejsou i5-7400 a R3-1300X moc velké, většinou max 10fps. Navíc srovnali i GPU a pokud nemáte zrovna GTX 1070 a vyšší tak nepoznáte rozdíl mezi i5 a G4560.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
17. 8. 2017 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digitalzone No asi se da predpokladat ze k R3 si lidi nebudou kupovat 1070 nebo 1080 ale spise kartu do 5k a tam uz nebude rozdil vubec zadnej.

Sivo007
Sivo007
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm "slabší herni výkon voči i5"
Ryzen 3 1200 : 2800 kcs
i5 7500: 5300kcs

Je pochopitelne ze su slabsie nez i5 ked je tam takmer raz taká cena.....

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sivo007 Proc tam asi neni Core i3,protoze by se zjistilo ,ze Intel je neprodejny procak v teto kategorii.. :lol: :lol:

Fandove intelu si trhaji vlasy a placou

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman Ono je to trochu jinak. Je třeba to napsat tak, aby AMD jako že dobrý, ale aby tam bylo nějaké ALE. Takže holt porovnávání s nesmyslnou konkurencí, aby vyzněl článek "dle zadání":/

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase testování her o ničem, kdy opět není uveden testovací úsek. Nicneříkající graf, kde člověk nepozná nic. Ono totiž některé cpu může držet krok, pak přijde náročnější scéna, nějaká akce nebo něco, kde je potřeba najednou více počítat a je to v háji, rozdíl je dvojnásobný. Víme známe. Tohle je fakt o ničem pár anonymních čárek v grafu.

Mluvím obecně, nevztahuju to na testované Ryzeny.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia To je fakt, mám zkušenost tehdejšího Phenom 2 vs i3 SB = většinou si vedly nastejno, ale jak došlo na náročnější scénu kde bylo víc nepřátel a ještě se použil plamenomet tak šly na AMD čipu fps dolů skoro o půlku a na i3 jen nepatrný propad. A to nebyla jedna věc. A od toho už na zprůměrovaná fps nedám :idea:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Jenže tohle nemá s předešlými jádry nic společného, jen logo AMD:)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @ananta: jak se to vezme, jistá nekonzistence výkonu je v AMD pořád, někde byla menší (Phenomy), větší (BD) a tady tu a tam hází zpomalení komunikace mezi ccx moduly. Ideální čip je tam kde jsou plně aktivní oba ccx, tam to dává hodně pěkný výkon, šestijádro ještě ujde, ale už tam je vidět větší pokles než by odpovídal pouhému ubrání jader. Pořád platí že kdo chce stejný výkon na všechny aplikace bez velkých propadů bere Intel, to letité pilování Core architektury je znát. Tím nesnižuji kvalitu Ryzen, jen je zatím příliš mladý. :idea:

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @ananta: s dost silnou grafikou se hry budou hejbat dosti slusne. Treba to neda 300 fps ale 60-100 tam bude v pohode, stejne to je vetsinou o sile grafiky.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Maxik: To by ses divil třeba v multiplayeru :)

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Podle me je R3 takej zaklad pro lowcost herni kompiky, i3 uz nepokladam za CPU na hry, je to jen 2 jadro TH si muze strcit vime kam, ten mu 2 jadra nevycaruje. i5 je zas drazsi.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik jj sice to nebudou nejrychlější jádra, ale jsou 4, za ty prachy, pokud to někomu stačí na nějakou slabší mašinu na nějaké nenáročnější hry, proč ne ..

error2000
error2000
Level 1 Level 1
9. 8. 2017 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Intel+nVidia: proc nenarocne hry? doted jsem mel stary fx6300 + rx 480 a skoro vsechno jsem hral na ultra ve full hd kolem 40-50fps. samozrejme v nekterych titulech uz mu dochazel vykon tak jsem to tedkom vymenil za ryzen 1200, ktery po OC na 3,9 je neskutecna raketa za maly peniz. pokud nekdo neplanuje strihat video, upravovat fotky, nepotrebuje streamovat a honit se za co nejvyssim FPS, nebo hrat ve 2K/4K tak nepotrebuje nic silnejsiho nez je tohle.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, stylisticky o neco lepsi, porad tam ale jsou "drobne" invektivy a rejpnuti.

Je tu take nekolik naprosto nelogickych veci:
- proc se porovnava R3 vs i5? To jako 4C/4T vs 4C/4T? Pri tak rozdilnych cenach?
- kde je porovnani se stejne/podobne nacenenymi CPU od Intelu i3 a Pentium? Kupuji se vetsinou rozhoduji podle ceny - krom silencu, kteri kupuju to best protoze jim jsou prachy fuk (a ty nebude R3 zajimat)
- kde jsou vysledky toho R3 po pretaktovani? Vsude v clanku se porad mluvi o tom, jak je to super a tak, a pak ... nic, proste nic

Tedy - lide, kteri ctou tuto recenzi a koupi si R3 jej proste budou pretaktovavat - a protoze tady nejsou vysledky po pretaktovani, tak je tato recenze svym ctenarum vlastne uplne k nicemu. A proto jsem dal odebrat 0,30.

PS: davam male, spise miniaturni, plus za zlepseni stylu psani (tentokrat zadne fotecky napoju???), i kdyz se domnivam, ze to bylo upraveno az editorem a nikoli takto nastaveno p. Obermaierem.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AM4 se jeví jako velmi schopná a nabídku osvěžuje opravdu libově. + V Grafech velmi chybí i3, Pentium, bez nich je to v podstatě nesrozumitelné (záměr?).

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Možná se té drobotiny štítil, chudák.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
7. 8. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute do lowcost kompiku je to o dost lepsi volba nez i3 o tom zadna. A i5 take nevidim duvod koupit kdyz je tu r1600 :)

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
16. 8. 2017 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle test se mi vůbec nelíbí! je postavený špatně. Už číselná řada AMD dala jasně najevo jak to myslí

Ryzen 3 = i3
Ryzen 5 = i5
Ryzen 7 = i7

Nemůžete proti i5 postavit Ryzena 3. neodpovídá to ani výkonem ani cenou. zatím co běžné herní stroje (CZC, Mironet, Alza atp) se staví na i5/i7. Tak na druhé straně nikdo nebude stavět herní stroj na Ryzen 3. Pouze Ryzen 5 a 7. :wink:

r4in
r4in
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recka dobrá, tu a tam nějaký překlep. Chtělo by to ale pár testů s přetočenými Ryzeny, když na to autor klade důraz.

Reklama
Reklama