CZC spouští akci férové ceny, senzacechtivé 80% slevy jsou minulostí
Internetový obchod CZC.cz spouští novou akci, která si klade za cíl zvýšit transparentnost historie cen a slev u produktů. Férovost nabídky zaručuje graf i porovnání s největším konkurentem.
Internetový obchod CZC se netají svým fér přístupem i vědomou pozicí dvojky na trhu. V nové kampani ovšem vykračuje jako první vstříc blížícímu se nařízení evropské legislativy. Co to znamená pro zákazníka? Zejména lepší přehled historie ceny a reálné slevy.
U každého produktu na CZC přibylo několik nových tlačítek, podle kterých si můžete ověřit cenu vzhledem k minulosti i ke konkurenci. Pojďme si je představit i na příkladu jedněch z nejprodávanějších RAM.
Prvním důležitým ukazatelem ceny je srovnání s přímou konkurencí. Zde si CZC nebere servítky a transparentně vám ukáže, zda je produkt levnější, dražší nebo za stejnou sumu jako na Alze.
V dialogovém okně lze i doplnit cenu od jiného konkurenčního obchodu, načež by vám CZC mělo sumu dorovnat. Nesmí ale jít o Black Friday nebo Cyber Monday akce. Mezi konkurenčními obchody je uvedena Alza, Datart, Electroworld, Kasa, Smarty, Mobil Pohotovost, TSBohemia, Okay, Mironet, Softcom a Mall.cz.
Druhou velkou novinkou u CZC je výpočet slevy. Tu nyní obchod počítá z nejnižší ceny za posledních 30 dní, a to ve spolupráci s Hlídačem shopů, který na slevy dohlíží. Plugin Hlídač shopů můžete vidět i na obrázku výše. CZC nově podobný graf nabízí u všech produktů.
Zobrazit si můžete cenu za posledních 30 dnů i od začátku prodeje. To ovšem neznamená, že se částky slev na CZC a v pluginu liší.
Jak již bylo zmíněno, CZC vypočítává slevu z nejnižší částky za posledních 30 dní. Hlídač shopů počítá slevu z 30 nebo 90 dní podle toho, zda šlo o slevovou akci nebo tržní korekci cen.
Další podrobnosti o kampani si můžete přečíst přímo na CZC.cz.